» »

Prevara? Račun za 29:47 min klicev na komercialno št. pred pol leta

Prevara? Račun za 29:47 min klicev na komercialno št. pred pol leta

mojca ::

Od operaterja smo poleg računa za običajne storitve dobili še račun za 29:47 min klic na komercialno številko v znesku 71 EUR (iz stacionarnega telefona).

Opis:
Klici na komercialne številke (26.9.2016) - kategorija 14 - 1 klicev (29:47

Prvič: Nihče iz gospodinjstva se ne spomni, da bi kadarkoli klical na 090.
Drugič: Zakaj zavraga za 6 mesecev nazaj??? Je to (pravno) sploh dovoljeno? (Operater pravi, da so sedaj dobili poračun od ponudnika storitve za nazaj in da tudi oni preverjajo pri svoji pravni službi, saj nismo bili prvi, ki smo danes klicali zavoljo tega problema.)
Tretjič: Prosili smo za informacijo, na katero številko je bilo klicano. Imamo dostop do podrobnih izpiskov, a le od predpreteklega obdobja, torej od januarja dalje. Za izpisek za september je potrebno operaterju plačati.

Namigovali so sicer, da se pri klicih na kvize klic po pol ure sam prekine in da je bilo verjetno klicano na nek kviz, a sumim, da gre bodisi za neko napako bodisi za shekano stvar. Telefon je sorazmerno "dumb" in se ni mogel okužiti z virusom (razen če dovoljuje programiranje na daljavo :) Operaterjev router utegne biti dovolj ranljiv, da bi lahko heker na njem "imaginarno ukradel" telefon. (Sicer ne morem za 120% izključiti možnosti, da ni dejansko kdo po pomoti klical na 090, ampak po pol leta tudi preveriti ni več možno.)

Sledi seveda pritožba in preklic direktne bremenitve. Ali je potrebno še karkoli drugega? Kdo je v takih primerih dolžan dokazovati, ali je bilo na dotično številko res klicano?

SimplyMiha ::

Nihče iz gospodinjstva se ne spomni


Šur. :| Tu velja Occamovo rezilo. Precej bolj verjetno je, da je eden od domačih klicaril na 090 in to zamolčal, kot pa da je en shekal router, da bi lahko z vaše telefonske klical na en kviz. Kaj pa, če bi zmagal? Bi povedal vaš naslov in TRR?

Zgodovina sprememb…

slodreamer ::

Za pol leta nazaj je pa res mal huda ... :S

poweroff ::

Lahko sprožiš postopek pri APEK-u. Tam bodo oni pridobili izpiske iz CDR in drugih logov brezplačno in se bo videlo kako in kaj.
sudo poweroff

Modri dirkač ::

Kakšen poračun za pol leta nazaj?
Saj ni elektrika, pa tudi v tujino ni bilo klicano.
Predvidevam, da je operater Telekom.
Everybody lies!

mojca ::

Ne, ni Telekom. Zakaj "poračun"? Nimam pojma, tudi sama prvič slišim za to, da bi se po pol leta pošiljalo izpiske.

Glede na https://slo-tech.com/novice/t511312 in podobne štose se mi tudi ne zdi nemogoče, da bi ljudje klicali na račun drugih. Predvsem pa: če bi šlo za "legitimen" klic na 090, ne vidim razloga, zakaj ne bi računa prejeli še isti (oz. naslednji) mesec.

Se je na APEK smiselno obrniti že pred prejemom odgovora od operaterja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

Dr_M ::

Predvidevam, da je operater Telekom.


Iz cesa je pa razvidno, da bi lahko slo tocno za Telekom?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

telexdell ::

Načelno terjatve iz naročnin (elektrika, kanalščina, RTV, telefon...) zastarajo eno leto po letu nastanka. Torej terjatev iz leta 2016 zastarajo 1.1.2018. Tudi pri drugih naročninah dobimo poračune za nazaj (elektrika, ogrevanje...). Zakaj bi potem pri telefoniji bilo kako drugače?

