» »

Uveljavljanje garancije drugič

Uveljavljanje garancije drugič

kratos ::

Lep pozdrav,
Torej zanima me kako je z uveljavljanjem garancije v drugič, gre se za ipod touch 4g kateri se mi je pred časom "pokvaril" - home gumb se mi je udrl in je zelo težko funkcioniral zato sem ga poslal na garancijo (čeprav bi ga lahko sam zamenjal v petih minutah vendar če je še imel garancijo zakaj pa ne), na vračilo sem čakal precej časa tako da je rok presegel 45 dni in so mi poslali novega (ja nov - verjetno refurbished ipod touch 4g zaradi enega gumbka ki stane 1$), zraven sem dobil garancijski list (nepopisan, prazen brez kakršnega koli pečata) ter brez novega računa (poslal sem jim original račun ki ga nisem dobil nazaj??) to sem pogruntal šele nedolgo nazaj, ker takrat nisem bil pozoren. No en teden nazaj se mi je ipod touch ponovno pokvaril (manjša glasnost, ni nizkih tonov, akustika je zadušena v glavnem zvok je bil čist popačen) zato sem ga spet poslal na garancijo z vsemi papirji ki sem jih pač imel v škatlji nakar danes dobim odgovor da je garancija zavrnjena saj je artiklu potekla prvotna garancija. Zdaj pa me zanima če imam sploh kakšno možnost da gre artikel ponovno v garancijo in če se sploh možno da ti servis pošlje samo en prazen garancijski papir ?
Saj mi je zelo čudno da nisem dobil nobenega drugega papirja (kot da bi uporabili prvotno garancijo, mi vzeli račun ter poslali nazaj nov ipod brez garancije - papirjev).

St235 ::

Garancija ti je ob menjavi začela teči na novo, tako da ne glede na to ali je orginalna garancija potekla imaš za ipod, ki si ga prejel po pretečenem 45 dnevnem roku vsaj eno leto garancije.

Druga zgodba pa je kako sedaj servisu dokazat, kdaj je bil aparat menjan, če nimaš niti enega papirja o temu.

Jaz sem imel podoben zaplet z telefoni in sicer se je vmes menjal pooblaščen servis. Stvar sem rešil tako, da sem šel na prejšnji servis in jim tolk časa težil, da so mi izdali pisno potrdilo, da je bil na ta in ta dan ta in ta aparat zamenjan.

kratos ::

Ipod sem dobil iz garancije 20.6.2012 kar piše tudi na spletni strani prek katere sem zadevo kupil.
Preko emaila mi je pa uslužbenec napisal "...Res je, da je artikel že bil garancijsko zamenjan, vendar za dokazilo le-tega potrebujete ustrezne papirje...Ta dokument velja kot račun in brez tega dokumenta artikel ne moremo posredovati v garancijsko obravnavo..."
Medtem ko je serijska številka ipoda poslana zraven + piše lepo na njihovi strani v mojem profilu kdaj sem dobil zamenjan ipod (še točna ura je zraven). Zdej kaj naj naredim če sploh lahko kaj? sicer Ipod lahko popravim sam tako da ni take krize vendar bi vseeno rad koristil garancijo ker če ga bom odprl mi seveda propade.

St235 ::

Zahtevaj od podjetja, da ti izda dokazilo. V nasprotnem primeru pa ti ostane edino prijava na TIRS.

MaterVola ::

Poglej, če se sami ne znajo obrnit, jim bo pa tržna inšpekcija pomagala.

kratos ::

Sem jim lepo napisal če mi lahko izdajo dokazilo zdaj bom pa počakal da vidim kaj mi bodo napisali. Sicer ime trgovine nočem omenit ker do zdaj pri njih nisem imel še težav in so zelo korektni tako da nočem se jezit za eno stvar pri kateri sem delno tudi jaz kriv (ker nisem pogruntal da so mi poslali refurbished ipod nazaj brez računa ampak samo z praznim garancijskim listom). Bom pa sporočil kaj mi bodo odgovorili.

kmetek ::

Vzemite račun, kasnejšnjih reklamacij ne upoštevamo, povsod imaš tako. ;)

Verjetno ti ugodijo, drugače napaka je njihova samo vseeno preveri drugič.

St235 ::

kmetek je izjavil:

Vzemite račun, kasnejšnjih reklamacij ne upoštevamo, povsod imaš tako. ;)



Če je to logika vašega podjetja, to ne pomeni, da ima to kakršnokoli realno osnovo. Če bi delal na tržnici in prodajal solato bi še razumel, sam ko ti pa nekdo iz IT branže take klanfe serje, se je pa samo za glavo držat.

medenko ::

Povsod imajo tako napisano....nič se ti ni treba za glavo držat.

