Forum » Elektrotehnika in elektronika » 12V BoostPack z Maxwell 2600F SuperCapi namesto Pb akumulatorja
12V BoostPack z Maxwell 2600F SuperCapi namesto Pb akumulatorja
Kamran ::
Oj,
Kaj menite o tej zadevi ?
Je kdo že poizkusil, ima, deluje... ?
Avtor pa se sigurno heca, da jih je enkrat dobil za 6 $/kos - na eBayu sicer dobiš 3000F različico za samo 25 $, samo kaj ko s pošiljanjem ceno zadevi nabijejo gor.
Torej zakaj ja in zakaj ne (uporaba tega).
Spremljam kanal tega drugače - precej zanimive zadeve, sploh N.S. tuljava eksperimenti.
Kaj menite o tej zadevi ?
Je kdo že poizkusil, ima, deluje... ?
Avtor pa se sigurno heca, da jih je enkrat dobil za 6 $/kos - na eBayu sicer dobiš 3000F različico za samo 25 $, samo kaj ko s pošiljanjem ceno zadevi nabijejo gor.
Torej zakaj ja in zakaj ne (uporaba tega).
Spremljam kanal tega drugače - precej zanimive zadeve, sploh N.S. tuljava eksperimenti.
- spremenil: Kamran ()
jest10 ::
Če ti vžge v prvo, ni problema. Če ti ne, boš avto porival. Par minutk prižgane luči-avto boš porival. Pozabiš prižgan radio-boš porival. itd
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Brane22 ::
Ne vidim zakaj bi se hecal s tem. Če bi že kaj, bi sestavil aku iz AA NiMH LSD celic. Te zadeve imajo noro nizko notranjo upornost.
Če bi vzel recimo 100 AA celic po 2300 mAh, bi bil ob €120, dobil bi pa 12V/23Ah. Vse skupaj bi spravil v kakih 5-6 kg.
S tem da bi zadevo lahko izpraznil vsaj 1.000x do fulla in da bi držala naboj noro. Tak avto bi lahko pustil na parkingu recimo 5 let in ko bi po tem šrtartal, bi vžgal ko mina.
Če bi vzel recimo 100 AA celic po 2300 mAh, bi bil ob €120, dobil bi pa 12V/23Ah. Vse skupaj bi spravil v kakih 5-6 kg.
S tem da bi zadevo lahko izpraznil vsaj 1.000x do fulla in da bi držala naboj noro. Tak avto bi lahko pustil na parkingu recimo 5 let in ko bi po tem šrtartal, bi vžgal ko mina.
Kamran ::
Brane22 ::
Poglej si na Wikipediji.
Varta ima svojo verzijo, GP ravno tako, ostali več ali manj tudi.
Občasno je v prodaji v Hoferju in Lidlu za majhen denar, kot je bilo že omenjeno tu.
Varta ima svojo verzijo, GP ravno tako, ostali več ali manj tudi.
Občasno je v prodaji v Hoferju in Lidlu za majhen denar, kot je bilo že omenjeno tu.
mihec87 ::
Eneloop itd ne vem če bo zdržala takih tokov praznjenja..Se je že v modelarstvu probavalo pa je 5vezanih(6,xV) že počepnalo pri napajanju sprejemnika ter par močnih digitalnih servotov(pod 10A), na kakih manj požrešnih zadevah so pa super...
Brane22 ::
Čaki mal, to je 10A na celico v ZAPOREDNI vezavi, se pravi, ko gre isti tok skozi vse celice.
Pa vprašanje kaj pojmuješ pod tem "počepnejo". Pri vžigu motorja gre za veliko obremenitev vendar samo tistih nekaj sekund.
Če jih imaš 100 na kupui v organizaciji 10x10, potem vidi vsaka celica samo 1/10 končnega toka.
Stvar bi tako na uč morala dati svojih 100-200A brez truda v tem režimu dela.
