Forum » Loža » Blatne gume in kazen 1000€
Blatne gume in kazen 1000€
m0LN4r ::
Po mojem bi žetev trajala do zime. Pa za kombanjist bi rabu z sabo vozit 10k litrov vode za pucat.
A veste da ko je žetev, je v eni mali vasi po 100 njiv in mora vsakič čez cesto, če je med njivami cesta. Pa da ne omenjam ostala opravila na njivah gozdovih itd.
Zagrenit življenje kmetu, ki si hoče pridelat nekaj in si pripelje drva za kurt.
Trade Republic 38MVDVXM
ZaphodBB ::
Avtor tega zakona je verjetno zelo osveščen in je poln dobrih namenov. Na drugi strani so pa kmetje, ki bodo v primeru da se ta zakonodaja začne tako dosledno izvajat kot ona s policajem, ki te lovi po tvoji njivi. Začeli v še večji meri opuščat kmetovanje.
Enostavno se ne splača. Za govedo recimo dobiš za meso 500€. Govedo je potrebno pitat od enega do dveh,treh let. Za zakol (ki je obvezno v klavnici zaradi BSE) in odstranitev parkljev/možgan/hrbtenjače ti računajo 150€. V primeru, da se pojavi kaka bolezen ali kakšna nesreča pri živali, pokličeš živinozdravnika, ki te opali za 200+€. Za mleko dobiš 0,2€ na liter, za pšenico 0,2€ za kilogram...
Povejte mi, kdo se bo sploh še jebal?
p.s.: Kaj se pogosto dogaja na kmetijah? V primeru, da je žival bolna, jo kmetje pustijo da pogine (v velikih mukah), to pa zato ker je odvoz kadavra zastonj. Medtem, ko bi zdravljenje ali evtanaziranje živali povzročalo zgolj izgubo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
St235 ::
Konkretno je bil kakor vem je bila to točno ena kazen, na račun tega. Tako, da vprašanje kaj vse se je dogajalo zraven.
Sam zakon o vožnji v naravnem okolje pa ni drastično drugačen kot je bil in ima osnovni namen predvsem omejiti uporoabo motornih vozil izven temu namenjenih površin (njive niso naravno okolje).
Mipe ::
-valvoline- je izjavil:
Folk nima kej za jest,komaj shaja z deva v dan,komunajzari pa si zmislijo vsak dan vedno bolj kretenskega načina kako dodatno *obdavčit* rajo in zafilat par milijardno luknjo v proračunu.
Pa bi folk vozil po pravilih? Ne, to je pa pretežko. Jebiga.
alphasaphir ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alphasaphir ()
ZaphodBB ::
alphasaphir ::
Pa ko kaznujejo voznike, ker umažejo vozišče, a potem kdo cesto počisti? Da ni več nevarno? Dvomim, ker ne gre za to. Gre za to, da oni iščejo primitivne načine kako pocuzat čimveč, namesto, da bi našli nek sprejemljiv način kako uredit stvari.
Če so pokasirali eno samo kazen, prejeli prijavo, da je tam umazano, morajo NEMUDOMA odstranit umazanijo, ker so potem oni KRIVI, če pride zato do nesreče! Sramota. Naj zahtevajo od lastnika, da se divje parkirišče uredi z ograjo, da onemogoči dostop... ne pa tako. Če ne pa naj uredijo to sami in od lastnika zahtevajo plačilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alphasaphir ()
-valvoline- ::
Mipe ::
cholt45 ::
Heh, bi blo zanimivo za videt kmete pri žetvi, da bi pucal kombajn, vsakič ko gre prek ceste na drugo njivo in kmeta z traktorjem pa prikolico, ko ma 8 vlkih gum za spucat preden odpelje.
Po mojem bi žetev trajala do zime. Pa za kombanjist bi rabu z sabo vozit 10k litrov vode za pucat.
