» »

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

««
8 / 12
»»

Rias Gremory ::

@rb750
Hvala da si postal.

@m0LN4r
Koliko časa je pa trajal render zgornje slike?
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

m0LN4r ::

Ta zgornji je bil hiter, recimo 15-20 minut. Za končno jih je bilo narejen tri visokoločjivostnih in zrduženih v hdr.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

 tole je pa par dni dela, renderji pa okol par ur visoka ločljivost pa brez AA, to je pomanjšan plakat, orginal je okol 16mp pa .tiff 32bit

tole je pa par dni dela, renderji pa okol par ur visoka ločljivost pa brez AA, to je pomanjšan plakat, orginal je okol 16mp pa .tiff 32bit

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mi345 ::

poizkus novega stila, sicer je pa še v Wip fazi ;)

 1

1

BlackMaX ::

mi345 je izjavil:

poizkus novega stila, sicer je pa še v Wip fazi ;)

 1

1



Disturbingly good :)

Rias Gremory ::

mi345 je izjavil:

poizkus novega stila, sicer je pa še v Wip fazi ;)

 1

1


Pohvalno, keep it up!
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Rias Gremory ::

Tole sem danes naredil, vse je narejeno po vodičih (na kanalu: https://www.youtube.com/user/tutor4u ), ker se učim Blender.
 Keramična šalca

Keramična šalca


 Cloth simulation

Cloth simulation


 Medvedek

Medvedek

Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Whitedeath97 ::

Zdravo,
zanima me, če ima kdo izkušnje z Blenderjem v povezavi z X-plane -om. Imam nekaj vprašanj.

Lep pozdrav :)

BlackMaX ::

Rias Gremory je izjavil:

Tole sem danes naredil, vse je narejeno po vodičih (na kanalu: https://www.youtube.com/user/tutor4u ), ker se učim Blender.
 Keramična šalca

Keramična šalca


 Cloth simulation

Cloth simulation


 Medvedek

Medvedek




Medvedek je kr kulski :) Pa ostalo tud dobr zgleda.

b3D_950 ::

Rias Gremory je izjavil:

Tole sem danes naredil, vse je narejeno po vodičih (na kanalu: https://www.youtube.com/user/tutor4u ), ker se učim Blender.
 Keramična šalca

Keramična šalca




Za "keramiko" si poglej še tole:
http://www.blenderguru.com/articles/mak...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Rias Gremory ::

@BlackMaX
Hvala!

@rb750
Bom si pogledal in izboljšal, hvala.

Tole sem pa danes naredil, prav tako tutorial (če kdo hoče povezavo naj pove, nočem pospemat teme z youtube videi):
http://imgur.com/a/tghho#0
Prva mi ni bila všeč pa sem povečal število samplov in subsurface modifier tako, da zgleda bolje. Mi pa še zmeraj ni všeč tekstura pri dnu.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

b3D_950 ::

Če imaš bolj kompliciran objekt, lahko uporabiš GENERATED in projekcijo izbereš BOX na texturi. http://www.chocofur.com/5-uv-mapping.ht...

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Rias Gremory ::

U super! Mogoče bom že danes probal. Hvala ti.

Napis, ki sem ga naredil vendar še ga moram popravit, ker tekst ni popolnoma viden.
http://imgur.com/a/jNeuG#0
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Rias Gremory ::

http://imgur.com/a/jNeuG#1
Je zdaj bolje, ampak se moram še izbiro barve in osvetljavo naučit.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Rias Gremory ::

Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

BlackMaX ::

Rias Gremory je izjavil:

http://imgur.com/a/jNeuG#1
Je zdaj bolje, ampak se moram še izbiro barve in osvetljavo naučit.


Za osvetlitev si pomagaj z HDRI. Po potrebi uporabiš kakšno luč in treniraj :)

b3D_950 ::

Ali pa uporabiš plane in ji nastaviš Emission shader, bo bolj enostavno za začetek (manj ko kompliciraš bolš bo izgledalo). Sicer pa si poglej kakšn tutorial na www.creativeshrimp.com

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

mi345 ::

vesoljc zuzelka.. ni pa še to končni render ampak wip


 1

1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mi345 ()

mi345 ::

Še eden iste rase...

