Forum » Na cesti » Problem z avtom
Problem z avtom
Scylla ::
Dober dan!
Imam Ford Focusa letnik 2004. Vse se je začelo ko sem se vračal iz tujine domov. Tankal sem poln rezervoar na neki privat črpalki.
Približno uro pa pol pozneje sem na avtocesti med prehitevanjem dodal malo več gasa in avto mi je zacukal in začel izgubljati moč. Ne glede na to koliko sem pritisnil na gas, ni potegnil
tako kot je sicer. Zatem se je vključila tista spiralna oranžna lučka oz. je začela utripat.
Ustavil sem se na najbližji črpalki, avto ugasnil, minuto nazaj prižgal in vse je bilo ok, avto je potegnil tako kot mora. Nekaj minut zatem se je zgodba ponovila, ampak sem nadaljeval z vožnjo. Avto ni mogel preseči 120kmh, pa tudi če sem gas tiščal do konca, tista oranzna lucka pa je kar naprej utripala.
No naslednji dan je vse bilo ok, tako da sem mislil da je stvar do goriva. Počakal sem da je gorivo prišlo na rezervo, potem pa natankal tam kjer vedno tankam, na OMV-ju...
Par dni je bilo vse v redu, prejšnji dan se je pa vse ponovilo. Ko sem stisnil malo več gasa je avto rahlo zacukal, vključila se lučka, ampak tokrat je povsem izgubil moč, tako da sem se ustavil na odstavnem pasu, avto izključil, ponovno vključil in vse je bilo ok. Zanimivo da se mi to dogaja samo na avtocesti, pa še to takrat ko dodam malo več plina. Na navadnih cestah se mi to še nikoli ni zgodilo. No, zdaj avto dela dobro, ampak mislim da se bo zgodba spet ponovilo. V čem mislite da bi bila težava? Mogoče je avto potegnil umazanijo iz goriva? slaba kvaliteta goriva? ali kaj drugega? Prosim za nasvete...
Lp
Imam Ford Focusa letnik 2004. Vse se je začelo ko sem se vračal iz tujine domov. Tankal sem poln rezervoar na neki privat črpalki.
Približno uro pa pol pozneje sem na avtocesti med prehitevanjem dodal malo več gasa in avto mi je zacukal in začel izgubljati moč. Ne glede na to koliko sem pritisnil na gas, ni potegnil
tako kot je sicer. Zatem se je vključila tista spiralna oranžna lučka oz. je začela utripat.
Ustavil sem se na najbližji črpalki, avto ugasnil, minuto nazaj prižgal in vse je bilo ok, avto je potegnil tako kot mora. Nekaj minut zatem se je zgodba ponovila, ampak sem nadaljeval z vožnjo. Avto ni mogel preseči 120kmh, pa tudi če sem gas tiščal do konca, tista oranzna lucka pa je kar naprej utripala.
No naslednji dan je vse bilo ok, tako da sem mislil da je stvar do goriva. Počakal sem da je gorivo prišlo na rezervo, potem pa natankal tam kjer vedno tankam, na OMV-ju...
Par dni je bilo vse v redu, prejšnji dan se je pa vse ponovilo. Ko sem stisnil malo več gasa je avto rahlo zacukal, vključila se lučka, ampak tokrat je povsem izgubil moč, tako da sem se ustavil na odstavnem pasu, avto izključil, ponovno vključil in vse je bilo ok. Zanimivo da se mi to dogaja samo na avtocesti, pa še to takrat ko dodam malo več plina. Na navadnih cestah se mi to še nikoli ni zgodilo. No, zdaj avto dela dobro, ampak mislim da se bo zgodba spet ponovilo. V čem mislite da bi bila težava? Mogoče je avto potegnil umazanijo iz goriva? slaba kvaliteta goriva? ali kaj drugega? Prosim za nasvete...
Lp
duque ::
dizel? meni je 407-ica večkrat prehajala v emergency mode (90kmh) na AC - razlog je bil zabasan filter trdih delcev. Peugeota omenjam, ker si s Fordom deli dizle (1.6 in 2.0)...
PacificBlue ::
lambda sonda, senzor O2, premal pritiska, nekje cev pusca..je lahk več razlogov. Najboljše peljat na uraden servis, da ti ga priklopi na tester in pogleda, kje je problem..
I’m out.
:3
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
Scylla ::
Ja, dizel, 1.8, 85 kw...Saj bom šel na uradni servis, druge nimam zgleda...ampak smešno je to da je avto nedavno nazaj bil priklopljen na računalnik pri znancu in ni bilo nič narobe...
