» »

Odprta koda/šolstvo/mladostniki

Odprta koda/šolstvo/mladostniki

vostok_1 ::

Zadnje čase se mal ukvarjam z odprtokodnimi rešitvami, ker se izogibam piratiziranju. Čeprav laik, vidim zakaj se tako težko prime odprta koda v javnosti. Enostavno je neprijazna za nekoga, ki želi ustvarjati in pri tem nima časa odkrivat celo znanost. Prav tako se vidi, zakaj poznavalci jo imajo tako radi.
Z zaprtokodnimi rešitvami, kljub omejitvam opravim eno nalogo prej kot z odprtokodno, ker porabim manj časa za odkrivanje problemov.

Kriminalno pa je, da se dandanes v osnovnih in srednjih šolah ne uči programiranja oz. naprednega računalništva. To bi moral biti predmet na nivoju angleščine (IMO kar Slovenščine). Tista informatika je posmeha vredna, je pa res da nisem v teh vodah že več kot desetletje.

Sicer sem ljubitelj zgodovine, ampak grozno je da se otroke z njo posiljuje medtem ko pa nam pol življenja vodi neka koda v ozadnju. Moj potencialni otrok bo vsekakor deležen privatnega inštruiranja pa tud, če ne bo programer.

Kaj bi moral pouk računaltništva zajemati in v kakšnem obsegu?

Unknown_001 ::

Prvo bi mogli poštimat to, da ni obvezno seminarskih, tekstov, diapozitivov in razpredelnic delat na MS office, ki kar precej stanejo, s tem, da je treba še OS plačat.

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

Prvo bi mogli poštimat to, da ni obvezno seminarskih, tekstov, diapozitivov in razpredelnic delat na MS office, ki kar precej stanejo, s tem, da je treba še OS plačat.


Že, ampak alternative so kar so. Z MS opremo je mnogo lažje štartat.

Unknown_001 ::

Treba bi bilo šolo pol na linux šaltat. Vsi programi za pisarno in programiranje so že notri in zastonj.

Problem je, ker si eni ne morejo povsod privoščit licenčnih windowsew ali rednega kupovanja novih verzij office-ovih programov.

Potem pa vsi težijo da je piratstvo problem.

Ker so taki prisiljeni poseči po crack-anih verzijah.

Zgodovina sprememb…

GeForce ::

vostok_1 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Prvo bi mogli poštimat to, da ni obvezno seminarskih, tekstov, diapozitivov in razpredelnic delat na MS office, ki kar precej stanejo, s tem, da je treba še OS plačat.


Že, ampak alternative so kar so. Z MS opremo je mnogo lažje štartat.

In kje je lažje štartat z MS Office, v primerjavi z Libre Office? MS moraš kupiti inštalacijski CD/DVD (ne izključujem možnosti, da se da kupiti kje prek spleta, pa potem le downloadaš), kar pride okoli 100€ najmanj, medtem ko za Libre Office le vtipkaš to v Google, pritisneš download, preneseš še slovenski jezik in slovenski help pack, in imaš polno delujočo pisarno, povsem primerljivo z MS Offici (za šolske namene - seminarske, diplomske, powerpointi,...). Res ne vem kako bi bila boljša rešitev MS Office? :|

Mavrik ::

Če mislite tule se prepirati o tem kak je LibreOffice kul vas bom zaklenil - takih tem mamo že veliko. Dajte se naučit brat, preberite izvorno sporočilo in nadaljujte debato, ki jo je načel avtor teme.
The truth is rarely pure and never simple.

technolog ::

Ni fora, da vsakogar naučimo progrmirat.... Ampak da ga naredimo informacijsko pismenega. Za štart je to že super.

In Windows je strup za informacijsko pismenost.

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Ja, pouk informatike na OŠ in tudi SŠ nivoju je fail.
Malce se packa v Wordu, Excelu, naredi kako PowerPoint predstavitev, izjemoma spiše HTML/CSS stran z uporabo frejmov in podobno zastarelih principov. Ponekod sledi še nekaj piflanja o določenih kosih strojne opreme ali periferije. To pa je počasi tudi vse.

Problem je, da se ne podaja temeljnega znanja oz. principov delovanja programov. Od tod potem favoriziranje določenih programskih rešitev in paketov.
Povprečen šolar, ki seveda ni ciljna publika ST, pa seveda ne bo dalje raziskoval in bo uporabil aplikacije, ki jih favorizira šola ali jih imajo kolegi, starši,...