Pa vprašanje kaj pojmuješ pod tem "počepnejo". Pri vžigu motorja gre za veliko obremenitev vendar samo tistih nekaj sekund.
Če jih imaš 100 na kupui v organizaciji 10x10, potem vidi vsaka celica samo 1/10 končnega toka.
Stvar bi tako na uč morala dati svojih 100-200A brez truda v tem režimu dela.
Brane22 ::
Hmm. Sem ravno našel nek star univezalec in sem ga za štos popravil.
Gre za najcenejši analogni inštrument, pa vendar sem ga ob svojem malo manj cenenem digitalcu lahko uporabil kot poceni voltmeter in z obema ocenil notranjo upornost. Digitalec ima ampermeter z dosegom 10A a ker je kitajski, je notranja upornost razmeroma visoka.
Tako sem ga postavil v vlogo ampermetra in ga priklopil direkt na NiMH celico, na katero sem prej priklopil drugi inštrument v vlogi voltmetra.
In AA celica, ki neobremenjena kaže 12,95V pod bremenom na analognem inštrumentu kaže ~0,8V pri toku 6,1A. To pomeni notranjo upornost celice cca 0,5V/6A= cca 80 mOhm. Dang. Prav si mel. Precej visoka notranja upornost. Jih bom probal nafilat do konca in še enkrat probat.
Zanimivo da AAA celica, ki ima skoraj 3x manjpo kapaciteto pride do malo nižjega toka - skoraj 5A...
Dobro, pač LSD ni za kurblanje avta. Ampak Ultracapi so noro dragi. Edina pametna varianta ostane kot je videti še vedno dobri stari svinčev aku.
Če odmislimo LiFePo...
Je pa nekaj - proizvajalcem tudi takih stvari ni pametno verjeti na besedo...
Gre za najcenejši analogni inštrument, pa vendar sem ga ob svojem malo manj cenenem digitalcu lahko uporabil kot poceni voltmeter in z obema ocenil notranjo upornost. Digitalec ima ampermeter z dosegom 10A a ker je kitajski, je notranja upornost razmeroma visoka.
Tako sem ga postavil v vlogo ampermetra in ga priklopil direkt na NiMH celico, na katero sem prej priklopil drugi inštrument v vlogi voltmetra.
In AA celica, ki neobremenjena kaže 12,95V pod bremenom na analognem inštrumentu kaže ~0,8V pri toku 6,1A. To pomeni notranjo upornost celice cca 0,5V/6A= cca 80 mOhm. Dang. Prav si mel. Precej visoka notranja upornost. Jih bom probal nafilat do konca in še enkrat probat.
Zanimivo da AAA celica, ki ima skoraj 3x manjpo kapaciteto pride do malo nižjega toka - skoraj 5A...
Dobro, pač LSD ni za kurblanje avta. Ampak Ultracapi so noro dragi. Edina pametna varianta ostane kot je videti še vedno dobri stari svinčev aku.
Če odmislimo LiFePo...
Je pa nekaj - proizvajalcem tudi takih stvari ni pametno verjeti na besedo...
Brane22 ::
Sem ravnokar ponovil meritev/oceno z nafilanimi celicami.
Rezultati so malo boljši in ob korekciji napak poceni "cagarja" dobim oceno notranje upornosti celice 50 mOhm.
Te zadeve niso najboljše pri bremenih, ki vlečejo bistveno več kot kak A ali kaj v tem stilu.
Še vedno pa bi se najbrž PSU baterija z njimi obnesla zelo v redu...
Rezultati so malo boljši in ob korekciji napak poceni "cagarja" dobim oceno notranje upornosti celice 50 mOhm.
Te zadeve niso najboljše pri bremenih, ki vlečejo bistveno več kot kak A ali kaj v tem stilu.
Še vedno pa bi se najbrž PSU baterija z njimi obnesla zelo v redu...
