» »

Spletna trgovina Oskar Veliki

Spletna trgovina Oskar Veliki

1 2 3
4
5

5er--> ::

Hvala, da si se registriral, da si lahko samo zgornje napisal na slo-tech.

Okapi ::

Prijavil sem jih tržni inšpekciji.
Prav res, kakšen idiot mora biti tisti, ki poskuša izkoristi takšno štacuno za poceni nakup, potem jih pa še prijavi.;((

O.

lazaret ::

Vidim, da imate veliko za povedat o Oskarju velikem, meni je full žal, da so trgovino zaprli. Na začetku mi je bil full sumljiv uni prašič, kot da bi se kdo norčeval je zgledal. Sicer pa sem naročila hladilnik za 700 evrov, drugje ga izpod 1000 nisem mogla dobiti. Fantje so bili res fer. V enem tednu so mi ga dostavili, pomagali prinesti, potem pa še nisem imela denarja pri sebi, da bi mu ga plačala. Sploh ni kompliciral, že isti dan sem mu nakazala denar. Zato si želim, da bi se ponovno pojavili, saj sem bila z njimi zelo zadovoljna. Če kdo zve, da se tržijo pod kakšnim drugim imenom, magari mala mravljica ali zajebana raca naj mi prosim pove. L

medenko ::

so jo zaprli?

PacificBlue ::

Pa niso, sodelavec mi je včeraj razlagal kako je v petek naročil nov monitor, še ceneje kot amazon+poštnina, danes pa je sprejel klic od oskarja in mu ga jutri pripeljejo ga dom. Sem šel mal preverit tu gor, če je kaj komentarjev v zvezi s to trgovino..Tko, da trgovina še ni zaprta.

UpRising ::

Pozdravljeni,
Je že kdo naročil karkoli od BEKA pri njih. Zanima me če potem garancija velja v Sloveniji. KO sem jih klical so rekli, da je evropska in, da velja.
Ma kdo izkušnje z kakšno reklamacijo?
Na katero firmo je pisana reklamacija?

hvala...

Lonsarg ::

Jaz mam eno mocno pozitivno izkusnjo in ker sem registriran ze dolgo, bom prispeval svoje mnenje.

Sem narocil pri njih slusalke Philils za dobrih 60€ postnina je bla zastonj, pred dostavo me je poklical ce sem doma, ko pa nisem imel drobiza zadosti mi je na licu mesta senkal se 1.5€ popusta, svaka cast:)

No po par urah igranja sem ugotovil da ena slusalka obcasno izgublja stik. Sem rekel da hocem zamenjavo in v enem tedno sem brez dodanih stroskov fasal nove slusalke nedelujoce sem pa vrnil.

BTW sem bil sekundo pred tem da narocim preko amazona, pa sem slucajno se ceneje.si preveril, ble so 10€ cenejse kot na amazonu poleg tega pa bi tam se postnino dodal.

gzii ::

Moja izkušnja je sledeča:
Satelitski sprejemnik, kupljen Pri "Oskar veliki",
je kazal že od začetka znake nestabilnosti. Po cca 23 dneh,
poslan nazaj na "Oskar veliki", z opisom stvarne napake in
namenom, da se po tem postopku obravnava "Oskar veliki", je to
ignoriral in šele na opomnik odposlal sprejemnik nazaj.
Opomnik sem poslal jaz, ker je takrat potekel tudi zadnji, skrajni rok
garancijskega popravila. Torej ni imel druge možnosti po nobenem zakonu.
Po mejlu je sporočil, da so ga ravnokar pripeljali in ga bo takoj poslal.

Sprejemnik, ki sem, ga prejel nazaj je v istem, pokvarjenem stanju, kot sem ga odposlal.
Paket je bil odprt v prisotnosti dveh prič.
Gre za isti sprejemnik, ker sem mu zgoraj odstranil folijo.

Vmes pa je "Oskar veliki" vedno ogovarjal na mejle, toda po mojem
mnenju njegova izmuzljivost nima meja.

Torej si vsakdo lahko izračuna koliko prihrani pri "Oskar veliki".

Želim, da "Oskar veliki" še dolgo obstane, da bom lahko uveljavil svoje namere.


Prejeti izdelek je bil neopremljen s poročilom servisa, ki ga je popravljal.

