Microsoft - Microsoft je izdal API-knjižico (članek), ki omogoča uporabo Kinecta oziroma krmiljenje z njim za navigacijo po spletnih straneh. Kaj takega smo pravzaprav pričakovali, saj je razvojni paket SDK za Kinect že nekaj časa na voljo, izdali pa so tudi verzijo Kinecta za Windows. Za pisce spletnih strani pa bo uporaba Kinecta sedaj res preprosta, saj morajo za uporabo JavaScript API za Kinect v kodo vključiti le nekaj vrstic, nato pa lahko pišejo svoj JavaScript in preprosto komunicirajo z brskalnikom in DOM.
Kinect seveda ostaja precej omejen na platformo Windows. Za uporabo Kinecta potrebujemo ustrezen vtičnik ActiveX (kar ni ravno v duhu univerzalnosti prihajajočega HTML5) in ustrezne gonilnike za Kinect (shema je prikazana na sliki spodaj). To pomeni, da je njegova uporaba omejena na Windows 7 ali 8 ter na Internet Explorer 9 ali 10.
Kinectov senzor zaznava globino in položaj telesa, tako da je z več gestami mogoče kar suvereno krmiliti brskalnik. V videoposnetku spodaj je Microsoft pokazal, kako lahko spletna stran zaznava položaj rok in globino, kar lahko uporabimo za premikanje objektov, kopiraj in prilepi, označevanje besed itd.
Novice » Brskalniki » Microsoft podprl Kinect v Internet Explorerju
cekr ::
Bo zadeva po defaultu omogočala premikanje po straneh?
Se pravi, brez prilagoditve strani boš lahko kontroliral brwser.
V tem primeru bi eno zadevo še sam nabavil.
Še bolje, če bi bilo možno to uporabljati, kar z navadno web kamero.
Nekje sem to zasledil.
Se pravi, brez prilagoditve strani boš lahko kontroliral brwser.
V tem primeru bi eno zadevo še sam nabavil.
Še bolje, če bi bilo možno to uporabljati, kar z navadno web kamero.
Nekje sem to zasledil.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
22gapi22 ::
Sicer je zadeva super, vendar se za 70 € dobi mnogo boljšo in preciznejšo stvar. https://leapmotion.com/ je podobna naprava, ki jo postavimo pred tipkovnico in zaznva dlan 3d, tako da se računalnik lahko spremeni skoraj v touch zaslon (deluje vse.. pindh to zoom, grab..) najbolj bo uporabna pri 3d modeliranju, pri igranju iger, z njo pa se lahko upravlja tudi windows 7 in 8, kmalu bo pa dodana kompatibilnost še za linx siseme.. tako da preden kupujete kintech poglejte vsaj še na to stran https://leapmotion.com/.
LP
LP
Relanium ::
Sicer je zadeva super, vendar se za 70 € dobi mnogo boljšo in preciznejšo stvar. https://leapmotion.com/ je podobna naprava, ki jo postavimo pred tipkovnico in zaznva dlan 3d, tako da se računalnik lahko spremeni skoraj v touch zaslon (deluje vse.. pindh to zoom, grab..) najbolj bo uporabna pri 3d modeliranju, pri igranju iger, z njo pa se lahko upravlja tudi windows 7 in 8, kmalu bo pa dodana kompatibilnost še za linx siseme.. tako da preden kupujete kintech poglejte vsaj še na to stran https://leapmotion.com/.
LP
Če je uporabno pri modeliranju me vsekakor zanima, sam kaj preveč ergonomično pač ziher ni.
Včasih me po 8 ur klikanja in gonjenja koleščka že fajn prst boli, pa roka počiva na miški.
Kaj bi bilo če bi 8 ur mahal po zraku.
Drugač pa super, kinect je tako ali tako overrated.
Elysium ::
Relanium ::
Včasih me po 8 ur klikanja in gonjenja koleščka že fajn prst boli, pa roka počiva na miški.
