» »

Gorsko kolo do 500€

Gorsko kolo do 500€

einstein :P ::

Pozdravljeni,

Rad bi kupil eno gorsko kolo do 500€ in me zanima, če so hardtail kolesa(samo sprednje vzmetenje) dovolj vzmetena za vožnjo po hribu navzdol čez korenine... Najbolj me skrbi, da slednja niso dovolj mehka zadaj. Gledal pa sem tudi polnovzmetena, ki pa so precej dražja. Ali sploh obstaja polnovzmeteno kolo za 500€? Se mi splača kupiti hardtail za vožnjo po bolj grobem terenu?

Hvala za odgovore, lp
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Janac ::

nekaj od wheelerja kaksen pro model, mam sam in je ok kolo to.

kitewing ::

Sicer se lahko tudi čez korenine pelješ brez vzmetenja, a z vzmetenjem je precej lepše in varnejše. Poceni kolesa imajo zanič amortizerje in predstavljajo samo težo na kolesu. Dobre vilice so od Foxa in RockShox (je še nekaj butičnih vilic, ki pa jih ni v nižjih cenovnih razredih).
V trgovinah so se ravno začeli posezonski popusti...jupi! Ampak za dobro novo kolo je 500€ premalo. Ok je naprimer sledeč http://www.kolesarska-oprema.si/izdelek...

Druga opcija, da kupiš rabljeno kolo.

Hardtrail ali fuly? Težko vprašanje. Na vzponih je boljši hardtrail na spustih pa fuly. Zadnje vzmetenje je cool, ker je boljši oprijem zanjega kolesa pri zahtevnejših spustih, pri hardtrailu je zadnje kolo več časa v zraku... Solidnega fulija težko dobiš pod 1500€. Glej še na težo kolesa, da je čim nižja.

Blinder ::

samo težo na kolesu? itak da se pozna, če imaš amortizer, tut če je poceni. ti 100x manj ruka roke.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zvezdica27 ::

MHW bikes, google, glej Cube kolesa. Dostava v SLo brezplačna

Svetujem da pod jurja ne gledaš.

Počakaj na jesen, bo ceneje.

zz

WarpedGone ::

Kupi rabljeno vsaj tolk ohranjeno da ni direkt polomljeno ali zvito.
Daj 400 EUR in boš srečen. 100EUR ti ostane za tolažbo, če bo slujačno kej malega narobe da si dal sam 400€ in lahk tist tut popraviš.

Dobiš boš kolo v rangu jurja ali več, ki se bo tudi tako peljalo.
Nekoč nekdaj sm kupil rabljenga Scotta Tampico za tedanjih 80k SIT. Nekaj let kasneje sm kupu novga Treka 4900disc za 160k SIT. Trek mu ni dorasel v vožnji.

Še prej sm mel full suspenzion čipšit s katerim sm se prvi dan prou kvalitetno razmazal po cesti in bil v bolniški tri tedne. Če je prednja vilica vrednja svojega imena, ublaži tudi precej sunkov zadaj ko stojiš na pedalih.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

kitewing ::

Blinder je izjavil:

samo težo na kolesu? itak da se pozna, če imaš amortizer, tut če je poceni. ti 100x manj ruka roke.

Kakšna RST Gila je zgolj za dodatno težo, deluje pa ne in tako je z vsemi poceni amortizerji. Pojdi v trgovino in pritisni na balanco z vso slilo in ne boš spravil amortizerja več kot za par mm skupaj.

slaba:


dobra:

Janac ::

RST Gila so dobri amortizeriji...jih imam sam na kolesu ki ga vozim ze 5 let... sploh pa je to neumestna primerjava KER SPET NE GLEDAMO NA CENO.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: dolenc ()

Blinder ::

ene take rockshox vilce pridejo 100-150€?

js mam zoom vilce že 10 let na kolesu :D ene ful poceni
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

kitewing ::

Janac je izjavil:

RST Gila so dobri amortizeriji...jih imam sam na kolesu ki ga vozim ze 5 let... sploh pa je to neumestna primerjava KER SPET NE GLEDAMO NA CENO.

