» »

Zakaj moraš delati teorijo pri izpitu za motor če že maš izpit za avto

Zakaj moraš delati teorijo pri izpitu za motor če že maš izpit za avto

«
1
2

gendale ::

Al pa za kamion, zakvaj ni dos da sam pokažeš da znaš vozt

Zakvaj morš vse znova delat

Bravo virant
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
  • spremenil: Mavrik ()

Mesar ::

najboljše, da naredimo, da ko narediš izpit za kolo se ti priznajo kar VSE kategorije, pa še izpit za čoln in to... sej kolesar more znat cpp, ker je udeleženec v prometu in rešeno?

zdaj pa...poletje je, vzami kišto piva ali padve, en zložljiv stolček, se vsedi ob ene rondoju in kampiraj, po 3 minutah boš imel občutek da si je 50% voznikov kuplo izpit, čez pol ure boš prepričan še za drugo polovico...

kaj če kr ukinemo avtošole pa naj vsi po občutku vozijo?
Your turn to burn!

BigWhale ::

Drzim pesti, da se razvije argumentirana debata brez raznoraznih izpadov, enovrsticnic in podobnega smetja, ki ga naceloma ne maramo in ne toleriramo. :)

hojnikb ::

poleg avtošole pa obisk zdravnika manjka še kak psihiater imo ;)
#brezpodpisa

particle ::

zakvaj ni dos da sam pokažeš da znaš vozt


Sej tista baba je tud "znala" vozit v napačno smer zadnjič. Še je premalo kontrole. Vsak korak, ki ga dodajo k izpitu je dobrodošel. Pa še vedno je premalo. Tisti ki pa zagovarjajo alko za volanom, bi pa sploh mogli biti upravičeni kvečjemu do bicikla. Pa še s tem lahko kakšnega poškodujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: particle ()

Netrunner ::

Meni se zdi vprašanje čisto na mestu in ne razmem zakaj morajo nekateri kar nekaj odgovarjat...

Po moje je razlog samo ta, da ti poberejo še malo več denarja, drugače ne vidim razloga. Če imaš npr. izpit za avto in naknadno delaš za motor ponoven teoretičen del je res nesmiselen.

Ne moremo tega posplošit za vse, vendar motor in avto kar se tiče CPP imata enaka pravila. V primeru delanja izpita za tovornjake, tam je pa zgodba drugačne saj tam je treba malo več vedeti.

Če narediš eno teorijo več s tem ne postaneš bolj varen voznik ... kar se tiče raznih pripetljajev 70+ letnih voznikov bi bila rešitev obnova izpita vsake toliko let po določeni starosti.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

Vožnja motorja je popolnoma drugačna od vožnje avta/tovornjaka.
Cpp velja za vse.

[D]emon ::

Netrunner je izjavil:

kar se tiče raznih pripetljajev 70+ letnih voznikov bi bila rešitev obnova izpita vsake toliko let po določeni starosti.


Od dolocene starosti naprej ti nobeno obnavljanje izpita ne bo kaj prida pomagalo.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

blackbfm ::

Vožnja motorja je popolnoma drugačna od vožnje avta/tovornjaka.


motor in avto sta praktično ista zadeva, sklopka, prestave gas toj to..nimaš kaj čarat, edin to da ti nekdo pokaže kako se motor pobere če pade po tleh...važna je kilometrina ki ti jo pa avtošola pač ne da

Blazz ::

jaz sem tudi za to da moramo vsi opravljati ponovno CPP na 5-10 let... rondo, pravilo desnega... to je večini folka nejasno... blizu mene je križišče 'stop vse smeri', kjer se vozim dnevno... vsak drugi dan opazim, da folk ne zastopi, kaj je sploh treba narediti...

Janac ::

Če sem prav seznanjen, je tko, ler>sklopka/1.>gas ?

Netrunner ::

[D]emon je izjavil:

Od dolocene starosti naprej ti nobeno obnavljanje izpita ne bo kaj prida pomagalo.


