Forum » Problemi človeštva » Vloga ženske kot objekta v popularni kulturi in računalniških igrah
Vloga ženske kot objekta v popularni kulturi in računalniških igrah
Temo vidijo: vsi
ahac ::
Za prezivetje nam ni treba vec lomastiti po gozdovih
Ampak liki v špilih pa večinoma lomastijo po gozdovih...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
[D]emon ::
Bahahaha, Anita Sarkeesian dela norca sama iz sebe s temi nebulozami.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
XsenO ::
To me zelo spominja na pizdenje ene Kotaku blogerke kako so pri Sonyju seksistični, ker na predstavitvi ni bilo nobene babe. To da so bili producenti teh projektov slučajno moški nima veze.
1 + 1 = 1
vostok_1 ::
Če smo že pri tem, zakaj je v The torture game upodobljen moški? A je to mogoče, ker je družbi bolj normalno, da se moške muči?
I'd take sexual objectification to brutal torture anyday.
I'd take sexual objectification to brutal torture anyday.
BigWhale ::
Ce je vse kakor mora biti, zakaj se potem dogajajo taksne in podobne stvari?
http://www.digitaltrends.com/social-med...
http://www.feministfrequency.com/2012/0...
http://www.digitaltrends.com/social-med...
http://www.feministfrequency.com/2012/0...
ahac ::
Kaj se dogaja? A to, da je punca dobila ogromno denarja za svoj garažni projekt, zdaj pa služi še z youtube oglasi?
Povedala pa zaenkrat ni velik, razen tega, da je naštela špile, kjer je treba reševat "princeso".
Povedala pa zaenkrat ni velik, razen tega, da je naštela špile, kjer je treba reševat "princeso".
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Looooooka ::
http://www.digitaltrends.com/computing/...
Je pa dokazala, da bodo moski gledali joske, ne glede na neumnosti, ki jih ob tem trosijo.
Nothing new v glavnem.
Kaj se dogaja? A to, da je punca dobila ogromno denarja za svoj garažni projekt, zdaj pa služi še z youtube oglasi?
Povedala pa zaenkrat ni velik, razen tega, da je naštela špile, kjer je treba reševat "princeso".
Je pa dokazala, da bodo moski gledali joske, ne glede na neumnosti, ki jih ob tem trosijo.
Nothing new v glavnem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
jype ::
Moj pogled na svet je nepomemben: Prešteti je treba žrtve in storilce nasilja (spolnega, družinskega, splošnega) in jih razvrstiti po spolu, da dobimo zelo jasno sliko: Ženske so nenasilne, moški so pa nasilni. Ženske pobijejo manj kot 5% od pol milijona umorjenih na leto, moški pa vse ostale. Ženske posilijo manj kot pol odstotka vseh žrtev posilstev, moški pa devetindevetdeset in pol.
Številke so zelo jasne in slikajo strahotno podobo patriarhalne ureditve, ki je škodljiva za globalni družbeni in gospodarski razvoj, ter tudi za individualni psihološki in osebnostni razvoj vseh prebivalcev danes že praktično vsake kulture na svetu.
Številke so zelo jasne in slikajo strahotno podobo patriarhalne ureditve, ki je škodljiva za globalni družbeni in gospodarski razvoj, ter tudi za individualni psihološki in osebnostni razvoj vseh prebivalcev danes že praktično vsake kulture na svetu.
Jinto ::
jype, sem dal linke na prejšnji strani, poglej nasilje med lezbijkami. Je podobno oziroma celo višje, kot med heteroseksualnimi pari.
Poleg tega statistike rade zavajajo z definicijami. Recimo definicija posilstva z FBI:
Na ta način bo ženska precej težko posilila moškega. Poznamo seveda še rape by envelopment, ampak tega se seveda ne upošteva (ni posilstvo).
Poleg tega statistike rade zavajajo z definicijami. Recimo definicija posilstva z FBI:
Penetration, no matter how slight, of the vagina or anus with any body part or object, or oral penetration by a sex organ of another person, without the consent of the victim.
Na ta način bo ženska precej težko posilila moškega. Poznamo seveda še rape by envelopment, ampak tega se seveda ne upošteva (ni posilstvo).
Jinto ::
In še govoriš kot da nasilje nastane v vakumu. Moški nasilni, ženske pa niso. Ampak nasilje ni samo fizično.
Še en citat iz Wikipedije:
Erin Pizzey @ Wikipedia
Ampak seveda, moje statistike so napačne.
