Forum » Loža » DPD - uničen paket - povrnitev škode?
DPD - uničen paket - povrnitev škode?
barakus ::
Kot s.p. sem prodal en slovenski artikel v EU. Poslal sem ga dobro zavitega, z vsemi možnimi nalepkami za skrbno ravnanje.
Paket ni prispel na cilj. DPD je rekel, da se je paket totalno uničil po poti in da naj izpolnim formular za povrnitev škode. To sem storil in zdaj od mene hočejo nabavni račun tega artikla, da mi bodo povrnili moje nabavne stroške. Jaz moram sedaj naredit refund denarja, ker nisem dostavil pravočasno, kar so še dodatni stroški.
Sedaj me zanima mnenje kakega pravnika oz. koga z izkušnjami, kako se te zadeve rešujejp. Oni bi meni povrnili nabavno ceno, jaz sem pa ob dobiček + stroške z vsemi denarnimi transakcijami (niso zanemarljivi). Pogodbe nisem nobene sklepal z njimi, samo oddal paket in dobil potrdilo.
Zanima me ali se naj sprijznim s tem (jim nič ne morem) ali me nategujejo po celi črti? Lahko kaj storim, se lahko na koga obrnem glede tega, ali je to samo njihova dobra volja?
Paket ni prispel na cilj. DPD je rekel, da se je paket totalno uničil po poti in da naj izpolnim formular za povrnitev škode. To sem storil in zdaj od mene hočejo nabavni račun tega artikla, da mi bodo povrnili moje nabavne stroške. Jaz moram sedaj naredit refund denarja, ker nisem dostavil pravočasno, kar so še dodatni stroški.
Sedaj me zanima mnenje kakega pravnika oz. koga z izkušnjami, kako se te zadeve rešujejp. Oni bi meni povrnili nabavno ceno, jaz sem pa ob dobiček + stroške z vsemi denarnimi transakcijami (niso zanemarljivi). Pogodbe nisem nobene sklepal z njimi, samo oddal paket in dobil potrdilo.
Zanima me ali se naj sprijznim s tem (jim nič ne morem) ali me nategujejo po celi črti? Lahko kaj storim, se lahko na koga obrnem glede tega, ali je to samo njihova dobra volja?
Šimpanz ::
Realno gledano je škode za uničen artikel, in to si tudi povedali. Oni ti ne povrnejo tvoje marže pa zgubljenega dohodka ampak samo uničen predmet.
mihec87 ::
Realno gledano je škode za uničen artikel, in to si tudi povedali. Oni ti ne povrnejo tvoje marže pa zgubljenega dohodka ampak samo uničen predmet.
Realno je škode min za uničen izdelek,poštnino,stroške transakcije....In tudi pomoje bi bilo potrebno povrnit vrednost ki je navedena na paketu...
Kaj pa če sem prodal nek unikat/sliko ki je vredna oz ocenjena na 400eur...Pošljem z dpd in enega v liniji zanima kaj je not ker mu je všeč, vzame reče ups razbilo se je med potjo-pa jim naj pošljem račun platna pa barvic al kaj..Vse skupaj je neresno če mene ker vpraša..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Good Guy ::
Realno gledano je škode za uničen artikel, in to si tudi povedali. Oni ti ne povrnejo tvoje marže pa zgubljenega dohodka ampak samo uničen predmet.
Realno je škode min za uničen izdelek,poštnino,stroške transakcije....In tudi pomoje bi bilo potrebno povrnit vrednost ki je navedena na paketu...
Kaj pa če sem prodal nek unikat/sliko ki je vredna oz ocenjena na 400eur...Pošljem z dpd in enega v liniji zanima kaj je not ker mu je všeč, vzame reče ups razbilo se je med potjo-pa jim naj pošljem račun platna pa barvic al kaj..Vse skupaj je neresno če mene ker vpraša..
Potem zavaruješ svoj paket za to vrednost.
St235 ::
V bistvu edina stvar, ki jo lahko pravno gledano narediš je da vložiš civilno tožbo za izgubljen dobiček, dodatne stroške itd. Če se ti to splača je pa druga zgodba.
OZZY ::
Oni so ti dolžni povrniti vse stroške, ki so nastali zaradi nedobave. Tudi stroški z refundom in če si plačal stroške dostave ti.
