Novice » Igre » Valve potrdil delo na lastni konzoli
furion ::
Linux? Očitno iz te moke ne bo dosti kruha.
This is the best thing for Linux gaming ever. And for OpenGL. Mislim, da bo v naslednjih letih razcvet cross-platform iger. Razvijalci bodo sigurno zaceli odstopati od DirectX, saj je omejen le na Xbox in Windows. OpenGL pa laufa na windows/linux/mac/consoles/phones/tablets skratka povsod. Behold the new era of gaming, and rise of our unix friend.
http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Relanium ()
Mipe ::
Takrat bomo že vsi na tabličnih računalnikih z zmogljivostjo današnjih desktopov. Čemu bi se še matrali z konzolami?
furion ::
Takrat bomo že vsi na tabličnih računalnikih z zmogljivostjo današnjih desktopov. Čemu bi se še matrali z konzolami?
Nevem, nimam konzol, nikoli jih nisem imel in nikoli jih nebom imel.
Ampak ljudje jih imajo, ker so poceni home entertainment I guess. Meni je v interesu samo to, da se OpenGL vrne v gaming industrijo, ker je cross platform, in zato bo vec iger zame.
Valve ne samo (arguably) dela najboljse igre na svetu, ampak sedaj tudi kontributira v Linux s tem, ko porta svoje igre gor in pomaga k razvoju boljsih driverjev ter preucuje opengl optimizacije in verjetno razvija orodja za ta api. Baje delajo cisto nov engine, ki bo pure opengl, ne samo translation layer kot sedaj.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BigWhale ()
MrStein ::
Razvijalci bodo sigurno zaceli odstopati od DirectX
Seveda. Sigurno. Mislim totalno...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
furion ::
Razvijalci bodo sigurno zaceli odstopati od DirectX
Seveda. Sigurno. Mislim totalno...
Nevem ce je to sarkazem ali se res strinjas.
Cist enostaven argument za opengl je ta, da se da portat igre na vse platforme. Torej nisi samo omejen na en trg. Lahko neko indie igro recimo izdas za pc/mac/linux + na ios in na android telefone in tablice. Pokrijes cel trg. Win win. Na eni platformi se ziher prime.
Ko bojo mobilne tehnologije napredovale pa bo moznosti se veliko vec. Tut kak fps. Ce Valvu uspe naredit popular univerzalen controller se tolko bolje. Mas en controller za vse platforme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
jype ::
jan1024188> Nevem ce je to sarkazem ali se res strinjas.
Nič od tega. On sicer misli, da je sarkazem, a v resnici to drži.
Nič od tega. On sicer misli, da je sarkazem, a v resnici to drži.
Mavrik ::
Nevem ce je to sarkazem ali se res strinjas.
Cist enostaven argument za opengl je ta, da se da portat igre na vse platforme. Torej nisi samo omejen na en trg. Lahko neko indie igro recimo izdas za pc/mac/linux + na ios in na android telefone in tablice. Pokrijes cel trg. Win win. Na eni platformi se ziher prime.
Ko bojo mobilne tehnologije napredovale pa bo moznosti se veliko vec. Tut kak fps. Ce Valvu uspe naredit popular univerzalen controller se tolko bolje. Mas en controller za vse platforme.
Razumem da ne igraš iger, samo takih neumnosti pa vseeno ni treba pisat. API flamewar med DirectX/OpenGL je v letu 2012, ko imajo praktično vsi pogoni API-agnostic backend, čista bedarija. Daj prosim pridi z leta 1995. Dandanes praktično vse igre laufajo na obeh APIjih že zaradi PS3/Xbox-a. Koliko to pomaga Linuxu pa si videl.
Kar te mora bolj skrbeti je to, a bo ta zaprt box uporabljal PC-compatible hardware (recimo nVidiine namizne čipe) in če bo kdo te gonilnike dejansko odprl. Ker veš - to da ma PS3 gor Linux in AMDjev čip ni prav nič pomagalo uporabnikom Linuxa. Tako kot uporabnikom Linuxa prav nič ne pomaga to, da laufa na Androidih "Linux" z igrami, če pa uporabljajo nVidia Tegra, PowerVR in Mali grafične, ki jih na desktopih ni.
Malo perspektive no, zakaj vidim tu toliko nesmiselnih komentarjev od ljudi, ki "nimajo konzole in je ne bi imeli" in "ne igrajo iger"? Wtf?
