» »

Seagate RMA

Seagate RMA

s1m0n ::

A ve kdo od kot pošilja Seagate zamenjave za RMA ?
Mogoče iz Nizozemske ?

Poslal sem disk v RMA (v Avstrijo od koder je šel v Nizozemsko).
Poslana mi je bila zamenjava a ta že potuje en teden :) Po informacijah DHLa je šla iz Švedske v Belgijo (kjer bi naj trenutno bila)
DHL sledenje po podani številki meni ne vrne rezultata.

Ne gre mi v glavo če gre iz Nizozemske, da bi najprej šel v Švedsko pol pa dol v Belgijo :)

fosil ::

Očitno so pri DHL-ju nekaj zabluzili.
Ko so meni poslal disk iz RMA je bil (tudi prek DHL) pri meni naslednji dan potem ko sem dobil mail da je bil poslan.
In ravno tako sem poslal v Avstrijo in je šel potem naprej na Nizozemsko.
Tako je!

s1m0n ::

Ja traja že en teden od kar so poslali :)

Sem poklical DHL in pravi, da je bil odpravljen iz Svedske proti Bruslju nato gre dalje proti Sloveniji in ga lahko pričakujem čez kakšne 3 dni!
Čist verjetno, da so ga nekje zabluzli in je šel v narobno smer :)

solatko ::

Oživljam temo, predvsem zato, da opozorim tiste, ki pošiljajo trde diske SEAGATE preko RMA. Sam postopek deluje izvrstno (nobene korespondence s centrom za distribucijo). Disk pač stestiraš, preveriš če je še v garanciji in ga pošlješ po pošti (navadna poštnina cca 9€). V 14-ih dneh se vrne izdelek, praviloma z DHL.

Problem pa je v tem, da dobiš nazaj popravljen disk, s 3 mesečno garancijo. Vrnjeni diski so praktično neuporabni.

V roku 3-eh mesecev, jim bom danes poslal 3-ji (tretji disk), ki enostavno ne deluje, ko gor vržeš OS.

Pri tem vračilu jim bom v opombe pripisal, da naj mi že enkrat pošljejo delujoč disk, sicer se spravim pošiljat negativno reklamo po celem svetu, na kvaliteto izdelkov Seagate.

Upam, da bo pomagalo. Vse kaže, da servis trdih diskov, ne dosega niti lastnih standardov (tri mesece garancije) ali pa računajo na to, da stranke obupajo in ne pošiljajo več diskov nazaj.
Delo krepa človeka

fosil ::

Če se ne motim je garancija 3 mesece ali do izteka original garancije, kar je pač dlje.
Kar se popravljenega diska tiče je pa kot kaže precej odvisno od sreče kaj dobiš nazaj. Ti očitno nimaš sreče :)
Če imaš možnost je po moje bolje uveljavljat garancijo pri nas v trgovini/uvozniku kjer ponavadi dobiš nov disk.
Tako je!

solatko ::

Nimam sreče, da bi dobil nazaj dober disk, imam pa srečo, da crkne prej, kot v 3-eh mesecih.
Delo krepa človeka

Hayabusa ::

Potem spet rma-jaš ?

Xserces ::

pomoje že tok za postnino zmetu da bi blo bols ce bi novga kupu xD
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

solatko ::

Ja to je problem, poštnina na Nizozemsko je okoli 9€. Reagirajo hitro in v 10-12 dneh je roba nazaj. Problem je stalno spravljanje podatkov na drug disk in poštnina. Sedaj čakam, kaj mi bodo odgovorili na opombe, ki sem jih pripisal.
Delo krepa človeka

fosil ::

Lahko pošlješ tudi v njihovo izpostavo na Dunaju.
Ne vem če je kaj ceneje, ampak pride hitreje do njih.
Tako je!

pegasus ::

Če ti diski zaporedoma crkujejo na isti način, je problem nekje v bližnji okolici diska (vibracije, napetost, ...).

Midnas ::

@s1m0n, za kateri disk se gre? Kako sploh poteka Seagate RMA? Vse diske samo popravijo ali jih zamenjajo?

Imam za poslati Samsungov F3 disk, pa me zanima, kateri disk ti pošljejo nazaj, zdaj ko so prevzeli njihov oddelek? Isto verzijo, ali svojo?