LeQuack ::

Jaz imam do sedaj samo eno, ampak dobro izkušnjo z njimi. Naročil sem monitor, ki pri nas ni bil na voljo, samo v nemških trgovinah in pri njih. dobavni rok je bil napisan 3-10 dni, dobil sem ga nekje po 4-5 dneh, kar se mi je zdelo zelo hitro. Iz trgovine so me celo klicali in rekli da se opravičujejo za zamudo, čeprav ni bilo nikakršne zamude, tako da odnos zelo na nivoju. Dostava tudi super, lepo so me poklicali pred dostavo in bili točni. Nimam pripomb zaenkrat, z veseljem bi še kaj kupil pri njih.
Quack !

gzii ::

Verjamem LeQuack, toda jaz sem imel nesrečo, da je sprejmnik odpovedal in pri odpravljanju stvarne napake je "Oskar veliki" v tem primeru tudi popolnoma odpovedal.
Ni zadostil minimalnim pravnim standardom, ki veljajo v tej deželi.
Da ne omenjam namena nakupa. Sprejemnik sem kupil za uporabo in ne da mi bo
povzročal živciranje in dodatne stroške. Že mesec in pol sem brez sprejemnika.
Prva poštnina me je stala 10.90EUR, zadaj bo ravno toliko.
Vse, kar bom počel je, da bom ostal na pravi strani zakona. Naj stane, kolikor hoče.

O izidu bom pisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gzii ()

gzii ::

Po dveh (2) mesecih - en dan manj - je prispel zamenjan sprejemnik.
Sprejemnik je prispel v "stari" škatli, od prvega sprejemnika, kar je dokazljivo
z neujemanjem kod ohišja in MB ter kode na škatli.
Prispela pošiljka je imela tudi napajalnik od prvega sprejemnika.
Naj povem, da sem daljinec prvega sprejemnika pozabil vrniti, kar sem opazil
čez nekaj dni ob množici daljincev in zagrenjeni živčnosti sem naredil to napako.
(daljinci: tv, irci5k4, dream500s, xbox, v8HD, xtreamer, 2x univerzalni).
Poleg vsega je daljinec izredno vizualno podoben od v8HD....

Daljinec sem mislil vrniti ob prejetju pošiljke. Oskar veliki me je prehitel in si je pridržal novega.
Ob tem pa je pozabil pošiljko opremiti s kakršnikoli dokumentom s pečatom o ustrezno
podaljšani garanciji. Ignoriral je celo moj mejl z izrecno željo o povrnitvi mojih stroškov
pošiljanja, če že drugega ne.
Za zdaj pričakujem poročilo, potem se bom odločil.

Še vedno ni in ni bil moj namen biti nesramen ali zahtevati ekstra usluge.
Dovolj mi je korekten odnos. Deležen sem bil veliko prazno-lepih besed, brez dejanj.
Meni to nič ne pomeni. Niti za ego ni to dobro, saj je preveč prosojno.

Še bom kupoval pri "Oskar veliki", toda izrecno stvar vrednosti do 35€ in niti centa več.
To so stvari, katere človek potrpi, če gre kaj narobe.
Po zaneslivosti in korektnosti se je "Oskar veliki" na mesto za kitajci na dealextreame,
saj ti brez pripomb vrnejo poštnino in zamenjajo izdelek v enem mesecu.

Ale3š ::

Prri njih sem kupil disk in nisem zadovoljen sicer so prijazni to pa je tudi vse sedaj zaupam samo še rumenim mimo vrste in pa ena a. Se pa človek pri iskanju najcenejšega izdelka zna hitro opečti. Prvič ko sem kupoval pri njih sem naročil sony walkman dobil sem ga kar 7 eur ceneje in delujočega. Z njihovimi cenami sem sicer zadovoljen

Janac ::

Ja no shit da bo delujoč?

poncoeltoro ::

NE KUPUJTE PRI OSKAR VELIKI!!!!

Pred dobrim mesecem (natančneje 5.11.) sem na njihovi spletni strani oddal naročilo za prenosni računalnik. Takoj naslednji dan sem po predračunu računalnik tudi plačal.
Dobrem tednu pogovorov in seveda tudi mailih z njimi (ker o računalniku ni bilo ne duha ne sluha) sem naročilo preklical. Do danes ( 9.12.) pa še nisem prejel povrnjenega denarja!!!!
Če koga še kaj zanima, mu z veseljem obrazložim, samo pišite....

