Forum » Zvok in slika » 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
Unknown_001 ::
Stari, pa ti bi odlične mode za špile tipa Skyrim in podobne zadeve lako izdeloval :) go mi345 go!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
mi345 ::
Hehe tnx! :D , sam tisti k tam delajo so top klasa, jst morm pa še precej žgancov pojest umes :P
Unknown_001 ::
Hehe tnx! :D , sam tisti k tam delajo so top klasa, jst morm pa še precej žgancov pojest umes :P
You kidding me? A veš koliko slabih modov obstaja? Zagotovo bi glede na tvoje sposobnosti modeliranja, imel top šit robo napram ostalim.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
mi345 ::
BlackMaX ::
Hehe hvala Raptor F16, mislu sem predvsem na bolj tehnološko znanje, ki je potrebno za izdelovanje modov :) no pa tudi samega modeliranja se ne moreš nikoli preveč naučiti :)
Tole je pa en poizkus malo bolj realističnega očesa.... ( prvi test) kako se vam zdi?
Morda bi bilo bolje, če bi bilo oko bolj obrnjeno proti gledalcu...drgač pa zgleda super.
BlackMaX ::
Jerry000 ::
Nekako razmišljam o začetkih modeliranja. Nikoli še nisem tega počel, imam pa željo poskusiti vsaj. Kaj priporočate? Je blender za software ok? Mislim tudi na dolgi rok. Kje lahko najdem dobre tutoriale za čistega zaetnika? Ja, vem da ima blender stran tutoriale, ampak me vseeno zanima vaše mnenje, izkušnje, priporočila :)
BlackMaX ::
Nekako razmišljam o začetkih modeliranja. Nikoli še nisem tega počel, imam pa željo poskusiti vsaj. Kaj priporočate? Je blender za software ok? Mislim tudi na dolgi rok. Kje lahko najdem dobre tutoriale za čistega zaetnika? Ja, vem da ima blender stran tutoriale, ampak me vseeno zanima vaše mnenje, izkušnje, priporočila :)
Blender je čist fajn program, kar dobro se razvija in blender skupnost je kar močna, kar je dobro za tebe.
Predlagam, da probaš in "občutiš" okolje samega programa.
Za modeliranje imaš še:
zBrush
Mudbox
3dCoat
Modo
3ds Max
Maya
Priporočam, pa da daš dol enega malo preletiš kaj ima, kako je z uporabniškim vmesnikom. Potem pa greš na naslednjega.
nkilar ::
@Jerry000
Mislim, da je fajn, da nekdo poudari tudi, da ko boš znal modelirat / renderirat z enim od "paketov" boš zelo hitro osvojil tudi drugega - osnovne (in do neke mere napredne) tehnike so v vseh programih več ali manj iste le, da se funkcionalnosti skrivajo pod drugimi tabi in imeni.
Za profesionalno rabo se nekako največ uporablja 3ds Max, C4D, Maya, zBrush in podobni. Zgoraj našteti seznam je zelo dober za moje pojme. To je sicer sila grobo rečeno ampak, če si še enkrat prebereš prvi stavek potem...
Če se cilja na kako kariero ali kakorkoli potem si je dobro pogledati kateri program večina studijev na želenem področju uporablja, saj se je navadno treba prilagoditi "pipelineu". V kolikor gre bolj za one man band varijanto pa imaš seveda povsem proste roke in se lahko odločaš tudi glede na to koliko ti je posamezno podjetje všeč :)
Blender je kul in super pa še zastonj. Z njim boš sicer nekoliko težje vkorakal v kakšen ustrojen pipeline, ker le ti večinoma bazirajo na zgoraj naštetih programih. Kar se tiče funkcionalnosti samega programa se nimaš kaj za bati, tako kot vsi ostali ima Blender tudi svoje pozitivne kot negativne lastnosti. V tej fazi je verjetno najbolje, da najdeš program, ki ti ustreza miselno - da ga boš rad prižigal in uporabljal :)
Tutorial wise je z že nekaj malega izkušnjami vse interchangable. Ko se dodobra navadiš vmesnika v svojem programu boš lahko sledil tudi tutorialom za druge programe je pa vsekakor fino, da si izbereš paket pri katerem je dosti supporta - tu verjetno prednjačijo 3ds Max, c4d, Maya in Blender.
