» »

Kolesarji in voznja v rdeco luc

strani: 1 2 3 4 5

Gray_Warden ::

dedalus...imaš prav.

kljub temu šibki pešci in kolesarji za svojo varnost ne naredjo ničesar. Pač skočijo na cesto in bo kar bo.

eh ne da se mi prepirat z egocentričnem kolesarjem.

Vozite varno!

jype ::

Daedalus> Že pri 20 km/h te reakcijski čas tepe.

Na kolesu te ne, ker imaš prste že na zavori in so premiki dejansko minimalni.

Razen, če voziš tako:



Gray_Warden> kljub temu šibki pešci in kolesarji za svojo varnost ne naredjo ničesar. Pač skočijo na cesto in bo kar bo.

Ampak ti si v avtu! Vseeno ti je lahko, ker ne gre za tvoje življenje!

Jaz pa nisem, zato vedno pazim:



Gray_Warden> eh ne da se mi prepirat z egocentričnem kolesarjem.

Saj se ni treba - moja vožnja na nikogar na noben način ne vpliva (no ja, sem in tja se kakšen pešec počasi umakne, ko se za njim ustavim, ker hodi po kolesarski stezi - nočem jim zvonit ali jih preganjat, ker niso krivi, da je nek idiot kolesarsko stezo narisal na tla, kamor pešci itak ne gledajo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

jype ni mi vseeno. Nočem biti odgovoren za smrt nekega bebca ki ne zna poskrbeti za svojo varnost.


Kako pazim na kolesarje pa sem opisal nekaj postov nazaj.


peace.

IceIceBaby ::

2m bolj težko. Že pri 20 km/h te reakcijski čas tepe. Od ternutka ko vidiš, pa do trenutka, ko reagiraš.. si prevozil 5m. Pa če nimaš lih diskov in kot večina ljudi, sploh ne znaš pravilno zavirat, se ne boš ustavil v 2m.


Karikiram. Point je, da si na kolesu VELIKO bolj mobilen in precej hitreje se ustaviš.

Daedalus ::

kljub temu šibki pešci in kolesarji za svojo varnost ne naredjo ničesar. Pač skočijo na cesto in bo kar bo.


Ja, to je pač fail. Sej lih zato pa moreš vedno probat predvidet neprijetno situacijo in si pustit dosti rezerve, da lahko ukrepaš.

Na kolesu te ne, ker imaš prste že na zavori in so premiki dejansko minimalni.


Še vedno imajo tvoji možgani določen lag. In v času, ko zgruntaš da se nekaj dogaja, se lahko zgodi že marsikaj neprijetnega. Sploh, ker večino časa ne voziš 100% skoncentriran.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Gray_Warden> jype ni mi vseeno. Nočem biti odgovoren za smrt nekega bebca ki ne zna poskrbeti za svojo varnost.

Razumem, vendar kolesarji ne morejo vedet tega. Name se približno enkrat na dan dere naključen voznik, ki me prepričuje, da imam itak prednost in da sem teslo, ker sem se ustavil - jaz pa ne morem stavit lastne glave, da ravno ta naključen voznik to razume.

Zelo pogosto je to pri vožnji preko obvoznice (čez nadvoz, jasno), kjer bi lahko vzdrževal hitrost nad 30 km/h, pa se praviloma ustavim samo zato, ker pojma nimam, če me bo voznik avtomobila sploh videl in če ja, ali bo zaviral, ali si bo mislil "jebiga, kaj mi pa more" in peljal mimo (kar se mi zgodi približno dvakrat tedensko - gledava se v oči, pa kreten mrtvo hladno izsili prednost, ker imam dve toni premalo, da bi ga lahko ustavil).

Pa seveda nikoli še nisem nikomur storil sile, ker nikoli ne sodim voznikov, saj ne morem vedeti, v kakšni situaciji so - mogoče je idiot tik pred mano zapeljal s ceste na kolesarsko stezo in ustavil zato, ker je idiot, mogoče pa ima na zadnjem sedežu otroka, ki mu je slabo ali pa ga tišči lulat - enostavno se prilagodim in bodisi ustavim, bodisi obvozim oviro brez slabe volje.

Daedalus> Še vedno imajo tvoji možgani določen lag. In v času, ko zgruntaš da se nekaj dogaja, se lahko zgodi že marsikaj neprijetnega. Sploh, ker večino časa ne voziš 100% skoncentriran.

Na kolesu? Rok trajanja se ti blazno skrajša, če nisi skoncentriran. Se da hitro natrenirat, da si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Daedalus ::

Na kolesu? Rok trajanja se ti blazno skrajša, če nisi skoncentriran. Se da hitro natrenirat, da si.


Ja, na kolesu. Čuda zadev rata z leti automagičnih. Nisi pa vedno 100% pri stvari. Lahko se pa komot prepričuješ, da si. Velik del varne vožnje odpade tudi na to, da ti je jasno, kdaj nisi 100% in temu potem prilagodiš stil vožnje. Lahko pa misliš drugače, če te to osrečuje. Ni pa tako prepričanje lih najbolj zdravo;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gray_Warden ::

jype je izjavil:

Gray_Warden> jype ni mi vseeno. Nočem biti odgovoren za smrt nekega bebca ki ne zna poskrbeti za svojo varnost.

