Forum » Igre » Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Temo vidijo: vsi
Izi ::
Mene bolj moti, da je igra kar malce preveč spolirana... nikdar si nisem predstavljal cyberpunka brez gore svinjarije, umazanije, smoga,... seveda tudi s frizurami pretiravajo... bi si želel večjo svinjarijo, kot se za tovrstno okolje spodobi...
Kam si pa ti gledal? Pravzaprav je kar težko najti kakšno sliko, kjer se vse skupaj ne utaplja v svinjariji in umazaniji.
To bo eno umazano in propadajoče mesto.
Kurzweil ::
@Izi, premalo... preveč svetlobe... jasno nebo... bolj umazano... bolj fucked up... sem pogledal menda res vse možne trailerje, teaserje, slike... na teh slikah, ki si jih zbral skupaj, še zgleda nekako, overall pa je premalo... mogoče ne samo bolj umazano, ampak še bolj temačno, evil, fucked up,...
Kurzweil ::
Zmajc ::
Čisto odvisno kakšen je svet, Blade Runner se dogaja v svetu z popolnoma uničeno biosfero kjer sonce skoraj ne posije skozi (radioaktiven) smog.
Lahko je svet Cyberpunkovski ter bolj svetel.
Lahko je svet Cyberpunkovski ter bolj svetel.
Kurzweil ::
Se pravi, po tvoje bi morala biti vedno noč in ves čas bi moralo deževati?
Nekak tako ja, čeprav nihče ni omenil deža in teme all the time... s tem, da niti ne rabiš ves čas biti noč, kakšen mesec po tem, ko se bo po svetu zagnala industrija na polno, pojdi v katero izmed mest z vsaj 5, če ne 10mio prebivalci.. boš videl oz. da se prav izrazim, tam tudi ne boš videl sonca. In žal si nekako tako v prihodnosti tudi predstavljam mesta, še posebej pa dogajanje v cyberpunk filmih, igrah,. etc.
ahac ::
kakšen mesec po tem, ko se bo po svetu zagnala industrija na polno, pojdi v katero izmed mest z vsaj 5, če ne 10mio prebivalci.. boš videl oz. da se prav izrazim, tam tudi ne boš videl sonca.
Ne vem kakšna mesta imaš ti v mislih, ampak igra se dogaja v izmišljeni verziji Kalifornije. Tam skoraj povsod vidiš veliko sonca. Tega tudi smog ne prepreči.
https://cyberpunk.fandom.com/wiki/Night...
https://cyberpunk.fandom.com/wiki/Free_...
Night City occupies the space corresponding with Morro Bay in real life, but with some geographic changes.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Kurzweil ::
Je pa res, da ta večja obmorska mesta, že zaradi podnebja vidijo več sonca (čeprav se pa BR dogaja naprimer v LA),... nisem pa do sedaj niti bil pozoren kje se dogaja zadeva... ma vsekakor, da bom preigral igro, ampak v vsakem primeru, bi si tudi želel, da je zadeva bolj umazana... v misilih pa imam večja mesta, kot so tista v Indiji, na Kitajskem, Braziliji, ZDA, Rusiji, ki imajo polno industrije, kjer zaradi smoga in vsega shita pač ne vidiš sonca... si pa vsekakor predstavljam prihodnost še bolj umazano in zasvinjano... sicer pa ni to nek očitek, ali jokanje povprek, samo ena hitra opazka.... bomo preživel tudi brez dodatne svinjarije...
ahac ::
Tam na obali je tudi dost vetra, ki piha iz morja proti notranjosti. To bi odpihnilo smog... ampak umazano je lahko vseeno.
Npr. LA je v resnici umazano mesto, čeprav je sončno. Izven bogatejših predelov je polno smeti za cesto, povsod so klošarji in njihovi šotori, itd...
Jaz si predstavljam, da bo v Night City v igri podobno, ampak veliko bolj gosto naseljeno.
Npr. LA je v resnici umazano mesto, čeprav je sončno. Izven bogatejših predelov je polno smeti za cesto, povsod so klošarji in njihovi šotori, itd...