Glede vrednosti artikla. Če si napisal vrednost artika na paket potem ti morajo povrniti to vrednost, saj si za to vrednost prodal artikel in to vrednost tudi terjaj, skupaj z ostalimi stroški, saj si do njih upravičen, ker je njihova krivda.
Glede vrednosti artikla. Če si napisal vrednost artika na paket potem ti morajo povrniti to vrednost, saj si za to vrednost prodal artikel in to vrednost tudi terjaj, skupaj z ostalimi stroški, saj si do njih upravičen, ker je njihova krivda.
Go with the flow.
St235 ::
Ne bo držalo, pošiljke so v skladu z njihovimi pogoji zavarovane do določene vsote, pri čemer znesek na paketu nikakor ni merodajna številka. V primeru da paketi odstopajo od te vrednost je vedno možno paket ustrezno zavarovat, kar pa stane.
Koliko ti bodo v konkretnem priemru vrnili je rpedvsem odvisno od pogojev poslovanje, ki jih imajo. Seveda pa vedno ostane civilna tožba, če se z njihovim zneskom ne boš strinjal.
Koliko ti bodo v konkretnem priemru vrnili je rpedvsem odvisno od pogojev poslovanje, ki jih imajo. Seveda pa vedno ostane civilna tožba, če se z njihovim zneskom ne boš strinjal.
barakus ::
BlaY0 podpisal nisem nobene pogodbe ne ničesar drugega.
Vsi paketi naj bi bili zavarovani za do 500 eur zato o dodatnih zavarovanjih nisem razmišljal, tudi če vprašaš, če je treba zavarovat, ti rečejo "ne ni treba, je avtomatsko zavarovano za 500eur" . Je pa bil notri račun na prejemnika iz katerega je bila razvidna prodajna cena.
Tudi na njihovem obrazcu je navedena kot priloga za dokazovanje vrednosti - prodajni račun na prejemnika in ne nabavni račun. Vendar so me oni naknadno kontaktirali naj jim dam nabavni račun.
Našel sem njihove splošne pogoje:
Kako pa je definirana vrednost blaga?
Balkan biznis se mi zdi vse skupaj. Da se sploh moram z drobnim tiskom ubadat, ker je nekdo od njihovih praktično spizdil vsebino paketa, ostalo pa razbil. Grozna je ta država. Ko sem imel podobno situacijo v Nemčiji, mi je nemec v 10 dneh vrnil celoten znesek poškodovanega paketa brez kolobocij.
Vsi paketi naj bi bili zavarovani za do 500 eur zato o dodatnih zavarovanjih nisem razmišljal, tudi če vprašaš, če je treba zavarovat, ti rečejo "ne ni treba, je avtomatsko zavarovano za 500eur" . Je pa bil notri račun na prejemnika iz katerega je bila razvidna prodajna cena.
Tudi na njihovem obrazcu je navedena kot priloga za dokazovanje vrednosti - prodajni račun na prejemnika in ne nabavni račun. Vendar so me oni naknadno kontaktirali naj jim dam nabavni račun.
Našel sem njihove splošne pogoje:
15. Zavarovanje
15.1 Vsak paket je zavarovan v višini vrednosti blaga plus plačilo za storitve, vendar največ za 520€ v skladu z odgovornostjo po odseku 14.
15.2 Z vplačilom dodatne premije je možen dogovor o večji zavarovalni vsoti do največ 13.000€.
15.3 Dogovor o večji zavarovalni vsoti se sklene izrecno ob sklenitvi pogodbe o opravljanju odpreme paketov oziroma najkasneje ob vsakokratni odpremi za celoten volumen, za delni volumen ali za posamezen paket.
15.4 Zavarovanje, ki izhaja iz odgovornosti DPD-ja, obstaja zgolj v korist naročnika. Pravice iz tega razmerja se ne morejo prenesti na tretje osebe.
15.5 Iz zavarovanja DPD-ja so izključeni vsi paketi, za katere je naročnik sam sklenil zavarovanje pri zavarovalnici. To velja tudi v primeru odgovornosti DPD-ja po odseku 14.
Kako pa je definirana vrednost blaga?
