Forum » Zvok in slika » 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
Tilen88 ::
Lepi izdelki !! Mi smo meli mayo en semester na faksu je blo kar zanimivo notr delat,.. sam to je leta nazaj :)
Bob Rock ::
Ker redno spremljam temo in bolj malo prispevam, se en moj image, ki je nastal pred zacetkom renderiranja animacije :)
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen
gance hale ale cuzamen
Unknown_001 ::
Ker redno spremljam temo in bolj malo prispevam, se en moj image, ki je nastal pred zacetkom renderiranja animacije :)
Uuu to bo pa ena slovenska avtohtona štorija z vinom in teta Matilda.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Bob Rock ::
Hehe, nene, samo zacetek sem naredil (samo ena scena narejena)...ni blo vec casa :)
Bi pa bila, ja ... po pripovedki Bridka smrt in Tomaž.
Pa se clip...
Bi pa bila, ja ... po pripovedki Bridka smrt in Tomaž.
Pa se clip...
___________________________________________________
gance hale ale cuzamen
gance hale ale cuzamen
dottor ::
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dottor ()
flameir ::
Imam eno prošnjo in sicer me zanima, ali bi mi bil kdo pripravljen naredit v blenderju oz. kjerkoli drugje animacijo produkcijske hiše, ki se odvrti na začetku filma, samo da z drugim tekstom. Npr. od Universal ali pa 20th century fox studija. Če je kdo pripravljen pomagat, naj me prosim kontaktira v ZS. Že v naprej res hvala!
flameir ::
Emm nekako nobenega ne mika moja mala prošnja Lahko se zmenimo tud za kak prispevek, ki ga bom dal iz svojega žepa, namreč teh par filmčkov delam prostovoljno, za pomoč mladini v naših koncih. Samo te začetne animacije nardit v Blenderju pa ne znam, pa so me prosili, če bi bila lahko zraven.
Pro_moted ::
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
Unknown_001 ::
Kolega. Kaj pa kakšen... hmmm, akt ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
hehe, ne vem če forum dovoljuje takšne... am objave ;) :)
Naj bo poza kot bikini. Prikaže vse, bistvo pokrije ;)
Saj veš. Umetniško. Da je pokrito. Magari figov list ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Jerry000 ::
Hoj, nekaj novega v seriji portretov
Ti to za hobij al maš kak job v tej smeri? Hands down, obvladaš :). Me pa zanima, si to samouk ali imaš kakšno umetniško šolo/kiparstvo za seboj?
mi345 ::
grandioso74 ::
Si že modeliral za kakšno igro? Kako pa vse skupaj začneš? Si narišeš risbe al kar takoj iz glave?
Človek je sam svoj največji sovražnik.
mi345 ::
BivšiUser2 ::
Izberi tisto kar je industry standard v tisti firmi kjer hočeš delat. Če se eno naučiš boš približno znal tudi drugo znal. Najbolje boš tako izvedel, da v 1.tednu narediš eno stvar z enim softwerom potem pa v drugem tednu narediš isto stvar v drugem. Jaz sem začel z Mayo, ker smo na delavnicah delali v njej in mi je zato lažja, a bi isto rekel za Blender, če bi z njim začel.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
shadeX ::
Maya je tudi plačljiv software kolikor mi je znano, medtem ko Blender ni.
Zakaj bi se nekdo torej odločil za Mayo? Ponuja kaj več?
P.S Važen je samo končni rezultat, vezan nisem na noben software
Zakaj bi se nekdo torej odločil za Mayo? Ponuja kaj več?
P.S Važen je samo končni rezultat, vezan nisem na noben software
BivšiUser2 ::
Za Mayo lahko dobiš free edu licenco (recimo da si dijak / študent - ne preverjajo), na kar te program sicer vsakič opozori. Maya je tudi grafični lepša. Dej napiši kaj hočeš narest pa kak hardwer bo zadevo poganjal pa ti bomo znali svetovati. Pač glej na to kot Linux vs Windows zadevo pa se boš hitreje odločil.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
shadeX ::
V bistvu zelo preprosto. Delal bi take enostavne modele kot na spodnji sliki.
