» »

[VW Polo] Avto malo cuka in izgublja moč

[VW Polo] Avto malo cuka in izgublja moč

augustini ::

Pozdrav!

Prosil bi za pomoč, če ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe..sicer gre za vw polota 1.6, 95 letnik. Opazil sem, da zjutraj ko je mrzlo in prvič zjutraj prižgem avto, mi motor prižge in ga hoče kar ugasnit nazaj, izgublja moč, nato pa ugasne, potem v drugo takoj prižge. Če dam v ler takoj ugasne, če pa dodajam gaz pa se nekako izmuči in gre...To se mi je parkrat zgodilo, vendar to samo prvič zjutraj, potem ko je malo motor topel, ga normalno prižigam. Je pa še nekaj drugega, ko je avto še neogret in pospešim v drugi prestavi do 50km/h mi vmes cuka, potem naprej pa čisto lepo...

Vem, da je avto star, vendar bi rad uredil te zadeve, ker avto je drugače super in mi služi!
Za kakršne koli predloge kaj bi lahko bilo, se vnaprej zahvaljujem!

Lp
  • spremenil: Mavrik ()

TOP ::

Pelješ k mehaniku,da ti pregleda in popravi in je stvar rešena.Tako na blef pa se lahko samo ugina kaj je in potem boš menjal pol stvari katere sploh ne rabi.

dwinxp ::

Mogoče je zapacana loputa sajastih delcev al kako že rečejo temu na servisu... Tisto je samo za ščistit, ker se naberejo "smeti" in bi mogel delovati normalno naprej... To je samo ena izmed možnosti, tudi na tem forumu je bolje vprašati zakaj mi računalnik cuka :D ... v glavnem vprašaj še na avtomobilizem.com, tam je veliko izkušenih mehanikov, ki ti bodo bolje svetovali...

Lp

Hayabusa ::

Lahko so vžigalne tuljave, svečke, zamašen katalizator/izpuh.
Preveri še kompresijo.

jalovec09 ::

Skoraj 99.9% sem da gre za umazano loputo, saje so na notranji strani, tako da bo potrebno demontirat loputo in jo sčistit s sprejem.
Sam sem to že delal na 1.4 in pred tem mi je v mestu crkoval, po čiščenju pa je delal.
PO montaži pa sem pustil mal kontakta, da se je loputa nastavla, pri nekaterih je treba potem peljat na tester.

duque ::

isto sem imel sam na Polotu l.96. Kakor mi je mehanik povedal, gre za serijsko težavo na motorčku lopute, ta se zapaca in potem ne dela tako kot mora. Prvič je bila zadeva zrela za menjavo/popravilo (nov cca 200€, popravilo 100€), kasneje sem zadevo redno šprical s sprejem in vozil naprej.

vorantz ::

tej loputi se reče egr
ti bo lažje googlat za navodila s tem imenom :P

jalovec09 ::

Loputa je loputa in se nahaja pod zračnim filtrom, 4x vijaki se demontira, našprica s sprejem, spuca in nazaj da
egr ventil je pa spet drugje, se nahaja an vidnem mestu, spredaj motorja...cevka se samo spiha, egr ventil pa spuca, lahko daš polno ploščico.

B-Stard ::

AC MS-KOPER vozi nad 130kmh, pritisni proti morju do blokade za par km , bo ko nov

steklo ::

Pelji k avtomehaniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: steklo ()

augustini ::

Hvala za konkretne odgovore. Prvo naj povem, če bi hotel peljati k mehaniku in dati po suhem najmanj 100€, ne bi tu pisal kaj bi lahko bilo narobe...Ker zaenkrat takšne stvari lahko sam ˝pošaravfam˝, npr sam menjam filtre za olje, zrak itd, sploh pa na teh starejših avtih lahko dejansko še sam popravljaš stvari, kar je na novejših seveda težje, glede na vso elektronko...Bom šel lepo korak po korak, pa sčistil te stvari(upam, da je samo to:) ) in potem videl kje je razlog...še enkrat hvala za predloge, vsekakor je v vsakem primeru bolje malce pregledati in sčistiti, kot pa potem menjati celo stvar.

p.s.: tisto glede gaza do blokade je res?:) ker grem jutri iz celja do kp :))

hvala in lp

M-XXXX ::

p.s.: tisto glede gaza do blokade je res?:) ker grem jutri iz celja do kp :))

No ni treba ravno do blokade, je pa res da ga vozi na višjih obratih pa malo ga ne šparat. Da se mašina malo "prepuca" al kako bi se temu reklo...

vorantz ::

pa precej pomaga kak injektor oz fuel system cleaner med to daljšo čistilno furo
bo čisto drug avto

jalovec09 ::

