Forum » Šola » Ladijsko strojništvo(Ljubljana)
Ladijsko strojništvo(Ljubljana)
Velki ::
Opazil sem da je nekam malo vpisa na to program pa me zanima kje tiči razlog za tak vpis. A je program tako težak(kar se mi pa zdi težko verjeti saj je VSŠ)? Kake so pa možnosti zaposlitve(a se da dobit hitro delo in kako je plačano). A je razlog v tem da je potrebno veliko potovat pri takem poklicu? Imam namreč problem pri odločitvi za študij, najraje bi se vpisal na UNI program strojništva vendar ne vem kaj točno bi potem delal, saj konstruiranje izdelkov oz. delo v tovarni me ne mika. Raje imam kaka "terenska opravila" tudi če so manj plačana. Trenutno sem v zadnjem letniku tehnik računalništva, pa sm ugotovil da 8 urno sedenje v eni sobi ne bo zame.
Blinder ::
To bi moral bit študij bolj za delavce za na ladjah. Mogoče pa te ladijske strojnike ponucajo za iste jobe kot navadni strojniki, sam da pač imajo manj ugledno izobrazbo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
first_line ::
Pomoje v to smer grejo bolj tisti ki imajo kakšne 'veze' in jim je služba zagotovljena. Specializacija ni nekaj kar bi šel zato ker te zanima, potem pa nimaš kaj delat. Bolje štartat ne sigurno in šele nato osredotočenje na to kar bi res rad počel. Sploh v strojništvu, saj je vse isti k :) F=m*a in pa p*V=m*R*T
Moram priznat da je tudi meni všeč da bi delal na kakšnem tankerju, naftni ploščadi... Šiht+kvihtanje+ wiski in karte
Moram priznat da je tudi meni všeč da bi delal na kakšnem tankerju, naftni ploščadi... Šiht+kvihtanje+ wiski in karte
alexa-lol ::
first_line je izjavil:
Moram priznat da je tudi meni všeč da bi delal na kakšnem tankerju, naftni ploščadi... Šiht+kvihtanje+ wiski in karte
+ ljubica v vsakem pristanišču
_commandos_ ::
Opazil sem da je nekam malo vpisa na to program pa me zanima kje tiči razlog za tak vpis. A je program tako težak(kar se mi pa zdi težko verjeti saj je VSŠ)? Kake so pa možnosti zaposlitve(a se da dobit hitro delo in kako je plačano). A je razlog v tem da je potrebno veliko potovat pri takem poklicu? Imam namreč problem pri odločitvi za študij.
Jaz sem študent pomorstva - 3.l. navtike
Redni študij ladijskega strojništva se izvaja v Portorožu izredni pa v Ljubljani.Zelo malo vpisa je zaradi tega ker za ta poklic se predvsem vpisujejo tisti kateri mislijo resno delati na ladji, je pa to naporno delo na ladji (hrup glavnega motorja ter velika vročina).Študijski program ni težak razen če nisi rojen z dvemi levimi rokami.V sloveniji je največji zaposlovalec pomorščakov Splošna Plovba pri kateri lahko zaprosiš za kadrovsko štipendijo ,kar se dala tiče je pa potrebno čakati par mesecev na prvi ukrcaj na ladjo.Plače pa so za:
-Kadeta/Asistenta po novem od oktobra 600€ do nadaljnega (prej 914€)
-3častnik ima plačo cc.2100€
-2.častnik cc 3500€
-1.častnik cc 5000€
first_line je izjavil:
Pomoje v to smer grejo bolj tisti ki imajo kakšne 'veze' in jim je služba zagotovljena.
niti ne
first_line je izjavil:
Moram priznat da je tudi meni všeč da bi delal na kakšnem tankerju, naftni ploščadi... Šiht+kvihtanje+ wiski in karte
to bi naredu samo enkrat v prvem pristanišču pa bi bil izkrcan ter bi si iskal novega delodajalca
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _commandos_ ()
first_line ::
_commandos_ ne bit užaljen no. Pa če bi ga pil na naftni ploščadi vse dokler ne bi pristala v pristanišču bi kar trajalo.
_commandos_ ::
zakaj bi bil užaljen ? Drugače povem samo realno stanje kakšno je.
To sem mislil za tankerje ne za ploščadi katere v svoji obratovalni dobi pristanišča ne vidijo med transportom pa je samo poveljnik na ploščadi.
Če bi pil na platformi med obratovanjem bi v roku 72h z helikopterjem prišla tvoja zamenjava (stroški helikopterja in karte za domov ti samo odtrgajo od plače) katera bi ti preklela vse po spisku saj je morala predčasno zaključiti z dopustom.
To sem mislil za tankerje ne za ploščadi katere v svoji obratovalni dobi pristanišča ne vidijo med transportom pa je samo poveljnik na ploščadi.