Kaj takega verjetno z obema softweroma naredim v roku dneva, ko speljem par tutorialov. Ampak seveda nisem omejen samo na to in bi s časom znanje nadgrajeval in delal bolj zahtevne zadeve (nimam nekega cilja koliko daleč grem). Zato je ključnega pomena, da na začetku izberem pravi software.
Je pa zaenkrat popolnoma dovolj, da znam narediti nekaj takega kot na zgornji sliki in zadevo publisham.
Hardware ni problem.
Kaj takega verjetno z obema softweroma naredim v roku dneva, ko speljem par tutorialov. Ampak seveda nisem omejen samo na to in bi s časom znanje nadgrajeval in delal bolj zahtevne zadeve (nimam nekega cilja koliko daleč grem). Zato je ključnega pomena, da na začetku izberem pravi software.
Je pa zaenkrat popolnoma dovolj, da znam narediti nekaj takega kot na zgornji sliki in zadevo publisham.
Hardware ni problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
garamond ::
Tukaj ni edina izbira samo Maya ali Blender, sta še vsaj 3ds Max in Unity, ki ponuja celotno razvojno okolje.
Jaz bi predlagal Blender ker je zastonj in ima največ možnosti izvoza v različne 3D formate (kar boš potreboval za igre - odvisno katero knjižnico uporabljaš). Zdi se mi pa, da je težji pri učenju prvih stvari. Tudi ni industrijski standard kot je Maya. Mislim da kar velja kar je napisal S4NNY1, to je precej podobno Linux vs Windows. Unity = macOS.
Jaz bi predlagal Blender ker je zastonj in ima največ možnosti izvoza v različne 3D formate (kar boš potreboval za igre - odvisno katero knjižnico uporabljaš). Zdi se mi pa, da je težji pri učenju prvih stvari. Tudi ni industrijski standard kot je Maya. Mislim da kar velja kar je napisal S4NNY1, to je precej podobno Linux vs Windows. Unity = macOS.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
mailer ::
Blender v nastavitvah omogoča izgled, kot ga ima maya. Ne vem pa kakšna je podobnost, ker se s tem ne ukvarjam.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
svinja ::
V bistvu zelo preprosto. Delal bi take enostavne modele kot na spodnji sliki.
Kaj takega verjetno z obema softweroma naredim v roku dneva, ko speljem par tutorialov. Ampak seveda nisem omejen samo na to in bi s časom znanje nadgrajeval in delal bolj zahtevne zadeve (nimam nekega cilja koliko daleč grem). Zato je ključnega pomena, da na začetku izberem pravi software.
Je pa zaenkrat popolnoma dovolj, da znam narediti nekaj takega kot na zgornji sliki in zadevo publisham.
Hardware ni problem.
Software seveda ni pomemben, sam predlagam blender, ker je lightweight, zastonj ter najboljši modelirnik na trgu.
Tale slikica zgoraj so pa samo pobarvani kvadri, to narediš v roku ene ure brez predhodnega znanja, ne pa v enem dnevu s tutoriali. Vse kar rabiš vedet je kako se poveča/zmanjša kocko ter kako assignaš material s poljubno barvo/teksturo (trije kliki).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svinja ()
BlackMaX ::
V bistvu zelo preprosto. Delal bi take enostavne modele kot na spodnji sliki.
Kaj takega verjetno z obema softweroma naredim v roku dneva, ko speljem par tutorialov. Ampak seveda nisem omejen samo na to in bi s časom znanje nadgrajeval in delal bolj zahtevne zadeve (nimam nekega cilja koliko daleč grem). Zato je ključnega pomena, da na začetku izberem pravi software.
Je pa zaenkrat popolnoma dovolj, da znam narediti nekaj takega kot na zgornji sliki in zadevo publisham.
Hardware ni problem.
Software seveda ni pomemben, sam predlagam blender, ker je lightweight, zastonj ter najboljši modelirnik na trgu.
