Forum » Loža » Avto crknil
Avto crknil
s51as ::
Jaz vedno peljem avto na servis ko je treba žarnico zamnjat, enkrat sem to sam delal, pa sem se grdo v prst urezal + obleko totalno zamazal... je pa neposrečen dostop, moraš volan do konca obrnit v nasprotno smer, kokr je crknjena žarnica, in potem bol ali manj na slepo tipat, kje so tiste reči, odstranit dva pokrova (to ni problem, problem je potem ko jih s kravavimi prsti nazaj daješ) in da prideš do žarnice je še en sponka spredaj, k traja da poštekaš kako jo snet in tam se pokolješ. Aja pa žarnico je treba še prov obrnit drgač ne gre zapret tiste žičke nazaj, oz se da z velik sile (vendar potem ne deluje) pa še urežeš se zelo.
It's just me myself and I
Ciklamen ::
A vozita megana prejšnje generacije? S tem mislim da je problem menjave žarnic :P
Drgač pa ja, nikoli se ne ve, najbrž bo jutri kak mehanik prišel pogledat kaj bi bilo narobe in podat oceno, potem se bomo pa odločili kaj in kako :)
Hvala vsem za odgovore!
Drgač pa ja, nikoli se ne ve, najbrž bo jutri kak mehanik prišel pogledat kaj bi bilo narobe in podat oceno, potem se bomo pa odločili kaj in kako :)
Hvala vsem za odgovore!
- End of the Post ->
oracle ::
Jaz vedno peljem avto na servis ko je treba žarnico zamnjat, enkrat sem to sam delal, pa sem se grdo v prst urezal + obleko totalno zamazal... je pa neposrečen dostop, moraš volan do konca obrnit v nasprotno smer, kokr je crknjena žarnica, in potem bol ali manj na slepo tipat, kje so tiste reči, odstranit dva pokrova (to ni problem, problem je potem ko jih s kravavimi prsti nazaj daješ) in da prideš do žarnice je še en sponka spredaj, k traja da poštekaš kako jo snet in tam se pokolješ. Aja pa žarnico je treba še prov obrnit drgač ne gre zapret tiste žičke nazaj, oz se da z velik sile (vendar potem ne deluje) pa še urežeš se zelo.
Dons je to klasika, sm doživel na kangoo-ju in jazz-u.
black ice ::
Relanium ::
@Relanium to, da moraš avto peljat k mehaniku za zamenjavo žarnice danes ni nič nenormalnega :) Pri našem je to 1h dela!
Sem slišal, da so pri renaultih taki problemi. Ampak ljudje jih še kar veselo kupujejo (brez zamere do renault voznikov)
Nevem no, meni nikoli nebi sploh v ožji izbor prišel tak avto ko bi kupoval.
Zamislite si pol kako bolj kompleksno popravilo...
s1m0n ::
To ni samo pri Renaultu :) Skoraj pri vseh novih avtomobilih je tako ker je varnost na prvem mestu (pa ne varnost tebe ampak servisev, da preživijo)!
furion ::
Js sm mel podoben problem 2 tedna nazaj...tankam na benzi, pridem domou, drugo jutro obrnem kljuc in se ne zgodi nic nobenih luck, nic....potlej dam akumulator vn pa nazaj not, pol pa ni hotel prizigati (sam vrtel v prazno starter), pol pa drugi dan sam od sebe zacel spet delat normalno. Sumim racunalnik. meu kak blackout al neki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: furion ()
Nerdor ::
Rešitev je dokaj simpl, dej porin avto, pa počas kuplungo spust v drugi, pa bo vžgal. Jst sem imel enake težave s svojim R19, 95 letnik. Po tem mi je verglal normalno. Neki se vergl zatakne, pol pa je treba kot jugota včasih porint po parkirišču pa bo.
... for lifetime!
Mr Hilter ::
Rešitev je dokaj simpl, dej porin avto, pa počas kuplungo spust v drugi, pa bo vžgal. Jst sem imel enake težave s svojim R19, 95 letnik. Po tem mi je verglal normalno. Neki se vergl zatakne, pol pa je treba kot jugota včasih porint po parkirišču pa bo.
On pravi da sploh ni štroma pri kontaktu. Tu ni fora tistega zaklepa zaganjača ali pa senzorja.
Sam pravim da je nekaj s ključavnico.
D3m ::
To ni samo pri Renaultu :) Skoraj pri vseh novih avtomobilih je tako ker je varnost na prvem mestu (pa ne varnost tebe ampak servisev, da preživijo)!
Men se ni treba obremenjevati, imam Golfa. :P
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
krneki0001 ::
Na petkah največkrat pregnijeta vijak in pleh kjer je pritrjen minus iz akumulatorja. Če je to, potem poglej kable od akumulatorja do stene, kamor je pritrjen kabel.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
SkIDiver ::
Se prižge lučka v notranjosti kabine, ko odpreš vrata? Če ne potem preveri kar je predlagal nebivedu. Lahko pa za začetek pomeriš z voltmetrom na + akumulatorja in - nekam na karoserijo. Če ne bo napetosti potem imaš že nekje pred varovalkam težavo.
