» »

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h

Omejitev hitrosti v poseljenem okolju na 30km/h

SplitCookie ::


Meni je prav, samo da je manj avtomobilov.


Wuhhuuuu
ŠE več dvotaktnih prdalic brez katalizatorja

WUHUHU
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Pithlit ::

Grumf je izjavil:

Evo vam bom počasi vbrizgaval dele tistega članka o mestnem prevozu v Curitibi:

Dej poleg tega kolk je tam vse tolk fajn povej še da je to rezultat striktnega urbanega planiranja (vključno so podiranjem bajt, pa preseljevanjem folka, pa še kakšno radikalno potezo). Pa da ta tvoj hudo opevani BRT operira na 5ih glavnih ulicah.

To se v Lj ne more zgoditi... razen če jo potres poruši pa jo na novozgradimo.

Ja. Curitiba se sliši fajn.

Moving around in a car can be difficult in and around the city centre because of the many one-way streets and frequent traffic jams. This makes the public transportation system more attractive if one wants to go there. The Trinary Road System allows quick access to the city centre for car drivers.

Ampak tolk fajn pa spet ni.
Life is as complicated as we make it...

Grumf ::

Heh, to pomeni samo več avtobusov za večje pokritje, po drugi strani pa je Ljubljana bistveno manjša. In seveda oni še imajo
avtomobile, jaz bi jih ukinil ali pa na kaksen drug nacin zajezil (dovolilnice, vstopnine,...).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

SplitCookie ::

Heh. Na morje pa bo folk hodil peš ali z bicikli ne.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Grumf ::

Še enkrat, MESTNI promet...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

SplitCookie ::

Lej, ljudje tudi živijo v mestih in če greš prepovedat avtomobile prepoveš tudi to.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Grumf ::

Oh odlično, brez tebe mi to ne bi padlo na pamet, dobro da te imam,
"jaz bi jih ukinil ali pa na kaksen drug nacin zajezil (dovolilnice, vstopnine,...)."
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

SplitCookie ::

Ja, pa parne pa neparne tablice a ne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

m0LN4r ::

Hmm, če se je z busom furat po mestu tako kul, zakaj pa je v prvem mestu sploh propadel in se ni delalo na izboljšavi le tem?
Večina se je skozi čas odločila za avto, jebiga. Problem je le v preveliki količini avtov in premalo cest.

500 let stara mesta mamo maš prav. Takrat je spet več ljudi jahalo čez ljubljano na lastnem konju, kot pa 40 komadov na eni prikolici.

Več je bilo dreka zaradi tega, pa se ni nič spremenilo, niso se vsi vozili na eni prikolici z dvema konjema, da bi se to spremenilo.



Ja to zgleda zelo varno. Malo črnega humorja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

To top that maš tu lep primer skozi eno moderno, yet staro mesto z več miljoni prebivalsta.
Javni prevoz in avto

Destinacija od točke A do B skozi mesto. Če bi dal not, naše buse pa naše vlake bi me prav zanimalo če bi v enem dnevu to relacijo nardil.

Pa japonci nimajo omejitev v celem mestu 30kmh. 30kmh je srednji vek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Napačen link, tega sem mislil

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Grumf ::

m0LN4r je izjavil:

Pa japonci nimajo omejitev v celem mestu 30kmh. 30kmh je srednji vek.


V Tokiju skoraj ni prometa, prvič imajo izredno učinkovit subway, drugo je pa bolj zanimivo, ne moreš registrirat
avta če ne dostaviš dokazila, da ga imaš kam parkirati in če pogledaš cene m2 v Tokiju ti je hitro jasno, da takih
ni veliko.

No o shinkansenih pa sploh ne bi govoril (so pa dragi).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Grumf ::

Aja je pa subway tako nabit da v rush hourju zaposleni subwaya z belimi rokavičkami rinejo folk v vagone,
garantiram ti, da noben razvajen avtomobilski slovenček tega ne bi mogel prenesti, tistemu ki se LPP
avtobusi zdijo polni - nima pojma :D
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

m0LN4r ::

Jaz vidim kr nekaj avtov preko googe stretview v tokiu pa so večinoma poceni avteki.
Škoda da ni gužve na tem posnetku:

Aja res nimajo avtov:
https://www.google.si/search?q=tokyo+tr...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Grumf ::

kdo je pa rekel da nimajo avtov...

