» »

Amazon.de in garancija

Amazon.de in garancija

damirez ::

Pred pol leta sem kupil na amazonu neko tablico imel vse v etuiju niti ven iz stanovanja je nisem vzel, no danes sem pa opazil, da je ekran defekten.
Pojma nimam, kako in kaj je zdej z uveljavljenjem garancije. Kakšna je procedura. Nemško ne zastopim nič.
Komu pošljem izdelek, amazonu ali proizvajalcu tablice?
Kdo krije poštnino?
Kaj če ne bodo garancije priznali?

Hvala vnaprej.

Janac ::

Slikaj kaksen je ekran.

bluefish ::

Načeloma se pri Amazonu precej potrudijo z reševanjem garancijskih ter reklamacijskih zahtevkov.
Je pa seveda odvisno od poškodbe oz. okvare.

Ajrina ::

Lahko jim napišeš mail v angleščini. Moja sestra je imela nesrečo s fotoaparatom iz amazon.de + psom ;(( Potem sem jim pisala na contact support (pomagala sem si z google translate). Dobila sem tak odgovor:
Dear Customer
We are sorry to hear that your camera is not working properly.
If you are still within the warranty period you may:
* contact the manufacturer to resolve the issue
or
* send the item to our repair service.
You may contact the manufacturer by using the following Olympus Europa Holding GmbH:
Tel. 00800 - 67108300, gebührenfrei
http://www.olympus.de/site/de/c/cameras...
If you want to return the item to our repair service, please visit our help pages for more information (e.g. on warranty, repair duration, shipping etc.) and fill in our repair service contact form:
http://www.amazon.de/gp/help/customer/d...
Because the camera was damaged by a dog, please notice that in the form.
The Repair Service will tell you the costs for repairing.
If you say, taht it is too expensive, they will send the unrepaired camera back to you.
After your camera has been repaired, it will be returned to you directly.
Thanks a lot for your efforts.
Have a nice day.


P.s.: vprašanja in komentarje kaj in kako se je zgodilo postavite moji sestri :D

P.s.2: foroaparat smo potel poslali na pooblaščen servis v slo, ker je bilo hitreje in ceneje. Olympus ima neko pred določeno ceno za vsak model, tako da je bilo popravilo nekaj čez 100EUR. Še vedno bolje kot nov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Ajrina ()

damirez ::

 tak je ekran

tak je ekran



Ampak imam problem jih kontaktirat, ker je bil naročen na drug naslov in sicer na nek naslov v avstriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirez ()

St235 ::

Ni noben problem. Če je bil izdelek kupljen pri njih bodo zadevo reševali ne glede na to kam je bilo poslano in kdo je trenutni lastnik.

Janac ::

damirez je izjavil:

 tak je ekran

tak je ekran



Ampak imam problem jih kontaktirat, ker je bil naročen na drug naslov in sicer na nek naslov v avstriji.


Za tak ekran mi pri Medion servisu niso hoteli upostevati garancije, popravilo blo 230EUR

damirez ::

Sam jest res nism nič kriv... Res čisto normalna uporaba. Tud ven iz stanovanja ga nisem nesel in vedno je bil v etuiju.

Janac ::

Nemorem verjet, a popolnoma isto sem jaz govoril ko se mi je to zgodilo :D

Medion Lifetab problem z zaslonom

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

bluefish ::

Pošlji mail z razlago ter sliko Amazonu in počakaj na odgovor.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Carinski postopek/dokument

Oddelek: Loža
353097 (1892) scipascapa
»

Deli za vozila

Oddelek: Kaj kupiti
91574 (1268) Polanc
»

Geekbuying garancija

Oddelek: Loža
455533 (3885) N0t0ri0us
»

Pošiljanje paketa v Nigerijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
8924034 (13919) St235
»

Mednarodna prodaja!

Oddelek: Loža
425014 (4367) razzor

Več podobnih tem