Dobri resourci, sicer plačljivi pa so meni osebno na Digital Tutors (pluralsight.com) in pa Lynda.com. Pri DT še posebej priporočam kakšen Introductionary course ;)
Hope it helps!
Mislim, da je fajn, da nekdo poudari tudi, da ko boš znal modelirat / renderirat z enim od "paketov" boš zelo hitro osvojil tudi drugega - osnovne (in do neke mere napredne) tehnike so v vseh programih več ali manj iste le, da se funkcionalnosti skrivajo pod drugimi tabi in imeni.
Za profesionalno rabo se nekako največ uporablja 3ds Max, C4D, Maya, zBrush in podobni. Zgoraj našteti seznam je zelo dober za moje pojme. To je sicer sila grobo rečeno ampak, če si še enkrat prebereš prvi stavek potem...
Če se cilja na kako kariero ali kakorkoli potem si je dobro pogledati kateri program večina studijev na želenem področju uporablja, saj se je navadno treba prilagoditi "pipelineu". V kolikor gre bolj za one man band varijanto pa imaš seveda povsem proste roke in se lahko odločaš tudi glede na to koliko ti je posamezno podjetje všeč :)
Blender je kul in super pa še zastonj. Z njim boš sicer nekoliko težje vkorakal v kakšen ustrojen pipeline, ker le ti večinoma bazirajo na zgoraj naštetih programih. Kar se tiče funkcionalnosti samega programa se nimaš kaj za bati, tako kot vsi ostali ima Blender tudi svoje pozitivne kot negativne lastnosti. V tej fazi je verjetno najbolje, da najdeš program, ki ti ustreza miselno - da ga boš rad prižigal in uporabljal :)
Tutorial wise je z že nekaj malega izkušnjami vse interchangable. Ko se dodobra navadiš vmesnika v svojem programu boš lahko sledil tudi tutorialom za druge programe je pa vsekakor fino, da si izbereš paket pri katerem je dosti supporta - tu verjetno prednjačijo 3ds Max, c4d, Maya in Blender.
Dobri resourci, sicer plačljivi pa so meni osebno na Digital Tutors (pluralsight.com) in pa Lynda.com. Pri DT še posebej priporočam kakšen Introductionary course ;)
Hope it helps!
Jerry000 ::
Hvala za info, bo pomagalo! Sam ne ciljam na kariero ker že imam delo, to bi bil bolj hobi in zanimanje ker že dlje časa imam željo o tem. Če se pa prelevi kasneje 3D modeliranje v delo se pa tudi ne bom branil :). Ampak ni mi to cilj. Bom kar prvo z blenderjem začel, potem pa kasneje se mogoče malo poigram še v drugih programih.
mi345 ::
Jerry000 ::
Kiparit ne znam :). Zato me tut zanima če je velik poudarek pri tem 3d modeliranju na kiparstvu?
mi345 ::
Hja odvisno kaj boš delal :) vendar, če ne misliš delat nekih orgnaskih podob potem ti po mojem mnenju ni ravno treba bit kipar, da lahko kaj narediš :)
BlackMaX ::
mi345 ::
Komot :)
Morm pa še en proper render narest ker tale je bil bolj testni da vidm kako se stvari ujemejo.... plus še nekaj modelacije manjka
Morm pa še en proper render narest ker tale je bil bolj testni da vidm kako se stvari ujemejo.... plus še nekaj modelacije manjka
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mi345 ()
BlackMaX ::
nejcek74 ::
Za začetek previsoko celo in premajhna usta. Zdaj mas takega hribovca :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
Unknown_001 ::
Za začetek previsoko celo in premajhna usta. Zdaj mas takega hribovca :)
To mu še fali ;)
Drugače pa se mi zdi da je nekam presuhcan v obraz. Pa ličnice ima previsoko-preveč poudarjene.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
mi345 ::
Unknown_001 ::
Hehe tnx :) k neki časa gledaš pol več nč več nč ne vidš :) Bom ob priliki ga popravu... ;) zdele delam pa na temle možiclju..
A ni to lik iz Heri potra ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
garamond ::
Je ja, samo se ne sme izgovarjati ali pisati njegovega imena (je preveč predrzno), zato nič ne piše.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
Unknown_001 ::
Je ja, samo se ne sme izgovarjati ali pisati njegovega imena (je preveč predrzno), zato nič ne piše.
