Forum » Pomoč in nasveti » nasvet glede garancijskega postopka
nasvet glede garancijskega postopka
boštjan ::
Približno 2 tedna je odkar sem monitor odneso na popravilo.mene pa zanima,če lahko zahtevam denar,ko poteče tisti 40dnevni rok za popravilo.tudi če mi novega ponudijo jih lahko zavrnem?
ker na garancijskem listku piše,da dajo novega oz.vrnejo denar
ker na garancijskem listku piše,da dajo novega oz.vrnejo denar
zigadr ::
Rok je 45 dni. Če ti v tem času ne popravijo tvojega, ti morajo dati novega , če pa ti ga ne, lahko zahtevaš denar nazaj. Če ti ponudijo drugačen nov monitor, lahko zavrneš, če pa enakega, pa ne. Vedno pa lahko vprašaš, če je mogoče, da bi ti namesto novega monitorja vrnili denar, vendar je malo verjetno, da ti bodo ugodili.
ali3n ::
ker na garancijskem listku piše,da dajo novega oz.vrnejo denar
torej lahko izbiraš - denar ali nov monitor. Piše črno na belem.
torej lahko izbiraš - denar ali nov monitor. Piše črno na belem.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
boštjan ::
Najprej monitor, potem denar.
A kateri koli monitor?ker meni se zdi,da če ti dajo enak monitor,kot sem ga mel,pol moraš vzet(kot je antitrust reko),če pa kerega drugega,ki mi ni všeč pa zahtevam keš?
Damjan Jagar ::
Sicer ne vem... sam mislem de bo to drzalo. Slisi se logicno in posteno do kupca. A ti bi ful rad denar nazaj al kwa?
boštjan ::
če mi ponudijo novi monitor s kerim bom zadovoljen pol ne rabim keša,če pa mi bodo podobno sranje podturli ko sem zdaj mel pol pa raje keš na roko
Prjatu ::
Ja pri meni je bilo tako, da sem proti doplačilu potem vzel boljši monitor, starega so mi pa vzeli v račun po polni ceni, poskusi se zmenit
Something else is controlling me!
boštjan ::
pa ti si mel pokvarjenega,da se ni dalo več popravit?ker to je pol samo nategovanje folka.tebi se pokvari,ti rečejo ne moremo popravit,a proti doplačilu lahko dobite tega.to je navadna svinjarija.kot da sem jaz kriv da se je pokvaro.
Damjan Jagar ::
Bostjan motis se. To je naravnost super. Verjetno se je sam odlocil, da bo boljsega vzel z doplacilom, saj so mu za starega priznali polno ceno (ceno novega!)
V nasprotnem primeru bi pobral denar, itak.
V nasprotnem primeru bi pobral denar, itak.
boštjan ::
je super v primeru če maš keš za doplačilo,jaz ga nimam.za tega sem dal 40k,na žalost pa nimam 6k za doplačilo.tistega ki pa ga mam že nagledanega pa stane manj ko 40k,pa ga nimajo.
Prjatu ::
Ne ne, pri meni je bilo tako, da niso imeli rezervnega dela, pa se je iztekel 45 dnevni rok...
Najprej so mi ponudili novejši model, potem pa sem si zaželel denar nazaj (nad tem niso bli ravno navdušeni), no v končni fazi smo se zmenili tako da so mi priznali ceno novega, jaz sem pa proti doplačilu vzel boljši in večji monitor
Najprej so mi ponudili novejši model, potem pa sem si zaželel denar nazaj (nad tem niso bli ravno navdušeni), no v končni fazi smo se zmenili tako da so mi priznali ceno novega, jaz sem pa proti doplačilu vzel boljši in večji monitor
Something else is controlling me!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | graficna kartica in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6127 (5210) | IvoJan |
» | Servis ponudi nov telefon, ker se starega ne da servisirat..Oddelek: Mobilne tehnologije | 6166 (5469) | SkyEye90 |
» | AGT Mnenje; Kdo koga? ; zahvalaOddelek: Kaj kupiti | 3593 (2736) | kuglvinkl |
» | Poplva računalniških sistemov. (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 3377 (2858) | Mr.B |
» | eksplozija monitoraOddelek: Pomoč in nasveti | 1401 (916) | boštjan |