Še en citat iz Wikipedije:
Soon after establishing her first refuge, Pizzey realised that much domestic violence was reciprocal, with both partners abusing each other in roughly equal rates. She reached this conclusion when she asked the women in her refuge about their violence and she concluded that most of the women were equally as violent or more violent than their husbands. In her study "Comparative Study Of Battered Women And Violence-Prone Women,"[9] (co-researched with Dr. John Gayford of Warlingham Hospital), Pizzey distinguishes between "genuine battered women" and "violence-prone women;" the former defined as "the unwilling and innocent victim of his or her partner's violence" and the latter defined as "the unwilling victim of his or her own violence." This study reports that 62% of the sample population were more accurately described as "violence prone." Similar findings regarding the mutuality of domestic violence have been confirmed in subsequent studies.[10][11]
Erin Pizzey @ Wikipedia
Ampak seveda, moje statistike so napačne.
Vajenc ::
jype> Ženske so nenasilne, moški so pa nasilni.
Glede na podatke ne moreš priti do takšnega zaključka. Ženske so manj nasilne kot moških, pa drži. Ene par ženskih cvetk za lažjo predstavo. Ženske so fizično švohnejše. Ponavadi se tudi fizično švohnejši moški pretepajo manj kot ta močni.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vajenc ()
Mipe ::
@demon: Nobenih problemov ni. Če ti ni všeč, kako te igre prikazujejo ženske, jih pač ne igraš - na voljo imaš malo morje drugih iger. Če te moti svinjina, jej govedino - ne napadaj prašičereje. Sicer pa je reševanje žensk del moškega zagona, ki zagotavlja preživetje naše vrste. Bi mar morali opraviti z vsem tem "najprej ženske in otroci", ker je inherentno seksistično? Sicer pa ni namen teh iger širiti seksizem, kot bi feministke rade prikazale.
@jype: poglej kdaj mimo številk, resničnost je precej bolj relevantna in zgovorna. Ena tretjina fantov se kdaj stepe v šoli, deklic je pa ena četrtina. Vendar se fantje pogosto prijateljsko dregamo, ravsamo, to pa se vpiše v statistiko. Ženske ne poznajo prijateljskega ravsa, samo histerično lasanje. Največ nasilja je na spolno eksluzivnih šolah, tako fantovskih kot dekliških, kjer ga je res veliko v primerjavi z mešanimi šolami. Daleč največ nasilja pa je na šolah z nadpovprečnim številom temnopoltih, razlika med temnopoltimi in svetlopoltimi nasilneži je neprimerno večja kot med moškimi in ženskimi bully-iji. To je jasno dokumentirano.
In vse to je samo fizično nasilje. O psihičnem - mobingu - raje sploh ne začnem.
@jype: poglej kdaj mimo številk, resničnost je precej bolj relevantna in zgovorna. Ena tretjina fantov se kdaj stepe v šoli, deklic je pa ena četrtina. Vendar se fantje pogosto prijateljsko dregamo, ravsamo, to pa se vpiše v statistiko. Ženske ne poznajo prijateljskega ravsa, samo histerično lasanje. Največ nasilja je na spolno eksluzivnih šolah, tako fantovskih kot dekliških, kjer ga je res veliko v primerjavi z mešanimi šolami. Daleč največ nasilja pa je na šolah z nadpovprečnim številom temnopoltih, razlika med temnopoltimi in svetlopoltimi nasilneži je neprimerno večja kot med moškimi in ženskimi bully-iji. To je jasno dokumentirano.
In vse to je samo fizično nasilje. O psihičnem - mobingu - raje sploh ne začnem.
Mipe ::
Am, kaj pravzaprav je topic?
Tole?
Tole je precej trapasto vprašanje, če vprašate mene. Reševanje žensk je vedno bilo del kulture in zgodovine. Trojanske vojne so se začele zaradi ene ženske. Lep del kulture sloni na ščitenju šibkejših. Enkrat so to otroci, tu nima nihče nobenih ugovorov. Drugič so to revni, marginalizirani. In tretjič so to ženske, pa je naenkrat cel halo, kot da nočejo biti rešene! Ampak pustimo to.
Dotaknimo se raje tele po mojem butaste izjave: "A so izdelovalci res tako zelo brez idej kaj bi lahko protagonist pocel v igri?"