NE kupujte pa ničesar pri njih....

TechBeats ::

Jaz sem kupil ta monitor Eizo pred kakšnim dobrim letom
http://oskarveliki.si/index.php/eizo-fo...

Vse potekalo kot se šika, nimam nobenih pripomb nad trgovino.
AciD TriP

M-XXXX ::

poncoeltoro je izjavil:

NE KUPUJTE PRI OSKAR VELIKI!!!!

Pred dobrim mesecem (natančneje 5.11.) sem na njihovi spletni strani oddal naročilo za prenosni računalnik. Takoj naslednji dan sem po predračunu računalnik tudi plačal.
Dobrem tednu pogovorov in seveda tudi mailih z njimi (ker o računalniku ni bilo ne duha ne sluha) sem naročilo preklical. Do danes ( 9.12.) pa še nisem prejel povrnjenega denarja!!!!
Če koga še kaj zanima, mu z veseljem obrazložim, samo pišite....

NE kupujte pa ničesar pri njih....

Zdaj pa en razlog zakaj bi karkoli plačal v naprej če ne zaupaš 101%?

deadzone ::

Z trgovino je vse super, dokler se ti ne kaj pokvari. Zelo se izmikajo in preprosto jih je "težko" dobiti. Pa neki mi tudi ni bilo jasno. Na računu je bil kar nek drugi d.o.o, ki nima nobene veze z Oskar Veliki in njihovo trgovino. Pri uveljavljanu garancijo so me poslali na uradni servris, tisti servis sploh ni imel v registru mojega izdelka, zdaj bom poslal na oskarjev naslov, ki sem ga zelo težko pridobil. Bomo vidli, če bo kaj s tega sploh. Žalostno res...
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz

taz ::

M-XXXX je izjavil:

poncoeltoro je izjavil:

NE KUPUJTE PRI OSKAR VELIKI!!!!

Pred dobrim mesecem (natančneje 5.11.) sem na njihovi spletni strani oddal naročilo za prenosni računalnik. Takoj naslednji dan sem po predračunu računalnik tudi plačal.
Dobrem tednu pogovorov in seveda tudi mailih z njimi (ker o računalniku ni bilo ne duha ne sluha) sem naročilo preklical. Do danes ( 9.12.) pa še nisem prejel povrnjenega denarja!!!!
Če koga še kaj zanima, mu z veseljem obrazložim, samo pišite....

NE kupujte pa ničesar pri njih....

Zdaj pa en razlog zakaj bi karkoli plačal v naprej če ne zaupaš 101%?

Pri nekaterih izdelkih ni možno plačilo po povzetju, ampak ti zraven piše da je mogoče le plačilo po predračunu.

Jaz sem pri njih kupil zunanjo zvočno kartico, katera je bila 250€, drugje je pod 300€ nisi dobil(niti v tujini+poštnina ni bilo ceneje), pa sem jim najprej pisal mail ali je zadeva identična kakor na sliki. Pritrdili so, nato sem pa naročil s plačilom po povzetju, zadevo pa dobil v roku 5 dni. Na računu je napisana firma fant d.o.o, Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana. Artikel je bil pravi. Imajo pa obupno stran.

joze28 ::

Ob pogovoru z njimi, če jih dokličite malo omenite davčno inšpekcijo, mislim da jim bo to velika vzpodbuda, v ozadju je en mišmaš s firmami in tudi računi....da o plačilni nedisciplini do študentskega servisa ne govorim.

mimi55 ::

Pozdravljeni!

