» »

Avto iz Nemčije vreden 30K za 15K (lizing hiša ga je zaplenila). Je to nateg?

Avto iz Nemčije vreden 30K za 15K (lizing hiša ga je zaplenila). Je to nateg?

«
1
2

recikliran ::

Zanima me vaše mnenje. Prijatelj od kolega mi ponuja dve leti star avto, ki ga je lizing hiša zaplenila v Nemčiji za 15K. Tak avto (višjega cenovnega razreda) se v Nemčiji prodaja za 24K, pri nas pa verjetno še več tudi do 30K. Ta posrednik, ki je sicer preprodajalec avtomobilov pravi, da se ne bo mučil s prodajo, ker je take avte zdaj v času krize zelo težko prodati. Lizing hiša želi zgolj pokriti stroške. kar znaša 15K. Želi polog 2.5K. Po eni strani je zgodba sumljiva, da bolj ne more biti, po drugi strani je pa to prijatelj od kolega, ki trdi da si je tudi sam tako avto uvozil in ne verjamem da bi se šel mutne stvar za 2.5K. To spet ni nek denar, za katerega bi riskiral svoj biznis in še kaj. Morda kdo tu ve kaj več o tovrstnih uvozih avtov zaplenjenih s strani lizing hiš?

recikliran ::

morda je to bolj tema za kakšen avtomobilski forum ... no pa vseeno se lahko tudi tu kdo najde z izkušnjami

Vikking ::

Ta posrednik, ki je sicer preprodajalec avtomobilov pravi, da se ne bo mučil s prodajo, ker je take avte zdaj v času krize zelo težko prodati

Če je vozilo ohranjeno in izpravno, na našem trgu pa dosega ceno 30k EUR, on bi pa prodal za 15k EUR. Ga bo prodal v roku 1ure na avto.net.

Takole poceni vozilo bi bilo možno kupiti na dražbi, ali pa kupiti v lotu-več vozil skupaj od lizing hiše.

Vsekakor pa boš moral biti 100% prepričan da so davki in vse ostale dajatve 100% plačani, da ni vpisana pravica tretjih oseb.... Da ne bodo prišli dacarji po vozilo, ali pa celo policisti po ukradeno vozilo. Že DURS je izdal opozorilo na to temo: http://www.durs.gov.si/si/medijsko_sred...


izredno poceni vozilo+od kolega kolega+sumljiv preprodajalec= bejži stran, sploh ne sprašuj, sploh se ne zanimaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Barbarian ::

če bi rad mirno spal pojdi samo čimdlje proč.

Dvomim da je avto vreden tveganja.

Sicer pa, če nisi zmožen kupiti avta za 30.000 eur, ga nisi sposoben vzdrževati. Servisi so dragi pri takih avtih.
Isto kot pri konjih..če ga nisi sposoben kupiti, ga nisi sposoben vzdrževati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

recikliran ::

Vikking hvala za link

#000000 ::

Ti samo reč da nimaš denarja nit za burek, pa bodo take ponudbe čudežno izginile. Pa premisli s kom koleguješ :) Ker zgleda nekomu diši tvoj denar.

recikliran ::

verjetno ne bom vzel, samo zanimalo me pa je, še posebej ker je ta gospod precej ok sicer. Ni kak goljuf, da bi jaz vedel. Je pa malo predobro da bi bilo res.

RejZoR ::

To dejansko delajo. Poznam eno avtohišo, kjer prodajajo več ali manj samo avte zaplenjene ker niso zmogli plačevat leasinga. Zdej kakšne cene imajo ne vem, je pa čist možno, da dajo tolk nizko samo, da se čim hitreje pokrije kar se da stroškov in da se zgodba za njih zaključi. Lahko da ga je pol že bilo odplačanega in jim zato pol cene odgovarja oz ne vem kako točno gre leasing sistem ampak nekaj na to foro je...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

draciel ::

Sicer pa, če nisi zmožen kupiti avta za 30.000 eur, ga nisi sposoben vzdrževati. Servisi so dragi pri takih avtih.