The truth is rarely pure and never simple.
furion ::
@Mavrik
Ni res. Pravzaprav so igre, ki so releasane za oba API bolj redkost kot pravilo, kjub temu da je 2012.
V razvoju so open source driverji, ki sicer po performancu niso primerljivi, ampak napredek je.
Nouveau %28software%29 @ Wikipedia
Razumem da ne igraš iger, samo takih neumnosti pa vseeno ni treba pisat. API flamewar med DirectX/OpenGL je v letu 2012, ko imajo praktično vsi pogoni API-agnostic backend, čista bedarija. Daj prosim pridi z leta 1995. Dandanes praktično vse igre laufajo na obeh APIjih že zaradi PS3/Xbox-a. Koliko to pomaga Linuxu pa si videl.
Ni res. Pravzaprav so igre, ki so releasane za oba API bolj redkost kot pravilo, kjub temu da je 2012.
Kar te mora bolj skrbeti je to, a bo ta zaprt box uporabljal PC-compatible hardware (recimo nVidiine namizne čipe) in če bo kdo te gonilnike dejansko odprl.
V razvoju so open source driverji, ki sicer po performancu niso primerljivi, ampak napredek je.
Nouveau %28software%29 @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
BigWhale ::
Ljudje, k vam Linux Zealot rece, da so driverji za graficne kartice pod Linuxom sranje, potem je cas, da se nehate o tem kregat. Torej, driverji za graficne kartice pod linuxom so sranje.
Nouveau ima en kup problemov, ne samo performance.
Stanje grafike je na Linuxu je obupno. Proprietary driverji priblizno delajo in so closed, open source driverji so pa free ampak so sranje. :>
Jaz bi precej rad videl eno konzolo, ki bi bila Linux based in bi bila konkurencna obstojecim zadevam. Ampak stanje v Linux svetu je trenutno precej zalostno. Gaming in Xorg? Grozn.
Najavljeno imamo tudi OUYA, kako bo s SteamBoxom bomo pa videli, trenutno niso povedali se nic. Konzolo bodo pa morali narediti taksno, da bo dobra za kaksnih sedem let.
Nouveau ima en kup problemov, ne samo performance.
Stanje grafike je na Linuxu je obupno. Proprietary driverji priblizno delajo in so closed, open source driverji so pa free ampak so sranje. :>
Jaz bi precej rad videl eno konzolo, ki bi bila Linux based in bi bila konkurencna obstojecim zadevam. Ampak stanje v Linux svetu je trenutno precej zalostno. Gaming in Xorg? Grozn.
Najavljeno imamo tudi OUYA, kako bo s SteamBoxom bomo pa videli, trenutno niso povedali se nic. Konzolo bodo pa morali narediti taksno, da bo dobra za kaksnih sedem let.
furion ::
BigWhale> open source driverji so pa free ampak so sranje. :>
Meni na ivy bridge grafični vse dela super, hvala lepa.
Intel HD support na linuxih je dober, nvidia in ati pa so bol tko.
Nouveau res ni kej uporaben za gaming, proprietary driverji pa so kr stranje. No sej meni igre delajo, igram predvsem Dota2 pa laufa OK.
Bomo vidli, kako se bo obnesel Wayland cez kako leto ali dve.
Mavrik ::
Kaj ma to veze s SteamBox? Bo imel Intel grafično?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
furion ::
Kaj ma to veze s SteamBox? Bo imel Intel grafično?
Cist mozno. Ce intel v 2 letih tolk izboljsa integrirano grafiko da vsi spili laufajo gor.
Kar bi bilo legendarno. Nic vec shitty nvidia driverjev pa nepotreba po dedicated grafiki v prenosnikih/consolah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
Mavrik ::
Ni res. Pravzaprav so igre, ki so releasane za oba API bolj redkost kot pravilo, kjub temu da je 2012.
Hmm, tole pa preprosto ne bo res - to leto je bilo izdanih vsaj 100 AAA iger, ki tečejo na Xbox 360 IN PS3 oz. tečejo na Win in PS3, kar pomeni da so spisane, da uporabljajo oba APIja. Prosim preberi kako stvar preden širiš neresnice.
Cist mozno. Ce intel v 2 letih tolk izboljsa integrirano grafiko da vsi spili laufajo gor.
Glede na to koliko Intel zaostaja za hitrostjo zdaj že zastarelih AMD/nVidia jeder v X360/PS3 je to izjemno malo verjetno. Taka konzola niti približno ne bo konkurenčna.