Vsem, ki ste v dilemi ali bi kakšno stvar kupili pri trgovini oskarveliki, vam iskreno odsvetujem. Za odnos, ki ga imajo zaposleni do kupcev, nimam besed. Takega odnosa nikoli pri nobeni trgovini in trgovcu nisem doživela, da se ti na drugi strani dere v telefon in te žali. Kljub temu, da zakon v Sloveniji omogoča kupcem, da izdelek v roko 14 dni, brez kakršnikoli vzrokov vrnejo trgovcu, ta pa jim je dolžan seveda povrniti denar, si v trgovini oskarveliki zakon razlagajo po svoje oz. so prepričani, da so nad zakonom. Kupila sem zmrzovalno omaro in ker mi dimenzije niso ustrezale (na spletni strani so bile navedene napačne) sem želela izdelek vrniti na svoje stroške. Najprej so me zmerjali, da sem nesposobna zmontirati. Če je širina napačna, ne potrebuješ doktorata, da to ugotoviš. Drugi izgovor je pa bil, da ne želijo sprejeti izdelka, ker je embalaža uničena in so mi uporno trdili, da bi lahko izdelek preizkusila ne da bi embalažo uničila. Sicer ne vem kakšne sposobnosti imajo ljudje na oskarvelikem, vendar mi navadni ljudje po navadi, da preizkusimo izdelek moramo pač odstraniti embalažo. Vsem bodočim kupcem tako iskreno odsvetujem, da ne kupujejo izdelkov pri njih in upam, da bodo inštitucije, ki sem jim seveda posredovala svoj primer, ustrezno ukrepale in preprečile, da bo še kateri od kupcev odškodovan.

Pa še to izdelek mi je bil dostavlje v obdobju 1 meseca, čeprav je bilo na strani napisano, da bi najkasneje v roku 14 dni.

lp

medenko ::

čisto slučajno smo se vpisali danes? ;)

St235 ::

mimi55 je izjavil:

Pozdravljeni!

Vsem, ki ste v dilemi ali bi kakšno stvar kupili pri trgovini oskarveliki, vam iskreno odsvetujem. Za odnos, ki ga imajo zaposleni do kupcev, nimam besed. Takega odnosa nikoli pri nobeni trgovini in trgovcu nisem doživela, da se ti na drugi strani dere v telefon in te žali. Kljub temu, da zakon v Sloveniji omogoča kupcem, da izdelek v roko 14 dni, brez kakršnikoli vzrokov vrnejo trgovcu, ta pa jim je dolžan seveda povrniti denar, si v trgovini oskarveliki zakon razlagajo po svoje oz. so prepričani, da so nad zakonom. Kupila sem zmrzovalno omaro in ker mi dimenzije niso ustrezale (na spletni strani so bile navedene napačne) sem želela izdelek vrniti na svoje stroške. Najprej so me zmerjali, da sem nesposobna zmontirati. Če je širina napačna, ne potrebuješ doktorata, da to ugotoviš. Drugi izgovor je pa bil, da ne želijo sprejeti izdelka, ker je embalaža uničena in so mi uporno trdili, da bi lahko izdelek preizkusila ne da bi embalažo uničila. Sicer ne vem kakšne sposobnosti imajo ljudje na oskarvelikem, vendar mi navadni ljudje po navadi, da preizkusimo izdelek moramo pač odstraniti embalažo. Vsem bodočim kupcem tako iskreno odsvetujem, da ne kupujejo izdelkov pri njih in upam, da bodo inštitucije, ki sem jim seveda posredovala svoj primer, ustrezno ukrepale in preprečile, da bo še kateri od kupcev odškodovan.

Pa še to izdelek mi je bil dostavlje v obdobju 1 meseca, čeprav je bilo na strani napisano, da bi najkasneje v roku 14 dni.

lp



Z drugimi besedami, kupila si prevelik hladilnik in sedaj je to krivda trgovine?

Aston_11 ::

St235 je izjavil:

Z drugimi besedami, kupila si prevelik hladilnik in sedaj je to krivda trgovine?
Dobra ;) Verjetno je bolj imela idejo, da lahko brez razloga odstopi zaradi nakupa na daljavo. Hecno ni pa nič manj, saj so mere hladilnika na netu, doma v kuhinji pa je tudi mogoče izmeriti prostor, ki je na voljo. Sedaj pa kao ne gre noter zaradi velikosti, pa juhuhu odstop.

thramos ::

Če pustimo to, da je imela trgovina napačno napisane dimenzijo, so kriva vsaj, da v 14 dneh ne želijo sprejeti strankinega odstopa od nakupa preko spleta. Dejstvo, da na strani oglašujejo "Možnost vračila po 30-tih dneh od nakupa Če ne boste zadovolnji vam vrnemo denar." (copy paste vključno z napako) kar pozabimo.

stb ::

St235 je izjavil:

mimi55 je izjavil:

Pozdravljeni!

