Forum » Šport » Kolesarji in voznja v rdeco luc
Kolesarji in voznja v rdeco luc
Blinder ::
js sm enkrat varianta ob treh ponoči s kolesom prevozil rdečo v križišču - nikjer žive duše, razen od daleč se je približeval en avto. In ko sm zavil s kolesom sm opazil, da je bil policijski avto. Js pol gasa do prvega mesta kjer se lahko skrijem, sm polegel na tla kolo in se skril za en velik grm. Pa so pol v naslednjih minutah šli dvakrat mimo policaji
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
ABX ::
V resnici komot rečemo, da ženske smejo vozit avtomobile, moški pa bicikle, pa ne bo več mrtvih!
bo pa 3x več ranjenih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
Blinder> Js pol gasa do prvega mesta kjer se lahko skrijem, sm polegel na tla kolo in se skril za en velik grm.
Js se v takih primerih ne skrivam, ampak povem, da se zavedam, da gre za prekršek, ampak sem se po tehtnem razmisleku odločil, da prometna signalizacija v tem primeru ne služi nikogaršnji varnosti in jo zavestno ignoriral. Praviloma se policist strinja in mi niti opozorila ne izreče. Če si pod vplivom drog baje niso tako prizanesljivi.
Tudi pri prečkanju kompleksnih križišč se običajno pustijo prepričat, da je bila luč za kolesarje še zelena, zgolj luč za pešce, ki jo policist vidi, je že bila rdeča (se pa nekateri hitro potrudijo povedat, da s tako hitrostjo v križišče ni pametno pripeljat).
ABX> bo pa 3x več ranjenih.
Vprašanje, če to res drži.
Js se v takih primerih ne skrivam, ampak povem, da se zavedam, da gre za prekršek, ampak sem se po tehtnem razmisleku odločil, da prometna signalizacija v tem primeru ne služi nikogaršnji varnosti in jo zavestno ignoriral. Praviloma se policist strinja in mi niti opozorila ne izreče. Če si pod vplivom drog baje niso tako prizanesljivi.
Tudi pri prečkanju kompleksnih križišč se običajno pustijo prepričat, da je bila luč za kolesarje še zelena, zgolj luč za pešce, ki jo policist vidi, je že bila rdeča (se pa nekateri hitro potrudijo povedat, da s tako hitrostjo v križišče ni pametno pripeljat).
ABX> bo pa 3x več ranjenih.
Vprašanje, če to res drži.
ABX ::
True story.
Moški bojo s kolesi divjali in ženske ne bojo dovolj spretne da bi se izognile nesreči. :)
Moški bojo s kolesi divjali in ženske ne bojo dovolj spretne da bi se izognile nesreči. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
ABX> Moški bojo s kolesi divjali in ženske ne bojo dovolj spretne da bi se izognile nesreči. :)
Torej se bo problem sam rešil v nekaj letih.
Torej se bo problem sam rešil v nekaj letih.
ABX ::
Ne, ker država bi spet dala prste vmes namesto da bi zadevo prepustila naravni evoluciji.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
Kako pa zdaj daje prste vmes? Saj meni razen skrbi za lastno glavo pravzaprav nič ne preprečuje, da bi kolesaril popolnoma poljubno.
jype ::
madmitch ::
Ne glede na prevozno sredstvo pri nas manjka predvsem obzirnosti do drugih udeležencev. S tem ne mislim, da je treba tolerirati vsako neumnost na cesti, ko mi tip/ženska tuli, naj se umirim, ko naredi kardinalen prekršek in mu/ji potrobim ali poblendam. Potem seveda jaz izpadem nasilen debil.
Imam se za zelo zmernega voznika, pred prehodom vedno pazim na pešce in me niti najmanj ne gane, ko za mano histerično trobijo, ker bodo zamudili zeleno na naslednjem križišču, ker sem ustavil pešcu, ne razburjam se, ko je kdo zmeden na cesti ali vozi počasneje od mene. Edino kar me spravi do plafona je ignoranca do vseh ostalih na tem svetu. Ko se bomo tega rešili, bo vsem laže.
V prometu sem dokaj izenačeno udeležen kot voznik velikega (velikokrat osovraženega SUV) avta, mopeda, kolesa in čevljev.
Ko sem z vozičkom prevažal otroka okoli, sem ugotovil da na prehodih največkrat ustavi mularija (fantje skoraj vedno, dekleta malo manjkrat), srednja generacija tako-tako, spet moški vodijo, najslabše pa so babe nad 50 let. Ko vidijo voziček, še po gasu stopijo in to v večini primerov. Mal sumim hormone, ki se takrat začnejo drugače vesti, ker resnično dvomim, da so vse take zoprne vešče.
Imam se za zelo zmernega voznika, pred prehodom vedno pazim na pešce in me niti najmanj ne gane, ko za mano histerično trobijo, ker bodo zamudili zeleno na naslednjem križišču, ker sem ustavil pešcu, ne razburjam se, ko je kdo zmeden na cesti ali vozi počasneje od mene. Edino kar me spravi do plafona je ignoranca do vseh ostalih na tem svetu. Ko se bomo tega rešili, bo vsem laže.
V prometu sem dokaj izenačeno udeležen kot voznik velikega (velikokrat osovraženega SUV) avta, mopeda, kolesa in čevljev.
Ko sem z vozičkom prevažal otroka okoli, sem ugotovil da na prehodih največkrat ustavi mularija (fantje skoraj vedno, dekleta malo manjkrat), srednja generacija tako-tako, spet moški vodijo, najslabše pa so babe nad 50 let. Ko vidijo voziček, še po gasu stopijo in to v večini primerov. Mal sumim hormone, ki se takrat začnejo drugače vesti, ker resnično dvomim, da so vse take zoprne vešče.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
ABX ::
ABX> Fantje v modrem se s tvojo izjavo ne bi strinjali.
They don't seem very interested in traffic code violators.
Uporablja common sense. Presenetljivo bi dodal. :)
Ampak, dokler ne voziš tako nisi pravi dec:
:)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
ABX> Presenetljivo bi dodal. :)
Moje izkušnje s policisti so pravzaprav odlične. Zelo redko se zgodi, da se iz mene delajo norca (se pa tudi to zgodi).
Seveda sem tudi sam pri komunikaciji z njimi vljuden.
Moje izkušnje s policisti so pravzaprav odlične. Zelo redko se zgodi, da se iz mene delajo norca (se pa tudi to zgodi).
Seveda sem tudi sam pri komunikaciji z njimi vljuden.
IceIceBaby ::
Ko sem z vozičkom prevažal otroka okoli, sem ugotovil da na prehodih največkrat ustavi mularija (fantje skoraj vedno, dekleta malo manjkrat), srednja generacija tako-tako, spet moški vodijo, najslabše pa so babe nad 50 let. Ko vidijo voziček, še po gasu stopijo in to v večini primerov. Mal sumim hormone, ki se takrat začnejo drugače vesti, ker resnično dvomim, da so vse take zoprne vešče.
Tole jaz že nekaj časa opazujem. Zdaj sem začel štet avtomobile. Včeraj sem čakal na prehodu z vozičkom. Mimo je peljalo 17 avtomobilov.
Saj ne, da mi je težko počakati, ampak pri takih stvareh se pokaže kultura v prometu.