Seveda bi, saj pri obnavljanju izpita bi se lahko ocenilo, če je oseba še primerna za vožnjo in v kolikor ni se izpit ne podaljša.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Hayabusa ::

blackbfm je izjavil:

Vožnja motorja je popolnoma drugačna od vožnje avta/tovornjaka.


motor in avto sta praktično ista zadeva, sklopka, prestave gas toj to..nimaš kaj čarat, edin to da ti nekdo pokaže kako se motor pobere če pade po tleh...važna je kilometrina ki ti jo pa avtošola pač ne da

Nikdar in nikoli.
Lahko 3-4 mesece ne vozim motorja (tipično čez zimo) in sem spomladi čisto "nov" (kot bi prvič peljal) - potrebujem vsaj 100 km, da se navadim oz pridem v formo, kako se motor obnaša pri vožnji.
Pri avtu tega ni.

Tovornjak je spet svoja zgodba, ker moraš stalno gledati/paziti (na) ogledala pri naših super širokih cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

blackbfm ::

seveda da je drugače če ne furaš nekaj časa, ampak ne verjamem da imaš isti občutek kot nekdo ki se prvič usede na motor

Relanium ::

blackbfm je izjavil:

Vožnja motorja je popolnoma drugačna od vožnje avta/tovornjaka.


motor in avto sta praktično ista zadeva, sklopka, prestave gas toj to..nimaš kaj čarat, edin to da ti nekdo pokaže kako se motor pobere če pade po tleh...važna je kilometrina ki ti jo pa avtošola pač ne da

Daj ne seri.
Najprej naredi nekaj kilometrov, potem pa komentiraj.
Pravila so enaka, pogoji so pa drugi.

+ na CPP za A so nekatera vprašanja drugačna.
Npr, kdo od čistih avtomobilistov bi lahko zdajle iz rokava stresel naslednje:
- Koliko je napeta veriga na motorju?
- Profil gum?
- Največja razdalja tovora na motorju?
(ne mi odgovarjat zdaj ampak pač samo za razmislek tistim ki mislijo da je CPP enak)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

blackbfm ::

Najprej naredi nekaj kilometrov, potem pa komentiraj.


sej sm, in zato komentiram:D

Npr, kdo od čistih avtomobilistov bi lahko zdajle iz rokava stresel naslednje


a ti znaš pa vsa vprašanja tip top na pamet? as lih naredu izpit?

m0LN4r ::

Obnavljanje izpita bi moglo bit na vsakih deset let in to elektronski. Ne pa to kot zdaj, ko ti vsak inštruktor da cd z vprašanji.

Eni ljudje naredijo izpit v nekem malem mestecu in celo življenje ne grejo po drugi poti, kot do šihta pa nazaj, ker ne znajo.

Plačevanje pa bi lahko bilo, koliko % si pisal toliko % popusta dobiš.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WarpedGone ::

- Koliko je napeta veriga na motorju?

Zelo relevantno vprašanje za vsakogar, ki se usede na motor. Sploh če ma kardanski pogon...

Đizas, s kakimi forami birokrati vlečejo denar iz žepov.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexmarsic ::

Mislim, da ko prideš do neke starosti bi moral it na en tečaj CPP. V Kopru kjer imamo samo krožna poznam veliko penzjonistov, ki mislijo, da na krožnem velja desno pravilo in taki ponavadi tudi se sredi le tega ustavijo pridejo ven in ti še zagrozijo. =(

In še vedno nekateri ne vejo pravilen izhod iz križišča in pol tebi, ki narediš pravilno začnejo mahat in kaj jaz vem kaj use. Nebom reku, da sem idealen šofer ker noben ni. Ampak pustimo stat mene, ki že 3 leta vozim ampak učasih se mi kar kandidati v avtošoli smilijo zaradi takšnega neuzgojenega naroda kako naj jih ne bo pol strah na cesti če pa niti osnov ne morejo izvajat.

Blinder ::

Mesar je izjavil:

, po 3 minutah boš imel občutek da si je 50% voznikov kuplo izpit, čez pol ure boš prepričan še za drugo polovico...



