» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 20 21 22 23 24 ... 41

_IKE_ ::

mr1two je izjavil:

_IKE_
Če sta tebi ta dva posnetka vsaj približno podobna, potem je s tabo nekaj hudo narobe...


A ni na obeh posnetkih zajeta objestnost kolesarjev ?

jype ::

_IKE_> A ni na obeh posnetkih zajeta objestnost kolesarjev ?

Ne.

martincek1 ::

Ike>In fante, drugič ko citiraš stavek, ga citiraj v celoti,

Sam pa citiraš: Me vidiš kje peljati skozi rdečo, ko križišče ni prazno?

_IKE_ ::

martincek1 je izjavil:

Ike>In fante, drugič ko citiraš stavek, ga citiraj v celoti,

Sam pa citiraš: Me vidiš kje peljati skozi rdečo, ko križišče ni prazno?


Citiral sem celotni stavek odebelil sem del ki pravi drugače kot njegove trditve ....



jype je izjavil:

_IKE_> A ni na obeh posnetkih zajeta objestnost kolesarjev ?

Ne.


Ker imam očitno preveč časa : Kakšna pa je potem vožnja iz tistega tvojega posnetka ?

jype ::

_IKE_> Citiral sem celotni stavek odebelil sem del ki pravi drugače kot njegove trditve ....

A tvoji starši že vedo, da si gej?

_IKE_> Kakšna pa je potem vožnja iz tistega tvojega posnetka ?

Varna.

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> Citiral sem celotni stavek odebelil sem del ki pravi drugače kot njegove trditve ....

A tvoji starši že vedo, da si gej?


Opa očitno sem ujezil nezmotljivo vsevedno visočanstvo...

Žal pa te moram razočarat: moški spol me ne privlači...

jype je izjavil:


Varna.


enako trdijo vsi divjaki ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

jype ::

_IKE_> enako trdijo vsi divjaki ...

Temeljna razlika med divjaki in varnimi vozniki je ta, da varni vozniki vedno vozijo tako, da nikoli nikogar ne ovirajo, niti nikoli ne vozijo s hitrostjo, pri kateri vozila ne obvladajo, divjaki pa vozijo tako, kot da so na cesti sami (in računajo s tem, da se jim bodo drugi umaknili, česar si kot kolesar že fizično ne morem privoščiti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

celada ::

Mene pa zanima kje v Ljubljani bi se dalo kupiti rabljeno kolo? Cenovni rang 100-200€ več pa res nebi dal. Iščem nekaj kar se bo večinoma vozilo po cesti, offroad odpade edino mogoče kak makedam. Na bolhi nisem našel bog ve kaj, če pa že je bilo pa predaleč.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> enako trdijo vsi divjaki ...

Temeljna razlika med divjaki in varnimi vozniki je ta, da varni vozniki vedno vozijo tako, da nikoli nikogar ne ovirajo, niti nikoli ne vozijo s hitrostjo, pri kateri vozila ne obvladajo, divjaki pa vozijo tako, kot da so na cesti sami (in računajo s tem, da se jim bodo drugi umaknili, česar si kot kolesar že fizično ne morem privoščiti).



Varni vozniki ne vozijo v rdečo luč ....ali pač ?

jype ::

celada> Mene pa zanima kje v Ljubljani bi se dalo kupiti rabljeno kolo?

Drago v spodnji šiški, kolesarski servis v Jaršah in kolesarski servis na Povšetovi ulici imajo običajno na voljo rabljena kolesa, za cenovni rang pa moraš videti trenutno ponudbo - običajno gre za mestne kripe in sem in tja kakšno zrihtano starejšo specjalko.

_IKE_> Varni vozniki ne vozijo v rdečo luč ....ali pač ?

Varni vozniki lahko počnejo kar želijo, varni kolesarji se pa pred vsakim nepreglednim križiščem ustavijo, ne glede na barvo luči na semaforju, ter preverijo, da imajo prosto pot - ker če tega ne storijo, jih vozniki, ki se jim jebe za semaforje, ubijejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

celada ::

jype je izjavil:

celada> Mene pa zanima kje v Ljubljani bi se dalo kupiti rabljeno kolo?

Drago v spodnji šiški, kolesarski servis v Jaršah in kolesarski servis na Povšetovi ulici imajo običajno na voljo rabljena kolesa, za cenovni rang pa moraš videti trenutno ponudbo - običajno gre za mestne kripe in sem in tja kakšno zrihtano starejšo specjalko.


