» »

Napajalnik za LED svetilke

Napajalnik za LED svetilke

IQ42 ::

Živjo!

a kdo ve, kako izgleda napajanje za LED žarnice z 220V, recimo za tole:

lampica

Na googlu ne najdem nič pametnega.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

All ::

tole je za 220(230)V. Ne rabiš nič.

IQ42 ::

Hvala za odgovor, to je jasno. Mene pa zanima, kakšno je vezje, ki te ledice napaja, kakšen down converter ali kaj. Traflca v tem podnožju najbrž ni:D
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

BladE_ ::

Verjetno misliš na LED driver... obstaja več vrst teh zadev, malo še pobrskaj...
Akcija - Reakcija

jest10 ::

Takele zadevice

IQ42 ::

Tokov generator torej. Ni mi pa jasno, kako v "fasungo" E14 stlačijo trafo oz. dušilko, če gre za chopper.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

jest10 ::

Saj so vezja zelo različnih oblik in velikosti. Tudi le 2x1cm. (ta z mojega linka je 3x1,5cm)

STU-III ::

IQ42 je izjavil:

Živjo!

a kdo ve, kako izgleda napajanje za LED žarnice z 220V, recimo za tole:

lampica

Na googlu ne najdem nič pametnega.



Če misliš delat tak napajalnik, preprosto vzemi manjši trafo in usmerniški mostiček, pa ju zveži in imaš napajanje. Samo glej na napetost, ki jo izbereš.

LP
Line secured.

jest10 ::

Tole je izvrsten recept kako skuriti LEDico

STU-III ::

jest10 je izjavil:

Tole je izvrsten recept kako skuriti LEDico


Zanimivo, da še nobene nisem skuril na tak način ampak vseeno prepuščam besedo vrhunskemu mojstru, da argumentira svojo napačno trditev. In ne, ledica ne bo potegnila preveč toka, če to misliš.
Line secured.

BladE_ ::

Kar si predlagal ti bo delalo ampak si pozabil, da se LED krmili tokovno in če že delaš naredi tako kot je prav... pred vsako LED obvezno upor!
Akcija - Reakcija

STU-III ::

BladE_ je izjavil:

Kar si predlagal ti bo delalo ampak si pozabil, da se LED krmili tokovno in če že delaš naredi tako kot je prav... pred vsako LED obvezno upor!


Če je napetost prava, bo delalo popolnoma brez problema brez upora. Imam 12 ledic, 3×4 povezane zaporedno in vzporedno in direktno na 12V akumulator brez kakršnih koli uporov in tako delujejo že kakšna dva tedna vsak dan par ur.
Line secured.

jest10 ::

STU-III je izjavil:

jest10 je izjavil:

Tole je izvrsten recept kako skuriti LEDico


Zanimivo, da še nobene nisem skuril na tak način ampak vseeno prepuščam besedo vrhunskemu mojstru, da argumentira svojo napačno trditev. In ne, ledica ne bo potegnila preveč toka, če to misliš.

Če imaš v tokokrogu zadosti veliko upornost zna zadeva delovati, vendar s slabšim izkoristkom. V tokokrogu z nizko upornostjo pa ti bo LEDica v najslabšem primeru pregorela, v manj slabem pa boš imel krajšo življenjsko dobo.
LEDice se se vedno tokovno omeji. Švohnejše s preduporm, močnejše s tokovnim virom.

STU-III ::

jest10 je izjavil:

STU-III je izjavil:

jest10 je izjavil:

Tole je izvrsten recept kako skuriti LEDico


Zanimivo, da še nobene nisem skuril na tak način ampak vseeno prepuščam besedo vrhunskemu mojstru, da argumentira svojo napačno trditev. In ne, ledica ne bo potegnila preveč toka, če to misliš.

Če imaš v tokokrogu zadosti veliko upornost zna zadeva delovati, vendar s slabšim izkoristkom. V tokokrogu z nizko upornostjo pa ti bo LEDica v najslabšem primeru pregorela, v manj slabem pa boš imel krajšo življenjsko dobo.
LEDice se se vedno tokovno omeji. Švohnejše s preduporm, močnejše s tokovnim virom.


Ne, ne ne... Če je napetost enaka nazivni napetosti ledice, ne rabiš upora, rabiš ga, če je napetost višja v primeru, da je tok napajanja višji.

vendar s slabšim izkoristkom.


