» »

OpenGL - kje začeti

OpenGL - kje začeti

darkkk ::

Pozdravljeni,

torej, pokazala se je potreba po tem, da začnem sam packati z openGL knjižnico. Do sedaj sem uporabljal rgl (R paket za openGL) in znam recimo z njim delati, vendar sem zaradi tega "žrtev softwera" in bi rad imel pri vsemu bolj odprte roke.

O sami 3d grafiki bolj nimam pojma, v končni fazi bi pa rad nekaj, kar mi bo znalo izrisovati 3d podatke, vendar bi rad načine risanja sam oblikoval.

Vprašanja:
1. literatura? Po možnosti bolj nove sorte
2. kako nastaviti (inštalirati) OpenGL knjižnice z MinGW compilerjem (v končni fazi bi rad, da se zadeva kompajla za potrebe R-ja, verjento bom moral na koncu zadeve zapakirat in exposat z nekimi extern "C" funkcijami, ampak to so že detajli tule)
3. c, c++ (vsaj večina osnov + stl) sta mi poznana.

flbroker ::

Stari dobri časi, sem mislil da se več ne dela z OGL-jem. http://nehe.gamedev.net/


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4415510 (10516) Testman42
»

Steam za Linux na voljo vsem

Oddelek: Novice / Igre
4816125 (13164) deadbeef
»

AMD v novem Catalystu podprl OpenGL 3.0

Oddelek: Novice / Grafične kartice
335613 (3683) lopov
»

Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
948038 (5642) BigWhale
»

presek poligonov v opengl?

Oddelek: Programiranje
121351 (1151) Red_Mamba

Več podobnih tem