» »

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Temo vidijo: vsi
««
26 / 38
»»

oemdzi ::

Kaj pa mislite preko ebaya, da bi se splačalo ? Recimo nekaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/PHOENIX-ROAD-...

ali pa ta nov (kaj je fora, da je tako poceni glede na druge, ki jih lahko dobiš v slo): http://www.ebay.co.uk/itm/VIKING-SPRINT...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

Sriple Tix ::

redkvica79, ne vem od kje prihajaš in morda ti bo predaleč, toda predvčerajšnjim sem gonil v Javorniške Rovte nad Koroško Belo, mimo Pristave do Križovca (šel bi še višje do vznožja Golice, če ne bi bilo na poti preveč planincev, ki jih nočem strašiti z biciklom) in potem preko Planine pod Golico ter Jesenic nazaj domov. Do Pristave se resda pelješ po asfaltu, naprej pa je milina takšnih in drugačnih makadamskih cest. Žal SportsTracker že nekaj dni ne sinhronizira podatkov, tako da ti točno prevožene poti ne morem pokazati :(.


http://www.hribi.net/gora/dom_pristava_...
http://www.hribi.net/izlet/krizovec_gol...

STU-III ::

r3dkv1c4 je izjavil:

stu-III

moje ture so tam nekje med 3-4h cca. 50-70km vse po šumi........čimveč vrhov

Ja na rašico ga bom pa kar od doma kresnu imam do spodaj nekje 40 km in potem še 10 min na power v hrib in bo ravno prav.


Ne, ne. Na rašico boš pa "malce" več, kot 10min rabil ;) tisto je za mengeško kočo.

pa vzemi dva bidona in še kje vmes vprašaj, če ti napolnijo, ker gre rašica na nekaterih delih "bolj v hrib, kot v dolžino" :D no, da ne bom pretiraval :P
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

STU-III ::

Pa, ko greš dol imej kakšno čelado vsaj, pa telefon, če se polomiš, ker so res dirty poti (vsaj če boš šel po tisti za MTB). Jaz sem bil preveč drzen in sem šel čez čisto vse korenine in skale direktno s kolesom in še brez čelade, pa sem padel v "luknjo" med skalama cca 0.5m globoko in ko sem se zagozdil vmes, sem se zaradi hitrosti prevagal čez sprednje kolo in pristal k sreči na rokah, drugače bi na glavi in polomil sprednji odsevnik.

Če pa ne misliš čez take poti, gre pa na dobeno sicer asfalt ampak je tudi utrujajoč, dosti bolj vseeno, kot mengeška koča.

Se gre pa dol brez poganjanja z 2.2 gumami vsaj 60km/h, če malo bremzaš redno.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

r3dkv1c4 ::

Rašica ni ne vem kaj, sem bil peš dostikrat gor.
Meni dišijo take poti kot jih je opisal sriple tix, bom v kratkem skočil na "tvoj" konec....hvala za predloge.

Prihajam iz notranjske in tu pri nas je super hribovito področje za kolesarjenje....ampak sem že naveličan vsako leto istih poti.

Čelada je osnovna oprema, še toliko bolj, ker sem imel hudo nesrečo na specialki(brez čelade poletel čez avto), k sreči brez hujših poškodb.
Peš poti oz znanih hribovskih točk se pa poizkušam izogibat, ker so velikokrat nastavljene kake pasti(namenoma)
Srečno vožnjo obema

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

STU-III ::

Rašica ni ne vem kaj, sem bil peš dostikrat gor.


Jah vem, peš je pač dosti lažje in manj nevarno, kot s kolesom. Pa obstaja kar nekaj poti, da prideš tja gor, zdaj pa odvisno po kakšni greš.
Line secured.

r3dkv1c4 ::

STU-III je izjavil:

Rašica ni ne vem kaj, sem bil peš dostikrat gor.


Jah vem, peš je pač dosti lažje in manj nevarno, kot s kolesom. Pa obstaja kar nekaj poti, da prideš tja gor, zdaj pa odvisno po kakšni greš.


Bom poizkusil magari to soboto.