Kaj bi bilo če bi 8 ur mahal po zraku.
Vzemi to kot koristno rekreacijo :)
Tebi se morda zdi rekreacija, js pa to vidim kot nepravilna telovadba ki ima kronične posledice.
Tud vsaka vrsta telovadbe ni dobra...
Mipe ::
Žal je IE10 v primerjavi z zadnjima FF in Chrome navaden ščiš. Kinect ali ne, dokler ne bo korektno podprl HTML5 in WebGL, je čisto vseeno, kakšne dongle dodajajo.
Gandalfar ::
Ja dejmo vzet tri tehnologije, ki je IE ne podpira in jih je Chrome izumil in jih dajmo pljuvat.
win64 ::
@Mipe: O čem ti to?
http://html5test.com/results/desktop.ht...
IE10 ima 320, ff16 372, chrome23 448
Od 500 točk
In kaj ti pomaga, da najnovejši brskalniki podpirajo ne-obsotoječi in nedorečen standard, če pa 50% ljudi uporablja starejše verzije(podatek povlečen iz riti, da se ne bo kdo obregnil).
http://html5test.com/results/desktop.ht...
IE10 ima 320, ff16 372, chrome23 448
Od 500 točk
In kaj ti pomaga, da najnovejši brskalniki podpirajo ne-obsotoječi in nedorečen standard, če pa 50% ljudi uporablja starejše verzije(podatek povlečen iz riti, da se ne bo kdo obregnil).
Lonsarg ::
To so vse beta tehnologije(ok celoten HTML5 je beta, ampak te stvari so pa beta znotraj beta), ki se uporabljajo na straneh, ki jih lahko na prste parih rok prešteješ. Je pa res, da je velika pomankljivost IE to, da še kar dobro podpira stvari, ko pride ven, potem pa z updajtom NE dodaja novih stvari, ki jih sproti dodajajo konkurenčni brskalniki. Če se bo z IE10 to spremenilo bomo videli, zaenkrat je pa to browser, ki je čisto na nivoju inv nekaterih stvareh celo hitrejši od konkurence.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Gandalfar ::
Tehnologije, ki se uporabljajo v PRAKSI. Rezultati testa so več kot očitni.
Ne, to so tehnologije, ki se na tedenski ravni spreminjajo. Kar lahko vidis tako, da so vsi ti html5 demoti broken ali v FF ali pa v Chrome nikoli pa ne delajo super hitro v obeh. Naj lepo zrihtajo, da bo njim delalo pa bo potem koncno zadevo MS implementiral. Na koncu dneva pac niso eksperimentalni browser.
Looooooka ::
Ah...spet otroci, ki ne stekajo razlike med standardi in idejami.
Ce jutri nekaj od tega propade(kar definitivno bo, ker se google sam od sebe ne more odlociti kaj BO standard in kaj NE) potem bi microsoft za razliko od googla in mozille to zadevo moral se naprej podpirat.
Ce se niste opazili pri Microsoftu na koncu dneva dobis orodja, sdk-je in dokumentacijo pa se par letno podporo za nekaj.
Tko da samo zato, ker zeli ne k smrkavec igrat mario brothers 3d v browserju to se ni dovolj dober razlog za podporo neke bedarije, ki bi jih na koncu dneve stala milijone dolarjev.
Ko bo pa google naredil svoj OS, svoja orodja za razvoj in vse to integriral v podobno shemo kot jo ima Microsoft...bo pa teh "eksperimentov" dokaj hitro konec.
Lahko pa mogoce zacnete kaksno peticijo, da zacne microsoft poleg official browserja delat se neko no-promises-made verzijo za folk, ki je pripravljen iz danes na jutri zgubiti kaksen feature, ker pac NI STANDARD.
Ce jutri nekaj od tega propade(kar definitivno bo, ker se google sam od sebe ne more odlociti kaj BO standard in kaj NE) potem bi microsoft za razliko od googla in mozille to zadevo moral se naprej podpirat.