Če bi pil na platformi med obratovanjem bi v roku 72h z helikopterjem prišla tvoja zamenjava (stroški helikopterja in karte za domov ti samo odtrgajo od plače) katera bi ti preklela vse po spisku saj je morala predčasno zaključiti z dopustom.
_commandos_ ::
A je razlog v tem da je potrebno veliko potovat pri takem poklicu?
Da ti odgovorim še na to vprašanje.
Kot asistent moraš biti eno leto na ladji SP ima pogodbe za celo leto.(Na ladjah ni SatTV in interneta, satelitski telefon ti pa računajo 4$/min) Kot častnik pa imaš pogodbo 6 mesecov doma 6 +/-1 mesec na ladji (večinoma plus). Pri boljših delodajalcih so pa pogodbe 2/2 3/3 2/4.
Velki ::
Kolk časa pa potem potrebuješ za napredovanje(a samo eno leto kot sem te razumel v zadnjem postu)? Pa kaj potem ni vmesnih mest greš kar direktno na tretjega častnika?
Blinder ::
pa kaj sanjaš o častnikih. če boš dobu job za najmanjšo plačo in največ dirty jobe boš lahko srečen. Koliko ljudi postane častnik? 1 na 20?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Velki ::
Ne saj pravim da se mi zdi čudno kokr je on napisu. Sam tud za 600€ ne bo noben za taka obdobja na morju in delal v takem okolju, za tako delo se lohk zaposliš brez fakultete v sloveniji.
_commandos_ ::
po končanemu faksu si prvo leto na ladji asistent, 4ure opravljaš vsa dela z nižjo posadko druge 4ure pa opravljaš delo z častnikm.Po enemu letu plovbe pa greš delati pred kapitanijo častniške izpite in po opravljenih izpitih si uradno upravitelj stroja do 750Kw (3.častnik) in do napredovanja v 1.častnika moraš imeti 36mesecev plovbe ter opravljene izpite pred kapitanijo da dobiš uradni naziv upravitelj stroja 3000+Kw.
častnik lahko postane vsak z ustrezno šolo(srednja pomorska oz pomorski faks) in oravljeno asistenturo/kadetaturo.
pa kaj sanjaš o častnikih. če boš dobu job za najmanjšo plačo in največ dirty jobe boš lahko srečen. Koliko ljudi postane častnik? 1 na 20?
častnik lahko postane vsak z ustrezno šolo(srednja pomorska oz pomorski faks) in oravljeno asistenturo/kadetaturo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _commandos_ ()
mihec87 ::
Tukaj govorimo o pridobitvi papirja za častnika.Delovno mesto častnika pa verjetno ni na voljo na vsakem vogalu..
_commandos_ ::
po mojih informacijah je splošna plovba še vsakega častnika brez iskušenj vkrcala.
drugače pa je tudi tujina in forumi ter strani z ponudbami za delo http://maritime-connector.com/jobs/
drugače pa je tudi tujina in forumi ter strani z ponudbami za delo http://maritime-connector.com/jobs/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _commandos_ ()
antberg ::
ljudje! sam upam da bo kdo vidu tole se letos :D uglavnem, kok je šans oz. a sploh obstajajo - da najdeš z izobrazbo dipl. inž. lad. strojništva službo na kopnem? sm namreč ženska pa nism zihr če je ta smer primerna zame. prvih par let bi najbrž že šlo, bit dalj časa na ladji mi ni problem, ampak za kšne 10 let naprej pa nemorm zih rečt, da nebom hotla met familije ipd. pa bi znal pol ta šiht bit ovira..
ps. redni študij je v portorožu, izredni pa v ljubljan, a ne? kaj je fora izrednga sploh? a je možno se vpisat na izrednga v lj. normalno takoj po sredni, zarad tega ker je men portorose precej daleč, pa selitev ne pride v poštev?
ps. redni študij je v portorožu, izredni pa v ljubljan, a ne? kaj je fora izrednga sploh? a je možno se vpisat na izrednga v lj. normalno takoj po sredni, zarad tega ker je men portorose precej daleč, pa selitev ne pride v poštev?
Isotropic ::
pejt raje kaj drugega študirat.
najdeš lahko kakšen bolj nezahteven šiht za običajnega strojnika, recimo kot tehnolog (v kakšni plastikarni recimo, so pa taki ponekod tudi s 5. stopnjo in par let dela tam). ti pa študij ne bo v pomoč.
izrednega pač plačaš in ga delaš ob šihtu. ne priporočam.
drugače si kot dipl. ladijski strojnik oficir na barki, za une replye tam zgoraj. delavcev ne manjka.
najdeš lahko kakšen bolj nezahteven šiht za običajnega strojnika, recimo kot tehnolog (v kakšni plastikarni recimo, so pa taki ponekod tudi s 5. stopnjo in par let dela tam). ti pa študij ne bo v pomoč.
izrednega pač plačaš in ga delaš ob šihtu. ne priporočam.