Bi pa sam pogledal račun za omenjeni mesec, če morebiti niso 2x računali isti klic. Potem pa bi plačal za izpisek klicev in družinskemu članu, krivemu za 73 € dal to za plačati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WaterBoy ::

Telefon plačuješ po porabi, tako kot elektriko če imaš števec, in tam ni poračunov

jero_no1 ::

Elektriko se plačuje pavšalno, glede na porabo v prejšnjem obračunskem obdobju (ponavadi 1 leto) in ne glede na sprotno porabo kot pri telefonu.

Modri dirkač ::

To je samo deloma res, z novimi digitalnimi števci na daljinsko odčitavanje se plačuje dejanska poraba.
Everybody lies!

Mare2 ::

Lahko, d je kdo klican na tole. :)

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

poweroff ::

mojca je izjavil:

Se je na APEK smiselno obrniti že pred prejemom odgovora od operaterja?

Ja, vsekakor.
sudo poweroff

Dimnik ::

jero_no1 je izjavil:

Elektriko se plačuje pavšalno, glede na porabo v prejšnjem obračunskem obdobju (ponavadi 1 leto) in ne glede na sprotno porabo kot pri telefonu.


Ma nemoj na pamet, elektriko plačujem po porabi za pretekli mesec, vsak mesec oddam stanje...

jero_no1 ::

Dimnik je izjavil:

jero_no1 je izjavil:

Elektriko se plačuje pavšalno, glede na porabo v prejšnjem obračunskem obdobju (ponavadi 1 leto) in ne glede na sprotno porabo kot pri telefonu.


Ma nemoj na pamet, elektriko plačujem po porabi za pretekli mesec, vsak mesec oddam stanje...


Ma nemoj posploševat :) Očitno sta v uporabi oba sistema.
Čeprav verjetno ti živiš v stanovanju, kjer plačuješ elektriko upravniku in ne distributerju?

Dimnik ::

Živim v lastni hiši, odkar sem na gen i, plačujem po porabi....

tikitoki ::

telexdell je izjavil:

Načelno terjatve iz naročnin (elektrika, kanalščina, RTV, telefon...) zastarajo eno leto po letu nastanka. Torej terjatev iz leta 2016 zastarajo 1.1.2018. Tudi pri drugih naročninah dobimo poračune za nazaj (elektrika, ogrevanje...). Zakaj bi potem pri telefoniji bilo kako drugače?

Bi pa sam pogledal račun za omenjeni mesec, če morebiti niso 2x računali isti klic. Potem pa bi plačal za izpisek klicev in družinskemu članu, krivemu za 73 € dal to za plačati.


Ocitno nimas pojma zakaj pri elektriki pride do poracunov. Pri telefonskih klicih ni popolnoma nobenega opravicila za izstavljanje racunov s polletno zamudo.

VelkBla ::

Zgleda nekateri ne ločijo kaj je pavšalno plačevanje/obračunavanje.



Kakorkoli, jaz bi se obrnil na APEK. Ne vem razloga za tak račun (nekdo klical 090 za tisto nagradno igro in je obvisel na liniji? ne vem), ampak račun za 6 mesecev nazaj z izgovorom poračuna? Zavrni in se pozanimaj pri APEK-u.

šernk ::

jero_no1 je izjavil:

Elektriko se plačuje pavšalno, glede na porabo v prejšnjem obračunskem obdobju (ponavadi 1 leto) in ne glede na sprotno porabo kot pri telefonu.


2 leti in pol že plačujemo po mesečni porabi, prej smo sami sporočali elektriko mesečno, zadnje leto dni nam jo pa števec samostojno sporoča.

Tudi meni se zdi čudno za pol leta nazaj dobit račun pri telefonu. kateri operater je to?

jaz sem enkrat recimo popolnoma pozabil da sem v tujino klical, pa sem dobil 1,5eur za plačat. kličem na telekom, kako lahko dobim izpisek pa so mi rekli, da ga moram plačat potem pa če se pritožim na podlagi izpiska in je pritožba utemeljena mi denar za izpisek povrnejo. Na koncu me je frend spomnu, da sem nekaj iz avstrije naročal, potem sem se pa takoj spomnil da sem 2x res klical v trgovino. človeški spomin je kratek.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kunigunda ::

Kaj ma zdaj veze kle elektrika. Klic na komercialne stevilke zaracunava OPERATER takoj. Razen ce je bil klic v tujino, pa se to je 6mes mnogo predolgo.Prej da je operater nepravilno zaracunal pred 6 meseci, zdej so pa napako odkrili, in hocjo not dobit. Apek...

