Forum » Zvok in slika » Ocenjevanje fotografij ter nasveti
Ocenjevanje fotografij ter nasveti
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Duhec ::
Tisti kompresor v kotu odretuširaš stran in bo super fotka.
... in še kanta gre stran in je res to to
Hvala za mnenja. Fotka je bila narejena iz obrata tako, da kake lepše kompozicije nisem bil sposoben narediti. Šel mimo, se po 20m obrnil, škloc, malce zoom naprej/nazaj, spet škloc... iščeš kompozicijo... vse to v sekundi, dveh in šel naprej. Bal sem se, da bi me videl in ne bi bilo to to. :)
http://blackbird.si/
BigWhale ::
Very Important Box iz Barcelone. Skatlica mi je bla blazno zanimiva, vendar mi v desetih minutah ni uspelo narediti nobenega pametnega kadra. :/
Tole je direkt convert iz raw-a.
Tole je direkt convert iz raw-a.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
globoko grlo ::
vendar mi v desetih minutah ni uspelo narediti nobenega pametnega kadra. :/
haha, si me nasmejal ...
si te predstavljam 10 min stat tam in škljocat :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
BigWhale ::
Ja, cakas, da pride kak zanimiv osebek mimo, recimo kdo, ki ravno kaksne kljuce preklada v rokah. Nekaj pac, pa nic od tega. :))
no comment ::
In pol se sprašuješ kako so nekateri street fotografi lahko tako srečni, da se ravno njim "pripelje mimo" super situacija. Again and again. No, stvar, k sreči, ni odvisna od sreče ampak bolj od potrpežljivosti in talenta za poziranje.
Iz žepa bi moral vzet šop ključev in prosit mimoidočega (klošar s čikom v gofli ali DD blonda), da ti pomaga odklenit skrinjico. Sam to je nam amaterjem pod častjo...
Iz žepa bi moral vzet šop ključev in prosit mimoidočega (klošar s čikom v gofli ali DD blonda), da ti pomaga odklenit skrinjico. Sam to je nam amaterjem pod častjo...
Super Sonic ::
Pomoje je bolj problem v zgodbah, ki jih živimo. Ulica se je konkretno spremenila; recimo v Sloveniji. Zdej, da bi mogu kitajce/indijce/afričane fotkat, da bi prišel do nekih izredno kvalitetnih situacij; OK, ajde. Sej enkrat bo tud to, ampak ni to - to.
Jaz nad ulico nisem obupal, recimo, sem se pa tam dost naučil (čeprav še nič ne znam). Ljudje so praviloma nastrojeni negativno, agresivno; skratka odklonilno, veliko ljudi zanima le pravni zakoni in vprašanja kaj bomo s temi fotkami, ipd. Tko se ne da "kvalitetno delat", sploh če se upošteva ta začetniški strah do tovrstne fotografije.
Hkrati se pa še vedno vidi kdo na ulci naredi en krog s fotičem in fotka z 200mm iz obrata in kdo je na ulici cel dan in dela recimo s 35mm. Arne ima eno divjo se mi zdi, ko je cel dan čakal gradbeni oder, da so si delavci "pravilno" podajali čebre malte". Jasno, cel dan čakanja zato.
In razlike v fotografijah so enormne: da bi pa ujel tiste čase, ki ga je prilepil no comment, pa mislim, da nikoli več. In tudi ni potrebe potem (pomoje).
Rožnik:
Jaz nad ulico nisem obupal, recimo, sem se pa tam dost naučil (čeprav še nič ne znam). Ljudje so praviloma nastrojeni negativno, agresivno; skratka odklonilno, veliko ljudi zanima le pravni zakoni in vprašanja kaj bomo s temi fotkami, ipd. Tko se ne da "kvalitetno delat", sploh če se upošteva ta začetniški strah do tovrstne fotografije.