KoMar- ::
Meni je pa hecno, kako folk voziček prvega rine čez prehod... kot nekakšen ščit. A je to pametno?!
jype ::
KoMar-> Meni je pa hecno, kako folk voziček prvega rine čez prehod... kot nekakšen ščit. A je to pametno?!
Glede na to, da je v vozičku ponavadi več deset kilogramski IED, vsekakor ni pametno preblizu peljat mimo.
Glede na to, da je v vozičku ponavadi več deset kilogramski IED, vsekakor ni pametno preblizu peljat mimo.
madmitch ::
Meni je pa hecno, kako folk voziček prvega rine čez prehod... kot nekakšen ščit. A je to pametno?!
Jaooo, mene zmrazi, ko to vidim. Kaj pa, če ga ne opaziš, če te za volanom kap, če... Taki/takemu bi brez slabe vesti vzel otroka, čist zares.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
thramos ::
Ščit? A ni voziček naprej običajen način premikanja vozička?
Tudi mene zmrazi. Kako za vraga ne opazi človeka z vozičkom, pa se smatra za primernega za vožnjo avtomobila. Brez slabe vesti bi vzel izpit in avto.
Tudi mene zmrazi. Kako za vraga ne opazi človeka z vozičkom, pa se smatra za primernega za vožnjo avtomobila. Brez slabe vesti bi vzel izpit in avto.
jype ::
thramos> Ščit? A ni voziček naprej običajen način premikanja vozička?
Med prečkanjem ceste moraš voziček vedno dvigniti nad glavo, dovolj visoko, da ga ne more zadet niti avtobus.
Med prečkanjem ceste moraš voziček vedno dvigniti nad glavo, dovolj visoko, da ga ne more zadet niti avtobus.
Gray_Warden ::
eh že spet ti neotesani kolesarji.
prav pa naj vozijo skozi rdečo. Ko pa bo nekoga avto povozu pa naj iskreno povedo da so SAMI krivi za nastalo situacijo, ko bodo priklenjeni na invalidski voziček.
prav pa naj vozijo skozi rdečo. Ko pa bo nekoga avto povozu pa naj iskreno povedo da so SAMI krivi za nastalo situacijo, ko bodo priklenjeni na invalidski voziček.
jype ::
Gray_Warden> prav pa naj vozijo skozi rdečo. Ko pa bo nekoga avto povozu pa naj iskreno povedo da so SAMI krivi za nastalo situacijo, ko bodo priklenjeni na invalidski voziček.
A če niso sami krivi, al pa če jih je nekdo zbil, ko so peljali skozi zeleno, pol pa niso priklenjeni na invalidski voziček, al kako?
A če niso sami krivi, al pa če jih je nekdo zbil, ko so peljali skozi zeleno, pol pa niso priklenjeni na invalidski voziček, al kako?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
ne. trdijo da je kriv voznik osebnega vozila ker naj bi vozil z neprilagojeno hitrostjo. No, tudi če ni pač napišejo da je avto zbil kolesarja in ne da je kolesar zapeljal pod avto.
kakorkoli se zgodi je avtomatično kriv voznik avta. Nikoli, niti enkrat še niso napisali da je bil kriv kolesar. TUdi če je vozil po sredini ceste, tudi če je šel skozi rdečo luč na semaforju. Nima veze. vedno je kriv voznik avta.
Prav. Vozi skozi rdečo, vozi po nasprotnem pasu ali po sredini med obema pasoma. Ampakko bo počilo naj ima kolesar vsaj jajca priznati kaj se je zgodilo. Če je še živ da lahko prizna.
kakorkoli se zgodi je avtomatično kriv voznik avta. Nikoli, niti enkrat še niso napisali da je bil kriv kolesar. TUdi če je vozil po sredini ceste, tudi če je šel skozi rdečo luč na semaforju. Nima veze. vedno je kriv voznik avta.
Prav. Vozi skozi rdečo, vozi po nasprotnem pasu ali po sredini med obema pasoma. Ampakko bo počilo naj ima kolesar vsaj jajca priznati kaj se je zgodilo. Če je še živ da lahko prizna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> ne. trdijo da je kriv voznik osebnega vozila ker naj bi vozil z neprilagojeno hitrostjo. No, tudi če ni pač napišejo da je avto zbil kolesarja in ne da je kolesar zapeljal pod avto.
Mhm in hrbtenjača se magično zaceli. Kako preprosto!
Gray_Warden> Prav. Vozi skozi rdečo, vozi po nasprotnem pasu ali po sredini med obema pasoma. Ampakko bo počilo naj ima kolesar vsaj jajca priznati kaj se je zgodilo. Če je še živ da lahko prizna.
Exactly. Nikomur ne bo nič, razen biciklistu. _Vedno_ je kolesar tisti, ki ultimativno najebe in sprenevedat se, kako je za kolesarja bolje, da upošteva predpise, ker je tako manj mrtev, ko ga do smrti povozijo, je idiotsko.
Gray_Warden> kakorkoli se zgodi je avtomatično kriv voznik avta. Nikoli, niti enkrat še niso napisali da je bil kriv kolesar. TUdi če je vozil po sredini ceste, tudi če je šel skozi rdečo luč na semaforju. Nima veze. vedno je kriv voznik avta.
To je seveda ena debela laž z zelo kratkimi nogami, ampak tudi če ne bi bila - močnejši udeleženci bi tako in tako morali biti odgovorni za varnost šibkejših. Pa niso. še zdaleč ne.
Mhm in hrbtenjača se magično zaceli. Kako preprosto!
Gray_Warden> Prav. Vozi skozi rdečo, vozi po nasprotnem pasu ali po sredini med obema pasoma. Ampakko bo počilo naj ima kolesar vsaj jajca priznati kaj se je zgodilo. Če je še živ da lahko prizna.
Exactly. Nikomur ne bo nič, razen biciklistu. _Vedno_ je kolesar tisti, ki ultimativno najebe in sprenevedat se, kako je za kolesarja bolje, da upošteva predpise, ker je tako manj mrtev, ko ga do smrti povozijo, je idiotsko.
Gray_Warden> kakorkoli se zgodi je avtomatično kriv voznik avta. Nikoli, niti enkrat še niso napisali da je bil kriv kolesar. TUdi če je vozil po sredini ceste, tudi če je šel skozi rdečo luč na semaforju. Nima veze. vedno je kriv voznik avta.
To je seveda ena debela laž z zelo kratkimi nogami, ampak tudi če ne bi bila - močnejši udeleženci bi tako in tako morali biti odgovorni za varnost šibkejših. Pa niso. še zdaleč ne.
Gray_Warden ::
zakaj bi se jaz brigal zate? vseeno mi je zate. sam poskrbi za svojo varnost.
ti si odgovoren zase, ne jaz. saj si dovolj star.
menda znaš pogledat levo/desno preden prečkaš cesto in menda se znaš ustaviti pri rdeči luči.
zakaj potem ne velja da lahko vsak avto prečka rdečo luč, če je križišče prazno?!?
zakaj pešec ne sme teči čez cesto če gori rdeča luč?!?
kolesarji niste izjeme. Ne obnašajte da ste. Na pločnikih ste daleč največja golazen ki ogroža vse pešce.
Ti si to večkrat dokazal v vseh svojih posnetkih vožnje s kolesom, ko ne upoštevaš niti enega predpisa in vijugaš med pešci kot klovn.
ena neumna primerjava, da boš dojel kako neumen si slišat s tem svojim da mora močnejši paziti na šibkejšega:
KDO JE KRIV ČE AVTOMOBILIST ZAPELJE POD VLAK? VOZNIK VLAKA KI SE USTAVLJA VEČ KOT 100 METROV ALI VOZNIK AVTA, KI SE USTAVI V RECIMO 50 METRIH?
eh nima veze. Ceste so lepe le pozimi, ko kolesarjev ni.
