» »

HTC servis - garancija in nov telefon

HTC servis - garancija in nov telefon

icurk ::

Pozdravljeni,

zanima me, kdaj lahko upravičeno na servisu zahtevaš nov telefon. Telefon HTC Desire S je star slabo leto in bo jutri šel že 3. na servis v zadnjih dveh tednih. Najprej se je pojavljala napaka pri klicih, saj se je pri poskusu javljanja resetiral(čas za prvi obisk). Po vrnitni "popravljenega" telefona ni delala kamera (čas za drugi obisk). Sedaj pa vrstni redi prejetih in poslanih sporočil ni v pravilnem časovnem zaporedju(npr. prejeti sms mi vrže pred poslanim).
Na servisu so mi rekli, da če se v času 45 dni od prvega servisa pojavlja ena in ista napaka, dobim nov aparat.
Kaj pa če se v tem času stalno pojavljajo RAZLIČNE napake? Oziroma kdaj lahko zahtevam nov aparat v mojem primeru, saj nebi rad vsak teden nosil aparat na servis.

LP

SkyEye90 ::

V tvojem primeru gre za drugo napako, torej je za vsak servis čas 45 dni. Šele po 45 dneh lahko zahtevaš nov aparat. Težava na servisu TopTime predvidevam?
Povej jim, da gre za tako rečeno isto napako - napaka software-a. Jim pa ne moreš praktično nič, na tem forumu je že več tem glede tega servisa in več ali manj so vsa pogajanja, tožbe, pritožbe neuspešne.

Boeing ::

nesi na emonagram (ista pisarna kot hermes qservis, poleg t-2 na brnčičevi, lj), osebno imam z njimi zelo pozitivno izkušnjo...


(tole ni pr)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

RejZoR ::

Sam to, da ti nagajajo klici in dobiš nazaj telefon s fuč kamero je pa mal idiotska in zgovarjat se da gre za drugo napako in ponovnih 45 dni je tako flancanje, da bi jim zabil aparat v faco. Ker ko ga je prinesel tja je kamerca delala bp.

@Boeing
A Emonagram je uradni serviser za HTC (ne najdem njihove uradne spletne strani)? Ker okoli TopTime sem slišal tolk neumnosti, da me je to vedno odvrnilo že same misli, da bi si kupil HTC-ja al pa Sony-ja (pa čeprav imam trenutno HTC Wildfire, ki k sreči deluje bp).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

St235 ::

Glede na to da gre za napako v softwaru je definitivno ista napaka. Torej teče skupni 45 dnevni rok. sam glede na to, dagovoriš, da je bil na servisu 3x v zadnjih dveh tednih, je nemogoče da bi bil skupni čas na servisu 45 dni. Torej ko se bo skupno nabralo 45 dni imaš pravico zahtevat nov aparat.

icurk ::

Ja to je res da je napaka bila vedno v softweru, vendar so mi vsakič do sedaj zamenjali tudi osnovno ploščo, tako da nevem točno kaj počnejo z njim. A pa se res napaka v softweru šteje kot ena in ista napaka? Ali si bodo na servisu zmišljevali, da je bila napaka vedno druga?

St235 ::

Servis si zna zmišljevat še pa još, v skrajni sili bo terba dat prijavo na tržni inšpektorat.

RejZoR ::

Prijavi jih, telefon pa nesi na Emonagram če so slednji res uradni servis. Slabše kot TopTime skoraj ne more bit...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkyEye90 ::

Moj predlog, ki je pri meni deloval: ko sem telefon drugič dobil nepopravljen, sem jih lepo poklical in objasnil, da v tretjič ga resnično ne mislim pošiljat, če zadeve ne bodo uredili kot je treba in naj mi prosim povedo, na kateri inšpektorat se lahko že kar sedaj obrnem ker pri njih dvakrat ni bilo nič od nič. Nakar so mi po telefonu rekli, da bodo zdaj, glede na to da bo v tretjič, dali nov telefon. In so ga.

Mislim, da jih glede tožb sicer ne skrbi, ker jim nihče nič ne bo naredil in tega se dobro zavedajo. Naša zakonodaja je žal taka.

icurk ::

Nekje sem našel komentarje glede Emonagram servisa in ja, lahko so še hujši. Veliko, ki jih je tam odneslo telefon, so na njega čakali po minimalno 3 tedne in napake v velikih primerih tudi v tem času niso odpravili ali pa se je pojavila nova. Tako da nevem kaj se grejo na teh servisih. Pri TopTime ga vsaj dobiš nazaj v roku parih dni, čeprav pokvarjenega :).

SkyEye90 - danes ali jutri gre še tretjič na servis in bom poizkusil še tvojo metodo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406101687 (50721) next3steps

Serviserji ne znajo telefona popraviti

Oddelek: Mobilne tehnologije
235127 (2903) OmegaBlue
»

Mobitel, uveljavljanje garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5522748 (18566) Tilen
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458041 (6682) PINki
»

Garancija SonyEricsson in servis TopTime

Oddelek: Mobilne tehnologije
104133 (3501) šernk

Več podobnih tem