drugače si kot dipl. ladijski strojnik oficir na barki, za une replye tam zgoraj. delavcev ne manjka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
korenje3 ::
kdo pa želi biti tehnolog v "plastikarni". bolj bednega in dolgočasnega šihta si ne predstavljam. smer konstrukcija je najbolj razgibano v strojništvu. vsak dan nekaj novega.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Isotropic ::
ni dolgočasen, če se greš še mal kvaliteto, vzorčenje...
za konstrukterja te bodo pa z ladijskim strojnistvom vzeli sam, ce si veliko delal med faksom prek študenta. sam to pomeni, da si študij praktično stran vrgel.
za konstrukterja te bodo pa z ladijskim strojnistvom vzeli sam, ce si veliko delal med faksom prek študenta. sam to pomeni, da si študij praktično stran vrgel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
JH84 ::
GTX970 ::
Študij ladijskega strojništva Lj je tako kot trenirati smučanje na Bora-bori.Neumnost.
No, mogoče bi lahko dali študentom tisti vedno pokvarjen policijski čoln za popravljati.
Za tovrstni študij pojdi v Split oz kakšno drugo obmorsko mesto z univerzo in tem programom.
No, mogoče bi lahko dali študentom tisti vedno pokvarjen policijski čoln za popravljati.
Za tovrstni študij pojdi v Split oz kakšno drugo obmorsko mesto z univerzo in tem programom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Isotropic ::
saj ne študira designa, izdelave plovil.
to je nekaj podobnega kot letalska smer na FS.
to je nekaj podobnega kot letalska smer na FS.
korenje3 ::
kdo pa želi biti tehnolog v "plastikarni". bolj bednega in dolgočasnega šihta si ne predstavljam. smer konstrukcija je najbolj razgibano v strojništvu. vsak dan nekaj novega.
od tebe pa nisem pričakoval takšnih neumnosti...v orodjarni si torej preživel bolj malo časa
in kaj dela tehnolog v orodjarni? nič. če že kaj naredi je da spusti testno serijo, preveri če vse dela ok, potem da zeleno luč za delo. je tako ali ni tako? na splošno pa piše delovne postopke za delavce ali pa nastavlja programe za cnc stroje.
zeloooo živahno delo. res.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Isotropic ::
nastavlja misliš CAM? to je kar zanimivo, sploh kakšen 5-osni.
v sam stroj jih pa včita delavec.
pozabil si še na vzorčenje, meritve in zagotavljanje kvalitete. mislim da imajo to tut tehnologi na čez (same meritve pa delavci)
v sam stroj jih pa včita delavec.
pozabil si še na vzorčenje, meritve in zagotavljanje kvalitete. mislim da imajo to tut tehnologi na čez (same meritve pa delavci)
korenje3 ::
nastavlja misliš CAM? to je kar zanimivo, sploh kakšen 5-osni.
v sam stroj jih pa včita delavec.
pozabil si še na vzorčenje, meritve in zagotavljanje kvalitete. mislim da imajo to tut tehnologi na čez (same meritve pa delavci)
odvisno od podjetja. v večjih podjetjih ponavadi tehnolog naredi program, delavec pa sam surovce menja.
mi imamo enega tazga, ki je prej delal v orodjarni 7 let. misli da vse zna, pa nima pojma o jeklih, plastiki ipd. med delom je celo naredil višjo šolo. sam res ne vem kako mu je to uspelo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
bajsibajsi ::
_commandos_ je izjavil:
Jaz sem študent pomorstva - 3.l. navtike
Redni študij ladijskega strojništva se izvaja v Portorožu izredni pa v Ljubljani.Zelo malo vpisa je zaradi tega ker za ta poklic se predvsem vpisujejo tisti kateri mislijo resno delati na ladji, je pa to naporno delo na ladji (hrup glavnega motorja ter velika vročina).Študijski program ni težak razen če nisi rojen z dvemi levimi rokami.V sloveniji je največji zaposlovalec pomorščakov Splošna Plovba pri kateri lahko zaprosiš za kadrovsko štipendijo ,kar se dala tiče je pa potrebno čakati par mesecev na prvi ukrcaj na ladjo.Plače pa so za:
-Kadeta/Asistenta po novem od oktobra 600€ do nadaljnega (prej 914€)
-3častnik ima plačo cc.2100€
-2.častnik cc 3500€
-1.častnik cc 5000€
Ker je od objave minilo ze kar nekaj let, obujam staro temo, v upanju za bolj sveze informacije. Torej, mogoce kdo ve, kaksna situacija je te dni za ladijske strojnike?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prepis v 1. letnik na drug faksOddelek: Šola | 2078 (1491) | KAVINSKY |
» | Nesposobnost ameriske mornarice (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17702 (14662) | Okapi |
» | Strojništvo vs. Meteorologija z geofizikoOddelek: Šola | 5170 (4456) | jype |
» | Delo na ladjiOddelek: Loža | 15053 (11788) | chort |
» | [razcep] Vojak kot poklic (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14559 (13292) | Keyser Soze |