KDO JE KRIV ČE KOLESAR ZAPELJE POD AVTO? VOZNIK AVTA KI SE USTAVLJA 50 METROV ALI VOZNIK KOLESA KI SE USTAVLJA 2 METRA?
ti si odgovoren zase, ne jaz. saj si dovolj star.
menda znaš pogledat levo/desno preden prečkaš cesto in menda se znaš ustaviti pri rdeči luči.
zakaj potem ne velja da lahko vsak avto prečka rdečo luč, če je križišče prazno?!?
zakaj pešec ne sme teči čez cesto če gori rdeča luč?!?
kolesarji niste izjeme. Ne obnašajte da ste. Na pločnikih ste daleč največja golazen ki ogroža vse pešce.
Ti si to večkrat dokazal v vseh svojih posnetkih vožnje s kolesom, ko ne upoštevaš niti enega predpisa in vijugaš med pešci kot klovn.
ena neumna primerjava, da boš dojel kako neumen si slišat s tem svojim da mora močnejši paziti na šibkejšega:
KDO JE KRIV ČE AVTOMOBILIST ZAPELJE POD VLAK? VOZNIK VLAKA KI SE USTAVLJA VEČ KOT 100 METROV ALI VOZNIK AVTA, KI SE USTAVI V RECIMO 50 METRIH?
eh nima veze. Ceste so lepe le pozimi, ko kolesarjev ni.
KDO JE KRIV ČE KOLESAR ZAPELJE POD AVTO? VOZNIK AVTA KI SE USTAVLJA 50 METROV ALI VOZNIK KOLESA KI SE USTAVLJA 2 METRA?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> zakaj bi se jaz brigal zate? vseeno mi je zate. sam poskrbi za svojo varnost.
Ker ti upravljaš z nevarnim predmetom (avtomobil to je, po zakonodaji), jaz pa ne.
Gray_Warden> menda znaš pogledat levo/desno preden prečkaš cesto in menda se znaš ustaviti pri rdeči luči.
Do zdaj sem z biciklom boleče poškodbe utrpel le dvakrat - obakrat po krivdi idiota v avtomobilu, ki ni upošteval prometnih predpisov. Zdaj jih tudi jaz ne, zato sploh ne pridem več v nevarne situacije.
Gray_Warden> zakaj pešec ne sme teči čez cesto če gori rdeča luč?!?
Kaj se pa lahko zgodi vozniku motornega vozila, če pešca, ki teče čez cesto, ko gori rdeča luč, enostavno povozi?
Nič.
Gray_Warden> kolesarji niste izjeme. Ne obnašajte da ste. Na pločnikih ste daleč največja golazen ki ogroža vse pešce.
Ne, na pločnikih ste žal ravno vozniki avtomobilov daleč največja golazen, ki ogroža vse pešce.
Gray_Warden> zakaj potem ne velja da lahko vsak avto prečka rdečo luč, če je križišče prazno?!?
Zato, ker
- so vozniki avtomobilov idioti, ki ne vidijo iz avtomobila
- so avtomobili življensko nevarni drugim udeležencem, bicikli, rolerji, čelade in čevlji pa ne
- avtomobili potujejo s hitrostmi, pri kateri jih vozniki nikoli ne obvladajo (glej prvo točko)
- avtomobili letno pobijejo 1.3 milijona ljudi, vsi nemotorizirani udeleženci v prometu pa skupaj manj kot enega
Gray_Warden> Ti si to večkrat dokazal v vseh svojih posnetkih vožnje s kolesom, ko ne upoštevaš niti enega predpisa in vijugaš med pešci kot klovn.
Tako je. _JEBE_ se mi za predpise, ki služijo zgolj temu, da se idioti za volani počutijo varne, medtem ko drvijo po lobanjicah dojenčkov.
Gray_Warden> KDO JE KRIV ČE AVTOMOBILIST ZAPELJE POD VLAK? VOZNIK VLAKA KI SE USTAVLJA VEČ KOT 100 METROV ALI VOZNIK AVTA, KI SE USTAVI V RECIMO 50 METRIH?
Vprašanje je predvsem, kdo je mrtev.
Gray_Warden> KDO JE KRIV ČE KOLESAR ZAPELJE POD AVTO? VOZNIK AVTA KI SE USTAVLJA 50 METROV ALI VOZNIK KOLESA KI SE USTAVLJA 2 METRA?
Vprašanje je predvsem, kdo je mrtev.
A poznaš kakšen primer v zgodovini vesolja, ko je voznik avtomobila umrl na kraju nesreče, ko je povozil kolesarja, ki je potem pobegnil s kraja nesreče?
Se mi je zdelo.
Gray_Warden> eh nima veze. Ceste so lepe le pozimi, ko kolesarjev ni.
Gray_Warden> ena neumna primerjava, da boš dojel kako neumen si slišat s tem svojim da mora močnejši paziti na šibkejšega:
Vozniku vlaka torej ni treba paziti na šibkejše udeležence? Čemu pa potem zavirajo, ko povozijo pešca? Za zabavo, da grejo gledat, kje ga je odrezalo?
Ker ti upravljaš z nevarnim predmetom (avtomobil to je, po zakonodaji), jaz pa ne.
Gray_Warden> menda znaš pogledat levo/desno preden prečkaš cesto in menda se znaš ustaviti pri rdeči luči.
Do zdaj sem z biciklom boleče poškodbe utrpel le dvakrat - obakrat po krivdi idiota v avtomobilu, ki ni upošteval prometnih predpisov. Zdaj jih tudi jaz ne, zato sploh ne pridem več v nevarne situacije.
Gray_Warden> zakaj pešec ne sme teči čez cesto če gori rdeča luč?!?
Kaj se pa lahko zgodi vozniku motornega vozila, če pešca, ki teče čez cesto, ko gori rdeča luč, enostavno povozi?
Nič.
Gray_Warden> kolesarji niste izjeme. Ne obnašajte da ste. Na pločnikih ste daleč največja golazen ki ogroža vse pešce.
Ne, na pločnikih ste žal ravno vozniki avtomobilov daleč največja golazen, ki ogroža vse pešce.
Gray_Warden> zakaj potem ne velja da lahko vsak avto prečka rdečo luč, če je križišče prazno?!?
Zato, ker
- so vozniki avtomobilov idioti, ki ne vidijo iz avtomobila
- so avtomobili življensko nevarni drugim udeležencem, bicikli, rolerji, čelade in čevlji pa ne
- avtomobili potujejo s hitrostmi, pri kateri jih vozniki nikoli ne obvladajo (glej prvo točko)
- avtomobili letno pobijejo 1.3 milijona ljudi, vsi nemotorizirani udeleženci v prometu pa skupaj manj kot enega
Gray_Warden> Ti si to večkrat dokazal v vseh svojih posnetkih vožnje s kolesom, ko ne upoštevaš niti enega predpisa in vijugaš med pešci kot klovn.
Tako je. _JEBE_ se mi za predpise, ki služijo zgolj temu, da se idioti za volani počutijo varne, medtem ko drvijo po lobanjicah dojenčkov.