SplitCookie ::
Eneloop itd ne vem če bo zdržala takih tokov praznjenja..Se je že v modelarstvu probavalo pa je 5vezanih(6,xV) že počepnalo pri napajanju sprejemnika ter par močnih digitalnih servotov(pod 10A), na kakih manj požrešnih zadevah so pa super...
Ne vem kakšen šrot ste vi imeli, samo ena celica drži 23A (hladna! in je z vsakim praznjenjem le še boljša) v stiku in 8A BP s napetostjo celice nad 1V
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Tokovi pri praznjenju pa sploh niso tako enormni. Ko mašina obrne ni več sile. Tam pod 200A se gre za 2-literske mašine.
Vsekakor pa je predelava na NiMh brezvezna, ker ti jih obstoječ alt ne bo napolnil. Rabijo cirka 1.6-1.8V na celico in tudi niso namenjene takemu režimu uporabe.
Ajde če bi menjal vse skupaj.
Tako pa raje fukneš not svinčen akku pa adijo, ga menjaš enkrat na tiste 3 leta in je mir.
Vsekakor pa je predelava na NiMh brezvezna, ker ti jih obstoječ alt ne bo napolnil. Rabijo cirka 1.6-1.8V na celico in tudi niso namenjene takemu režimu uporabe.
Ajde če bi menjal vse skupaj.
Tako pa raje fukneš not svinčen akku pa adijo, ga menjaš enkrat na tiste 3 leta in je mir.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
mihec87 ::
Če bi bral da je govora o sanyo eneloop AA 2000mah.To kar si ti navrgel gre z ni-mh akumulatorji(se vleče tudi več kot si napisal) samo ne z telimi..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
SplitCookie ::
Kaj pa ti zdaj sanjaš. Imam 'iste' celice, kupljene v Mullerju (14€ 4kom nekje)
2000mAh
HR3UTG
Sanyo trdi da je notranja upornost 25mOhm, na testih so imeli 50mOhm
2000mAh
HR3UTG
Sanyo trdi da je notranja upornost 25mOhm, na testih so imeli 50mOhm
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Brane22 ::
Že, ampak pri 50 mOhm dobiš potem 25A pri kratkem stiku, kar poomeni,d a od tega nimaš nič, ker je tvoja napetost nič.
SplitCookie ::
Nima veze če je napetost nič. Zmanjšaš tok na polovico, kar narediš preprosto in scuzaš ven vsaj 0.8V na celico. To je vsaj 10A toka po celici in s 10x10 takimi celicami BP obrneš mašino.
Važno da gre čez alternator tisti nazivni tok pa bo sam od sebe obrnil, potem pa s številom obratov napetost samo raste.
Npr. 12V 12Ah tisti svinčeni cegu od AGM baterije že 'zavergla' mašino, pa je nek čip kitajski šit. Naredi par obratov in mrkne, ko nabije kompresijo.
Svinčeni akkuji so resno precenjeni v tem pogledu. 2 leti starega, ki se ga neredno uporablja je treba že reformirati - ala filat s 16V+ par dni dokler notri elektrolit praktično ne povre.
Važno da gre čez alternator tisti nazivni tok pa bo sam od sebe obrnil, potem pa s številom obratov napetost samo raste.
Npr. 12V 12Ah tisti svinčeni cegu od AGM baterije že 'zavergla' mašino, pa je nek čip kitajski šit. Naredi par obratov in mrkne, ko nabije kompresijo.
Svinčeni akkuji so resno precenjeni v tem pogledu. 2 leti starega, ki se ga neredno uporablja je treba že reformirati - ala filat s 16V+ par dni dokler notri elektrolit praktično ne povre.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Če odmislimo LiFePo...
Hej, zakaj pa ne?
Ah daj no daj. Tisti LiFePo4 lulek se je spraznil v svinčen akku in ga nafilal. Saj vidiš da proti kraju napetost pade na 13V
11.5V na svinčenem akkuju, pa kje si to še videl, tak akku je treba obvezno nafilat in pol dela ko mora.
