» »

3ds max texture ne rendera

nuclear ::

Lp. Ko želim renderati objekt iz 3ds max v png sequence mi zrendera sivega, torej brez teksture(čeprav sem dodal teksturo). Teksturo imam v .tga fajlu.
Kaj sem naredil narobe?

Ko naredim Grab Viewport in dam Create preview, moram obkljukati "Textures", če ne mi tudi sivo naredi preview. Kje pa pri renderu obkljukam texturo?


Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Dominator 16GB - Asus 290 - EVO 500GB
- WD Red 2TB - Corsair AX860i - HHKB Pro 2 - Ducky Shine 3 Brown -
KBT Poker II Blue - KBP V60 Brown - DeathAdder

nuclear ::

Zadevo sem rešil... Nastavitev v Material Editorju za alpha source mora biti None.

Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Dominator 16GB - Asus 290 - EVO 500GB
- WD Red 2TB - Corsair AX860i - HHKB Pro 2 - Ducky Shine 3 Brown -
KBT Poker II Blue - KBP V60 Brown - DeathAdder


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Quad procesor in 3D max

Oddelek: Pomoč in nasveti
5227 (174) DT232
»

photoshop cs3

Oddelek: Programska oprema
14683 (391) Wolfman
»

CD gonilniki ne gre instalirat

Oddelek: Strojna oprema
11535 (461) bortchy
»

[C# HLSL] osnovna uporaba pixel shaderja

Oddelek: Programiranje
5569 (491) Senitel
»

OpenGL texture modifying

Oddelek: Programiranje
7566 (474) BigWhale

Več podobnih tem