Moja hči ima kolo s temi amortizerji in se pri njeni teži posedejo za par mm in nikakor niso dobri. Če boš imel možnost probat kvalitetne amortizerje boš videl ogromno razliko. Drugo tekmovalno kolo pa ima z amortizerji, ki so na drugem videu in to je pa čisto druga zgodba. Želel sem pa samo pokazati kako delujejo amortizerji na cenejšem kolesu in na dražjem.

dolenc ::

Sicer zagovarjam dobro vzmetenje, ampak je treba še zmeraj upoštevati, da najbolše vzmetenje je še zmeraj šofer. En k se dobro pelje bo veliko bolj gladko peljal kot nekdo z dobro vilco. Pa še pri trdaku... Gre zgolj za vilco, še zmeraj bo drugje usekal :)

Jaz sem pred kratkim na svojem xc trdaku menjal vilco iz nedelujoče suntour na delujočo rs in seveda se čuti razliko, sploh ob nepričakovanih udarcih kjer ta vilca pobere udarec prejšna je pa usekala v roke(useka pa sedaj toliko bolj v rit če sedim :D), ampak pri delu lokalne potke, kjer sem pa najbolj pričakoval razliko, tak hiter, rahlo skalnat spust kjer pičiš malo dol malo gor, pa niti ni bilo razlike, ker še zmeraj je bilo največ v mojem delu, vilca pa pač kar naredi.. naredi.


Da ne bom čisto zabluzil. Tudi za 500eur dobiš že kaj solidnega. Če boš gledal rabljene toliko bolše, ampak tudi kaj novega se najde. Moj je bil nov ranga 500-600eur, nič posebnega. Največji problem so obroči(zadnji), kjer dobiš dobre šele pri rangu 1k+, jih pač vsake toliko časa malo nacentriraš in skrbiš da sta pesti podmazani. Menjalni sklop ni tak problem, bol je to da zapneš kje, pa potrgaš bovden ali skriviš menjalnik. Potem pa še vilca, zglej prosti spis zgoraj, pomaga če dela dobro, ni pa spet tako ključna oziroma si ti bolj. Okvirji so dosti podobni, če ti gre gonilni ležaj je poceni menjava, gonilka ne poči kar tako, bremze na xcju (vsaj meni) niti niso tako pomembne, važen da delajo, ustavljale bodo vse dobro, tudi vbrejki. Nekih hudik strmin pa nevem kakih tehničnih spustov se pa ponavadi s takimi kolesi ne vozi.

kitewing ::

Dolenc imaš prav...najprej blaži guma, ki ne sme biti preveč napolnjena cca 2bara (odvisno od teže kolesarja)da se lepo prilega terenu, potem od amortizerja in na zadnje od kolesarja, ki mora s telesom vse kompenzirat. Eno sezono sem prevozil nekaj tisoč km po gozdu brez amortizerjev in lahko povem iz prve roke, da ni lepo in porabiš 10x več energije kot bi jo z amortizerji. Moraš biti precej bolj pozoren na vsako oviro in greš počasneje preko skal, korenin in ostalih preprek. Na tem kolesu sem imel tudi v-brake, ki pa so imele precej daljšo zavorno pot kot imajo sedaj diski. Ljudje ob nakupu vedno gledajo kakšni so menjalniki na kolesu,ki pa so meni osebno še najmanj pomembni.

komar88 ::

Če se misliš voziti čez korenine ti bolj priporočam polnovzmetenega, sam sem ga imel in se je bilo z njim zelo lepo in udobno voziti čez vse skoke in korenine, sem pa poizkusil tudi kolegovega, ki ima vzmetenje samo spredaj in je bila razlika opazna... Sedaj imam pa kar trekinga ker se bolj vozim po cestah :)
MAN UTD <3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero gorsko kolo naj kupim?

Oddelek: Šport
156956 (6457) K0K0
»

Gorsko kolo za preganjanje po Golovcu, Šmarni gori, gozdnih potkah za normalno ceno

Oddelek: Na cesti
255345 (4665) dolenc
»

Scott, ghost, giant ali specialized

Oddelek: Na cesti
219189 (8610) onitam
»

Nakup kolesa

Oddelek: Šport
313455 (2676) IvoJan
»

Bicikl (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
695542 (4996) TribesMan

Več podobnih tem