Vsem, ki ste v dilemi ali bi kakšno stvar kupili pri trgovini oskarveliki, vam iskreno odsvetujem. Za odnos, ki ga imajo zaposleni do kupcev, nimam besed. Takega odnosa nikoli pri nobeni trgovini in trgovcu nisem doživela, da se ti na drugi strani dere v telefon in te žali. Kljub temu, da zakon v Sloveniji omogoča kupcem, da izdelek v roko 14 dni, brez kakršnikoli vzrokov vrnejo trgovcu, ta pa jim je dolžan seveda povrniti denar, si v trgovini oskarveliki zakon razlagajo po svoje oz. so prepričani, da so nad zakonom. Kupila sem zmrzovalno omaro in ker mi dimenzije niso ustrezale (na spletni strani so bile navedene napačne) sem želela izdelek vrniti na svoje stroške. Najprej so me zmerjali, da sem nesposobna zmontirati. Če je širina napačna, ne potrebuješ doktorata, da to ugotoviš. Drugi izgovor je pa bil, da ne želijo sprejeti izdelka, ker je embalaža uničena in so mi uporno trdili, da bi lahko izdelek preizkusila ne da bi embalažo uničila. Sicer ne vem kakšne sposobnosti imajo ljudje na oskarvelikem, vendar mi navadni ljudje po navadi, da preizkusimo izdelek moramo pač odstraniti embalažo. Vsem bodočim kupcem tako iskreno odsvetujem, da ne kupujejo izdelkov pri njih in upam, da bodo inštitucije, ki sem jim seveda posredovala svoj primer, ustrezno ukrepale in preprečile, da bo še kateri od kupcev odškodovan.

Pa še to izdelek mi je bil dostavlje v obdobju 1 meseca, čeprav je bilo na strani napisano, da bi najkasneje v roku 14 dni.

lp



Z drugimi besedami, kupila si prevelik hladilnik in sedaj je to krivda trgovine?

Ja če so na spletu imeli navedene napačne dimenzije, kakor je zapisala zgoraj (boldano) potem je možnost vračila povsem v skladu z namenom varstva kupcev pri nakupu na daljavo, kjer si kupci izdelka ne morejo ogledati tako kot v trgovini.

Okapi ::

Tudi če ne bi imeli napisanih napačnih mer, stvari čisto nič ne spremeni. Pri nakupu 'na daljavo' kupcu ni treba razlagati, zakaj si je premislil.

St235 ::

in smo spet že 1001 pri isti zadevi.

IMO so dolžni izdelek glede na opisano vzet nazaj.

Če so bile mere na spletu res napačne (in je to možno dokazat - print oglasa) potem ne gre samo za možnost vračila blaga ampak dejansko za stvarno napako. To morajo rešit v 8 dneh in kupec lahko zahteva vračilo kupnine.

GucciSLO ::

Prejšnji mesec sem pri njih kupil kuhalno ploščo, ki je na slovenski uradni Bosch - Siemens spletni strani ni mogoče naročiti. Narejena samo za zahodni trg. Zelo velika pač. No oni so jo ponujali. Še prej sem prebral tale forum, ki pa mi ni dal nekega konkretnega odgovora ali so dobri ali ne. Glede na to, da lahko plačaš po povzetju sem kliknil.
Po enem tednu so me klicali, da čez pol ure pripeljejo. Vse tako, kot naročeno. Zelo zadovoljen. Sploh, ker se nisem rabil bosti s tujimi spletnimi stranmi.

Oleg ::

S trgovino Oskar Veliki imam skrajno neprijetno izkušnjo, ki se je pojavila pri uveljavljanju reklamacije na garancijo, saj sem že dobil pokvarjeno napravo za fitnes. Izdelka niso hoteli popraviti niti zamenjati. Telefonisti so me stalno zavajali, mi lagali, mi želeli naprtiti krivdo obenem pa so bili do konca žaljivi in nesramni. Takoj, ko so dobili plačilo, pa so spremenili svojo prijazno in uslužno držo. Ko sem kupoval izdelek in se zanimal za specifikacije so mi na maile odgovarjali v roku parih ur ali še prej. Ko pa sem uveljavljal reklamacijo, so se skoraj nehali odzivati na elektronsko pošto, namesto, da bi telefonisti reševali reklamacijo in mi bili v pomoč, so me po več kot pol ure pustili na čakanju in mi posredovali telefonske številke, na katere se lahko obrnem, ki pa so bile izključene, nedosegljive ali niso obstajale. Tudi številka, ki je na njihovi intenretni strani ni obstoječa. Ko sem želel vložiti pritožbo zoper žaljivo vedenje telefonistov, so me napotili na izmišljeno osebo. Grozljivo in bizarno!