Hkrati se pa še vedno vidi kdo na ulci naredi en krog s fotičem in fotka z 200mm iz obrata in kdo je na ulici cel dan in dela recimo s 35mm. Arne ima eno divjo se mi zdi, ko je cel dan čakal gradbeni oder, da so si delavci "pravilno" podajali čebre malte". Jasno, cel dan čakanja zato.
In razlike v fotografijah so enormne: da bi pa ujel tiste čase, ki ga je prilepil no comment, pa mislim, da nikoli več. In tudi ni potrebe potem (pomoje).
Rožnik:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
kuglvinkl ::
zelo v redu fotka.
Kar praviš je res. Zato novince vedno vzpodbujam, da grejo delat street, ko se v mestu kaj dogaja, npr. Ana Desetnica. Takrat je vse živjo (lively...) in ne težijo kaj dosti. Čist komot se ti pa zgodi, da ti čisto pri zadnji fotki kdo zlo prteži, tako kot meni. Ni prijetno, takrat je odločilno kako reagiraš. Vsekakor mora biti prijazno, če imaš vizitko pa na njej recimo link do galerije, bi po mojem pomagalo (jaz tega nimam...). Je na YT recimo kako reagira Bruce Gilden, ki je extra argesive, vedno uporabi flash.
Lahko se greš Reymonda Depardona in sliškaš iz trebuha, kot včasih. Terja ogromno vaje. Lahko se greš Winogranda, ki kaok neki bluzi z aparatom (kar je dost lažje, ker je delal z Leico). Sej so tehnike, je pa treba vztrajat.
Se pa vidi iz street fotk, katere so narejen s 35 in katere z daljšo lečo. Govorim o vseibni, ne o tem, da vidiš zaradi sploščenosti, kaj je dlje. Te z daljšo lečo so praviloma BS.
Ni za obupat.
Kar praviš je res. Zato novince vedno vzpodbujam, da grejo delat street, ko se v mestu kaj dogaja, npr. Ana Desetnica. Takrat je vse živjo (lively...) in ne težijo kaj dosti. Čist komot se ti pa zgodi, da ti čisto pri zadnji fotki kdo zlo prteži, tako kot meni. Ni prijetno, takrat je odločilno kako reagiraš. Vsekakor mora biti prijazno, če imaš vizitko pa na njej recimo link do galerije, bi po mojem pomagalo (jaz tega nimam...). Je na YT recimo kako reagira Bruce Gilden, ki je extra argesive, vedno uporabi flash.
Lahko se greš Reymonda Depardona in sliškaš iz trebuha, kot včasih. Terja ogromno vaje. Lahko se greš Winogranda, ki kaok neki bluzi z aparatom (kar je dost lažje, ker je delal z Leico). Sej so tehnike, je pa treba vztrajat.
Se pa vidi iz street fotk, katere so narejen s 35 in katere z daljšo lečo. Govorim o vseibni, ne o tem, da vidiš zaradi sploščenosti, kaj je dlje. Te z daljšo lečo so praviloma BS.
Ni za obupat.
Your focus determines your reallity
Super Sonic ::
Ana Desetnica je zlo kul. Lani sem jo zamudil, sem bil pa predlani tam, čist ponesreč. Vem da sem imel samo pol opreme seboj, ratale so tri. Je blo pa hecno, fajn stvar.
Sicer se pa strinjam z vsem napisanim!
Sicer se pa strinjam z vsem napisanim!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Okapi ::
Čist komot se ti pa zgodi, da ti čisto pri zadnji fotki kdo zlo prteži, tako kot meni. Ni prijetno, takrat je odločilno kako reagiraš. Vsekakor mora biti prijazno, če imaš vizitko pa na njej recimo link do galerije, bi po mojem pomagalo (jaz tega nimam...).Kako točno bi to pomagalo? Kdo se noče slikati, verjetno tudi v galeriji noče viseti, ali biti objavljen v spletu.
