Forum » Igre » Mmorpg igra!
Mmorpg igra!
programer123 ::
Lp odločil sem se da bom poiskušal narediti MMORPG igro, ker ne mislim v to vlagati denarja in ker to delam za hobi, bi prosil vas da mi poveste nekaj programov za izdelave te vrste igre, in animacije program naj bo FREE. Igra naj bi zgledala prebiližno TAKOLE seveda nebom začel z neko grafiko, ampak čez leta naj bi to izbolšal. Hvala. ! (Imam zelo malo izkušen i izdelavo iger)
- zaklenil: bluefish ()
Bolf3nk ::
Nimaš izkušenj pa bi se kar spravil na mmo?
Najprej naredi pacmana, ali pa tetris, pol pa naprej.
Najprej naredi pacmana, ali pa tetris, pol pa naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bolf3nk ()
programer123 ::
Sem že naredil te igre, zato grem naprej. In nisem jaz vprašal ka mrm delat ampak za program.
Bananovec ::
Blender?
Boš pa mmorpg sam delal takorekoč vso življenje.
Boš pa mmorpg sam delal takorekoč vso življenje.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Mipe ::
http://radoff.com/blog/2008/08/22/anato...
http://www.squidoo.com/how-to-make-a-mm...
Če ti je že Blender prevelik zalogaj, kar odnehaj takoj in zdaj. Ne boš prišel mimo strežnika.
No, resda je dandanes lažje razvijati strežniški del MMO-jev. Je namreč malo morje odprtih frameworkov in baz. Zadnje čase sta nodeJS+mongoDB vroča, ker sta nezahtevna.
http://www.squidoo.com/how-to-make-a-mm...
Če ti je že Blender prevelik zalogaj, kar odnehaj takoj in zdaj. Ne boš prišel mimo strežnika.
No, resda je dandanes lažje razvijati strežniški del MMO-jev. Je namreč malo morje odprtih frameworkov in baz. Zadnje čase sta nodeJS+mongoDB vroča, ker sta nezahtevna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
technolog ::
Posluš mipeta. Pametne besede.
Pa še to mi ni jasno, kako si naredu pacmana, če ne znaš pogooglat tega?
Pa še to mi ni jasno, kako si naredu pacmana, če ne znaš pogooglat tega?
svenica ::
Hm, ta je pa kar optimistična. Dejansko je pametno, da se
najprej lotiš preproste igre (nekako dvomim, da si res spravil
skupaj pacmana ali tetris), kjer se boš naučil kako implementirati
animacijo in grafiko, kasneje pa gradiš na tem. Glede programov,
Blender je najboljša opcija, saj je zastonj in ponuja vsaj toliko
kot profesionalni paketi. Je pa res, da ni preprost (a kateri je?),
ampak naj te to ne odvrne, na netu maš kup tutorialov. Potem
sta tu še Unity in UDK. Priporočam pa ti tudi super spletno storitev,
ki se ji reče Google (www.google.com). Dive in and good luck!
najprej lotiš preproste igre (nekako dvomim, da si res spravil
skupaj pacmana ali tetris), kjer se boš naučil kako implementirati
animacijo in grafiko, kasneje pa gradiš na tem. Glede programov,
Blender je najboljša opcija, saj je zastonj in ponuja vsaj toliko
kot profesionalni paketi. Je pa res, da ni preprost (a kateri je?),
ampak naj te to ne odvrne, na netu maš kup tutorialov. Potem
sta tu še Unity in UDK. Priporočam pa ti tudi super spletno storitev,
ki se ji reče Google (www.google.com). Dive in and good luck!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svenica ()
Tr0n ::
Razvoj MMO igre velja med najtezjimi v industriji, tako iz casovnega, tehnicnega, kot tudi financnega vidika. Mnoge velike programerske hise so propadle ali si priigrale izgube z razvojem MMOja.
Tako da, good luck with that. :)
Tako da, good luck with that. :)
technolog ::
OP, zakaj lažeš, da si naredil PACMAMA, če tukaj pišeš, da programiranje ni zate?
Kako narediti UPDATE?
To niso igre, ki bi jih spisal samo z osnovami.
Kako narediti UPDATE?
To niso igre, ki bi jih spisal samo z osnovami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: technolog ()
eric_cartman ::
Če mu rata oblubm, da dam zanga vsaj 30 €..
Že par let delam z Blenderjem pa Maxom, pa si še ne predstavljam, da bi sploh začel izdelovati igre.. Zaenkrat delam projekt predstavitve avta.. Pa že sam avto izdelujem 1 mesc pa pov.. Ogromno detajlov in vsega.. S tem da je modeliranje obrazov in ljudi nekaj najtežjega... Vsaj zame..
Kaj šele cel špil z naravo, personami, animacijo pa še programiranjem...
Sicer pa enostaven 3D program ne obstaja.. Je tolk enih stvari, ki se jih moraš najprej naučit..
Ampak se pa nisem niti zanimal, koliko 3D animatorjev dejansko izdeluje npr. battlefield 3? Ali pa kej podobnega...
Že par let delam z Blenderjem pa Maxom, pa si še ne predstavljam, da bi sploh začel izdelovati igre.. Zaenkrat delam projekt predstavitve avta.. Pa že sam avto izdelujem 1 mesc pa pov.. Ogromno detajlov in vsega.. S tem da je modeliranje obrazov in ljudi nekaj najtežjega... Vsaj zame..
Kaj šele cel špil z naravo, personami, animacijo pa še programiranjem...
Sicer pa enostaven 3D program ne obstaja.. Je tolk enih stvari, ki se jih moraš najprej naučit..
Ampak se pa nisem niti zanimal, koliko 3D animatorjev dejansko izdeluje npr. battlefield 3? Ali pa kej podobnega...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UnityOddelek: Programiranje | 4944 (2454) | Kurzweil |
» | S čim narediti grafiko igriceOddelek: Pomoč in nasveti | 1958 (1274) | d3m1g0d |
» | Izdelovanje iger in Blender ?Oddelek: Programiranje | 2364 (1825) | korenje3 |
» | Nov članek: Kaloričen zajtrk: milijarde trikotnikov in sodobni GPU-jiOddelek: Novice / Nova vsebina | 12115 (9014) | RibicRupert |
» | Povprečni igralec iger star 37 let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 14000 (11954) | Jst |