RejZoR ::

http://detelfone.eu/uploads/ceniki/Sezn...

V tabeli glej opise kategorije 14...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Misty ::

Starši so pri amisu ta mesec prejeli naslednjo postavko:
Klici na komercialne številke (6.10.2016) - kategorija 14A - 1 klicev (5:26 min), cena ni navedena, znesek brez DDV 11,62 €
Poleg tega, da se nihče od domačih ne spomni, da bi klical katerokoli 090 številko, mi je nenavadno še, da je bil ta mesec račun izdan kasneje kot ponavadi. Namesto tretjega v mesecu je bil izdan 15. Morda je ponudnik katere od komercialnih številk floodal amis, da so rabili toliko časa :)

Jutri se pozanimam pri AKOSu (bivši APEK), kako in kaj.

mojca ::

@Misty: hvala za dodatna opažanja. Gledala sem zgodovino, ponavadi so prišli računi med 4. in 7. v mesecu, zdaj pa res šele 15.

clip ::

Mare2 je izjavil:

Lahko, d je kdo klican na tole. :)



Zakaj je to sploh dovoljeno ?
Ne morem verjet, da ljudje dejansko kličejo na te zadeve.
Pozdrav od Clipa

telexdell ::

tikitoki je izjavil:

telexdell je izjavil:

Načelno terjatve iz naročnin (elektrika, kanalščina, RTV, telefon...) zastarajo eno leto po letu nastanka. Torej terjatev iz leta 2016 zastarajo 1.1.2018. Tudi pri drugih naročninah dobimo poračune za nazaj (elektrika, ogrevanje...). Zakaj bi potem pri telefoniji bilo kako drugače?

Bi pa sam pogledal račun za omenjeni mesec, če morebiti niso 2x računali isti klic. Potem pa bi plačal za izpisek klicev in družinskemu članu, krivemu za 73 € dal to za plačati.


Ocitno nimas pojma zakaj pri elektriki pride do poracunov. Pri telefonskih klicih ni popolnoma nobenega opravicila za izstavljanje racunov s polletno zamudo.

Si pa zares genij, da na podlagi nekaj vrstic zapisanega dobiš kompletno sliko o čem ima pisec ima pojma in o čem ne. Zakaj raje ne staviš na LOTO, bo bolj produktivno?

Vsi ste se piknili v elektriko, sam pa omenjam tudi ogrevanje, RTV, kanalščino... Poanta ni v tem, ali imaš plačilo teh stvari urejeno s sprotnim poročanjem stanja števcev ali pavšalno in nato poračune ampak je poanta v tem, da terjatve pri naročninah zastarajo naslednje leto po letu nastanka. Če se ugotovi napaka na elektru števcu npr. danes te lahko elektro ali ti njih terjaš za plačilo premalo/preveč plačanega do 1.1. 2019, čeprav daljinsko vsak mesec odčitajo števec. Napaka se lahko zgodi tudi pri pisanju zneskov na položnice...

Zakonsko je torej z računom vse OK. Vprašanje je lahko le, ali je do klica zares prišlo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

mojca ::

Tisti, ki skušate ugibati, kam je naročnik klical in želite polemizirati / problematizirati razne kanale 090, tule je primernejša tema:
* Spet nateg na TV!
* Srečni klic - nateg

Naj bo ta tema rezervirana za reševanje problematike, ko naročnik po vsej verjetnosti ni klical in ko izstavijo račun za pol leta nazaj.