Balkan biznis se mi zdi vse skupaj. Da se sploh moram z drobnim tiskom ubadat, ker je nekdo od njihovih praktično spizdil vsebino paketa, ostalo pa razbil. Grozna je ta država. Ko sem imel podobno situacijo v Nemčiji, mi je nemec v 10 dneh vrnil celoten znesek poškodovanega paketa brez kolobocij.
barakus ::
Jah, na geografskem ozemlju Nemčije raznih "cak" in jebanja nisem doživel. V Sloveniji pa moraš bit prave male bitke vsak teden, da lahko redno posluješ.
darkolord ::
Jah sej za tvojega naslovnika, ki mu boš ti naredil refund, bo tudi vse šlo gladko kot po maslu - "ta Slovenc mi je pa kar dnar vrnil k nisem dobil paketa"
PS. DPD je nemška firma (in precej verjetno enaki pogoji kot tam)
PS. DPD je nemška firma (in precej verjetno enaki pogoji kot tam)
Lukzii ::
po mojem imajo vse hitre pošte enako, se pravi ko pošlješ paket je osnovno zavarovan (se pravi, da če zbijejo robo, dobiš nekje 9 € / kg pošiljke - CMR konvencija); če pa zavaruješ extra, se pa plača neka premija (običajno 1-3% od vrednosti commercial invoicea) in si upravičen do povrnitve celotnega zneska/vrednosti...
Da bi se šel z njimi bost za izgubljeno poslovno priložnost, oz. nastalo poslovno škodo, pa ti lahko iz prve roke povem, da je bolj malo možnosti...ker, s tem ko si se podpisal na tovorni list, si se strinjal s splošnimi pogoji, kjer je (verjetno, ne poznam DPDja toliko) kakšen tak člen naveden...
pa veliko sreče pri odškodninskem zahtevku...
Da bi se šel z njimi bost za izgubljeno poslovno priložnost, oz. nastalo poslovno škodo, pa ti lahko iz prve roke povem, da je bolj malo možnosti...ker, s tem ko si se podpisal na tovorni list, si se strinjal s splošnimi pogoji, kjer je (verjetno, ne poznam DPDja toliko) kakšen tak člen naveden...
pa veliko sreče pri odškodninskem zahtevku...
Šimpanz ::
Nam je enkrat pošta razbila notesnik, ki je bil pakiran v originalni embalaži. PTT nam ni hotel povrniti niti 1 eur, ker nismo paketa posebej zavarovali. Mi sploh nismo vedeli za dodatno zavarovanje, na paket pa smo nalimali nalepke pazi lomljivo. Ko smo se pritožili na agencijo za telekomunikacije, ki razsoja v takih sporih so podprli PTT.
Tako, da smo jo mi še slabše odnesli.
Tako, da smo jo mi še slabše odnesli.
Okapi ::
Hmm, če ste poslali kot paket in ni bila označena vrednost, je odškodnina za poškodovanje 10x poštnina.
O.
O.
barakus ::
To so zelo zanimive informacije, če ima kdo veliko izkušenj s pošiljanjem, bi bilo super, če bi napisal en povzetek in objavil nekje na internetu.
Vzdevek ::
Hja DPD je znan po svojem zaposlitvenem kadru Že če pogledaš vsak kombi od njih je zrukan, da ne govorim kako delajo z paketi.
Drugače pa seveda ti morejo povrnit stroške VSE brez izjeme. Če ne zlepa pa zgrda, konec koncev trpi tvoj ugled. Stranka, ki ni dobila paketa mislim, da več pri tebi nebo nič naročila.
Ja NIKOLI pri DPD, sploh pa če gre za vrednejše pakete oz. poslovne stvari, ni šanse.
Če ti bo kaj v pomoč iz njihove strani:
14. Odgovornost
14.1 Če ne obstaja naklep ali velika malomarnost, odgovarja DPD od prevzema do dostave paketa, kot sledi:
14.1.1 za izgubo in poškodbo blaga v domačem transportu največ do višine 8,33 PPČ (posebna pravica črpanja) na kilogram bruto teže. Odgovornost po tej točki je omejena na 1 milijon evrov oziroma največ 2 PPČ na kilogram bruto teže na škodni primer, glede na to, kateri znesek je višji;
14.1.2 za izgubo in poškodbo blaga v mednarodnem transportu po določbah Konvencije CMR v cestnem prometu in Varšavskem/Montrealskem sporazumu v letalskem prometu;
14.1.3 odgovornost za posredno škodo je izključena. Za druge škode, za katere odgovarja DPD, je odgovornost omejena na trikratno vrednost, ki bi jo DPD kril pri izgubi blaga, vendar največ 100.000€ na škodni primer.