Razumem, vendar kolesarji ne morejo vedet tega. Name se približno enkrat na dan dere naključen voznik, ki me prepričuje, da imam itak prednost in da sem teslo, ker sem se ustavil - jaz pa ne morem stavit lastne glave, da ravno ta naključen voznik to razume.



veš...o tem sem govoril. To je tipičen ljubljanski voznik. Ki te nadere. Jaz bi ti pomahal da pojdi naprej ali ti pa kako drugače pokazal da imaš ti prednost...ali pa da ti jo odstopam, v kolikor bi videl da bo tako varneje.

Nikakor pa ne bi izsilil niti tebe niti avta niti šleperja. It simply does not work that way. Lahko da 10000x brez problema izsiliš...enkrat bo definitivno počilo.

Če pa sem kdaj izsilil kolesarja ko sem zavijal desno, pa se mu iskreno opravičujem, to ni bil moj namen. Vedno namreč pogledam ogledala, če je kak kolesar kje.

Če pa vijuga med avti, da bi hitreje prišel na cilj pa ni več v moji moči da bi ga zaščitil saj ni variante da predvidim kam bo zavil.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Če pa sem kdaj izsilil kolesarja ko sem zavijal desno, pa se mu iskreno opravičujem, to ni bil moj namen. Vedno namreč pogledam ogledala, če je kak kolesar kje.

Ja, sej v tem je problem: Pogosto ga sploh ne moreš ga videt, ne glede na to kako pozoren si, ker moraš zaviti prehitro (in nimaš časa zares obrniti glave in pogledat skozi zadnje stransko steklo, pa pri mnogih avtomobilih to sploh ni dovolj veliko, da bi videl skozenj dovolj v zadnji mrtvi kot).

Gray_Warden> Če pa vijuga med avti, da bi hitreje prišel na cilj pa ni več v moji moči da bi ga zaščitil saj ni variante da predvidim kam bo zavil.

Če vijuga med avti sta samo dve možnosti: Da je nor (in ga kmalu ne bo več), ali pa da dejansko gleda vsem vpletenim voznikom v oči in spremlja celo njihove premike volanskega obroča in se tako odloča, kako se bo na cesti postavil, da bo kar najmanj v napoto komurkoli, ki bi ga lahko ponesreči zadel.

Daedalus> Nisi pa vedno 100% pri stvari. Lahko se pa komot prepričuješ, da si.

Na biciklu si komot vedno 100%, kadar nisi se pa ustaviš. Vožnja na kolesu ni motorično niti približno podobna upravljanju kakšne druge naprave. Tudi motoristi so ves čas 100%, recimo, ker hkrati lovijo ravnotežje, pazijo na promet, ves čas pa imajo roke in noge na vseh kontrolnih mehanizmih - refleks je praktično vedno hitrejši od dveh desetink sekunde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

jype je izjavil:



Če vijuga med avti sta samo dve možnosti: Da je nor (in ga kmalu ne bo več), ali pa da dejansko gleda vsem vpletenim voznikom v oči in spremlja celo njihove premike volanskega obroča in se tako odloča, kako se bo na cesti postavil, da bo kar najmanj v napoto komurkoli, ki bi ga lahko ponesreči zadel.

Daedalus> Nisi pa vedno 100% pri stvari. Lahko se pa komot prepričuješ, da si.



če gleda v volan je še najnevarnejši saj ne gleda na cesto. Briga naj se zase in vozi po kolesarski. Vse na kar mora tam paziti so avti parkirani na kolesarski stezi in avti ki zavijajo desno. Če vozi ob desnem robu pa se mora tega robu dejansko držati in spremljati kako vozi avto zraven kolesarja.

that does not sound that hard to do....

poleg tega ni variante da bi videl volan medtem ko prehiteva avto, saj ga vidi šele ko je dejansko POLEG avta, takrat pa avto lahko že zavije V kolesarja.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Briga naj se zase in vozi po kolesarski. Vse na kar mora tam paziti so avti parkirani na kolesarski stezi in avti ki zavijajo desno. Če vozi ob desnem robu pa se mora tega robu dejansko držati in spremljati kako vozi avto zraven kolesarja.


Really? Si morda spregledal fotografijo?



Gray_Warden> poleg tega ni variante da bi videl volan medtem ko prehiteva avto, saj ga vidi šele ko je dejansko POLEG avta, takrat pa avto lahko že zavije V kolesarja.

Je pa res hecno, ko take smešne sodbe podajajo ljudje, ki še niso sedeli na biciklu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Daedalus ::

Na biciklu si komot vedno 100%, kadar nisi se pa ustaviš. Vožnja na kolesu ni motorično niti približno podobna upravljanju kakšne druge naprave. Tudi motoristi so ves čas 100%, recimo, ker hkrati lovijo ravnotežje, pazijo na promet, ves čas pa imajo roke in noge na vseh kontrolnih mehanizmih - refleks je praktično vedno hitrejši od dveh desetink sekunde.


Ja, komot se prepričuj, da si 100% vedno. Jaz _vem_, da nisem. V bistvu sem 100% skoncentriran samo, ko se mečem z biciklom s kakega hriba - tam se napake običajno štejejo v količini polomljenih kosti. Je pa res, da se takrat stil vožnje bistveno razlikuje od tistega zjutraj, ko biciklam v službo. Takrat so hitrosti precej nižje, zaviram dosti manj agresivno in predvsem - ne tekmujem z avti, kdo bo prvi čez križišče. Če vidim, da nekdo dela štalo po cesti, pa pač počakam na varnem, da se spravi mimo. Defenzivna vožnja pač, zaradi katere sem preživel že par smrtno nevarnih situacij.