Ravno včeraj sem izbrskal en kup starih č/b negativov iz ex-jugo vojske, in razmišljal, da bi objavil eno recimo temu fotoreportažo, kako je včasih bilo. Se mi zdi, da bi bila prav zanimiva, ker se fotkal vse živo - od večernega popivanja v "vojničkom klubu" do "logorovanja" na Počku in Blokah.
Ampak ne vem, kako je z objavo takih sicer dokumentarnih fotk, na katerih se lahko kdo prepozna. Na fotkah je recimo en ex-minister, pa visok uradnik iz javne uprave, znan stečajni upravitelj in še kdo bi se našel. Pa pravzaprav so problem tudi vsi v javnosti neznani "nastopajoči", mogoče še bolj.
O.
mile ::
Jaz bi fotke iz Ane Desnice tezko kvalificiral kot street,ampak ok..je pa v Ljubljani tezje narest kaj pametnega kot pa v kasnih vecjih mestih..ne recem da se ne da, vendar je pac manj zazpolozljivih kadrov. Meni se recimo ze nekaj cajta ne da po Ljubljani skljocat...ko pa zamenjam okolico, da ne gledam istih fac, pa mi je precej lazje
Okapi ::
no comment ::
Street ima "problem", da je 99% stvari, ki niso stare vsaj 30 let ali pa posnete v ekstremnih oz. za publiko neobičajnih razmerah, hudo dolgočasnih. Se že potem raje odločim, da počakam in izpustim vse osebke, ki jim mogoče ne bi bilo všeč biti fotografiran in je potem to običajen "environmental" posnetek in ne elite "street".
@Okapi, skenerjev ne dam iz rok, ampak če nimaš gore tega materiala, ti lahko naredim nekaj skenov. Imam 35mm CCD skener (5400dpi) in drum skener (4000dpi).
@Okapi, skenerjev ne dam iz rok, ampak če nimaš gore tega materiala, ti lahko naredim nekaj skenov. Imam 35mm CCD skener (5400dpi) in drum skener (4000dpi).
BigWhale ::
Enkrat sem od enga fotografa en sestavek bral, ki dela polno tega. Zal se ne spomnim vec katerega. Je pa rekel, da vsakic, ko naredi sliko, iz zepa potegne ven 'model release form' v obliki razglednice in stopi do cloveka, ki ga je fotografiral, mu razlozi kdo je, kaj pocne in pokaze fotko, ter prosi za podpis model release forma. Ce ne dobi podpisa fotko pobrise in gre naprej fotkat.
Jaz sem nekajkrat na mariborski trznici okrog hodil s foto aparatom in preden sem naredil kako fotko, sem sel do cloveka in ga vprasal, ce lahko fotkam. Po mojem bi moral se ene 20x to narest, da bi mi postala rutina. :)
Pa saj to je problem prakticno pri vsaki fotografiji. Street in event fotografija se najmanj trpita za tem. Studijska in landscape sta pa boring v 3pm, ker sta v vecini primerov lahko ponovljivi. Landscape mal manj, ker si nekoliko odvisen od zunanjih dejavnikov.
Jaz sem nekajkrat na mariborski trznici okrog hodil s foto aparatom in preden sem naredil kako fotko, sem sel do cloveka in ga vprasal, ce lahko fotkam. Po mojem bi moral se ene 20x to narest, da bi mi postala rutina. :)
no comment je izjavil:
Street ima "problem", da je 99% stvari, ki niso stare vsaj 30 let ali pa posnete v ekstremnih oz. za publiko neobičajnih razmerah, hudo dolgočasnih.
Pa saj to je problem prakticno pri vsaki fotografiji. Street in event fotografija se najmanj trpita za tem. Studijska in landscape sta pa boring v 3pm, ker sta v vecini primerov lahko ponovljivi. Landscape mal manj, ker si nekoliko odvisen od zunanjih dejavnikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Okapi ::
Včasih s(m)o se norca delali iz kakšnih domorodcev, ki se niso pustili slikati, ker so mislili, da jim fotka dušo ukrade. Zdaj pa cel Zahod postaja tak. Če slikaš otroke, si pa še pedofil za povrhu. Ta obsedenost z nekakšnim varovanjem zasebnosti ves užitek fotkanja uniči. Na drugi strani pa ljudje še na skretu selfije slikajo.