Jaz si predstavljam, da bo v Night City v igri podobno, ampak veliko bolj gosto naseljeno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Kurzweil ::
Tam na obali je tudi dost vetra, ki piha iz morja proti notranjosti. To bi odpihnilo smog... ampak umazano je lahko vseeno.
Npr. LA je v resnici umazano mesto, čeprav je sončno. Izven bogatejših predelov je polno smeti za cesto, povsod so klošarji in njihovi šotori, itd...
Jaz si predstavljam, da bo v Night City v igri podobno, ampak veliko bolj gosto naseljeno.
Jop, saj zato pravim, da zaradi podnebja vidijo več sonca, tudi sicer je v LA več sonca in zim praktično ni... če bo sila, si bom pod nastavitvemi potemnil sliko in se lotil moda, kjer bo več smeti in bolj shitty teksture
Zadnje čase nisem spremljal, je igra še vedno predvidena za jesen 2020?
BigWhale ::
Z napredkom tehnologije bi napredovalo tudi ciscenje ulic in odstranjevanje brezdomcev s cest. Meni se zdi dovolj, da se v cyberpunku prepletata ultra high tech visoke civilizacije in razdejanje sponjih slojev druzbe. Smog? Zakaj, ce je vecino stvari na elektriko in laufa na neke 'gorivne celice', solarno energijo, nuclear, ... potem smoga nimamo od kje dobiti.
Izi ::
Na začetku leta:
"Brez skrbi, igra je popolnoma končana. Rabimo samo še malo časa za preizkušanje in poliranje." Prestavitev za 5 mesecev.
Sredi leta:
"Igra je že dolgo končana. Rabimo pa še kar precej časa za preizkušanje in poliranje." Prestavitev za dodatna 2 meseca.
Konec leta:
"Po enoletnem preizkušanju in poliranju smo ugotovili, da igra ne dosega naših standardov." Projekt je odpovedan.
"Brez skrbi, igra je popolnoma končana. Rabimo samo še malo časa za preizkušanje in poliranje." Prestavitev za 5 mesecev.
Sredi leta:
"Igra je že dolgo končana. Rabimo pa še kar precej časa za preizkušanje in poliranje." Prestavitev za dodatna 2 meseca.
Konec leta:
"Po enoletnem preizkušanju in poliranju smo ugotovili, da igra ne dosega naših standardov." Projekt je odpovedan.
overload ::
Nič zato! Bomo pa počakali!
To je kot prava ženska. Če je res najboljša, nanjo čakaš kolikor je potrebno.
Tiste, ki pridejo spoti in jih hitro dobiš, ponavadi tudi hitro pozabiš.
To je kot prava ženska. Če je res najboljša, nanjo čakaš kolikor je potrebno.
Tiste, ki pridejo spoti in jih hitro dobiš, ponavadi tudi hitro pozabiš.
Lonsarg ::
Evo sj pada časovnica, najprej so prestavili za 5 mesecev, nato za 2 meseca naslednjič bodo prestavili le še za 0.5 meseca :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
yayo ::
saj z Witcher 3 je bilo enako pa je na koncu opravičil vse čakanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Kurzweil ::
Jaz vedno pravim... tako pri igrah... filmih... glasbi... boljše malo počakat, kot pa potem poslušat jokanje, stokanje,... če pa stvar ne bo proper, bodo pa spet vsi pametni in dajali roke na žiloreznice... naj naredijo stvar tako, kot so si zamislili in kvalitetno! Naj si vzamejo čas!
Izi ::
Jaz vedno pravim... tako pri igrah... filmih... glasbi... boljše malo počakat, kot pa potem poslušat jokanje, stokanje,... če pa stvar ne bo proper, bodo pa spet vsi pametni in dajali roke na žiloreznice... naj naredijo stvar tako, kot so si zamislili in kvalitetno! Naj si vzamejo čas!
Ob takih izjavah se vedno spomnim na "Duke Nukem Forever".
Najavili so ga leta 1997 in napovedali da pride 1998. Hype je bil kar velik.