Gray_Warden> KDO JE KRIV ČE AVTOMOBILIST ZAPELJE POD VLAK? VOZNIK VLAKA KI SE USTAVLJA VEČ KOT 100 METROV ALI VOZNIK AVTA, KI SE USTAVI V RECIMO 50 METRIH?
Vprašanje je predvsem, kdo je mrtev.
Gray_Warden> KDO JE KRIV ČE KOLESAR ZAPELJE POD AVTO? VOZNIK AVTA KI SE USTAVLJA 50 METROV ALI VOZNIK KOLESA KI SE USTAVLJA 2 METRA?
Vprašanje je predvsem, kdo je mrtev.
A poznaš kakšen primer v zgodovini vesolja, ko je voznik avtomobila umrl na kraju nesreče, ko je povozil kolesarja, ki je potem pobegnil s kraja nesreče?
Se mi je zdelo.
Gray_Warden> eh nima veze. Ceste so lepe le pozimi, ko kolesarjev ni.
Gray_Warden> ena neumna primerjava, da boš dojel kako neumen si slišat s tem svojim da mora močnejši paziti na šibkejšega:
Vozniku vlaka torej ni treba paziti na šibkejše udeležence? Čemu pa potem zavirajo, ko povozijo pešca? Za zabavo, da grejo gledat, kje ga je odrezalo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
lej enostavno si bedak če misliš da bodo vsi pazili nate medtem ko voziš cik cak po cesti.
In ne, strojevodja nikoli ni kriv če avtomobilist zapelje pod vlak.
tako tudi avtomobilist nikoli nebo kriv če bo kolesar zapeljal pod avto medtem ko bo vozil tako neumno kot voziš ti.
vedno kažeš svoje posnetke in vedno ti vsi na dolgo in široko pravijo da si bedak ker voziš tako nevarno
ne bodi tak samovšečnež in se končno že zamisli nad svojo vožnjo.
razmisli tudi kako se bo počutila tvoja punca ko te zbije avto zaradi tvoje vožnje. Ali bo mislila da si junak, ko boš mrtev ali bedak ker nisi mogel voziti malenkost bolj varno?
strojevodja zavira ko zbije pešca zato ker enostavno mora ustaviti.
to, da zavira pešcu ne pomaga nič več. enostavno je že mrtve. Strojevodja mora tam ustaviti in poklicati policijo, drugače bi zbežal s kraja nesreče, kar je kaznivo.
Nikoli pa ni kriv strojevodja, če pešec hodi po itrih. Vlak se namreč nikakor ne more pravočasno ustaviti. Kot se ne more avtomobilist ko mu kolesar skoči izza avta.
In ne, strojevodja nikoli ni kriv če avtomobilist zapelje pod vlak.
tako tudi avtomobilist nikoli nebo kriv če bo kolesar zapeljal pod avto medtem ko bo vozil tako neumno kot voziš ti.
vedno kažeš svoje posnetke in vedno ti vsi na dolgo in široko pravijo da si bedak ker voziš tako nevarno
ne bodi tak samovšečnež in se končno že zamisli nad svojo vožnjo.
razmisli tudi kako se bo počutila tvoja punca ko te zbije avto zaradi tvoje vožnje. Ali bo mislila da si junak, ko boš mrtev ali bedak ker nisi mogel voziti malenkost bolj varno?
strojevodja zavira ko zbije pešca zato ker enostavno mora ustaviti.
to, da zavira pešcu ne pomaga nič več. enostavno je že mrtve. Strojevodja mora tam ustaviti in poklicati policijo, drugače bi zbežal s kraja nesreče, kar je kaznivo.
Nikoli pa ni kriv strojevodja, če pešec hodi po itrih. Vlak se namreč nikakor ne more pravočasno ustaviti. Kot se ne more avtomobilist ko mu kolesar skoči izza avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> lej enostavno si bedak če misliš da bodo vsi pazili nate medtem ko voziš cik cak po cesti.
Jasno, kar pa ne pomeni, da jim ni treba - zgolj da ne.
Gray_Warden> In ne, strojevodja nikoli ni kriv če avtomobilist zapelje pod vlak.
Kar pa ne pomeni, da mu ni treba storiti vsega, kar je v njegovi moči, da bi trčenje preprečil. Kako ti sploh bereš cajtenge, če pa vedno piše, da strojevodja kljub zaviranju trčenja ni mogel preprečiti?
Gray_Warden> vedno kažeš svoje posnetke in vedno ti vsi na dolgo in široko pravijo da si bedak ker voziš tako nevarno
Seveda mi to pravijo, če se pa vozijo v svojih plehnatih kletkah s hitrostmi, pri katerih ogrožajo čisto vse okoli sebe, sebe pa ne. Pri takšni vožnji je enostavno trditi, kako nevarno je kolesarjenje. Če bi jaz vozil šleparja, bi tudi lahko trabunjal o tem kako neodgovorni ste, da se vozite z osebnimi vozili, ko vas vendar lahko vsak šlepar zmelje v smrt.
Gray_Warden> ne bodi tak samovšečnež in se končno že zamisli nad svojo vožnjo.
Sine, ko boš ti imel za seboj več kot 100.000 kilometrov na biciklu, boš morda razumel, do tedaj pa lahko nakladaš kolikor te je volja, pa te noben (kolesar - vozniki se itak strinjajo s teboj) ne bo resno jemal.
Gray_Warden> strojevodja zavira ko zbije pešca zato ker enostavno mora ustaviti.
Strojevodja zavira že prej.
Gray_Warden> Nikoli pa ni kriv strojevodja, če pešec hodi po itrih. Vlak se namreč nikakor ne more pravočasno ustaviti. Kot se ne more avtomobilist ko mu kolesar skoči izza avta.
In tudi avtomobilist ni kriv, kar pa ne spremeni dejstva, da je kolesar mrtev.
Gray_Warden> razmisli tudi kako se bo počutila tvoja punca ko te zbije avto zaradi tvoje vožnje. Ali bo mislila da si junak, ko boš mrtev ali bedak ker nisi mogel voziti malenkost bolj varno?
Sem temeljito razmislil in sklenil, da nočem, da me zbije, zato zdaj vozim varno. Pri svoji vožnji sem izpostavljen bistveno manjšim tveganjem kot je izpostavljena večina voznikov motornih vozil, le da tega nobeden od voznikov motornih vozil ne more razumeti, ker pojma nima, v čem je razlika, čeprav sem jo natančno in temeljito popisal že večkrat.
Gray_Warden> tako tudi avtomobilist nikoli nebo kriv če bo kolesar zapeljal pod avto medtem ko bo vozil tako neumno kot voziš ti.
Da jaz vozim neumno lahko reče samo nekdo, ki ceste še ni videl od blizu (taka je pa tako in tako večina ljudi, ki vozi avtomobile).
Jasno, kar pa ne pomeni, da jim ni treba - zgolj da ne.
Gray_Warden> In ne, strojevodja nikoli ni kriv če avtomobilist zapelje pod vlak.
Kar pa ne pomeni, da mu ni treba storiti vsega, kar je v njegovi moči, da bi trčenje preprečil. Kako ti sploh bereš cajtenge, če pa vedno piše, da strojevodja kljub zaviranju trčenja ni mogel preprečiti?