Kar se skenerja tiče, sem pa ciljal na koga, ki je svoj analogni arhiv že digitaliziral in se mu sedaj skener samo še praši v omari. Robe imam veliko;-)
Kar se skenerja tiče, sem pa ciljal na koga, ki je svoj analogni arhiv že digitaliziral in se mu sedaj skener samo še praši v omari. Robe imam veliko;-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
no comment ::
Kar se skenerja tiče, sem pa ciljal na koga, ki je svoj analogni arhiv že digitaliziral in se mu sedaj skener samo še praši v omari. Robe imam veliko;-)
Intihar je svoj drum skener (Screen 1030ai) svoj čas ponujal naokrog. Midva se nisva mogla zmenit, ker je precej zaseden. Če ti je 8bitni sken dovolj (zna bit problem pri negativih, za diase ni problema), je ta skener več kot dovolj za praktično karkoli.
Ker pa je dejansko malo verjetno, da boš potreboval top sken za več kot deset frejmov, na ebay-u nabavi flatbed skener (Canon 9000f, Epson 4990...), v enem tednu poskeniraj vso robo in prodaj skener za isti denar. Iz 35mm filma iztisneš s takim skenerjem kakih 5-6MP. Tistih par, ki bi jih rad imel poskeniranih tako kot je treba, potem pošlješ nekomu, ki se s tem resno bavi.
no comment ::
Pa saj to je problem prakticno pri vsaki fotografiji. Street in event fotografija se najmanj trpita za tem. Studijska in landscape sta pa boring v 3pm, ker sta v vecini primerov lahko ponovljivi. Landscape mal manj, ker si nekoliko odvisen od zunanjih dejavnikov.
Studijska in landscape fotografija se "prodajata" kot navaden craft. Določeno poznavanje razmeroma enostavnih spretnost, ki se jih lahko priuči praktično kdorkoli. Street fotografi pa nam hočejo prodat art, Vizijo(tm), cohones in kvapavemkvaše. So pa v veliki večini zgolj dokumentarno gradivo tega časa in prostora. Če so dobre. Bi z veseljem pogledal čez 50 let, danes pa rajš pretrpim čez 1000 duck-face selfijev kot pa 1000 street fotk.
kuglvinkl ::
glede Ane desetnice smo se zgleda narobe razumeli. Seveda se splača fotkat tut gledališče, vendar je poudarek na obiskovalcih mesta. Ti so bolj sproščeni takrat, ker je vse živo, so bolj skulirani. Takrat se dela street.
Okapi ne ve, kaj bi pomagalo, to je nasvet tistih, ki se s tem resno ukvrajajo. Neki jim je treba rečt. Jaz sem se narobe odločil in pač odkorakal, in tip je hodu za menoj od Tromostovja do Gornjega trga, vmes klical policijo, se z njimi pogovarjal in sem vmes slišal, kako so ga skenslali. Zoprno, precej.
Glede dokumentarca, dost zanimiv položaj. Bi lahko štel, da šlo za neke vrste dogodek na javnem mestu?
To je res. Tko da mogoče predlagam bolj jurnalističen pristop. Npr. vsakih 14 dni bom naredil tržnico.
Čist komot se ti pa zgodi, da ti čisto pri zadnji fotki kdo zlo prteži, tako kot meni. Ni prijetno, takrat je odločilno kako reagiraš. Vsekakor mora biti prijazno, če imaš vizitko pa na njej recimo link do galerije, bi po mojem pomagalo (jaz tega nimam...).Kako točno bi to pomagalo? Kdo se noče slikati, verjetno tudi v galeriji noče viseti, ali biti objavljen v spletu.
