Forum » Omrežja in internet » Rok za odgovor na reklamacijo Telekom
Rok za odgovor na reklamacijo Telekom
Mipe ::
Torej, pred časom sem na reklamacije@telekom.si poslal reklamacijo glede preplačanega računa (zaračunali so mi višjo hitrost interneta, čeprav so mi jo tehniki zaradi napake zmanjšali).
To je bilo devetega junija in dobil sem avtomatizirani odgovor, v katerem potrjujejo prejem sporočila in obljubljajo odgovor v najkrajšem možnem času.
Ta teden sem že nekoliko neučakan poslal še eno sporočilo, na isti račun, novo avtomatizirano sporočilo in nič konkretnega.
Kaj zdaj? Rad bi vedel, da se zadeva vsaj rešuje in da ne leži neznano kje. Vendar ni od njih ne piš ne miš.
To je bilo devetega junija in dobil sem avtomatizirani odgovor, v katerem potrjujejo prejem sporočila in obljubljajo odgovor v najkrajšem možnem času.
Ta teden sem že nekoliko neučakan poslal še eno sporočilo, na isti račun, novo avtomatizirano sporočilo in nič konkretnega.
Kaj zdaj? Rad bi vedel, da se zadeva vsaj rešuje in da ne leži neznano kje. Vendar ni od njih ne piš ne miš.
AndrejO ::
Operater mora na ugovor odgovoriti v roku 15 dni. Če tega ne stori, imaš časa 30 dni od dneva, ko si poslal ugovor, da podaš predlog na APEK.
Če želiš zavarovati svoje pravice, po preteku roka za prejem odgovora pošlji predlog na APEK še pred pretekom drugega roka. Če tega ne boš storil do 30. dne po podanem ugovoru, ti APEK več ne bo pomagal.
Če do konca četrtka 26. ne boš prejel odgovora, bo čas, da urgiraš pri Telekomu. Pošlješ še eno spročilo v katerem preprosto poveš, da jim je rok potekel in, da boš stvar predal APEK, če odgovora ne dobiš v roku npr. 3 dni. Če še tega ne dobiš, spišeš predlog na APEK: npr. "ugovor poslan 9.6., odgovora nisem prejel v roku, zaradi neodzivnosti operaterja razumem, da reklamacija ni sporna in naj se jo v celoti sprejme."
Če se ti ne da opletati z še enim sporočilom greš lahko takoj na APEK, ne boš naredil nobene škode (molk operaterja nima predpisane sankcije, samo APEK jim bo spisal ostro protestno noto). V vsakem primeru pa ima Telekom še do 24. časa da ti pošlje odgovor, potem pa prištej še kak dan ali dva za potovanje pisma.
Če želiš zavarovati svoje pravice, po preteku roka za prejem odgovora pošlji predlog na APEK še pred pretekom drugega roka. Če tega ne boš storil do 30. dne po podanem ugovoru, ti APEK več ne bo pomagal.
Če do konca četrtka 26. ne boš prejel odgovora, bo čas, da urgiraš pri Telekomu. Pošlješ še eno spročilo v katerem preprosto poveš, da jim je rok potekel in, da boš stvar predal APEK, če odgovora ne dobiš v roku npr. 3 dni. Če še tega ne dobiš, spišeš predlog na APEK: npr. "ugovor poslan 9.6., odgovora nisem prejel v roku, zaradi neodzivnosti operaterja razumem, da reklamacija ni sporna in naj se jo v celoti sprejme."
Če se ti ne da opletati z še enim sporočilom greš lahko takoj na APEK, ne boš naredil nobene škode (molk operaterja nima predpisane sankcije, samo APEK jim bo spisal ostro protestno noto). V vsakem primeru pa ima Telekom še do 24. časa da ti pošlje odgovor, potem pa prištej še kak dan ali dva za potovanje pisma.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prevara? Račun za 29:47 min klicev na komercialno št. pred pol letaOddelek: Loža | 8723 (5763) | GupeM |
» | GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 15789 (13676) | mojca |
» | SiMobil - neupravičeno zaračunavanje klicev!Oddelek: Mobilne tehnologije | 3713 (2011) | redo |
» | Prehod na SiOL Trio in odjava ISDN priključkaOddelek: Loža | 2718 (2541) | Dami |
» | Simobil - količina prenešenih podatkov (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 8514 (7445) | BlueRunner |