Tale slikica zgoraj so pa samo pobarvani kvadri, to narediš v roku ene ure brez predhodnega znanja, ne pa v enem dnevu s tutoriali. Vse kar rabiš vedet je kako se poveča/zmanjša kocko ter kako assignaš material s poljubno barvo/teksturo (trije kliki).
No ne rabimo pretiravat "brez predhodnega znanja" 3D definitivno ni tako lahek.
shadeX ::
Tale slikica zgoraj so pa samo pobarvani kvadri, to narediš v roku ene ure brez predhodnega znanja, ne pa v enem dnevu s tutoriali. Vse kar rabiš vedet je kako se poveča/zmanjša kocko ter kako assignaš material s poljubno barvo/teksturo (trije kliki).
S 3D nimam izkušenj tako da to zame ni ravno "straightforward".
Uglavnem, odločil sem se za Blender predvsem zato ker drugi nimajo nekih prednosti pred njim. Vsak je po svoje ok. Prepričala me je podpora (material za učenje, ki ga je ogromno) in ker je zastonj.
Tutoriale na Udemy sem že kupil pa da vidimo kaj rata iz tega.
2D Iger sem že naveličan
svinja ::
No ne rabimo pretiravat "brez predhodnega znanja" 3D definitivno ni tako lahek.
No, seveda ne, hotel sem reči, da sploh ni tak "bavbav", posebej če govorimo o preprosti "blocky"
grafiki. Proper hardsurface in organski modeling, animacije, etc. pa so seveda povsem druga zgodba.
PPP - persistance, perserverance, practice! Good luck..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svinja ()
BivšiUser2 ::
Blender v nastavitvah omogoča izgled, kot ga ima maya. Ne vem pa kakšna je podobnost, ker se s tem ne ukvarjam.
Res? Kako omogočiš? Takoj menjam sw.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
b3D_950 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Blender v nastavitvah omogoča izgled, kot ga ima maya. Ne vem pa kakšna je podobnost, ker se s tem ne ukvarjam.
Res? Kako omogočiš? Takoj menjam sw.
Samo barvno shemo lahko spremeniš...lol. To ne pomeni, da bodo interface, funkcije, bližnjice itd. enaki kot v mayi...
za maxa -> https://blendermarket.com/products/maxt...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
b3D_950 ::
Če koga zanima #bcon17 aka Blender Conference 2017
https://www.youtube.com/playlist?list=P...
https://www.blender.org/conference/live
https://www.youtube.com/playlist?list=P...
https://www.blender.org/conference/live
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Jerry000 ::
Tale slikica zgoraj so pa samo pobarvani kvadri, to narediš v roku ene ure brez predhodnega znanja, ne pa v enem dnevu s tutoriali. Vse kar rabiš vedet je kako se poveča/zmanjša kocko ter kako assignaš material s poljubno barvo/teksturo (trije kliki).
S 3D nimam izkušenj tako da to zame ni ravno "straightforward".
Uglavnem, odločil sem se za Blender predvsem zato ker drugi nimajo nekih prednosti pred njim. Vsak je po svoje ok. Prepričala me je podpora (material za učenje, ki ga je ogromno) in ker je zastonj.
Tutoriale na Udemy sem že kupil pa da vidimo kaj rata iz tega.
2D Iger sem že naveličan
Če najdeš kakšen dober tutorial za čiste začetnike o 3D javi :D
shadeX ::
Tukaj imaš vse od začetka do konca. 50 ur materiala, 80k ljudi se je učilo iz teh coursov.
Mislim, da bo tudi zate dovolj dober.
Create assets for video games.
Make unique 3D printed gifts.
Design your dream house, car, etc
Express yourself through 3D artwork.
Mislim, da bo tudi zate dovolj dober.
Paul30 ::
Zakaj bi dal 195 dolarjev za tutorial na udemy, če lahko drugje dobiš bolj cenovno ugodno ter tudi kvalitetno gradivo v večji količini.