LeQuack ::
Po moje je iti na uradni servis še najslabše kar lahko narediš. Težava bo ostala ti boš pa brez nekaj sto evrov.
Quack !
kixs ::
Ja, dizel, 1.8, 85 kw...Saj bom šel na uradni servis, druge nimam zgleda...ampak smešno je to da je avto nedavno nazaj bil priklopljen na računalnik pri znancu in ni bilo nič narobe...
Meni je pa to smesno... ce je enkrat vse v redu, da bo pa vedno in skoz
Avto in to katerikoli avto, ne bi bil avto, ce se ne bi kdaj pa kdaj kaj pokvarilo... to je pac v naravi stvari.
lp
LeQuack ::
Ja, dizel, 1.8, 85 kw...Saj bom šel na uradni servis, druge nimam zgleda...ampak smešno je to da je avto nedavno nazaj bil priklopljen na računalnik pri znancu in ni bilo nič narobe...
Meni je pa to smesno... ce je enkrat vse v redu, da bo pa vedno in skoz
Avto in to katerikoli avto, ne bi bil avto, ce se ne bi kdaj pa kdaj kaj pokvarilo... to je pac v naravi stvari.
lp
Ne samo to, največkrat so ravno dragi in luksuzni avtomobili, za katere bi pričakoval da so zgrajeni kot tank, najbolj dragi za vzdrževat.
Quack !
kixs ::
dizel? meni je 407-ica večkrat prehajala v emergency mode (90kmh) na AC - razlog je bil zabasan filter trdih delcev. Peugeota omenjam, ker si s Fordom deli dizle (1.6 in 2.0)...
Filtra trdih delcev njegov motor nima. V tem cenovnem razredu jih imajo avti (motorji) sele nekje od letnika 2006 naprej (ce se ne motim).
lp
kixs ::
Ja, dizel, 1.8, 85 kw...Saj bom šel na uradni servis, druge nimam zgleda...ampak smešno je to da je avto nedavno nazaj bil priklopljen na računalnik pri znancu in ni bilo nič narobe...
Meni je pa to smesno... ce je enkrat vse v redu, da bo pa vedno in skoz
Avto in to katerikoli avto, ne bi bil avto, ce se ne bi kdaj pa kdaj kaj pokvarilo... to je pac v naravi stvari.
lp
Ne samo to, največkrat so ravno dragi in luksuzni avtomobili, za katere bi pričakoval da so zgrajeni kot tank, najbolj dragi za vzdrževat.
Zato pa se drzi cenovnega razreda, ki si ga lahko privoscis. Torej, ce si lahko kupis novi avto za 15K€ (brez pretiranega kredita!) - potem si lahko tudi rabljenega za 6K€, ki je nov kostal 15K€. Ne pa, da si kupis rabljenega za 15K€, nov je bil pa 40K€. Saj je vse, od rezervnih delov do rednih servisov, podrejeno cenovnem razredu.
lp
LeQuack ::
Ja, dizel, 1.8, 85 kw...Saj bom šel na uradni servis, druge nimam zgleda...ampak smešno je to da je avto nedavno nazaj bil priklopljen na računalnik pri znancu in ni bilo nič narobe...
Meni je pa to smesno... ce je enkrat vse v redu, da bo pa vedno in skoz
Avto in to katerikoli avto, ne bi bil avto, ce se ne bi kdaj pa kdaj kaj pokvarilo... to je pac v naravi stvari.
lp
Ne samo to, največkrat so ravno dragi in luksuzni avtomobili, za katere bi pričakoval da so zgrajeni kot tank, najbolj dragi za vzdrževat.
Zato pa se drzi cenovnega razreda, ki si ga lahko privoscis. Torej, ce si lahko kupis novi avto za 15K€ (brez pretiranega kredita!) - potem si lahko tudi rabljenega za 6K€, ki je nov kostal 15K€. Ne pa, da si kupis rabljenega za 15K€, nov je bil pa 40K€. Saj je vse, od rezervnih delov do rednih servisov, podrejeno cenovnem razredu.
lp
Meni je to čisto jasno, ampak valda je za ljudi dosti bolj privlačen Audi A6 dizel z magičnimi kilometri in vso možno opremo, xenonom ter usnjem, star vsaj osem let, kot pa nov Polo ane.
