» »

crm za mala podjetja

crm za mala podjetja

boss-tech ::

Iščem en enostaven po možnosti zastonj CRM, kjer bi imel možnost npr vnosa strank, izdanih računov, seznam potencialnih strank, pregled izdelkov, pa recimo potem poročil, grafov.

Se pravi neki osnovni pregled nas potencialnimi strankami, kupci, pregled prodaje.
http://tovornik.info

Gandalfar ::

Kaksen CiviCRM?

Invictus ::

Zoho crm

Mislim da je zastonj za enega uporabnika.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tody ::

Vtiger je že nekaj časa okol http://sourceforge.net/projects/vtigerc...

Zeberdee ::

Po vsem, kar sem pregledal je daleč najboljša varianta podio.

refaktor ::

Kaj sploh je funkcionalnost ki je res point CRM-ja? Ki ga razlikuje od ERP-ja, project managementa, raznih FB-za-podjetja? Vse kar vidim kot CRM omogoča vse možno od finančnega knjiženja (računi...) do materjalnega poslovanja (skladišče), tako da se mi to zdi taka beseda, ki nič ne pomeni, oz pomeni kopica drugih tipov programov v random kombinaciji.

Edino kar zgleda kot neka svoja funkcionalnost (tudi glede na vprašanje) je nekakšen sales pipeline / funnel (prospect => lead => ...)
wu wei :P

Tody ::

CRM je customer relationship management in je namenjen temu da se ubadaš s strankami, kot si rekel eno je da bi lahko videl kdo ti je kaj plačal in kdo ti je kaj dolžan. Ker prodajat ljudem, ki ti ne plačajo ni lih fora :) Poleg tega imaš tud te funele, kjer lahko segmentiraš stranke in jim pač narediš kako akcijo ali kaj podobnega. Zadnje čase sem slišal da je popularno marketing automatisation, kjer sistem sam išče vzorce in predlaga kaj bi se dal narest :)

CRM je pa toliko dober kolikor so dobri podatki :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

hmm23 ::

Oživljam temo, ker me zanima, če ima kdo info, ali je Zoho CRM - Free Edition primeren za malo firmo z veliko strank (prodaja kuponov, gradbena dela, IT rešitve, marketing...)? Ali z uporabo tega CRM res prihraniš veliko časa pri "čekiranju" kdo ti še ni plačal...oz. a priporočate raje kak drug CRM?

Vem, da to ni podjetniški forum, a res ne vem, kje bi vprašal za te izkušnje, saj smo na področju CRM še čisti začetniki. Hvala lepa

Invictus ::

Saj je vseeno katerega uporabljaš.

Najprej je dobro vedeti kaj bi s CRM sploh rad dosegel in katere podatke boš noter vnašal.

ZA listo neplačnikov zadostuje Excel tabela, ki jo vodi računovodja. Saj je to njegovo delo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hmm23 ::

Predvsem bi radi znižali stroške s kupci (trženja, radi bi jih dlje zadržali...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hmm23 ()

mitja73 ::

Kdo ti še ni plačal ti mora avtomatsko vržz ven vsak ERP.
CRM pa mora biti povezan na na ERP, sicer imaš dvojne vnose podatkov ali nepopolne podatke. Super je če je CRM še povezan na recimo izhodne klice ali izhodne maile, da lahko vidiš koliko se je kontaktiralo stranko in da potem kontaktiraš tiste ki se jih še ni zadosti in podobno.

hmm23 ::

Podjetje je premajhno za ERP, vsaj tako so ocenili odgovorni, glede na ponudbo izdelovalca ERP, zato bi CRM uporabili tudi namesto ERP, ker je v podjetju poudarek na strankah...

mitja73 ::

V vsakem primeru CRM poveži na sistem kjer imate sedaj podatke o saldu strank in kjer imate izdane račune.

Tody ::

ERP je predrag samo kdar najameš najdražje recimor SAP :) To da imate sistem o strankah, ker ga morate imeti zaradi računovodstva je že lahko ERP. CRM kot zgoraj povem ti lahko pomaga da veš več o stranki, da se lažje pripraviš itd... Sam sistem po sebi ne bo povečal prodaje, potrebno je ustrezna priprava podatkov in ustrezno izobraževanje ljudi. To je nekako tako kot ljudje pričakujejo da bodo postavili spletno stran / spletno trgovino in bo prodaja kr sama od sebe stekla.

nightrage ::

Tale informacijski sistem si poglej Intrix CRM

mat xxl ::

No Misko, mi ravno nekaj zastonj iščemo, oziroma v osnovi obratovanje zastonj, gostovanje lastno, same prilagoditve in uvajanje pa je seveda lahko plačljivo, sedaj testiramo Zoho in Vtiger, pri zadnjem je slovenski zastopnik katastrofa neodziven ....