Do sedaj imam izkušnje samo z WDjem, kjer sem enkrat dobil nov disk, drugega pa obnovljenega.

solatko ::

Vsi RMA diski se vračajo iz NL, če pošlješ na Dunaj, je 2-3 dni dalj za čakat.
Diski zaporedoma crkujejo, ker so zanič popravljeni!
Disk dobiš tak, kot ga reklamiraš, dobiš popravljen drug disk. WD večinoma pošlje nov disk, ker jih v garancijskem času ne crkne toliko kot Seagate-ov. Pač slabša kvaliteta.
Delo krepa človeka

s1m0n ::

Ko sem jaz mojega poslal na Nizozemsko je bil še malo na potovanju :) Obiskal je Švedsko in Belgijo na to pa se odpravil proti nam :)

fosil ::

solatko je izjavil:

Vsi RMA diski se vračajo iz NL, če pošlješ na Dunaj, je 2-3 dni dalj za čakat.

Ne bo držalo.
Jaz sem poslal na Dunaj in naslednji dan so iz njihove Nizozemske podružnice že poslali obvestilo, da je disk pri njih.
Poslano z navadno pošto.
Se pravi je disk v enem dnevu prišel do Dunaja in naprej do Nizozemske.
Pošta iz Slovenije na Nizozemsko pa gotovo hodi dalj kot 1 dan.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

solatko ::

fosil - Na Dunaju sprejema RMA njihov DHL, imal si srečo, da so pošiljko samo prestavili in je šla naprej. Pošta SLO, na NL dostavi v dveh do treh delovnih dneh, tako, da ne pridobiš nič, pa še poštnina za NL je ceneje kot za Dunaj (3€) razlike. Meni je disk iz Dunaja na NL potoval skoraj en teden (6 dni - čez vikend).

Včeraj sem iz NL dobil popolnoma nov disk, z dveletno garancijo in opravičilom, za nevšečnosti, s popravljenimi diski.

Imam pa izredno dobre izkušnje z RMA za matične plošče in grafike pri ASUS in Gigabyte - vedno so prišle nove, s polno garancijo in iz enakega razreda, kot so bile poslane, ob vračilu 478 plošče Asus delux, so mi poslali njihov najnovejši izdelek p5q deluxe, 8400 procesor, ati 4790 in en 2GB RAM, z opravičilom, da podnožje 478 ni več v izdelavi.
Nekateri proizvajalci, se pač zavedajo, da je poprodajna aktivnost, najvažnejša, za ohranitev kupcev, sploh za izdelke iz vrha njihove ponudbe.
Delo krepa človeka

2x'=2 ::

Ker je tudi meni crknil disk, me zanima nekaj glede RMA, tisti ki ste šli skozi to.
- je najboljše poslati kot navadno pismo
- je potrebno še kakšno doplačilo, priporočeno...
- v navodilih omenjajo T1 carinski dokument, predvidevam da ni potreben, ali pač
- je še treba kaj posebnega dopisat
- kaj vse ste nalimali na škatlo poleg njihovega naslova

Hvala

fosil ::

Najceneje je kot navadno pismo.
Kar pa ne pomeni, da disk pošlješ v kuverti, tudi paket se šteje kot pismo.
Če hočeš da pride hitreje se splača doplačat prednostno, ki tudi ni veliko za doplačat.
Če pošiljaš na lokacijo v EU ne rabiš carinskega obrazca.
Zraven ne rabiš pisat nobenega dopisa, na škatlo nalimaj samo tisto, kar ti piše, oziroma kar sprintaš iz njihovega programa.
Tako je!

GTX970 ::

Do mase 2 kg in ne prevelikih gabaritov se šteje kot pismo.

2x'=2 ::

Ok, hvala.

MIHAc27 ::

Sam da ne bi res pošiljal v (oblazinjeni) kuverti. Jaz sem do sedaj izvedel RMA za WD-ja in so kar strogi gledetega tega, v kakem paketu je disk. Pač mora biti v kartonasti škatli in ustrezno zaščiten (z peno, mehurči,..).

Poslal sem čisto navadno, paket pa je bil popisan, kot je bilo pač v navodilih z RMA številko napisano na 3 stranicah+priložen papir z vrednostjo (ki sem ga sprintal iz njihove strani).

2x'=2 ::

Ne, ne mislim poslat v kuverti :), disk imam ovit v peno in dan v škatlo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Asus - garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
264186 (3252) Magic1
»

Western Digital disk RMA

Oddelek: Pomoč in nasveti
303097 (2337) Skyman
»

Mrtev zunanji trdi disk Seagate

Oddelek: Pomoč in nasveti
304383 (3867) Lonsarg
»

seagate garancija

Oddelek: Strojna oprema
171392 (1101) solatko
»

Paket v nizozemsko

Oddelek: Loža
61614 (1487) misso

Več podobnih tem