14.2 Odgovornost DPD-ja za izgubo ali poškodbo blaga je zraven zakonsko določenih primerov izključena, če:
14.2.1 gre za pakete izključene iz odpreme po točki 6.1, če tega naročnik po točki 10.3 ni naznanil in iz paketa ni bilo razvidno, da gre za tak primer;
14.2.2 je škoda nastala zaradi neprimernega ravnanja naročnika, prejemnika ali njunih pomočnikov.
http://www.dpd.com/si/home/koristne_pov...
Drugače pa seveda ti morejo povrnit stroške VSE brez izjeme. Če ne zlepa pa zgrda, konec koncev trpi tvoj ugled. Stranka, ki ni dobila paketa mislim, da več pri tebi nebo nič naročila.
Ja NIKOLI pri DPD, sploh pa če gre za vrednejše pakete oz. poslovne stvari, ni šanse.
Če ti bo kaj v pomoč iz njihove strani:
14. Odgovornost
14.1 Če ne obstaja naklep ali velika malomarnost, odgovarja DPD od prevzema do dostave paketa, kot sledi:
14.1.1 za izgubo in poškodbo blaga v domačem transportu največ do višine 8,33 PPČ (posebna pravica črpanja) na kilogram bruto teže. Odgovornost po tej točki je omejena na 1 milijon evrov oziroma največ 2 PPČ na kilogram bruto teže na škodni primer, glede na to, kateri znesek je višji;
14.1.2 za izgubo in poškodbo blaga v mednarodnem transportu po določbah Konvencije CMR v cestnem prometu in Varšavskem/Montrealskem sporazumu v letalskem prometu;
14.1.3 odgovornost za posredno škodo je izključena. Za druge škode, za katere odgovarja DPD, je odgovornost omejena na trikratno vrednost, ki bi jo DPD kril pri izgubi blaga, vendar največ 100.000€ na škodni primer.
14.2 Odgovornost DPD-ja za izgubo ali poškodbo blaga je zraven zakonsko določenih primerov izključena, če:
14.2.1 gre za pakete izključene iz odpreme po točki 6.1, če tega naročnik po točki 10.3 ni naznanil in iz paketa ni bilo razvidno, da gre za tak primer;
14.2.2 je škoda nastala zaradi neprimernega ravnanja naročnika, prejemnika ali njunih pomočnikov.
http://www.dpd.com/si/home/koristne_pov...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vzdevek ()
psychoshorty ::
Sem nekaj casa delal pri DPD -ju v upravi, zato dobro poznam delovanje.
Kot je omenil ze "Vzdevek": Problem je kader in sama kultura v podjetju. Prevozniki so vsi svoji s.p. -ji, DPD svojega voznega parka namrec nima. Pogodbeniki so zelo slabo placani, da opravijo normo dostave za dan, vcasih puscajo pakete pri vasih sosedih in podobne zgodbe. Zal se to ne bo koncalo nikoli.
DPD namrec od pogodbenikov pricakuje, da imajo vozila v top-shit stanju, a so tako mizerno placani, da vcasih se stroska goriva ne morejo pokrit.
Velik problem je tudi oprema v skladiscih kjer se skenira pakete ipd. Zal je vse po balkansko in oprema se ne more primerjati z depoji v Avstriji ali Nemciji. Prav zaradi kadra v skladiscu se zgodi najvec napak, ko skladiscnik recimo routa paket narobe ipd. O ravnanju raje ne bi diskutiral.
Sicer pa je to verjetno problem vsake dostavne sluzbe pri nas.
Ali imas sreco ali pa je nimas.
Kot je omenil ze "Vzdevek": Problem je kader in sama kultura v podjetju. Prevozniki so vsi svoji s.p. -ji, DPD svojega voznega parka namrec nima. Pogodbeniki so zelo slabo placani, da opravijo normo dostave za dan, vcasih puscajo pakete pri vasih sosedih in podobne zgodbe. Zal se to ne bo koncalo nikoli.