Ne s slabšim izkoristkom ampak z večjo svetilnostjo, kot če še upor zraven rineš.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

Tudi če je napetost enaka nazivni rabiš omejevalnik toka. Ko se LEDica segreje, ji pade kolenska napetost in posledično pri isti napetosti potegne večji tok.
Ker LEDicam z večjim tokom(ter tudi temperaturo) pada izkoristek, imaš komot s preduporm opazno večji izkoristek, kot brez.

STU-III ::

jest10 je izjavil:

Tudi če je napetost enaka nazivni rabiš omejevalnik toka. Ko se LEDica segreje, ji pade kolenska napetost in posledično pri isti napetosti potegne večji tok.
Ker LEDicam z večjim tokom(ter tudi temperaturo) pada izkoristek, imaš komot s preduporm opazno večji izkoristek, kot brez.


Evo, ledica brez upora na 3V, kakor je njena nazivna napetost in lahko tako dela cel dan, pa se ne bo niti segrela.

Line secured.

jest10 ::

Seveda dela. Komot. Glede na to, da imajo modre LEDice večinoma nazivno napetost med 3,3 in 3,8V>:D(odvisno od modela)
(ozeroma itak je idiotizem govoriti o nazivni napetosti, ker to pri LEDicah ne obstaja. Govori se kvečemu o napetosti, ki je na PN spoju ob nazivnem toku in določeni temperaturi)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

BladE_ ::

STU... prosim, da pogooglaš in se prepričaš potem lahko vzpostavimo normalen pogovor... in ne govori neumnosti, ker zavajaš! Nekje sem zasledil, da si štromar? Vprašaj učitelja kako se veže LED...
Akcija - Reakcija

STU-III ::

jest10 je izjavil:

Seveda dela. Komot. Glede na to, da imajo modre LEDice večinoma nazivno napetost med 3,3 in 3,8V>:D(odvisno od modela)
(ozeroma itak je idiotizem govoriti o nazivni napetosti, ker to pri LEDicah ne obstaja. Govori se kvečemu o napetosti, ki je na PN spoju ob nazivnem toku in določeni temperaturi)


jao, ne me prosit, da priklopim še rumeno, rdečo, zeleno in belo. delalo bo z vsemi, napetost imajo pa 3-3.3V, s 3.8 bi jo že zdavnaj skuril, če nebi zmanjšal toka.

BladE_ je izjavil:

STU... prosim, da pogooglaš in se prepričaš potem lahko vzpostavimo normalen pogovor... in ne govori neumnosti, ker zavajaš! Nekje sem zasledil, da si štromar? Vprašaj učitelja kako se veže LED...



Blade, prosim naredi kakšno stvar v praksi preden komentiraš, takih ledic sem v življenju zvezal že na tone in nobena še ni crknila zaradi nesmisla o katerem govorite. Dokler je napetost enaka nazivni napetosti ledice, bo vse delovalo tako kot je treba. Upore se daje le, če je napetost višja od nazivne in, če je tokovna zmožnost napajalnega dela previsoka, da bi ledica obratovala na recimo 5V. Sem pa mehatronik in ne štromar. Prosim razloži, kje zavajam, lahko se tudi dobiva in preizkusiva zadevo, da se boš prepričal, da kar govoriš ne drži.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

Ja, ja, daj prosim priklopi rdečo na 3,3V>:D (ok dopuščam možnost, da imaš vir z visoko notranjo upornostjo, ozeroma ima sama LEDica visoko notranjo upornost(je narejena prav za trotlne, ki kar tako vežejo), v takem primeru ne bo težav)

Sicer pa tele brljivke so drugače dokaj tolerantne, kar se tiče neumnosti, ki jih počneš. Malo drugače je, ko dobiš v roke konkretne LEDice-pri teh brez tokovnega vira ali ne dobiš polne svetilnosti, ali pa jih pospešeno smodiš.