A veste da ko je žetev, je v eni mali vasi po 100 njiv in mora vsakič čez cesto, če je med njivami cesta. Pa da ne omenjam ostala opravila na njivah gozdovih itd.
Zagrenit življenje kmetu, ki si hoče pridelat nekaj in si pripelje drva za kurt.
Podpis.
Take predpise nekatere občine izvajajo že cca. 5 let in moram povedati da kmetje bolj pazijo na čistočo gum.
Pomojem je med letom skoraj nemogoče z običajnimi kmetijskimi opravili zasvinjati cesto.
Drugo je v jeseni ko se orje.
ZaphodBB ::
Cestarji počistijo, samo nekdo mora plačati cestarje + za ogrožanje varnosti. Na blatu marsikateri avto rad zapleše, kolesa in mopedi še raje.
Si ti kdaj videl kakšne komunalne položnice plačujemo vsi po vrsti? Ti misliš, da če bo "kao" komunala sedaj pokrita iz te kazni (pa ne bo ker je drug konto) oz. da če bojo imel zato "manj dela", da bojo položnice kaj nižje?
Banda!
lexios ::
Problem je v tem ker ljudje ne dojamejo osnovne premise: AVTO je za na PROMETNO POVRŠINO, ne za na njivo ne za na travnik itd...
Problem je ker ljudje ne dojamejo, da so ljudje, še posebno študentarija (še vedno) vajeni "ugodnega" parkiranja in ga ni junaka, ki ne bi želel svojega avtomobila ugodno parkirati - še posebno za cel teden! Najraje bi kdo videl, da tale študent parkira pred parlamentom za 2 eura/1h, 4/1.017h, 6/2.017h...? Boste zdj mogoče spet začeli gonjo proti študentariji?
Problem se tiče direktno parkirnih mest v Ljubljani - odkar je Zoki zapru strogi center, zrihtal kongresni trg in par okoliških parkingov, poostril delo redarjev in uvedel urbano očitno nekateri menite, da je s tem problem parkiranja rešen. Prostih mest za Ljubljančane je dovolj, študentarija in turisti pa uporabite avtobus, vlaki in trolo, nje? Vsak normalno razmišljujoč dobro ve, kaj je zloraba zakonodaje in čemu služi, komunisti, ovce in birokrati pa bi to dojeli šele, ko bi se to zgodilo pod županovanjem Janeza Janše!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
alphasaphir ::
To je SAMO zelo dober način kako lupit ljudi. Podoben zdravljenju, kjer se zdravijo simptomi in ne odstranjujejo vzroki. Kako neumno je to, verjetno ni potrebno izpostavljat. Greš na začetek verige in tam urediš stvari.
Počistiti morajo NEMUDOMA! Plačati morajo pa marsikaj več kot samo čiščenje. Verjetno pa je 1000€ dovolj, da ostane še kaj za DIREKTORJEVO nagrado, ki si je tako PAMETNO izmislil rešitev.
Podobno je urejanje okolice, če imaš neurejno živo mejo, opozorilo, da poskrbi, če ne poskrbi za to občina in ti izstavi račun, če ne moreš plačat, poskrbet za to, prodaj nepremičnino. Poskrbi naj lastnik zemljišča, da to ne bo več možno.
alphasaphir ::
Kdo pobira kazni genij, kam se steka denar? Je sploh pomembno genij? Odgovornost naj prevzamejo tisti, ki jo morajo. Ni izgovorov, a je občina slučajno v Maroku?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alphasaphir ()
Mipe ::
Kazni MORAJO biti, sicer se nikomur ne bo dalo popucat gum. Kar naenkrat imaš blatne sledi vsepovsod.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
alphasaphir ::
Kazni MORAJO biti, sicer se nikomur ne bo dalo popucat gum. Kar naenkrat imaš blatne sledi vsepovsod.