Gray_Warden> vedno kažeš svoje posnetke in vedno ti vsi na dolgo in široko pravijo da si bedak ker voziš tako nevarno
Seveda mi to pravijo, če se pa vozijo v svojih plehnatih kletkah s hitrostmi, pri katerih ogrožajo čisto vse okoli sebe, sebe pa ne. Pri takšni vožnji je enostavno trditi, kako nevarno je kolesarjenje. Če bi jaz vozil šleparja, bi tudi lahko trabunjal o tem kako neodgovorni ste, da se vozite z osebnimi vozili, ko vas vendar lahko vsak šlepar zmelje v smrt.
Gray_Warden> ne bodi tak samovšečnež in se končno že zamisli nad svojo vožnjo.
Sine, ko boš ti imel za seboj več kot 100.000 kilometrov na biciklu, boš morda razumel, do tedaj pa lahko nakladaš kolikor te je volja, pa te noben (kolesar - vozniki se itak strinjajo s teboj) ne bo resno jemal.
Gray_Warden> strojevodja zavira ko zbije pešca zato ker enostavno mora ustaviti.
Strojevodja zavira že prej.
Gray_Warden> Nikoli pa ni kriv strojevodja, če pešec hodi po itrih. Vlak se namreč nikakor ne more pravočasno ustaviti. Kot se ne more avtomobilist ko mu kolesar skoči izza avta.
In tudi avtomobilist ni kriv, kar pa ne spremeni dejstva, da je kolesar mrtev.
Gray_Warden> razmisli tudi kako se bo počutila tvoja punca ko te zbije avto zaradi tvoje vožnje. Ali bo mislila da si junak, ko boš mrtev ali bedak ker nisi mogel voziti malenkost bolj varno?
Sem temeljito razmislil in sklenil, da nočem, da me zbije, zato zdaj vozim varno. Pri svoji vožnji sem izpostavljen bistveno manjšim tveganjem kot je izpostavljena večina voznikov motornih vozil, le da tega nobeden od voznikov motornih vozil ne more razumeti, ker pojma nima, v čem je razlika, čeprav sem jo natančno in temeljito popisal že večkrat.
Gray_Warden> tako tudi avtomobilist nikoli nebo kriv če bo kolesar zapeljal pod avto medtem ko bo vozil tako neumno kot voziš ti.
Da jaz vozim neumno lahko reče samo nekdo, ki ceste še ni videl od blizu (taka je pa tako in tako večina ljudi, ki vozi avtomobile).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
ja, strojevodja zavira. ampak to ne pomaga.
tudi voznik avta zavira vendar ko kolesar skoči na cesto iz pločnika to ne pomaga saj se ne more pravočasno ustaviti.
Spoštujem vsakega kolesarja ki vozi varno in pazi nase. Tud jaz naredim _VSE_ kar je v moji moči, da bi ga zavaroval. Velikokrat to pomeni tudi da kakšen ovinek vozim za njim zato ker vidim da človek za mano ne bi imel živcev počakati na primerno mesto za prehitevanje kolesarja.....zato se jaz z avtom namerno nastavim za kolesarja da s tem zagotovim njegovo varnsot in ga prehitim takoj ko se pojavi mesto, kjer bo kolesar varen.
Vsakega kolesarja ki pa skače levo/desno po cesti, vijuga med avti ter vozi po cesti čeprav obstaja kolesarska steza pa bi najrajš ustavil in mu preštel kosti.
Prehitro umreš na cesti. Ni treba izzivati.
btw, iz mojega vidika voziš kot tipičen aroganten ljubljančan. razen če si res začel skrbeti za svojo varnost in zdaj voziš vedno tako kot na zadnjem posnetku.
tudi voznik avta zavira vendar ko kolesar skoči na cesto iz pločnika to ne pomaga saj se ne more pravočasno ustaviti.
Spoštujem vsakega kolesarja ki vozi varno in pazi nase. Tud jaz naredim _VSE_ kar je v moji moči, da bi ga zavaroval. Velikokrat to pomeni tudi da kakšen ovinek vozim za njim zato ker vidim da človek za mano ne bi imel živcev počakati na primerno mesto za prehitevanje kolesarja.....zato se jaz z avtom namerno nastavim za kolesarja da s tem zagotovim njegovo varnsot in ga prehitim takoj ko se pojavi mesto, kjer bo kolesar varen.
Vsakega kolesarja ki pa skače levo/desno po cesti, vijuga med avti ter vozi po cesti čeprav obstaja kolesarska steza pa bi najrajš ustavil in mu preštel kosti.
Prehitro umreš na cesti. Ni treba izzivati.
btw, iz mojega vidika voziš kot tipičen aroganten ljubljančan. razen če si res začel skrbeti za svojo varnost in zdaj voziš vedno tako kot na zadnjem posnetku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> Vsakega kolesarja ki pa skače levo/desno po cesti, vijuga med avti ter vozi po cesti čeprav obstaja kolesarska steza pa bi najrajš ustavil in mu preštel kosti.
Ja, sej to mnogi storijo (in gredo v civiliziranih državah _v zapor_ in _za vedno_ izgubijo vozniško dovoljenje):
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-br...
Ja, sej to mnogi storijo (in gredo v civiliziranih državah _v zapor_ in _za vedno_ izgubijo vozniško dovoljenje):
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-br...
jype ::
Gray_Warden> btw, iz mojega vidika voziš kot tipičen aroganten ljubljančan.
Fino. Ti pa ne znaš niti tega povedat, kaj je z mojo vožnjo narobe, poleg tega da očitno še nisi vozil niti bicikla, niti avtomobila (ker bi sicer vedel, da vozim izjemno varno).
Gray_Warden> vendar si kolesar to zapomni in vozi varno. voznik mu je torej rešil življenje.
Torej kolesar _ni vozil varno_, ko je pravilno vozil po kolesarski stezi?
Fino. Ti pa ne znaš niti tega povedat, kaj je z mojo vožnjo narobe, poleg tega da očitno še nisi vozil niti bicikla, niti avtomobila (ker bi sicer vedel, da vozim izjemno varno).
Gray_Warden> vendar si kolesar to zapomni in vozi varno. voznik mu je torej rešil življenje.
Torej kolesar _ni vozil varno_, ko je pravilno vozil po kolesarski stezi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
sem vozil.
od vseh filmčkov ki si jih objavil, varno voziš le na zadnjem posnetku...izjema torej potrjuje pravilo?
in ne, kolesar ni vozil varno ko je skakal iz kolesarske steze na cesto, ko je vijugal med avti in ko je prehiteval avto po desni med avtom in še eno kolesarko, kot si to počel ti na enem posnetku.
takoj za tistim si zavil na levo pred avto in prehitel drug avto, ki je zavijal levo.
od vseh filmčkov ki si jih objavil, varno voziš le na zadnjem posnetku...izjema torej potrjuje pravilo?
in ne, kolesar ni vozil varno ko je skakal iz kolesarske steze na cesto, ko je vijugal med avti in ko je prehiteval avto po desni med avtom in še eno kolesarko, kot si to počel ti na enem posnetku.
takoj za tistim si zavil na levo pred avto in prehitel drug avto, ki je zavijal levo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> od vseh filmčkov ki si jih objavil, varno voziš le na zadnjem posnetku...izjema torej potrjuje pravilo?
Ne, to ne drži - jaz _vedno_ vozim varno.
Lahko pa poveš, kaj se ti zdi nevarno, pa ti bom hitro pojasnil, zakaj je to varneje, kot bi bilo, če bi vozil tako, kot ti misliš da bi moral.