Glede na to da so Valvova poročila o optimizacijah v Linuxu izključno se tikala nVidia grafičnih kartic in glede na to, da so nVidiini gonilniki edini resno delujoči 3D gonilniki na Linuxu bo v napravi verjetno nVidiin čip.
The truth is rarely pure and never simple.
darkkk ::
Pa tudi tko je, ko / če bo dovolj iger za Linux, da bi to predstavljalo nek "resen" tržni delež, bi se tudi ati in nvidia spravla spisat dovolj dobre driverje. Imo trenutno ni v interesu nobenega, da bi to naredil - bi se pa to znalo spremeniti.
Drgač pa kar se tiče OpenGL vs DirectX, atm zgleda pisanje (bolj osnovnih stvari) za oba približno isto.
Drgač pa kar se tiče OpenGL vs DirectX, atm zgleda pisanje (bolj osnovnih stvari) za oba približno isto.
Mavrik ::
Pa tudi tko je, ko / če bo dovolj iger za Linux, da bi to predstavljalo nek "resen" tržni delež, bi se tudi ati in nvidia spravla spisat dovolj dobre driverje. Imo trenutno ni v interesu nobenega, da bi to naredil - bi se pa to znalo spremeniti.
nVidiini binarni gonilniki uporabljajo isti code-base kot Windowsov, zato so spodobno dobri. Kar se tiče 3D performans so zelo blizu Windowsom ali celo hitrejši. Vse ostalo je hudo zanič - navsezadnje tudi prehvaljeni Intel driverji niso spodobni risati 3D grafike pri več kot 70% hitrosti Windows verzije.
Tu mi da misliti da bi znal morda Valve vzeti za začetek tudi kakšen embedded Windows kernel za večjo podporo, drugače bi znali precej zaostajati pri launchu. To smo pa že pri Sony/PS3 videli kako grdo se zna končati.
The truth is rarely pure and never simple.
69charger ::
Intel gonilniki za grafično so za en drek že na Winsih. Nvidia po drugi strani pa ima odlične gonilnike za Linuxe. Torvaldsov f-you Nvidii je bil predvsem zaradi zaprtosti gonilnikov, nič drugega. Bi bilo pa odlično met kakšen Nvidia Tegra grafični procesor v tej konzoli.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
furion ::
Ni res. Pravzaprav so igre, ki so releasane za oba API bolj redkost kot pravilo, kjub temu da je 2012.
Hmm, tole pa preprosto ne bo res - to leto je bilo izdanih vsaj 100 AAA iger, ki tečejo na Xbox 360 IN PS3 oz. tečejo na Win in PS3, kar pomeni da so spisane, da uporabljajo oba APIja. Prosim preberi kako stvar preden širiš neresnice.
Cist mozno. Ce intel v 2 letih tolk izboljsa integrirano grafiko da vsi spili laufajo gor.
Glede na to koliko Intel zaostaja za hitrostjo zdaj že zastarelih AMD/nVidia jeder v X360/PS3 je to izjemno malo verjetno. Taka konzola niti približno ne bo konkurenčna.
Glede na to da so Valvova poročila o optimizacijah v Linuxu izključno se tikala nVidia grafičnih kartic in glede na to, da so nVidiini gonilniki edini resno delujoči 3D gonilniki na Linuxu bo v napravi verjetno nVidiin čip.
Za PC je vecina iger DirectX only. Tudi ce je neka igra portana na PS3, PC verzija je se vedno directx only. Tudi valvove source igre se v windowsih ne da laufat v opengl mode.
Ce Intel magicno poveca performance integrirane grafike na nivo, da vse igre laufajo tekoce, potem je ziher boljsa opcija. Ker je potem tudi konzola bolj poceni. To je seveda samo hipoteticno, ali jim uspe ali ne to je spekulacija. Glede na to kar je trenutno zunaj, se strinjam, niso konkurencni nikomur.
Mavrik ::
Intel gonilniki za grafično so za en drek že na Winsih. Nvidia po drugi strani pa ima odlične gonilnike za Linuxe. Torvaldsov f-you Nvidii je bil predvsem zaradi zaprtosti gonilnikov, nič drugega. Bi bilo pa odlično met kakšen Nvidia Tegra grafični procesor v tej konzoli.
Glede na tradicijo konzol bo prej not kak GTX690 kot pa Tegra - tradicionalno majo konzole ob izidu bolj high-end čipe da so lahko konkurenčne na dolgi rok. Tegre pač vseeno nimajo za burek proti namiznim čipom.
Ce Intel magicno poveca performance integrirane...
Ja.