Sicer se s tem strinjam, da kazni naj le bodo, se pa ne strinjam z višino kazni in z odpravljanjem vzrokov ter posledic. Upam, da zdaj razumeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alphasaphir ()
St235 ::
Cestarji počistijo, samo nekdo mora plačati cestarje + za ogrožanje varnosti. Na blatu marsikateri avto rad zapleše, kolesa in mopedi še raje.
Si ti kdaj videl kakšne komunalne položnice plačujemo vsi po vrsti? Ti misliš, da če bo "kao" komunala sedaj pokrita iz te kazni (pa ne bo ker je drug konto) oz. da če bojo imel zato "manj dela", da bojo položnice kaj nižje?
Banda!
Kako vezo ima odvoz smeri, ki ga plačujemo mesečno s čiščenjem cest?
Problem je v tem ker ljudje ne dojamejo osnovne premise: AVTO je za na PROMETNO POVRŠINO, ne za na njivo ne za na travnik itd...
Problem je ker ljudje ne dojamejo, da so ljudje, še posebno študentarija (še vedno) vajeni "ugodnega" parkiranja in ga ni junaka, ki ne bi želel svojega avtomobila ugodno parkirati - še posebno za cel teden! Najraje bi kdo videl, da tale študent parkira pred parlamentom za 2 eura/1h, 4/1.017h, 6/2.017h...? Boste zdj mogoče spet začeli gonjo proti študentariji?
Problem se tiče direktno parkirnih mest v Ljubljani - odkar je Zoki zapru strogi center, zrihtal kongresni trg in par okoliških parkingov, poostril delo redarjev in uvedel urbano očitno nekateri menite, da je s tem problem parkiranja rešen. Prostih mest za Ljubljančane je dovolj, študentarija in turisti pa uporabite avtobus, vlaki in trolo, nje? Vsak normalno razmišljujoč dobro ve, kaj je zloraba zakonodaje in čemu služi, komunisti, ovce in birokrati pa bi to dojeli šele, ko bi se to zgodilo pod županovanjem Janeza Janše!
Pakrinih mest je v ljubljani kar nekaj je pa res da niso vsa zastonj. Ampak to ni razlog, da lahko bogi študentek parkira kjer mu paše. Tudi meni je zadnjič zapašalo, da bi šel v konkurenco na burek, pa zato avta nisem parkiran niti sredi parka niti sredi ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Buggy ::
alphasaphir ::
Se ti ne zdi, da je kazen 1000€ popolnoma nesorazmerna s prihodki in prekrškom?
Buggy ::
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
alphasaphir ::
ahac ::
Začeli v še večji meri opuščat kmetovanje.
Enostavno se ne splača.
Seveda se ne splača. Tudi ne splača se delat avtomobilov ročno v lastni garaži. Ampak to ne pomeni, da se avtoindustrija ne splača. Ne splača se prodajat mleka in hrane tko, da hodiš od hiše do hiše, ampak to ne pomeni, da se shopping centri ne splačajo.
Ko bodo tudi kmetje enkrat dojel, da se ne splača bit kmet z 3 mini njivami na različnih straneh vasi in par kravami v hlevu (vse to poleg druge službe)... takrat se bo pa spet splačalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
strup121 ::
alphasaphir je izjavil:
Predvsem pa kaj če imaš blato na gumah, ker je cesta umazana? Potem je kazen tudi 1000€?
pomaga če prebereš dotični člen zakona...
Buggy ::
Ko bodo tudi kmetje enkrat dojel, da se ne splača bit kmet z 3 mini njivami na različnih straneh vasi in par kravami v hlevu (vse to poleg druge službe)... takrat se bo pa spet splačalo.
off topic..dokler bodo drzavne subvencije in status kmeta z vsemi ugodnostmi in dokler bodo za vsako vremensko nepriliko (susa/moca/poplave/toca) dobili odskodnino, se jim bo se kako splacalo.
