Forum » Pomoč in nasveti » Izračun potence, pomoč prosim
Izračun potence, pomoč prosim
ttommy ::
Marsikomu se bo zdelo smešno..... sem pač pozabil logiko računanja potence, hčerka pa nima zapisano v zvezku in ne ve (smrklja najbrž ni bila z mislimi pri uri.....).
Torej naloga je:
Zapiši dana števila kot potence:
14400
25
Torej, 25 mi logika pove da je 5*2 , za 14400 pa vemo da je rezultat 120, ne vem pa postopka. Kako se izračuna potenca danega števila 14400? Ali pa 625. Pač če mi lahko kdo razloži postopek.
Hvala
Torej naloga je:
Zapiši dana števila kot potence:
14400
25
Torej, 25 mi logika pove da je 5*2 , za 14400 pa vemo da je rezultat 120, ne vem pa postopka. Kako se izračuna potenca danega števila 14400? Ali pa 625. Pač če mi lahko kdo razloži postopek.
Hvala
Gamer
ThomasSGS ::
Rajše vprašaj kje drugje to !
In preberi tole
Kako napisati temo v Pomoč in nasveti [Pozor: samo za rač. težave!]
Samo za računalniške probleme !
In preberi tole
Kako napisati temo v Pomoč in nasveti [Pozor: samo za rač. težave!]
Samo za računalniške probleme !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ThomasSGS ()
genesiss ::
Povej malo več. Rešuješ problem x^2=14400 ?
Odgovor je: kvadratni koren, ki je obratna operacija kvadriranju. Kvadratni koren @ Wikipedia
Odgovor je: kvadratni koren, ki je obratna operacija kvadriranju. Kvadratni koren @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenil: genesiss ()
first_line ::
Ali pa logaritmiranje.
Kater razred pa je hčerka (sprašujem zaradi stopnje matematike ne kaj drugega da ne bo pomote ;)
Kater razred pa je hčerka (sprašujem zaradi stopnje matematike ne kaj drugega da ne bo pomote ;)
ttommy ::
Ne, hčerka ima za nalogo dejansko tako:
Zapiši dana števila kot potence (in potem števila 25, 81, 121, 625, 27, 64, 400, 1000, 14400)
6. razred.
Zapiši dana števila kot potence (in potem števila 25, 81, 121, 625, 27, 64, 400, 1000, 14400)
6. razred.
Gamer
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ttommy ()
imagodei ::
Jezus...
25 = 52 = 5x5 (in ne 5x2, kar je enako 10)
81 = 92 = 9x9 = 34 = 3x3x3x3
121 = 112 = 11x11
625 = 252 = 25x25 = 54 = 5x5x5x5
27 = 33 = 3x3x3
64 = 82 = 8x8 = 43 = 4x4x4
400 = 202 = ...
...
...
You get the feeling. Ampak, da pozabiš potence... To je pa res mal kruta.
25 = 52 = 5x5 (in ne 5x2, kar je enako 10)
81 = 92 = 9x9 = 34 = 3x3x3x3
121 = 112 = 11x11
625 = 252 = 25x25 = 54 = 5x5x5x5
27 = 33 = 3x3x3
64 = 82 = 8x8 = 43 = 4x4x4
400 = 202 = ...
...
...
You get the feeling. Ampak, da pozabiš potence... To je pa res mal kruta.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
Blinder ::
27 je 3 na 3, tko da koren ti ne koristi kej dosti
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
imagodei ::
Za 6. razred najbrž ne rabijo nobenih logaritmov. Čist preprosto se učijo, da zapis ab pomeni, da je treba a pomnožit samega s sabo b-krat.
Ko to enkrat razumeš, je treba (na pamet) ugotovit, kolikokrat je treba zmnožit neko številko, da dobiš rezultat.
Večinoma gre za osnovno poštevanko, tako da baš težko ni.
Ko to enkrat razumeš, je treba (na pamet) ugotovit, kolikokrat je treba zmnožit neko številko, da dobiš rezultat.
Večinoma gre za osnovno poštevanko, tako da baš težko ni.
- Hoc est qui sumus -
ttommy ::
Ja no čisto vsega res nisem pozabil. Logično da znam zračunat 7*7 ali pa 4*9 pa take fore.
Pozabil sem pa kako dobim iz 14400 rezultat 120. Logično če grem iskat, da bom našel številko, ne vem pa postopka.
Pozabil sem pa kako dobim iz 14400 rezultat 120. Logično če grem iskat, da bom našel številko, ne vem pa postopka.
Gamer
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ttommy ()
imagodei ::
Za 14400 moraš predvsem vedet, da je 144 = 122, kar ni težko ugotovit, potem ko si rešil primere za 81 in 121 (92 in 112). Potem pa ni več dolga pot do tega, da je 1202 = 14400.
Konec koncev, če rabiš hčerki razložit na dolg način:
1202 = (12*10)2 = 122 * 102 = 144 * 100 = 14400.
"Logično če grem iskat, da bom našel številko, ne vem pa postopka."
Kot pravim, v 6. razredu se, ob spoznavanju potenc, prav gotovo ne učijo postopka. Učijo se filinga. Za zapisat 1000 s potenco ne rabiš drugega kot vedet, da je to 10*10*10, torej 103
Konec koncev, če rabiš hčerki razložit na dolg način:
1202 = (12*10)2 = 122 * 102 = 144 * 100 = 14400.
"Logično če grem iskat, da bom našel številko, ne vem pa postopka."
Kot pravim, v 6. razredu se, ob spoznavanju potenc, prav gotovo ne učijo postopka. Učijo se filinga. Za zapisat 1000 s potenco ne rabiš drugega kot vedet, da je to 10*10*10, torej 103
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
panteist ::
http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/s...
Postopku se reče: Razcep na prafaktorje
Pogooglaj še za drugimi vodiči, da ti bo jasno.
Postopku se reče: Razcep na prafaktorje
Pogooglaj še za drugimi vodiči, da ti bo jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: panteist ()
imagodei ::
Če za zapis števil 14400 in 1000 s potencami nudiš inštrukcije iz razcepa na prafaktorje, jaz inštrukcij pri tebi nikoli ne bi vzel.
Iz primera na tvoji strani: 60 razcepimo na prafaktorje 2, 3, 2, 5. Kako mi to pomaga pri zapisu s potencami?
Iz primera na tvoji strani: 60 razcepimo na prafaktorje 2, 3, 2, 5. Kako mi to pomaga pri zapisu s potencami?
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | linearna enačba in kvadratna funkcijaOddelek: Šola | 1020 (948) | Yacked2 |
» | Potence, ulomki, številke, koreni, črke; kako? (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 10169 (8443) | Janac |
» | pra števila.. (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 8786 (5125) | Yacked2 |
» | Rusko množenje (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 10792 (7916) | fireice |
» | [matematika] polinomiOddelek: Šola | 4102 (4032) | McHusch |