» »

Megane zgublja na moci

Megane zgublja na moci

shadeX ::

Danes sem se odpravil ven z avtom. Ustavim pri stop znaku in ko sem hotel speljati je bil avto popolnoma brez moci. Kakor da bi imel avto s 30 KM. Speljalo sicdr je vendar pocasi. ko sem nabijal gas je zelo pocasi prihajalo do pravega izraza. Nato avto ugasnem in vzgem se 1x. Nato je delovalnormalno par km. Potem pa spet. ko dam po gasu kar zacne izgubljati moc.

Kdo ve kaj ga matra?

Renault megane coupe l98, 90KM

amigo_no1 ::

Filter za gorivo, svečke, ecu enota.... dosti tega je lahko.

Za začetek priklopi avto na računalnik diagnostiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

nejcek74 ::

Megan who? Ali je TD, pa je zaradi vrocine izkljucilo turbino?

#000000 ::

sej piše coupe l 98 90km

Poglej prvo če ti kabli prebijajo, pol svečke, pol pa naprej proti gorivu, lahko je črpalka goriva slaba in ne fila vedno enako ipd. ampak najvrejetneje je senzor vžiga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

IceIceBaby ::

Renaulti okoli tega letnika so imeli probleme z vžigalnimi tuljavami.

Se sliši, da avto dela samo po 3 cilindrih, ko nima moči? (traktorski zvok, vibracije)

#000000 ::

Mislš na cinšpule :)

rdecaluc ::

Smo imeli enako težavo, ko je eno cev na motorju (za zrak ali nekaj - skratka kr debel premer je imela) predrlo. :S
Est modus in rebus. ,typos

šernk ::

da nadaljujem: senzor pretoka zraka in vse cevi povezane s tem, lambda sonda, in še in še :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

shadeX ::

ja vem da je nemogoce ugotoviti kaj bi bilo narobe. Vprasam samo ce je kdo imel podobne probleme pri tem meganu. Uglavnem..enkrat dela enkrat ne. Skoraj nemogoce je predvideti kdaj se bo to zgodilo. kadar se to dogaja je pa kot da bi imel avto 20 konjev. ne potegne nikamor. upam samo da ni kak velik strosek...bom peljal k mehaniku. moram pa se povedati da imam obcasno probleme z vzigom. Sploh mi ne vzge kaksenkrat. to se pojavlja popolnoma random

-valvoline- ::

Sposodi si akumulator pa sprobaj če bo kej boljše. tako kot si napisal bi reku skoraj 100% da maš alternator hin oz občasno dela občasno pa ne. Lahko sprobaš če je težava pr alternatorju tako k ti bo avto začel nagajat klemo + na akuju odsravfat naj ti nekdo not drzi masino na povisanih obratov 2000+,luci mej pržgane pa tudi ventilator za gretje,potle klemo+ daj vn tk da bo sam - gor na akuju. Če bo motor ugasnil je alternator hin.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Ne mi odklapljat baterij na način da se + klemo najprej odklopi...videl že na lastne oči več baterij letet v zrak, brez tega delat, če to delaš je pa še igranje z ognjem...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Slo-tech ni forum kjer se zadržujejo kvalitetni avtomehaniki. s tukajšnjimi nasveti boš avto prej uničil kakor popravil

Vprašaj na renault forumu raje
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

šernk je izjavil:

Ne mi odklapljat baterij na način da se + klemo najprej odklopi...videl že na lastne oči več baterij letet v zrak, brez tega delat, če to delaš je pa še igranje z ognjem...

LOL.
1000x sem že tole naredo doslej,nič kej takega. Baterija v zrak? Haha,only in your dreams. Nimaš pojma kaj govoriš.
;((

šernk ::

sem vedu da se ne smem oglasit v tej temi... Over & out, ker nimam pojma :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MadMax ::

Saj če bi "olje" lahko vklopil ZKP bi najbrž poštudiral, zakaj se odklaplja prvo - klema, tako pa....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Keyser Soze ::

shadeX je izjavil:

Danes sem se odpravil ven z avtom. Ustavim pri stop znaku in ko sem hotel speljati je bil avto popolnoma brez moci. Kakor da bi imel avto s 30 KM. Speljalo sicdr je vendar pocasi. ko sem nabijal gas je zelo pocasi prihajalo do pravega izraza. Nato avto ugasnem in vzgem se 1x. Nato je delovalnormalno par km. Potem pa spet. ko dam po gasu kar zacne izgubljati moc.