The truth is rarely pure and never simple.
furion ::
Intel gonilniki za grafično so za en drek že na Winsih. Nvidia po drugi strani pa ima odlične gonilnike za Linuxe. Torvaldsov f-you Nvidii je bil predvsem zaradi zaprtosti gonilnikov, nič drugega. Bi bilo pa odlično met kakšen Nvidia Tegra grafični procesor v tej konzoli.
Verjetno ni sam to da so closed source, recimo Nvidia optimus se zmeraj ni supportan.
Mavrik, glede na to da so konzole predvsem za mainstream publiko in da je njihova primarna lastnost to, da so 'poceni' mislim da nebomo videli neke nore graficne not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
Mavrik ::
Mavrik, glede na to da so konzole predvsem za mainstream publiko in da je njihova primarna lastnost to, da so 'poceni' mislim da nebomo videli neke nore graficne not.
Zakaj govoriš na pamet? A bi si vsaj pogledal zgodovino konzol?
The truth is rarely pure and never simple.
furion ::
Zgodovina je brezpredmetna v tem primeru. Consola mora bit pod $300 glede na trenuten trg. $400 max. Za ta dnar ne bo sla GTX 690 not.
Tko da bi MS kernel nucali tut verjetno ne, ker pol bi morali se licencnino MS placevat na vsak unit.
Tko da bi MS kernel nucali tut verjetno ne, ker pol bi morali se licencnino MS placevat na vsak unit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
PrimozR ::
Zgodovina je brezpredmetna v tem primeru. Consola mora bit pod $300 glede na trenuten trg. $400 max. Za ta dnar ne bo sla GTX 690 not.
Tko da bi MS kernel nucali tut verjetno ne, ker pol bi morali se licencnino MS placevat na vsak unit.
Ker konzole se pa v začetku življenjskega cikla niso nikoli prodajale hudo pod lastno ceno, torej pod ceno zgolj hardwera? Pri konzolah se služi z dodatki in igrami. Do sedaj je bilo vedno tako, razen v primeri Wii-ja. PS3 ima tako npr. notri nekaj med serijo GeForce 8 in čipom iz serije 7900. Izšel je takrat, ko so bile aktualne kartice iz serije 8800. To je še vedno ZELO high end čip, sploh če upoštevaš, kako zastarel je zdaj. Mavrik prekleto dobro ve, kaj govori.
furion ::
Zgodovina je brezpredmetna v tem primeru. Consola mora bit pod $300 glede na trenuten trg. $400 max. Za ta dnar ne bo sla GTX 690 not.
Tko da bi MS kernel nucali tut verjetno ne, ker pol bi morali se licencnino MS placevat na vsak unit.
Ker konzole se pa v začetku življenjskega cikla niso nikoli prodajale hudo pod lastno ceno, torej pod ceno zgolj hardwera? Pri konzolah se služi z dodatki in igrami. Do sedaj je bilo vedno tako, razen v primeri Wii-ja. PS3 ima tako npr. notri nekaj med serijo GeForce 8 in čipom iz serije 7900. Izšel je takrat, ko so bile aktualne kartice iz serije 8800. To je še vedno ZELO high end čip, sploh če upoštevaš, kako zastarel je zdaj. Mavrik prekleto dobro ve, kaj govori.
Glede na potencial ki ga ima steam, bi si res lahko privoscili prodajat konzolo z izgubo. Pa sej verjetno je se dolgo casa ne bo. Se posebej ce se grejo igrat linux verzijo. Pa Valve je znan po tem, da si vzame cas.
Ce bi v 2013 izdali to consolo, pa bi verjetno bla not kaksna bolj poceni 560Ti, 690 stane vec kot 2 console standalone.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
MrStein ::
Razvijalci bodo sigurno zaceli odstopati od DirectX
Seveda. Sigurno. Mislim totalno...
Nevem ce je to sarkazem ali se res strinjas.
Cist enostaven argument za opengl je ta, da se da portat igre na vse platforme. Torej nisi samo omejen na en trg.
Ta "argument" je obstajal že leta 1996 (izid Direct 3D), pa vsi vemo kaj se je zgodilo, a ne?
Razen tega sem "Linux bo izrinil Windows" slišal že pred 20 leti, pa vsi vemo kaj se je zgodilo, a ne?
Glede driverjev, ja ravno letos se bo zgodila magična prelomnica. Seveda. Šur. Orenk.