Ravno včeraj sem izbrskal en kup starih č/b negativov iz ex-jugo vojske, in razmišljal, da bi objavil eno recimo temu fotoreportažo, kako je včasih bilo. Se mi zdi, da bi bila prav zanimiva, ker se fotkal vse živo - od večernega popivanja v "vojničkom klubu" do "logorovanja" na Počku in Blokah.
Ampak ne vem, kako je z objavo takih sicer dokumentarnih fotk, na katerih se lahko kdo prepozna. Na fotkah je recimo en ex-minister, pa visok uradnik iz javne uprave, znan stečajni upravitelj in še kdo bi se našel. Pa pravzaprav so problem tudi vsi v javnosti neznani "nastopajoči", mogoče še bolj.
O.
Okapi ne ve, kaj bi pomagalo, to je nasvet tistih, ki se s tem resno ukvrajajo. Neki jim je treba rečt. Jaz sem se narobe odločil in pač odkorakal, in tip je hodu za menoj od Tromostovja do Gornjega trga, vmes klical policijo, se z njimi pogovarjal in sem vmes slišal, kako so ga skenslali. Zoprno, precej.
Glede dokumentarca, dost zanimiv položaj. Bi lahko štel, da šlo za neke vrste dogodek na javnem mestu?
Jaz bi fotke iz Ane Desnice tezko kvalificiral kot street,ampak ok..je pa v Ljubljani tezje narest kaj pametnega kot pa v kasnih vecjih mestih..ne recem da se ne da, vendar je pac manj zazpolozljivih kadrov. Meni se recimo ze nekaj cajta ne da po Ljubljani skljocat...ko pa zamenjam okolico, da ne gledam istih fac, pa mi je precej lazje
To je res. Tko da mogoče predlagam bolj jurnalističen pristop. Npr. vsakih 14 dni bom naredil tržnico.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
kuglvinkl ::
no comment je izjavil:
Street ima "problem", da je 99% stvari, ki niso stare vsaj 30 let ali pa posnete v ekstremnih oz. za publiko neobičajnih razmerah, hudo dolgočasnih. Se že potem raje odločim, da počakam in izpustim vse osebke, ki jim mogoče ne bi bilo všeč biti fotografiran in je potem to običajen "environmental" posnetek in ne elite "street".
@Okapi, skenerjev ne dam iz rok, ampak če nimaš gore tega materiala, ti lahko naredim nekaj skenov. Imam 35mm CCD skener (5400dpi) in drum skener (4000dpi).
Ma, vrtse streetov je precej. Tako kot delam sam je zelo agresivno. So še druge fore, ki niso tako invazivne, npr. tale tip je en tak primerek: http://treamus.deviantart.com/gallery/. To je top šit street, čeprav se neizurjenemu očesu mogoče tako ne zdi.
Ali pa tale: https://www.flickr.com/photos/thomasleu..., dost bolj grafično, z okoljem povezano, ok.
Maš pa čiste divjake: tale mi je super:https://www.flickr.com/photos/24233485@... (pol vidiš, da slovenci niti prbližno nismo usekani) in tale:https://www.flickr.com/photos/tatsu001
Enkrat sem od enga fotografa en sestavek bral, ki dela polno tega. Zal se ne spomnim vec katerega. Je pa rekel, da vsakic, ko naredi sliko, iz zepa potegne ven 'model release form' v obliki razglednice in stopi do cloveka, ki ga je fotografiral, mu razlozi kdo je, kaj pocne in pokaze fotko, ter prosi za podpis model release forma. Ce ne dobi podpisa fotko pobrise in gre naprej fotkat.