Digital Tutors, mesečno 29 dolarjev, vse tutoriale si lahko ogledaš.
https://creative.pluralsight.com/11/tra...
https://www.cgcookie.com/
https://www.blenderguru.com/
Digital Tutors, mesečno 29 dolarjev, vse tutoriale si lahko ogledaš.
https://creative.pluralsight.com/11/tra...
https://www.cgcookie.com/
https://www.blenderguru.com/
mailer ::
Blender course dobiš še 5 ur za 10EUR.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
shadeX ::
Zakaj bi dal 195 dolarjev za tutorial na udemy
Ker je kvaliteten, ima visok rejting, 50 ur gradiva, vaje, vsi tutoriali na kupu, "učitelja", predvidevata da študent modeling programa še videl ni, kaj šele z njimi delal, investicija.
Jaz sem ga drugače dobil na FB akciji za 10€.
Paul30 ::
Zakaj bi dal 195 dolarjev za tutorial na udemy
Ker je kvaliteten, ima visok rejting, 50 ur gradiva, vaje, vsi tutoriali na kupu, "učitelja", predvidevata da študent modeling programa še videl ni, kaj šele z njimi delal, investicija.
Jaz sem ga drugače dobil na FB akciji za 10EUR.
Na Digital Tutors so tudi kvalitetni za začetnike, mogoč celo več ur za Blender + še cel kup vodičev za druge programe ima, tud Photoshop itd,.. se bo moral naučit za teksture itd,..
Popolnemu začetniku se ne splača dat veliko za vodiče, sj sploh ne ve, če ga bo 3d resno zanimal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Paul30 ()
BivšiUser2 ::
Dobre tutorial (sicer ni za Blender) za modeliranje youtube.com/user/Edge3Dcgi
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
dolenc ::
Sej drugače imajo vsi te programi zastonj tutoriale, dostopne znotraj appa ali na webu, od nekdaj so jih mel :)
New age kompliciranje
New age kompliciranje
HighBane ::
Če si čisto začetnik pa ti svetoval, da si kakšen google sketchup inštaliraš in malo se igraš s preprostimi extrudi. Ne vem, zmodeliraš stoli ali kaj podobnega za malo občutka.
Blender je zelo močen, samo uporabnik naj bi delal veliko z bljižnjicami in tudi se lahko hitro izgubiš, ker je ogromno stvari (animacija, riganje, kiparenje, barvanje...) na enem kupu oziroma 1-click away. Tako da imaš en preprost program za malo se "zmočit".
Osebno sem začel s Solidworks in potem me je prijelo in sem začel še Blender učit. Samo UI je poln vsega, pa nobenih ikon nimaš za malo občutka.
Jaz sem za blender cookie parkrat dal denar in je super. Daš 20€ in potegneš dol vse plačljive vsebine (seveda se ne pozabiš odjavit po enem mesecu). Blenderguru (youtube & site) je tudi popularen in zastonj.
Blender je zelo močen, samo uporabnik naj bi delal veliko z bljižnjicami in tudi se lahko hitro izgubiš, ker je ogromno stvari (animacija, riganje, kiparenje, barvanje...) na enem kupu oziroma 1-click away. Tako da imaš en preprost program za malo se "zmočit".
Osebno sem začel s Solidworks in potem me je prijelo in sem začel še Blender učit. Samo UI je poln vsega, pa nobenih ikon nimaš za malo občutka.
Jaz sem za blender cookie parkrat dal denar in je super. Daš 20€ in potegneš dol vse plačljive vsebine (seveda se ne pozabiš odjavit po enem mesecu). Blenderguru (youtube & site) je tudi popularen in zastonj.
Jerry000 ::
Mislim da ni pametno sketch potem pa blender. Tudi če si začetnik je dobro delati v enem programu za občutek in rast. Kasneje ko imaš pod palcem malo kilometrine lahko menjaš. Saj blender ima velik communitz in tutorialov da lahko začneš.
BlackMaX ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 23142 (392) | JanBrezov |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16918 (14423) | Isotropic |
» | Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 22931 (14322) | meho7 |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2268 (1448) | slovenec_89 |