Tnx. Bom preveril kako ponudbo imajo.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

KLL1K3R ::

Že dolgo iščem rogove za treking krmilo, ki se NE montirajo NA krmilo ampak v cev (ala konus ala dve nasprotno ležeči ''kajli''). V slovenskih tgrovinah doslej nisem dokopal do njih.

Ima kdo idejo kje jih dobit? :D
bleh

bluefish ::

Poglej, če imajo na chainreactioncycles.

kitewing ::

Rogovi?
Precej neuporabna zadeva in dodatna teža na kolesu. (Pravijo, da se vsak gram pozna...predvsem v klanec)

KLL1K3R ::

Sem našel podaljšek krmilo, na katerega bi privil rogove
http://www.chainreactioncycles.com/Mode...
Sicer nisem prepričan, da je to namenjeno treking kolesom. Jutri moram preverit dimenzije krmila na mojem.
bleh

flipflop ::

kitewing je izjavil:

Rogovi?
Precej neuporabna zadeva in dodatna teža na kolesu. (Pravijo, da se vsak gram pozna...predvsem v klanec)


Kakor za koga. Men so super in mi je žal da jih nism že prej montiral. Za par gramov (ali kilogramov) gor dol se pa ne sekiram.

kitewing ::

flipflop je izjavil:

kitewing je izjavil:

Rogovi?
Precej neuporabna zadeva in dodatna teža na kolesu. (Pravijo, da se vsak gram pozna...predvsem v klanec)


Kakor za koga. Men so super in mi je žal da jih nism že prej montiral. Za par gramov (ali kilogramov) gor dol se pa ne sekiram.

Potem pa ne kolesariš v prave klance...

flipflop ::

Ne, bolj za rekreacijo.

pviran3 ::

Če bi tako razmišljal, bi se verjetno z monociklom vozu :S
Tudi meni so rogovi zakon, od dolgčasa roke prekladaš na n možnih načinov :)

jype ::

Rogovi so za vtiranje poti med avtomobilisti.

martincek1 ::

Fino je biti skrčen na kolesu kot ena želva, ko kolesariš v veter, ja :)

pviran3 ::

Gledam video s prejšne strani, pa me zanima, zakaj se sploh vozite po centru s specialko?

Drugače pa tako stanje doživljamo vsi kolesarji, avto tam, pešec tam, kolo tam... kulture pa primanjkuje, večina naroda ne zastopi logike pešec>kolo>avto in to nekako vtepsti v prometne predpise. Najprej pa vsak kolo na test če ima dve brezhibni bremzi in ponoči delujoče luči, drugače samo kazni pisat in svet bo malček lepši.(konkretno imam v mislih študentska kolesa)

da še mal pojambram nad ljubljanski kolesarskimi:
-V centru me najbolj motijo 90 stopinjiski vogali zgradb in iz obeh vogalov kolesarska in peš - kaj bo prišlo izza vogala? kolesar, pešec? godzila?
-situacije: kolesarska, potem pa na sredini avtobusno postajališče(kot v videu rečeno - varneje po cesti)
-Pa LJ-Rudnik ima obupno zrihtan za kolesarje(no, nič nima zrihtan) - od Rakovnika do Rudnika so pozabili na kolo, kolesarske ni, na pločniku(če bi temu rekli pločnik) te pa z vsakega dovoza zbije avto, tak da je vožnja po cesti nuja, mimo avtoceste na Lavrico pa prideš živ, če imaš vsaj malo sreče...

So dnevi, ko se raj vsedem na bus in pridem na cilj z možgani na off in ne tuhtam, kaj bom ali kdo me bo pa danes "nabasal". (incidenta še nisem mel, je blo pa že n "skor" situacij)

še današnja štorija okoli Iga - NM tablice in ducat prestrašenih kolesarjev - vožnja v škarje, centimatri od balance...

jype ::

pviran3> Gledam video s prejšne strani, pa me zanima, zakaj se sploh vozite po centru s specialko?

Ker se v resnici najbolj drži ceste (in ker moram MTB razšraufat, pa nisem še utegnil).

pviran3> -V centru me najbolj motijo 90 stopinjiski vogali zgradb in iz obeh vogalov kolesarska in peš - kaj bo prišlo izza vogala? kolesar, pešec? godzila?

Zakaj pa misliš, da se vozimo bodisi ko polži, bodisi po sredini ceste?

pviran3> -Pa LJ-Rudnik ima obupno zrihtan za kolesarje(no, nič nima zrihtan) - od Rakovnika do Rudnika so pozabili na kolo, kolesarske ni, na pločniku(če bi temu rekli pločnik) te pa z vsakega dovoza zbije avto, tak da je vožnja po cesti nuja, mimo avtoceste na Lavrico pa prideš živ, če imaš vsaj malo sreče...