Kot omenjeno v uvodnem postu - vse več tehnologije okoli nas, učna snov pa na nivoju izpred 10 in več let.

Marat ::

Jaz bi pa dal programiranje v šole, že v osnovne šole, in to kot del matematike (logika) oz. na račun dela njenih ur. S tem bi se temu predmetu dalo večjo praktično vrednost.

Isotropic ::

kaj pa ima programiranje veze z matematiko?
za apliciranje mate se pa bolj splača uporabljat ze narejene zadeve (matlab, octave...), s katerimi lahko fajn na hitro spišeš in si še narediš graf kot pa odkrivati toplo vodo.

ce hoces met vec programiranja v soli, imas pa ze za to ustvarjeno poklicno srednjo solo.

jype ::

Pove praktično vse o tem:

driver_x ::

Poznavanje pisarniških paketov (katerih koli, saj so si v osnovi precej podobni) je osnova, skoraj primerljiva s pismenostjo. Sam sem mnenja, da bi morali na gimnazijah učiti tudi osnove programiranja. Slej ko prej se skoraj vsak izmed nas znajde pred problemom, ki je enostavno rešljiv, če poznaš kak programski jezik. Vostok, posploševanje o zaprti in odprti kodi ni na mestu, saj je glavna razlika med njima predvsem poslovni model, dobre in slabe primere pa najdeš na obeh straneh. Sam se zadnjega pol leta ukvarjam z eno zaprtokodno rešitvijo zelo znanega proizvajalca (ne bom povedal katerega, da ne bom zanetil vojne), ki je tako bugasta, da glava boli.

Yacked2 ::

Nam je "profesor" informatike razlagal od računalnikov, kontrolno sem pisal 4 ker nisem dobro ponazoril kaj je obvezna oprema računalika. Profesor se ni strinjal z mojim procesorjem, ram,itd...Po njegovem je to zaslon,tipkovnica...Ko je razlagal od "varnosti" sem rekel da je to predvsem odvisno od posameznika. Tako me je postavil pred njegov računalnik pa hajde če tko nimam pojma pol boš 123 noter. No dovolj je že bilo, da sem uporabniško ime spremenil na "administrator", ter geslo je bilo prazno. Pomojem bi morali najprej malo stroko urihtati potem pa učiti. Ker so najstniki že kar domači na računalnikih, bi začel z lahkim programiranjem (matematični probemi, lahke zanke)
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

s1m0n ::

A smem vprašat zakaj pa to kar se trenutno poučuje pri računalništvu ni dovolj ?
Bi pa sam spremenil računalništvo na osnovni šoli, da se bi le več časa ukvarjali s tem kako si delo z računalnikom olajšati v vseh možnih načinih...

Rias Gremory ::

Mi je super, da je jype prilepil link, poglejte ga.

Se pa ne bi popolnoma strinjal z
Isotropic> kaj pa ima programiranje veze z matematiko?
jype> Surely you're joking?

Okej se strinjam, da je za tema stvarema enaka logika le v drugačni obliki. Ni pa iste stopnje matematike na vseh področjih programiranja, toliko pa se mi zdi, da že vem (kakšni grafično-related programi imajo težjo matematiko kot pa nek parser). Ampak ja, matematika pomaga pri programiranju.

Prav tako bi povedal, da se je meni lažje naučiti matematiko ko vem, da jo bom lahko takoj oz. kmalu uporabil pri programiranju (to manjka v osnovnih in verjetno tudi srednjih šolah, ne vem pa kako je na faksu). Tako se teorija in praksa odlično povežeta.

s1m0n je izjavil:

A smem vprašat zakaj pa to kar se trenutno poučuje pri računalništvu ni dovolj ?
Bi pa sam spremenil računalništvo na osnovni šoli, da se bi le več časa ukvarjali s tem kako si delo z računalnikom olajšati v vseh možnih načinih...

