Forum » Loža » Služba in relacija Ljubljana-Krsko
Služba in relacija Ljubljana-Krsko
izkok ::
Trenutno se odločam za menjavo službe, ker so mi v Krškem ponudili konkretno večjo plačo, sam pa sem Ljubljančan. Zanima me ali se kdo od tu vozi iz Lj v Krško, torej službeno od ponedeljka do petka, koliko gre približno časa za prevoz?
izkok ::
Ja tako je, v Krškem se zdej odpira nov obrat Krke, in take ponudbe res ne morem zavrnit.
Samo sej pravim, ne vem kako mi bo šlo to skozi z časom oziroma kilometrino, očitno bo treba dizla nabavit :)
Samo sej pravim, ne vem kako mi bo šlo to skozi z časom oziroma kilometrino, očitno bo treba dizla nabavit :)
btree ::
približno 1 ura, neke gužve ni na cesti. Časa gre precej, kaj pa selitev v NM, Krško ali Brežice, nepremičnine so precej poceni dol.
denisbegood ::
ena ura, imaš srečo, kajti večina se vozi v LJ, tako, da greš kontra gužvi, popoldan pa spet.
amigo_no1 ::
Delavci Žita
http://www.zito.si/index.php?id=66
Vlak 1 ura 23 minut do 1:40, dvomim da boš lahko konstantno potreboval samo 1 uro z avtom, raje računaj vsaj uro in pol.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/...
http://www.zito.si/index.php?id=66
Vlak 1 ura 23 minut do 1:40, dvomim da boš lahko konstantno potreboval samo 1 uro z avtom, raje računaj vsaj uro in pol.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
izkok ::
Da bi se preselu dol odpade, ker je žena zaposlena v Lj in še zavedna ljubljančanka :)
To pa sploh nisem pomislil, da ti grejo vedno vsi kontra z avti, ker vsi v Lj rinejo, super.
No ja naše železnice so bolj tako tako, počasni vlaki, pa še vsaka vas ima postajo, tako da vsaj meni se vožnja z vlaki res vleče.
Drugače pa je če je ena ura je kul, čisto sprejemljivo.
To pa sploh nisem pomislil, da ti grejo vedno vsi kontra z avti, ker vsi v Lj rinejo, super.
No ja naše železnice so bolj tako tako, počasni vlaki, pa še vsaka vas ima postajo, tako da vsaj meni se vožnja z vlaki res vleče.
Drugače pa je če je ena ura je kul, čisto sprejemljivo.
amigo_no1 ::
Intercity ne ustavi na vsaki postaji.
Vlaki so prilagojeni progi (in varnostnim predpisom), tam okoli LJ so šli okoli 160 km/h (na testni vožnji).
Tudi nagibni Pendolino do MB kar šiba.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/podjetje...
1994
Italijanski elektromotornik ETR 460 z nagibnim mehanizmom, pravilno imenovan Pendolino na promocijski vožnji 17. septembra med Račami in Hočami doseže absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah - 208,2 kilometra na uro.
Vlaki so prilagojeni progi (in varnostnim predpisom), tam okoli LJ so šli okoli 160 km/h (na testni vožnji).
Tudi nagibni Pendolino do MB kar šiba.
http://www.slo-zeleznice.si/sl/podjetje...
1994
Italijanski elektromotornik ETR 460 z nagibnim mehanizmom, pravilno imenovan Pendolino na promocijski vožnji 17. septembra med Račami in Hočami doseže absolutni hitrostni rekord na slovenskih progah - 208,2 kilometra na uro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
M-XXXX ::
Res je, cesta je večina časa sorazmerno prazna, daleč največji dejavnik je to koliko časa rabiš, da prideš iz Lj na AC in kako daleč od Izvoza boš parkiral. Je pa celotno pot pod 100km, kar pomeni cca 45minut na AC, ali pa še malo manj, če malo hitreje voziš... Uglavnem se zelo hitro pride.
Sc0ut ::
Samo v info - nepremičnine v NM niso niti malo poceni. V Krškem ali pa Brežicah pa so.
Kdaj pa bi naj začel z delom, sploh nisem vedel da je začetek obratovanja sinteze v Krškem že tako blizu.
Škoda da je Muhič takšen bedak in ne zna izkoristit gospodarskega potenciala kot so ga znali v Krškem.
Kdaj pa bi naj začel z delom, sploh nisem vedel da je začetek obratovanja sinteze v Krškem že tako blizu.
Škoda da je Muhič takšen bedak in ne zna izkoristit gospodarskega potenciala kot so ga znali v Krškem.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sc0ut ()
izkok ::
Tudi meni niso povedali, točnega začetka obratovanja v Krškem, vendar pa kateri hočemo kariero tam, se moramo odločiti zdaj.