Pa tudi sicer za loviti ravnotežje z enoslednim vozilom, ne rabiš biti sploh pri sebi. Z malo večjo kilometrino, so vsi gibi praktično avtomatični, pozornost pa se namenja samo še dogajanju v okolici. Če rabiš recimo na motorju misliti kaj naredit med/pred prestavljanjem... ne boš dolgo motorist. Pa še eno glede refleksa - to je zadnji del procesiranja v reakcijskem času. Problem je v času, ki ga možgani rabijo, da zaznajo in se odločijo o potencialno nevarni situaciji, ter sprožijo ustrezno reakcijo. V tem času si komot že parkrat mrtev, odvisno od zajebanosti situacije. In farbanje samega sebe, kako si 100% pripravljen na vse, vedno, je pač nevarno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Daedalus> V bistvu sem 100% skoncentriran samo, ko se mečem z biciklom s kakega hriba - tam se napake običajno štejejo v količini polomljenih kosti.

No, vidiš, v prometu je isto!

Daedalus> Je pa res, da se takrat stil vožnje bistveno razlikuje od tistega zjutraj, ko biciklam v službo.

Sej vi mate tut tuš, bi komot downhillal skoz Ljubljano.

Daedalus ::

No, vidiš, v prometu je isto!


No ja, v prometu sem počasnejši - je več časa za reagirat.

Sej vi mate tut tuš, bi komot downhillal skoz Ljubljano.


Na žalost je sama ravnina do službe.. mogoče lahko flathillam:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Sej smo na 46 zemljepisne širine, to je kr strmo! :)

Invictus ::

Gray_Warden > Ti si navaden pleh kreten. Mogoče bi te morali kolesarji enkrat ustavit in prebutat. Da si boš zapomnil ...

Kar se tiče kolesarskih v Sloveniji, jih ponavadi ni, se naenkrat končajo brez razloga, ali pa so zaparkirane s plehom.

Kolesarji vozimo pač tam kjer moramo ...
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

gzibret ::

Se popolnoma strinjam z jypetom. Tudi sam sem dnevno na peciklu. In ne upoštevam več prav nobenih za kolesarje specifičnih predpisov. Vozim se, kot da bi bil avtomobil, ker:
- je hitrost moje vožnje itak primerljiva s hitrostjo prometa;
- ker je na kolesarskih stezah ponavadi polno peska, vej, lukenj, grbin od korenin, grbin od stranskh uvozov in izvozov (ma ja, koli kurac mora trest kolesarje - zakaj ne naredijo, da avtomobile ruka... ccc...), zabitih cepcev, ki parkirajo ali na kolesarski, ali na pločniku, tako, da morajo pešči po kolesarski, luž, reklamnih panojev (butli so na Drenikovi recimo naredili reklamni pano direkt čez kolesarsko) in še zaradi milijona drugih malenkosti;
- ker moramo kolesarji pri zavijanju v levo 2x čakati na zeleno luč; če hočemo voziti striktno po predpisih pa včasih celo 3x, pa še to ti ne da garancije, da te kakšen cepec, ki se mu mudi, ne pofura;
- ker so moji pospeški in končna hitrost povsem enakovredni mestni avtomobilski vožnji, zavorna pot, preglednost in manevrirne sposobnosti pa celo daleč prekašajo avtomobilske;
- ker te na splošno avtomobilisti, če se obnašaš njim enakovredno, tako tudi jemljejo, in te ne obravnavajo kot neko smet na vozišču.

Seveda tega ne izvajam po najbolj glavnih ulicah, kot so Tržaška, Celovška ipd... In imam vedno oči na preži, od odzadaj , od spredaj in od vseh ostalih strani in sem vedno peripravljen zapremzati, ostro zaviti in podobno, da se izognem trku.

Še ena prigoda s peciklom, da boste nekateri avtomobilisti videli, s kakšnimi problemi se ukvarjamo. Lepo se vozim ob robu ceste, nakar me en cepec ob prehitevanju skoraj izrine iz ceste, 10 m za tem pa hoče zavit desno. Jaz se ustavim, ker nisem neumen, da bi se vozil takemu cepcu pred havbo, in počakam, on pa tudi čaka. Še pokažem mu z roko, naj se že enkrat spelje, ker ima italk prednost, saj me je že prehitel. V zahvalo nahruli, kaj se grem in naj se spakam iz ceste.

No, takle mamo ;)
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

gzibret ::

Še nekaj.... Najraje sprovociram avtomobiliste na ulici "Pod hribom". Vozim se izjemno hitro, okrog 40 km/h, in avtomobilisti me ponavadi hočejo na vsak način prehiteti (ponavadi tam nekateri kar fino divjajo, kljub temu, da je tam polno tekačev, sprehajalcev, mamic z vozički, kolesarjev ipd...). Ker pa se peljem po sredimi, pa me ne morejo. In ker so skoncentrirani na mene, kako me bodo zrinali iz ceste, in včasih tudi trobijo ko zmešani, ne vidijo precej "nasty" ležečih policajev. Srce mi zaigra, ko čujem žlajfe. Če pa je za mano še kakšen bum, je pa še toliko bolj fajn.