Haha dobro si tole napisal :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Vikking ::

Sam se sploh nisem spraševal zakaj moram iti opravljat CPP za motor če imam že izpit za B kategorijo. Preprosto sem ga šel pisat in to je to.

Res nevem zakaj komplicirate tam ko ni treba, malo osvežitev znanja pa ni popolnoma nič narobe. Se popolnoma strinjam s tem da je potrebno opravit CPP za A čeprav imaš izpit za B kategorijo.

Bolj me moti to, da ni bilo treba opravljati tečaja za rdeči križ, tukaj je osvežitev znanja še bolj pomembna. Pa zgleda ni nobenega interesa. Vesel bi bil da bi bilo potrebno obvezno opravit, tudi za rdeči križ. Pa ni bilo treba, žal.

WamPIRe- ::

Zakaj sploh dobiš izpit za A (sicer zadnja leta omejeno - do 50km/h), če narediš izpit za B? Nihče te ne vpraša ali si sploh sposoben se usest na motor ali se celo peljat.
Msi Z77 | Intel i7-3770K | Kingston HyperX DDR3 16GB
CM Silent Pro Gold 700W | Asus RTX 2080 | Samsung 850 EVO 250GB
Samsung 850 EVO 500GB | 2x Asus ROG PG279Q

Blinder ::

če veš vozit avto boš vedu vozit tudi tisto 80 kilsko igračko za do 45 km/h.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Hayabusa ::

WamPIRe-
Ko narediš B dobiš v Slo še kategorijo H (max 45 km/h) in G
http://www2.arnes.si/~ssmbkmeh1s/avtoso...

V Nemčji npr dobiš pri opravljenem B še A do 125 ccm in 11 kW ;).

JanK ::

blackbfm je izjavil:

Vožnja motorja je popolnoma drugačna od vožnje avta/tovornjaka.


motor in avto sta praktično ista zadeva, sklopka, prestave gas toj to..nimaš kaj čarat, edin to da ti nekdo pokaže kako se motor pobere če pade po tleh...važna je kilometrina ki ti jo pa avtošola pač ne da


Abejzno!

Ce ne drugega: avto krmilis z volanom pri vsaku hitrosti in to je to. Motor krmilis z direktnim krmiljenjem pri nizkih hitrostih, s protikrmiljenjem pri visjih hitrostih, ter s telesom, nogami, prenasanjem teze,... pri vseh hitrostih.

Pozabil si seveda na najbolj zahtevno zadevo: zaviranje.

V avtu uzges po zavori in, ce imas ABS, si s tem ze naredil vse. Takole se zavira na motorju:


An ideal stop goes something like this:

You apply both brakes gradually and with almost equal force for the first phase of your braking.

The weight will transfer forwards as the front suspension compresses, and your arms bend.

There's now more weight on the front (up to 100% if you're braking at 1g - and modern road bikes can brake at up to 1.2g).

You now let off most - or all - of the rear brake and increase pressure on the front, which now has most or all of the grip. This middle phase of braking can be 100%:0% - if it is less than 85% Front, you probably aren't braking near your bike's limits.

The bike slows and the forces you are exerting through the brakes and tires diminish (the energy in the bike is proportional to the square of your speed).

The front begins to rise back up on its suspension.

[If it's an emergency, you now breath a sigh of relief and a small prayer of thanks].

You taper off on the front brake - to prevent a slow speed lock up - and increase the rear brake pressure once more.

Even stopping from 100mph, the last 5mph is slow riding, and you should only use the rear brake for slow riding. So you do the final phase of stopping 0% Front and 100% rear.


Ce zamocis na sprednji zavori, ti lahko spodnese prednje kolo. Ce zamocis na zadnji zadnji zavori, ti odnese zadek in ce potem slucajno spustis zavoro, imas ogromne sanse, da te resno vrze preko motorja - highside.