Sam imam take gume, že 3 komplet in jih ne zamenjam...super tako za makadam kot tudi bolj divja brezpotja.....pa se po asfaltu se lahko kdaj lepo peljem:

geax saguaro 26 x 2.0(zadnjo imam kontra obrnjeno zaradi boljšega oprijema)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

jype ::

oemdzi> Jype koliko imaš okvir ?

56 (un k mu zic blazno vn štrli) in 59 (un k mu mal manj).

60 je še OK. Pomembna je tudi oblika okvirja - nekateri so dolgi (in bolj ležiš), drugi pa pokončni (in bolj sediš).

Vedno se da navadit na kolo, zna pa navajanje nekaj časa biti precej neudobno, če nisi ravno utrjen (jaz redno vozim štiri različne bicikle, tako da sem "vsega hudga vajen").

oemdzi ::

Linke rabljenih koles za katere se zanimam sem raje prestavil tukaj v za to namenjeno temo: https://slo-tech.com/forum/t509676/399

Glede tistih novih na ebayu za 180 funtov mi pa ni vse jasno, edino kaj sem uspel izvedeti, da naj bi ta poceni cestna kolesa bila izjemno neudobna oz ne dovolj kvalitetna za udobno vožnjo.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

jype ::

Cestna kolesa v splošnem niso niti približno namenjena udobni vožnji. Če potrebuješ kolo za dolge proge, kupi jekleno kolo (ali iz kakšnega drugega prožnega materiala) z geometrijo, ki ti omogoča udobno sedenje in krmilom, ki ti omogoča dolgotrajno vzdrževati položaj brez naporov.

Npr. takega.

STU-III ::

Če potrebuješ kolo za dolge proge, kupi jekleno kolo (ali iz kakšnega drugega prožnega materiala)


Jeklo je težko, zakaj potem jeklo?

prožnega materiala? Ja, če priletiš iz skakalnice na tla, pa le pokaže nekaj prožnosti preden poči ali na kakšen način si to mislil? In pa, kako naj bi prožnost okvirja vplivala na vožnjo?
Line secured.

jype ::

STU-III> Jeklo je težko, zakaj potem jeklo?

Niti ni (praviloma gre za krom-molibden, pri nekaterih posebnih kolesih tudi titanove zlitine) - z aluminijem morda prihraniš kako kilo, je pa alu okvir bistveno trši (kar je v resnici lahko tudi prednost, kar lahko vidiš, če pozorno gledaš kaj se s kolesom dogaja ob strmih vzponih).

STU-III> In pa, kako naj bi prožnost okvirja vplivala na vožnjo?

Poskusi enkrat, boš videl. Vprašaš se lahko tudi, čemu imajo aluminijaste specjalke tako pogosto karbonsko vilico spredaj. Razlika je v splošnem sicer manjša kot če se odločiš za udobnejše gume, ampak udobnejše gume je treba močneje poganjat za doseganje enakih hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

STU-III ::

je pa alu okvir bistveno trši


To pa ziher ne bo držalo. Jeklo je narejeno prav z namenom visoke trdote (tudi pri grajenju konstrukcij, ki imajo velike natezne, ter tlačne obremenitve). Temu je tudi teža primerna. Titan je lažji vendar še vedno močnejši od aluminija.

Aluminij je uporabljen predvsem zaradi manjše teže vendar ima glede na nizko gostoto še vseeno kar nekaj trdnosti/trdote (za tiste, ki niste vedli, ni to enako - trdnost in trdota) vendar ne toliko, kot jeklo (jeklo se zaradi trdote uporablja tudi pri nekaterih rezalnih orodjih, ker ima manjšo obrabo - aluminij se seveda ne).

Za težo že razumem ampak, da bi se pa materiali pri gonjenju pretirano upogibali in bi to naredilo razliko pri vožnji pa nebi rekel. (nekaj takega, kot pri "audiofilskih" napajalnih kablih, ki naj bi izboljšali kakovost zvoka).
Line secured.

Okapi ::

Tebi se verjetno niti sanja ne, koliko se v resnici upogibajo recimo že samo gonilke iz različnih materialov in kako to vpliva na vožnjo.