"Imagine Tokyo is the biggest city on earth and it has less traffic jams nowadays than other great cities."

Grumf je izjavil:

kdo je pa rekel da nimajo avtov...

"Imagine Tokyo is the biggest city on earth and it has less traffic jams nowadays than other great cities."


Čeprav moram pa reči, da sem imel očitno srečo ali pa so jami na vpadnicah, ker nič od tega nisem videl.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

SplitCookie ::


"Imagine Tokyo is the biggest city on earth and it has less traffic jams nowadays than other great cities."

Tokyo has no traffic
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Grumf ::

SplitCookie je izjavil:


"Imagine Tokyo is the biggest city on earth and it has less traffic jams nowadays than other great cities."

Tokyo has no traffic


Jah, sorry, jaz se ga nisem zapolnil kot zabitega od avtomobilov, karkoli je že bil razlog za to.

Ampak da se ne boš zasekiral, to ti ne da nič bolj prav.

Hmm, čeprav tole moram pa raziskati, tista slika traffic jama je stara več kot 20 let (1990) in jaz se
nikakor ne morem spomniti, da bi kaj takega videl, sem šel še fotke tokia gledat, pa ni nikjer nekega
hudega prometa...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Grumf ::

Mhm, nekaj bolj up to date:

The difference with figures in Tokyo is even more stark. Tokyo's urban area is only one third that of Guangzhou, and one ninth that of Beijing, it has three times the number of vehicles of Guangzhou, and just as many as Beijing. But even with Tokyo's population of more than 13 million, there are seldom traffic jams there, even during rush hours. And Tokyo has none of the various car measures used in Shanghai, Beijing and Guangzhou, such as alternate-day use of cars and rush-hour restrictions. So how does Tokyo, with the same number of vehicles as Beijing, solve traffic congestion when its roads are narrower than those of the Chinese capital?

Vir:http://europe.chinadaily.com.cn/epaper/...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

SplitCookie ::

Relying on restrictions can only result in the automobile industry, consumers and the government losing out.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Grumf ::

Heh, sem pa mimogrede še tole našel:
"Trying to cure traffic congestion by adding more capacity is like trying to cure obesity by loosening your belt."
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

SplitCookie ::

Jep.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Gregor P ::

Grumf je izjavil:

Aja je pa subway tako nabit da v rush hourju zaposleni subwaya z belimi rokavičkami rinejo folk v vagone
... samo ne v Tokiu oz. celo več, ne na Japonskem:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

[D]emon ::

Gregor P je izjavil:

Grumf je izjavil:

Aja je pa subway tako nabit da v rush hourju zaposleni subwaya z belimi rokavičkami rinejo folk v vagone
... samo ne v Tokiu oz. celo več, ne na Japonskem:|


Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

darkolord ::


Gregor P ::

Hudiča na tej postaji sem bil večkrat in še nikoli nisem doživel tega.

Ste imeli prav, se opravičujem:)

Grem pobirat saje okoli naših toplarn8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

amigo_no1 ::

Verjetno nisi bil v "rush hour" času.

m0LN4r ::

Ja no in kje je ljubljana proti tem miljonskim mestom? En mal zelo daleč in takih problemov nebi smelo bit. Če mamo mi v ljubljani problem preveč onesnaženega zraka zaradi fosilnih prevoznih sredstev, bi že drugje kjer so veliko večja mesta že pomrli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

darkolord ::

Kaj si hotel s tem povedati? Da je vse ok, dokler ljudje ne začnejo umirat direkt zaradi tega?

m0LN4r ::

Ja so hujše stvari, kot pa to
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

lexios ::

jype je izjavil:

Popolnoma logično je, da tudi je na obrobju centra (ali kjerkoli drugje) nezaželeno, da bi avtomobili drveli po cestah, v bližini katerih se gibljejo ljudje.



Boš pač vozil 30 skozi naselja, če se jim ne moreš izogniti.


Ej, Jype in ostali kolesarji... Djte se s kolesi zapelat mal čez S mejo, pol pa pridet povedat o stanju cest in omejitvah skozi naselje!