Tam sem včasih živel in redno ignoriral znak, ki je za kolesarje promet po dolenjki prepovedal, ker druge ceste za prit do centra enostavno ni bilo. K sreči je že v SFRJ veljalo, da za kolesarje predpisi ne veljajo. Zdaj tistega znaka ni več, tako da je načeloma desni pas tvoj, če si na biciklu (se pa mnogi vozniki ne strinjajo - ker očitno ne poznajo predpisov).

pviran3 ::

govoriš za tistega proti tunelu? nisem opazil, da ga ni :)

Je pa res da za na gornji trg pridt enostavne poti ni blo. Zdej pri Semenarni cesto razkopavajo. Na strani proti hribu so naredili isti obup, kot je bil pred tem, na drugi strani pa slabše(trava do cestišča) ne more biti. Očitno se Zoki samo z avtom vozi :S

jype ::

pviran3> Očitno se Zoki samo z avtom vozi :S

Potrjujem.

pviran3> govoriš za tistega proti tunelu? nisem opazil, da ga ni :)

Včasih je bil en pri gasilnem domu in potem pri toniju še en.

pviran3 ::

katerem gasilnem? na Rudniku? nikol vidu

jype ::

A si mlad? :)

Prepovedano je bilo od semenarne do "taplave bajte" na Rakovniku. Dvakrat so mi napisal listek, ampak je obakrat zastaral.

pviran3 ::

potem moram bit mlad :D
rofl, potem si šel kvečjemu peš ene 4km :D

verjetno se do sedaj razen odstranitve znaka ni spremenilo nič :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pviran3 ()

jype ::

pviran3> verjetno se do sedaj razen odstranitve znaka ni spremenilo nič :)

Odkar so polagali plin je del prevlečen z manj luknjastim asfaltom in manj vdrtimi kanali (po katerih še vedno vozijo busi in jih vztrajno poglabljajo).

pviran3 ::

en košček ja, ampak za kolesarje brez sprememb(nepregledni dovozi, jaški, hiter promet, pločnik isti). Ko so kopali ta kos mimo gasilca, so bili notri že robniki za kolesarsko in peš - vsaj zgledalo je tako - pa je nekdo urgiral, po govoricah je celo sam zoki uletu na gradbišče in skurcal vse, kaj se grejo, potem so ven zmetali in naredili enako kot pred tem.

jype ::

Jah ne gre to tko, njegov mercedes je širok!

No, saj eventuelno bodo vse vpadnice enosmerne, pa bo prostor za bicikle.

energetik ::

pviran3 je izjavil:

Gledam video s prejšne strani, pa me zanima, zakaj se sploh vozite po centru s specialko?
Tudi mene to zanima, ker po LJ in okolici se vozim samo še z gorcem oziroma guma morajo imeti širino minimalno 1,75 napumpane pa na max 2bar, sicer pridem na cilj povsem pretresen. Priporočljivo vzmetenje, vsaj spredaj.

jype ::

Ko ga bom popravu (en kup reči je za zamenjat, spucat, zategnit), bom spet vozu MTB.

Po Ljubljani gre dejansko hitreje, je pa nevarneje, ker skozi zavoje z MTB po asfaltu precej lažje zdrsneš.

energetik ::

jype je izjavil:

je pa nevarneje, ker skozi zavoje z MTB po asfaltu precej lažje zdrsneš.
Odvisno od gum in podlage. Če je na asfaltu malce peska, boš s specialko na 8bar pogrnu, z MTB gumami pri 2bar pa še vedel ne boš, da je pesek.

jype ::

Ja, to drži, ampak pesek in sol sta začuda zdaj pospravljena z ljubljanskih ulic.