Ne, to ne drži - jaz _vedno_ vozim varno.
Lahko pa poveš, kaj se ti zdi nevarno, pa ti bom hitro pojasnil, zakaj je to varneje, kot bi bilo, če bi vozil tako, kot ti misliš da bi moral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
in ne, kolesar ni vozil varno ko je skakal iz kolesarske steze na cesto, ko je vijugal med avti in ko je prehiteval avto po desni med avtom in še eno kolesarko, kot si to počel ti na enem posnetku.
takoj za tistim si zavil na levo pred avto in prehitel drug avto, ki je zavijal levo. Tudi sam si zavil levo in TAKOJ zatem zavil deso pred tisti avto ki si ga ravnokar prehitel.
Objavil si absolutno preveč posnetkov in nimam volje iskati tega dela. vsekakor pa se zagotovo spomniš tega, saj sem te že takrat opomnil na do bedno potezo.
sam sem naredil precej km na kolesu. Sicer ne 100.000 in absolutno, na srečo, ne v Ljubljani. Ljubljanski vozniki avtov so tako ali tako bedni, živčni in nadvse izsiljivi. Njihovega načina vožnje nikakor ne moreš posplošiti na način vožnje vseh ljudi v slovneiji.
V kraju kjer živi recimo ljudje avtomatsko ustavijo takoj ko se človek približa prehodu za pešce. niti ni nujno da bo šel čez cesto. Ustavijo ker mu hočejo omogočiti prost prehod. v ljubljani ni variante da bi se to zgodilo....pravzaprav sem nekajkrat doživel da se niso ustavili kljub temu da sem imel jaz (pešec) zeleno luč na semaforju, oni pa rdečo.
Kjer živim je OGROMNO kolesarjev. Ma res OGROMNO. Vendar niti enega še nisem videl ki bi skakal iz pločnika na cesto ter nato nazaj, da bi vozil čimhitreje. Vsi so vozili pol metra od robnika in se niso premaknili iz te točke. Avtomobilisti pa so upoštevali njihovo prisotnost ter pazili na njih.
Ljubljančani pač vozite kot vozite. pač...bedno. Ampak kolesarji vseeno poskrbite za svojo varnost saj je vaša možnost ob trku z avtom minimalna.
Kako ljubljančani vozijo vem. Katastrofalno. To nikakor ne opraviči vožnje kolesarja ki ne poskrbi za svojo varnost, kar na kolesu ni težko, saj se kolo izjemno hitro ustavi.
takoj za tistim si zavil na levo pred avto in prehitel drug avto, ki je zavijal levo. Tudi sam si zavil levo in TAKOJ zatem zavil deso pred tisti avto ki si ga ravnokar prehitel.
Objavil si absolutno preveč posnetkov in nimam volje iskati tega dela. vsekakor pa se zagotovo spomniš tega, saj sem te že takrat opomnil na do bedno potezo.
sam sem naredil precej km na kolesu. Sicer ne 100.000 in absolutno, na srečo, ne v Ljubljani. Ljubljanski vozniki avtov so tako ali tako bedni, živčni in nadvse izsiljivi. Njihovega načina vožnje nikakor ne moreš posplošiti na način vožnje vseh ljudi v slovneiji.
V kraju kjer živi recimo ljudje avtomatsko ustavijo takoj ko se človek približa prehodu za pešce. niti ni nujno da bo šel čez cesto. Ustavijo ker mu hočejo omogočiti prost prehod. v ljubljani ni variante da bi se to zgodilo....pravzaprav sem nekajkrat doživel da se niso ustavili kljub temu da sem imel jaz (pešec) zeleno luč na semaforju, oni pa rdečo.
Kjer živim je OGROMNO kolesarjev. Ma res OGROMNO. Vendar niti enega še nisem videl ki bi skakal iz pločnika na cesto ter nato nazaj, da bi vozil čimhitreje. Vsi so vozili pol metra od robnika in se niso premaknili iz te točke. Avtomobilisti pa so upoštevali njihovo prisotnost ter pazili na njih.
Ljubljančani pač vozite kot vozite. pač...bedno. Ampak kolesarji vseeno poskrbite za svojo varnost saj je vaša možnost ob trku z avtom minimalna.
Kako ljubljančani vozijo vem. Katastrofalno. To nikakor ne opraviči vožnje kolesarja ki ne poskrbi za svojo varnost, kar na kolesu ni težko, saj se kolo izjemno hitro ustavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> in ne, kolesar ni vozil varno ko je skakal iz kolesarske steze na cesto, ko je vijugal med avti in ko je prehiteval avto po desni med avtom in še eno kolesarko, kot si to počel ti na enem posnetku.
Ja, je. Pri svojem početju ni ogrožal _nikogar_, niti ni bilo treba _nikomur_ prilagoditi niti hitrosti, niti smeri vožnje.
Gray_Warden> Objavil si absolutno preveč posnetkov in nimam volje iskati tega dela. vsekakor pa se zagotovo spomniš tega, saj sem te že takrat opomnil na do bedno potezo.
Moje "bedne poteze" mi dejansko omogočajo, da varno vozim, ker se vedno postavim tako, da me vozniki ne morejo spregledat (kar tako zelo radi počnete s kolesarji, ki vozijo v skladu s prometnimi predpisi).
Vse sodobne raziskave potrjujejo moje domneve:
Kolesar mora kršiti predpise, da ni v nevarnosti: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/maga...
zato imajo kolesarji ponekod že absolutno prednost pred ostalimi udeleženci: http://www.copenhagenize.com/2009/08/bi...
v določenih mestih pa so prišli do spoznanja, da je za vse varneje, če lahko kolesarji ignorirajo semaforje: http://www.bicyclelaw.com/news/n.cfm/pa...
Gray_Warden> Ljubljanski vozniki avtov so tako ali tako bedni, živčni in nadvse izsiljivi. Njihovega načina vožnje nikakor ne moreš posplošiti na način vožnje vseh ljudi v slovneiji.
Saj nočem! Tudi moje izkušnje so pogosto take, da zunaj mesta ljudje z veseljem počakajo na prostor za prehitevanje in se ne drenjajo tik ob biciklu. Ampak jaz hodim v službo v Ljubljani. Lahko bi se vozil z avtomobilom, ampak to bi bilo precej nepošteno do vseh, ki kolesa nimajo na izbiro in blizu delovnega mesta dejansko potrebujejo prosto parkirno mesto, poleg tega da bi s poceni dizlom sebi in ostalim ljubljančanom še dodatno zapacal že tako strupen zrak.
Gray_Warden> Vendar niti enega še nisem videl ki bi skakal iz pločnika na cesto ter nato nazaj, da bi vozil čimhitreje.
Verjamem, da se tebi zdi, da je varneje, da kolesar ustavi in počaka, a to ne drži: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/maga...
Ja, je. Pri svojem početju ni ogrožal _nikogar_, niti ni bilo treba _nikomur_ prilagoditi niti hitrosti, niti smeri vožnje.
Gray_Warden> Objavil si absolutno preveč posnetkov in nimam volje iskati tega dela. vsekakor pa se zagotovo spomniš tega, saj sem te že takrat opomnil na do bedno potezo.
Moje "bedne poteze" mi dejansko omogočajo, da varno vozim, ker se vedno postavim tako, da me vozniki ne morejo spregledat (kar tako zelo radi počnete s kolesarji, ki vozijo v skladu s prometnimi predpisi).