Ce se niste opazili pri Microsoftu na koncu dneva dobis orodja, sdk-je in dokumentacijo pa se par letno podporo za nekaj.
Tko da samo zato, ker zeli ne k smrkavec igrat mario brothers 3d v browserju to se ni dovolj dober razlog za podporo neke bedarije, ki bi jih na koncu dneve stala milijone dolarjev.
Ko bo pa google naredil svoj OS, svoja orodja za razvoj in vse to integriral v podobno shemo kot jo ima Microsoft...bo pa teh "eksperimentov" dokaj hitro konec.
Lahko pa mogoce zacnete kaksno peticijo, da zacne microsoft poleg official browserja delat se neko no-promises-made verzijo za folk, ki je pripravljen iz danes na jutri zgubiti kaksen feature, ker pac NI STANDARD.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Mipe ::
Žal IE10 zavrača WebGL, tako da FF in Chrome ostaneta edina resna kandidata za razvoj HTML5 iger. Kolikor vem, je WebGL že zmogljiv standard, specifikacije so vsem na voljo, na brskalnikih je, da jih implementirajo. WebGL je podprt tako v FF kot Chrome. Samo mikromehki se nekaj izgovarja.
Nekaj nas je, ki oramo ledino HTML5 voda. Upamo na enakovredno podporo v vseh brskalnikih, seveda pa so to zaenkrat samo sanje. Ni popolno, za zvoke uporabljamo različne formate - wav, ogg, mp3, kar poveča "težo" igre. Uporabljamo tako canvas2d kot webgl rendering, canvas se uporabi v primeru ko webgl ni podprt. Razlika je občutna, samo primerjajte kakšno dodelano HTML5 igro na različnih brskalnikih. Vsak brskalnik ima svoje quirke, ki se jih trudimo zaobvladati, da bo naša igra lepo delala na vseh brskalnikih.
Samo kaj, ko IE vedno znova razočara in še vedno ne moremo razvijati zmogljivih iger zanj.
Nekaj nas je, ki oramo ledino HTML5 voda. Upamo na enakovredno podporo v vseh brskalnikih, seveda pa so to zaenkrat samo sanje. Ni popolno, za zvoke uporabljamo različne formate - wav, ogg, mp3, kar poveča "težo" igre. Uporabljamo tako canvas2d kot webgl rendering, canvas se uporabi v primeru ko webgl ni podprt. Razlika je občutna, samo primerjajte kakšno dodelano HTML5 igro na različnih brskalnikih. Vsak brskalnik ima svoje quirke, ki se jih trudimo zaobvladati, da bo naša igra lepo delala na vseh brskalnikih.
Samo kaj, ko IE vedno znova razočara in še vedno ne moremo razvijati zmogljivih iger zanj.
Phantomeye ::
jp, brezveze kinect kupovat, ker bo ta leap motion, k pride februarja (predarocila se ze zbirajo), superioren. Bolj natančen. Res pa je, da je kinect 'full body' izkušnja, leap pa ne. Natancnost 0,1 mm.
bo pa fino, k bos recimo roko vlekel po mizi in bo isto, kot da bi mel misko, sam da ne bos imel v roki fizicne naprave.
Ali pa bos vzel list papirja, gor risal, in se ti bo izrisavalo direkt v photoshop (edino ne vem, ce se bo dalo sprogramirat, da bo zaznalo kvadraten objekt kot radirko). tko da adijo tablice (vsaj za nePro artiste :P)
bo pa fino, k bos recimo roko vlekel po mizi in bo isto, kot da bi mel misko, sam da ne bos imel v roki fizicne naprave.
Ali pa bos vzel list papirja, gor risal, in se ti bo izrisavalo direkt v photoshop (edino ne vem, ce se bo dalo sprogramirat, da bo zaznalo kvadraten objekt kot radirko). tko da adijo tablice (vsaj za nePro artiste :P)
mtosev ::
hehe. rajše bi naredili IE za xbox. da bi lahko ljudje lepo browsali net na xboxu
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Looooooka ::
Gandalfar ::
> Vsak brskalnik ima svoje quirke, ki se jih trudimo zaobvladati, da bo naša igra lepo delala na vseh brskalnikih.