Mimi55, popolnoma isti odnos.

Prav tako so zavedeni v seznamu neplačnikov, ko bi le prej pregledal ta forum, ne bi nikoli kupil te kur.eve mašine.

Vsem polagam na srce, naj dobro premislijo, ali se jim splača za tistih 10, 20 evrov kupiti izdelek pri neki fiktivni trgovini, z gnilim odnosom do strank, ki jih, ko pride do reklamacij, opeharijo.

Lep pozdrav,
O

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Maxl ::

Skrajno zanimivo se je registrirati na forum in napisati en sam post z blatenjem čez trgovino.

Jaz imam pa super izkušnje z njimi na primer. Dobavili so mi pralno-sušilni stroj, ki je bil kar 300€ cenejši, kot je najcenejši drugje pri nas. Brezplačno so ga pripeljali in celo dostavili v kopalnico, v stanovanje, ki je v 3. nadstropju. Zraven so bila priložena slovenska navodila (originalna, ne natiskana) in slovenska nalepka za čez ploščo s programi. Garancija pa tudi velja pri slovenskih serviserjih z njihovim računom. Kot, če bi ga kupil v BB ali Harvey Norman, le da sem prišparal 300 evrov...

Cervantes ::

Bi bilo pa zanimivo zvedeti, kdo jih skuša zminirati. Mimovrste? Ne verjamem, ti bi morali imeti s sabo dela čez glavo. Just my feeling, of course, je tudi slog pisanja Olega in Mimi precej podoben.
Komu še hodijo v zelje?

ZaphodBB ::

Cervantes je izjavil:

Bi bilo pa zanimivo zvedeti, kdo jih skuša zminirati. Mimovrste? Ne verjamem, ti bi morali imeti s sabo dela čez glavo. Just my feeling, of course, je tudi slog pisanja Olega in Mimi precej podoben.
Komu še hodijo v zelje?

Mogoče se je pa mimovrste odločil svojo kurčevo situacijo nekoliko omilit z postanjem izkušenj svojih strank na račun Oskarja Velikega?

Disclaimer: prvič slišim za dotično trgovino, z mimovrste pa tudi nimam slabih izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

eatinggrin ::

Pri njih kupil baterijski vrtalnik, čakal 2 tedna ker je bil izdelek out-of-stock, kurir je v popoldanskih urah pripeljal izdelek na dom in odstal sem mu dolžen 2€ :P

turkda ::

Sep 2013 kupil pomivalni stroj Beko. Prodajalec Amarilo NET d.o.o. (internet znamka OskarVeliki). Na računu navedek, da garancija 2 leti. Nakup, dostava, plačilo potekalo gladko.

Sep 2014 (včeraj) stroj zaštekal (nekaj ne dela).
Danes kličem cel dan na javno številko - javi se nihče. Avtomatsko obvestilo: vsi operaterji zasedeni.
Objavljena mobilna številka podjetja ... Ta številka ne obstaja.
Uradni serviser "Beko SI" za moj okraj nima pogodbe za to internetno tgovino.
So mi pa na e-mail vprašanje kako je z garancijami im servisi odgovorili, da kateri izdelek me zanima.

Ta neodzivnost in skrivnostnost mi daje občutek imam, da bom moral popravilo plačati iz svojega žepa. "PODUK: premislite koliko privarčujete z nakupom v šalabajzerski trgovini brez poprodajnih aktivnosti!!!"

Res je pa, da sem ob nakupu pričakoval da bo Beko izdelek zdržal 4-5 let. In da se mi ne bo treba ukvarjat z garancijo.

