Forum » Na cesti » Audi a4 2,5tdi motnje
Audi a4 2,5tdi motnje
pokovcsvas12 ::
Pozdravljeni,
zanima me zakaj mi pri audiju ko pritisnem na gas recimo v 2.ali 3. prestavi ko so pospeški večji, pri nekje 2100obr vzame nekaj moči (malo cukne za trenutek, in je zelo moteče)
potem pa spet močno potegne?
ž v 5 in 6. prestavi se tega ne čuti, ker so pospeški premajhni, to se zgodi kadar plin pohodimo do konca .
Avto je Audi A4 2,5 Tdi Quatro L2004 model 2003 132Kw
Hvala za odgovore
lp Rok
zanima me zakaj mi pri audiju ko pritisnem na gas recimo v 2.ali 3. prestavi ko so pospeški večji, pri nekje 2100obr vzame nekaj moči (malo cukne za trenutek, in je zelo moteče)
potem pa spet močno potegne?
ž v 5 in 6. prestavi se tega ne čuti, ker so pospeški premajhni, to se zgodi kadar plin pohodimo do konca .
Avto je Audi A4 2,5 Tdi Quatro L2004 model 2003 132Kw
Hvala za odgovore
lp Rok
sirotka ::
Sicer lahko, da bom udaril mimo, ker ne vem, če ima ta avto že egr. Enake simptome sem imel na laguni...pri cca 2100 je malo cuknil in potem potegnil, enako je delalo samo v nižjih prestavah. Po čiščenju je navor krepko povečan že od 1500rpm dalje in je brez luknje do konca obratov...
Pyr0Beast ::
egr
imaš slučajno kakšen tuning-box na mašini ?
imaš slučajno kakšen tuning-box na mašini ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
barakus ::
Na nasem 1.9tdi je bil vzrok v senzorju zraka - MAF. Ugotovi kje je, vzami ga ven in spucaj kontakte, pri nas je bilo to dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: barakus ()
sirotka ::
pokovcsvas12 ::
pozdravljneni,
ne ni nobenega tuning box-a
noben mehanik v naši okolici mi ne zna točno povedat kaj je narobe
kaj je lahko narobe z egr ventilom ali se ga menja ali kako drugače?
bomo poizkusili kaj od vaših predlogov, hvala
ne ni nobenega tuning box-a
noben mehanik v naši okolici mi ne zna točno povedat kaj je narobe
kaj je lahko narobe z egr ventilom ali se ga menja ali kako drugače?
bomo poizkusili kaj od vaših predlogov, hvala
Steinkauz ::
Jah to more prklopit tester pa se jit zapeljat. Upam da ti mehaniki v tvoji okolici imajo, drugače se raje zapelji nekam.
Dignostika precej cenejše, kot menjavat dele na slepo.
Dignostika precej cenejše, kot menjavat dele na slepo.
Brias ::
WarpedGone ::
noben mehanik v naši okolici mi ne zna točno povedat kaj je narobe
Tole me vedno spravi v "dobro voljo".
Mogoče bi bilo kej drugač, če avtomehaniki nebi bili večinsko najbol nesposobni oz. največje propalice, ki niso bili sposobne narest nobene (druge) šole.
Pol pa poslušaš horror-stories o zdravljenju crknjenega alternatorja z novimi akumulatorji ...
Svojega audija pelji k mehaniku, ki je že kdaj videl audi od blizu.
Zbogom in hvala za vse ribe
quatro83 ::
mam en problem z audijem a6 2,5tdi in sicer se mi motor ne zavtri na več kot 3000 obratov slabše tud vleče en gospod mi je reku da bi blo lahko senzor tlaka turbine in bi prosu za nasvet ker avto pržiga u prvo vse dela normalno samo ne zavrti se hvala
cleanac ::
Poznam podoben primer (A4, l. 2000), ni pa nujno, da je pri tebi isto. LMM (luftmassenmesser - merilec pretoka zraka) verjetno nima pravih podatkov in je avto v "safe-mode". Mi mo to testirali tako, da smo LMM odklopili in potem je avto sel normalno. Lahko probas odklopit, da stestiras, ce je to vzrok, ne pa se tako vozit.
Edit: Napacna informacija glede "safe-mode". Ko/ce bos odklopil bo avto laufal v "safe-mode". Ni moje podrocje in govorim bolj iz osebnih "izkusenj".
Edit: Napacna informacija glede "safe-mode". Ko/ce bos odklopil bo avto laufal v "safe-mode". Ni moje podrocje in govorim bolj iz osebnih "izkusenj".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cleanac ()
SkIDiver ::
Če bo odklopil bo avto deloval po default podatkih za vrednosti LMM-ja. Ni optimalno, ampak bi se moral vrteti preko 3000rpm, če je vzrok v LMM-ju.
IL_DIAVOLO ::
Sem skoraj prepričan, da je problem v turbini, senzor ali morda cevke za vakum. Naj ti pregleda mehanik okoli tega, težko verjamem, da bo lahko blo kaj drugega.
Upam, da ti ni crknila.
Upam, da ti ni crknila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
korenje3 ::
-
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50407 (26710) | krneki0001 |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10834 (9617) | -valvoline- |
» | Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21028 (17496) | nekoman |
» | Avto pocukavaOddelek: Na cesti | 1134 (231) | Aston_11 |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32197 (29765) | Blinder |