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
alphasaphir ::
alphasaphir je izjavil:
Predvsem pa kaj če imaš blato na gumah, ker je cesta umazana? Potem je kazen tudi 1000€?
pomaga če prebereš dotični člen zakona...
Hvala za nasvet. Mi prosim pomagaš, tako, da me naučiš kako se najlažje najde določen zakon in člen, brez da veš kje in kako iskati, ker ga že poznaš?
Glede kmetov: ne vem kako je v Sloveniji, vem na primeru Avstrije, kjer se podobne stvari rešujejo tako, da imaj na agrarnem področju znotraj skunosti to urejeno tako, da lahko parcele med sabo prerazporejajo brez geodetov in vpisujejo v kataster. Tako je optimizacija precej olajšana. Preračunavanje kvalitete zemljišča sicer ni samoumevna stvar, vendar je to en način spopadanja z rakropljenimi njivami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alphasaphir ()
ZaphodBB ::
off topic..dokler bodo drzavne subvencije in status kmeta z vsemi ugodnostmi in dokler bodo za vsako vremensko nepriliko (susa/moca/poplave/toca) dobili odskodnino, se jim bo se kako splacalo.
Pojma nimaš. Ugodnosti so deležni veliki, taki ki imajo po par sto hektarjev obdelovalnih površin. Tamali o katerih govori ahac se pa s kmetovanjem ukvarjajo zgolj zaradi samooskrbe, tradicije, občutka dolžnosti,...
Finančnega profita pa zlepa ni na seznamu.
@ahac: Saj si točno povedal in kmetje čedalje bolj to dojemajo. Problem je pa, da na račun opuščanja malih kmetij nam pada samooskrba s hrano. Tamali bi lahko veliko doprinesli, če bi se na primeren način delalo z njimi. Tako se jih pa samo izkorišča, preganja in zmerja s tajkuni, "Ker MAJO TRAKTOOOOR!!!!".
alphasaphir ::
Ko bo pa prišlo do tega, da se ta sistem bognedaj zruši bomo pa jokali, ker ni več kmetov. In takrat bodo na enkrat dolžni poskrbet za nas, ker o samooskrbi nimamo pojma. Bomo sicer vedeli, v katerem zakonu piše koliko blata imamo lahko na gumah, ampak ne bomo vedeli nič o kmetovanju, vrtičkanju, permakulturi... takrat pa bomo jokali za traktorji, motokultivatorji in ne bo več tako nevarno vozit po cesti, ker je blatna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alphasaphir ()
MKC00 ::
inferno666 je izjavil:
Se strinjam, da si je študent zaslužil kazen, ker je nepravilno parkiral.
Je pa 1000 EUR definitivno previsoka kazen, in se ne sklada s težo prekrška.
Podobno visoka kazen je, če v naselju pelješ 30-50km/h preveč, ali če imaš med 0,8 in1,1g alkohola v krvi.
Moje mnenje je, da so te prekriški dosti hujši, in jih ne bi smeli enačiti.
Moj odgovor se ne nanaša samo na tvoj komentar, pač pa tudi na ostale ki menijo da so tudi hujši prekrški od tega.
1. verjetno res ne gre ločevati med traktorji, avtomobili, kamioni,... za vsakega ki 'posvinja' vozišče enaka kazen - verjetno
Sedaj pa primer v katerem je takšno ravnanje lahko nevarno. Na vaseh (ali v mestu) recimo traktor nanese večje kose zemlje, kamenja ipd. na cesto po kateri se nato pripelje kolesar s približno 2. centimetroma širokimi gumami. Bognedaj da se to zgodi, ampak lahko pa kolesarju zaradi tega spodnese kolo in se mu kaj zgodi. Kakšna je sedaj primerna kazen za takšno ravnanje osebe, ki je prineslo "to" na cesto?
Mipe ::
ZaphodBB ::
ZaphodBB: ampak očitno so nekoknurenčni in zato sami krivi. Naj se znajdejo malo. Pa šalo na stran, v kolikor je to res nekomu smešno.