Pravilno zaviranje vadis pred izpitom. In ce si pameten, tudi po izpitu, ceprav te noben ne primora k temu.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Hayabusa ::

Obstaja tudi abs na motorju (bmw krave, honda cbf/XL 700, yamaha fazer) :D.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Phantomeye ::

Pri delanju izpita je marsikaj odveč. recimo PRVA POMOČ. Preden kdorkoli kaj zine, rečem tole.

Prva pomoč nima smisla, ker ni periodična. Znanje prve pomoči JE pomembno, ampak, če si jo dolžan opravit ENKRAT, kako boš potem nekomu čez 30 let pomagal? Če se bi že šli bi moralo biti preverjanje na 5 let (ZASTONJ!)

Zgodovina sprememb…

jype ::

Mesar> sej kolesar more znat cpp, ker je udeleženec v prometu

A pešci pa niso udeleženci v prometu?

Phantomeye> Prva pomoč nima smisla, ker ni periodična. Znanje prve pomoči JE pomembno, ampak, če si jo dolžan opravit ENKRAT, kako boš potem nekomu čez 30 let pomagal? Če se bi že šli bi moralo biti preverjanje na 5 let (ZASTONJ!)

Prva pomoč je po obilnih izkušnjah osebja zdaj postala zelo enostavna: Spravljat kisik do možganov, dokler ne pride nekdo, ki lahko pomaga. Vse ostalo je nesmiselno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

Mesar> sej kolesar more znat cpp, ker je udeleženec v prometu

A pešci pa niso udeleženci v prometu?

Koliko znakov/pravil mora poznat pešec v primerjavi z avtomobilistom? 1%? 5%?
Koliko znakov/pravil mora poznat kolesar v primerjavi z avtomobilistom? Več kot pešec ali manj?

JanK ::

Hayabusa je izjavil:

Obstaja tudi abs na motorju (bmw krave, honda cbf/XL 700, yamaha fazer) :D.


Yup. In to je zadeva, ki jo BO imel moj naslednji motor :).

Ampak ABS ti ne pomaga v ovinku... In ce najprej ne poskrbis za prenos teze na prednje kolo, tudi ne zavira z maksimalno ucinkovitostjo od zacetka, kjer to najbolj potrebujes.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

PaX_MaN ::

M-XXXX je izjavil:

Koliko znakov/pravil mora poznat pešec v primerjavi z avtomobilistom? 1%? 5%?
Koliko znakov/pravil mora poznat kolesar v primerjavi z avtomobilistom? Več kot pešec ali manj?

Vsi morajo poznat vse, d0h.

blackbfm ::

Ce ne drugega: avto krmilis z volanom pri vsaku hitrosti in to je to. Motor krmilis z direktnim krmiljenjem pri nizkih hitrostih, s protikrmiljenjem pri visjih hitrostih, ter s telesom, nogami, prenasanjem teze,... pri vseh hitrostih.


Ce zamocis na sprednji zavori, ti lahko spodnese prednje kolo. Ce zamocis na zadnji zadnji zavori, ti odnese zadek in ce potem slucajno spustis zavoro, imas ogromne sanse, da te resno vrze preko motorja - highside.


ja, čudn da se 13 letni mulci furajo z mopedi če je fizika tak problem:)) če greš po omejitvah, je tavelik motor verjetno še precej bol varen kot mopedi in skuterji..če si pacient in ti je cesta dirkališče, pol pa verjamem da maš probleme s hendlanjem

T-h-o-r ::

Hayabusa je izjavil:

Vožnja motorja je popolnoma drugačna od vožnje avta/tovornjaka.
Cpp velja za vse.

ja, saj vožnjo itak moraš delat, cpp je pa isti, zakaj torej 2x opravljat isti cpp, saj v tovornjaku ali na motorju ne rabiš gledat različnih znakov
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jazbec ::

Na cpp-jih za motor je dosti stvari, katerih ni na cpp-jih za avto
od pravilne postavitve na sami, cesti , drugih vitalnik malenkosti (razmerje 70% na prvi bremzi-30% na zadnji, do vprašanj o pravilnem prehitevanju, malček fizike.).
Drugače pa vse to je iz prve roke

dzinks63 ::

Izpitne pole, vprašanja na njih so drugačna, prilagojene posametni kategoriji, lahko pa bi bile univerzalne, katere bi zajele vse kategorije, ampak niso in najbrž tudi ne bodo.