O.

jype ::

STU-III> da bi se pa materiali pri gonjenju pretirano upogibali in bi to naredilo razliko pri vožnji pa nebi rekel.

Jeklen okvir je znatno prožnejši od takšnega iz aluminijevih zlitin - jasno pa ne gre za enako konstrukcijo. Če bi naredil aluminijast okvir iz enakih cevi kot so običajno jeklene, bi ga zelo hitro polomil.

STU-III ::

@Okapi

Ja, mogoče malenkost, ko imaš v najvišjih prestavah in se zaženeš, ko bik :)) Razen, če nimaš 200kg+, potem se pa nebi čudil. Poleg tega, tudi, če upogneš gonilko med odrivom, se zaradi "elastičnosti" vrne v prvoten položaj in imaš na njej še vedno vso energijo, prav tako tudi pri tistih, ki se manj upogibajo, tako da ja, nekaj takega, kot pri tistih kablih.

@jype

Ne vem, niti kaj imaš v mislih s to prožnostjo ampak recimo jeklo je zelo trdo in ne pusti veliko deformacije, je pa do neke mere (dokler ne poči) elastično (se pravi, da se po deformaciji vrne nazaj v prvotno stanje). Za aluminij, ki ni več tako trd, bi lahko rekli, da se bo prej zvil, kot pa vrnil v prvotno stanje ampak o tem itak tukaj ni treba govoriti, ker ne gre za take sile.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

jype ::

STU-III> Ne vem, niti kaj imaš v mislih s to prožnostjo ampak recimo jeklo je zelo trdo in ne pusti veliko deformacije, je pa do neke mere (dokler ne poči) elastično (se pravi, da se po deformaciji vrne nazaj v prvotno stanje). Za aluminij, ki ni več tako trd, bi lahko rekli, da se bo prej zvil, kot pa vrnil v prvotno stanje ampak o tem itak tukaj ni treba govoriti, ker ne gre za take sile.

Preberi:

http://www.rans.com/ITR41.htm

Jeklo je težje, bolj prožno in tudi znatno vzdržljivejše. Aluminij je lažji, a ga mora biti več in mora biti drugače varjen, geometrija okvirja pa mora biti prilagojena drugačnim karakteristikam. Karbonska prednja vilica pomaga blažiti udarce s cestišča, ki jih običajno jeklena vilica.

Še boljši (lažji, bolj tog kjer je treba in prožnejši kjer to pride prav), a žal dražji in s potencialno najkrajšim rokom uporabnosti, je karbonski okvir.

Okapi ::

Poleg tega, tudi, če upogneš gonilko med odrivom, se zaradi "elastičnosti" vrne v prvoten položaj in imaš na njej še vedno vso energijo, prav tako tudi pri tistih, ki se manj upogibajo, tako da ja, nekaj takega, kot pri tistih kablih.
:)) Malo si boš moral razčistit pojme o prenosu energije in izgubah. Jasno pa, da pri penzionistični vožnji ne opaziš nobene razlike med ponijem in specialko.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

STU-III ::

Okapi je izjavil:

Poleg tega, tudi, če upogneš gonilko med odrivom, se zaradi "elastičnosti" vrne v prvoten položaj in imaš na njej še vedno vso energijo, prav tako tudi pri tistih, ki se manj upogibajo, tako da ja, nekaj takega, kot pri tistih kablih.
:)) Malo si boš moral razčistit pojme o prenosu energije in izgubah. Jasno pa, da pri penzionistični vožnji ne opaziš nobene razlike med ponijem in specialko.

O.



Ti pa res.

Manj penzionistično, kot ti pa res vozim. In vozil sem že precej koles, pa se na pedalkah in okvirju ne pozna prav nič razen teže samega kolesa.