Imel enak problem. Le z Audijem. Turbina. Počena cev, zaradi česar senzor ni zaznaval pravilnega pritiskav turbini in jo je elektronika metala v "safe mode". Se pelješ in kar naenkrat avtu poide vsa moč. Gas do daske, pa je slabše odziven kot star fičo.

P.S.: Kratkotrajno pomaga če ugasneš in ponovno prižgeš avto (reset elektronike), ampak ni to glih ena praktična rešitev.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

Matev ::

imel sem enak problem pri laguni - službeni

naenkrat nobene moči in nič pospeškov

pa je bilo takrat ugotovojeno da je šel en cilinder od štirih

premak ::

Imam podobne težave pri letniku 2000. Noben mehanik mi ne more nič za 100% povedat, zato pač ne grem menjevat pol avta po vrsti. Pri meni se pojavi nekajkrat letno, zato pač živim s tem. Menjava vseh 4-ih tuljav je cca 200€, kar mi je preveč, sploh pa ker nisem siguren kaj je. Tako da gud lak :)

SaXsIm ::

Ali je senzor odmične gredi ali pa cinšpula. Najverjetneje.
SaXsIm

SaXsIm ::

Se opravičujem, senzor mrtve lege. Menda to rado gre pri renojevih starejših bencinarjih.
SaXsIm

Half-Saint ::

Jaz sem imel take težave 2x.. obakrat je bila zanič cinšpula. Vozim pa Megan HB 1.6 90KM, isti letnik kot tvoj.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Mah, to ni res. Pridem sedaj domov. Brat od punce se uči za mehanika in gre sprobat avto. Megane je delal v nulo. Sploh brez problema. Nobenega cukanja , nobenega trzanja ne nič. Tip ga je držal na 7k obratov in je delal kot urca. To ni res..

Kako naj razložim mehaniku kaj je bilo narobe če sedaj avto dela. Čez 2 tedna grem na morje in nočem da me ravno takrat pusti na cedilu..

Ma kaj..??

nUUb ::

Pri mojem mi pri 1/5 vžigov dela motor tudi na 3 valje, malo bolj pritisnem na gas, če avto še trese, torej še vedno dela na samo treh valjih, ponovim. Zdaj ko je toplo tega problema skoraj da ni, pozimi, jeseni in spomladi pa je to še kako annoying. Na koncu koncev, delovanje po 3 valjih je pri mojem megan coupe-ju še najmanjši problem.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

mitjau ::

tole je v večini primerov vžigalna tuljava oz. cinšpula po domače... vsaj na bencinarjih ;)
brez skrbi, se bo že ponovilo, pol pa zavij k mehaniku, ker ni draga zadeva. ;)

hobbit ::

IceIceBaby je izjavil:

Renaulti okoli tega letnika so imeli probleme z vžigalnimi tuljavami.

Se sliši, da avto dela samo po 3 cilindrih, ko nima moči? (traktorski zvok, vibracije)



pri meni je bilo podobno. Nov modul vžiga je rešil problem.

energetik ::

shadeX je izjavil:

Mah, to ni res. Pridem sedaj domov. Brat od punce se uči za mehanika in gre sprobat avto. Megane je delal v nulo. Sploh brez problema. Nobenega cukanja , nobenega trzanja ne nič. Tip ga je držal na 7k obratov in je delal kot urca. To ni res..

Kako naj razložim mehaniku kaj je bilo narobe če sedaj avto dela. Čez 2 tedna grem na morje in nočem da me ravno takrat pusti na cedilu..

Ma kaj..??
Lahko da samo prebija eden od kablov za svečke, tako je bilo na našem Polotu. Delal po 3 cilindrih, veliko manjša moč, tresenje. Problem je odvisen tudi od vlažnosti zraka.
Torej preventivno zamenjaj vse kable vžigalnega sistema (ni drago in je enostavno), hkrati poglej še v kakšnem stanju so svečke. Potem boš pa videl, če se bo še pojavljalo.

amigo_no1 ::

shadeX je izjavil:

Mah, to ni res. Pridem sedaj domov. Brat od punce se uči za mehanika in gre sprobat avto. Megane je delal v nulo. Sploh brez problema. Nobenega cukanja , nobenega trzanja ne nič. Tip ga je držal na 7k obratov in je delal kot urca. To ni res..

Kako naj razložim mehaniku kaj je bilo narobe če sedaj avto dela. Čez 2 tedna grem na morje in nočem da me ravno takrat pusti na cedilu..

Ma kaj..??