Pa ne bodi tako zelo prepričan, da si prvi človek na tem svetu, ki je vezal LEDico brez omejevalnika toka. Heh... Še vsak ki ima vsaj malo želje po štromu je to počel... In s časoma prišel k pameti>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

STU-III ::

Recimo že tukaj je navedena napetost:



Kljub temu, da ti pametuješ, da nimajo nazivne napetosti. Predvidevam, da je ravno to razlog, da ne veš, da lahko na nazivni napetosti obratuje brez tokovne omejitve.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

Kje je tukaj nazivna napetost? Namreč "forward voltage" ni nazivna napetost. Je le napetost, ki je na PN spoju ob nazivnem toku pri 25 stopinjah

jest10 ::

Pa da ti še "narišem", kako to zgleda v realnem svetu.
Recimo XM-L LEDica. Pri max toku 3A ima pri 25 stopinjah na PN spoju okoli 3,35V
Pri 1,5A ima okoli 3,1V. Uau super, pol bom pa kar uporabil vir z 3,1V, pa še hlajenje imam ravno primerno za odvajanje 5W toplote. Super ane, vse štima?

Ups! LEDica sveti, se segreje in kar naenkrat pri 3,1V teče tok 2,5A, ter oddaja 8W toplote. Hlajenje je jasno prešvoh, LEDica se dalje greje, tok gre čez 3+A, toplote 10W+,...
Ups! Sploh nisem presegel "nazivnih" 3,35V, pa imam skurjeno LEDico.
Hmmm... Ali pa če bi uporabil tokovni vir z 1,5A, pa bi bilo vse v najlepšem redu.

In kot sem že rekel, pa da se ponovim:
Pa ne bodi tako zelo prepričan, da si prvi človek na tem svetu, ki je vezal LEDico brez omejevalnika toka. Heh... Še vsak ki ima vsaj malo želje po štromu je to počel... In s časoma prišel k pameti >:D

STU-III ::

jest10 je izjavil:

Kje je tukaj nazivna napetost? Namreč "forward voltage" ni nazivna napetost. Je le napetost, ki je na PN spoju ob nazivnem toku pri 25 stopinjah


Ne, ni. Forward voltage je padec napetosti, ko je ledica priključena v pravilni smeri. Sicer pa mislim, da se s tem pametovanjem ne boš nobenemu prikupil.

jest10 je izjavil:

Pa da ti še "narišem", kako to zgleda v realnem svetu.
Recimo XM-L LEDica. Pri max toku 3A ima pri 25 stopinjah na PN spoju okoli 3,35V
Pri 1,5A ima okoli 3,1V. Uau super, pol bom pa kar uporabil vir z 3,1V, pa še hlajenje imam ravno primerno za odvajanje 5W toplote. Super ane, vse štima?

Ups! LEDica sveti, se segreje in kar naenkrat pri 3,1V teče tok 2,5A, ter oddaja 8W toplote. Hlajenje je jasno prešvoh, LEDica se dalje greje, tok gre čez 3+A, toplote 10W+,...
Ups! Sploh nisem presegel "nazivnih" 3,35V, pa imam skurjeno LEDico.
Hmmm... Ali pa če bi uporabil tokovni vir z 1,5A, pa bi bilo vse v najlepšem redu.

In kot sem že rekel, pa da se ponovim:
Pa ne bodi tako zelo prepričan, da si prvi človek na tem svetu, ki je vezal LEDico brez omejevalnika toka. Heh... Še vsak ki ima vsaj malo želje po štromu je to počel... In s časoma prišel k pameti >:D


Ja, seveda, ti kar menjuj temo in vleci noter ledice, ki potrebujejo hlajenje za obratovanje pri max. svetilnosti.

Še kak izgovor?

PS: bi mogoče razložil še za navadno ledico, ki ne potrebuje hlajenja in se ne bo pregrela? To je pa malo težje a?
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

STU-III je izjavil:

jest10 je izjavil:

Kje je tukaj nazivna napetost? Namreč "forward voltage" ni nazivna napetost. Je le napetost, ki je na PN spoju ob nazivnem toku pri 25 stopinjah


Ne, ni. Forward voltage je padec napetosti, ko je ledica priključena v pravilni smeri. Sicer pa mislim, da se s tem pametovanjem ne boš nobenemu prikupil.


:))
Ja dečko, padec napetosti na PN spoju. Točno to.
In to NI nazivna napetost. Pri LEDicah imaš podano območje napetosti, ki so lahko na PN spoju, ko preko njega teče nazivni tok.

Ja, seveda, ti kar menjuj temo in vleci noter ledice, ki potrebujejo hlajenje za obratovanje pri max. svetilnosti.

Teme prav nič ne menjujem.
bi mogoče razložil še za navadno ledico, ki ne potrebuje hlajenja in se ne bo pregrela? To je pa malo težje a?