Prvič, v večini teh iger je rešitev princese samo cilj igre. Da vitez reši princeso pred zmajem, mora prej pobiti večje število zlobkotov, monstrumov in vsemogočega. To bi naredil tudi, če ne bi bilo princese. Lahko bi bil zlobni čarodej, ki je njegova starša spremenil v žabi. Lahko bi bil tudi alkimist, ki nudi delujočo formulo za rast las. Ali pa kar tako. Pri Mariu zgodba sploh ni pomembna - samo da greš od točke A do točke B preko različnih izzivov. Uporabili so pač princeso, ker je to tako popularna in kjut rešitev.
Drugič, to niso edine igre. Če vam ni všeč, da morate rešiti princeso, pač NE igrajte. Obstaja malo morje iger za vse mogoče niše. Če ne trpite svinjine, jejte govedino, ne napadajte prašičerejcev. Ali pa naredite svoje igre.
Nihče vam ne brani.
Mene je precej bolj presenetilo stevilo uspesnih ponovitev scenarija, 12 iger v katerih moras resiti princesko?! A so izdelovalci res tako zelo brez idej kaj bi lahko protagonist pocel v igri?
Tole?
Tole je precej trapasto vprašanje, če vprašate mene. Reševanje žensk je vedno bilo del kulture in zgodovine. Trojanske vojne so se začele zaradi ene ženske. Lep del kulture sloni na ščitenju šibkejših. Enkrat so to otroci, tu nima nihče nobenih ugovorov. Drugič so to revni, marginalizirani. In tretjič so to ženske, pa je naenkrat cel halo, kot da nočejo biti rešene! Ampak pustimo to.
Dotaknimo se raje tele po mojem butaste izjave: "A so izdelovalci res tako zelo brez idej kaj bi lahko protagonist pocel v igri?"
Prvič, v večini teh iger je rešitev princese samo cilj igre. Da vitez reši princeso pred zmajem, mora prej pobiti večje število zlobkotov, monstrumov in vsemogočega. To bi naredil tudi, če ne bi bilo princese. Lahko bi bil zlobni čarodej, ki je njegova starša spremenil v žabi. Lahko bi bil tudi alkimist, ki nudi delujočo formulo za rast las. Ali pa kar tako. Pri Mariu zgodba sploh ni pomembna - samo da greš od točke A do točke B preko različnih izzivov. Uporabili so pač princeso, ker je to tako popularna in kjut rešitev.
Drugič, to niso edine igre. Če vam ni všeč, da morate rešiti princeso, pač NE igrajte. Obstaja malo morje iger za vse mogoče niše. Če ne trpite svinjine, jejte govedino, ne napadajte prašičerejcev. Ali pa naredite svoje igre.
Nihče vam ne brani.
[D]emon ::
Ze res, vseeno pa moras priznati, da je razmerje med igrami, kjer so zenske objektificirane in igrami, kjer je zenska nek spodoben protagonist hudicevo na strani prvih. Sarkeesianova je sicer imela pravo idejo, vendar je izvedba le-te napacna. (Vkljucno z radikalno retoriko)
Kar pa se vedno ne opravicuje odziva gejmerske sfere na internetu, pa ceprav je nacin odziva le-te po eni strani pricakovan (kvazi-anonimnost interneta dela cuda pri navadnemu cloveku. (Kdo je ze enkrat nalimal en video, ko so enega trollerja poiskali IRL?))
Kar pa se vedno ne opravicuje odziva gejmerske sfere na internetu, pa ceprav je nacin odziva le-te po eni strani pricakovan (kvazi-anonimnost interneta dela cuda pri navadnemu cloveku. (Kdo je ze enkrat nalimal en video, ko so enega trollerja poiskali IRL?))
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Mipe ::
In kaj je krivda za to objektivizacijo? Zakaj so na škatlah iger joškate bejbe? Ne zato, da bi širili patriarhalno kulturo, ampak predvsem zato, da bi pritegnili čim več kupcev in prodali čim več izvodov. V tem smislu je kapitalizem odgovoren za objektivizacijo žensk. Pravzaprav se ženske same od sebe objektivizirajo, izkoriščajo svoj seksapil za osebno korist.
To je postalo del naše družbe, kulture. Krivi pa smo seveda moški, ki padamo na te bedne, a učinkovite finte.
Pomislite malo o avtorjih teh iger. Kdo razvija igre? Preprostejše igre razvijejo manjši timi, v katerih so pretežno moški. Pred desetletji so to bili predvsem računalniški geeki, ki so nabijali na mavričnih komodorjih in niso imeli dosti stika z ženskami. Pri teh ljudeh smo dobili najbolj memorabilne igre zgodovine: Pacman, Wolfenstein, Civilization, Bard's Tale in tako naprej. Takrat se niso obremenjevali s trgom, cilj je bila igralnost, ne število prodanih izvodov.
