» »

Menjava auspuha+valjčkov v avtomatiku NEZNAM

Menjava auspuha+valjčkov v avtomatiku NEZNAM

VasjaP ::

Dober dan!
Mene pa zanima če bi mi kdo znal razložiti kateri auspuh se najbolje splača kupiti za avtomatika in kako potem tudi zamenjati valjčke . Imam namreč motor piaggio bravo z mašino od automatika. Potegne mi nekje do 50 km/h ( rekord 55) vendar bi rad spravil do 60 km/h. Že v naprej se zahvaljujem za odgovore :)

STU-III ::

Ja, odpreš motor in zamenjaš valjčke. Saj ni tako težko, uporabi logiko, poglej od katere strani boš lahko dostopal do osi in bata, potem pa ga boš moral sneti. Lahko je pritrjen na različne načine, pri kosilnici vem, da je vijak tisti, ki ga drži na gredi, sistem je nekako podoben kot pri držalih za luč a kolesu recimo, kot tam objemka objema cev balance, ravno tako nekako ročica bata objema gred.

Za avspuh boš pa že vedel.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

CaqKa ::

a niso valjčki ob strani pri jermenu?

tukaj malo osnove o tematiki: http://skuterist.mojforum.si/skuterist-...

VasjaP ::

Men sedaj ni nč veliko bolj jasno kot prej, a bi mi lahko kdo ki se na to spozna napisal postopek( korak za korakom) ter kateri izpuh mi predlagate

CaqKa ::

menim da je najbolje da taka vprašanja postavljaš na forumu kot je zgornji.

sicer pa je na mojem tak.
odprem sedež in odšraufam sedež.
auspuf je nato prišrafaun z dvemi vijaki na cilinder in ob koli z dvemi na "šasijo".

kar se tiče valjčkov je približno tak, da na levi strani kjer je jermen, je treba dol vzet pokrov. verjetno je prtrjen z večimi vijaki.
potem vidiš jermen in pri zadnji koli sklopko, spredaj pri motorju pa je variomat.
ko odtegneš variomat (ena večja matica), vzameš sprednjo ploščo dol, nato še jermen in potem še zadnjo ploščo variomata. pogledaš kako je sestavljen in nekje noter so valjčki.

VasjaP ::

Huh kake se menjo tle po forumih da rabiš izpit pa kake kazni so to :D Po ljubljani se 1000 ljudi fura okol s ciaoti pa bravoti pa jih noben policaj ne ustavi, ker je to ubistvu že kot takšno pravilo da ne rabijo izpita?

radiokills ::

Čak, to je motor od Tomos avtomatika?

VasjaP ::

mhm( sej je itaq enak kot od flexerja )

radiokills ::

Če je to tomosov frčko, pol valjčki ne pridejo v poštev (vsak kolikor jaz vem). V mojih časih se je ponavadi montiralo 'Lipnik' izpuh ter 'L-bat'. Mogoče še malo večji sprednji zobnik.

Tukaj imaš več informacij: http://tomos.odklopi.se/predelava.html

VasjaP ::

ja sam ce das vecji zobnik so manjsi pospeski al ne?.. Ka se ne deva lipnika sam na apnje?

akasa ::

Če praviš da maš mašino z tavelkim cilindrom dej gor lipnika pa bo razlika kr velika... če maš pa uno z tamalim cilindrom bo treba pa še kak L bat dat da bo šlo boljše...

VasjaP ::

ok. ka misliš da je več možnosti da bi mi policija težila če bi lipnika gor dau?

akasa ::

Naj nebi... Lipnik izpuhi naj bi bili homologirani za tomos motorje... za vsak slučaj pa mej račun zraven...

VasjaP ::

od motorja ali od izpuha? :D

akasa ::

izpuha ne ;)

VasjaP ::

Ker računa od motorja nimam ker je doma sestavljen :D

akasa ::

pol ti lahko policaji tak al pa tak težijo

VasjaP ::

ja vem ja .. pa sej bo :D

STU-III ::

CaqKa je izjavil:

a niso valjčki ob strani pri jermenu?

tukaj malo osnove o tematiki: http://skuterist.mojforum.si/skuterist-...


Pardon, nisem razumel, sploh o katerih valjčkih govori.
Line secured.

VasjaP ::

Zdej me pa zanimaše za prijatlovega mu gre isto skor ma motor od piaggia brava pa ma variomat(al ka je) pa končno ma prbližn isto sam zanima me kaj bi mogu vse zamenjat če bi kupu športn izpuh pa kako


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorji, skuterji (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
69483842 (4821) hojnikb
»

skuter blokade

Oddelek: Na cesti
3522831 (902) Filip144
»

Kateri kitajski skuter

Oddelek: Loža
2422952 (22014) Primorec
»

motor ne povleče v klanec

Oddelek: Loža
237202 (6343) amigo_no1
»

mf power (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9710687 (5959) Blinder

Več podobnih tem