Ne mi trolat, da boš zaradi aluminijaste oz. titanove pedalke imel izgube zaradi prožnosti različne :)) Madona, vi ste pa kot tisti audiofili, ki po zamenjavi napajalnega kabla slišijo razliko :))
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

mr1two ::

STU-III
Predlagam, da raje malo prebereš okrog, po raznih KOLESARSKIH forumih, mogoče kaj na wikipediji ali pa vprašaš nekoga, ki se na kolesarstvo spozna kakšna je dejanska razlika med okvirji, gonilkami in na splošno med opremo. Ne smeši se, ker nima smisla. Če "goniš v klanc na polno" to iz tebe še ne naredi strokovnjaka.

Hec pri gonilki je, da se zvija(zobniki+gonilka), ko res goniš, kar je tudi slišat(če ni to nemara okvir, ki se zvija)- med res hudo obremenitvijo ti lahko ketna mal potegne po sprednjem derailerju, če je ta malo preblizu nastavljen- tolko sem jaz opazu. In premium oprema je poleg nizke teže tudi močnejša konstrukcija. A res misliš, da bi profiji samo na račun nižje teže vzeli produkt? Al mora biti tudi močnejši, ker recimo, da mora prenest "malo" večje sile.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

erkgheoruugh ::

Ma dej pred par tedni smo te tle reševali, ker si po nekaj deset kilometrih bicikliranja crkaval, zdej si pa kar strokovnjak ker si šel parkrat na mengeško kočo in Rašico.

Ja lahko ti potrdim, da je velika razlika med materiali. In ta razlika je zelo opazna. Ko pohodiš karbonsko gonilko na enakem okvirju to gre ko žval. Če imaš seveda moč za to. In ko pohodiš aluminjasto gonilko je občutek tak kot bi pritisnil na gas v golfu II. Ker vem, da ne veš kaj to je, ker si še premlad, si lahko poguglaš.

jype ::

Ne, kako se kampa al pa šimano gonilka zvije ko pritisneš nanjo ter kako se zvijata krmilo in okvir kolesa, ko goniš v klanec.

Aston_11 ::

Malčki sploh ne znajo voziti kolesa. Znajo pa ga profesionalno uničiti od hiše do bližnjega travnika.

90 km včeraj. Za dva dni bo zadosti.

mr1two ::

Jaz sm pa 160 včer obrnu, s "krajšim" postankom vmes. Kr fino, sm mislu da bo večja jeba.

STU-III
Daj, gremo skupaj en điro, da vidim te tvoje über klance in naklone. Sam ne mi jokat pol da ne gre pa izgovorov iskat. V eni temi si reku tudi da peleš 40-45 kmh z gorcem, pa še vedno ne vem kje peleš tolk pa kolk časa tudi ne.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

kitewing ::

Konec meseca(27.7) imate idealno možnost, da pokažete/dokažete svoje kolesarske sposobnosti:

Black Hole Marathon 50km ali Black Hole MARATON KLASIK - 31KM

http://prijavim.se//calendar/filter/0/2...

Na tekmi so vzponi in spusti. Ura ne laže...

brodul ::

Sem prebral zacetni post. Kaksen j esedaj state of art, ce se furas v sluzbo glede hidracije in mokrih majc.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

OmegaBlue ::

Gremo malo umirit strasti tukaj rdeče pofarbani prosim.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

mr1two ::

@brodul
Najbolje je, če si fizično dobro pripravljen in se v službo voziš počasneje kot sicer. Na občutek tako hitro, da ti pulz ne presega 120bpm - raje še malo manj.
Zakaj govorim o pulzu- ker je približno dober pokazatelj za obremenitev in je hitrost odvisna od drugih faktorjev- smeri vetra, opreme(kolo) in v končni fazi fizične pripravljenosti. Za nekoga ob nekih pogojih je lahko ta hitrost recimo 25kmh po ravnem- ko jo razviješ, za drugega ob slabših pogojih pa dobrih 15kmh.
Druge rešitve kot "ne se preveč ganjat" ne poznam. Hladiš se po potrebi in če je potreba visoka, se hladiš tudi s povišanim potenjem.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Okapi ::

Obstaja dve možnosti - lagano sportski, da ne prideš prešvican, ali pa goniš na vso moč, da vožnjo (se pravi čas) izkoristiš še za ohranjanje kondicije. Ta druga možnost pride v poštev, če se lahko v službi stuširaš (ali pa vsaj preoblečeš + deodorant;) ). Vode ni treba vozit s seboj, razen če se voziš dlje kot recimo 30-40 km. Lahko pa na vso moč goniš samo na poti iz službe domov.