Ker bi lahko bilo bolje. Ta razlog je več kot dovolj, da se stvar spremeni.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

@Rias Gremory, marsikaj bi lahko bilo bolje, a mogoče je ?
Vse kar je meni v OŠ pri računalništvu manjkajo je to, da se premalo časa porabi za razumevanje samega računalnika in tukaj bi lahko bilo tudi kakšno programiranje. S tem so mišljeni preprosti programčki (matematične operacije...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Grumf ::

Dajmo reči nekako takole, programiranje ni nekaj kar se učiš in potem znaš. Če si pogledaš forum
programiranje je poln nadebudnih mulcev iz FRI, ki ne znajo opraviti niti trivialnih taskov. Programiranje
je način razmišljanja, ki ga imaš ali pa ne, ne vem kdaj se dejansko pri otroku to razvije in tudi ne kako,
absolutno pa ni zadeva, ki bi jo lahko dal za obvezen predmet, že na FRI so prisiljeni spuščat kriterije
do podna, da sploh kdo konča faks, tako da nekako dvomim, da bi takšen načrt sploh prišel daleč. Druga
stvar je bolj piflarske narave, organizacija file sistema, osnove interneta, ipd. To bi sicer šlo ampak
kaj ko to ni dovolj za zastopit enega malo bolj bebavo spisanega config fila na linuxih. Rabiš krepko
kilometrino, da razumeš kaj je nekdo skamfal skupaj, windowsi so tako samoumevni ker so zabili leta in leta
da so jih naredili "user friendly" do te mere, da bi kaj takega pričakoval od open source developerjev je
utopično pričakovati. Sorry ampak mislim da je situacija neizhodna.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

bluefish ::

Saj nihče ne pravi, da bi se učilo dejansko programiranje. Že tistih nekaj osnov, ki se jih lahko pozneje prenese v bilo kateri jezik, bi bilo dovolj.

mtosev ::

učijo tiste programe kateri so najbolj relavanti in pomembni. in s kateremi se boš najbolj verjetno srečal v življenju kar pa pomeni MS windows in office
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

bluefish ::

Najbolj relevantno in pomembno je splošno znanje uporabe pisarniških programov, ne specifičnih primerkov.
Prav nič ti ne koristi, če nekdo uči uporabo Worda 2003, ko pa je vmesnik nekaj let pozneje drugačen, princip dela pa načeloma enak.

No, če želiš postati tajnica, potem tvoja trditev verjetno drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

mtosev ::

hehe fish mene v šoli niso nič naučili. 90% stuffa sn se itak sam naučo. slabo edino,da ne učijo logičnega razmišljanja in kak se uporablja google
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

bluefish ::

Vidim. Sploh glede na to, da konkretne izobrazbe (naj bo uradna ali solo) nimaš.

Ja, učenje iskanja in pridobivanja informacij je tudi na psu. Spomnim se, da smo v OŠ temu namenili eno šolsko uro, v SŠ pa nič, nada.

genesiss ::

Programiranje je način razmišljanja, ki ga imaš ali pa ne, ne vem kdaj se dejansko pri otroku to razvije in tudi ne kako, absolutno pa ni zadeva, ki bi jo lahko dal za obvezen predmet, že na FRI so prisiljeni spuščat kriterije do podna, da sploh kdo konča faks, tako da nekako dvomim, da bi takšen načrt sploh prišel daleč


Seveda se lahko programiranja naučiš, ni ti treba imeti "posebnih programerskih možganov". Če si normalno razvit se lahko naučiš karkoli želiš... samo pravi način moraš najti, se znebiti potrebe/želje po biti najboljši in začeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: genesiss ()

Phantomeye ::

mtosev je izjavil:

učijo tiste programe kateri so najbolj relavanti in pomembni. in s kateremi se boš najbolj verjetno srečal v življenju kar pa pomeni MS windows in office


Enim pa očitno nekaj ni jasno. Ja, Windows in Office se res najbolj uporabljajo. Ampak veš zakaj? Ker ljudi učijo pismenosti na predpostavki, da se najbolj uporabljajo. In ravno zaradi tega, ker jih to učijo, se najbolj uporabljajo. In iz tega dobiš paradoks.

blackbfm ::

Mene je bolj motilo v sš, da smo morali preračunavat bite (itak vsi napiflani, brez dejanskega razumevanja snovi) in vedet kaj je ram, disk itd. Povprečnega človeka res bk za to, niti mu nič ne pomaga kasneje v življenju. Učenje konceptov programiranja in kakšni praktični primeri bi bili bistveno boljša zadeva.