Torej tako FF kot Chrome imata tezave vendar:
> Samo kaj, ko IE vedno znova razočara in še vedno ne moremo razvijati zmogljivih iger zanj.
Je potem IE kriv, ker hocejo pocakat da se stvari nehajo tedensko spreminjat.
Torej tako FF kot Chrome imata tezave vendar:
> Samo kaj, ko IE vedno znova razočara in še vedno ne moremo razvijati zmogljivih iger zanj.
Je potem IE kriv, ker hocejo pocakat da se stvari nehajo tedensko spreminjat.
Mipe ::
Že razvijamo igre. Trg je tu, tehnologija je tu - vsaj pri FF in Chrome na namiznikih, ter za tablične računalnike in pametne telefone. Edinole IE sedi na palcu, kot da noče biti del tega. No, manj zahtevne igre se da naredit za IE, kaj kompleksnejšega pa je... PITA.
techfreak :) ::
Stvari se mogoče tedensko spreminjajo ker še ni dokončno dorečenega standarda, vendar zakaj ne bi podpirali kar je zaenkrat znano? Pač naj povedo da je to beta feature, da ne bodo uporabniki/programerji jezni ker pol stvari ne deluje, ne pa da sploh nič ne naredijo v to smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Gandalfar ::
Ker redno razfukajo vse, kar pomeni da se lahko to gredo browserji, ki imajo 6 tedenski release cikel.
IE10 ze podpira zadeve, ki dorecene, ce nic drugega so to s svojim html5 igrami pa html5 demoti pa test suiti, ki jih je MS doniral pokazali.
IE10 ze podpira zadeve, ki dorecene, ce nic drugega so to s svojim html5 igrami pa html5 demoti pa test suiti, ki jih je MS doniral pokazali.
Mipe ::
Tvoj avto lahko podpira oh in ah toliko stvari, vendar je še vedno pomembno, koliko obratov zmore v klanec. Sicer lahko greš gor kar peš.
Looooooka ::
Ce bli ti browserji avtomobili, bi doloceni 2 firmi morali vsakih 5-6 tednov narediti recall par 100.000 avtomobilov.
Ce bi se tkole igrali z zavornim sistemom, reakcije uporabnikov verjetno ne bi bile navdusenje in veselje :)
Ce bi se tkole igrali z zavornim sistemom, reakcije uporabnikov verjetno ne bi bile navdusenje in veselje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Mipe ::
Recall par 100.000 avtomobilov, ki jih takoj zamenjajo z povsem novimi avtomobili. IE pa voziš istega po več let.
V Chrome in Firefox je nadgradnja hitra in neboleča, medtem ko IE skorajda nihče ne nadgradi.
V Chrome in Firefox je nadgradnja hitra in neboleča, medtem ko IE skorajda nihče ne nadgradi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
BaToCarx ::
Prej bo "WebDX" kot pa WebGL pri MS, to ste lahko prepricani. Sicer pa ne rabimo več "free" to play iger ki zgledajo lepše, je pa ista podgana v kletki mehanika igranja. Zynga anyone?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bo Kinect zaznaval prste?Oddelek: Novice / Konzole | 5250 (4912) | nekikr |
» | Kinect tudi za igre za odrasleOddelek: Novice / Igre | 6384 (4836) | PARTyZAN |
» | Nadgradnja Xbox 360 prinaša podporo KinectuOddelek: Novice / Konzole | 9834 (8804) | Looooooka |
» | Prvi odprtokodni gonilnik za KinectOddelek: Novice / Konzole | 10555 (9184) | BALAST |
» | Playstation 3 - Move VS. Xbox 360 - Kinect (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 16824 (15025) | Bor H |