Take težave pozimi imajo samo trapci ki akkujev pravočasno ne menjajo. Meni je vžigal pri -20°C BP, isto kot pri +20°C.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
jest10 ::
SplitCookie je izjavil:
Če odmislimo LiFePo...
Hej, zakaj pa ne?
Ah daj no daj. Tisti LiFePo4 lulek se je spraznil v svinčen akku in ga nafilal. Saj vidiš da proti kraju napetost pade na 13V
11.5V na svinčenem akkuju, pa kje si to še videl, tak akku je treba obvezno nafilat in pol dela ko mora.
Take težave pozimi imajo samo trapci ki akkujev pravočasno ne menjajo. Meni je vžigal pri -20°C BP, isto kot pri +20°C.
Ja res, okoli 2Ah baterijica bo full nafilala akumulator Do roba in čez rob.
No saj lahko si sam poiščeš posnetke, kjer se vžiga samo z LiFePo baterijami, brez kakršnegakoli akumulatorja.
Recimo:
itd
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
SplitCookie ::
Ja res, okoli 2Ah baterijica bo full nafilala akumulator>:D Do roba in čez rob.
Toliko da ne rabi težo zagona nositi sama.
Saj že pri takem krepnjenem akkuju pomaga 5min boost s polnilcem.
Pa notri ne spraviš niti 1Ah. Polovico te. Pa je dosti.
No saj lahko si sam poiščeš posnetke, kjer se vžiga samo z LiFePo baterijami, brez kakršnegakoli akumulatorja.
Precej dobro vžiga:
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Sej zadni posnetek si samo po naklučju spregledal ane
Se vidi da bateriji poide sape nekje po 3h obratih v prvem zagonu.
Sicer pa zadevo lahko zalavfa, samo kaj češ početi s takim akkujem, ki se po hitrem postopku scvre v vročini motorja.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
mihec87 ::
pač spraviš v škatlo izolacijo okol pa se nič ne scvre....
Kolikokrat si pa že spraznil eneloop z 23A? Kam imaš to priklopljeno?
Kolikokrat si pa že spraznil eneloop z 23A? Kam imaš to priklopljeno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
jest10 ::
SplitCookie je izjavil:
Sej zadni posnetek si samo po naklučju spregledal ane
Se vidi da bateriji poide sape nekje po 3h obratih v prvem zagonu.
Itak ja. Me zanima, če gledava isti posnetek
jest10 ::
Kamran ::
No hvala za tole info (LiFePO4).
Tukaj so kar ene lepe za na ogled - a bi se dalo te recimo uporabiti kot nadomestne baterije v bateriji prenosnika ? Verjetno, ne ?
Tukaj so kar ene lepe za na ogled - a bi se dalo te recimo uporabiti kot nadomestne baterije v bateriji prenosnika ? Verjetno, ne ?
SplitCookie ::
pač spraviš v škatlo izolacijo okol pa se nič ne scvre....
Kolikokrat si pa že spraznil eneloop z 23A? Kam imaš to priklopljeno?
Yeh right, mehanske vibracije pa se pozabi ?
Zadeva mora biti trdno vpeta tudi za primer nesreče. Preživeti mora konstantna pospeševanja in zaviranja, velika nihanja temperature, praženje na poletni vročini in zmrzovanje pozimi.
Poleg tega pa moraš imeti še rezervno kapaciteto za primer crka mašine - žmigavci morajo lavfat vsaj par ur.
Eneloop s 23A - praznil samo 1x. Celice se segrejejo do te mere, da se scvre plastika dol iz njih in če jih vržeš v vodo zavrejo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UPS Li-ionOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2879 (2320) | blackbfm |
» | Polnilec z DC vhodom za LiFePO4Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1147 (963) | bean |
» | 18650 baterije... mnenjeOddelek: Pomoč in nasveti | 10215 (6890) | |
» | Litij-ionske baterije imajo spominski efektOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14684 (11584) | SplitCookie |
» | Iz LiPo bi rad 3VOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2386 (2105) | Brane22 |