DPD namrec od pogodbenikov pricakuje, da imajo vozila v top-shit stanju, a so tako mizerno placani, da vcasih se stroska goriva ne morejo pokrit.
Velik problem je tudi oprema v skladiscih kjer se skenira pakete ipd. Zal je vse po balkansko in oprema se ne more primerjati z depoji v Avstriji ali Nemciji. Prav zaradi kadra v skladiscu se zgodi najvec napak, ko skladiscnik recimo routa paket narobe ipd. O ravnanju raje ne bi diskutiral.
Sicer pa je to verjetno problem vsake dostavne sluzbe pri nas.
Ali imas sreco ali pa je nimas.
Vanich ::
psychoshorty je izjavil:
Sem nekaj casa delal pri DPD -ju v upravi, zato dobro poznam delovanje.
Kot je omenil ze "Vzdevek": Problem je kader in sama kultura v podjetju. Prevozniki so vsi svoji s.p. -ji, DPD svojega voznega parka namrec nima. Pogodbeniki so zelo slabo placani, da opravijo normo dostave za dan, vcasih puscajo pakete pri vasih sosedih in podobne zgodbe. Zal se to ne bo koncalo nikoli.
DPD namrec od pogodbenikov pricakuje, da imajo vozila v top-shit stanju, a so tako mizerno placani, da vcasih se stroska goriva ne morejo pokrit.
Velik problem je tudi oprema v skladiscih kjer se skenira pakete ipd. Zal je vse po balkansko in oprema se ne more primerjati z depoji v Avstriji ali Nemciji. Prav zaradi kadra v skladiscu se zgodi najvec napak, ko skladiscnik recimo routa paket narobe ipd. O ravnanju raje ne bi diskutiral.
Sicer pa je to verjetno problem vsake dostavne sluzbe pri nas.
Ali imas sreco ali pa je nimas.
Jap - sem imel izkušnje z njimi: pustili škatlo kar napoštnem nabiralniku u v bloku - in ponaredilil moj podpis. Seveda so škatlo takoj ukradli. Nič čudnega, pri takem načinu.
Dejansko je DPD daleč najslabša dostavna služba v Sloveniji.
darkolord ::
Zanimivo, jaz sem vsaj nad dostavljalcem bil večkrat prijetno presenečen - nobenih težav, vedno vljuden (edini, ki se po telefonu predstavi z imenom)...
TehDucky ::
Najboljš je ko te pokliče pa reče da je v 5km oddaljenem kraju pa če pridš iskat k nemu se pa res ne bo dal sam zarad enga paketa do tebe... Vglavnem, te kr mine vse skupi k kkšno tako izjavo dobiš.
Vzdevek ::
Barbarian ::
Prekaša jo le GLS
Se strinjam. Dober je tudi UPS, sicer z njimi še nisem imel opravka. Slišal pa sem od kolega, da ni imel težav pa z njimi, kar redno posluje.
Pač slučajno živita na lokaciji kjer so zaposlili kolikor toliko pridnega dostavljalca, drugod pa dela navadna golazen, ki s paketi ravna neopisljivo slabo.
Od tega, da kličejo stranke da naj po paket pridejo nekaj km proč od doma do tega da ponaredijo podpis in pustijo paket pred hišo...kjer je 100% vedno ukraden.
Če imaš srečo tudi gls ali dpd vzorno dostavita paket, sicer pa je edina rešitev UPS ali Pošta slovenije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barbarian ()
Hayabusa ::
DPD in podobni v zahodni Evropi lepo funkcionirajo (za stranke), a ko pridejo na Balkan (Slovenija) začno "lako čemo mi to".
beachsex ::
Kot je ze --psychoshorty-- povedal od druzbi DPD slovenija, je zadeva zelo zalostna..
Moj brat je za DPD vozil nekaj časa..
Ko sej je zanimal za to delo, so mu obljubljali vse, delo, super pogoje, zmago itd..
A megla se je hitro razblinila...
Prepričajo te, da kupiš nov kombi, da se zakreditiraš nato pa te sicirajo!!
Zjutraj morajo kurirji 2-3 ure odvisno od sezone (pozimi na -15 stopinjah C)
sortirati in jemati pakete s traka, za svoj teren ki ga vozi--->za to delo niso plačani.