Torej Miško predstavi, kaj in kako seveda samo, kot sem napisal ....

videc ::

SuiteCRM, je fork nekdanjega SugarCRM-ja.

jnovak ::

No, sem raje pobrisal in bom omilil komentar: podjetju, kot je SRC, ki veselo španicara s politiko že tri desetletja in pobira državne projekte, res ne bi bilo treba po takih forumih spammati o svojih produktih.
Če ne drugega, bi že menedžerji lahko našli svojim zaposlenim bolj produktivno sourcanje za novimi projekti ;)

Ziga Dolhar ::

Prikriti SRC oglaševalec (misko20) brisan.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

lorencing ::

Pozdravljeni vsi skupaj, vidim, da je izbira CRMja, ERPja ipd kar zahtevna naloga. Pri nas prav tako izbiramo najbolj optimalno opcijo. Po več kot 25 letih uspešnega delovanja podjetja bi radi modernizirali poslovanje. Za sedaj izbiramo med Salesforce, Navision CRM in Intrix ... me pa zanima nekaj drugega ... ali ima kdo realne podatke o tem kako se je poslovanje izboljšalo ali kakšen je dejanski "profit" odkar uporabljajo(-te) določeno CRM aplikacijo ali podoben sistem? Ima kdo kak podatek na to temo?

Lp

Tody ::

Profita od CRM-ja ne boš imel. Tvoji uslužbenci bodo lahko še zmeraj zabušavali in stranke ne klicali kot je bilo to do sedaj.

Dobi se na preglednosti in učinkovitosti, če je to tvoj cilj. Če si bolj učinkovit in imaš na voljo podatke od kjerkoli in kadarkoli (kdaj so kaj kupili za koliko, kdaj nazadnje, kdo v podjetju, kdaj imajo rojstni dan in priljubljene parfume), je vrjetnost da boš več prodal. CRM pa zate ne bo prodajal. Neglede kaj ti rečejo prodajalci.

Invictus ::

Edino kar lahko zbrca prodajalce na teren, in klicanje strank, je nadzor nad njimi in posledično, znižanje plače.

Morajo pač delat na normo. In letati okoli strank. Če ti zabušavajo v pisarni, ne naredijo nič.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jnovak ::

CRM je še vedno en black-box za Slo podjetja.

Glavni problem je v neznanju - tistih, ki kupujejo in tistih, ki prodajajo (večinoma IT-jevci, ki na razumejo prodaje). Žal. In ne da se tega sedaj s par stavki tule spremeniti.

Si pa zapomnite vsaj tole: ne implementirajte CRM-ja tako, da ga na silo modificirate, "da se prilagaja vašim potrebam", ampak najprej vaše procese uredite ... ker je 95 % možnosti, da so le-ti slabi (!) in posledično ti ne noben CRM, ne noben bog ne bo pomagal izboljšati prodaje.
In pa še: less is more. Ne vpisovati 1000 in eno stvar notri, ker niso vse važne - izberite glavnih ~5 in vsaj tiste imejte.

mat xxl ::

Točno tako, kot pravi jnovak in ja sam sistem sledljivosti in likvidacije dokumentacije in ponudb, je sila zapletena zadeva, sami smo v podjetju to frizirali ene 20 let, vsako leto nekaj poboljšali, da danes imamo dokaj soliden sistem poslovanja,

vmes smo imeli celo iso presoje pa smo šli ven iz tega, pač trgovina na debelo z specifičnimi izdelki ni maloprodaje, prodaja samo velikim kupcem.

In ja na koncu, nam vse tako dobro špila, tudi z zastarelimi excel preglednicami, da sta nam že 2 ponudnika crm ja rekla, da je težko, da bi še kaj več pridobili............ čez crm ..... samo uvajanje, pa zna biti nočna mora ........

Ja sedaj gledamo nekako med še 2 mi načeloma brezplačnimi crm ji, stroški uvedbe nas ne skrbijo, samo, da bi pa potem na veliko redno licence plačevali pa ne želimo, samo uvedbo in prilagajanje, pa je jasno, da je treba plačati ....

Pri nas je še problem, da imamo matično podjetje + filiale po svetu in je pomembno , kaj kdo vidi , kako dostopa ..... je pa nekako treba začeti, tako, da štartamo nekako z imeniki kupcev, dobaviteljev z vsemimi opombami, kaj, kdo , zakaj, kako, kaj paziti ....in jasno kake ponudbe , kako komu ...

Skratka neka osnovna stvar, potem pa dalje, pa obvezno na svojem serverju ali oblaku in nikakor na tujih oblakih .....