S časom pa je rastel trg računalniških iger in kokurenca je postajala vse hujša. Ljudje se niso več zadovoljili s štirimi barvami ne blokasto grafiko. Zahteve so rasle in z njimi razvijalski timi. Zahtevnejša grafika je zahtevala večjo skupino artistov, scenarij je bil v rokah ne več samo enega človeka, ampak so o njem odločali tudi projektni vodja, producent in predvsem založnik. "Igra je obetavna, vendar... [poljubno vstavite tržne prijeme]"
Igre je bilo treba učinkovito tržiti in marketinški oddelki - mimogrede, to je servisna plat industrije, kjer je zaposlenih precej več žensk kot moških - so začeli tiskati joške na ovitke iger. Tomb Raider je bil sprva predviden z moškim v glavni vlogi, vendar so hoteli žensko, da bi pritegnili več igralcev. In dobili smo Laro Croft, ob kateri smo se slinili že kot froci.
Dandanes pa lahko igro razvije skoraj vsakdo, ki ima na voljo dovolj časa in volje. Splet je poln bolj ali manj kontroverznih iger, od mojstrovin do provokativnega šodra. So nedolžne igre (Mario se mi zdi nedolžen) in so naravnost perverzne igre (npr. igra, v kateri posiljuješ ženske). Danes te igre bolj ali manj predstavljajo odraz naše družbe, mainstreamovsko casualizirano večino in točno določeni ciljni skupini targetirane nišne igre. Skladno z razvojem družbe se razvijajo tudi ljudje, ki razvijajo igre, ter tako nastale igre.
Vpogled v današnje igre je vplogled v psiho današnje družbe. Ogromno je AAA casualiziranega šodra, ki se trudi zadovoljiti čim več ljudi, npr. Mass Effect 3, Diablo 3 itd. Včasih se najdejo svetle izjeme, ki pa le potrjujejo pravilo: cilj današnjih iger je pritegniti čim več igralcev oziroma iz njih izvleči čim več denarja.
In prav to je tudi cilj Anne Sarkeesian - zakuhati čim večjo kontroverzijo, da bo na njen račun priteklo čim več denarja od donacij, oglasov in Youtube ogledov. Za ta cilj je zlorabila dokaj pogost trope, ki je vseprisoten - v filmih, knjigah itd. - in ki je odlično netivo za kontroverzne debate v časih podivjanih feministk ter zakompleksanih anonimnežev, ki prilivajo olje na ogenj.
To je postalo del naše družbe, kulture. Krivi pa smo seveda moški, ki padamo na te bedne, a učinkovite finte.
Pomislite malo o avtorjih teh iger. Kdo razvija igre? Preprostejše igre razvijejo manjši timi, v katerih so pretežno moški. Pred desetletji so to bili predvsem računalniški geeki, ki so nabijali na mavričnih komodorjih in niso imeli dosti stika z ženskami. Pri teh ljudeh smo dobili najbolj memorabilne igre zgodovine: Pacman, Wolfenstein, Civilization, Bard's Tale in tako naprej. Takrat se niso obremenjevali s trgom, cilj je bila igralnost, ne število prodanih izvodov.
S časom pa je rastel trg računalniških iger in kokurenca je postajala vse hujša. Ljudje se niso več zadovoljili s štirimi barvami ne blokasto grafiko. Zahteve so rasle in z njimi razvijalski timi. Zahtevnejša grafika je zahtevala večjo skupino artistov, scenarij je bil v rokah ne več samo enega človeka, ampak so o njem odločali tudi projektni vodja, producent in predvsem založnik. "Igra je obetavna, vendar... [poljubno vstavite tržne prijeme]"
Igre je bilo treba učinkovito tržiti in marketinški oddelki - mimogrede, to je servisna plat industrije, kjer je zaposlenih precej več žensk kot moških - so začeli tiskati joške na ovitke iger. Tomb Raider je bil sprva predviden z moškim v glavni vlogi, vendar so hoteli žensko, da bi pritegnili več igralcev. In dobili smo Laro Croft, ob kateri smo se slinili že kot froci.
Dandanes pa lahko igro razvije skoraj vsakdo, ki ima na voljo dovolj časa in volje. Splet je poln bolj ali manj kontroverznih iger, od mojstrovin do provokativnega šodra. So nedolžne igre (Mario se mi zdi nedolžen) in so naravnost perverzne igre (npr. igra, v kateri posiljuješ ženske). Danes te igre bolj ali manj predstavljajo odraz naše družbe, mainstreamovsko casualizirano večino in točno določeni ciljni skupini targetirane nišne igre. Skladno z razvojem družbe se razvijajo tudi ljudje, ki razvijajo igre, ter tako nastale igre.