Problem je, ker si eni ne morejo povsod privoščit licenčnih windowsew ali rednega kupovanja novih verzij office-ovih programov.


Ja res se mi smili tist 0,001% ljudi ki si ne more privoščit in kupit. Ostali pač znajo dobiti stvar na alternativne načine.

lukaz ::

Grumf je izjavil:

Dajmo reči nekako takole, programiranje ni nekaj kar se učiš in potem znaš. Če si pogledaš forum
programiranje je poln nadebudnih mulcev iz FRI, ki ne znajo opraviti niti trivialnih taskov. Programiranje
je način razmišljanja, ki ga imaš ali pa ne, ne vem kdaj se dejansko pri otroku to razvije in tudi ne kako,
absolutno pa ni zadeva, ki bi jo lahko dal za obvezen predmet, že na FRI so prisiljeni spuščat kriterije
do podna, da sploh kdo konča faks, tako da nekako dvomim, da bi takšen načrt sploh prišel daleč.

Problem FRIja je nesposobnost odgovornih v smislu organizacije (urnik, učilnice, profesorji). Zdej mi pa povej kdo bo v realnosti pisal Javo na list papirja.

dottor ::

Kar se tiče računalništva v izobraževalnih ustanovah, bom napisal na podlagi svojih izkušenj:
Osnovna šola je bila ene 8-9 let nazaj in takrat smo jemali v izi Officov pisarniški paket.
1. letnik srednje šole (poklicna) smo spet jemali Officov pisarniški paket, ter neki malega HTMLja
4. letnik (3+2 program) spet Officov pisarniški paket
4. in 5. letnik še SolidWorks + SolidCam
1. letnik faksa spet Officov pisarniški paket in ProEngineer ter spet en kup teorije in zgodovine

V času šolanja "so me naučili uporabljat" ene 5 verzij MS Office-a, dva programa za 3D modeliranje ter en kup teorije in zgodovine. Polovico mojega šolanja sem poslušal eno in isto kot da prvič vidim kako izgleda Word (dobesedno tako so nas učili). Ne glede na to da sem samo na srednji imel za nardit vsak letnik, pri vsakem predmetu vsaj eno seminarsko + ppt. Na faksu je blo isto, stem da sem samo lani naredu ene 20 obsežnih seminarskih in projektnih nalog, pa so nas kljub temu mučli z nečim kar "že vemo". Računalništvo v naših izobraževalnih ustanovah je en velik FAIL. Osebno menim, da bi recimo v enem 3-4 razredu OŠ začeli počasi z osnovami računalništva (ne preveč teorije, bolj praktično ker teorijo itak hitro pozabimo) in to počasi stopnjevali skozi OŠ (mogoče 1 šolko uro na teden v začetku). Pol na SŠ nekoliko bolj resno, pol pa na faksih glede na potrebe.

Sam sem samouk. Računalnik sem dobil daljnega leta 1995 in sem bil največji frajer v mestu in smo hodli k meni igrat igrice (DOS 8bit). Pol je to tam do enega 11. leta starosti (beri leto 00) to zamrlo. Kasneje sem začel malo brat o tem pa imel sem malo več možnosti stvari primit v roke in kej provat kako dela (tudi kej pokvarit). Pol pa se je začelo obsežnejše branje literature in spremljanje "trga", provat kar se je dalo dobit in tako dalje. Človek se marsi kaj nauči če ima voljo. Dan danes je pa 80% najstnikov, ki ima komp pod mizo in dokler dela dela, zna uporabljat Word, FB in gmail in kupuje računalnik na lepoto in čim mu kej omeniš glede računalništva te ima za čudaka. Če kaj crkne pa gre takoj po novega (alpa jokat v garancijo) alpa pošiljat v drag servis, ker sam neve praha obrisat.