Ja Muhič je res bedak, raje bi si za zgled vzel krškega župana kolikor je meni znano je praktično zastonj dal/daje občinsko zemljo krki in drugim podjetjem, kar verjamem da se bo to Krškemu še kako obrestovalo.
Ja Muhič je res bedak, raje bi si za zgled vzel krškega župana kolikor je meni znano je praktično zastonj dal/daje občinsko zemljo krki in drugim podjetjem, kar verjamem da se bo to Krškemu še kako obrestovalo.
metalc ::
Jaz se še kar pogosto vozim med LJ in NM in ob vožnji po predpisih tudi med vikendom (manj prometa, omejitve za tovornjake) za to relacijo ne porabim kaj bistveno manj kot eno uro. Krško pa je seveda še kar konkretno dlje..... Med tednom ti bo družbo delalo še kar nekaj dnevnih migrantov tudi v tvoji smeri (npr. Trebanjci, ki se vozijo v NM) in kupi tovornjakov. Računaj še na dodatno gužvo poleti (selitve narodov na hrvaško obalo) in ob začetku/koncu avstrijsko - nemških praznikov (gastarbeiterji, ki gredo domov), v zimskih razmerah boš na nekaterih odsekih bolj cijazil, ob dežju lahko na nekaterih odsekih (predvsem višnjegorski klanec) včasih drastično pade vidljivost, ko bo sezona, bodo spet non stop delne zapore zaradi razkopavanj, kadar gledajo vinjete (PMSM še kar pogosto), se zagusti pri Biču, itak se boš zaglavil v krški (ali ljubljanski) gužvi pa še bi se dalo razpravljati. Je pa vsekakor bistveno bolje, odkar so vendarle dokončali avtocesto mimo Trebnjega.
Naravnost sramotno pa je, da ob avtocesti tako rekoč ni bencinskih črpalk (pri Trebnjem je nekaj zacahnano in bo, kadar pač bo), iz smeri LJ proti NM jih sploh ni (če je nuja, greš dol v Grosupljem pri Kongu ali v Ivančni Gorici), obratno pa je le ena med Ivančno Gorico in Višnjo Goro. Kako je dalje proti Krškem, se žal ne spomnim (spomnim se le še ene že pred Brežicami)
Naravnost sramotno pa je, da ob avtocesti tako rekoč ni bencinskih črpalk (pri Trebnjem je nekaj zacahnano in bo, kadar pač bo), iz smeri LJ proti NM jih sploh ni (če je nuja, greš dol v Grosupljem pri Kongu ali v Ivančni Gorici), obratno pa je le ena med Ivančno Gorico in Višnjo Goro. Kako je dalje proti Krškem, se žal ne spomnim (spomnim se le še ene že pred Brežicami)
bauci ::
Med tednom se vsak dan vozim na relaciji Nm - Lj - Nm. 10 minut, da pridem na Ac, 30 minut do Lj in 10 minut do sluzbe. Veckrat iz Lj v Krsko - cca 1 ura. Do Nm res ni crpalke, sta pa pol dve do Krskega. Ce ni nesrec na cesti je voznja brez problemov.
M-XXXX ::
Jaz se še kar pogosto vozim med LJ in NM in ob vožnji po predpisih tudi med vikendom (manj prometa, omejitve za tovornjake) za to relacijo ne porabim kaj bistveno manj kot eno uro.
Huh? Jaz v eni uri pridem iz Trebnjega do faxa v Lj v tahudi gužbi, s tem, da štartam ponavadi mal čez polno uro, imam še dobrih 5min do uvoza, potem pa še iz AC do centra lj, parkiram, grem peš na fax ter sem na faxu vsaj 10 minut pred koncem omenjene ure... It Trebnjega do NM po AC je pa še ene 6-7minut...
Naravnost sramotno pa je, da ob avtocesti tako rekoč ni bencinskih črpalk (pri Trebnjem je nekaj zacahnano in bo, kadar pač bo), iz smeri LJ proti NM jih sploh ni (če je nuja, greš dol v Grosupljem pri Kongu ali v Ivančni Gorici), obratno pa je le ena med Ivančno Gorico in Višnjo Goro.
Iz smeri LJ-Nm so črpalke: Lj tako ali tako, Grosuplje (500m od izvoza), Ivančna- malo več kot 500m od izvoza, Trebnje (cca 2km od izvoza), Nm več črpalk, pa takoj naprej od drugega izvoza za Nm...
Iz smeri Nm-Lj: Novo mesto, Trebnje (isto kot prej), Ivančna (isto kot prej), Podsmreka (par km naprej od Ivančne), direktno iz AC se na njo zapelje, Grosuplje (500m od izvoza), ter spet Lj.