Tudi "navadna" ledica se segreva in pregreva, ter ima max toplotno moč, ki jo še lahko uspešno odvaja. Le da so te malenkost manj občutljive, kot močnostne LEDice, ter imajo tudi veliko večjo toleranco, kar se tiče napetosti pri nazivnem toku(v istem paketku boš komot našel LEDico, ki ima pri nazivnem toku na PN spoju 3,1V ter drugo, ki ima 3,8V-druga bo še lepo svetila, ko bo prva že zdavnej crknila, ko jih boš priklopil recimo na 3,5V)


Sicer pa kot se že dobro ve iz drugih tem, je vsakršen trud, da bi ti kaj dopovedali popolnoma brez veze. Si pa lahko vsaj toliko fer, da ne učiš drugih neumnosti. Sam pa počni privat kot ti paše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

BladE_ ::

Zakaj še vedno vztrajaš, če nimaš prav? Odpri google pa boš v 5min dojel, da je pravilna vezava LED z preduporom. Nihče ni rekel, da tvoj način ne deluje ampak je nepravilen in bi moral vsako LED vezati z preduporom.

Tako kot jest10 se tudi jaz umikam iz te teme, ker ne pelje nikamor....
Akcija - Reakcija

Y0sh1 ::

Poglej si kakšenn datasheet namesto da na pamet govoriš. Evo tukaj imaš naključen datasheet (stran 14 točka 2), kjer proizvajalec posebej navaja vezavo.

STU-III ::

jest10 je izjavil:

STU-III je izjavil:

jest10 je izjavil:

Kje je tukaj nazivna napetost? Namreč "forward voltage" ni nazivna napetost. Je le napetost, ki je na PN spoju ob nazivnem toku pri 25 stopinjah


Ne, ni. Forward voltage je padec napetosti, ko je ledica priključena v pravilni smeri. Sicer pa mislim, da se s tem pametovanjem ne boš nobenemu prikupil.


:))
Ja dečko, padec napetosti na PN spoju. Točno to.
In to NI nazivna napetost. Pri LEDicah imaš podano območje napetosti, ki so lahko na PN spoju, ko preko njega teče nazivni tok.

Ja, seveda, ti kar menjuj temo in vleci noter ledice, ki potrebujejo hlajenje za obratovanje pri max. svetilnosti.

Teme prav nič ne menjujem.
bi mogoče razložil še za navadno ledico, ki ne potrebuje hlajenja in se ne bo pregrela? To je pa malo težje a?

Tudi "navadna" ledica se segreva in pregreva, ter ima max toplotno moč, ki jo še lahko uspešno odvaja. Le da so te malenkost manj občutljive, kot močnostne LEDice, ter imajo tudi veliko večjo toleranco, kar se tiče napetosti pri nazivnem toku(v istem paketku boš komot našel LEDico, ki ima pri nazivnem toku na PN spoju 3,1V ter drugo, ki ima 3,8V-druga bo še lepo svetila, ko bo prva že zdavnej crknila, ko jih boš priklopil recimo na 3,5V)


Sicer pa kot se že dobro ve iz drugih tem, je vsakršen trud, da bi ti kaj dopovedali popolnoma brez veze. Si pa lahko vsaj toliko fer, da ne učiš drugih neumnosti. Sam pa počni privat kot ti paše.


Ja, iz drugih tem se ve, da se tebi ne da nič dopovedati. In pri forward voltage lahko normalna ledica brez problema obratuje brez tokovne omejitve, ker pri tisti napetosti preprosto ne bo tekel prevelik tok ampak ti blefiraš, kot da bo crknila, če jo priklopiš na 0.5v brez tokovne omejitve, malo pomisli, da to ne gre.

BladE_ je izjavil:

Zakaj še vedno vztrajaš, če nimaš prav? Odpri google pa boš v 5min dojel, da je pravilna vezava LED z preduporom. Nihče ni rekel, da tvoj način ne deluje ampak je nepravilen in bi moral vsako LED vezati z preduporom.

Tako kot jest10 se tudi jaz umikam iz te teme, ker ne pelje nikamor....


Seveda se umikaš iz teme, ker nimaš pojma. Ja, daje se upor, ko je napetost višja od nazivne. Potemtakem, ko pravite, da se ledico krmili samo s tokom, bi lahko delovala tudi na 0.1V, če bi zagotovil dovolj toka, potem pa daš še tvoj uporček zraven in tok rata še veliko premajhen.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

STU-III ::

Y0sh1 je izjavil:

Poglej si kakšenn datasheet namesto da na pamet govoriš. Evo tukaj imaš naključen datasheet (stran 14 točka 2), kjer proizvajalec posebej navaja vezavo.