In tisti policaji so ravno prav narazen. Pol razjarjen voznik, ki ne pozna situacije, pritisne na gas. Ko me dohiti, ga čaka nova grbina, ki je ponavadi spet ne vidi. V glavnem na tisti ravni cesti nima za burek (če ima kaj rad svoj avto seveda).
Vse je za neki dobr!

Okapi ::

Še ena prigoda s peciklom
Jaz sem enkrat po težki sreči ušel hudim poškodbam, ali še čemu hujšemu. Se peljem lepo po kolesarski stezi. En butl je parkiral avto na pločniku, desno ob kolesarski stezi, in ravno ko prikolesarim mimo, odpre vrata in me zbije direkt na cesto. Na mojo veliko srečo je bila (zaradi rdečega semaforja malo naprej) na cesti stoječa kolona, tako da sem samo enemu stoječemu avtu na havbo priletel. Če bi kolona ne stala ...

O.

jype ::

Ne vozit preblizu mimo stoječih avtomobilov - lepo vozit vsaj meter stran.

Če zadaj trobijo, je to izključno njihov problem. Zelo blizu mesta, kjer je nastala zgornja fotografija odpiranja vrat, je Miran Rudan z vrati ubil kolesarko.

Okapi ::

Ja, samo če bi se mu umaknil še bolj, bi moral s kolesarske steze čez robnik zapeljati na cesto, kar je rahlo tvegan manever, ker avti tam vozijo preblizu robnika. Moral bi iti čisto počasi mimo tistega avta (od takrat vedno gledam, a je kdo v parkiranem avtu in če je, grem mimo pet na uro).

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jype ::

Okapi> Ja, samo če bi se mu umaknil še bolj, bi moral s kolesarske steze čez robnik zapeljati na cesto, kar je rahlo tvegan manever, ker avti tam vozijo preblizu robnika. Moral bi iti čisto počasi mimo tistega avta (od takrat vedno gledam, a je kdo v parkiranem avto in če je, grem mimo pet na uro).

Jaz v taki situaciji po desni prehitevam kolono avtomobilov, takole:



Ker če greš tam po predpisih po kolesarski stezi ali poskušaš priti mimo kolone, ki zavija desno, precej hitro ostaneš brez glave.

Poleg tega te tudi pri pet na uro z vrati lahko butnejo, tako kot npr tale, ki bi jih odprl tudi v primeru, da bi jaz bil že vzporedno, ker ni gledal.

madmitch ::

Okapi, jype, vse to, kar sta napisala in posnela, ni nič drugega, kot objestnost in egoizem. Taki ljudje se tako obnašajo povsod, v avtu, peš, na biciklnu, v čakalnici...
Kako znese kolesarjem in avtomobilistom v Londonu sobivat na vseh cestah in ulicah brez kakršnegakoli ignorantstva in egoizma? Enga spustiš, drug bo tebe, malo prilagajanja in vsem je laže, sploh ni težko, res ne. Tudi tista gzibretova vožnja po sredini ceste nalašč ni nič boljša od jypetovih prikazanih ignorantov, res ne. Tko sprovociraš še kakšnega, ki je bil do takrat povsem normalen, zakaj le.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

marijancek ::

gzibret je izjavil:

To bi tudi za pešce morali naredit. Pri nas dobiš kazen (in ne tako nizko), če greš čez cesto pri rdeči luči

to pa zato ker slovenceljni sledijo "pravilom in predpisom" kot butalci in ne vedo, da so pravila tu zato, da nam olajšajo življenje, ne da ga otežijo. jao mi gredo slovenci s to obsedenostjo s "predpisi in postopki" na kurac.;((

WarpedOne ::

Najraje sprovociram avtomobiliste

Vzorno obnašanje udeležencev v prometu...

QED.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jype ::

WarpedOne> Vzorno obnašanje udeležencev v prometu...

Še dobro, da tega ne počne z velikim in težkim motornim vozilom, tako kot to počnete ostali, ane?

gzibret ::

W1 - saj jih niti ne sprovociram jaz. Sprovocirajo se sami, ker imajo v glavi, da moramo vsi, ki smo lažji od njih bežati iz ceste (vključno mamice z vozički, videl na lastne oči). In eden bedni kolesar noče zapeljat iz asfalta na blatno bankino, da lahko on normalno pritisne na gas. Ni hujšega.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Looooooka ::

Invictus je izjavil:

Dokler vozniki avtov ne bodo bolj pazili na šibkejše v prometu (kolesarje in pešce) je prav vseeno kak zakon je.

Kar se tudi vidi po komentarjih voznikov tukaj. Pa ne samo v tej temi. Skratka, naviti bi morali kazni za voznike avtov, če zbijejo kolesarja ali pešca. Vključiti tudi zaporne kazni, brez izjem. Ker močnejši je vedno kriv. Zakaj pa vozi 2 tonsko mašino ne glede na ostale udeležence v prometu? Zato da bo prišel na cilj 2 ali 20 sekund prej ?!?!

Vedno moram pogledat voznika v faco da vidim, če me je on videl. In 80% voznikov me ni videlo ... Tako da raje počakam na prehodu za pešce da gredo ti fijakarji s plašnicami mimo.