Jaz sem nekajkrat na mariborski trznici okrog hodil s foto aparatom in preden sem naredil kako fotko, sem sel do cloveka in ga vprasal, ce lahko fotkam. Po mojem bi moral se ene 20x to narest, da bi mi postala rutina. :)
no comment je izjavil:
Street ima "problem", da je 99% stvari, ki niso stare vsaj 30 let ali pa posnete v ekstremnih oz. za publiko neobičajnih razmerah, hudo dolgočasnih.
Pa saj to je problem prakticno pri vsaki fotografiji. Street in event fotografija se najmanj trpita za tem. Studijska in landscape sta pa boring v 3pm, ker sta v vecini primerov lahko ponovljivi. Landscape mal manj, ker si nekoliko odvisen od zunanjih dejavnikov.
Ma, da bi z MRF laufal okol, mogoče. Sam sem nazadnje v Aziji začel spraševati za fotke, v99% je bil odgovor ja. Tist 1% je pa samo v smehu odkimal.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
no comment ::
Enkrat sem od enga fotografa en sestavek bral, ki dela polno tega. Zal se ne spomnim vec katerega. Je pa rekel, da vsakic, ko naredi sliko, iz zepa potegne ven 'model release form' v obliki razglednice in stopi do cloveka, ki ga je fotografiral, mu razlozi kdo je, kaj pocne in pokaze fotko, ter prosi za podpis model release forma. Ce ne dobi podpisa fotko pobrise in gre naprej fotkat.
Hmm, me zanima zakaj dela to? S takim releasom (samo podpis) si kaj dost nimaš pomagat. To je bolj v stilu, ajde, oseba na sliki sedaj ve, da je bila slikana. Stvar (za ulico) ni vredna truda in je nepotrebna. Slike lahko komot razstaviš (v flickerjevi ali IRL galeriji) brez releasa. Vsaj v večini držav.
Da si pa kot nihče-s-fotoaparatom dovolj pokrit, da agencije, ki tržijo tvoje fotke končnim uporabnikom, ki uporabljajo le-te tudi v komercialne namene, pa potrebuješ še precej več kot zgolj podpis. In to od VSEH oseb, ki bi se LAHKO prepoznale na sliki. Na ulici zna to hitro bit neizvedljivo.
BigWhale ::
Ce imas portret enega cloveka, potem je tak release edina stvar, ki ti omogoci varno objavo v komercialne namene. Na zalost (al pa na sreco), je okrog teh objav, kaj se sme in cesa ne, se kr nekaj manevrskega prostora.
no comment ::
Ce imas portret enega cloveka, potem je tak release edina stvar, ki ti omogoci varno objavo v komercialne namene. Na zalost (al pa na sreco), je okrog teh objav, kaj se sme in cesa ne, se kr nekaj manevrskega prostora.
Ja, varno objavo v vse namene ti omogoči podpisan release form. Poleg podpisa le-ta vsebuje še osebne podatke portretiranca, sliko iz uradnega dokumenta s katero se potem primerja portret, itd... Tist kar policist lahko naredi s tabo na ulici je mala malica v primerjavi s tem kar ti potrebuješ od portretiranca za "pravi" release form ;)
Ko vse to popišeš, ugotoviš, da za street ne rabiš bit ninja ampak bolj birokrat. Za ostale uporabe fotk pa ne rabiš teh stvari. Hvala bogu? Ali na nažalost? Mene ulični fotografi ne motijo.
mile ::
pri getty-u velja tole
What about crowd shots? How do I know whether or not a release is required?
Model releases for people in crowds are necessary if a person is the focus of shot. In the case of an image of a large crowd where it is unlikely that an individual depicted in that crowd will be digitally isolated by the end user, we may opt to select the image without a release.
MR pri Getty-u vkljucuje 3 osebe ( dodana je še priča)
PS: govora je seveda o "creative"/komercialni rabi...oglasevanje itd...za editorial ne rabis MR
What about crowd shots? How do I know whether or not a release is required?
Model releases for people in crowds are necessary if a person is the focus of shot. In the case of an image of a large crowd where it is unlikely that an individual depicted in that crowd will be digitally isolated by the end user, we may opt to select the image without a release.