Je pa spet tako, določeni dobri računovodski programi že desetletja ponujajo preglede na tisoč in en način, edino, kar je sedaj slabše, kot pri crm, je, da morajo pri nas zaprositi po mailu za podatke in jih dobijo potem zelo hitro, pa kar, koli si zaželijo, s tem, da bi dober crm program verjetno lahko dostopal in line v sql baze in dajal podatke takoj, samo spet ni to ne vem kaka prednost v našem poslu....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

MartinKrpan ::

mat xxl je izjavil:

No Misko, mi ravno nekaj zastonj iščemo, oziroma v osnovi obratovanje zastonj, gostovanje lastno, same prilagoditve in uvajanje pa je seveda lahko plačljivo, sedaj testiramo Zoho in Vtiger, pri zadnjem je slovenski zastopnik katastrofa neodziven ....

Torej Miško predstavi, kaj in kako seveda samo, kot sem napisal ....


MAT, mi delamo z ZOHOtom 2 leti. KOt si verjetno že sam ugotovil je do 10 uporabnikov zastonj, tako za začetek bo.
Smo potestirali že kar nekaj CRM jev pa nam je ta nekako najbolj sedel. Če boš rabil pomoč me kontaktiraj ni problema ...

Kar pa ne znamo pa nam pomagajo tile www.kid.si

MartinKrpan ::

lorencing je izjavil:

Pozdravljeni vsi skupaj, vidim, da je izbira CRMja, ERPja ipd kar zahtevna naloga. Pri nas prav tako izbiramo najbolj optimalno opcijo. Po več kot 25 letih uspešnega delovanja podjetja bi radi modernizirali poslovanje. Za sedaj izbiramo med Salesforce, Navision CRM in Intrix ... me pa zanima nekaj drugega ... ali ima kdo realne podatke o tem kako se je poslovanje izboljšalo ali kakšen je dejanski "profit" odkar uporabljajo(-te) določeno CRM aplikacijo ali podoben sistem? Ima kdo kak podatek na to temo?

Lp

V uradni literaturi govorijo o 20-30% povečanju prometa. Nekaj je na tem. Dejstvo pa je da moraš biti strikten in natančen pri vpisovanju podatkov. Ker razne Excel, outlook in zvezki variante pri tem odpadejo.
Evo primer neuporabe CRMja pri kolegu (cca.20 zap). Imel je odličnega prodajalca seveda je želel večjo plačo. Ja saj mu jo je vedno povečal saj ni bilo problema. Lani pa sta prišla do točke, ko se nista zmenila in prodajalec je odšel, odpeljal nekaj ključnih strank. Kolegu je padla prodaja za 40%, HALO. Ko mi je to govoril mu nisem verjel...
Ne rečem da bi CRM to preprečil bi pa verjetno omilil celotno zadevo. Kupci niso last prodajalca ampak podjetja in seveda vse informacije povezane s komunikacijo s kupcem ...

Tody ::

Haha good luck nagovarjat stranke, katere so bile obveščene da je njihov kontakt zamenjal firmo in vrjetno isto dela v drugi firmi.

MartinKrpan ::

Tody je izjavil:

Profita od CRM-ja ne boš imel. Tvoji uslužbenci bodo lahko še zmeraj zabušavali in stranke ne klicali kot je bilo to do sedaj.

Dobi se na preglednosti in učinkovitosti, če je to tvoj cilj. Če si bolj učinkovit in imaš na voljo podatke od kjerkoli in kadarkoli (kdaj so kaj kupili za koliko, kdaj nazadnje, kdo v podjetju, kdaj imajo rojstni dan in priljubljene parfume), je vrjetnost da boš več prodal. CRM pa zate ne bo prodajal. Neglede kaj ti rečejo prodajalci.

Tody, reporti nam točno povedo koliko klicov je kdo naredil, koliko nalog, koliko ponudbo, itd . Reporting sistem je zelo dodelan. Tako da tvoja trditev ne drži da bodo prodajalci še vedno zabušavali.

Zdaj grem pa delat naprej ...;)

Tody ::

Seveda je če vrjameš tem številkam :)

Invictus ::

MartinKrpan je izjavil:

Lani pa sta prišla do točke, ko se nista zmenila in prodajalec je odšel, odpeljal nekaj ključnih strank. Kolegu je padla prodaja za 40%, HALO. Ko mi je to govoril mu nisem verjel...

To je skoraj zrelo za tožbo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mat xxl ::

Je pa uvedba CRM sistema zapletena, če je poslovanje v stilu, vsak posel drugačen, poseben unikaten.......

Smo bili z nekaj firmami v kontaktu, z podobnimi unikatnimi posli, kot jih delamo samo in so vsi opustili zadeve, pri nas konkretno je pa najhuje to, da ko nam svetovalci pridejo svetovati, se samo čudijo in nas debelo gledajo, ko vidijo, kake Excel tabele imamo vspostavljene in za promet, kontakte, plane, registracije produktov in nas potem sprašujejo, da dvomijo, da bomo sploh kaj pridobili.......