Ker ko bo en kreten 40 na uro s kolesom priletel cez cesto je zihr kriv voznik avtomobila, ker mu teh 2 ton ni uspelo ustaviti na razdalji 1 metra a ne?
Mas kretene med pesci, kolesarji in vozniki avtomobilov.Pravila je treba upostevat in tudi upostevat dejstvo, da ljudje delajo napake.Ravno zaradi drugega razloga me prav fascinira debilizem dolocenih pescev in kolesarjev, ki kot kure stopijo na cesto takoj ko vidijo zeleno.Potem se pa brez noge pizdijo zakaj je kreten zapeljal cez rdeco in zakaj je zbil ravno njih.Zakaj hudica ni zbil ostalih se pa NE vprasa.

jype je izjavil:

V resnici komot rečemo, da ženske smejo vozit avtomobile, moški pa bicikle, pa ne bo več mrtvih!

kaj manj tud ne :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

jype ::

Looooooka> Ravno zaradi drugega razloga me prav fascinira debilizem dolocenih pescev in kolesarjev, ki kot kure stopijo na cesto takoj ko vidijo zeleno.

Ja, ane, le čemu to počnejo, debili! Morda zato, ker so jih v šoli učili, da se počaka na zeleno luč? Ali pa zato, ker, ko praviš, "Looooooka> Pravila je treba upostevat" ?

Looooooka> Ker ko bo en kreten 40 na uro s kolesom priletel cez cesto je zihr kriv voznik avtomobila, ker mu teh 2 ton ni uspelo ustaviti na razdalji 1 metra a ne?

Tako je. Krivdo je sprejel že s tem, ko se je vsedel v tank. Mrtev bo pa kolesar, kakorkoli obrneš.

Looooooka ::

gzibret je izjavil:

Se popolnoma strinjam z jypetom. Tudi sam sem dnevno na peciklu. In ne upoštevam več prav nobenih za kolesarje specifičnih predpisov. Vozim se, kot da bi bil avtomobil, ker:
- je hitrost moje vožnje itak primerljiva s hitrostjo prometa;
- ker je na kolesarskih stezah ponavadi polno peska, vej, lukenj, grbin od korenin, grbin od stranskh uvozov in izvozov (ma ja, koli kurac mora trest kolesarje - zakaj ne naredijo, da avtomobile ruka... ccc...), zabitih cepcev, ki parkirajo ali na kolesarski, ali na pločniku, tako, da morajo pešči po kolesarski, luž, reklamnih panojev (butli so na Drenikovi recimo naredili reklamni pano direkt čez kolesarsko) in še zaradi milijona drugih malenkosti;
- ker moramo kolesarji pri zavijanju v levo 2x čakati na zeleno luč; če hočemo voziti striktno po predpisih pa včasih celo 3x, pa še to ti ne da garancije, da te kakšen cepec, ki se mu mudi, ne pofura;
- ker so moji pospeški in končna hitrost povsem enakovredni mestni avtomobilski vožnji, zavorna pot, preglednost in manevrirne sposobnosti pa celo daleč prekašajo avtomobilske;
- ker te na splošno avtomobilisti, če se obnašaš njim enakovredno, tako tudi jemljejo, in te ne obravnavajo kot neko smet na vozišču.

Seveda tega ne izvajam po najbolj glavnih ulicah, kot so Tržaška, Celovška ipd... In imam vedno oči na preži, od odzadaj , od spredaj in od vseh ostalih strani in sem vedno peripravljen zapremzati, ostro zaviti in podobno, da se izognem trku.

Še ena prigoda s peciklom, da boste nekateri avtomobilisti videli, s kakšnimi problemi se ukvarjamo. Lepo se vozim ob robu ceste, nakar me en cepec ob prehitevanju skoraj izrine iz ceste, 10 m za tem pa hoče zavit desno. Jaz se ustavim, ker nisem neumen, da bi se vozil takemu cepcu pred havbo, in počakam, on pa tudi čaka. Še pokažem mu z roko, naj se že enkrat spelje, ker ima italk prednost, saj me je že prehitel. V zahvalo nahruli, kaj se grem in naj se spakam iz ceste.

No, takle mamo ;)

Zdele si napisal da ze v startu krsis zakon.Ce je tvoja hitrost na kolesarki primerljiva z voznjo avtomobilistom si zrel za kazen.In v Ljubljani ti jo bodo policisti na kolesu z najvecjim veseljem tudi servirali.
Na prehodu se ustavis iz istega razloga zaradi katerega se avtomobil mora ustaviti tudi pri trikotniku in ne samo stop znaku.Da preveris ce je res varno preckati cesto.
In to nima nobene veze s tem, da ti nimas 2 tonskega vozila.To je fucking common sense.
Ene 2x sm ze videl kolesarja met blizje trcenje z avtomobilom, ki je zavijal desno...in vse kar lahko recem je tole:
-voznik bi ga definitivno lahko videl ce bi se bolj potrudil
-kolesar je bil definitivno kreten, ker je s tako hitrostjo sploh sel cez cesto
-obadva sta dobila lekcijo, ki bi jo narava ponavadi servirala v obliku izumrtja
Ce bi se folk na cesti nehal obnasat kot da je bulletproof bi blo zlo fino.Plus...dejansko moras bit kreten da mas nesreco v mestu.KRETEN.Ce vozis ko nisi skoncentriran na voznjo pac ne vozi.Ce te je zbil avto...guess what.Nisi bil skoncentriran na voznjo.

jype je izjavil:

Looooooka> Ravno zaradi drugega razloga me prav fascinira debilizem dolocenih pescev in kolesarjev, ki kot kure stopijo na cesto takoj ko vidijo zeleno.