V naslednjih letih so sledila številna podaljšanja, dokler leta 2001 niso več dali datuma ampak "ko bo končan".
Leta 2007 je prišel nov Trailer.
Leta 2009 so izjavili, da je igra skoraj končana.
Leta 2010 je založnik objavil, da so zamenjali izdelovalca in napovedali izid za maj 2011
Sledila je še ena preložitev za 1 mesec.
Junija 2011 igra končno izide po 15. letih izdelave. Rezultat pa je bil zanič igra.
Naj si vzamejo čas
Kurzweil ::
Primerjava je zgrešena! Primerjati Duke Nukem Forever in Cyberpunk 2077... pri Duke Nukem Forever, so dobesedno čarali z enginom, saj je bilo to ravno obdobje prehoda iz sprite-based iger v 3d, torej stvar engina... če primerjaš samo ekipo, studio, developerje pri Duke Nukem Forever in Cyberpunk 2077... one man band... proti orkestru... predvsem pa če poznaš razmere v game developementu in težnjami in dejstvom v današnji gaming industriji, se boš moral strinjat, da ta dva naslova res nista primerljiva.
Sploh pa ne vem, zakaj bi se moral pri Cyberpunk 2077, takoj navezat na Duke Nukem Forever, ki je eden najslabših primerov prakse v zgodovini game developementa, mislim, da če pogledaš dev reporte, trailerje,... da bi ti to moralo biti jasno. Če že moraš nekaj primerjat, bi bilo veliko bolj smotrno primerjat Star Citizen in Cyberpunk 2077.
Saj si pa ja preigral miljon iger, pa veš, da je sploh pri teh huge RPG/FRP naslovih to normalno in je pravo čudo, če pride ven dejansko spoliran špil, ne pa nek shit, tako da potem čakaš še eno leto updejtov, da pride igra do nekega nivoja, če ne rabiš celo kupovat nekih dodatkov in DLCjev, da prideš do konca zgodbe. Nekaj ugibat v gostilniški debati nima smisla in še enkrat bom napisal, bolje počakati kakšen mesec dlje, pa da je zadeva dobra, nekdo, ki ima na lagerju Witcher serijo, mu verjetno ni vseeno, da po tako uspešni seriji ven spravi nek shitty naslov.
Tole dvoje, kar si se ti spomnil, je nemogoče primerjat... tudi sicer, pogledat nekaj na net in naštancat neke letnice je eno,... drugo pa, da poznaš vsaj malce ozadje obeh iger, developerjev,... da na naštevam v nedogled! In nekaj je, kot takrat pri Duke Nukem Forver, da praktično ni nobenega feedbacka, drugo pa je, da imaš praktično že 90% končan game in ga hočejo samo dobro spolirat, kar se vidi po trailerjih.
Si se morda vprašal, če je tole sranje s coronavirusom slučajno vsaj malo vplivalo na to? Ali morda dejstvo, da igra izide v decembru oz. jo morda zamikajo, da pride na ta datum, kar je že kar praksa za velike naslove, tako v igrah, kot filmih.... stvari niso tako preproste in težko boš odgovore dobil z neko gostilniško debato.
Naj si vzamejo čas!
Sploh pa ne vem, zakaj bi se moral pri Cyberpunk 2077, takoj navezat na Duke Nukem Forever, ki je eden najslabših primerov prakse v zgodovini game developementa, mislim, da če pogledaš dev reporte, trailerje,... da bi ti to moralo biti jasno. Če že moraš nekaj primerjat, bi bilo veliko bolj smotrno primerjat Star Citizen in Cyberpunk 2077.
Saj si pa ja preigral miljon iger, pa veš, da je sploh pri teh huge RPG/FRP naslovih to normalno in je pravo čudo, če pride ven dejansko spoliran špil, ne pa nek shit, tako da potem čakaš še eno leto updejtov, da pride igra do nekega nivoja, če ne rabiš celo kupovat nekih dodatkov in DLCjev, da prideš do konca zgodbe. Nekaj ugibat v gostilniški debati nima smisla in še enkrat bom napisal, bolje počakati kakšen mesec dlje, pa da je zadeva dobra, nekdo, ki ima na lagerju Witcher serijo, mu verjetno ni vseeno, da po tako uspešni seriji ven spravi nek shitty naslov.