(sarkazem, če še komu ni jasno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Bananovec ::
OpenGL omogoča lažje portanje, zraven tega pa dosega še boljši perfomance. Če bo možno kupovanje iger za več platform hkrati (Torej Steambox + Win + Mac + Linux), bo pa to še dodaten plus.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
nekikr ::
Ta kombinacija nakupa igre za več platform hkrati mi deluje kot edina resna (a zelooo velika prednost) pred ostalimi. Upam samo, da ne bo ostala le želja.
BigWhale ::
Ljudje, prosim. OpenGL je samo en del DirectXa. Manjka se en kup drugih stvari. Zaradi samega OpenGL-a portanje ni nic lazje... Tako kot je Mavrik ze prej povedal, vecina game engine-ov ima api, ki podpira in eno in drugo, tako, da se razvijalci ne ukvarjajo s tem kaj bo spodaj teklo. Vsaj vecina razvijalcev se ne ukvarja s tem. :)
MrStein ::
b?
DirectX vsebuje razen 3D še zvok in kup drugih stvari (google oz. wikipedia).
Že sam Direct3D je več kot OpenGL.
DirectX vsebuje razen 3D še zvok in kup drugih stvari (google oz. wikipedia).
Že sam Direct3D je več kot OpenGL.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Tr0n ::
Tole bo cisto klasicen mini PC, ki bo laufal Steam v Big Picture nacinu. To je vse. Windows core seveda, ker je tam najvec iger.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Killermode ::
Fora bo, glede na to, da bo konzola bodo vse imele isti HW in posledično bo veliko lažje izdelati gonilnike za linux kot pa za vse neomejene različice raznoraznih komponent na pc-ju.
Tr0n ::
Dvomim, da bo Linux core tekel. Sicer je Gabe res marsikaj povedal okoli Windows 8 in klient so izdali za Linux, ampak najvec iger imajo na Windows platformi. Zakaj bi taksno obsezno bazo iger stran metali?
Bananovec ::
Ker bo tako obsežno bazo iger možno igrati tudi na linuxih?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
BigWhale ::
Mavrik ::
(Za perspektivo si prosim malo poglejte koliko iger je na voljo na OS X Steamu)
The truth is rarely pure and never simple.
Mipe ::
Če bo ta steambox dovolj zmogljiv in če bodo izdatno podprli wine, bi se morda dalo igrati nekaj windows iger. Morda.
Looooooka ::
Najavljeno imamo tudi OUYA, kako bo s SteamBoxom bomo pa videli, trenutno niso povedali se nic. Konzolo bodo pa morali narediti taksno, da bo dobra za kaksnih sedem let.
Ah...ce hardwersko nardijo priblizno isto kot konkurenca ne bi smelo bit panike. Sej tisto sranje tud zdrzi(xeona vtaknejo not pa je).
Je pa vprasanje kako konkurencni so lahko "OS-u", ki je pri xboxu in playstationu narejen SAMO ZA in NIC DRUGEGA kot igranje iger.
Torej...a lahko linux oskubijo(ok to vemo da lahko) in majo performanco na istem nivoju. In seveda mora vedno ostat se nekaj prostora ze tistih 5-6 let. Za Playstation in xbox ponavadi predvidevajo, da se ga bo lahko vsaj par let stiskalo in molzlo, preden bo nekonkurencen ze zaradi hardwera.
Če bo ta steambox dovolj zmogljiv in če bodo izdatno podprli wine, bi se morda dalo igrati nekaj windows iger. Morda.
No to upam, da ne bojo sli delat. Neka native pizdarija bo mogla bit. Wine je ze takoj overhead, ki tudi ce dela pac ne more bit konkurencen. Je pol takoj vprasanje a se ti res splaca kupit tako konzolo al pa lepo ssskasljat za podobno masino in windows licenco. Steam mas tko al tko na pc-ju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Tr0n ::
(Za perspektivo si prosim malo poglejte koliko iger je na voljo na OS X Steamu)
Cca. 25% cele knjizice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Looooooka ::
Ker bo tako obsežno bazo iger možno igrati tudi na linuxih?
To bi blo tko kot je Mipe omenil mozno samo z wineom.
Ampak a bi si ti upal zaracunati za storitev, ki bi temeljila na wine-u?(s ticem ob mizo udarit in rect, da bo delalo brez problemov...).
Jaz si ne bi. Bi si prej upal stavit na razvoj neke native pizdarije(ce bi mel tok kesha seveda).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Looooooka ::
Niti ni hecna ce vsako leto pogledas spremembe v API-ju in v dokumentaciji, kjer tocno pise, kaj je deprecated in kaj so celo ven zmetali. Potem lahko pac upas na tisti compatibility mode.