Zamenjajta avta za vsaj 1 teden.

toxius ::

#000000 je izjavil:

Mislš na cinšpule :)


Cinšpule imajo močnejši modeli (2,0 16v), ti pa imaš 2+2 razdelilno kapo, sem imel enkap roblem, zamenjal te vžigalne kable in avto je predel kot nov ;) (kupil sem iz razbitega megana za 20€)

mitjau ::

premak je izjavil:

Imam podobne težave pri letniku 2000. Noben mehanik mi ne more nič za 100% povedat, zato pač ne grem menjevat pol avta po vrsti. Pri meni se pojavi nekajkrat letno, zato pač živim s tem. Menjava vseh 4-ih tuljav je cca 200€, kar mi je preveč, sploh pa ker nisem siguren kaj je. Tako da gud lak :)


Zalaufaj avto, pa snemi postopoma po eno tuljavo s svečke... zamenjaj tisto, kjer ne bo razlike v delovanju motorja... tista je fuč! jst sem na svojem v zadnjih dveh letih zamenjal postopoma vse. Tako tudi na servisu testirajo katera je crknila. Samo ne pozabi si jih prej odšraufat...

BTW: ena tuljava stane cca. 35€, če je dosti dražja jo kupi drugje!

Invictus ::

Če ti crkuje vžigalna tuljava, ti bo počasi skurilo tudi katalizator.

Namreč ko tuljava ne vžiga, bat ne dela in bencin teče v izpuh. Sčasoma ko se v katalizatorju nabere malo bencina in vžge, ti ga bo uničilo.

Meni se je to zgodilo na Puntotu. Tako da kar na servis. Naj priklopijo na računalnik in pogledajo kaj zafrkava. Pa lahko ga pelješ na nepooblaščen servis. Imajo vsi danes univerzalne testerje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

Hvala vam za nasvete in ideje. Jutri sem zmenjen z mehanikom, pa bom poročal kaj je ugotovil ČE bo kaj.

shadeX ::

Uglavnem avto je prišel od mehanika. Nimam pojma zakaj je avto zgubljal na moči vendar mehanik pravi da je bila neka cevkica za zrak?! mogoče?! kriva..
hm..avto sicer sedaj normalno deluje, bomo videli kako bo naprej.

Imam še eno vprašanje če mogoče kdo ve. Ko odprem spredaj havbo in motor teče, je mogoče zaznati blag vonj po dimu (CO2 - izpušni plin). A to je zelo narobe?

Andrejpan ::

Sicer nisem expert, ampak verjtno imaš potem nekje luknjo na avspuhu blizu mašine. Problematično je še to, da je tam okoli tudi luknja za tvojo ventilacijo, načeloma ni vlih fajn, da ti izpušni zrak mašine vleče v notrnjost...

shadeX ::

luknja na auspuhu? ali je mogoče z motorjem kaj narobe?

energetik ::

Kakšen mehanik pa je to, da ne ve ali je cevka zanič ali ne? Verjetno gre za cevko MAP senzorja (nisem pa siguren, če ga Megane ima).

CO2 nima vonja. Lahko pa da imaš počen izpušni kolektor oziroma izpuh od mašine do lambda sonde, kar daje napačne meritve lambde. Ampak to ne bi povzročilo kar totalno izgubo moči. Počena MAP cevka pa bi lahko kaj takega naredila. Preglej še senzor položaja lopute za gas, izmeri se upornost pri različnih položajih lopute.

Keyser Soze ::

Saj ne da ne ve pomoje. Verjetno je diagnosticiral ta problem in smatral, da je to to. Če je pa kaj bolj zagonetnega se pa pač pokaže z rabo. Ko se začne napak ponavljat.

Pri meni je moral samo malenkost cevke odrezat (kjer je bila razpoka) in jo namestit nazaj. Problem rešen.
OM, F, G!

šernk ::

Kakšen mehanik pa je to, da ne ve ali je cevka zanič ali ne? Verjetno gre za cevko MAP senzorja (nisem pa siguren, če ga Megane ima).


pri 5ih cevkah in parih senzorjih, lahko mehanik le preizkuša in ko pride do prave stvari ni več napake. drugače žal ne gre. zakaj mogoče je mogoče ni, najbrž ko je zamenjal cevko je avto začel delat, morda je začel delat le momentarno in če se bo napaka ponovno pojavila je težava v kakšnem senzorju. sedaj pa: cev stane do 50€ in če je vidno počena je zelo verjetno to vzrok okvare, nikjer pa ne piše da je tudi senzor fuč. senzor lahko tudi enkrat dela enkrat ne dela in če v trenutku ko je avto pri mehaniku senzor delujoč, se lahko mehanik postavi na glavo in menja cel avto, človek bo pa prišel čez 2 dni nazaj z isto težavo in mehanik se lahko spet na glavo postavi, če napake takrat ne bo prisotne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

shadeX ::

baje naj bi bila to ta cevkica če sem ga pravilno razumel

energetik ::

Če prav vidim je to vakuumski regulator tlaka bencina. To bi bilo logično, lahko da je bila cevka zanič in si imel nepravilen tlak bencina pred injektorji, posledično prebogato/prerevno mešanico v določenih trenutkih.