Tole dvoje, kar si se ti spomnil, je nemogoče primerjat... tudi sicer, pogledat nekaj na net in naštancat neke letnice je eno,... drugo pa, da poznaš vsaj malce ozadje obeh iger, developerjev,... da na naštevam v nedogled! In nekaj je, kot takrat pri Duke Nukem Forver, da praktično ni nobenega feedbacka, drugo pa je, da imaš praktično že 90% končan game in ga hočejo samo dobro spolirat, kar se vidi po trailerjih.
Si se morda vprašal, če je tole sranje s coronavirusom slučajno vsaj malo vplivalo na to? Ali morda dejstvo, da igra izide v decembru oz. jo morda zamikajo, da pride na ta datum, kar je že kar praksa za velike naslove, tako v igrah, kot filmih.... stvari niso tako preproste in težko boš odgovore dobil z neko gostilniško debato.
Naj si vzamejo čas!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kurzweil ()
Kurzweil ::
p.s.
evo, bom kar tole iz wikipedie dodal:
1997-1998: Quake II engine
1998-2003: Unreal Engine
2003-2006: Conflict with Take-Two
2007-2009: Final years with 3D Realms
2009-2010: Layoffs and downsizing
2010-2011: Gearbox revival and release
... da ti bo vsaj malce bolj jasno kaj se je dogajalo z Duke Nukem Forever! Sam sem bil že pri izidu Duke Nukem 3D, toliko star, da ga nisem imel več samo za risat po pesku in se dobro spomnim, kako je stvar v praksi izgledala, torej skoraj nobenega feedbacka in ko pogledaš Cyberpunk 2077, potem vidiš, da je patetično to primerjat. Pri Duke Nukem Forever, je praktično šlo narobe vse, kar je lahko šlo, pri Cyberpunku 2077, pa nisem zasledil, da bi bilo kaj tako ključnega in prelomnega... developer je resen, igra se razvija, engine je isti, publisher je še miren.
Velikokrat na vsej možnih koncih in krajih berem, kako folk priganja, žali, teži, ker se je prej nahypal do maksimuma, potem pa razočaranje in neka otročja histerija. Razvoj takšnih iger je tako kompleksen proces, da se ne da tule preko parih odstavkov opisat niti promil celotne slike... se pa veliko vidi po feedbacku developerja, reportih, predstavitvah, trailerjih,... kar je tule vse tako kot mora biti, pri Duke Nukem Forever, pa praktično ni bilo ničesar.
Take it easy Izi, saj bo, in razočaranje si upam stavit, da ne bo niti 1% takšno, kot je bilo pri Duke Nukem Forever!
evo, bom kar tole iz wikipedie dodal:
1997-1998: Quake II engine
1998-2003: Unreal Engine
2003-2006: Conflict with Take-Two
2007-2009: Final years with 3D Realms
2009-2010: Layoffs and downsizing
2010-2011: Gearbox revival and release
... da ti bo vsaj malce bolj jasno kaj se je dogajalo z Duke Nukem Forever! Sam sem bil že pri izidu Duke Nukem 3D, toliko star, da ga nisem imel več samo za risat po pesku in se dobro spomnim, kako je stvar v praksi izgledala, torej skoraj nobenega feedbacka in ko pogledaš Cyberpunk 2077, potem vidiš, da je patetično to primerjat. Pri Duke Nukem Forever, je praktično šlo narobe vse, kar je lahko šlo, pri Cyberpunku 2077, pa nisem zasledil, da bi bilo kaj tako ključnega in prelomnega... developer je resen, igra se razvija, engine je isti, publisher je še miren.
