» »

3ds Max autokey ne deluje s skeletom

3ds Max autokey ne deluje s skeletom

nuclear ::

Imam model in skelet(bones). Skelet je animiran. Importam model v 3dsmax in zatem na njega povlečem še skelet z animacijo.

Problem imam, ker tega skeleta ne morem potem postavit iz enega konca na drugi konec, ker ne upošteva sploh auto-key.

Primer kaj želim doseči:



Ko dodam samo model brez skeleta mi autokey premakne model iz enega konca na drugi.

Isto deluje brez problema z navadno kocko:



Morda kaj zaklenjeno ko je skelet že gor, d ne omogoča še auto-key premika? Ročno nastavljanje keya za premikanje dela, samo to je nemogoče natančno prestavljat kot to naredi auto-key.

Help!
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nobelova nagrada za fiziko 2017

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
187907 (6487) gus5
»

Project ARA

Oddelek: Mobilne tehnologije
363911 (2535) Qushaak
»

Googlov podpredsednik skočil z roba vesolja in presegel predlanski rekord

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4518369 (13457) antonija
»

Ljubljana - kam se dat čez dan ?

Oddelek: Loža
172549 (1738) Mipe
»

portal ostal, baza sla

Oddelek: Izdelava spletišč
61737 (1622) bombacina

Več podobnih tem