Vse sodobne raziskave potrjujejo moje domneve:
Kolesar mora kršiti predpise, da ni v nevarnosti: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/maga...
zato imajo kolesarji ponekod že absolutno prednost pred ostalimi udeleženci: http://www.copenhagenize.com/2009/08/bi...
v določenih mestih pa so prišli do spoznanja, da je za vse varneje, če lahko kolesarji ignorirajo semaforje: http://www.bicyclelaw.com/news/n.cfm/pa...
Gray_Warden> Ljubljanski vozniki avtov so tako ali tako bedni, živčni in nadvse izsiljivi. Njihovega načina vožnje nikakor ne moreš posplošiti na način vožnje vseh ljudi v slovneiji.
Saj nočem! Tudi moje izkušnje so pogosto take, da zunaj mesta ljudje z veseljem počakajo na prostor za prehitevanje in se ne drenjajo tik ob biciklu. Ampak jaz hodim v službo v Ljubljani. Lahko bi se vozil z avtomobilom, ampak to bi bilo precej nepošteno do vseh, ki kolesa nimajo na izbiro in blizu delovnega mesta dejansko potrebujejo prosto parkirno mesto, poleg tega da bi s poceni dizlom sebi in ostalim ljubljančanom še dodatno zapacal že tako strupen zrak.
Gray_Warden> Vendar niti enega še nisem videl ki bi skakal iz pločnika na cesto ter nato nazaj, da bi vozil čimhitreje.
Verjamem, da se tebi zdi, da je varneje, da kolesar ustavi in počaka, a to ne drži: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/maga...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Daedalus ::
zakaj bi se jaz brigal zate? vseeno mi je zate. sam poskrbi za svojo varnost.
Zato, ker vozim 30 tonski šlepar. In te bom preprosto povozil, če se mi slučajno znajdeš na poti.
Mislim, da to dovolj nazorno ilustrira posledice tvojega razmišljanja. Ga srečujem dnevno. Še nabolj pogosto na prehodu za pešce pod Rožnikom (na poti v Tivoli), kjer večina glupih, zabitih, kretenskih in kar je še podobnih pridevnikov za voznike avtov, pešca, ki gre čez jasno označen prehod preko ceste, najraje obvozi, proti pešcu pospešuje in dela druge neumnosti. Samo ustavijo ne. 50 metrov za prehodom se morejo pa kreteni zaradi gužve do križišča itak ustaviti. Profitirajo torej kaj? Nič, samo ogrožajo naključne mimoidoče.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Gray_Warden ::
no ja. Mogoče imam tako mnenje o tvoji vožnji zato ker ne živim v ljubljani. Takšna vožnja je za moje pojme izjemno arogantna ter nepremišljena, voznik pa absoluten norec.
Pri nas noben kolesar ne vozi tako.
dedalus, spet govoriš o LJUBLJANČANIH. Najslabših voznikih v naši državi....torej o voznikih ki poznajo le živčno vožnjo, kjer je treba prehitevati, hitro pospeševati do max dovoljene hitrosti (ali čez njo), izsiljevanje prednosti, menjava pasov brez smerokaza itd.
in med takimi vozniki avtov potem vidiš še kolesarje ki ne znajo pogledati na semafor in vozijo skozi rdečo luč.
heh....bravo.
Pri nas noben kolesar ne vozi tako.
dedalus, spet govoriš o LJUBLJANČANIH. Najslabših voznikih v naši državi....torej o voznikih ki poznajo le živčno vožnjo, kjer je treba prehitevati, hitro pospeševati do max dovoljene hitrosti (ali čez njo), izsiljevanje prednosti, menjava pasov brez smerokaza itd.
in med takimi vozniki avtov potem vidiš še kolesarje ki ne znajo pogledati na semafor in vozijo skozi rdečo luč.
heh....bravo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> dedalus, spet govoriš o LJUBLJANČANIH.
80% prometa v Ljubljani pride od ljudi, ki se v Ljubljano pripeljejo z vse Slovenije.
Gray_Warden> Pri nas noben kolesar ne vozi tako.
Ker mu ni treba, ali pa ker jih ti ne vidiš. Saj v Ljubljani tudi redki kolesarijo tako. Jaz nisem, dokler me ni na zoprn način izučilo, da je tako varneje.
Gray_Warden> in med takimi vozniki avtov potem vidiš še kolesarje ki ne znajo pogledati na semafor in vozijo skozi rdečo luč.
Morda nisi razumel - kolesarjem _ni treba_ gledat na semafor, ker jih semafor ne ogroža. Ogrožajo jih avtomobili.
Vozniki avtomobilov morajo na semafor gledat zato, ker avtomobilov, s katerimi bi se potencialno lahko zaleteli, iz svojega vozila ne morejo niti videti, niti slišati.
80% prometa v Ljubljani pride od ljudi, ki se v Ljubljano pripeljejo z vse Slovenije.
Gray_Warden> Pri nas noben kolesar ne vozi tako.
Ker mu ni treba, ali pa ker jih ti ne vidiš. Saj v Ljubljani tudi redki kolesarijo tako. Jaz nisem, dokler me ni na zoprn način izučilo, da je tako varneje.
Gray_Warden> in med takimi vozniki avtov potem vidiš še kolesarje ki ne znajo pogledati na semafor in vozijo skozi rdečo luč.
Morda nisi razumel - kolesarjem _ni treba_ gledat na semafor, ker jih semafor ne ogroža. Ogrožajo jih avtomobili.
Vozniki avtomobilov morajo na semafor gledat zato, ker avtomobilov, s katerimi bi se potencialno lahko zaleteli, iz svojega vozila ne morejo niti videti, niti slišati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
jype...zakaj potem avtomobilisti ne smejo kar tako skozi križišče? Saj če se 2 cliota zaletita pti 50 kmh ne bo nikomur nič...le zvita pločevina.
In zakaj voznik avta ne sme speljati iz rdeče luči na semaforju, če vidi da je križišče prazno?
ne gre to tako a?
80% prometa v ljubljani je od ljudi ki pridejo izven ljubljane? zanimivo da na tablicah potem vidiš le LJ LJ LJ LJ LJ.
In zakaj voznik avta ne sme speljati iz rdeče luči na semaforju, če vidi da je križišče prazno?
ne gre to tako a?
80% prometa v ljubljani je od ljudi ki pridejo izven ljubljane? zanimivo da na tablicah potem vidiš le LJ LJ LJ LJ LJ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Recimo vozniki avtomobilov ne morejo preprečiti trčenja v takih primerih, ker enostavno nimajo sposobnosti opazit pešca, ki jim pred nosom zakorači pred vozilo, premaknit noge na zavoro in zavreti dovolj hitro:
Na kolesu imaš roke ves čas na zavorah, vidiš in slišiš pa bistveno bolje kot iz kateregakoli vozila, zato lahko ustaviš takole:
Gray_Warden> In zakaj voznik avta ne sme speljati iz rdeče luči na semaforju, če vidi da je križišče prazno?
Ker _ne more videt_.
Gray_Warden> 80% prometa v ljubljani je od ljudi ki pridejo izven ljubljane? zanimivo da na tablicah potem vidiš le LJ LJ LJ LJ LJ.
Ker ima na tablici oznako LJ približno 60% vseh registriranih vozil.
Na kolesu imaš roke ves čas na zavorah, vidiš in slišiš pa bistveno bolje kot iz kateregakoli vozila, zato lahko ustaviš takole:
Gray_Warden> In zakaj voznik avta ne sme speljati iz rdeče luči na semaforju, če vidi da je križišče prazno?