AKOS je odgovoril po pričakovanjih (dokler stvari ne rešiš oz. ne rešiš z operaterjem, se ne vtikajo):
Glede na to, da je zadeva še v ugovornem (reklamacijskem) postopku pred operaterjem, Agencija ni pričela z nobenim uradnim postopkom, vam pa pojasnjujemo sledeče:

V primeru, da ne boste zadovoljni z odgovorom operaterja v reklamacijskem postopku, lahko v skladu z določbami 142. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/2012, 110/2013 in 40/2014-ZIN-B, 54/14 - odl. US in 81/15; v nadaljevanju: ZEKom-1) po končanem reklamacijskem postopku zoper končno odločitev operaterja vložite predlog za reševanje spora pred Agencijo. Če operater v 15 dneh po vložitvi reklamacije le-tej ne ugodi, lahko predlog za rešitev spora pred Agencijo vložite v 15 dneh po vročitvi operaterjeve odločitve o reklamaciji. V kolikor pa operater v 15 dneh od vložitve o reklamaciji ne bi odločil, lahko predlog za rešitev spora vložite v 30 dneh po vložitvi reklamacije pri operaterju.

Ob tem poudarjamo, da mora biti predlog za rešitev spora lastnoročno podpisan, naslovljen mora biti na Agencijo, iz njega mora biti razviden predmet spora ter v njem natančno opredeljen vaš zahtevek skupaj s krajšo obrazložitvijo problema. Svetujemo vam, da zraven posredujete tudi vso pisno korespondenco z operaterjem (v kolikor z njo razpolagate), predvsem odgovor operaterja na vašo reklamacijo oziroma navedbo, da operater v roku na reklamacijo ni odgovoril, ter za svoje navedbe predložite ustrezna dokazila.

Več informacij o reševanju uporabniških sporov je dostopnih tudi na spletni strani Agencije na povezavi http://www.akos-rs.si/resevanje-uporabn...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

mojca ::

Iz splošnih pogojev operaterja:
Postopek ugovora in pritožbe pri operaterju

V primeru da se naročnik ne strinja z izstavljenim računom ali odločitvijo/ravnanjem operaterja, lahko v roku petnajst (15) dni od prejema računa oziroma od odločitve/ravnanja operaterja (vendar najpozneje v šestdesetih (60) dneh od izdaje računa ali od dne ko se je zgodil sporni dogodek, ki je predmet ugovora) poda pisni ali ustni ugovor (reklamacijo).


Meni je ta stavek zapisan zelo dvoumno (za začetek mi ni jasno, kako je lahko "najpozneje v 60-ih dneh od izdaje računa" še vedno dovolj zgodaj, da ne zamudiš 15-dnevnega roka od prejema računa; za drugi "ali" pa mi ni jasno, ali je v korist stranke ali operaterja). Po eni strani ga lahko intepretiraš tudi tako, da je ugovor možen najkasneje 60 dni po spornem dogodku (septembra), torej se ne moreš več pritožiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

Mare2 ::

Ker piše ...ali. Ti kar napiši pritožbo. Pomembno je, kaj se je dogajalo v resnici.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Machete ::

Omg no 5 dni kasneje še vedno niste oddali pritožbe in zavrnili dela računa?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mojca ::

Omg, od kod ti ta informacija?

Pri računanju nespornega zneska sem opazila še to, da operater (Amis) niti davka ne zna računati, prikazuje in računa napačen paket, ob nespremenjeni telefoniji so v telefonskem imeniku vse pobrčkali, ... itd.

Na enem od starejših računo je npr. 22% od 28,03 EUR: 6,18 EUR
(moj kalkulator pravi, da je tudi 28,04*0,22=6,1688; nimam pojma, po kakšnem algoritmu oni to zaokrožujejo)

Sicer si predstavljam, da utegnejo biti zakasnitve posledica podražitev, kupa novih naročnikov / spremenjeni paketov itd.

RejZoR ::

Aja, tak za foro, mobilni operaterji ponujajo opcijo blokiranja 090 številk, verjetno tud stacionarci. Če veste, da jih nikoli ne boste rabili se da operaterju podat izjavo (oz stopite do poslovalnice). Mobitel vem da je imel to opcijo pred leti. Pol si lahko miren, ker se nihče ne more "zmotit". Verjetno je to še vedno opcija.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

...:TOMI:... ::

Amis računa 10 eur za uvedbo ali spremembo ali ukinitev blokade odhodnih klicev, recimo tudi na 090.