Tereni so tako razporejeni, da jih en sam kurir ne more izdelovat; sledi slaba dostava,
puščanje paketov pri znancih na Petrolih itd..
Tako mizerno je, da si kurir ne more privoščiti dostave tudi po 2-3 dni, kaksni oddaljeni stranki,
Pošiljatelji pošteno in dobro plačujejo za prevoze, firma pa kasira denarce in spravlja v žep, kurirju pusti drobtinico.
Od kjurirja zahtevajo, da je cel dan na nogah; od petih zjutr, do 18h zvecer, Urejen in vedno nasmejan,
saj je ogledalo firme. Ko pa odbije vse stroške, mu konec meseca ostane 300-400EUR. Dopust, bolovanje odpade!
Nikakršnjih človeških pogojev nimajo... vsi kuriji so tiho, ker vedo da bodo ob plačilo in delo.
Šušlja se tudi o ilegalnih poslih in drugih močnih svinjarij. Za vsakega Šiba raste..
Moj brat je za DPD vozil nekaj časa..
Ko sej je zanimal za to delo, so mu obljubljali vse, delo, super pogoje, zmago itd..
A megla se je hitro razblinila...
Prepričajo te, da kupiš nov kombi, da se zakreditiraš nato pa te sicirajo!!
Zjutraj morajo kurirji 2-3 ure odvisno od sezone (pozimi na -15 stopinjah C)
sortirati in jemati pakete s traka, za svoj teren ki ga vozi--->za to delo niso plačani.
Tereni so tako razporejeni, da jih en sam kurir ne more izdelovat; sledi slaba dostava,
puščanje paketov pri znancih na Petrolih itd..
Tako mizerno je, da si kurir ne more privoščiti dostave tudi po 2-3 dni, kaksni oddaljeni stranki,
Pošiljatelji pošteno in dobro plačujejo za prevoze, firma pa kasira denarce in spravlja v žep, kurirju pusti drobtinico.
Od kjurirja zahtevajo, da je cel dan na nogah; od petih zjutr, do 18h zvecer, Urejen in vedno nasmejan,
saj je ogledalo firme. Ko pa odbije vse stroške, mu konec meseca ostane 300-400EUR. Dopust, bolovanje odpade!
Nikakršnjih človeških pogojev nimajo... vsi kuriji so tiho, ker vedo da bodo ob plačilo in delo.
Šušlja se tudi o ilegalnih poslih in drugih močnih svinjarij. Za vsakega Šiba raste..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: beachsex ()
Phantomeye ::
Kaj se lahko iz tega naučimo?
Izogibat se je treba vseh dostavnih služb, ki v Sloveniji nimajo svoje lastne baze, ampak špediterje.
-DPD
-FEDEX
Izogibat se je treba vseh dostavnih služb, ki v Sloveniji nimajo svoje lastne baze, ampak špediterje.
-DPD
-FEDEX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
blackbfm ::
Od kjurirja zahtevajo, da je cel dan na nogah; od petih zjutr, do 18h zvecer, Urejen in vedno nasmejan,
saj je ogledalo firme. Ko pa odbije vse stroške, mu konec meseca ostane 300-400EUR. Dopust, bolovanje odpade!
Nikakršnjih človeških pogojev nimajo... vsi kuriji so tiho, ker vedo da bodo ob plačilo in delo.
Hja dons kombi ni noben luksuz, stoji pred vsako peto hišo in ne rabiš nobenega znanja za vožnjo razen izpita.. Tako potrebe po dostavnih storitvah vedno bolj padajo. Furajo neizobraženi ljudje in ljudje v stiski, taki pa so sploh podvrženi manipulacijam in požrejo marskej...bolje 300e kot 0 in s tem zbijajo ceno vsem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | extreme digital spletna trgovina (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Kaj kupiti | 189296 (14011) | tikitoki |
» | DPD pustil paket v veži bloka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11785 (9783) | Zelnick |
» | DPD rantOddelek: Loža | 3962 (3758) | d4vid |
» | corsair garancijaOddelek: Strojna oprema | 5282 (3436) | amacar |
» | Izgubljena pošiljka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19024 (11654) | Šimpanz |