Če se ne motim, bi počena cevka pomenila, da je v vodu bencina prevelik tlak, zato zalit motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

shadeX ::

aaa. to pa pojasni nekaj..

ja cevka je bila "raztrgana" nekje na sredini. Ko je avto laufal se je slišalo tudi šumenje ( "pssssssssss" ) , kot bi uhajal zrak iz nekje.

sicer sem sedaj šel še eno intenzivno furo ( držal na obratih ) in avto je delal kot mora. če bi bilo še vedno narobe, bi se pomoje v enem tednu že pokazalo - sklepam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

energetik ::

No, če je bila raztrgana, je to to. Zihr je to vakuumski regulator tlaka bencina, tista vodoravna cev je pa skupni vod, s katerega se napajajo injektorji. Notri je cirka 3bar pritiska.
Regulator pod obremenitvijo (ko pritiskaš gas) dopušča te 3 bar, ker je vakuum v cevki skoraj 0. V prostem teku je v cevki velik vakuum, zato regulator zniža tlak goriva. Če je pa strgana, pa ni notri nikoli vakuuma in je v prostem teku tudi 3 bar tlaka, zato je motor "zalit" in cuka pri speljevanju itd.

shadeX ::

uh hvala. sm dost bolj pomirjen sedaj k vem da je to to. men ni blo logično da bi bila ena cevkica kriva da avto ni delal kot bi moral :D

SplitCookie ::

energetik je izjavil:

No, če je bila raztrgana, je to to. Zihr je to vakuumski regulator tlaka bencina, tista vodoravna cev je pa skupni vod, s katerega se napajajo injektorji. Notri je cirka 3bar pritiska.
Regulator pod obremenitvijo (ko pritiskaš gas) dopušča te 3 bar, ker je vakuum v cevki skoraj 0. V prostem teku je v cevki velik vakuum, zato regulator zniža tlak goriva. Če je pa strgana, pa ni notri nikoli vakuuma in je v prostem teku tudi 3 bar tlaka, zato je motor "zalit" in cuka pri speljevanju itd.


To ECU nekako skompenzira (sprobano) vendar še vedno ni ok.

Drugače je kot si napisal.

Zadeva regulira, da je tlak goriva glede na tlak v sesalnem delu venomar enak.

Težave pri tem so cukavanje, crkovanje, močno kajenje, check engine light. Včasih pri polnem gasu mašina dela kot mora, ni pa to vedno
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

IvoJan ::

energetik je izjavil:

Če prav vidim je to vakuumski regulator tlaka bencina. To bi bilo logično, lahko da je bila cevka zanič in si imel nepravilen tlak bencina pred injektorji, posledično prebogato/prerevno mešanico v določenih trenutkih.

Če se ne motim, bi počena cevka pomenila, da je v vodu bencina prevelik tlak, zato zalit motor.

cevka za podtlak nima tako hudega vpliva. ravno vceraj sva s kolegom zmapirala avto na katerem ta cevkica ni bila prikljucena ker sva jo pozabila nataknit nazaj. avto je ves cas delal normalno, prezivel vsaj 20 pullov v tretji brzini do blokade(7200RPM, 160KM/H). zajebavalo je samo v prostem teku in namrec obrati so nenehno nihali od 800RPM do 1500RPM, pri speljevanju ni bilo problemov(moci je bilo vec kot dovolj) ter avto je tezje vzigal, vozen je bil pa cisto normalno. s tem da je bil tukaj problem toliko bolj opazen ker so na avtu 1000cc injektorji, na tem meganu pa so okoli 250cc.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

energetik ::

No, saj v prostem teku so lahko težave. Pri polnem plinu naj ne bi bilo problemov, ker takrat itak ni hudega vakuuma v kolektorju.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dizl izguba moči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6816515 (14022) Twixz
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018408 (11350) jalovec09
»

Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597033 (5000) p3ro
»

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Oddelek: Na cesti
3511021 (9968) hojnikb
»

Clio 1.5 dci ne vžge - topel

Oddelek: Loža
4614041 (10698) BorutK-73

Več podobnih tem