In praviš, da ni črpalk?
btree ::
Ogromni stroski za avto se naberejo pri taksnih relacijah. Samo za v sluzbo in nazaj cca 50k km na leto, podjetje pa vec ali manj pokrije le bencin. Grob izracun, nov avto za taksno pot 25-30k, cez 4 leta ima prevozenih 200k km samo za voznjo v sluzbo in nazaj, potreba po novem, kar pomeni +15k€. Letni strosek cca 4000€+servisi+gume+registracija.
gendale ::
kaj pa če si še s kom, ki je v podobni situaciji kot ti najamete eno stanovanje v krškem, pol si pa med tednom v krškem, čez vikend doma
za bonus pike ostaneš uradno v lj in kasiraš še potne stroške
za bonus pike ostaneš uradno v lj in kasiraš še potne stroške
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
balocom ::
cez 4 leta ima prevozenih 200k km samo za voznjo v sluzbo in nazaj, potreba po novem, kar pomeni +15k€
Wtf? 200kkm in je avto za odpad? Če nabereš teh 200kkm relacijsko to sploh ni tako veliko, razen za slovenski trg rabljenih avtomobilov. Če ne kupiš mestnega jajčka bo vsak avto zdržal 350kkm+, ni važno dizel ali bencinar, določeni stroški sicer bodo, ampak redni servisi in menjava komponent pred odpovedjo (večino zadev se da preverit ali bodo odpovedale ali ne) te v 99% primerov reši avtovleke in nenapovedanih obiskov avtomehanikov.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Meizu ::
Ogromni stroski za avto se naberejo pri taksnih relacijah. Samo za v sluzbo in nazaj cca 50k km na leto, podjetje pa vec ali manj pokrije le bencin. Grob izracun, nov avto za taksno pot 25-30k, cez 4 leta ima prevozenih 200k km samo za voznjo v sluzbo in nazaj, potreba po novem, kar pomeni +15k€. Letni strosek cca 4000€+servisi+gume+registracija.
A to se ti pelješ iz LJ v New York al kako?
Ker tedenske vožnje na našem avtu relacija Il.Bistrica-LJ (cca 80km) so od leta 2004 pa do sedaj nanesle na dobrih 130kkm. Če pa nimaš nobenih sodelavcev in se voziš sam... No ja, to je pa že problem.
Edit: Kot že rečeno, moja relacija je dolga cca 80km. Če ne upoštevam praznikov, možnih dopustov, ter to, da ima vsak mesec 4 vikende, potem ima leto 269 delovnih dni. Naš avto ima 130kkm, kar je preračunano za relacijo 80km dosti za 1675 voženj. Če prepolovimo (tja in nazaj seveda), je to 837 voženj. Glede na delovne dni bi 130kkm v teh pogojih naredil v dobrih treh letih. Če greš kakšen dan recimo še z vlakom (ali pa če si deliš vožnje s kakšnim sodelavcem), se ta cifra še veliko bolj poveča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
nodrim ::
Naravnost sramotno pa je, da ob avtocesti tako rekoč ni bencinskih črpalk (pri Trebnjem je nekaj zacahnano in bo, kadar pač bo), iz smeri LJ proti NM jih sploh ni (če je nuja, greš dol v Grosupljem pri Kongu ali v Ivančni Gorici), obratno pa je le ena med Ivančno Gorico in Višnjo Goro. Kako je dalje proti Krškem, se žal ne spomnim (spomnim se le še ene že pred Brežicami)
ne vem, v čem je fora, da morajo bit bencinske na vsakih 20 km ... vsak avto ima poln tank za vsaj 500 km .. kje je tu problem?
coolijo ::
Krka v Krškem? To pa mene malo bolj zanima :) Bodo kaj iskali računalničarje (sistemce, oz. podoben profil)? Kdaj pa se bo predvidoma odprl obrat?
Trenutno delam v LJ, ce pa bi dobil sluzbo v Krki, grem nazaj domov :)
Hvala
Trenutno delam v LJ, ce pa bi dobil sluzbo v Krki, grem nazaj domov :)
Hvala
MIHAc27 ::
Jaz sem se vozil v očetom v LJ iz Krškega pred leti. Zdržal sem samo 1 mesec, pa sem se preselil v LJ. (Ob 6h zjutraj odhod, doma sem bil med 18-19h). Od dneva tako ni ostalo kaj dosti. On je zdržal še kako leto, potem pa si našel službo v NM.
Je pa res da je sedaj avtocesta non-stop, takrat je pa ni bilo. Privarčuješ vsaj 1h na dan.