Glede na to, da se v večini primerov radi zgledujete po razvitem delu EU in naših severnih sosedih bo vrjetno omejitev skozi naselja tam kr 10km/h, nje?;((

Daedalus ::

Pri 30km/h je tega, tako kot tudi zaviranja, bistveno manj, ker se zaradi nižje hitrosti tudi bistveno lažje predvideva in vnaprej odziva na stanje na cesti pred vozilom.


Vse to se b.p. izvaja tudi pri 50 km/h. Če te pa že pri 50 km/h muči opazovanje okolice zaradi tunelskega vida, nisi sposoben gledat naprej, opazovat okolice in predvidevat dogajanja... pol pa res nimaš kaj iskat na cesti za volanom avta.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

lexios> Glede na to, da se v večini primerov radi zgledujete po razvitem delu EU in naših severnih sosedih bo vrjetno omejitev skozi naselja tam kr 10km/h, nje?;((

To je nemška iniciativa, kjer s tem nimajo težav. V UK imajo "20 is the new 30" iniciativo, ker hitrosti zapisujejo v zastarelih enotah.

Daedalus> Vse to se b.p. izvaja tudi pri 50 km/h.

Hočeš reči pri 69? Ker toliko vozijo tisti, ki jih je strah obsceno visokih kazni in bi vozili 49, če bi bila omejitev 30.

Daedalus ::

Hočeš reči pri 69? Ker toliko vozijo tisti, ki jih je strah obsceno visokih kazni in bi vozili 49, če bi bila omejitev 30.


Jadno špekuliranje brez osnove.

Drugače pa glede na omejitve na naših cestah, moraš biti sposoben opravljati zgoraj omenjene stvari do vključno z 130 km/h, ki je max. dovoljena hitrost na naših cestah. V nasprotnem primeru nimaš kaj iskati na cesti. In ja, za precej voznikov je kr misterij, kako so spravili skupaj izpitno vožnjo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

para! ::

In ja, za precej voznikov je kr misterij, kako so spravili skupaj izpitno vožnjo.

Ampak, da bi poostrili pogoje za vozniški izpit, to pa ne, ker potem ne bi bili vsi več enakopravni!! Raje ciljat na to, da se skensla vsem avte, da se kdo k mu bomo rekl "tis pa nesposobn pa te ne bomo spustil na cesto" ne bo počutu zapostavljenega :)
Death before dishonor!

jype ::

Daedalus> Jadno špekuliranje brez osnove.

Ne, dejstvo.

Super Sonic ::

S takšno pozornostjo na vožnjo, je tudi 30 km/h preveč, v avtomobilih celo smrtno. Še en dokaz več, da izpit za avtomobil dobi vsak in da je vseeno, če imamo eno trafiko, kjer to talajo.

(no brakes)

In še padec (upam, da ni bilo prehudo).


Veliko pred tem, da se mesta zadušijo ob vožnjah na 30km/h, je treba naredit selekcijo med vozniki in nato še predpisat konkretne kazni za slabo vzdržavana vozila. Predpisane hitrosti so ok, marsikje celo preznike, tudi kje previsoke.

Vse to se b.p. izvaja tudi pri 50 km/h.

Absolutno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Super Sonic> se mesta zadušijo ob vožnjah na 30km/h

Mesta se nič ne bodo zadušila, ker bo promet tekel bolj tekoče, tišje in precej hitreje kot zdaj.

Super Sonic> S takšno pozornostjo na vožnjo, je tudi 30 km/h preveč, v avtomobilih celo smrtno. Še en dokaz več, da izpit za avtomobil dobi vsak in da je vseeno, če imamo eno trafiko, kjer to talajo.

Če bi bilo cestišče urejeno (brez lukenj in grbin) in če ne bi vozniki avtomobilov vzvratno s parkirišča zapeljali preden se prepričajo, da to lahko varno stojijo, bi bil kolesar na posnetku zgoraj precej lažje skoncentriran na druge reči, kot je npr. cestno pohištvo v obliki zapornice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Looooooka ::

To je nemška iniciativa, kjer s tem nimajo težav. V UK imajo "20 is the new 30" iniciativo, ker hitrosti zapisujejo v zastarelih enotah.