Dobro to se strinjam. Ampak če pogledaš malo ven skozi okno in vidiš da ima vsak tretji audija, pa vsak drugi golfa (od vsaj 2006 naprej), potem veš da morajo imeti tudi denar za vzdrževanje. Namreč malo boljši a3, (dizel , 140KM ) z malo več kot osnovno opremo stane 30k +.

SplitCookie ::

Ne, nimajo

Slovenci bajno slabo vzdržujemo svoje avtočke
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Blinder ::

ma lažje bo on vzdrževal svoj 30k€ vreden avto kot nekdo ki kupi novo dacio za 8k€. Mislim tale avto za 30k€ je le nekaj 100€ letno dražji od onega novega za 10k€.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

darkkk ::

Želi polog 2.5K...

Legitimate Nigeria ... ? :D

_IKE_ ::

Če imaš "poznanstva" v lizing hiši te z nekaj "provizijami" avto pride cca 20% nižje od primerljivega na trgu .

60% off ....kako je šla ena izmed reklam na tv : ja pa je de

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

Barbarian ::

Blinder je izjavil:

ma lažje bo on vzdrževal svoj 30kEUR vreden avto kot nekdo ki kupi novo dacio za 8kEUR. Mislim tale avto za 30kEUR je le nekaj 100EUR letno dražji od onega novega za 10kEUR.



zato so vsi tako veseli ko je treba menjat xenon žarnice, right? :)

In zato vsi s takim velikim veseljem svoje avte vozijo na uradne servise ter dajejo notri uradne rezervne dele, namesto 5x cenejših nadomestnih?

kot je že nekdo rekel, slovenci imamo izjemno slabo vzdrževane avte, ki so poleg tega v povprečju tudi precej stari.

IN niti slučajno ne poizkusi reči da je letni servis le nekaj 100 eur dražji od tistega za 10k eur. PRi avtu za 10k eur boš za reden servis dal max 200 eur in s tem denarjem imel zamenjano komplet vse kar je treba, pri avtu za 30k pa boš za ta denar komaj jermene kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

djordjevic ::

Ni res. Sem tudi samo nekoč tako mislil, pa ni res. Veliko je odvisno tudi od znamke, toda v principu niti približno ni takšna razlika, kot bi človek sklepal po nabavni ceni.
No grave is deep enough to keep us in chains.

black ice ::

djordjevic je izjavil:

Ni res. Sem tudi samo nekoč tako mislil, pa ni res. Veliko je odvisno tudi od znamke, toda v principu niti približno ni takšna razlika, kot bi človek sklepal po nabavni ceni.

Tole. Barbarian pozabi na jermene.

-valvoline- ::

Dobijo se take poceni ponudbe zaplenjenih avtov. Nič novega,torej lahko da je vse povsem legit. Sam pa ponavadi ko take lizing hiše dajo avte na licitacijo najprej ponujajo vseh zaplenjenih avtov v paketu po principu videno-kupljeno,in se ponavadi takoj vse proda v paketu. Če sprva ne prodajo vseh avtov skupaj v paketu potem se na drugo avkcijo licitira za vsak avto posebej.

Isotropic ::


IN niti slučajno ne poizkusi reči da je letni servis le nekaj 100 eur dražji od tistega za 10k eur. PRi avtu za 10k eur boš za reden servis dal max 200 eur in s tem denarjem imel zamenjano komplet vse kar je treba, pri avtu za 30k pa boš za ta denar komaj jermene kupil.


hahaha
jermeni so podobnih cen (edino, ce morajo vecji moment prenasati, kar pa ni nujno, odvisno od izbire motorja), oni ti jih prodajo 5x drazje (v bistvu je itak taka priporocena cena od proizvajalca)

T0RN4D0 ::

Če se ti ne da ukvarjat s prodajo, daš avto par jurjev ceneje, ne 15.

Da se mu pa nebi dalo en dan zajebavat da bi zaslužil 5k€ pa ni veliko verjento, ka li?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

rotenon ::

Za kater model pa gre če ni skrivnost?

Avenger ::

T0RN4D0 je izjavil:

Če se ti ne da ukvarjat s prodajo, daš avto par jurjev ceneje, ne 15.

Da se mu pa nebi dalo en dan zajebavat da bi zaslužil 5kEUR pa ni veliko verjento, ka li?