Očitno je Beko še vedno tak shit kot ga nosi prizvok imena.

nekikr ::

Beko pač nima evropske garancije, zato mora prodajalec stroj poslati v državo od koder ga je uvozil. In kdo je kriv? Tvoja skopuška rit v bistvu. Stroj si tam kupil, ker je bil precej cenejši od lokalnega in s tem sprejel določeno tveganje, ki se je zdaj, na tvojo žalost, uresničilo. Pri takem nakupu od čistega neznanca lahko vsaj pogledaš kaj je to za ena firma: link. 470€ prometa v 2011 in 499€ v 2012. Dal bi 10€ več in dobil storitev, ki jo sedaj zahtevaš, ne pa da jokaš kako je svet krut.

ZaphodBB ::

Še en uporabnik, ki se je registriral samo zato, da bo z nami delil svojo negativno izkušnjo.

nekikr ::

A, pa res. Me prav zanima, katera spletna trgovina je šla tako nizko, da se konstantno registrirajo novi in delajo reklamo. Bi bilo zanimivo kakšen IP pogledati...

francek1 ::

Tole pljuvanje čez Oskarja Velikega tudi meni že dlje časa smrdi. Očitno gre nekatrim konkurentom hudo v nos, da jim s svojo cenovno politiko in ustrežljivostjo do kupcev hodijo v zelje. Sem pa negativno presenečen, da admini kljub temu, da se nekdo registrira le za en post, tega ne brišejo, saj je evidentno, da hoče očrnit konkurenco.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

nekikr ::

Naj ne pobrišejo ampak pogledajo, če je možno, kdo stoji zadaj in to javno objavijo.

francek1 ::

nekikr je izjavil:

Naj ne pobrišejo ampak pogledajo, če je možno, kdo stoji zadaj in to javno objavijo.

To ti preprečuje zakon o varstvu osebnih podatkov...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

mihec87 ::

Kaj po vaše samo s-t uporabniki nabavlajo pri oskar veliki, glede na to da lahko zgleda po vaše pišejo samo uporabniki z ne vem koliko posti..

St235 ::

Ni point v števulu postov. Point je v temu, da nekdo naredi račun samo zato, da spljuva specifično trgovino. Ne prej ne kasneje se dotični več ne pojavi na forumu. Ko se to zgodi 3x zapored je vsakemu precej hitro jasno , da gre za nelojalno konkurenco.

francek1 ::

Mimi55 naj lepo gor nalepi račun od Oskar Veliki, pa ji bom verjel. Do takrat pa je moje mnenje nespremenjeno.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Okapi ::

Ker to, da bi nezadovoljna stranka guglala, kaj pravijo interneti o štacuni X, našla ta forum (in temo o štacuni X) ter se prijavila, da bi lahko delila svojo izkušnjo, je nemogoče.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

francek1 ::

Okapi je izjavil:

Ker to, da bi nezadovoljna stranka guglala, kaj pravijo interneti o štacuni X, našla ta forum (in temo o štacuni X) ter se prijavila, da bi lahko delila svojo izkušnjo, je nemogoče.

O.

Veš da je mogoče...tudi Marija je bila še po porodu devica....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

joze28 ::

Če bi omennjena trgovina delala vse po črki zakona, ne bi bila tako ugodna.

Ko gre kaj narobe so za delavce in stranke neprijazni, tako da je v teh mnenjih tudi nekaj resnice.

Cervantes ::

Neprijazni za delavce?
Kako natančno se to manifestira?

Maja41 ::

Zelo zanimivo je, da nekateri pljuvajo po trgovini, medtem ko jo drugi hvalijo do amena. Verjetno je resnica nekje vmes.

Sama sem imel izkušnje z njimi in enkrat je bilo vse v redu, drugič so me imeli za norca in izdelka nikoli nisem dobila. Pač napis na zalogi in obljube preko telefona, da bom vse dobila, preprosto ne držijo. Pa vendar, kdo sem jaz da omadežujem to trgovino.

Ampak naj raje govorijo številke. Podjetje AMARILO NET d.o.o., ki posluje od leta 2007 in ima trgovino oskarveliki vsaj 2 leti (vsaj toliko se jaz spomnim), je imelo glede na bilance

vir: http://supervizor.kpk-rs.si/podj/180512...

letno okoli 500€ prometa. Glede na to, da prodajajo belo tehniko, bi toliko morali imeti že z enim prodanim pralnim strojem. Pa glede na prejšnje komentarje, so mnogo več prodali.