No no pa smo spet tam a ne.
Spet pobiramo samo DREK od nemcev.
Pozabljamo, da lahko na njihovih avtocestah skurim avto pa ne bom dobil kazni za prehitro voznjo.
Ce bi mel obvoznice/avtoceste na katerih lahko clovek prispara tudi 2-3 ure potem ne bi bil noben problem vozit 30km/h po mestu.
Tipicna slovenska mentaliteta.
Primerjaj se z mercedezom in ignoriraj dejstvo, da si zastava.

Sj ni cudno, da mamo potem krozna krizisca s semaforji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

jype ::

Looooooka> Pozabljamo, da lahko na njihovih avtocestah skurim avto pa ne bom dobil kazni za prehitro voznjo.

Skuriš ga lahko tudi pri nas, na vsakem avtomobilskem servisu.

Looooooka> Ce bi mel obvoznice/avtoceste na katerih lahko clovek prispara tudi 2-3 ure potem ne bi bil noben problem vozit 30km/h po mestu.

Saj jih imamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Looooooka ::

No si spet pokazal, kok resni so tvoji odgovori glede voznje z avtomobilom. Niso.

jype ::

Sine, ko boš imel za seboj toliko kilometrov kot jaz, se boš pa lahko širokoustil.

Da je obvoznica zabasana seveda ni krivda omejitev v mestu, kolesarjev ali mestnega prometa, temveč krivda tistih, ki se s praznimi vozili natlačite na obvoznice in avtoceste, ki so posledično popolnoma polne. Pametni se z avtomobili po njimi vozimo ob urah, ko so prazne.

Gregor P ::

LOL ob urah ko so prazne, ker vsi ljudje delajo le takrat, ko sami hočejo ... kakšni utopisti;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Seveda vsi delajo le kadar sami hočejo. Sredstva prisile so v kontekstu delovnega razmerja protizakonita.

IcEk` ::

Ipak mors voznjo prilagodit razmeram na cesti. Nic te ne sme presenetit :) Brez izgovorov jype :D

Aston_11 ::

Angleška kraljica je rekla, če nimajo kruha, pa naj jedo potico.

jype ::

IcEk`> Ipak mors voznjo prilagodit razmeram na cesti. Nic te ne sme presenetit :) Brez izgovorov jype :D

To drži. Glavni vzrok je ta, da sem spregledal rampo.

Aston_11> Angleška kraljica je rekla, če nimajo kruha, pa naj jedo potico.

Marija Antoineta je bila rojena kot avstrijska nadvojvoda in nekaj časa tudi francoska kraljica.

Daedalus ::

Če bi bilo cestišče urejeno (brez lukenj in grbin) in če ne bi vozniki avtomobilov vzvratno s parkirišča zapeljali preden se prepričajo, da to lahko varno stojijo, bi bil kolesar na posnetku zgoraj precej lažje skoncentriran na druge reči, kot je npr. cestno pohištvo v obliki zapornice.


Očitno si peljal precej hitreje, kot bi bilo v danih razmerah varno. Your fault.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Tega nikdar nisem zanikal.

Bi se pa zelo težko zgodilo, da bi iz "my fault" nastala "družinska tragedija", ki običajno sledi prometni nesreči, v kateri kakšno reč spregleda voznik tono težke naprave.

Daedalus ::

To maš pa tudi prav. S tem popravkom, da take tragedije praviloma nastanejo, ko nekdo res grdo krši vsa pravila obnašanja na cesti... in takih ne boš odpravil s cono 30.

En resničen primer - zadnjič me je nekdo v coni 30 prepričeval, da lahko peljam 50... ker sem že prepeljal eno križišče. Pol sem pa razlagal osnove CPP-ja... in naletel na začudenje. Takle mamo, ane.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Daedalus> in takih ne boš odpravil s cono 30.

Saj jih ni treba. Kaj so cilji in pozitivne lastnosti te spremembe je zapisano v iniciativi. Kontra argumente še vedno čakam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prometna infrastruktura za pešce in kolesarje

Oddelek: Na cesti
375840 (4862) EnStot
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15330660 (25911) roCkY
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29249252 (43872) BlueRunner

Več podobnih tem