MR pri Getty-u vkljucuje 3 osebe ( dodana je še priča)
PS: govora je seveda o "creative"/komercialni rabi...oglasevanje itd...za editorial ne rabis MR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mile ()
no comment ::
MR za stock fotografijo je spet neki drucga, kot pa za razstavo v galeriji, recimo.
Ja, ker za galerijo ga ne rabiš ;)
pri getty-u velja tole
What about crowd shots? How do I know whether or not a release is required?
Model releases for people in crowds are necessary if a person is the focus of shot. In the case of an image of a large crowd where it is unlikely that an individual depicted in that crowd will be digitally isolated by the end user, we may opt to select the image without a release.
MR pri Getty-u vkljucuje 3 osebe ( dodana je še priča)
PS: govora je seveda o "creative"/komercialni rabi...oglasevanje itd...za editorial ne rabis MR
Getty je že zahteval release (oz. odkloniranje) za osebe, ki jih prej spoh nisem opazil na sliki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
dottor ::
Dvomim da sem že objavu, sicer slikano lani. Moj "prvi" slikan koncert (vsaj s D7100):
To je še slikano za društvo zato tudi logotip (je malo na večje, ker smo se že srečali "s krajo" slik).
To je še slikano za društvo zato tudi logotip (je malo na večje, ker smo se že srečali "s krajo" slik).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dottor ()
globoko grlo ::
kul ujet trenutek
A obstaja kkšn sw ki zablura ozadje?
A obstaja kkšn sw ki zablura ozadje?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Anney ::
Škoda mi je edino ker nisem dobil celega turna v objektiv, pač sklocnit sem moral tisti trenutek.
Duhec ::
Škoda mi je edino ker nisem dobil celega turna v objektiv, pač sklocnit sem moral tisti trenutek.
Meni je super, sploh, če pomislim, da si slikal s telefonom (Lumia930).
Upam, da ne bo kaj narobe, če sem tvojo fotko malce spremenil kot odgovor uporabniku @globoko grlo:
globoko grlo je izjavil:
kul ujet trenutek
A obstaja kkšn sw ki zablura ozadje?
Ker nimam FS, za primer zameglitve uporabljam kar free Fotor
http://www.fotor.com/windows/index.html , ki ima to možnost, sicer v obliki kroga/kolobarja ali kot hor/vert.pasovi, ki jih odmikaš in s tem spreminjaš virtualno zaslonko F (bluraš). Ni ne vem kaj, nekaj je pa le.
Primer:
http://blackbird.si/
Janac ::
če bi hotel da ta blur izpade kot da si fotkal s svetlejšim objektivom moraš nujno zablurat še med perutmi ipd. Ker če ne, zgleda kot en random algoritem za bluranje ozadja, ki ga najdeš na instagramu ipd. :)
Ni recimo logično, da ptič je oster, točno pod njim pa zablurano obzidje...
Evo, moj primer bluranja ozadja(fotkano s f/7):
http://www.slo-foto.net/galerija_slika-...
ni popolno.
P.S s LR je čist simpl tole zablurat
Ni recimo logično, da ptič je oster, točno pod njim pa zablurano obzidje...
Evo, moj primer bluranja ozadja(fotkano s f/7):
http://www.slo-foto.net/galerija_slika-...
ni popolno.
P.S s LR je čist simpl tole zablurat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
Duhec ::
Priznam kiks, moral bi dat kako drugo sliko zabluranosti, ne galeba, ki ima lepo ozadje. :)
http://blackbird.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zvečer ne zamudite Luninega mrka (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15835 (10418) | Duhec |
» | Predlogi za smartphone z najboljso kamero (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16252 (14249) | next3steps |
» | Foto - Aprilska norostOddelek: Zvok in slika | 4280 (1906) | Super Sonic |
⊘ | kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Zvok in slika | 28327 (25169) | bluefish |