» »

Audi a4 2,5tdi motnje

Audi a4 2,5tdi motnje

pokovcsvas12 ::

Pozdravljeni,
zanima me zakaj mi pri audiju ko pritisnem na gas recimo v 2.ali 3. prestavi ko so pospeški večji, pri nekje 2100obr vzame nekaj moči (malo cukne za trenutek, in je zelo moteče)
potem pa spet močno potegne?
ž v 5 in 6. prestavi se tega ne čuti, ker so pospeški premajhni, to se zgodi kadar plin pohodimo do konca .
Avto je Audi A4 2,5 Tdi Quatro L2004 model 2003 132Kw
Hvala za odgovore
lp Rok

sirotka ::

Sicer lahko, da bom udaril mimo, ker ne vem, če ima ta avto že egr. Enake simptome sem imel na laguni...pri cca 2100 je malo cuknil in potem potegnil, enako je delalo samo v nižjih prestavah. Po čiščenju je navor krepko povečan že od 1500rpm dalje in je brez luknje do konca obratov...

Pyr0Beast ::

egr
imaš slučajno kakšen tuning-box na mašini ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

barakus ::

Na nasem 1.9tdi je bil vzrok v senzorju zraka - MAF. Ugotovi kje je, vzami ga ven in spucaj kontakte, pri nas je bilo to dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: barakus ()

sirotka ::

barakus je izjavil:

Na nasem 1.9tdi je bil vzrok v senzorju zraka. Ugotovi kje je, vzami ga ven in spucaj kontakte, včasih je to dovolj.



Senzor pretoka? Ja tud s tem senzorjem so lahko težave, je pa (vsaj na renoju) potrebno bit dost pazljiv.

pokovcsvas12 ::

pozdravljneni,
ne ni nobenega tuning box-a
noben mehanik v naši okolici mi ne zna točno povedat kaj je narobe
kaj je lahko narobe z egr ventilom ali se ga menja ali kako drugače?
bomo poizkusili kaj od vaših predlogov, hvala

Steinkauz ::

Jah to more prklopit tester pa se jit zapeljat. Upam da ti mehaniki v tvoji okolici imajo, drugače se raje zapelji nekam.
Dignostika precej cenejše, kot menjavat dele na slepo.

Gray_Warden ::

izjemno neumno vprašanje vendar vseeno...kdaj si nazadnje zamenjal zračni filter?

Brias ::

veliko moznosti da je luftmassenmesser ( mass air flow meter (MAF) ), samo pri audijo tega na testerju skoraj vedno ne pokaze ...

naj ti mehanik proba kje si kaksnega sposodit ...



sirotka ::

Egr ne bo kazal napake... Odpri in scisti...zajebat tak nimas kej.

WarpedGone ::

noben mehanik v naši okolici mi ne zna točno povedat kaj je narobe

Tole me vedno spravi v "dobro voljo".
Mogoče bi bilo kej drugač, če avtomehaniki nebi bili večinsko najbol nesposobni oz. največje propalice, ki niso bili sposobne narest nobene (druge) šole.
Pol pa poslušaš horror-stories o zdravljenju crknjenega alternatorja z novimi akumulatorji ...

Svojega audija pelji k mehaniku, ki je že kdaj videl audi od blizu.
Zbogom in hvala za vse ribe

pokovcsvas12 ::

hvala za odgovore
javim če bo kaj sprememb (na bolje)
lp

quatro83 ::

mam en problem z audijem a6 2,5tdi in sicer se mi motor ne zavtri na več kot 3000 obratov slabše tud vleče en gospod mi je reku da bi blo lahko senzor tlaka turbine in bi prosu za nasvet ker avto pržiga u prvo vse dela normalno samo ne zavrti se hvala

cleanac ::

Poznam podoben primer (A4, l. 2000), ni pa nujno, da je pri tebi isto. LMM (luftmassenmesser - merilec pretoka zraka) verjetno nima pravih podatkov in je avto v "safe-mode". Mi mo to testirali tako, da smo LMM odklopili in potem je avto sel normalno. Lahko probas odklopit, da stestiras, ce je to vzrok, ne pa se tako vozit.

Edit: Napacna informacija glede "safe-mode". Ko/ce bos odklopil bo avto laufal v "safe-mode". Ni moje podrocje in govorim bolj iz osebnih "izkusenj".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cleanac ()

SkIDiver ::

Če bo odklopil bo avto deloval po default podatkih za vrednosti LMM-ja. Ni optimalno, ampak bi se moral vrteti preko 3000rpm, če je vzrok v LMM-ju.

IL_DIAVOLO ::

Sem skoraj prepričan, da je problem v turbini, senzor ali morda cevke za vakum. Naj ti pregleda mehanik okoli tega, težko verjamem, da bo lahko blo kaj drugega.

Upam, da ti ni crknila.

Zgodovina sprememb…

Hayabusa ::

Preveri če se ni katera cev snela in vleče notri zrak po nepotrebnem.

carota ::

Lahko poizkusiš postavit vprašanje na forumu www.favdl.net.

korenje3 ::

-
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15448230 (24533) krneki0001
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
4710018 (8801) -valvoline-
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8519360 (15828) nekoman
»

Avto pocukava

Oddelek: Na cesti
61075 (172) Aston_11
»

Chip tuning box (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9630910 (28478) Blinder

Več podobnih tem