Ja, ane, le čemu to počnejo, debili! Morda zato, ker so jih v šoli učili, da se počaka na zeleno luč? Ali pa zato, ker, ko praviš, "Looooooka> Pravila je treba upostevat" ?

Looooooka> Ker ko bo en kreten 40 na uro s kolesom priletel cez cesto je zihr kriv voznik avtomobila, ker mu teh 2 ton ni uspelo ustaviti na razdalji 1 metra a ne?

Tako je. Krivdo je sprejel že s tem, ko se je vsedel v tank. Mrtev bo pa kolesar, kakorkoli obrneš.

Tebe so v soli ucili pocakat na zeleno?Mene so ucili da pogledas desno in levo.Ne glede na znak.
Se pravi je samomorilec vsak, ki se je usedel na kolo.Po tej logiki so vozniki avtomobilov dejansko nedolzni.Na strelisce ponavadi tudi ne priteces brez da bi pogledal ce kdo strelja.
Tnx for playing the game of life :). You loose.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Looooooka ::

Pa da se ne bo slisal kot da se sam z avtomobilom vozim.Sem na kolesu in rolerjih ze celo zivljenje in bom kr lepo trdil, da se z bulletproof nacinom voznje/hoje ne pride dalec.Ga ni sestanka zaradi katerega bi se splacal pozabit na tisto sekundo, ki ti jo vzame pogled levo in desno in presojo...ali se misli voznik ustaviti.Pa tud ce laufas po sedmico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

jype ::

Looooooka> Ce je tvoja hitrost na kolesarki primerljiva z voznjo avtomobilistom si zrel za kazen.In v Ljubljani ti jo bodo policisti na kolesu z najvecjim veseljem tudi servirali.

Ja? Kaj je pa podlaga v zakonodaji za takšen ukrep?

Looooooka> Ga ni sestanka zaradi katerega bi se splacal pozabit na tisto sekundo, ki ti jo vzame pogled levo in desno in presojo...ali se misli voznik ustaviti.Pa tud ce laufas po sedmico.

Zakaj se tebi zdi, da "neupoštevanje prometnih predpisov" pomeni, da ne paziš nase?

Looooooka> Tebe so v soli ucili pocakat na zeleno?Mene so ucili da pogledas desno in levo.Ne glede na znak.

Ja, mene so učili, da se počaka na zeleno.

Looooooka> Tnx for playing the game of life :). You loose.

And you can't spell.

madmitch ::

jype je izjavil:

Looooooka> Ce je tvoja hitrost na kolesarki primerljiva z voznjo avtomobilistom si zrel za kazen.In v Ljubljani ti jo bodo policisti na kolesu z najvecjim veseljem tudi servirali.

Ja? Kaj je pa podlaga v zakonodaji za takšen ukrep?

Omejitev na kolesarski je 30kmh. Ti si pisal o 40kmh, ergo si za 10kmh prekoračil zakonsko omejeno hitrost.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

WarpedOne ::

Še dobro, da tega ne počne z velikim in težkim motornim vozilom, tako kot to počnete ostali, ane?

To vključuje tudi tebe kadar si za volanom al tale "ostali" vključuje vse druge razen tebe, Oh Your High Holines?
Ko boš že enkrat nehal podtikat svoje bolestne umotvore drugim, se bo mogoče s tabo dalo kej pomenit in tut kej uporabnega zvedet. Go troll somewhere else.
Tudi žigatovo ovohavanje tvoje riti ti ni dalo nobene točke. Njemu jih je še par odvzelo.

gzibret:
W1 - saj jih niti ne sprovociram jaz. Sprovocirajo se sami, ker imajo v glavi, da moramo vsi, ki smo lažji od njih bežati iz ceste (vključno mamice z vozički, videl na lastne oči). In eden bedni kolesar noče zapeljat iz asfalta na blatno bankino, da lahko on normalno pritisne na gas. Ni hujšega.


Najraje sprovociram avtomobiliste


1. točka prometne etike: NE OVIRAJ
Ne peš, ne na vozičku, ne na kolesu, ne za volanom avtomobila, komvija, traktorja, avtobusa, niti tovornjaka. Če se le da, se umakni ob prvi priložnosti.
Priložnost ni le letališče ampak tudi bankina, kjer ni luže ali prehudega blata, kjer lahko padeš.


Tvoje nastopaštvo je le še en simptom bolestne manjvrednosti.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jype ::

madmitch> Omejitev na kolesarski je 30kmh. Ti si pisal o 40kmh, ergo si za 10kmh prekoračil zakonsko omejeno hitrost.

URL? Omejitev na kolesarski je enaka omejitvi na cesti oziroma 50km/h po naselju in 90km/h izven naselja, seveda le v primeru, da kolo poganjaš sam. Za kolesa, ki jih poganja motor, mora biti hitrost konstrukcijsko omejena na 25km/h.