Vpogled v današnje igre je vplogled v psiho današnje družbe. Ogromno je AAA casualiziranega šodra, ki se trudi zadovoljiti čim več ljudi, npr. Mass Effect 3, Diablo 3 itd. Včasih se najdejo svetle izjeme, ki pa le potrjujejo pravilo: cilj današnjih iger je pritegniti čim več igralcev oziroma iz njih izvleči čim več denarja.
In prav to je tudi cilj Anne Sarkeesian - zakuhati čim večjo kontroverzijo, da bo na njen račun priteklo čim več denarja od donacij, oglasov in Youtube ogledov. Za ta cilj je zlorabila dokaj pogost trope, ki je vseprisoten - v filmih, knjigah itd. - in ki je odlično netivo za kontroverzne debate v časih podivjanih feministk ter zakompleksanih anonimnežev, ki prilivajo olje na ogenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
vostok_1 ::
No sej trenutne statistike že pravijo svoje. Ampak si mogoče pomislil, da so moški glavni nosilec nasilnih dejanj, ker se jih take vzgaja, ženske pa obratno?
Ko/če se bo ženske prav tako masovno treniralo za ubijanje in promoviralo nasilno vedenje bo mogoče statistika pokazala prave podatke.
Da ženske niso nasilne je mit. Prav tako znajo biti, pogosto še več le da drugače to doživljajo/izvajajo. Jih pa je družba že celo večnost tako vzgajala, da so "lady".
Na tako elementarno dejstvo pa bi že moral pomisliti, jype. Getting old?
Ko/če se bo ženske prav tako masovno treniralo za ubijanje in promoviralo nasilno vedenje bo mogoče statistika pokazala prave podatke.
Da ženske niso nasilne je mit. Prav tako znajo biti, pogosto še več le da drugače to doživljajo/izvajajo. Jih pa je družba že celo večnost tako vzgajala, da so "lady".
Na tako elementarno dejstvo pa bi že moral pomisliti, jype. Getting old?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Tear_DR0P ::
bo mogoče statistika pokazala prave podatke.
statisitka že kaže prave podatke. pogosto pa interpretacija teh podatkov ni prava, ali pa podatki niso veljavni za tisto, kar želimo ocenjevati.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
[D]emon ::
Statistika lahko, tudi v primeru, ko je tehnicno tocna, izkrivlja realno sliko. Lep primer je bil pred casom, ko so delali analizo glede stevila najstniskih nosecnosti in so dolocene izjemno verne skupine izstopale iz narodnega povprecja--izkrivljena realna slika pri tem pa je, da se je v vernih skupinah vecji odstotek deklet porocal v najstniskih letih.
Vsako statistiko je treba jemati vsaj s scepcem soli, ce ze ne kaj vec, ker se z njimi da izjemno hitro manipulirat. In to pocne tudi Sarkeesianova s svojo retoriko, svojim nastopom in svojo metodologijo.
Bottom line: Problem obstaja. Njen nastop je napacen. Resil ne bo nicesar.
Vsako statistiko je treba jemati vsaj s scepcem soli, ce ze ne kaj vec, ker se z njimi da izjemno hitro manipulirat. In to pocne tudi Sarkeesianova s svojo retoriko, svojim nastopom in svojo metodologijo.
Bottom line: Problem obstaja. Njen nastop je napacen. Resil ne bo nicesar.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
poweroff ::
v naši družbi smo ženskam predpisali določene vlogePopravek - vloge je v osnovi predpisala narava v navezi z evolucijo. Družba te vloge kvečjemu utrjuje in morda še potencira, oziroma jih izvaja še sedaj, čeprav bi bile lahko zaradi zelo spremenjenih okoliščin tudi drugačne.
Kako pa potem razlagaš matriarhat oz. kulture, kjer ima tim. vodilno vlogo ženska?
Aja, tam je neka druga narava...
Dejstvo je, da so spolne vloge PREDVSEM družbeno predpisane. V naši kulturi, ki je patriarhalna, se v igricah pač rešuje nemočne princeske. V kakšni drugi kulturi bi bilo pa lahko čisto obratno.
sudo poweroff
Looooooka ::
Procent iger, kjer en tip resi celoten "universe" v igri je se vecji kot procen teh rev in v zivljenju ne bi bil sposoben verjeti, da bi nas v primeru, da se kateri izmed scenarijev uresnici v resnicnem zivljenju, lahko resil en pezde z 12imi pistolami.