This.

Pri takih stvareh je veliko bolje biti previden in kakšno priložnost spustit, pa it na ziher. Z avtom je lahko marsikaj narobe, od tega, da ima prevrtene kilometre, je bil zaleten in potem sklumpan skupaj, je kaj narobe z mašino, je turbina tik na tem da crkne, je bil v reki, itd. al pa boš dal tist denar v naprej, potem se bo pa "nekaj zapletlo" in se kolega od kolega ne bo več oglašal na telefon, kolega bo pa samo čukasto gledal - ja nimam pojma kje je.

To da dobiš avto za 15 KEUR ceneje je možno v primeru da se ti pokaka in sediš v prvi vrsti, ko lizing hiša avto zapleni in potem prodaja in ti sediš tam in dvigneš roko in kupiš po bagatelni ceni. Ti pa si kolega od kolega, torej v bistvu širša publika, kdorkoli, nekdo. Izogni se temu folku in avtu v velikem loku...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

mmario82 ::

Vikking je izjavil:

Ta posrednik, ki je sicer preprodajalec avtomobilov pravi, da se ne bo mučil s prodajo, ker je take avte zdaj v času krize zelo težko prodati

Če je vozilo ohranjeno in izpravno, na našem trgu pa dosega ceno 30k EUR, on bi pa prodal za 15k EUR. Ga bo prodal v roku 1ure na avto.net.

Takole poceni vozilo bi bilo možno kupiti na dražbi, ali pa kupiti v lotu-več vozil skupaj od lizing hiše.

Vsekakor pa boš moral biti 100% prepričan da so davki in vse ostale dajatve 100% plačani, da ni vpisana pravica tretjih oseb.... Da ne bodo prišli dacarji po vozilo, ali pa celo policisti po ukradeno vozilo. Že DURS je izdal opozorilo na to temo: http://www.durs.gov.si/si/medijsko_sred...


izredno poceni vozilo+od kolega kolega+sumljiv preprodajalec= bejži stran, sploh ne sprašuj, sploh se ne zanimaj.


Vikking hvala za link, dobro je vedet take informacije.

Barbarian ::

Isotropic je izjavil:


IN niti slučajno ne poizkusi reči da je letni servis le nekaj 100 eur dražji od tistega za 10k eur. PRi avtu za 10k eur boš za reden servis dal max 200 eur in s tem denarjem imel zamenjano komplet vse kar je treba, pri avtu za 30k pa boš za ta denar komaj jermene kupil.


hahaha
jermeni so podobnih cen (edino, ce morajo vecji moment prenasati, kar pa ni nujno, odvisno od izbire motorja), oni ti jih prodajo 5x drazje (v bistvu je itak taka priporocena cena od proizvajalca)



Je povsem isto kot pri procesorjih, katerih cena izdelave je praktično identična pri vseh modelih, potem pa i7 magično stane od 300 eur naprej, i5 pa do 230 eur ;)

BMW recimo ima navite cene pri svojih mehanikih enostavno zato da če si sposoben kupiti bmw ga moraš bit sposoben tudi vzdrževati, drugače si ga ne zaslužiš. Ljudje jih potem pač peljejo na neuradne servise in notri dajejo manj kvalitetno robo:)

ostajam pri svojem, če nisi zmožen kupiti avta za 30k, ga nisi zmožen vzdrževati.

DODATEK: nekdo je rekel da je zadnje čase na naših cestah veliko audijev ter golfov. Ja, res jih je. Na lizing in kredit je možno marsikaj kupit in odplačevat 10 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

RejZoR ::

Problem večine folka pri nas je da hočejo imet znamko, komaj napraskajo denar za slednjega v rabljenem stanju nakar ga nakoncu komaj krpajo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

gruntfürmich ::

zanimivo mi je to, da folk ogromno gleda po ~5 let rabljenih limuzinah v rangu 10-15kEUR s kar dosti opreme nemcev ala pasat, bmw, audi, ampak se mi zdi da za potrebe naših ljudi in povprečno 20000 km letno je bolje kupiti za tak denar nov avto, sicer z osnovno opremo, malo manj priznane znamke, ampak veš da je avto nov in nisi v 90% nategnjen s strani trgovca... je to boljši recept za manj zajebancije ali ne?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Odvisno, če veš kaj kupuješ pol se lahko samo smeješ butlom, ki kupujejo nove avte z pol manj opreme za več denarja.

