Forum » Pomoč in nasveti » Popravilo / menjava artikla
Popravilo / menjava artikla
zassx ::
lepo pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem na mimovrste naročil prenosnik. Vse je za cel mesec funkcioniralo lepo in prav, ko nekega dne nisem več uspel računalnika zbuditi iz spanja. (verjetno ste že slišali za ta problem, kar aktualno pri HPjih zadnje čase)
Poslal sem ga na servis in v petek prejel popravljenega. Vzrok za to naj bi bil slabi kontakti oz slab stik rama. (nekaj v tem stilu, nimam pri sebi garancijskega lista trenutno)
Zadeva je potem sledeča. Včeraj ga uporabljal, preden sem šel v službo, ter ga ob odhodu ponovno dal v spanje. Ob 1 uri sem se vrnil domov, in zadeva je bila enaka kot zadnjič, računalnika ni bilo mogoče zbuditi.
Torej, da sem na kratko opisal zadevo. Sedaj me pa zanima, imam kakšno pravico, glede na to, da zadeva že "naj bi" bila poprevljena, da mi računalnik komplet zamenjajo, ali mi preostane samo popravljanje in uveljavljanje garancije še naprej? Jutri bom šel osebno na servis in se pogovoril, vendar me zanima, če ima kdo od tukaj mogoče kakšno izkušnjo že s tem.
Glede na to, da je 45dni minilo, vem da artikla ne morem več menjati. Upam pa, da še vedno obstaja kakšno drugo upanje, da se bo glede na situacijo to na servisu dalo dogovoriti.
lepa hvala za odgovore in lp
Pred mesecem dni sem na mimovrste naročil prenosnik. Vse je za cel mesec funkcioniralo lepo in prav, ko nekega dne nisem več uspel računalnika zbuditi iz spanja. (verjetno ste že slišali za ta problem, kar aktualno pri HPjih zadnje čase)
Poslal sem ga na servis in v petek prejel popravljenega. Vzrok za to naj bi bil slabi kontakti oz slab stik rama. (nekaj v tem stilu, nimam pri sebi garancijskega lista trenutno)
Zadeva je potem sledeča. Včeraj ga uporabljal, preden sem šel v službo, ter ga ob odhodu ponovno dal v spanje. Ob 1 uri sem se vrnil domov, in zadeva je bila enaka kot zadnjič, računalnika ni bilo mogoče zbuditi.
Torej, da sem na kratko opisal zadevo. Sedaj me pa zanima, imam kakšno pravico, glede na to, da zadeva že "naj bi" bila poprevljena, da mi računalnik komplet zamenjajo, ali mi preostane samo popravljanje in uveljavljanje garancije še naprej? Jutri bom šel osebno na servis in se pogovoril, vendar me zanima, če ima kdo od tukaj mogoče kakšno izkušnjo že s tem.
Glede na to, da je 45dni minilo, vem da artikla ne morem več menjati. Upam pa, da še vedno obstaja kakšno drugo upanje, da se bo glede na situacijo to na servisu dalo dogovoriti.
lepa hvala za odgovore in lp
MIHAc27 ::
Da se tudi par mescev star izdelek zamenjati za novega, v kolikor se napaka pojavlja in je ne morejo odpraviti.
Osebno sem mnenja da so razna spanja in hibernacije bolj probmematične kot so vredne. Tako da bi ti svetoval da te funkcije ugasneš. Če bodo vseeno težave pa kar na servis in tečnarit.
Osebno sem mnenja da so razna spanja in hibernacije bolj probmematične kot so vredne. Tako da bi ti svetoval da te funkcije ugasneš. Če bodo vseeno težave pa kar na servis in tečnarit.
BladE_ ::
Jaz ti predlagam, da uveljaviš stvarno napako in seveda pred tem dokumentiraš(posnameš video) kje je napaka, naj bo točno razvidno kje je problem!!!
Naj te opozorim, da imej potrpljenje in nikakor NE tečnari(predlog @MIHAc27), ko boš na servisu ali prodajnem mestu... pridi tja in lepo povej kje je težava, da si prenosnik imel že na servisu ampak napaka ostaja, dodaj CD z video posnetkom napake in bodi prijazen... Prijaznost ima seveda mejo ampak verjemi, da je vredno malce potrpeti in se bo končalo v tvoje dobro!
Naj te opozorim, da imej potrpljenje in nikakor NE tečnari(predlog @MIHAc27), ko boš na servisu ali prodajnem mestu... pridi tja in lepo povej kje je težava, da si prenosnik imel že na servisu ampak napaka ostaja, dodaj CD z video posnetkom napake in bodi prijazen... Prijaznost ima seveda mejo ampak verjemi, da je vredno malce potrpeti in se bo končalo v tvoje dobro!
Akcija - Reakcija
MIHAc27 ::
Moj tečnari ni bil mišljen kot kak 5 leten otrok, ki hoče čokolado v trgovini in se meče po tleh. Pač ponavljajoče vstrajanje da odpravijo napako, dokler ne bo odpravljena.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106133 (55167) | next3steps |
» | Vprašanje o reklamacijiOddelek: Loža | 4954 (3829) | St235 |
» | Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9690 (6874) | BlaY0 |
» | Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13966 (12380) | k4vz0024 |
» | Servis AvteraOddelek: Strojna oprema | 9176 (4531) | 69charger |