WarpedOne> To vključuje tudi tebe kadar si za volanom al tale "ostali" vključuje vse druge razen tebe, Oh Your High Holines?

Tudi. Ampak jaz nimam težav z egom, če me v avtomobilu prehiti kolesar. Tudi mene je idiot v volvotu prehitel s silovitim pospeševanjem, potem pa mi zaprl pot in tik pred mano močno zaviral, ker sva vozila po cesti, kjer je omejitev 30km/h in so na vsakih 30 metrov na cesti hitrostne ovire.

Brez idiota bi lahko normalno vozil 30, tako pa sem se moral ustaviti, da sem preprečil trčenje, ki ga idiot itak sploh opazil ne bi, ker je predvajal preveč glasno glasbo.

WarpedOne> Tvoje nastopaštvo je le še en simptom bolestne manjvrednosti.

Jaz ga lahko razumem. Če bi bil suženj lastnih čustev, bi tudi jaz bil izrazito nasilen do motornega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

thramos ::

A ni Pod hribom cona 30?

jype ::

Pojma nimam, ampak če beži pred avtomobili, potem itak pri tem skrbi za to, da ne pride do nesreče, tako da ni kriv.

thramos ::

Iz njegovega pisanja nič ne kaže na to.

Ne zagovarjam voznikov avtomobilov na tisti ulici, daleč od tega (koncept varnega obvoza pešca je tam samo abstraktna ideja) - ampak njegovo divjanje s kolesom pomoje nič ne pripomore k varnosti naključnega tekača - mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

jype ::

Če bi se pustil nevarno prehitevat tudi ne bi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

thramos ::

Posledice njegovih dejanj so "sprovociranje", "žlajf", "bum". Pomoje bi bil jaz bolj varen brez tega.

Če pa hočeš povedat, da ga boli k. za druge, šibkejše udeležence v prometu ... pa nič novega.

dolenc ::

Še jaz dodam svoj brc v temo

Ko sem začel kolesarit po lj, mi je, sedaj že bivši sodelovec, aktualni penzijonist, rekel, naj ne gledam na semafor, raje se naj prepričam kaj se dogaja okoli mene.

Sem si mislil ok, gledam itak, pa še semafor bom upošteval, on si to preveč po svoje razlaga... Se pa čez čas seveda bolj zanašaš na tisto lučko kot na gledanje, malo že poškiliš, ampak kot se bo v nadaljevanju pokazalo to ni dovolj :)

No potem pa me je prvič skoraj povozila trola, ko sem šel čez ZELENO, če se ne bi prijazen naključni možakar zadrl naj pazim, bi bil sedaj šiškebab.

Od takrat ne jebem semaforja, se pa ekstra prepričam kaj se gredo kamikaze okoli mene.
Na šibkejše je potrebno pazit, povsod ne samo na cesti. Žal se to v praksi bol slabo izvaja, tako da je treba kar sam nase pazit v prometu in še kakšno napako koga drugega odpravit, lučke/semafor, pri kolesu pa so popolnoma odveč.

WarpedOne ::

lučke/semafor, pri kolesu pa so popolnoma odveč.

Zakaj samo na kolesu?

Žal se to v praksi bol slabo izvaja, tako da je treba kar sam nase pazit v prometu in še kakšno napako koga drugega odpravit

Če se držiš tega, si dober ne gleda na vozilo v katerem si.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

dolenc ::

No sej se mi je zdelo da se bo ravno v tisti del nekdo utaknil.

Semafor, pri prečaknju ceste, kolesarske steze, prehoda za pešce. O tem je govora v prvi objavi te teme.

win64 ::

Kako hitro smemo voziti kolesarji?

Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.

http://www.promet.preporod.net/si/koles...
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

gzibret ::

WarpedOne je izjavil:

Še dobro, da tega ne počne z velikim in težkim motornim vozilom, tako kot to počnete ostali, ane?

To vključuje tudi tebe kadar si za volanom al tale "ostali" vključuje vse druge razen tebe, Oh Your High Holines?
Ko boš že enkrat nehal podtikat svoje bolestne umotvore drugim, se bo mogoče s tabo dalo kej pomenit in tut kej uporabnega zvedet. Go troll somewhere else.
Tudi žigatovo ovohavanje tvoje riti ti ni dalo nobene točke. Njemu jih je še par odvzelo.

gzibret:
W1 - saj jih niti ne sprovociram jaz. Sprovocirajo se sami, ker imajo v glavi, da moramo vsi, ki smo lažji od njih bežati iz ceste (vključno mamice z vozički, videl na lastne oči). In eden bedni kolesar noče zapeljat iz asfalta na blatno bankino, da lahko on normalno pritisne na gas. Ni hujšega.


Najraje sprovociram avtomobiliste


1. točka prometne etike: NE OVIRAJ
Ne peš, ne na vozičku, ne na kolesu, ne za volanom avtomobila, komvija, traktorja, avtobusa, niti tovornjaka. Če se le da, se umakni ob prvi priložnosti.
Priložnost ni le letališče ampak tudi bankina, kjer ni luže ali prehudega blata, kjer lahko padeš.


Tvoje nastopaštvo je le še en simptom bolestne manjvrednosti.