Relanium ::

blackbfm je izjavil:

Najprej naredi nekaj kilometrov, potem pa komentiraj.


sej sm, in zato komentiram:D

Npr, kdo od čistih avtomobilistov bi lahko zdajle iz rokava stresel naslednje


a ti znaš pa vsa vprašanja tip top na pamet? as lih naredu izpit?

Znam znam, za zadnjega nisem 100% ampak misli mda je pol metra spredaj in pol metra zadaj.
Priznam, izpit sem letos delal nekje maja ampak lej, js bi kr pustil tako kot je.
Sj CPP tistih 30EUR še ni tako hudo, bolj me razjezijo ostali birokratski stroški in dajatve. Še bolj pa neznanje CPPja na cestah.
Če pa kdo zna preveč CPPja mu pa ziher ne bo škodilo, ane ?
Tud od avta je že 8 let kar sem delal in tu pa tam je kaka stvar zbežala iz glave, sem jo pa zdaj obnovil.

Za nameček pa sem na CPPju videl še eno žensko (nekje med 40 in 50) ki je švinglala!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Fritz ::

gendale je izjavil:

Al pa za kamion, zakvaj ni dos da sam pokažeš da znaš vozt

Zakvaj morš vse znova delat

Bravo virant

Kaj ima Virant s tem? Tako je že zelo dolgo in pri CPP za motorje te posebej učijo specifike za motorje saj je v izpitu (tako kot je to nekdo že navedel) kar nekaj vprašanj posebej za motorje.

Ni nobene škode, če obnoviš znanje in tudi nobene škode ne bi bilo, če bi vsakdo to moral početi na recimo 5 let, ker se ljudje ne znajo voziti po cestah, ne znajo uporabljati krožišč, ne poznajo sistema zadrge, ravnanja ob zožanjih in še marsikaj drugega, zaradi česa so na cesti nevarni sebi in drugim.

Pa glede motorjev sem že zdavnaj predlagal (tudi sam vozim motor) da bi naj bila zavarovanja za motorje z ekstremnimi razmerji kW/kg (predvsem SS mašine) pri neizkušenih voznikih drastično višja in za druge sorazmerno nižja a se pri nas nikomur ne da voditi statistike nesreč po tipih motorjev, vrsti voznika itn. kakor to počno v Nemčiji. V južni italiji stane osnovno letno zavarovanje za npr. Yamaho R1 (170+ KM) v kombinaciji z mladim voznikom - lepih 2000€. Svoj čas sem zavaroval motor pri eni ameriški zavarovalnici in so mi vnaprej pokazali seznam motorjev (same SS mašine) katere oni, zaradi rizika, enostavno ne zavarujejo. Če bi imel tak motor bi me enostavno odslovili.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

blackbfm ::

Svoj čas sem zavaroval motor pri eni ameriški zavarovalnici in so mi vnaprej pokazali seznam motorjev (same SS mašine) katere oni, zaradi rizika, enostavno ne zavarujejo.


štekam tvoj point ampak po drugi strani pa ima en povprečen 600 kubičen motor 4 sek do 100, kot da pa to ni rizik

Relanium ::

Moped je dost, ali pa celo bicikel, na konc tud sprehod po stopnicah.
Če si pa nesrečna duša ti pa komet pade na glavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

draciel ::

Nisem bral celotne teme ampak moje mnenje je sledeče:

Je že prav da delaš še enkrat teorijo, zato ker veliko stvari tudi pozabiš. Ampak pravilno bi bilo da bi bila brezplačna ( v drugo, ko delaš izpit za nekaj drugega ). Plačal pa bi samo vožnjo. Če pa recimo padeš na teoriji 3X, v četrto in vsak naslednji padec bi še enkrat plačal.