Quack !
kixs ::
LeQuack:
Ja. Stvar marketinga in prodaje... mislim tudi sebe kot "image". Ampak eni imamo raje cash, kot pa vedno na vrednosti izgubaske drage avte
Scylla:
Lahko bi bilo tudi kaj z gorivo, vendar je to precej mala verjetnost. Poglej, imas relativno star avto... predvidam, da nisi prvi lastnik in tako nimas niti najmanjsega pojma koliko kilometrine je dala masina (in vse povezano z njo) skozi. Avto se enkrat pelji na tisti tvoj servis in ti ga naj priklopi na racunalnik, da vidis kaj je sploh narobe... in potem naprej.
lp
Ja. Stvar marketinga in prodaje... mislim tudi sebe kot "image". Ampak eni imamo raje cash, kot pa vedno na vrednosti izgubaske drage avte
Scylla:
Lahko bi bilo tudi kaj z gorivo, vendar je to precej mala verjetnost. Poglej, imas relativno star avto... predvidam, da nisi prvi lastnik in tako nimas niti najmanjsega pojma koliko kilometrine je dala masina (in vse povezano z njo) skozi. Avto se enkrat pelji na tisti tvoj servis in ti ga naj priklopi na racunalnik, da vidis kaj je sploh narobe... in potem naprej.
lp
Hayabusa ::
kixs ::
Motor, izdelan leta 2001, bi danes tezko rekel "novi turbo diesel". In verjetno imajo na hrvaskem drugacne motorje kot pri nas... anglezi, francozi, nemci delajo posebne verzije za njihovo slabo gorivo. Tisti, ki pa si uvozijo avto iz Nemcije, pa morajo pod nujno delat kalibracijo masine. Malo se hecam... ker ze leto in pol tankam izkljucno na hrvaskem, pa absolutno nobenih problemov. Poraba pa je identicna kot pri nas.
lp
lp
Scylla ::
Nisem tankal na hrvaškem, ampak v BiH...na neki privat bencinski..zdi se mi preveliko naključje da so se težave lih takrat začele, mora biti neka povezava z gorivom..
#000000 ::
Voda v nafti, skor 100% enaki simptomi so bli pr men ko sem tankal v Kladuši v času agrokomerca :)
dzinks63 ::
Privat črpalka v BIH, najbolj "miriše" na dodajanje v naftne rezervarje neobarvanega kurilca, kateri je občutno slabše kvalitete od normalnega plinskega olja, tudi dodatek vode ne bi bil presenečenje, kot je že omenjeno malo prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
zuz3k ::
verjetno je šla lambda sonda, dvomim pa, da ma omenjena črpalka takšen učinek na mehanski del, ki je v okvari, lambda sonda gre pri vsakem avtu lol pa ne na uradni servis 9 let starega avta vozit, tam šravfajo študentje, ki nimajo pojma, ker če bi ga imeli bi odprli sp in ne bi delali za 3,5eur/h pa še 3x več boš dal za popravilo, kot pri mehaniku, ki se avtu posveti in ne gledamo samo na denar lp
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()
TOP ::
Ja tole mi je znano,verjetno oziroma predvidevam,da je šel altenator,ker če bi šla lamda sonda se lučka prižge sam avto ne zgublja na moči.Jaz predvidevam,da je altenator.
Scylla ::
Naftni filter? Možno..
Bom videl v ponedeljek kaj se da storiti..pozna kdo kakega dobrega mehanika v lj?
Ker na uradnem servisu se mi zdi da malo preveč računajo..
Bom videl v ponedeljek kaj se da storiti..pozna kdo kakega dobrega mehanika v lj?
Ker na uradnem servisu se mi zdi da malo preveč računajo..
zuz3k ::
ma kak alternator, če alternator ne bi polnil potem avto ne vžge, ne pa cuka, to ma nekaj z gorivom veze
možno tudi, da je naftni filter zapacan, kdaj je bil menjan?
lp
možno tudi, da je naftni filter zapacan, kdaj je bil menjan?
lp
Life is a psychological game.
dxx ::
Verjetno imaš težave s turbino, računalnik pa vrže v safe mode in se ti vklopi lučka za težavo s turbino. Pelji na servis in naj priklopi na računalnik.
SkIDiver ::
Težavo ti najverjetneje povzroča senzor odmične gredi. Precej poznana zadeva. Takoj, ko boš zagnal motor po izgubi moči se pelji na prvi servis ali pa do nekoga, ki ima sposoben tester pa naj preveri zabeležene napake. Namreč, če se ti po določenem številu vžigov ali dneh brez napake le ta ne ponovi jo ECU pobriše ven.