Ker _ne more videt_.
Gray_Warden> 80% prometa v ljubljani je od ljudi ki pridejo izven ljubljane? zanimivo da na tablicah potem vidiš le LJ LJ LJ LJ LJ.
Ker ima na tablici oznako LJ približno 60% vseh registriranih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
Recimo vozniki avtomobilov ne morejo preprečiti trčenja v takih primerih, ker enostavno nimajo sposobnosti opazit pešca, ki jim pred nosom zakorači pred vozilo, premaknit noge na zavoro in zavreti dovolj hitro:
hahahahahaha.
prav imaš. voznik avta bi pešca opozoril tako da bi POHUPAL. ti pa....nisi storil nič, razen da si prestrašil pešca, čeprav bi ga lahko obvil.
IceIceBaby ::
Kolo precej lažje upravljaš kot avto. Zavorna razdalja je 2 metra, smer pa spremeniš v trenutku.
Jaz sem sicer občasni kolesar, grem včasih s kolesom na kavo itd. Predpisov načeloma ne upoštevam, ker common sense služi boljše. Tudi, ko sem peš ne čakam ko kreten na zeleno, če je cesta prazna.
Po drugi strani tudi v avtomobilu ne upoštevam vseh predpisov. Po prazni avtocesti pičim 160+, če lahko itd. Po mestu in tam, kjer je promet pa vozim predvsem previdno in kolikor se da uvidevno do drugih udeležencev.
Jaz sem sicer občasni kolesar, grem včasih s kolesom na kavo itd. Predpisov načeloma ne upoštevam, ker common sense služi boljše. Tudi, ko sem peš ne čakam ko kreten na zeleno, če je cesta prazna.
Po drugi strani tudi v avtomobilu ne upoštevam vseh predpisov. Po prazni avtocesti pičim 160+, če lahko itd. Po mestu in tam, kjer je promet pa vozim predvsem previdno in kolikor se da uvidevno do drugih udeležencev.
jype ::
Gray_Warden> prav imaš. voznik avta bi pešca opozoril tako da bi POHUPAL. ti pa....nisi storil nič, razen da si prestrašil pešca, čeprav bi ga lahko obvil.
In pešci, ki jim pohupaš, se ne ustrašijo, temveč se razblinejo.
Gray_Warden> hahahahahaha.
Me prav zanima, kako se boš smejal, ko boš ti takole stopil na cesto, pa bo pred teboj zaviral avtomobil (vprašanje pa je, če bo lahko dovolj hitro zavrl in ali bo sploh imel možnost kamorkoli zavit).
In pešci, ki jim pohupaš, se ne ustrašijo, temveč se razblinejo.
Gray_Warden> hahahahahaha.
Me prav zanima, kako se boš smejal, ko boš ti takole stopil na cesto, pa bo pred teboj zaviral avtomobil (vprašanje pa je, če bo lahko dovolj hitro zavrl in ali bo sploh imel možnost kamorkoli zavit).
Gray_Warden ::
jype....60% ljudi ima lj tablico? daj ne bodi tak ljubljančan stari:Dhahahha:D ljubljana je najmanjša od vseh. Saj veš da obstaja še KP, KR, CE, MB, NM???:D
Avtomobilist vidi isto kot kolesar na praznem križišču. menda ne misliš da se iz avta nič ne vidi naprej, levo in desno?:D
jaz pogledam levo/desno. nekaj kar ti mogoče ne znaš.
Avtomobilist vidi isto kot kolesar na praznem križišču. menda ne misliš da se iz avta nič ne vidi naprej, levo in desno?:D
Gray_Warden> prav imaš. voznik avta bi pešca opozoril tako da bi POHUPAL. ti pa....nisi storil nič, razen da si prestrašil pešca, čeprav bi ga lahko obvil.
In pešci, ki jim pohupaš, se ne ustrašijo, temveč se razblinejo.
Gray_Warden> hahahahahaha.
Me prav zanima, kako se boš smejal, ko boš ti takole stopil na cesto, pa bo pred teboj zaviral avtomobil (vprašanje pa je, če bo lahko dovolj hitro zavrl in ali bo sploh imel možnost kamorkoli zavit).
jaz pogledam levo/desno. nekaj kar ti mogoče ne znaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> Avtomobilist vidi isto kot kolesar na praznem križišču. menda ne misliš da se iz avta nič ne vidi naprej, levo in desno?:D
Zato pa pravim, da nisi vozil niti avtomobila, niti se še nisi peljal s kolesom, niti nisi še od blizu videl ceste.
Gray_Warden> jaz pogledam levo/desno. nekaj kar ti mogoče ne znaš.
Ne verjamem ti.
Zato pa pravim, da nisi vozil niti avtomobila, niti se še nisi peljal s kolesom, niti nisi še od blizu videl ceste.
Gray_Warden> jaz pogledam levo/desno. nekaj kar ti mogoče ne znaš.
Ne verjamem ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gray_Warden ::
iz mojega vozila se _odlično_ vidi na cesto.
iz tvoje kripe od yarisa se verjetno res ne.
Prav tako avtomobilist bistveno hitreje zapusti križišče kot kolesar. razen če voziš yarisa....potem je kolesar verjetno res hitrejši.
iz tvoje kripe od yarisa se verjetno res ne.
Prav tako avtomobilist bistveno hitreje zapusti križišče kot kolesar. razen če voziš yarisa....potem je kolesar verjetno res hitrejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
Gray_Warden> iz mojega vozila se _odlično_ vidi na cesto.
Ne, se ne.
Gray_Warden> iz tvoje kripe od yarisa se verjetno res ne.
Ne, se ne.
Iz nobenega avtomobila se ne vidi na cesto.
Ne, se ne.
Gray_Warden> iz tvoje kripe od yarisa se verjetno res ne.
Ne, se ne.
Iz nobenega avtomobila se ne vidi na cesto.
Daedalus ::
dedalus, spet govoriš o LJUBLJANČANIH. Najslabših voznikih v naši državi....torej o voznikih ki poznajo le živčno vožnjo, kjer je treba prehitevati, hitro pospeševati do max dovoljene hitrosti (ali čez njo), izsiljevanje prednosti, menjava pasov brez smerokaza itd.
Mam kaj za povedat čez Lj, voznike, jasno. Se mi ja pa do zdaj zgodilo samo v Kopru, da je cepec pred mano _počakal_ na notranjem pasu krožišča, recimo. Al pa v rodni Rogaški - probaj tam priti čez cesto na prehodu in se ob tem zanašaj na prednost pešča. Si mrtev v prvem poskusu.
80% prometa v ljubljani je od ljudi ki pridejo izven ljubljane? zanimivo da na tablicah potem vidiš le LJ LJ LJ LJ LJ.
Dnevne migracije je preko 100k, menda.
Kolo precej lažje upravljaš kot avto. Zavorna razdalja je 2 metra, smer pa spremeniš v trenutku.
2m bolj težko. Že pri 20 km/h te reakcijski čas tepe. Od ternutka ko vidiš, pa do trenutka, ko reagiraš.. si prevozil 5m. Pa če nimaš lih diskov in kot večina ljudi, sploh ne znaš pravilno zavirat, se ne boš ustavil v 2m.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19600 (7896) | Invictus |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52585 (45874) | BigWhale |