Fritz ::

@ blackbfm, relanium
leta 2008 sem delal amatersko analizo glede tipa motorja pri nesrečah, ki so se končale s smrtjo motorista (ob nesreči, ne kasneje). Glede na razpoložljive podatke o nesrečah in glede na razdelitev po tipih motorjev registriranih v letih 2006 in 2007 je ta analiza pokazala, da je SS motorjev 16% v celotni populaciji, udeleženi pa so bili v 42% vseh nesreč s smrtnim izidom.

 Graf

Graf

"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

joze67 ::

Blazz je izjavil:

... blizu mene je križišče 'stop vse smeri', kjer se vozim dnevno... vsak drugi dan opazim, da folk ne zastopi, kaj je sploh treba narediti...

Seveda ne, ker je to po občutku postavljen znak.

Prometna signalizacija je predpisana, in sicer v Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni oprem na javnih mestih (UL RS 46/2000). Člen 102 pravi
Postavljanje znaka ..., znaka II-2 (Ustavi!), ... je drugačno kot pri drugih znakih za izrecne odredbe, in sicer:

1 ) znaka II-1 (križišče s prednostno cesto) in II-2 (Ustavi!) se postavljata neposredno pred križiščem s prednostno cesto. Znak II-2 se postavlja pred križiščem s prednostno cesto, ki je nevarno zaradi slabe preglednosti glede na hitrost vozil na prednostni cesti (zagotovljena je le najmanjša predpisana pregledna razdalja), zaradi česar lahko voznik pravilno presodi prometno situacijo le, če ustavi vozilo. Znaku II-2 se praviloma doda neprekinjena široka prečna črta (V-9) na vozišču. Znak II-2 (Ustavi!) se lahko uporabi tudi kot pripomoček pri varovanju otrok. V tem primeru se obojestransko označi na osmerokotni tabli z drogom za postavitev. Premer osmerokotniku očrtanega kroga mora biti najmanj 60 cm, dolžina droga pa od 1,80 m do 2,00 m;

Poudarki so seveda moji. Seveda so ljudje potem zmedeni, ko vidijo tak znak na enakovrednih cestah.

blackbfm ::

leta 2008 sem delal amatersko analizo glede tipa motorja pri nesrečah, ki so se končale s smrtjo motorista (ob nesreči, ne kasneje). Glede na razpoložljive podatke o nesrečah in glede na razdelitev po tipih motorjev registriranih v letih 2006 in 2007 je ta analiza pokazala, da je SS motorjev 16% v celotni populaciji, udeleženi pa so bili v 42% vseh nesreč s smrtnim izidom.


hja, to pomeni da tisti ki nažigajo motor do konca pač preferirajo SS motorje..ampak še vedno mi ni jasno zakaj bi zavarovalnice komplicirale, ker tak človek bo 600 kubičen motor ravno tako nažigal do konca..je pa verjetno praktilčno vseeno a se razlimaš pri 200 s povprečnim al pa 300kmh z SS.

Okapi ::

Zakaj sploh dobiš izpit za A (sicer zadnja leta omejeno - do 50km/h),
Kaj sploh ta omejitev pomeni - da lahko voziš vsak motor, samo ne smeš vozit hitreje od 50 km/h, ali samo tiste motorje, ki hitreje ne morejo iti?

O.

Fritz ::

@blackbfm
Malce razmisli kako je kateri motor narejen, čemu je namenjen in v čem je najboljši pa ti bo hitro jasno, da je korelacija med SS in hitrostjo, saj to niso mašine, ki bi jih nekdo vozil zato, ker so udobne ipd. 600ccm SS motor ima tudi precej porazno razmerje kW/kg. Še dobro, da so omejitve po letih in vrstah A izpita.