Ampak ce je zenska v igrici zaprta bom pa magicno to idejo prenesel v resnicno zivljenje?
Makes sense :)
"moške vloge"? what are those?
Vsak normalen gospodar pri hisi se zaveda, da brez enega opravljenega dela pac vse skupaj pade. Vecji problem je ce nekdo dejansko misli, da je njegova vloga v skupnosti nekako magicno bolj pomembna od druge ceprav je logicno, da brez te, skupnost sploh ne more obstajati.
Zdej grem pa v Lara Croft temo pogledat ce ma cez cel spil res na sebi samo dolge hlace. Ne zgleda kot najbolj optimalno oblacilo za skakanje in plezanje
Ampak ce je zenska v igrici zaprta bom pa magicno to idejo prenesel v resnicno zivljenje?
Makes sense :)
Agrikulturne družbe so se izkazale boljše kot hortikulturne, moške vloge pa postale bolj pomembne kot ženske (ampak samo vloge, ne moški sami).
"moške vloge"? what are those?
Vsak normalen gospodar pri hisi se zaveda, da brez enega opravljenega dela pac vse skupaj pade. Vecji problem je ce nekdo dejansko misli, da je njegova vloga v skupnosti nekako magicno bolj pomembna od druge ceprav je logicno, da brez te, skupnost sploh ne more obstajati.
Zdej grem pa v Lara Croft temo pogledat ce ma cez cel spil res na sebi samo dolge hlace. Ne zgleda kot najbolj optimalno oblacilo za skakanje in plezanje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
BigWhale ::
Procent iger, kjer en tip resi celoten "universe" v igri je se vecji kot procen teh rev in v zivljenju ne bi bil sposoben verjeti, da bi nas v primeru, da se kateri izmed scenarijev uresnici v resnicnem zivljenju, lahko resil en pezde z 12imi pistolami.
Ampak ce je zenska v igrici zaprta bom pa magicno to idejo prenesel v resnicno zivljenje?
Makes sense :)
Ideja, da moras sam resiti vesolje je nekaj kar takoj privzames za fikcijo in ves, da je vse skupaj del igre. Ideja, da pa v igri resujes nebogljeno zensko, ki si je nesposobna pomagati sama je pa nekaj povsem drugega in se vate vtisne na povsem drugem nivoju.
S tvojega stalisca je stvar povsem sprejemljiva in se ti prav nic ne zdi fiktivno na tam, da moras resiti zensko.
Ravno v tem je bistvo problema. Ze od malih nog nas druzba uci, da moramo resevati zenske, ker so nebogljene. In te stvari so povsod okrog nas. Med drugimi tudi v racunalniskih igrah. Zenskih likov v igrah vecina ne zna nasteti prav dosti. Druzba nam, tudi preko iger, narekuje, da so zenske manj vredne od moskih in da je to kul.
Pa ni.
Jinto ::
Druzba nam, tudi preko iger, narekuje, da so zenske manj vredne od moskih in da je to kul.
Če so manj vredne, zakaj bi jih reševali?
Okapi ::
S tvojega stalisca je stvar povsem sprejemljiva in se ti prav nic ne zdi fiktivno na tam, da moras resiti zensko.Daj se malo zresni. Vsak geek natančno ve, da je čista fikcija, da bi se v real lifu takšna princeska sploh pogovarjala z njim, pa če jo 10x reši pred zmajem. Večja verjetnost je, da bo rešil vesolje, kot da bi imel takšno punco.
O.
Looooooka ::
S tvojega stalisca je stvar povsem sprejemljiva in se ti prav nic ne zdi fiktivno na tam, da moras resiti zensko.
Seriously. Name to ne vpliva.
Potrebo cutim po resevanju svoje zenske. Za druge se ze ne mislim izpostavljat ce je moznost uspeha proti meni.
Bi pa rad povedal, da ima name prej vpliv vzgoja in bonton kot pa neke neumne igrice.
Ce je pa za nekatere edina vzgoja, ki jo dobijo igranje igric...in to dejansko vpliva nanje potem mamo vecje probleme kot to, da zelijo "resit zensko". V najslabsem primeru mu ne rata. V najboljsem dobi babo.
Vecji problem znajo bit otroci, ki jih vzgaja COD.
In ne...ne verjamem v moznost, da eno vpliva drugo pa ne. Ali oboje ali pa nic.