theBill ::

gruntfürmich je izjavil:

zanimivo mi je to, da folk ogromno gleda po ~5 let rabljenih limuzinah v rangu 10-15kEUR s kar dosti opreme nemcev ala pasat, bmw, audi, ampak se mi zdi da za potrebe naših ljudi in povprečno 20000 km letno je bolje kupiti za tak denar nov avto, sicer z osnovno opremo, malo manj priznane znamke, ampak veš da je avto nov in nisi v 90% nategnjen s strani trgovca... je to boljši recept za manj zajebancije ali ne?


In kaj pametnega novega v srednjem razredu (Passat, A4, BMW 3, Honda Accord, Alfa 159, Peugeot 407, Citroen C5,...) se dobi za 10-15k €? Odgovor je nič.

Dobiš en razred manjši avto, ki se po udobju vožnje, legi na cesti, kvaliteti izdelave, materialih in tudi varnosti težko primerja z enim izmed gor naštetih limuzin starih 5 let. Kakšen Kia Proceed, Chevrolet Cruze, Hyundai i30, pa še to moraš pazit, kateri paket opreme izbereš, ker si hitro čez 15k €.

Kolegica prodaja 3 leta staro Kio Proceed, nova je stala 13,5k €, zdaj jo prodaja za 7k € - kar pomeni da bo dobila okoli 6,5k € zanjo. Teh par let starih poceni avtomobilov je na avto.net kolikor hočeš, pa nobene cene nimajo.

Zato vedno raje vzamem dobro ohranjen in vzdrževan avto star 5 let od prvega lastnika. Če bi že šel v nakup novega, bi pa izbral znamko in model, ki ne izgubljata toliko na ceni, ker vsake 3 leta dajat 7k € da si Kio zamenjaš z novim modelom, je za moje pojme metanje denarja čez okno.

Invictus ::

gruntfürmich je izjavil:

zanimivo mi je to, da folk ogromno gleda po ~5 let rabljenih limuzinah v rangu 10-15kEUR s kar dosti opreme nemcev ala pasat, bmw, audi, ampak se mi zdi da za potrebe naših ljudi in povprečno 20000 km letno je bolje kupiti za tak denar nov avto, sicer z osnovno opremo, malo manj priznane znamke, ampak veš da je avto nov in nisi v 90% nategnjen s strani trgovca... je to boljši recept za manj zajebancije ali ne?

Saj se vsak sam odloča.

Sam imam raje malo večji avto. Večja varnost zaradi večje mase.

Tudi pri novih avtih si lahko nategnjen. Tudi tam je obseg zajebancij precej velik.

Sicer je pa najbolje da si dobiš zanesljivega mehanika.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

gruntfürmich ::

vse je res, ampak pri tej izbiri avtov je 90% šrot z >300Mm namesto oglaševanih 150, narejenih za delat kilometre po normalnih cestah. v sloveniji pa to folk kupi za malo km in po slabih cestah. ter potem seveda tak avto menja na 5 let.
skratka zdi se mi da delamo popolnoma zgrešene nakupe, čeprav se na prvi pogled zdijo zelo preudarni...

St235 je izjavil:

Odvisno, če veš kaj kupuješ pol se lahko samo smeješ butlom, ki kupujejo nove avte z pol manj opreme za več denarja.

nisem siguren da folk dejansko potrebuje in uporablja toliko opreme kolikor je je pripravljen kupiti s starim avtom...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Vse je odvisno od tega kaj kupiš. Sam vem, da bi se počutil skrajno neumno, če bi za več denarja kupil manj/slabše.

gruntfürmich ::

ne več, gledam samo iz vidika da se že za 10k€ dobi nova limuzinca, vstopni model, recimo škoda rapid. to dajem na tehtnico rabljenim v 90% uvoženim rabljenim limuzinam...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

To da dobiš avto za 15 KEUR ceneje je možno v primeru da se ti pokaka in sediš v prvi vrsti, ko lizing hiša avto zapleni in potem prodaja in ti sediš tam in dvigneš roko in kupiš po bagatelni ceni.