Kar je res oderuško.
Tomi

kunigunda ::

mojca je izjavil:

Omg, od kod ti ta informacija?

Pri računanju nespornega zneska sem opazila še to, da operater (Amis) niti davka ne zna računati, prikazuje in računa napačen paket, ob nespremenjeni telefoniji so v telefonskem imeniku vse pobrčkali, ... itd.

Na enem od starejših računo je npr. 22% od 28,03 EUR: 6,18 EUR
(moj kalkulator pravi, da je tudi 28,04*0,22=6,1688; nimam pojma, po kakšnem algoritmu oni to zaokrožujejo)

Sicer si predstavljam, da utegnejo biti zakasnitve posledica podražitev, kupa novih naročnikov / spremenjeni paketov itd.

Ne racunajo tako, ampak zracunajo davek nazaj do vpc, ker imajo fiksno definirane maloprodajne cene. Zelo verjetno pa imajo napako nekje, kot si ugotovila, saj bi vseeno morale stimati vse postavke.

BlaY0 ::

Ponavadi imaš več postav in za vsako postavka posebej se zaračuna DDV na dve decimalki natančno in na koncu sešteje. V končni fazi pride zaradi tega lahko za par centov razlike navzgor (lahko tudi par 10 centov, odvisno za koliko postavk gre), kot če sešteješ vse neto postavke in udariš gor DDV ter šele takrat zaokrožiš na dve decimalki.

mojca ::

Blokada 090 je vedno opcija, ampak potem se ti pa zgodi, da bo enkrat sam dom en internetno nepismen in ne bo mogel klicati niti na informacije za odhod vlaka. Ali da za najboljšo kolegico ne bi mogel oddati enega glasu za pol evra. Malo verjetno, da se bo kaj od tega zgodilo, se mi zdi pa butasto, zakaj bi morala biti blokada edina opcija, da te operaterji ne nategnejo.

Glede DDV-ja: na dveh zaporednih položnicah z identičnimi postavkami in z isto ceno brez DDV-ja se končna cena na položnici razlikuje za 1 cent. Tako da predpostavka o fiksni maloprodajni ceni ne pije vode. Edina možnost je, da jih račun pokoplje pri preračunavanju DDV-ja na brezplačne klice v druga omrežja, ko se posamezni klici najprej seštejejo (in se na vsako postavko za 7 centov obračuna 2 centa davka), nakar se obračuna popust na vse klice (v celotnem znesku) in znese manj davka.

Primer:
0,22 * 0,08 = 0.0176 => 0,02
0,22 * 0,17 = 0.0374 => 0,04
0,22 * 0,49 = 0.1078 => 0,11
0,22 * (-0,74) = -0,1628 => -0,16

Skupaj: 0,01 EUR

krho ::

To so standargne razlike za 1c katerih ne moreš preprečiti, saj nastanejo zaradi zaokroževanja.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Mare2 ::

DDV je težko zaokroževat navzdol, ker država hoče svoje. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Machete ::

In kakšen je zaključek te zgodbe, razen goljufije pri obračunavanju DDVja za 1 cent?
Kako se je končalo ali se obrača zadeva?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mojca ::

No, znanec je pred leti služil na račun zaokroževanja (menjava evrov v tolarje in nazaj), in sicer precej več kot evro cent. Vsaj dotlej, dokler ga niso obtožili in začeli preiskovati zaradi domnevnega DDOS napada banke; tega, da je služil na zaokroževanju, nikoli nihče ni opazil :))

Tole z DDV-jem je bil zgolj nepomemben intermezzo, ker se pri izračunu nespornega dela računa številke niso ujemale (ne pri tem, ne pri prejšnjih računih).

Po zaključku zgodbe pa sprašujete prekmalu. Operater ima 15 dni časa, da odgovori na pritožbo (šele nato se lahko sproži morebitno nadaljevanje postopka pri AKOS-u). Vprašajte @Misty-ja, če ima on kaj več informacij za svoj primer.