Če si probal z drugim akumulatorjem in se ti ne prižgejo pozicijske luči ali pa spoh lučka v kabini je problem na dovodu. Kako je realiziran dovod je pa odvisno od samega modela. R5 ima zgolj varovalke in releje. Najbolje je preverjat od akumulatorja dalje.
Glede ideje o ključavnici. Če ne delujejo pozicijske luči, vsi štirje smerokazi ali lučka v kabini ni kaj razmišljat v smeri ključavnice
Sicer pa rabiš avtoelektričarja za tole težavo
Če si probal z drugim akumulatorjem in se ti ne prižgejo pozicijske luči ali pa spoh lučka v kabini je problem na dovodu. Kako je realiziran dovod je pa odvisno od samega modela. R5 ima zgolj varovalke in releje. Najbolje je preverjat od akumulatorja dalje.
Glede ideje o ključavnici. Če ne delujejo pozicijske luči, vsi štirje smerokazi ali lučka v kabini ni kaj razmišljat v smeri ključavnice
Sicer pa rabiš avtoelektričarja za tole težavo
Ciklamen ::
OK danes zjutraj je bila stvar sledeča, brat je šel sprobat če avto vžge in glej ga zlomka, vžgal je :P
- End of the Post ->
amigo_no1 ::
Rešitev je dokaj simpl, dej porin avto, pa počas kuplungo spust v drugi, pa bo vžgal. Jst sem imel enake težave s svojim R19, 95 letnik. Po tem mi je verglal normalno. Neki se vergl zatakne, pol pa je treba kot jugota včasih porint po parkirišču pa bo.
Če ima el. vbrizg goriva ga lahko rineš do Dunaja, ne bo vžgal.
hans2 ::
Preveri pletenico ki povezuje motor(menjalnik) z ohišjem.Je že bil primer ko je povezava bila pretrgana.
-valvoline- ::
1. tam kjer je glavni dovod goriva pogledaš če je bencin,oz če avto ima električno črpalko ali ta deluje. Ponavadi mora bit filter za benz nekje pred motorjem,tamle das slauh za benz vun,das kontakt in pogledas ce sprica benz.Ce sprica ok,ce ne pa je bencinska ali rele ki jo napaja hin.
2.Ce je z pumpo vse ok,precekiras dovod stroma na sveckah. Vse kable dol pober,zapomni vrstni red(zapiši), Vzam eno svecko in na vsakega kabla posebej poskus ce dobi stoma,svecko pac vtaknes v kabel,spodn del svecke naslonis na maso,edn gre not v avto zaganjat ti pa gledas ce so iskrice ali ne(Rokavice gor obvezno,da te ne piči xD) Obvezno vseh kablov ven,ker ce das enga vun 3 not masina bo zalauvala(opcija za vsak primer ven potegnes rele-varovalko za benz pumpo)
3. Ce je z sveckami in stromom vse ok ostane se racunalnik oz vbrizg bencina,to pa preveris tako da odsravfas vse svečke vn,kable vn,eden gre zaganjat ti pa gledas ce bo ven pihalo benza,takoj bos vedel ce je eli ne.Ce fajn povohas benza oz vidis da j v redu ok,ce ne potle je tezava v racunalniku,vbrizgu ali senzorju za vzig.
Vglavnem to je to.
V tem primeru še starter ne bo deloval-zaganjal,tak da ni tam tezava.
2.Ce je z pumpo vse ok,precekiras dovod stroma na sveckah. Vse kable dol pober,zapomni vrstni red(zapiši), Vzam eno svecko in na vsakega kabla posebej poskus ce dobi stoma,svecko pac vtaknes v kabel,spodn del svecke naslonis na maso,edn gre not v avto zaganjat ti pa gledas ce so iskrice ali ne(Rokavice gor obvezno,da te ne piči xD) Obvezno vseh kablov ven,ker ce das enga vun 3 not masina bo zalauvala(opcija za vsak primer ven potegnes rele-varovalko za benz pumpo)
3. Ce je z sveckami in stromom vse ok ostane se racunalnik oz vbrizg bencina,to pa preveris tako da odsravfas vse svečke vn,kable vn,eden gre zaganjat ti pa gledas ce bo ven pihalo benza,takoj bos vedel ce je eli ne.Ce fajn povohas benza oz vidis da j v redu ok,ce ne potle je tezava v racunalniku,vbrizgu ali senzorju za vzig.
Vglavnem to je to.
Preveri pletenico ki povezuje motor(menjalnik) z ohišjem.Je že bil primer ko je povezava bila pretrgana.
V tem primeru še starter ne bo deloval-zaganjal,tak da ni tam tezava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
oracle ::
andromedar ::
Pred leti sem imel enak problem na cliotu. Kriv je bil oksidiran konektor na alternatorju. Živ bog ni tega ugotovil, dokler nisem prišel do enega mojstra na štajerskem avto domu v mb.. Je segnil z roko za motor in samo zmigal konektor.. Računal ni nič. Naslednja leta je bilo ok
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19425 (12367) | jalovec09 |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12187 (11586) | SkIDiver |
» | Opel astra f 1.4 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14833 (13391) | XrobertoX |
» | Zaklenjen pasat (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17717 (15131) | Malajlo |
» | Nedelovanja avtomobilaOddelek: Na cesti | 3638 (3225) | Daren |