A je to kaka nova fora?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Jerry000 ::
Če si gledu/bral Harry Potter je stara fora, če pa ga nisi gledal/bral pa je nova zate :)
Unknown_001 ::
Če si gledu/bral Harry Potter je stara fora, če pa ga nisi gledal/bral pa je nova zate :)
Fuck it then. Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort Voldermort
And now lets wait and see what happens.
OW crap nothing. I want my money back !
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
mi345 ::
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Če si gledu/bral Harry Potter je stara fora, če pa ga nisi gledal/bral pa je nova zate :)
Fuck it then. Voldermort Voldermort ...
And now lets wait and see what happens.
OW crap nothing. I want my money back !
Errmmmm guys something actually happened, pa sumim da ma s tem kaj veze. Položil izpit za Mato na faksu kljub dejstvu da sem se učil vse skup 2 popoldneva (urca pa pol) tako mal po južni
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
mi345 ::
Unknown_001 ::
Hja odlično ne :P
no tole je pa en resculpt in nanovo rendereran model k sm ga pred časom delu... :)
Čaki, to si prvo moral slikat, pa potem tega vragca na sliko spravit. Camera mapping če me spomin ne vara? Sence ti še manjkajo :)
Btw, kakšen stroj imaš sploh to pod/na mizi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
mi345 ::
amm nene to je direkt render iz keyshota...nič psja ali pa katerih drugih programov
strojček je pa MacBook Pro 2010 :)
strojček je pa MacBook Pro 2010 :)
garamond ::
Pa res, sem bil že prepričan da je ozadje fotografija. Zdaj pa vidim, da ima na desetine uporabnikov isto mizo :D
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
Pro_moted ::
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
BlackMaX ::
Pro_moted ::
Ena za test.
Ali lahko, podam svoje mnenje kaj bi lahko izboljšal?
Overall zgleda dobro.
Seveda, dobrodošel z komentarji.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
bambam20 ::
BlackMaX ::
Ena za test.
Ali lahko, podam svoje mnenje kaj bi lahko izboljšal?
Overall zgleda dobro.
Seveda, dobrodošel z komentarji.
Hvala :)
Glede na to, da je prestižna zadeva, bi rabila malo več detajlov,
Zlati material zgleda preveč "poceni",
Notranjost ure zgleda dolgočasna,
Mogoče uporabil drugačno osvetlitev, pomagaj si z HDRi mapami.
Naredi boljšo kompozicijo, kajti zdaj je velik poudarek na paščku, vsaj za mene.
Glede topologije ure, si dobro delo opravil.
Unknown_001 ::
Zlati pašček naj bo tanjši, ura tudi če je v osnovi debelejša čeprav na first look ohišje zgleda dost šlank.
Krom, zlato, srebro ne pašejo najbolj na stvari ki izgledajo preveč golomazno-mora biti vsaj dobro detajlizirano.
Lahko pa narediš pašček usnjen ampak sama ura naj bo elegantnejša. Tako debelih zlatih ur ne delajo ker bi za tak denar dobil tanjšo lažjo in vrhunsko oblikovano uro. Iz tega razloga zgleda ceneno ker marsikdo iz praktičnih razlogov dobi asociacijo na pozlačeno kovino ali celo na ceneno medenino, ali še huje, spolirano zlato barvo :P
Poskusi popraviti le pašček in to je to. Tanjši zlati ali pa ledrast. Potem pa edino če bi kako gravuro na ohišju dodal za final touch sam bi bilo zraven tistih kristalčkov že orng kičasto.
Krom, zlato, srebro ne pašejo najbolj na stvari ki izgledajo preveč golomazno-mora biti vsaj dobro detajlizirano.
Lahko pa narediš pašček usnjen ampak sama ura naj bo elegantnejša. Tako debelih zlatih ur ne delajo ker bi za tak denar dobil tanjšo lažjo in vrhunsko oblikovano uro. Iz tega razloga zgleda ceneno ker marsikdo iz praktičnih razlogov dobi asociacijo na pozlačeno kovino ali celo na ceneno medenino, ali še huje, spolirano zlato barvo :P
Poskusi popraviti le pašček in to je to. Tanjši zlati ali pa ledrast. Potem pa edino če bi kako gravuro na ohišju dodal za final touch sam bi bilo zraven tistih kristalčkov že orng kičasto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Kurzweil ::
Nekaj mi povejte, a si teksture delate povsem sami. Namreč v vedno večje veselje mi je modeliranje in vse ostalo do renderja, pa študiram, da bi tudi sam poslikal in naredil kakšno stvar s povsem svojmi teksturami, ima kdo kakšna priporočila, specifične postopke pridobivanja tekstur, kakšne res kvalitetne tutoriale?