Napetost pa ni navedena. No, pa da te vidimo:

Kakšen upor rabim za ledico s forward voltage 3.0-3.3V, ki jo priklopim na napajalnik z 0.1V napetosti?
Line secured.

STU-III ::

No evo, še zmeril tok, ki ga ledica vleče pri 3V in je bil 45mA, max. ima pa 75mA. Brez omejitve toka seveda...

Če vas pa kaj moti, pa dajte še kakšen 1 ohmski upor, pa je, da se že nehamo kregati, tudi v lučkah ponavadi ni nobenega upora, ker so uporabljene prave napetosti, ki ne ustvarijo preveč toka.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jest10 ::

In pri forward voltage lahko normalna ledica brez problema obratuje brez tokovne omejitve, ker pri tisti napetosti preprosto ne bo tekel prevelik tok

Da vidim... XR-E, ki leži pred menoj. Pri 25 stopinjah ima pri 1A toku(nazivni tok) na PN spoju okoli 3,7V(kar je kot kaže zate nazivna napetost). Med obratovanjem se pri fiksnih 3,7V tok pri okoli 90 stopinjah PN spoja tok poviša na 2,3A, barva se iz bele trajno spremeni v modrikasto. Hlajenje je dovolj dobro(10x20cm hladilno rebro) Jp, "deluje">:D

In ja, to je normalna LEDica.
No evo, še zmeril tok, ki ga ledica vleče pri 3V in je bil 45mA, max. ima pa 75mA. Brez omejitve toka seveda

Fino. Pri 3,3V pa? Bo življenjska doba 100000ur, 1000ur ali le 100 ur? (ja sej vem, zdej boš rekel, da ti je vseeno)
tudi v lučkah ponavadi ni nobenega upora

V lučkah je vedno vsaj upor(če ne drugače, so uporabljene tanke žice, ki imajo spodobno upornost), večinoma pa driver s konstantnim tokom ali vsaj omejitvijo max toka(jasno govorim o lučkah, ne ob brljivkah, ob katerih niti brati ne moreš).

Če ti še vedno ne potegne... Nekaj je, da LEDica posveti. Drugo je pa, da deluje tako kot je treba in da ima neko spodobno življensko dobo.
Sicer pa če ne drugače, lahko verjameš priporočilom proizvajalcev-vsak ti daje tudi načrt za pravilno uporabo.

Aja sej res, zakaj jaz sploh tole pišem? Naslednjič bom raje kaj lepega povedal steni, bo bolj učinkovito.>:D

STU-III ::

Še vedno nisi povedal, kateri upor bi dal pri 0.1V ali pa, naj ti bo 2.5V za ledico s 3.3V...
Line secured.

jest10 ::

Uporu bi se reklo "boost driver" s primernim izhodnim tokom.

STU-III ::

jest10 je izjavil:

Uporu bi se reklo "boost driver" s primernim izhodnim tokom.


Ne boost driver, samo upor.
Line secured.

rebro ::

Pozdravljeni!

Doma imam različne led driverje:
- 2-4 x 1W
- 4-7 x 1W
- 6-10 x 1W

Delujejo super, samo je problem, da so tokovni generatorji in silijo v izhodno vejo tok 350mA, kar je maksimalni tok 1W led diod. Pri tem toku pa se diode močno grejejo, svetilnost pa ni kaj dosti večja kot pri približno 200-250mA.

Zadevo se sicer da rešit z vezavo odg. števila diod v dve veji. Tedaj se diode, pritrjene na dovolj veliko hlad. telo ne grejejo skoraj nič, pač potrebuješ 2x več diod.

Ali je možno te driverje predelati na nižji izhodni tok?