 1

1

Rias Gremory ::

@BlackMaX
@rb750
Hvala, se bom poigral! :)
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Rias Gremory ::

Sem popravil keramično skodelico (uporabil sem "loopcuts", CTRL + R), ker je imela na dnu valovito obliko (se jo je težko opazilo ampak zgleda lepše zdaj):
http://imgur.com/a/pKRaG#1
Pomagal sem si z: Keep sharp edges when using subdivision surface

Na 3 sliki sem pa nastavil nove materiale po vodiču, ki ga je prilepil rb750. Na 4 sliki sem se pa malo poigral z insetom (ki se ga tudi lahko uporabi za kakšno glajenje), da sem dobil novo obliko.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Zgodovina sprememb…

mi345 ::

Tko, še tale pol bom pa mal nehu smetit s temi vesoljci :) se opravičujem če že komu najedam :)


 1

1

Rias Gremory ::

Mene ne moti, je lepo videti aktivno temo.
Bi pa rad videl kakšnega robota ali pa kiborga, tako da če kdo dela kaj takega naj le pokaže.
Na primer men je čist noro tole:
https://www.artstation.com/artwork/spac...
https://www.artstation.com/artwork/just...

Ko bom znal več se bom definitivno lotil česa takega.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

mi345 ::

Huh robote in podobne stvari pa žal ne delam ravno pogosto, bom pa objavil če kaj spacam skupaj ;)

tale je pa še eden v nizu telih poševno okih nezemljanov....

je bla pa uporabljena malo drugačna tehnika skulptanja, sicer ne vem če je zlo opazna, meni je

 1

1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mi345 ()

mi345 ::

Dodajam še dva wip renderja, jutri pa če mi bo sneslo nrdim še working of video

 1

1



 2

2

mihec2013 ::

Pozdravljeni,

Potrebovali bi oblikovalca, ki bi za našo predstavitev znal narediti nekaj podobnega kot je na spodnjih linkih.

To kar bi jaz na koncu rabil (približno, kolikor je pač možno dobiti ven) se nahaja tu :

(predvsem holografski del, ki je nekako animiran)

(še posebej zadnji del, ko se začne holografija)


Ker bo zadeva objavljena na Indiegogo.com in Kickstarterju , recimo nekaj takega :

https://www.indiegogo.com/projects/puls... (predvsem tisti del , ki je očitno nekako animiran )

https://www.indiegogo.com/projects/kins... (zadnja tretina, ko kaže termometer)

lp, Adi
mihec2013@gmail.com

mi345 ::

Ni glih robot je pa sigurno biomehaničen :)

 1

1

mi345 ::

še eden render, sm naredu še slino, me pa zajebava tale depth v keyshotu in ga nikakor ne morm urihtat tko da je blur na roke dodan


 1

1

mi345 ::

Evo sm zmodeleral en oklep/čelado za tistega vesoljca v Giger stilu :)

 1

1

BlackMaX ::

Lookin' gooooood

mi345 ::

Hoj :)

ene par novih slikic :)

 1

1



 2

2



 3

3



 4

4



 5

5



 6

6



 7

7

BlackMaX ::

Zelo dobro zgleda.

Zanima me kaj planiraš naprej s tem?

mi345 ::

Tnx, ubistvu nič posebnega zaenkrat, so bolj koncepti kot pa kej drugega.

tlele je pa še ena slikca v tem stilu..

 1

1

mi345 ::

Gosenica :)

 1

1



 2

2

Pro_moted ::

Končano tam nekje na 80 %, posvetiti se je treba še detajlom, ki bodo vzeli še ogromno časa.


 kamera

kamera

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

mi345 ::

O lep fotkič Pro_moted :) kje si ga zmodeliral? :)

Tole je pa neki s čimer se trenutno ukvarjam :) zaenkrat se še nism odloču za barvo tko da sm kr obe verziji objavu, bi pa rabu še kak nasvet kako pa kaj, ker nism še čisto zadovoljen z renderejm ;)

 1

1



 2

2

garamond ::

@mi345: Všečna žabica, moje neprofesionalno mnenje vzemi z zrncem soli:
- bo kakšno zablurano ozadje? Glede na to bodo tudi barve drugače izpadle
- za odseve na žabici lahko uporabiš še kakšen environment map, če ga najdeš
- dof izgleda trenutno tako kot pri kakšnem 35mm fotoaparatu nekega f, bi pričakoval manjšega -> pri manjšem dof bo žabica izgledala manjša
- zelena barva stebla je preveč živa

Z zanimanjem spremljam tvoje izdelke, pa tudi izdelke drugih. Tudi če včasih noben ne komentira kar še objavljajte tukaj :-)
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

Pro_moted ::

" O lep fotkič Pro_moted :) kje si ga zmodeliral? :) "

Zmodelirano je v Catia V5.