Pa še ta scenari mi ne drži vode.
Zakaj bi se lizing hiša vnaprej odpovedala par jurjem? Tisti parkirplac kjer avto stoji, jih košta nekaj 10 eur mesečno, izpadla likvidnost pa spet košta nekaj 100 eur mogoče, ne pa nekaj (10) jurjev.
Pričakoval bi, da najprej postavijo rahlo nadpovprečno ceno, pol pa recimo tedensko spustijo ceno za nekaj sto EUR, dokler stvar ne postane 'povprečna' oz. rahlo ugodna in gre.

Nihče se ni pripravljen odpovedat zaslužku, še najmanj poklicni trgovci.
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

Pravzaprav delajo prav to, kar se na prvi pogled zdi neumno. Postopek gre takole:

- ob oddaji avta na lizing vzamejo lizingojemalcu 20-30% vrednosti avta za polog.
- lizingojemalec odplačuje obroke, ki imajo kar lep pribitek
- ob odvzemu se običajno lizingodajalec polega tega da avto odzvame, obesi lizingojemalcu na vrat za določen znesek (poznam primer iz prve roke - tipu so zaradi nezmožnosti plačevanja obrokov vzeli avto, nato pa so terjali še okoli 10k evrov - vse po pogodbi)
- ko torej dobijo avto nazaj, jim do zaokrožitve nakupne cene in zaslužka manjka še 10-15% prvotne cene.

Od tod torej možnost, da ga rade volje prodajo za veliko manj, kot je uradno vreden. Boljše vrabec v roki kot golob na strehi (sploh v teh časih).
No grave is deep enough to keep us in chains.

St235 ::

To je vse res, samo posrednik, ki kupi avto od leasing hiše, ga potem ne bo prodal naprej za 50% cene primerljivih vozil.

djordjevic ::

Možno, da z avtom kaj ne štima - povedati sem samo hotel, kako potekajo ti scenariji, da bo malo bolj jasno, zakaj nižja cena od tržne.
No grave is deep enough to keep us in chains.

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

ne več, gledam samo iz vidika da se že za 10k€ dobi nova limuzinca, vstopni model, recimo škoda rapid. to dajem na tehtnico rabljenim v 90% uvoženim rabljenim limuzinam...


stvar okusa. jaz sem z limuzinami z 1.2 motorjem zaključil, ko sem imel škodo favorit. Pač nimam časa do črnega kala čakat, da lahko pridem do 130km/h.

djordjevic je izjavil:

Možno, da z avtom kaj ne štima - povedati sem samo hotel, kako potekajo ti scenariji, da bo malo bolj jasno, zakaj nižja cena od tržne.

Vsekakor, samo potem moraš avto kupit direktno na dražbi od leasing hiše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WarpedGone ::

Še vedno ne vidim logike v "Sej sm že zaslužu par jurjev, naj še kdo drug zasluži nekaj s tem".

Js vem, da bi zadevo prodal tako drago kot bi le lahko (ie. ~ povprečna cena) ne glede na prejšnji zaslužek na posameznem avtu.
Enostavno ni smisla v tem, da se kdorkoli odpove 'lahkemu' zaslužku. Če bi bil lastnik pravne osebe, katere direktor bi mi zganjal takšne bedarije, ga jutri brcnem skozi vrata.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Pa ne smemo pozabit, da imajo tudi interne stimulacije, tako da so v večini primerov tudi posamezni prodajalci in agenti stimulirani, da avto čim dražje prodajo. Je pa seveda tudi res, da je čas denar in da se bolje prodati danes za x, kot jutri za x+y, s tem, da ta y oni verjetno precej dobro poznajo, mi pa lahko samo ugibamo o njem.