Lahko pa narediš test števcev kar na mestu, ko boš ponovno zagnal motor po napaki. Na poziciji 6 ti bo spisal napake, ki so zabeležene v ECU-ju. Napake se izmenično prikazujejo na zaslonu, če jih je več. Imaš opis pod videom iz povezave
Lahko pa narediš test števcev kar na mestu, ko boš ponovno zagnal motor po napaki. Na poziciji 6 ti bo spisal napake, ki so zabeležene v ECU-ju. Napake se izmenično prikazujejo na zaslonu, če jih je več. Imaš opis pod videom iz povezave
BorutK-73 ::
Lahko pa narediš test števcev kar na mestu, ko boš ponovno zagnal motor po napaki.
To je možno tudi na drugih znamkah vozil ali samo ford?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
trololo2 ::
Brez priklopa na računalnik je bolj kot ne ugibanje. Tako da pelji na servis pa hkrati še na DX naroči diagnostični kabel. Je res beyond me zakaj si ljudje ne nabavijo tistega kabla za 5€, toliko da te potem vsaj na servisu ne nategnejo na suho...
vorantz ::
Sam kabel je useless
Rabiš še software ki bo ziher deloval za tvoj avto, kar zna bit včasih hudič
Rabiš še software ki bo ziher deloval za tvoj avto, kar zna bit včasih hudič
kixs ::
Tale software je za androida in je odlicen v povezavi s kaksnim BlueTooth ODB2 adapterjem. Deluje pa na vecini avtov.
https://play.google.com/store/apps/deta...
lp
https://play.google.com/store/apps/deta...
lp
black ice ::
Lahko pa narediš test števcev kar na mestu, ko boš ponovno zagnal motor po napaki.
To je možno tudi na drugih znamkah vozil ali samo ford?
VAG, pod pogojem, da imaš climatronic (izpiše zgolj nekatere napake). Postopek je sicer malce drugačen.
Vseeno je boljše priklopiti na tester, manj zamudno in konec koncev tudi bolj pregledno.
krneki0001 ::
Dober dan!
Imam Ford Focusa letnik 2004. Vse se je začelo ko sem se vračal iz tujine domov. Tankal sem poln rezervoar na neki privat črpalki.
Približno uro pa pol pozneje sem na avtocesti med prehitevanjem dodal malo več gasa in avto mi je zacukal in začel izgubljati moč. Ne glede na to koliko sem pritisnil na gas, ni potegnil
tako kot je sicer. Zatem se je vključila tista spiralna oranžna lučka oz. je začela utripat.
Ustavil sem se na najbližji črpalki, avto ugasnil, minuto nazaj prižgal in vse je bilo ok, avto je potegnil tako kot mora. Nekaj minut zatem se je zgodba ponovila, ampak sem nadaljeval z vožnjo. Avto ni mogel preseči 120kmh, pa tudi če sem gas tiščal do konca, tista oranzna lucka pa je kar naprej utripala.
No naslednji dan je vse bilo ok, tako da sem mislil da je stvar do goriva. Počakal sem da je gorivo prišlo na rezervo, potem pa natankal tam kjer vedno tankam, na OMV-ju...
Par dni je bilo vse v redu, prejšnji dan se je pa vse ponovilo. Ko sem stisnil malo več gasa je avto rahlo zacukal, vključila se lučka, ampak tokrat je povsem izgubil moč, tako da sem se ustavil na odstavnem pasu, avto izključil, ponovno vključil in vse je bilo ok. Zanimivo da se mi to dogaja samo na avtocesti, pa še to takrat ko dodam malo več plina. Na navadnih cestah se mi to še nikoli ni zgodilo. No, zdaj avto dela dobro, ampak mislim da se bo zgodba spet ponovilo. V čem mislite da bi bila težava? Mogoče je avto potegnil umazanijo iz goriva? slaba kvaliteta goriva? ali kaj drugega? Prosim za nasvete...
Lp
Zelo verjetno si dobil vodo in smeti v tank. Predvidevam, das si tankal na privat pumpi, na kateri delavci kradejo gorivo in vlivajo vodo nazaj, da je količina ista, zraven pa pridejo še smeti.
Tankaj pri nas povhen tank in probaj, če bo kaj bolje, drugače pa predlagam kakega popoldanca, ki ti bo avto priklopil na tester (OBD2 je sedaj standard in ga imajo že skoraj vsi popoldanci, lahko pa ga sam kupiš preko bolhe za nekih 20 evrov in ga priklopiš na računalnik, pa stestiraš s kakim zastonjskim programom, lahko pa kupiš takega z bluetooth priključkom in se kar preko telefona povežeš na avto in pregledaš kode napak).