BlackMaX ::
Nekaj mi povejte, a si teksture delate povsem sami. Namreč v vedno večje veselje mi je modeliranje in vse ostalo do renderja, pa študiram, da bi tudi sam poslikal in naredil kakšno stvar s povsem svojmi teksturami, ima kdo kakšna priporočila, specifične postopke pridobivanja tekstur, kakšne res kvalitetne tutoriale?
Sam ne delam tekstur. Glede nasveta pri slikanju za pridobivanje tekstur, moraš paziti, da ni senc in prežganih delov na dani teksturi. To je glavni del za dober začetek.
Nekaj mi povejte, a si teksture delate povsem sami. Namreč v vedno večje veselje mi je modeliranje in vse ostalo do renderja, pa študiram, da bi tudi sam poslikal in naredil kakšno stvar s povsem svojmi teksturami, ima kdo kakšna priporočila, specifične postopke pridobivanja tekstur, kakšne res kvalitetne tutoriale?
Če smem vprašati, v katerem programu modeliraš?
Še ena novica :)
Pred časom sem se poigral s čudovitim programom za modeliranje in moram povedat, da je kar dobra zadeva. Hitro se ga navadiš in glede na enostavnost se lahko postavi ob stran z drugimi programi.
http://moi3d.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
b3D_950 ::
Za kreiranje teksture lahko uporabiš skener ali fotoaparat - pri slednjem potrebuješ nekakšen "photographic light tent", da boš imel čim bolj enakomerno svetlobo. Dobro je tudi, da vzameš za teksturo čim večje površine oziroma, da sample zajameš čim bolj v naravni velikosti. V gimpu imaš neko zadevo, da ti naredi seamless teksturo, sicer ni idealno ampak pomaga, da se ne vidi "ponavljanje", ko texturo nalepiš na model. Npr. če delaš teksturo iz lesa, najdeš nekaj različnih desk/karkoli in vsako posebej slikaš, in potem zložiš v PSju v eno teksturo. Tekstile lahko skeneriš na kakšnem dobrem skenerju (vprašaš v kakšni tiskarni) - čim večji kos blaga, čim večjo ločljivost pa čim manj kompresije.
S crazybump-om/awesomebump lahko potem narediš še ostale teksture (normal mape, specular, displacement...).
http://www.blenderguru.com/tutorials/ba...
http://www.cgtextures.com/content.php?a...
S crazybump-om/awesomebump lahko potem narediš še ostale teksture (normal mape, specular, displacement...).
http://www.blenderguru.com/tutorials/ba...
http://www.cgtextures.com/content.php?a...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Jerry000 ::
Hoj!, hvala Jerry00 in Rupsi31 :)
Tole je pa najnovejša izpod mojih prstov, Alien embryo
Super :). Lahko vidim referenčno sliko/skico?
Unknown_001 ::
Človk pa ti si mi idol
Koliko bi računal za en šnellkurs modeliranja ? Jaz se bolj spoznam na CAD in CAM programe kjer se točno ve kaj narisat in se večinoma orientiraš po izmerkih/kotah... Ajd, kak nož, figuro, preprost objekt bi še šel... Da bi pa kaj zahtevnega iz nule naredil kot na primer obraz, žival, ali karkol drugega živega pa bolj tak tak.
Ko delam v SW, MasterCAM in NX pa vidim tvoje mojstrovine me kar stisne pri srcu :/ res, vidi se da imaš ogromno prakse za seboj.
Koliko bi računal za en šnellkurs modeliranja ? Jaz se bolj spoznam na CAD in CAM programe kjer se točno ve kaj narisat in se večinoma orientiraš po izmerkih/kotah... Ajd, kak nož, figuro, preprost objekt bi še šel... Da bi pa kaj zahtevnega iz nule naredil kot na primer obraz, žival, ali karkol drugega živega pa bolj tak tak.
Ko delam v SW, MasterCAM in NX pa vidim tvoje mojstrovine me kar stisne pri srcu :/ res, vidi se da imaš ogromno prakse za seboj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22690 (227) | socialec |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16752 (14257) | Isotropic |
» | Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 22797 (14188) | meho7 |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2252 (1432) | slovenec_89 |