Vseeno, pač verjetno jim gre slabo. Imajo blokiran račun

vir: http://www.gvin.com (je plačljiv, zato ne morem dati direkt linka)

Lepo vas prosim, da se najde nekdo, ki bi to malo razložil? Ker kupovati stvari pri nekomu, ki več kot očitno "dela mučke" ter ima blokirane račune, verjetno ne pomeni nič dobrega. Glede na to, da obstajajo drugi trgovci, ki mnogo bolj resno poslujejo, vas pozivam, da bolje razmislite. Pa srečno nakupovanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Maja41 ()

mimi55 ::

Pozdravljeni

Glede na določene komentarje, ki sem jih prebrala glede na mojo objavo, sem se odločila ponovno opozoriti kupce. Tisti, ki mislijo, da delam reklamo za katero koli drugo trgovino in skušam tako očrniti Oskar velikega se močno motite. Če bi delala reklamo, bi verjetno kakšno drugo pohvalila mar ne. Jaz sem se vprašala ali se za temi pozitivnimi komentarji skriva Oskar veliki, ki želi oprati svoje ime. Tudi če sem naročila napačne dimenzije mi zakon omogoča, da vrnem izdelek, če nisem zadovoljna BREZ RAZLOGA. Ne zahtevam ničesar več samo spoštovanje zakona. Verjetno bi imela jaz tudi dobro izkušnjo, če bi bilo vse ok. Nisem pa nikjer na forumu prebrala, da je kakšna stranka kaj kupila pa ni bila zadovoljna pa potem vrnila izdelek brez težav. Problem pri Oskar velikem je ta, da če so težave potem tega ne rešijo. Ko sem jih prosila, da se dogovorimo za kakšno drug način, da mi namesto tega izdelka pošljejo kakšen drugi itd, vse kar sem dobila so bile žaljivke.
Zgodba se sicer nadaljuje, ker sem zadevo prijavila tržnem inšpektoratu. Sicer se doživela tudi tukaj hladen tuš ampak od banana države kot smo nisem pričakovala kaj več. V glavnem tržni inšpektor ne bo prisilil podjetja, da ti vrne denar. Edini način, da prideš do poplačila je, da jih tožiš torej par let na sodišču, ogromni stroški odvetnikov, na koncu pa ima podjetje blokiran račun in spet ne dobiš nič. Zato še enkrat razmislite ali je vredno za tistih par evrov razlike. Ta trgovina tudi na svoji spletni strani jamči vračilo denarja v roku 30 dni. Torej kaj je to drugega kot zavajanje kupcev.
Gospoda iz Oskar velikega so si vseeno vzela čas in odgovorila inšpektorju na mojo prijavo. V njej so navedli, da so izdelek zavrnili, ker ni bilo transportnih elementov (človek se vpraša kaj sploh so transportni elementi) in ker je embalaža popolnoma uničena. Gospoda iz Oskarja velikega niso le "uspešni trgovci" ampak imajo tudi telepatske sposobnosti, saj so ugotovili, da nimam transportnih elementov in da je embalaža uničena, ne da bi si kdo sploh ogledal izdelek ali se poglobil v zadevo. Bili so namreč preveč zasedeni z žaljenjem kupcev.
Še enkrat poudarjam, da moj namen ni, da bi delala reklamo komurkoli. Vsak posameznik se sam odloči pri katerem trgovcu bo kupoval. Moj namen je, da opozorim druge, da se zavedajo rizika, ker od pristojnih organov ne pričakujte pomoči. Prav tako pa ne od podjetja katerega lastnik in direktor je Slovak, sedež ima na Tržaški 2 v Ljubljani, kontaktna številka pa se začne z 05.

GTX970 ::

Maja41
supervizor
letno okoli 500€ prometa. Glede na to, da prodajajo belo tehniko, bi toliko morali imeti že z enim prodanim pralnim strojem. Pa glede na prejšnje komentarje, so mnogo več prodali.

Toliko prometa so imeli z državo, ne obče.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

extreme digital spletna trgovina (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Kaj kupiti
466181011 (5726) tikitoki
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8029325 (20651) technolog
»

ComShop

Oddelek: Kaj kupiti
295587 (3546) freesty

Več podobnih tem