Mavrik ::
Iz teme ste bili odstranjeni vsi, ki niste sposobni razumeti zveze "v popularni kulturi in računalniških igrah" v naslovu teme. Prepucavanje o tem "kdo je bolj močen" ste že imeli, tule tega NE BOSTE ponavljali.
Držite se debate, ki vključuje RAČUNALNIŠKE IGRE in POPULARNO KULTURO. To ni ORANJE.
Za tiste, ki ste še vedno v dvomih si poglejte video v originalnem prispevku. Če še vedno ne razumete kaj pomeni "tema pogovora" in kaj točno piše na vrhu te strani pa se prosim izključite iz debate.
Držite se debate, ki vključuje RAČUNALNIŠKE IGRE in POPULARNO KULTURO. To ni ORANJE.
Za tiste, ki ste še vedno v dvomih si poglejte video v originalnem prispevku. Če še vedno ne razumete kaj pomeni "tema pogovora" in kaj točno piše na vrhu te strani pa se prosim izključite iz debate.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
XsenO ::
No že če se moramo na temo in op lahko rečem, da ženska sicer je zadela par stvari toda vse skupaj zelo površno zastavla. Že uvod je sramoten, kjer highlighta in implicira kako je Nintendo mačističen in je junakinjo igre spremenil v priceso. Pozabi ali enostavno ignorira, da v originalni izvedbi Dinosaur planet si lahko prosto zamenjaval med junakinjo in njenim bratom, ki sta bila na nalogi reševanju očeta.
Nakladanje nato nadaljuje s primeri, ki v praksi nimajo zgodbe ali nauka.
Nakladanje nato nadaljuje s primeri, ki v praksi nimajo zgodbe ali nauka.
1 + 1 = 1
Mipe ::
Kakorkoli že, odgovori na dotični video:
In še en odgovor v besedi (zanimivo branje!):
A rebuttal to Anita Sarkeesian's "Tropes Vs. Women" Episode 1: Damsels in Distress
In kritika na Destructoidu:
Tropes? Damsels In Distress? My Critique.
In še en odgovor v besedi (zanimivo branje!):
A rebuttal to Anita Sarkeesian's "Tropes Vs. Women" Episode 1: Damsels in Distress
In kritika na Destructoidu:
Tropes? Damsels In Distress? My Critique.
.:joco:. ::
Not taking any sides. Samo prilagam eno repliko na uvodni video:
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
ZaphodBB ::
Prej misandrija.
Lahko argumentiras ?
Konkreten primer, moškemu je praktično nemogoče dobiti skrbništvo nad otroci, pa če je mati še tako slaba skrbnica. Če se mati ni pripravljena odreči otrokom, jih bo dobila po defaultu. Sam poznam par primerov, kjer totalno nore ženske maltretirajo otroke iz golega kljubovanja in maščevanja.
Odrasel moških v družbi otrok se avtomatsko smatra za potencialnega pedofila.
Stalno stereotipiziranje moških kot nesposobnih idiotov, ki še jajca ne znajo skuhati v popularni kulturi itd.
V naši kulturi tako favoriziramo dekleta, da smo jih pripravljeni rinit naprej samo zato ker so dekleta. Medtem, ko odrekanje pozitivnih vzornikov mladim moškim nikogar ne moti.
Družba stalno teži k temu, da se pomaga ženskam v težavah ker so uboge revice, ki jih je doletela nesreča - medtem ko je moški v težavah pač vedno len, nesposoben in nevreden življenja.
Primerov kolikor jih hočeš.
ZaphodBB ::
Keyser Soze> Aaaah, zgolj zato, da ne izgubim upanja v človeško raso.:)
Zdaj je že zelo jasno, kdo je zafrustriran. Brez skrbi, ne zamerimo.
ZaphodBB> Konkreten primer, moškemu je praktično nemogoče dobiti skrbništvo nad otroci, pa če je mati še tako slaba skrbnica.
To je eden najresnejših primerov, kjer se ženske lahko norčujejo iz moških, pa jim praktično nihče nič ne more.
Škoda, da več moških ne doživi podobnih občutkov, da bi bolje razumeli stisko žrtev nasilja in bili sposobni večje empatije in se nasilju nad šibkejšimi morda odrekli že prej.