O.

kloko ::

Sodelavec je par let nazaj na zelo podben način "kupoval" precej drag avto. "Znanec od znanca" je rihtal Audije iz tujine "za pol cene", le določen polog je bilo treba dati. Ko je bil polog izročen, se je začelo veselje. Izgovori, zapleti, neodgovarjanje na klice ipd. Sedaj po cca. petih letih avta še vedno ni, čez 10k€ pologa je šlo v nič. "znanec od znanca" je vmes sicer malo odsedel, ker je nategnil nekoliko preveč "znancev", a hudega mu načeloma (še) ni.

Mogoče je po vrnitvi s "počitnic" biznis na novo stekel, kdo bi vedel...

L.p., Kloko

djordjevic ::

Tudi to zgodbo poznam. Štajerski konec?
No grave is deep enough to keep us in chains.

kloko ::

Moj sodelavec je bolj iz LJ konca, a sem prepričan, da podobnih idej nikjer ne manjka, uspešni zgledi preveč vlečejo.

L.p., Kloko

djordjevic ::

Kakorkoli, _ista_ zgodba očitno.
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedGone ::

Je pa seveda tudi res, da je čas denar in da se bolje prodati danes za x, kot jutri za x+y, s tem, da ta y oni verjetno precej dobro poznajo, mi pa lahko samo ugibamo o njem.

Je res ampak "za pol cene" je bistveno preveč drastično za vsaj napol zdravo firmo. Le kako potem skoraj vsi ostali stvar uspejo prodat za dvakratnik cene, morda nekaj časa čakajo, pa vseeno. Pač štartaš s povprečjem in intervalno znižuješ, dokler se kdo ne najde. Takoj iz prve štartat hudo nizko, je pač mimo. Morjo bit kaki *posebni* razlogi za tako početje. Kot recimo tiste zgodbe, da se prodaja dediščina in da bo polovico dobil kak zelo ljub sorodnik...
Zbogom in hvala za vse ribe

Avenger ::

djordjevic je izjavil:

Tudi to zgodbo poznam. Štajerski konec?


Je to ta, ki je imel potem v časopisu oznako "sin znanega svečarja"? Frajer tamau, dobr jih je našponu.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Invictus ::

Če tvoj "koelga" resno misli, pojdita skupaj položit poleg k lizing hiši in si ogledat avto.

Da boš sploh videl da avto obstaja.

Pa lahko ga vprašaš za številko keroserije. Grem stavit da ti je ne bo mogel dati, ker lizing hiša ne dovoli tega.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

Kot recimo tiste zgodbe, da se prodaja dediščina in da bo polovico dobil kak zelo ljub sorodnik...
Na tak način se dejansko kaj da dobiti poceni. Znanec je pred leti po zelo ugodni ceni prišel do hiše, ki jo je na hitro prodajal nekdo, ki se je ravno ločeval in ni hotel, da bi pol hiše dobila žena. Sicer ni bila ravno pol cenejša od tržne, in obstajalo je določeno tveganje zapletov, ampak vseeno - če si na pravem mestu ob pravem času, lahko tudi kaj prišparaš.

O.

djordjevic ::

Avenger je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Tudi to zgodbo poznam. Štajerski konec?


Je to ta, ki je imel potem v časopisu oznako "sin znanega svečarja"? Frajer tamau, dobr jih je našponu.

Mislim, da ne.
No grave is deep enough to keep us in chains.

AngelOfDeath ::

Jaz ne vidim tu nič kaj tako čudnega. Avto v 3 letih izgubi približno polovico vrednosti, potem vrednost pada počasneje.
Če je dražji avto pa v 3 letih izgubi še precej več kot samo polovico.
edit: Slovnica

WarpedGone ::

Slabo bereš - pol cene se nanaša na podobno stare in ohranjene avtomobile, kot jih prodajajo drugi in drugje, npr. avto.net.
Zbogom in hvala za vse ribe

gruntfürmich ::

kater avto zgubi pol vrednosti v 3 letih?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uvoz avtomobila iz tujine

Oddelek: Na cesti
4525116 (5187) benjaminp
»

Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9519322 (16339) rejven
»

Nakup avtomobila/hatchback (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10720040 (16371) Utk
»

Najugodnejši avto kredit

Oddelek: Na cesti
4612383 (10799) fosil
»

100.000€ za avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35572851 (57570) RejZoR

Več podobnih tem