Microsoftu je v interesu, da vsako leto prodajo nov OS, da razvijalce prisilijo v uporabo novega SDK-ja, ki upravici ta upgrade...no in konec koncev je potem tudi razvijalec prisiljen v upgrade svojih iger...ce misli obdrzat stranko.
Wine pa pac ze leta pocasi sledi temu razvoju in pusca notri vse kar je bilo zmetano ven.
Torej na dolgi rok definitivno ne more konkurirat s hitrostjo. Slej ko prej bo pac pac postal bloatware.
Zato je tudi bolj smiselno met konzolo, ki NE temelji na wine knjiznici.
Microsoftu je v interesu, da vsako leto prodajo nov OS, da razvijalce prisilijo v uporabo novega SDK-ja, ki upravici ta upgrade...no in konec koncev je potem tudi razvijalec prisiljen v upgrade svojih iger...ce misli obdrzat stranko.
Wine pa pac ze leta pocasi sledi temu razvoju in pusca notri vse kar je bilo zmetano ven.
Torej na dolgi rok definitivno ne more konkurirat s hitrostjo. Slej ko prej bo pac pac postal bloatware.
Zato je tudi bolj smiselno met konzolo, ki NE temelji na wine knjiznici.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Truga ::
Ja, to je vse res, in se strinjam da je wine crap za current-gen bedarije. Ob enem pa mi omogoca igranje iger iz 90s in early 00s brez probemov, za razliko od mirkosoftovih resitev.
petrus ::
Upajmo da bodo res izdali double trackball kontroler namesto navadnega
(kot to namiguje nedavni patent), za streljačine bi bilo to super:
Is This Valve's Control Pad Design?
Valve console could have a modular controller
(kot to namiguje nedavni patent), za streljačine bi bilo to super:
Is This Valve's Control Pad Design?
Valve console could have a modular controller
stati inu obstati
Zgodovina sprememb…
- spremenil: petrus ()
opeter ::
Hmmm ... zakaj se nekateri bojite od tega, da bi lahko Windows v prihodnjih letih izgubil "status" primarne platforme za PC igre?
Komu mar, na čem bodo tekle PC igre v prihodnosti? Saj ste nekateri zgoraj napisali, da je vseeno, na čem teče STEAM (pa naj bo to Windows, Linux, MacOS ali kakšen drugi Unix derivat).
Komu mar, na čem bodo tekle PC igre v prihodnosti? Saj ste nekateri zgoraj napisali, da je vseeno, na čem teče STEAM (pa naj bo to Windows, Linux, MacOS ali kakšen drugi Unix derivat).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tr0n ::
Bistri007 ::
To bo izgleda bolj kot standarna konzola neke vrste nettop z Windows in prednameščenim Steam.
Tako kot operaterji prodajajo telefone za 1€ ob mesečni naročnini 30€+, lahko Valve proda svoje PC nettope za 1€, kjer imaš ob mesečni naročnini 30€+ dostop do N različnih "brezplačnih" iger preko Steam.
Ekonomski model je preizkušen in deluje v svetu mobilne telefonije. Samo prenesti ga je treba v svet iger.
Windows licenca je skoraj marginalni strošek, brez tekočega procesa "explorer.exe" in z zaklenjeni pravicami pa je relativno enostavno dati na Windows svoj UI.
Tako kot operaterji prodajajo telefone za 1€ ob mesečni naročnini 30€+, lahko Valve proda svoje PC nettope za 1€, kjer imaš ob mesečni naročnini 30€+ dostop do N različnih "brezplačnih" iger preko Steam.
Ekonomski model je preizkušen in deluje v svetu mobilne telefonije. Samo prenesti ga je treba v svet iger.
Windows licenca je skoraj marginalni strošek, brez tekočega procesa "explorer.exe" in z zaklenjeni pravicami pa je relativno enostavno dati na Windows svoj UI.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
damjanll ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Valve ne gleda zgodovine brskanja uporabnikovOddelek: Novice / Zasebnost | 10849 (8664) | bajsibajsi |
» | Newell o odločitvi za podporo Linuxa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Igre | 31426 (26254) | PARTyZAN |
» | Valve predstavlja Steam GuardOddelek: Novice / Igre | 5525 (4906) | CoolBits |
» | Portal 2 v letu 2011, na PS3Oddelek: Novice / Igre | 5540 (4540) | Bananovec |