Velikokrat na vsej možnih koncih in krajih berem, kako folk priganja, žali, teži, ker se je prej nahypal do maksimuma, potem pa razočaranje in neka otročja histerija. Razvoj takšnih iger je tako kompleksen proces, da se ne da tule preko parih odstavkov opisat niti promil celotne slike... se pa veliko vidi po feedbacku developerja, reportih, predstavitvah, trailerjih,... kar je tule vse tako kot mora biti, pri Duke Nukem Forever, pa praktično ni bilo ničesar.
Take it easy Izi, saj bo, in razočaranje si upam stavit, da ne bo niti 1% takšno, kot je bilo pri Duke Nukem Forever!
Kurzweil ::
springfield je izjavil:
Relax, verjetno se je salil. Vsaj jaz sem tako razumel.
Sej ni panike... če je šala, ali pa ne... malce sem naglas razmišljal, pač debata... upam, da se ne bo počutil napadenega, pač povedal sem svoje razmišljanje, če pa se iz tega razvije kakšna konstruktivna debata pa še toliko boljše. Nekak vedno stojim za stališčem, da bolje počakat kakšen dan dlje, kot pa se zaletavat za vsako ceno, to je nekako bil moj point. Sem tudi mnenja, da stvari napisane na forumu nihče ne bi smel vzeti preveč osebno, in biti posredno zaradi njih užaljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kurzweil ()
Izi ::
Ja, malo preveč si se razburil Do sedaj bi že moral vedeti, da jaz večino mojih prispevkov začinim z malo sarkazma ali cinizma.
Kakorkoli že, po moje še ni razloga za paniko. Zaenkrat igro izdelujejo dobra 4 leta, kar je sicer že malo več kot so rabili za Witcher 3, ampak še ni pretirano. So pa pri izdelavi Witcherja 3 imeli samo okoli 200 zaposlenih, sedaj na Cayberpunk 2077 pa jih dela že preko 1100 redno zaposlenih in še kup zunanjih sodelavcev, zato sem pričakoval, da bo šlo malo hitreje, gre pa še počasneje.
Kakorkoli že, po moje še ni razloga za paniko. Zaenkrat igro izdelujejo dobra 4 leta, kar je sicer že malo več kot so rabili za Witcher 3, ampak še ni pretirano. So pa pri izdelavi Witcherja 3 imeli samo okoli 200 zaposlenih, sedaj na Cayberpunk 2077 pa jih dela že preko 1100 redno zaposlenih in še kup zunanjih sodelavcev, zato sem pričakoval, da bo šlo malo hitreje, gre pa še počasneje.
Kurzweil ::
Ja, malo preveč si se razburil Do sedaj bi že moral vedeti, da jaz večino mojih prispevkov začinim z malo sarkazma ali cinizma.
Kakorkoli že, po moje še ni razloga za paniko. Zaenkrat igro izdelujejo dobra 4 leta, kar je sicer že malo več kot so rabili za Witcher 3, ampak še ni pretirano. So pa pri izdelavi Witcherja 3 imeli samo okoli 200 zaposlenih, sedaj na Cayberpunk 2077 pa jih dela že preko 1100 redno zaposlenih in še kup zunanjih sodelavcev, zato sem pričakoval, da bo šlo malo hitreje, gre pa še počasneje.
Eh, ti si malce preveč občutljiv V glavnem, bomo že počakali.
Izi ::
Takole se bomo lahko igrali detektiva z uporabo najnovejše tehnologije prihodnosti.
Tako raziskovanje se bo imenovalo Brain Dance.
Ne vem če je bilo že omenjeno ampak Cyberpunk 2077 bo imel 3 popolnoma ločene začetke igre.
1. Nomad - Kot Nomad bomo igro začeli daleč izven mesta v puščavi. V oddaljeno metropolo sploh ne bomo imeli vstopa. Po puščavi bomo opravljali razne malenkost za različne puščavske bande. Za te naloge bomo seveda že takoj rabili svoj poseben (puščavski) model avta. Dokler ne bomo končno prilezli do bolj pomembne naloge, ki bo vsebovala tihotapljenje neke prepovedane robe v mesto...