Praktično živimo v dobi računalnikov (že vrsto let) in menim, da bi otroke mogli začet učit večjega rokovanja z računalniki. Predvsem je pa treba redno usposabljat učitelje/profesorje/predavatelje. Se mi je lih lani zgodilo da je predavatelj računalništva trdil, da je edina prednost dveh grafičnih kartic v tem da lahko priklopiš 2 monitorja gor, pa ko sem mu dokazoval da obstajajo grafične kartice na katero lahko priklopiš 6 ekranov na eno in da več grafičnih pomeni večjo zmogljivost je on pametoval dalje...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

blackbfm ::

Se mi je lih lani zgodilo da je predavatelj računalništva trdil, da je edina prednost dveh grafičnih kartic v tem da lahko priklopiš 2 monitorja gor, pa ko sem mu dokazoval da obstajajo grafične kartice na katero lahko priklopiš 6 ekranov na eno in da več grafičnih pomeni večjo zmogljivost je on pametoval dalje...


verjetno misliš eyefinity? ni ravno nova, ni pa tudi toliko stara zadeva niti razširjena (redkokdo uporablja več kot 2 monitorja), tako da če nekdo tega ne pozna magar profesor mu ni za zamerit...čez čas se tut tebi ne bo dalo sledit in bit na tekočem z vsako malenkostjo.

Yacked2 ::

Jaz bi začel v 6tem razredu z osnovami računalikov. 1 uro na teden bi bilo dovolj. Prakse seveda. Najprek kakšen MS Office, WinOS...naslednje leto bi predstavil LinuxOS, ter primerjava z WinOS. Začel bi z programiranjem v stilu "izpiše vsa števila od 1 do 100, ki so deljiva s 5". V 8./9. razredu bi začel z programiranjem uporabnih nalog (takšne kot so na tekmovanju). Za zraven bi razlagal kar bi mulce zanimalo, da bi popestril pouk.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

opeter ::

Jaz, ko sem še hodil v osnovno, mi računalništva v šoli nismo imeli. Sicer so tam leta 1993 poskusno uvedli računalniški krožek (hodil sem v 7. razred), ampak razen Logota dlje nismo prišli. Res pa je, da takrat razen (MS) DOS-a kaj drugo niti ni delovalo na tistih starih računalnikih (če so dobro spominjam, so to bili večinoma le 286 stroji, 386-ko je imel učitelj).

V srednji pa tudi vse do 3. razreda računalnika od blizu sploh videli nismo. Pa še to "srečanje z računalnikom" se je zgodilo samo zaradi tega, ker sem ubral tako smer, ki je bil (vsaj tako je kazalo za prihodnost) vse bolj povezana z računalniki.

Isto velja za univerzo, na akademiji smo računalnike začeli konkretneje uporabljati komaj v tretjem letniku. Ko sem prišel v peti letnik, so v prvem polletju (9. semester) poskusno uvedli poučevanje dveh graf. programov.

Skratka, nas niso učili, kako uporabljat računalnike, ker so rekli in trdili, da se boš to že itak naučil (računalnik je navsezadnje le orodje, tako kot svinčnik, čopič, kalkulator ali kladivo), za programe obstajajo priročniki/literatura/tečaji/samoučenje, ampak kako rešiti določen problem oz. najti rešitev.
Za to sem jim danes hvaležen. Ker so nas naučili razmišljanja.

Mogoče to manjka temu predmetu, ki ga imenujejo dandanes računalništvo in poučujejo uporabo nekih MS orodij, ki pa je veliko vprašanje, če jih boš kdaj uporabljal v življenju.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Rias Gremory ::

dj_dottor> 1. letnik srednje šole (poklicna) smo spet jemali Officov pisarniški paket, ter neki malega HTMLja

Eto pri meni isto, pri predmetih "računalništva" sem do zdaj videl največ MS Word ter MS Excel.
To z pisarniškimi paketi bi moralo biti cca. 1 mesec in nič več, torej, da te naučijo kako se po pravilih oblikuje seminarske in pika. Saj se folk ne šola za tajnice no.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

opeter ::

Rias Gremory je izjavil:

... da te naučijo kako se po pravilih oblikuje seminarske in pika. Saj se folk ne šola za tajnice no.


Za tole pa res ne rabiš računalnika ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Unknown_001 ::

Zanimivo je to, da so eni profesorji ali učitelji toliko zaostali z znanjem o računalništvu (neki pojma sicer imajo, ampak vseeno) da bi jih že lastni učenci lahko učili.

Po pravici povedano, tisti, ki je že prej malo eksperimentiral po računalniku se bo s tem naučil 150% vsega (lahko tudi več), kar ga bodo kasneje učili.