Žabici bi pa jaz dal mogoče malo več reflectivity. Imaš pa rees dober občutek za modeliranje ! Kar tako naprej. Tudi sam se bom počasi lotil enega ne parametričnega modelirnika, Blender verjetno.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

mi345 ::

Hola hvala obema :)
Garamond bi te lahko prosil točno kaj si imel v mislih pri dofu ( sam nimam pojma kar se tiče fotografije tako da sem tu čisto zelen ) tako da bi te prosil za kak slikovni primer kaj točno si imel v mislih, da si bom lažje predstavljal

Sem dodal še malo ozadja in rahlo spremenil nastavitve. Trenutno se nahajam nekje tukajle, Počasi pa bo! :)

se zavedam da malo zabe manjka tam pri ustih :) bom jutri popravil

 1

1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mi345 ()

mi345 ::

Popravljena verzija

 1

1

nejcek74 ::

mi345 je izjavil:

...kaj si imel v mislih pri dofu ( sam nimam pojma kar se tiče fotografije tako da sem tu čisto zelen ) tako da bi te prosil za kak slikovni primer kaj točno si imel v mislih, da si bom lažje predstavljal

ti bom jaz poskusal odgovorit:
googlaj macro photgraphy

DOF pomeni Depth of Field oziroma globinska ostrina. Značilnost fotografije, ki izhaja iz fizikalnih omejitev objektiva. Sploh izrazita pri makro fotografiji. Za uspešno ustvarjanje računalniske grafike pa se spravi študirat tudi fotografije, malo tehničnega znanja o njej pa ti bo precej koristilo.

Unknown_001 ::

mi345 je izjavil:

Popravljena verzija

 1

1



Awwww, how sweet :D

Bi se dalo dobit render FullHD velikosti za novo ozadje na namizju ? ;)
Koliko čase se že ukvarjaš s tem? Vidim da imaš kar žilico za tole.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

garamond ::

@mi345: Glede dof ti je že nejcek74 dal link, se tudi strinjam z njim, da ti bo osnovno znanje fotografije zelo pomagalo. Mislil sem samo, če bi bilo bolj zablurano tisto kar ni točno v fokusu, samo zdaj gledam še enkrat pa ne vem če je res potrebno. (So pa realne makro fotografije ponavadi bolj zablurane.) Na splošno pa zelo všečno, sem pa prepričan, da bi profi 3D oblikovalci imeli še kakšen manjši komentar.

PS: Novejša slika žabice se je celo pojavila na mojem FB, haha!
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

mi345 ::

Hola! En wip render študije ki jo trenutno delam, več sledi kasneje..

 1

1

Machete ::

V zelo bližnji prihodnosti, bi te nekaj rabil mi345, ker vidim da razuraš področje, kjer sem bos (organske oblike). Proti tem facam čista mala malca.
Ti bom pisal na ZS, ako boš pripravljen kako uro reskirat proti plačilu. lp
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mi345 ::

Še en mal Wip renderjev :)

 1

1



 2

2



 3

3



 4

4

mi345 ::

evo še en wip, zaenkrat še brez pravih tekstur zgolj PS... nekak me pelje proti TWD :)

 1

1

RatedR ::

mi345 je izjavil:

evo še en wip, zaenkrat še brez pravih tekstur zgolj PS... nekak me pelje proti TWD :)

 1

1


Animacija te face bi nekoga pošteno prestrašla haha.

mi345 ::

Ha! ja animirat pa zal ne znam :P

Evo sicer bi blo še precej za izboljšat ampak to je zaenkrat to... :)


 1

1

mi345 ::

Plus še tole... zdej pa na neki novga :)


 1

1

««
8 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10320505 (335) Kurzweil
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8215789 (13294) Isotropic
»

Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Navijanje
12921827 (13218) meho7
»

3D modeliranje in texture

Oddelek: Programiranje
282145 (1325) slovenec_89

Več podobnih tem