He he, W1, slabo bereš! Zadeva je takšna, da avtomobilisti hočejo, da se jim umaknem na blato (tam je široka (in blatna) bankina). Jaz pa se jim NE umaknem. Sicer pa, če se že sklicujemo na zakon, ima kolesar pravico voziti se 1 m od roba vozišča, in cca 1 m od roba se tudi jaz peljem, kar pa je seveda dovolj, da me ne more prehitet.
Vse je za neki dobr!

SkIDiver ::

Jaz bi bil za to, da se dovoli prehod pri rdeči, če s tem kolesar ne ovira ostalega motoriziranega prometa in prečka varno. Je pa verjetno tukaj problem, da je veliko bolnikov na naših cestah v vseh vlogah.

Včeraj sem moral čez LJ po Tržaški čakat na vsakem semaforju s kolesom pred rdečo. Brez težav bi lahko šel pri rdeči preko prehoda, ker če smo realni kako hudo prometna pa je Tržaška v nedeljo ob 14ih?

WarpedOne ::

Sicer pa, če se že sklicujemo na zakon, ima kolesar pravico voziti se 1 m od roba vozišča, in cca 1 m od roba se tudi jaz peljem, kar pa je seveda dovolj, da me ne more prehitet.

Ne, ne sklicijem se na zakon ampak na zdravo pamet in kulturo obnašanja do sočloveka.
Če na voznike gledaš kot na idiote, ki te na vsak način hočejo pofurat, jih potem seveda z užitkom zadržuješ za sabo vsakič ko maš le to priliko. Naj se vidi kdo je sedaj šef!

Če pa na voznike gledaš kot na ljudi, ki so v avtu zato da nekam pridejo, jih pač po svojih zmožnostih NE oviraš ampak se zavedaš svojega položaja in ravnaš maksimalno dobro zase in za njih. Situacija se namreč zelo hitro obrne in si ti tisti idiot za volanom, pred tabo pa kak "jure" al pa "gzibret" in je sitacija lahko zelo zelo drugačna.

Če se ljudje nebi obnašali kot da so sami na cesti bi bilo precej bolje. Namensko zadrževanje avtomobilov/kolesarjev/XYZ za sabo je "jaz sem edini pomemben", Hebite se vsi ostali.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

gzibret ::

W1 - ne gledam na ostale udeležence v prometu a-priori kot na idiote! Moja tehnika pa deluje IZKLJUČNO na idiotih, ker to izvajam v coni umirjenega prometa (mislim, da je omejitev celo 30, tako, da tudi jaz prekoračim omejitev) s precej "nasty" ležečimi policaji z zlizanimi puščicami (se ne vidijo prav dobro). Ne-idioti se peljejo po omejitvah, ali vsaj 50 (če že 30 ne morejo), saj je tam res veliko pešcev in sprehajalcev, in ne rinejo v prehitevanje za vsako ceno. Zato so skoncentrirani na cesto in promet in zato tudi pravočasno opazijo grbino in prilagodijo hitrost.

Idioti hočejo na vsak način prehitet, pa zaradi precejšnje gostote nemotoriziranega prometa tudi v obratno smer tega ne morejo narediti in so živčni in nervozni. Jaz jim pa tudi ne dam prostora in njihovo živčnost še malo podžgem in se vozim kar hitro, vsekakor dosti preveč za tiste policaje (meni ne naredijo škode, če jih ne obvozim in če pičim čez njih le ornk rukne). Zato tudi policajev ne vidijo, ker ne pazijo več na cesto ampak samo razmišljajo o tem, kakšen idiot se vozi pred njimi in me v mislih tlačijo v mesoreznico, mi trgajo ude ali pa vlivajo vrelo olje v goltanec. Zato ne pazijo na cesto in tudi ne opazijo grbin, kar jih grdo kaznuje. Ne 1x, kaznuje jih večkrat, saj jih prva grbina ponavadi NE izuči.

Še vprašanje - zakaj pa bi jim JAZ moral dati prostor? Pa naj avtomobilist zapelje na drek, zakaj moram bi moral to jaz naredit? Če že nismo kot šibkejši udeleženci v prometu priviligirani (kot je to v višje razvitih civilizacijah), naj bomo vsaj ENAKOPRAVNI.

Resnici na ljubo... je pa tam cca 50% idiotov in 50% ne-idiotov, ocenjeno na zelo velikem vzorcu (tam se peljem povprečno 2x/teden), zato mi skoraj vsak teden zaigra srce ;) Če mi v eni furi zaigra srce 2x, imam prav polepšan teden.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

jype ::

win64, naključna spletna stran ne bo dovolj - potrebujemo link na zakonodajo.

gzibret ::

In ja... a je še kdo včeraj videl točno tukaj: http://zemljevid.najdi.si/index_maps.js...

Včeraj sem se ravno tam peljal. Eden idiot je s Porschejem tako pridivjal, da je zletel iz ceste (v coni umirjenega prometa!!!) in zapeljal na kup zemlje. Eno gumo je imel cca 1 m v zrak in imel je srečo, saj se je ustavil 30 cm od drevesa. Škoda, ko nisem slikal....
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

slovenski vozniki - posnetki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1334535 (2261) Mesar
»

Pešca povozi avto - kdo je kriv? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1906230 (3653) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50913990 (7180) jype
»

pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11510592 (5988) bluefish
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764026 (2677) jype

Več podobnih tem