Tole tišanje bolj malo pomaga za te probleme, če je loputa umazana potem ne boš s tišanjem nč naredu.
Odpri pokrov motorja, odstrani pokrov filtra, vzami filter stran in vidu boš loputo, zgoraj bo vidt kukr tolk čista, spodaj pa sigurno 1-2 mm saj, odstrani še spodnji del pokrova zračnega filtra, potem pa imaš pred seboj še za odvit se mi zdi 4x vijak, to odviješ in daš celo loputo dol sam pazi, nč lopute ne razdiraš, ko boš obrnu loputa je spodaj svinjsko, to odstraniš magari en sprej za uplinjače, na uplinjaču je še en konektor za elektroniko.....pametno je menjat tud tesnilo sam ga nisem, sestaviš nazaj.

Potem pa idi v avto, daš kontakt pa ne še vžgat, takrat se loputa nastavi, nato pa po kakšni minuti vžgeš, če ne dela dobr bo treba na tester al pa je vzrok kje drugje....

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Naredi tako kot je jalovec09 napisal pa bo motor spet veselo brenčal tudi mrzel. Pa ne rabiš čakat minuto. Se sliši, ko si ECU kalibrira loputo. Utihne po nekaj sekundah in takrat komot zaženeš motor.

tony1 ::

Jalovec ima prav, gre za tipični problem na polotih, ki se ponavlja vsakih nekaj let.

Običajno se ta sicer kaže v tem, da ti avto crkne ob speljevanju. Ker pa praviš, da je pri mrzlem avtu slabše, bi sam pomislil na vžigalne kable.

Hayabusa ::

Za samo diagnostiko ni nihče ne bo računal 100E, saj ne gre za Space Shuttle :D.

LeQuack ::

Na uradnem servisu komot.
Quack !

Hayabusa ::

Kateri konj bi vozil 18 let staro vozilo, ki ni vredno 300 eur tja ??
OP, napiši od kje si.

Tu jih imaš nekaj, najdeno v pol minute:
http://avtoelektrika-jc.si/wp/

http://www.rsrmotorsport.com/slo/storit...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

AngelOfDeath ::

Nekako dvomim da bi bila kriva loputa. Tile so imeli še namreč samodejno čiščenje le te...
edit: Slovnica

tony1 ::

Letniki '96 in novejši pa ne?

AngelOfDeath ::

Novejši imajo drugačen način vbrizga.
edit: Slovnica

tony1 ::

Ja, novejši so imeli MPI. Ampak lopute so se pacale tako na novih motorjih kot na starih.

Moj glas gre sicer za vžigalne kable.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

AngelOfDeath ::

tony1 je izjavil:

Ja, novejši so imeli MPI. Ampak lopute so se pacale tako na novih motorjih kot na starih.

Moj glas gre sicer za vžigalne kable.



In kako se zapaca loputa po kateri nonstop brizga bencin ?
edit: Slovnica

tony1 ::

Pripeljem ti dva polota l. 98 (1.0), in enega l.96 (1.4) - na vseh se loputa redno paca, pa ti povej, kako.

menjalnik ::

Sam a nima polo prek zajle loputo

AngelOfDeath ::

tony1 je izjavil:

Pripeljem ti dva polota l. 98 (1.0), in enega l.96 (1.4) - na vseh se loputa redno paca, pa ti povej, kako.



Ti si samo slep ali se delaš ?

1995 letnik ni MPI, so kar lepo Monotronici.
edit: Slovnica

tony1 ::

L. 96 prav tako ni MPI.

menjalnik je izjavil:

Sam a nima polo prek zajle loputo


Štos je v tem, da je dušilna loputa za plin tako narejena, da drži motorju tudi "štant gas" (obrate v prostem teku). Ko se zapaca s sajami, pa jo je treba očistiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

vorantz ::

leta 96 so prešli iz uplinjača na injektorje
tako, da v tem letu je lahko eno al drugo

AngelOfDeath ::

vorantz je izjavil:

leta 96 so prešli iz uplinjača na injektorje
tako, da v tem letu je lahko eno al drugo



Bencinarji 1995 so večinoma vsi imeli Monotronic.


Evo en video iz YT :
edit: Slovnica

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kia - cukanje

Oddelek: Na cesti
465142 (3513) TheBlueOne
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597090 (5057) p3ro
»

I: Opel meriva 1.7cdti pomoč

Oddelek: Na cesti
125385 (4814) Pro_moted
»

Obrati motorja v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4012376 (11117) menjalnik
»

Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12822962 (20059) Pyr0Beast

Več podobnih tem