Na MTB imam tudi 7 barov :)

mr1two ::

Predvidevam da pride s temi 7 bari tudi ustrezna treking guma ali ne? :)

jype ::

energetik ::

Jst mam Black Jacka širine 57mm na 2 bar. Kot bi se po tepihu pelu.

jype ::

To pol sploh ne moreš jit 40!

energetik ::

Se da, ampak kakšnih 10s. Potem me zmanjka. :D

LeQuack ::

Se strinjam glede kolesarskih v Ljubljani, predvsem vogali stavb ter avtobusne postaje. Kot je rekel Forrest Gump, You never know what you're going to get. In potem je kolesar zloben, ker je prestrašil pešca, ki stoji na kolesarski, se pogovarja po telefonu in se ne ozira na okolico.
Quack !

mr1two ::

2 bar? A tko rad goniš? Vsaj na 3 je treba dat, da se lahko normalno peleš IMO.
Sam imam trenutno racing ralph, ampak je za zamenjat- po 50 km na makadamu že počil- drži super in se ga da gonit tudi po asvaltu bp, sam ni to guma, ki bi jo tekel kupit.
Za naslednjo gumo sem se odločil vzet GEAX saguaro, ki naj bi imel dobre lastnosti, predvsem za to kar sam potrebujem. Pa še cena je žepu prijazna, saj racing ralph stane 40E. Kot sprednja pa bo verjetno še nekaj časa služil Noby nic.

LeQuack ::

In še vožnja po ulicah Moskve, Rusija:

Quack !

kitewing ::

Obe gumi sta dobri, geax sagvaro se precej uporablja na XC(CROSS COUNTRY) tekmah. Je hitra in ima dober oprijem. Še v mokrem se dovolj dobro obnaša. Zakaj bi imel pa spredaj nobi nic? Nobi nic je počasnejša guma in bolj primerna za blato.

Gumo je potrebno napolnit glede na teren in tvojo težo.

za asfalt cca: 3bare+
makadam in gozd cca: 1.8bara - 2.2bara

S pravilnim tlakom se pelješ precej bolj varno saj pnevmatika bolje prime in se bolje prilega terenu. Pred vsako XC tekmo se kontrolira in uravnava pritisk glede na teren, ki je na dotični tekmi.

mr1two ::

Noby nic imam pač original gor na kolesu. Me ne moti tolko, drži dobro, tako da bo zaenkrat ostala in tudi se mi ne zdi smiselno zamenjevat, ker ima komaj 100km.
Čez poletje, ko se odločim furat več po asvaltu, bom pa kupil še en par trek gumic, da bo bolj brzelo.

thramos ::

Kakšna pa je v teoriji in praksi sploh razlika med različnimi tipi gum? V hitrosti oziroma uporu, trenju?

mr1two ::

Več kriterijev imaš: Nekatere gume so dobre za trde podlage, nekatere za mehke(blato recimo). Nekatere so narejene večinoma za off road in je z njimi neudobno in naporneje vozit po asvaltu(+obnuca se hitreje), spet druge so namenjene bolj trdim podlagam(tudi asvalt ni problem).
Spet imaš potem različne teže gum, ki igra neko določeno vlogo(meni osebno dol visi za 200g-raje vidim da ima guma debelejši plašč, kjer se vozim in je bolj robustna)...
Gleda se kotalni upor(manj je bolje oz=višja hitrost), grip na različnih podlagah, jaz osebno gledam tudi na to, koliko kilometrov zdrži guma, glasnost...
Čisto odvisno za kaj jo rabiš.

thramos ::

Zanima me čisto osnovno ... če se naprimer po ravnem asfaltu (da ni težav z zdrsavanjem) vozita dva na identičnih kolesih z različnima tipoma gum, eden z široko kramparico drugi z gladko in ozko, kakšna je razlika v hitrosti (oziroma moči, ki je potrebna za enako hitrost)?

kitewing ::

Bolj je pomemben profil kot širina pnevmatike. Razlika je lahko kar nekaj km/h.

200g pri eni pnevmatiki je 400g pri obeh, kar pomeni, da je kolo toliko težje in v klanec je 400g že kar neka teža.

mr1two ::

Mogoče to bolj šteje nekomu, ki se s tem profesionalno ukvarja. Razlika je ja, ampak zame nepomembna- raje se peljem z kilo težjim kolesom, kot pa da kilo lažjega nosim na hrbtu.
In ja, profil je precej pomemben, je pa tudi širina pnevmatike in namenbnost pomembna.
Po domače bi lahko rekel, da groba mtb pnevmatika puši po asvaltu proti tanki treking pnevmatiki. Odvisno je tudi od tega, kako sta napumpani. Če bi mtb nafilal na 3.5bar in treking na 1.5, potem bi bil upor verjetno podoben ali celo nižji na mtb pnevmatiki(spet zelo odvisno od profila).
strani: 1 ... 20 21 22 23 24 ... 41


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolesarja na kolesarski stezi

Oddelek: Na cesti
181373 (329) borut_p
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1338868 (939) šernk
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1178279 (3150) Lakotnik29
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
242015 (1272) Lakotnik29

Več podobnih tem