Misty ::

Pri nas niso vlagali pritožbe, ker se je staršem spomin vrnil ... :)

Mare2 ::

Misty, običajno je tako. Se pa spomnim neke afere izpred let, ko so nekaterim res vdrli v telefonski sistem in opravljali klice. Je pa že dolgo od tega in ne vem, če bi ata google našel to.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ezoterik ::

mojca je izjavil:


Po zaključku zgodbe pa sprašujete prekmalu. Operater ima 15 dni časa, da odgovori na pritožbo (šele nato se lahko sproži morebitno nadaljevanje postopka pri AKOS-u). Vprašajte @Misty-ja, če ima on kaj več informacij za svoj primer.


Bodi realna, nekdo iz tvojega gospodinjstva je zagotovo klical na to komercialno številko, dejansko ne obstaja nek zanesljiv način, da bi prišlo do kakršnekoli napake. Ne vem zakaj točno tista oseba, ki je klicala trmari, verjetno ker je naredila napako, pozabila odložiti telefon/pričakovala, da bo hitreje na vrsti, sedaj jo je pa sram in ji ni do diskutiranja o temu in rajši prepušča tebi 'da rešuješ situacijo'.

Moj predlog je da vse skupi pozabiš, ni tvoja krivda, operaterja pa tudi ne. Vem, da boli, ker tisti kvizi dejansko so moralno sporni in hitro nategnejo kakšnega starejšega občana, ki bi rad samo zaslužil par evrčkov tkole na hitr.

Mare2 ::

Ezoterik je izjavil:

dejansko ne obstaja nek zanesljiv način, da bi prišlo do kakršnekoli napake.


Naša Mojca zagotovo ni klicala. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mojca ::

Ezoterik je izjavil:

Bodi realna, nekdo iz tvojega gospodinjstva je zagotovo klical na to komercialno številko, dejansko ne obstaja nek zanesljiv način, da bi prišlo do kakršnekoli napake. Ne vem zakaj točno tista oseba, ki je klicala trmari, verjetno ker je naredila napako, pozabila odložiti telefon/pričakovala, da bo hitreje na vrsti, sedaj jo je pa sram in ji ni do diskutiranja o temu in rajši prepušča tebi 'da rešuješ situacijo'.

Moj predlog je da vse skupi pozabiš, ni tvoja krivda, operaterja pa tudi ne. Vem, da boli, ker tisti kvizi dejansko so moralno sporni in hitro nategnejo kakšnega starejšega občana, ki bi rad samo zaslužil par evrčkov tkole na hitr.


Vsem "trmirajočim" lastnikom kristalnih krogel se najlepše zahvaljujem za zaupanje in predlagam, da si občasno preberejo tudi kakšen članek na SloTech-u.

Odgovora na pritožbo sicer res še ni, sem pa ravnokar v spletnem portalu našla UPN nalog za -71,11 EUR z rokom plačila na včerajšnji dan.

Še vedno me matra firbec, kaj točno se je zgodilo, mi je pa zanimivo, kako zelo so nekateri prepričani v nezmotljivost ljudi in programske opreme, ki jo nenazadnje pišejo tudi samo ljudje.

Mare2 je izjavil:

Naša Mojca zagotovo ni klicala. :)


To lahko pa z gotovostjo trdim. Poldrugi megameter stran niti mobilnega omrežja nisem lovila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

GupeM ::

Torej, če prav razumem, imaš zdaj 71,11€ dobropisa? Mogoče bi tudi sami opazili napako, je prav, da si jih na to opozorila. Marsikdo bi rekel: "Je zgleda mulc klical." pa bi plačal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SMS NATEG HalloKupon Vinjeta -50% (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15630196 (20274) darkolord
»

telemach - reklamacija računa

Oddelek: Mobilne tehnologije
4313237 (12229) Mare2
»

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13637596 (27042) St235
»

Irce nadleguje slovenska telefonska prevara (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
5030452 (27176) AndrejO

Več podobnih tem