» »

3ds Max autokey ne deluje s skeletom

3ds Max autokey ne deluje s skeletom

nuclear ::

Imam model in skelet(bones). Skelet je animiran. Importam model v 3dsmax in zatem na njega povlečem še skelet z animacijo.

Problem imam, ker tega skeleta ne morem potem postavit iz enega konca na drugi konec, ker ne upošteva sploh auto-key.

Primer kaj želim doseči:



Ko dodam samo model brez skeleta mi autokey premakne model iz enega konca na drugi.

Isto deluje brez problema z navadno kocko:



Morda kaj zaklenjeno ko je skelet že gor, d ne omogoča še auto-key premika? Ročno nastavljanje keya za premikanje dela, samo to je nemogoče natančno prestavljat kot to naredi auto-key.

Help!
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nobelova nagrada za fiziko 2017

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
188330 (6910) gus5
»

Project ARA

Oddelek: Mobilne tehnologije
364130 (2754) Qushaak
»

Googlov podpredsednik skočil z roba vesolja in presegel predlanski rekord

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4519191 (14279) antonija
»

Ljubljana - kam se dat čez dan ?

Oddelek: Loža
172723 (1912) Mipe
»

portal ostal, baza sla

Oddelek: Izdelava spletišč
61837 (1722) bombacina

Več podobnih tem