Furbo ::

kratos je izjavil:

Ipod sem dobil iz garancije 20.6.2012 kar piše tudi na spletni strani prek katere sem zadevo kupil.
Preko emaila mi je pa uslužbenec napisal "...Res je, da je artikel že bil garancijsko zamenjan, vendar za dokazilo le-tega potrebujete ustrezne papirje...Ta dokument velja kot račun in brez tega dokumenta artikel ne moremo posredovati v garancijsko obravnavo..."
Medtem ko je serijska številka ipoda poslana zraven + piše lepo na njihovi strani v mojem profilu kdaj sem dobil zamenjan ipod (še točna ura je zraven). Zdej kaj naj naredim če sploh lahko kaj? sicer Ipod lahko popravim sam tako da ni take krize vendar bi vseeno rad koristil garancijo ker če ga bom odprl mi seveda propade.


FW na tržno, sam priznava da je bil menjan, pa delajo se neumne. Višek.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

St235 ::

medenko je izjavil:

Povsod imajo tako napisano....nič se ti ni treba za glavo držat.


jezus, pa vi to resno? Kaj nihče več ne zna niti najmanj razmišljaš?

Tisti napis se nanaša na poslovanje z gotovino in podobne neumnosti, ki jih ni mogoče dokazovat retrospektivno. Ne pa na izdajanje potrdil o dokazljivih tranzakcijah (računi, garancijska popravila). ŠE manj pa take nebuloze vplivajo na garancijske obveznosti podjetja.

kratos ::

Izgleda da nebo nič, napisali so mi nazaj:
"Pooblaščeni servis Pro servis d.o.o. vedno priloži svoje reklamacijske zapisnike, ki v primeru garancijske zamenjave velja kot račun za nov artikel. Takšnih dokumentov ne hranimo ampak jih v originalnih izvodih vračamo strankam z garancijsko zamenjanimi artikli."

To se mi je prvič zgodilo pri spletni trgovini mimovrste do sedaj sem imel same pozitivne izkušnje tako da nebom težil z tržno inšpekcijo ampak ga bom pač primoran popravit sam (že vem vzrok napake samo plačati bom moral par $ za nadomestni del).

kmetek ::

Kaj če sam pokličeš Pro servis itd?

St235 ::

kratos je izjavil:

Izgleda da nebo nič, napisali so mi nazaj:
"Pooblaščeni servis Pro servis d.o.o. vedno priloži svoje reklamacijske zapisnike, ki v primeru garancijske zamenjave velja kot račun za nov artikel. Takšnih dokumentov ne hranimo ampak jih v originalnih izvodih vračamo strankam z garancijsko zamenjanimi artikli."

To se mi je prvič zgodilo pri spletni trgovini mimovrste do sedaj sem imel same pozitivne izkušnje tako da nebom težil z tržno inšpekcijo ampak ga bom pač primoran popravit sam (že vem vzrok napake samo plačati bom moral par $ za nadomestni del).


To je navaden bullshit. Servis seveda hrani podatke samo so preleni, da bi jih skašljali. Tako, da pokliči direktno servis, ker so na Mimovrste več kot očitno preleni in preneumni, da bi vedeli kaj je to customer service.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Mimovrste ga je pa resno začela srat, tudi tista kosilnica je po moje njihovo maslo. Katastrofa. Potem bojo pa jamrali, da manj prodajo zaradi krize.

kratos ::

Če bi bila težava nepoznanega vzroka bi se šel bunit zdej sem pa že zgooglal vzrok ter dobil nazaj ipoda in ga danes popravil in dela kot mora, lahko bi prišparal 2 dolarja ampak se mi neda kregat za tako stvar. Sem pa dobil prvo negativno izkušnjo z spletno trgovino Mimovrste nažalost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kratos ()

shadeX ::

ja ampak s tem ko si ga odprl ti je dokončno šla garancija..
Sepravi če se ti čez 3 dni pokvari tako da gre nevem matična nimaš nobene možnosti več da bi uveljavil garancijo. Če bi pa bil malo bolj trmast bi še vedno imel garancijo.

kratos ::

Vem vendar imam garancijo samo še kakšen mesec tako da bi mi garancija potekla čez 1 mesec v vsakem primeru.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste nateg

Oddelek: Loža
174996 (3149) louser
»

Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313137 (10470) starfotr
»

Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
568195 (6366) galu
»

DEMISE d.o.o. oz. DEMISE-PC d.o.o (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8018951 (14766) RejZoR
»

Bigbang in njihovo obnašanje in dobavni roki (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
527269 (4873) Zheegec

Več podobnih tem