Smo pa veselo off-topic. Bistvo, ki sem ga hotel povedati in ki je bilo v tej temi že napisano je, da motor ni avto, ga je precej težje voziti, moraš biti še bolj pazljiv in bistveno manj si zaščiten, če pride do nesreče - zato nekaj ur ponavljanja CPP-ja nikomur ne bo škodovalo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

bobby ::

Če mene vprašaš, pa me noben :) bi reku tako, da bi dal zakonsko obvezo vsakih 5 let obnova cpp in 2 uri vožnje glavne seveda. ampak tako, da prva runda bi bila gratis na stroške države, če pogrneš, je druga runda 50% tvoj strošek, če še tle pogrneš, tretja runda cel strošek tvoj.
pol pa še vsi, ki so nad 50let, na vsake 3 leta, tko bi paciente, kot je naprimer moj fotr, prisilu, da bi mal razmišlal pa se kaj novga nauču ne pa da samo čakam, da se razkanta, ker tudi reflexov nima več pa se kar noče odstrant iz prometa

sicer pa cpp itak ne more bit za vse isto, tko da ne vem, kje ti logika. se razlikuje od zavornih poti do max obremenitve. osnove so pa iste ja, to se pa strinjam.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

blackbfm ::

Kaj sploh ta omejitev pomeni - da lahko voziš vsak motor, samo ne smeš vozit hitreje od 50 km/h, ali samo tiste motorje, ki hitreje ne morejo iti?


tiste ki so omejeni na, torej moped skuter itd

Bistvo, ki sem ga hotel povedati in ki je bilo v tej temi že napisano je, da motor ni avto, ga je precej težje voziti, moraš biti še bolj pazljiv in bistveno manj si zaščiten, če pride do nesreče - zato nekaj ur ponavljanja CPP-ja nikomur ne bo škodovalo.


ja vse je res, ampak če greš po omejitvah more it nekaj res ultra hudo narobe da odletiš...če ga pa šopaš 3x omejitev pol pa se meni ne zdi nič čudnega da ljudje umirajo

Fritz ::

blackbfm je izjavil:


ja vse je res, ampak če greš po omejitvah more it nekaj res ultra hudo narobe da odletiš...če ga pa šopaš 3x omejitev pol pa se meni ne zdi nič čudnega da ljudje umirajo

No, to je pa poanta mojega off-topikiranja. Obstajajo motorji, ki niso ravno najbolj primerni za vožnjo po omejitvah in bi takšne, v povezavi z neizkušenimi vozniki, šlo omejiti z različnimi prijemi...eden od teh so visoke vsote za zavarovanje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

JanK ::

blackbfm je izjavil:

ja vse je res, ampak če greš po omejitvah more it nekaj res ultra hudo narobe da odletiš...če ga pa šopaš 3x omejitev pol pa se meni ne zdi nič čudnega da ljudje umirajo


To bi veljalo, ce bi imeli smiselne omejitve. OGROMNO cest je v Sloveniji, ki imajo omejitev 90km/h (splosna med naselji), nobenih tabel za priporoceno hitrost, pa ni nobenih sans, da bi se dalo peljati tako hitro.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

Relanium ::

Fritz je izjavil:

@ blackbfm, relanium
leta 2008 sem delal amatersko analizo glede tipa motorja pri nesrečah, ki so se končale s smrtjo motorista (ob nesreči, ne kasneje). Glede na razpoložljive podatke o nesrečah in glede na razdelitev po tipih motorjev registriranih v letih 2006 in 2007 je ta analiza pokazala, da je SS motorjev 16% v celotni populaciji, udeleženi pa so bili v 42% vseh nesreč s smrtnim izidom.

 Graf

Graf


Se strinjam ja.
Sj če se pelješ s čim takim ti je takoj jasno, da če ni nad 10.000 obrati, potem se ne pelješ.
Zato tja tud nikoli ne bom šel, ker vem da se nebi vedno zadrževal.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015589 (7148) Twixz
»

Izpit za A kategorijo

Oddelek: Na cesti
308821 (7744) bajsibajsi
»

Odvzem vozniškega dovoljenja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9631449 (22076) St235
»

14 let- kako starše prepričati da bi si lahko kupil moped (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11521478 (17511) Pyr0Beast
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313019 (10926) guest #44

Več podobnih tem