Tako, da za sedaj smo zadeve odložili v bodočnost, bomo pa v enem takem programu vzpostavili vsaj kpl imenik poslovnih partnerjev vključno z opozorili na rd ipd. Ker naš posel, ki je v osnovi specializirana mednarodna trgovina na debelo, je tako unikaten, da ni nekih splošnih pravil in je potem zelo težko delati s takimi programi + v več jezikih ......

Ko se povečamo, pa bo čas, čeprav upam, da ostanemo mali na ravni obvladljivega z do 20 zaposlenimi v tujini in pri nas.

sebastian9 ::

Imam eno na pol tehnično vprašanje. Vodstvo pri nas ravno tako razmišlja o uvedbi CRM-ja. Sedaj namreč uporabljamo en kup Excel datotek, ki so sicer čisto ok, vendar nekih primerjav in analiz z njimi v bistvu nihče ne dela ... vsak komercialist mora pripravljati redno poročilo o strankah in poslih, tako da podatke so navajeni vpisovat, ampak nam ti nič ne pomagajo, ker nima nihče časa potem te datoteke skupaj kopirat v eno, itd.

Sedaj pa je dilema naslednja - tesno sem preizkusil Intrix, CRM.si in še Zoho CRM. In ja, vsak sistem ima neko svojo prednost - vendar se poigravam z mislijo, da bi sam sestavil neko enostavno CRM evidenco v Microsoft Accessu. Glede na to, da se da tam narediti vse medsebojne povezave, kot so običajne v CRM-ju (stranke - posli - organizacije - uporabniki, itd.) ne vidim problema, da to ne bi šlo, ker nimamo potrebe po nekih posebnih funkcijah, ampak samo to, da imamo na enem mestu zbrane vse podatke od strank in ponudb, in pridobljenih poslov.

Ključni razlog zakaj razmišljam o tem je, da so vse razne rešitve "v oblaku" pogosto na začetku relativno ugodne, kasneje pa postanejo hitro drage, ker imajo vse cene na uporabnika in na vključene funkcije. Je mogoče kdo že poskusil kaj takega? Sem kaj ključnega spregledal?

Čisto informativno še to: CRM bo pri nas uporabljalo maks. cca. 5 ljudi. Ključno je to, da je enostavna za uporabo, drugih posebnosti pa ni - in tudi ne bo veliko strank vnesenih (cca 50 - 100 predvidevam v prvem letu).

Hvala!

SeMiNeSanja ::

V Access-u so sprogramirane tudi rešitve za zelo velika podjetja, tako da je vprašanje le, koliko ti je všeč in koliko ga obvladaš.

Če imaš pogum in voljo, pričakovanja pa realna, dejansko ni razloga, zakaj se zadeve nebi lotil z Accessom.

Edino, kar za shranjevanje tabel najbolje kar od začetka uporabljaj SQL Server Express.

mat xxl ::

Ko boste ugotovili koliko časa in dela vam bo morebitna uvedba CRM požrla , pred vsem brez veznega dela, boste z veseljem enemu naložili, da iz posameznih tabel naredi grupno tabelo......

Sami smo se dolgo ukvarjali z tem, testirali ni, da ni ja za pod 10 oseb, na koncu smo od bistveno bolj profi firme slišali njihove nasvete okoli uvajanja in prigode ....... njiov rezultat za 100 ljudi, danes tega več ne uporabljajo, dober računovodski program pravilno postavljen pa da večino teh podatkov, tako, da mi smo projekt ustavili in zamrznili.......

Najbolj nam v bistvu fali le tak del CRM ja, kjer so dokumentirano vodeni vsi stiki z posamezno stranko in opomnilniki vezani na to, in jasno posledično boljši nadzor nad zaposlenimi in, čez to še neki imenik stikov....., vse ostalo načeloma dobimo iz drugih podatkov....

DJ-DUST ::

Ravnokar testiram Feng Office

@mat xxl: prav ta ponuja vse kar si naštel da ti fali


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ERP/CRM za manjše proizvodno podjetje (strani: 1 2 )

Oddelek: Programska oprema
7115486 (930) Goran's Blog
»

Upravljanje s strankami

Oddelek: Loža
61695 (1319) Yohan del Sud
»

Program za izdelavo računov in vodenje evidence

Oddelek: Programska oprema
166839 (4306) Sklemen
»

Spletna aplikacija za podjetnike

Oddelek: Programska oprema
312346 (1755) uroszo
»

Izdelava gui obrazca za vnos in iskanje podatkov

Oddelek: Izdelava spletišč
61506 (1370) Ales

Več podobnih tem