2. Street Kid - Začneš kot deček z ulice, na dnu mesta, ampak kot tak poznaš mesto kot svoj žep in imaš že ustvarjene veze in poznanstva v kriminalnem podzemlju...
3. Corporate - Začneš kot megakorporacijski Agent, na vrhu najvišje stolpnice z dostopom do najnovejše vojaške tehnologije. Kot tak boš imel veze in poznanstva v vrhovih korporacij in med drugimi korporacijskimi agenti...
Ta naš "Background" nas bo spremljal skozi celo igro in tudi med pogovori bomo imeli različne možnosti glede na naš Background.
Se pravi igro bo treba preigrati vsaj trikrat
Tako raziskovanje se bo imenovalo Brain Dance.
Ne vem če je bilo že omenjeno ampak Cyberpunk 2077 bo imel 3 popolnoma ločene začetke igre.
1. Nomad - Kot Nomad bomo igro začeli daleč izven mesta v puščavi. V oddaljeno metropolo sploh ne bomo imeli vstopa. Po puščavi bomo opravljali razne malenkost za različne puščavske bande. Za te naloge bomo seveda že takoj rabili svoj poseben (puščavski) model avta. Dokler ne bomo končno prilezli do bolj pomembne naloge, ki bo vsebovala tihotapljenje neke prepovedane robe v mesto...
2. Street Kid - Začneš kot deček z ulice, na dnu mesta, ampak kot tak poznaš mesto kot svoj žep in imaš že ustvarjene veze in poznanstva v kriminalnem podzemlju...
3. Corporate - Začneš kot megakorporacijski Agent, na vrhu najvišje stolpnice z dostopom do najnovejše vojaške tehnologije. Kot tak boš imel veze in poznanstva v vrhovih korporacij in med drugimi korporacijskimi agenti...
Ta naš "Background" nas bo spremljal skozi celo igro in tudi med pogovori bomo imeli različne možnosti glede na naš Background.
Se pravi igro bo treba preigrati vsaj trikrat
Izi ::
Tukaj je 15 minut čisto novega gameplaya, da bomo lažje zdržali do novembra
Ne bomo samo streljali in hackali. Tudi naše pesti bodo lahko pele:
Ne bomo samo streljali in hackali. Tudi naše pesti bodo lahko pele:
Vuli ::
šele novembra
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
7982884e ::
Izi ::
Ekonomija. Igro so uradno najavili maja 2012. Od takrat teče že 9. leto, na igri pa dela okoli 1200 ljudi. Če ne bi v ozadju imeli trgovine GOG in uspešnega Witcherja 3, bi s takim tempom že bankrotirali.zato sem pričakoval, da bo šlo malo hitreje, gre pa še počasneje.po katerem merilu gre pocasneje?
saj ne delajo witcher 3 se enkrat. delajo drug spil. ki je v veliko metrikah "vecji".
7982884e ::
to ni odgovor na moje vprasanje.
koliksen team dela na cp2077 od 2012-2015, ko je bil v ospredju witcher, koliksen v 2015 do 2016 ko sta se delala witcher expansion?
in koliksni resorsi so bili potrebni za cp2077 napram witcher 3? vse kar vemo o njem je da bo/je terjal dosti vec resorsov.
to je najmanj kar rabis da govoris o hitrosti razvoja.
koliksen team dela na cp2077 od 2012-2015, ko je bil v ospredju witcher, koliksen v 2015 do 2016 ko sta se delala witcher expansion?
in koliksni resorsi so bili potrebni za cp2077 napram witcher 3? vse kar vemo o njem je da bo/je terjal dosti vec resorsov.
to je najmanj kar rabis da govoris o hitrosti razvoja.
jocoj ::
Ma kakšnih 1200 ljudi. Približno 3x manj bo prava številka, pa še to zadnja leta. Prej pa le majhen delež CDR ekipe.
BigWhale ::
Ekonomija. Igro so uradno najavili maja 2012. Od takrat teče že 9. leto, na igri pa dela okoli 1200 ljudi. Če ne bi v ozadju imeli trgovine GOG in uspešnega Witcherja 3, bi s takim tempom že bankrotirali.