Če je razlika v plači velika go for it.. za 100€ več na mesec pa se jaz ne bi vozil.
Je pa res da je sedaj avtocesta non-stop, takrat je pa ni bilo. Privarčuješ vsaj 1h na dan.
Če je razlika v plači velika go for it.. za 100€ več na mesec pa se jaz ne bi vozil.
izkok ::
@coolijo ja računalničarje bodo ziher iskali, tako da spremljaj, drugače pa imam kolega informatika iz krke ima vsš fri in 1400€ (osnove) + dodatki + izobraževanja, plačali so mu tudi državne inženirske izpite. Vsekakor bolje kot da si v kakšni precenjeni ljubljanski firmi z majhnimi plačami.
Hja glede avtov ste mi dali mislit, bom premislil oziroma bom naredil par letni izračun v naprej.
Hja glede avtov ste mi dali mislit, bom premislil oziroma bom naredil par letni izračun v naprej.
btree ::
A to se ti pelješ iz LJ v New York al kako?
Ker tedenske vožnje na našem avtu relacija Il.Bistrica-LJ (cca 80km) so od leta 2004 pa do sedaj nanesle na dobrih 130kkm. Če pa nimaš nobenih sodelavcev in se voziš sam... No ja, to je pa že problem.
Edit: Kot že rečeno, moja relacija je dolga cca 80km. Če ne upoštevam praznikov, možnih dopustov, ter to, da ima vsak mesec 4 vikende, potem ima leto 269 delovnih dni. Naš avto ima 130kkm, kar je preračunano za relacijo 80km dosti za 1675 voženj. Če prepolovimo (tja in nazaj seveda), je to 837 voženj. Glede na delovne dni bi 130kkm v teh pogojih naredil v dobrih treh letih. Če greš kakšen dan recimo še z vlakom (ali pa če si deliš vožnje s kakšnim sodelavcem), se ta cifra še veliko bolj poveča.
269 dni * 200 km (v obe smeri) = 53800km
@balocom
nisem napisal, da je avto pri 200kkm za odpad, ampak da izgubiš na njegovi vrednosti cca 15k€, če ga voziš še naslednjih 200kkm, bo pa verjetno res za odpad in boš izgubil celotno vrednost (25k do 30k). V vsakem primeru, je strošek, če delaš 200km dnevno, precej velik, računam minimalno 400€ mesečno za avto (nakup, registracija, servisi) + izguba časa (2-3 uri dnevno).
T0RN4D0 ::
A to se ti pelješ iz LJ v New York al kako?
Ker tedenske vožnje na našem avtu relacija Il.Bistrica-LJ (cca 80km) so od leta 2004 pa do sedaj nanesle na dobrih 130kkm. Če pa nimaš nobenih sodelavcev in se voziš sam... No ja, to je pa že problem.
Edit: Kot že rečeno, moja relacija je dolga cca 80km. Če ne upoštevam praznikov, možnih dopustov, ter to, da ima vsak mesec 4 vikende, potem ima leto 269 delovnih dni. Naš avto ima 130kkm, kar je preračunano za relacijo 80km dosti za 1675 voženj. Če prepolovimo (tja in nazaj seveda), je to 837 voženj. Glede na delovne dni bi 130kkm v teh pogojih naredil v dobrih treh letih. Če greš kakšen dan recimo še z vlakom (ali pa če si deliš vožnje s kakšnim sodelavcem), se ta cifra še veliko bolj poveča.
269 dni * 200 km (v obe smeri) = 53800km
@balocom
nisem napisal, da je avto pri 200kkm za odpad, ampak da izgubiš na njegovi vrednosti cca 15k€, če ga voziš še naslednjih 200kkm, bo pa verjetno res za odpad in boš izgubil celotno vrednost (25k do 30k). V vsakem primeru, je strošek, če delaš 200km dnevno, precej velik, računam minimalno 400€ mesečno za avto (nakup, registracija, servisi) + izguba časa (2-3 uri dnevno).
Avto za 30k €, če ga servisiraš tako kot treba in se voziš na relaciji lj-kk mora zdržat bližje 1mil km kot pa 200 (400k). Strošek je seveda precejšen, pretiravat pa ni treba.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v službo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16777 (12190) | Alien123 |
» | Nakup avtomobila... Octavia,Mondeo itd. do 6000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16118 (14349) | genius11 |
» | ljubljana - novo mesto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6292 (5281) | Nejc Pintar |
» | ADSL DolenjskaOddelek: Omrežja in internet | 1568 (1311) | webcreator |
» | Kva z ADSL-jem na Dolenjskem!Oddelek: Omrežja in internet | 1960 (1484) | EASYdoor |