O.

kitewing ::

Ne razumem zakaj je tako težko imeti seboj bidon? Vedno natočiš bidon ga vzameš seboj in piješ če si žejen. Če se ob 16h pelješ iz službe po soncu pri 30 stopinjah ali več zelo hitro dehidriraš.

jype ::

kitewing> Če se ob 16h pelješ iz službe po soncu pri 30 stopinjah ali več zelo hitro dehidriraš.

Pri 20km/h tudi po treh urah še ne.

energetik ::

Na tem soncu dehidriram po 3h tudi če ležim na ležalniku.
Jaz še v avto vzamem pol litrsko plastenko.

Tr0n ::

Odvisno od % vlaznosti. Ce je suha vrocina, ni panike. :)

jype ::

Na biciklu skos lepo piha vetrc, tako da sploh ni vroče.

energetik ::

Ravno ko ti piha vetrič te lepo suši ko pršut.

Aston_11 ::

Včeraj sem imel tisti vipavski vetrič, ki je pihal proti prsima, od Vipave pa do cca Lipelj. Ni šlo niti 20 več in je imelo težave s sušenjem potu, ki se mi je vsipal dol. Toliko daleč, da sem v prvem potoku napolnil drugi bidon.

driver_x ::

Okapi je izjavil:

Poleg tega, tudi, če upogneš gonilko med odrivom, se zaradi "elastičnosti" vrne v prvoten položaj in imaš na njej še vedno vso energijo, prav tako tudi pri tistih, ki se manj upogibajo, tako da ja, nekaj takega, kot pri tistih kablih.
:)) Malo si boš moral razčistit pojme o prenosu energije in izgubah. Jasno pa, da pri penzionistični vožnji ne opaziš nobene razlike med ponijem in specialko.

O.


Zvijanje gonilke je iz čisto praktičnih razlogov malo težje opazno. Podobno je z zvijanjem okvirja, ki ga zunaj skoraj ne vidiš, na trenažerju pa je zelo dobro vidno. Na karbonskem okvirju se mi sredina premika levo-desno za nekaj centimetrov. Proizvajalec koles pa mi je omenjal, da morajo posebno pozornost posvečati zadnjemu delu okvirja, saj ga šprinterji tako zvijajo, da se jim zaradi tega lahko sname kepna.

kitewing je izjavil:

Ne razumem zakaj je tako težko imeti seboj bidon? Vedno natočiš bidon ga vzameš seboj in piješ če si žejen. Če se ob 16h pelješ iz službe po soncu pri 30 stopinjah ali več zelo hitro dehidriraš.


Ob večjih temperaturah seboj raje vzamem dva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

jype ::

Aston_11> Včeraj sem imel tisti vipavski vetrič, ki je pihal proti prsima, od Vipave pa do cca Lipelj. Ni šlo niti 20 več in je imelo težave s sušenjem potu, ki se mi je vsipal dol. Toliko daleč, da sem v prvem potoku napolnil drugi bidon.

Ja seveda, v napačno smer si šel.

sammy73> Zvijanje gonilke je iz čisto praktičnih razlogov malo težje opazno.

Če daš gopro na seat tube da od zgoraj snema verižnike na gonilki, se zelo dobro vidi, kako in v katere smeri reči zvijaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

ttommy ::

Povejte vi meni, gospe in gospodje kolesarji- kako se obnašate na kolesarskih stezah? Ko kolesarite v dvoje eden zraven drugega, se umaknete za kolega (kolegico), ali se samo frajersko malo umaknete k kolegu/ kolegici?
Sam imam poln k...c takih frajerjev, ko se ne umaknejo za drugega kolesarja. Kaj če vozim po sredini svoje polovice in pogledam nekam stran in tisti trenutek nasadim s krmilom nasproti vozečega, ki se ni umaknil?
Kulture še sploh ni na kolesarskih stezah. Naj tud z avtomobili na cestah začnejo izvajati tako prakso.
Gamer