To je kr neumnost, no. Prvi teaser lahko nardis takrat, ko imas postavljen zelo grob koncept igre in imas zrisanih pet skic. Na E3 2018 so pokazal prvi pre-alpha play in temu je sledil drugi mini trailer. Potem so pa 2019 pokazali tretji trailer, ki je bil pa ze bolj konkretna zadeva.
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Kurzweil ::
Release date: 19. november!
Je pa na uradni FB strani zadnje čase tudi precej slik za videt, od konceptualnega arta, gameplaya,...
Je pa na uradni FB strani zadnje čase tudi precej slik za videt, od konceptualnega arta, gameplaya,...
Izi ::
Uradno
Minimum System Requirements
OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 10
DirectX version: DirectX 12
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 780 3GB or AMD Radeon RX 470
Storage: HDD (70 GB) SSD recommended
Recommended System Requirements
OS: 64-bit Windows 10
DirectX version: DirectX 12
Processor: Intel Core i7-4790K or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 12 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD Radeon R9 Fury
Storage: SSD (70 GB)
Minimum System Requirements
OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 10
DirectX version: DirectX 12
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 780 3GB or AMD Radeon RX 470
Storage: HDD (70 GB) SSD recommended
Recommended System Requirements
OS: 64-bit Windows 10
DirectX version: DirectX 12
Processor: Intel Core i7-4790K or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 12 GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD Radeon R9 Fury
Storage: SSD (70 GB)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Jarno ::
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD Radeon R9 Fury
Dober smisel za humor! Samo 4GB VRAM-a in mizerna zastopanost na trgu.
Sicer bi precej bolje sedli AMD R9 390 ali AMD RX 580 8GB.
Podobne priporočene zahteve ima npr. RDR2, če odmislimo prostor na disku.
#65W!
Izi ::
Ja, sistemske zahteve so res nekam sumljivo nizke. Ali so res tako optimizirali igro vsa ta leta ali pa priporočene zahteve veljajo za 1080p, 30fps
Za tiste, ki ste že pogledali 3. epizodo Wire-ja, lahko omenim, da omenjena www.nightcity.love dejansko obstaja in je precej informativna zadeva, ki se splača pogledat.
Za tiste, ki ste že pogledali 3. epizodo Wire-ja, lahko omenim, da omenjena www.nightcity.love dejansko obstaja in je precej informativna zadeva, ki se splača pogledat.
Kurzweil ::
Po mojem te zahteve v večini primerov veljajo 1080p, vsaj tako nekako sem si jaz tekom let ustvaril vtis. Ni pa treba biti nek scientist, da si vsaj okvirno nekako zamisliš oz. predstavljaš, kaj bi bilo za 4k ali whatever že imaš namen nastavit. Itak pa bodo sedaj s prihodom novih grafičnih cene tako padle, da bodo razne 1060 6Gb po 50€.
Ne vem... če si kao nek gamer... in bi rad 150fps na 4k, potem je verjetno že samoumevno, da boš moral dati kakšno plačo, če ne dve... oz. res ubogati mamo ... po domače, če sanjaš o nekih top performancih, potem te reccomended specifikacije niti ne rabiš gledat, ker itak rabiš parkrat boljše...
Glede na vse videno do sedaj, pa ne vem, zakaj ne bi mogle te specifikacije držati....
Ne vem... če si kao nek gamer... in bi rad 150fps na 4k, potem je verjetno že samoumevno, da boš moral dati kakšno plačo, če ne dve... oz. res ubogati mamo ... po domače, če sanjaš o nekih top performancih, potem te reccomended specifikacije niti ne rabiš gledat, ker itak rabiš parkrat boljše...
Glede na vse videno do sedaj, pa ne vem, zakaj ne bi mogle te specifikacije držati....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 30323 (4) | Enaplusdva |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 27509 (397) | Predsednik11 |
» | Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 45109 (10342) | Kvinta |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 275581 (39447) | D3m |
⊘ | The Witcher (202?)Oddelek: Igre | 1120 (910) | ahac |