Mr.B ::

Nekaterim pa niso jasni ohmovi zakoni, kaj šele tokovni izvori. PS pa je kdo pri tvojem tokovnem viru 350mA, preveril kolikšna je napetost na sami diodi. To da uporabljaš tokovni vir pri 230 V je z razlogom, ker bi UPOR imel večjo izgubo, kot deklariran prihranek elektrike itd...
Torej če vzamemo tisto rdečo ledvico recimo 30 mA. In rečemo 230V*korenna2 = ???V (Sinus ) .. Potem uporabi ohmov zakon (Link), zato da boš ugotovil kakšen upor rabiš. Potem pa to uporabi za izračun disipacije wročine upora (ok moči upora)..... (230V *koren2 - 0.7V )

Ampak na kocu boš rabil na dirodi imeti tok ki si si ga želel, res da boš tu zračunal še padec ene navadne diode, ker teh 230V sinusa, pač ravno ne moreš priklopiti ... In na kocu skozi te kolobocije boš prišel do nazivne napetosti...

Zakaj pa se omenja tokovni vir ??? Recimo v avtu hočeš imeti vedno konstantno svetilnost, pri nadzorovani temperaturi diode. Namreč s temperaturo diode se menja tako svetilnost kot tudi njena barva (kar s pa že sam ugotovil)... Pa psutimo da tokovni vir predstavlja boljše rešitve v mnogih primerih, toda je bole maro naprav, kjer bi ti rad imel da ti na napajalniku sveti rdeča lučka z enako svetilnostjo.

Tako da če zagotavljaš napetostni vir == nazivni napetosti diode, NE potrebuješ predupora, pod pogojem izvedn debate fizikalnih zakonov v tej temi.

PS : DA v vsaki shemi boš poleg diode videl UPOR. ampak iz zelo banalnega razloga, ker je večina napajanj v elektroniki, 5V, 9V ali 12 V ta drop napestosti se pa mora zgoditi na uporu in ne na diodi...

Če pa meni in še komu ne verjamete :
http://metku.net/index.html?sect=view&n...
http://diy.sickmods.net/Tutorials/Case_...
http://nuigroup.com/forums/viewthread/1...

Ni čudno, da je stanje šolstva kot je...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nUUb ::

Rahlo offtopic:

Kaj bi moral priklopiti na LM317T, da bi pri napetosti 13V poganjal LED z 1000mA, 700mA, 300mA? Koliko W upor bi rabil za R1, če uporabim 1Ohm za 1.25A? fw voltage LED je ~10V, gnal sem jo pa tudi na 2A napajalniku za HDD, sicer z hladilnikom za CPU in jasno ventilatorjem za njem. Naj omenim, da tokovnega merilca nimam (amper metra), saj sem ga skuril. Merim lahko samo napetost.
LM317T Datasheet

Hvala!
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

Mr.B ::

http://theparanoidtroll.com/electronics...
http://users.telenet.be/davshomepage/cu...
R = 1.25V / 1A = 1.25?
R = 1.25V / 0.5A = 2.5?

No edino kar pazi je to da je minimalni padec na LM317 cca 2.5V. Samo s 5V na vhodu LM-ja, ne boš mogel poganjati ledice.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nUUb ::

Hvala, Mr.B. Očitno z navadnim potenciometrom nebo šlo. Sicer sem probal z 1k in mi ga (še) ni skuril. Kasneje bom uporabil fiksni 2-4W upor, skupaj z NE555 čipom in bom LED PWM-jal. Sem pa že prej googlal, ampak nisem našel vrednosti upora, koliko W mora biti.

Edit:
Sem "tehnik mehatronike", vendar se s takimi zadevami nismo igrali na SŠTS Šiška. Največji približek zabave je bil LED digitalni števec. Ampak se je delalo po shematiki in je bilo res "odlično" razloženo, kot, tu imate, zdaj pa sestavite. S tokovnim regulatorjem sem se šele zdaj srečal.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nUUb ()

Mr.B ::

Moč upora je množek padca napestosti na uporu in tok ki bo tekel čez njega. Torej pir padcu 2 V in tuku 1000ma=1A bo moč upora 2W. Predlagam ti 3W, ker se bo kot celota manj grel.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

IQ42 ::

Serijski regulator ne bo v redu, ker bo na njem zmeraj en padec napetosti in posledično toplotne izgube.

Rajši si oglej kakšne switcherje, na guglu jih imaš en kup, "switching regulator".
LP,n.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novi adapter ima večji tok

Oddelek: Pomoč in nasveti
10963 (720) mujek
»

jakost led diode

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
142835 (2397) jest10
»

Kitajske LED z nizkim paralelnim uporom

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
203542 (2740) negotiator
»

IR reflektor

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
464928 (3881) Maj
»

optocoupler

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
383309 (2851) korenje3

Več podobnih tem