Kaj pa če je z nasilnimi moškimi tako kot z nasilnimi psi in da izpostavljenost nasilju vodi v nasilnost? Nasilje matere, ki ščuva otroka na moža in preko svojega sovraštva preobraža sina v krvnika? Prosto po Ruglju.
jype ::
ZaphodBB> Kaj pa če je z nasilnimi moškimi tako kot z nasilnimi psi in da izpostavljenost nasilju vodi v nasilnost? Nasilje matere, ki ščuva otroka na moža in preko svojega sovraštva preobraža sina v krvnika? Prosto po Ruglju.
To zagotovo drži, za to niti Ruglja (ki je precej kvazi) ne rabiš, je dovolj že nevrologija.
To zagotovo drži, za to niti Ruglja (ki je precej kvazi) ne rabiš, je dovolj že nevrologija.
ZaphodBB ::
Obsojamo pa samo moške? How come? Zato ker moški svojo nasilnost manifestirajo bolj fizično? Torej smo do psihološkega nasilja strpnejši? Zakaj?
Ker smo hinavci in samo nočemo gledat nasilja, ker če ga ne vidimo potem tudi nimamo slabe vesti, ker nič ne ukrenemo?
Ker smo hinavci in samo nočemo gledat nasilja, ker če ga ne vidimo potem tudi nimamo slabe vesti, ker nič ne ukrenemo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
ZaphodBB ::
@MilanP: Ti se hecaš? Bodisi nisi prebral te teme in nobene druge vsebine na to temo. Ali pa nisi dovolj kritičen, pri svojem branju da bi prebral kar piše med vrsticami?
BigWhale ::
En zanimiv primer so akcijski fimi kjer je bila zenska glavni protagonist. Taksnih filmov je precej malo in tudi tisti, ki so bili narejeni niso bili kaj prida komercialno uspesni.
Cemu? Zato ker so bili enostavno zanic filmi? Ker v zgodovini akcijskih filmov se ni nikomur uspelo skupaj spraviti 'blockbuster' akcije z zensko v glavni vlogi? Ali pa zato, ker name je ideja o zenski, ki bi delala se kaj drugega kot sendvice v kuhinji tako tuja in bizarna?
Cemu? Zato ker so bili enostavno zanic filmi? Ker v zgodovini akcijskih filmov se ni nikomur uspelo skupaj spraviti 'blockbuster' akcije z zensko v glavni vlogi? Ali pa zato, ker name je ideja o zenski, ki bi delala se kaj drugega kot sendvice v kuhinji tako tuja in bizarna?
Mipe ::
Enostavno zato, ker taka ženska v akciji ne zgleda tako badass, kar je pogoj za dotične filme. Kateri vtis dobiš, ko gledaš Kill Bill?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
MilanP ::
@MilanP: Ti se hecaš? Bodisi nisi prebral te teme in nobene druge vsebine na to temo. Ali pa nisi dovolj kritičen, pri svojem branju da bi prebral kar piše med vrsticami?
zakaj nej bi se hecu?
js vidm samo folk k se dela, da itak ni nobenga problema in folk k prav, da stereotipi zaterajo potencial mularije, ki bi, pa si ne upa, k bi se jim vsi smejal
in pol sm pa ke ksnga k prav da sej moski smo tut bogi in da ce oboji kdaj spusimo, pol je pa itak vse ok
Looooooka ::
En zanimiv primer so akcijski fimi kjer je bila zenska glavni protagonist. Taksnih filmov je precej malo in tudi tisti, ki so bili narejeni niso bili kaj prida komercialno uspesni.
Cemu? Zato ker so bili enostavno zanic filmi? Ker v zgodovini akcijskih filmov se ni nikomur uspelo skupaj spraviti 'blockbuster' akcije z zensko v glavni vlogi? Ali pa zato, ker name je ideja o zenski, ki bi delala se kaj drugega kot sendvice v kuhinji tako tuja in bizarna?
Laro Croft so cist zajebal :(
Kateri vtis dobiš, ko gledaš Kill Bill?
BADASS!
Ce bi imela "protagonistka" lepse prste na nogah ne bi bolelo.
That scene was gross!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Truga ::
Unknown_001 ::
No, sj niso vsi spili tako naravnani.
Če ste vedeli ali ne (no nekateri pac ne vejo) v igri Portal igraš žensko, ki se reši iz laboratorija.
Če ste vedeli ali ne (no nekateri pac ne vejo) v igri Portal igraš žensko, ki se reši iz laboratorija.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pornografija (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20187 (1254) | RuskiSnajper |
⊘ | Uravnotežen pogled na vloge spolov (strani: 1 2 3 4 … 17 18 19 20 )Oddelek: Problemi človeštva | 146198 (136798) | Gandalfar |