Marat ::

Ena dobra stvar bi bila že, če bi otrokom v OŠ ali SŠ pokazali, da obstajajo različni operacijski sistemi, in da niso noben bavbav. Ne vem kaj bi šole "stalo", da bi imeli poleg Windowsa nainštaliran še recimo Ubuntu, lahko tudi prek wubija. In pa da bi učence tudi "naučili" kako inštalirat različne operacijske sisteme. Sej ni neka znanost, ampak če enkrat probajo, ne bodo imeli strahu/predsodkov pred tem.

Druga stvar, ki bi jo morali imeti v rač.učilnicah, pa je en (ne preveč) star računalnik, ki bi ga imeli za razkopavanje. Torej da učencem direkt pokažejo hardware in da se naučijo vsaj zamenjat RAM ploščice in disk.

Unknown_001 ::

Hmm, ka pa da bi na emulatorjih za commodore malo BASIC vadili, da prvo logiko programiranja pogruntajo?

Oki ::

Meni se tudi zdi čudno, da se danes učimo na isti način, kot pred 50 leti. Nekaj zanimivih stvari je zbranih v tem TED talku od C. Wolframa
http://www.ted.com/talks/conrad_wolfram...

s1m0n ::

Marat je izjavil:


Druga stvar, ki bi jo morali imeti v rač.učilnicah, pa je en (ne preveč) star računalnik, ki bi ga imeli za razkopavanje. Torej da učencem direkt pokažejo hardware in da se naučijo vsaj zamenjat RAM ploščice in disk.


To se verjetno v OŠ ali SŠ ne bo zgodilo, če niso te stroke! Kaj bodo pa na to počeli servisi, ko si bo vsak doma vse sam zamenjal :)

Unknown_001 ::

Hehe, pol bo že to, da sam doma kaj popraviš al pa zamenjaš že delo na črno :|

Sam še to se nam manjka.

s1m0n ::

Mladina je dovolj seznanjena z uporabo računalnikov in ostali tehničnih gadgetov. Starejši se morajo malo poučiti! Vsi sorodniki na moji strani ki so 40+ nimajo žilice za uporabo dvoklika in kdaj je le-ta potreben :)

Rias Gremory ::

s1m0n je izjavil:

Mladina je dovolj seznanjena z uporabo računalnikov in ostali tehničnih gadgetov. Starejši se morajo malo poučiti! Vsi sorodniki na moji strani ki so 40+ nimajo žilice za uporabo dvoklika in kdaj je le-ta potreben :)

Se zelo strinjam.
Le povedal bi, da je vedno več mladine seznanjene z uporabo računalnika. Torej še vedno lahko slišiš kakšne nebuloze in kako je linux samo za hardcore mozoljaste geeke ampak bi rekel se stanje izboljšuje.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Good Guy ::

Mate pa eni ideje kle gor...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Mipe ::

Mladina dandanes zna prevdsem lajkati in postat objave na fejsbuku... To ni neka računalniška pismenost. Se hitro izgubijo, ko je treba kaj resnega postorit.

Grumf ::

genesiss je izjavil:

Seveda se lahko programiranja naučiš, ni ti treba imeti "posebnih programerskih možganov". Če si normalno razvit se lahko naučiš karkoli želiš... samo pravi način moraš najti, se znebiti potrebe/želje po biti najboljši in začeti.

Definiraj "normalno razvit". Ker ce vzamem tvoj stavek za aksiom, ti povem da je večino ljudi nenormalno razvitih.
In da je stvar še slabša, vedno bolj nenormalno so razviti, browser jim je tretja roka, po facebooku frčijo, da jih
oko ne dohaja ko pa je treba o čem razmisliti in, buh nas obvaruj, improvizirati, so pa kuhani, pečeni in zažgani.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

b4d ::

http://kimburgess.info/thoughts/teach-k... alternativen pogled na zadevo.
b4d.sablun.org

Unknown_001 ::

@Grumf, tole ti pa dam prav. Čist po pravic si povedal tko ko je.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Punca -> Tehnik računalništva, Vegova LJ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šola
12931423 (25084) x128
»

Kje/kako ste se naučili programiranja? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Programiranje
21656273 (40949) DaMachk
»

poučevanje matematike in računalništva

Oddelek: Šola
153613 (2578) lebdim
»

vsi bodoči učitelji / profesorji računalništva

Oddelek: Šola
487602 (5807) maxipin
»

Estonija v osnovne šole uvaja obvezen pouk programiranja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5415486 (12496) Truga

Več podobnih tem