Mehanik bi naj pa dobro pregledal avto in po možnosti spraznil in očistil tank, ter zamenjal filter za gorivo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
SkIDiver ::
Tistih 20€ za tester je bolje, da pospravi v žep in pogleda kode napak z načinom iz posredovanega linka. Bo dobil ven iste kode kot z vsakim testerjem. Pogooglaš za kodo napake in dobiš na koncu opis kaj pomeni koda napake.
Se moram pa nasmejat predlogom o vodi in smeteh v gorivu Potemtakem motor ne bi deloval brez težave, če ga ob težavi ugasne in ponovno zažene
Se moram pa nasmejat predlogom o vodi in smeteh v gorivu Potemtakem motor ne bi deloval brez težave, če ga ob težavi ugasne in ponovno zažene
krneki0001 ::
SkiDiver - iz prve roke;
Na mojem nekdanjem avtu (sicer bencinar - daihatsu feroza) sem imel enake probleme. Avto je med vožnjo začel cukat in sem moral ustavit ob cesti. Ko sem ga ponovno vžgal je delal nekaj časa, potem pa spet isto.
Na koncu sem moral tank sneti dol, ga kompletno očistit, očistit cevi za gorivo od tanka do motorja in očistit bencinsko pumpo, ter zamenjat filter za gorivo. V tanku je bilo kar nekaj vode in smeti ki so se zato nabirale tudi v filtru za gorivo. Ko si ugasnil, so v filtru padle na dno in je avto nekaj časa delel. Največja smet je bila taka, da je zaprla tanko cev za dovod goriva. Ne čisto, ampak toliko, da ni bilo dovolj goriva in je avto trokiral. Ko je bilo to odstranjeno, je avto delal čisto normalno.
Na mojem nekdanjem avtu (sicer bencinar - daihatsu feroza) sem imel enake probleme. Avto je med vožnjo začel cukat in sem moral ustavit ob cesti. Ko sem ga ponovno vžgal je delal nekaj časa, potem pa spet isto.
Na koncu sem moral tank sneti dol, ga kompletno očistit, očistit cevi za gorivo od tanka do motorja in očistit bencinsko pumpo, ter zamenjat filter za gorivo. V tanku je bilo kar nekaj vode in smeti ki so se zato nabirale tudi v filtru za gorivo. Ko si ugasnil, so v filtru padle na dno in je avto nekaj časa delel. Največja smet je bila taka, da je zaprla tanko cev za dovod goriva. Ne čisto, ampak toliko, da ni bilo dovolj goriva in je avto trokiral. Ko je bilo to odstranjeno, je avto delal čisto normalno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
SkIDiver ::
Ne mešaj bencinarja in dizla. Še posebej ne CR dizla, ki ima visokotlačni vod, ki ima precej višji tlak goriva in luknje na šobah v velikosti, da jo komaj vidiš s prostim očesom. Če se tukaj prebije smetka skozi filter ti ne pomaga drugega kot samo čiščenje šobe, ker tudi ponovni zagon nič ne pomaga. Če maš srečo jo bo porinlo nazaj v rezervoar skozi povratni vod ampak, če imaš srečo.
Če pride skozi filter voda pa občasno prihaja do cukanja. Lahko pa srečaš v novejših vozilih senzor prisotnosti vode, ki vrže motor v zasilni način, da ne pride do poškodbe visokotlačne črpalke ali injektorjev. Zasilni način zmanjša tlak goriva in turbine, avto pa postane nepremičnina.
Če pride skozi filter voda pa občasno prihaja do cukanja. Lahko pa srečaš v novejših vozilih senzor prisotnosti vode, ki vrže motor v zasilni način, da ne pride do poškodbe visokotlačne črpalke ali injektorjev. Zasilni način zmanjša tlak goriva in turbine, avto pa postane nepremičnina.
Scylla ::
Avto je bil pri mehaniku. Računalnik je pokazal da je neka napaka na bosch pumpi..Zaenkrat nisem še nič rihtal, trenutno avto dela brez problema.
korenje3 ::
scylla, če si tankal biogorivo, je možno da ti je stopilo kako gumo v črpalki... s tem biogorivom so samo problemi.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Scylla ::
Nisem tankal...Sicer vzroka za to težavo ne vem, vem samo da se je težava začela po uporabi goriva iz tujine (BiH)..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)Oddelek: Na cesti | 11220 (7372) | jobers2 |
» | Gorivo porabit skoraj do konca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15368 (13029) | hermes |
» | Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25825 (23261) | krneki0001 |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22220 (19665) | Nesta |
» | Nafta na OMVju (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 26114 (24264) | ;-) |