BALAST ::

Kaj če vozim po sredini svoje polovice in pogledam nekam stran
Tvoja krivda, če pa pride do nesreče boš zagotovo ob vozniškega.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

ttommy ::

Desna polovica je moja. Če se vozim po sredini polovice, mi krmilo sega do polovice kolesarske steze. Krmilo levega nasproti vozečega kolesarja pa sega na mojo polovico. Torej, če z avtom vozim normalno in en idiot seka ovinek in s svojim ogledalom razbije mojega, sem tudi jaz kriv?
Gamer

BALAST ::

Seveda si kriv, ker nisi prilagodil stila vožnje potencialnim idiotom, vsaj tako jaz razumem CPP in položaj vozilo:kolo.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

lebdim ::

kolo ima vedno PREDNOST pred avtom, razen v primeru desnega pravila, kot se spomnim iz CPP-ja ...

mr1two ::

Mja, to se ni zdelo eni ženički, ki mi je meni nič tebi nič z avtom presekala pot. Slabši refleksi bi pomenili karambol v sovoznikova vrata. Tolko o prednosti..

Dns v stilu toura, 2x na krvavec
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

lebdim> kolo ima vedno PREDNOST pred avtom, razen v primeru desnega pravila, kot se spomnim iz CPP-ja ...

Kolo v praksi nima nikoli prednosti.

Sriple Tix ::

Lani vse leto niti enega srečanja tretje vrste, zadnjič pa mi je v eni furi dvakrat priletel voznik po moji strani. Ženska v Tržiču, ki se ji pri zavijanju v Mercator ni zdelo vredno upoštevati moje malenkosti in optimist, ki je prehiteval v klanec proti Podbrezjam, me sredi manevra opazil ter se fsral namesto bi potegnil in tako smo bili naenkrat vzporedno kamion, Touran in jaz po klancu navzdol v nasprotni smeri. No, s traktoristom prikoličarjem, nabasanim z nekimi debli, ki me je za Savo skoraj potisnil v vodo, sem bom pomenil na štiri oči.
... skratka, nori dnevi.

Pa še moje zadnje kolesarske fure, ki bodo morda koga podžgale v naš konec ... :)




Zadnjo sva odkolesarila skupaj z najdražjo, zato navkljub relativni nezahtevnosti malce slabši tempo ;).

ttommy ::

Nikoli se ne zanašajte, da vas bo avtomobilist videl. V teh dneh so mi večkrat presekali pot- enkrat mi je celo z avtom iz moje desne zapeljal na cesto in samo mojim refleksom se gre zahvaliti, da nisem poletel čez havbo. Pa na semaforjih najmanj polovici avtomobilistom zelena luč za kolesarje ne pomeni nič. Zato sem se navadil, da zmeraj predvidim situacijo. Je pa včeraj pred mano brezskrbno peljala ena kolesarka in pri prečkanju ni pogledala ne levo, ne desno in zapeljala čez cesto. pa čeprav vsakih par sekund avto iz magistralke zavija desno na stransko cesto. Se pravi- ona je peljala naravnost, na njeni levi pa poteka magistralka in tam, kjer ona prečka cesto, zavijajo desno dol z magistralke. Se prav čudim, da ni več nesreč kolesar- avto....
Gamer

jype ::

Jaz sem danes vozil za ogromnim BMWjem. Bi si mislil, da lastnik takega vozila premore tisti drobiž, kolikor stane sistem za prostoročno telefoniranje. No, morda ga zgolj ni znal uporabljati - pa tudi kako se vključi smerne utripalke ni vedel, ker je kar zavijal in zavijal, lučke od njega pa nobene.

Sriple Tix ::

Mislim, da imajo določene znamke avtomobilov smernike zgolj opcijsko in svinjsko dragi morajo biti, kajti v njih sedeči šoferji svojih namer zavijanja levo/desno niti pod razno ne nakažejo.
««
26 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222825 (15652) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552699 (45988) BigWhale

Več podobnih tem