Res bi bilo lepo, če bi ljudje ne govorili o stvareh o katerih NIČ ne vejo. Zgoraj sem ti naredil hiter izračun kako je z govedorejo, pri ostalih dejavnostih ni mnogo bolje.
Male kmete tepe predvsem regulativa in stroški katerim so izpostavljeni zaradi te regulative. Male kmetije imajo praviloma bolj kvalitetne izdelke, vendar so jih prisiljeni prodajat po ceni industrijskih izdelkov. To pa zato, ker preprodajalci in trgovci nočejo nič slišat o kvaliteti (seveda potem z veseljem kvalitetnejše izdelke prodajo s premijo, samo pri nakupu nočejo nič slišat). Obstaja možnost združevanja v zadruge in recimo vzajemno vzpostavljanje predelovalnih obratov (sirarne, vaške klavnice,...). Tu pa je problem, da je slovenska birokratska arabeska poskrbela za to, da so vse regulative za 100% hujše od predpisanih evropskih (bolj papeški od papeža) in posledično so tovrstne investicije povsem predrage.
Za takšnim stanjem stoji predvsem 1. socialistični državni aparat, ki skrbi predvsem za delovna mesta znotraj sebe. 2. Prehrambena industrija, ki skrbi, da so mali kmetje praktično v suženjskem odnosu, hkrati pa minira vse poskuse, da bi se kmetje osamosvojili (npr. vaške klavnice, sirarne, itd. - regulativa na tem področju je BOLANA). 3. Trgovska industrija, ki zaradi kontrole prodajne verige in neizobraženosti kmetov, kljub minimalnemu tveganju in stroškom dosegajo nesorazmeren del pogače.
Zato je danes v sloveniji stanje tako, da se bolj splača da kravo pustiš crkint v hlevu, če zboli. Da se splača mleko vozit v Italijo ter meso in krave v Avstrijo.
Rečt, da so za vse krivi mali kmetje. Je izjava na nivoju, da si je žrtev sama kriva, da jo tepejo, ker nima mišic in jajc, da bi se borila.
p.s.: Primer, pri sosedu imajo ekološko kmetijo. Sam jim kadar koljejo pomagam tako, da med svojimi kolegi iščem morebitne stranke za meso. Cel kup ljudi se pritožuje, kako slabo meso je v supermarketih,... No tukaj bi ljudje dobili PREMIUM (top of the top), kvaliteto mesa. In kaj se zgodi? "Jaz bi vzel 2kg, ker nimam kam dat."... WTF? Ljudje niti mesa ne znajo več v skrinjo dat. Potem pa žrite sranje iz najboljšega soseda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
alphasaphir ::
inferno666 je izjavil:
Se strinjam, da si je študent zaslužil kazen, ker je nepravilno parkiral.
Je pa 1000 EUR definitivno previsoka kazen, in se ne sklada s težo prekrška.
Podobno visoka kazen je, če v naselju pelješ 30-50km/h preveč, ali če imaš med 0,8 in1,1g alkohola v krvi.
Moje mnenje je, da so te prekriški dosti hujši, in jih ne bi smeli enačiti.
Moj odgovor se ne nanaša samo na tvoj komentar, pač pa tudi na ostale ki menijo da so tudi hujši prekrški od tega.
1. verjetno res ne gre ločevati med traktorji, avtomobili, kamioni,... za vsakega ki 'posvinja' vozišče enaka kazen - verjetno
Sedaj pa primer v katerem je takšno ravnanje lahko nevarno. Na vaseh (ali v mestu) recimo traktor nanese večje kose zemlje, kamenja ipd. na cesto po kateri se nato pripelje kolesar s približno 2. centimetroma širokimi gumami. Bognedaj da se to zgodi, ampak lahko pa kolesarju zaradi tega spodnese kolo in se mu kaj zgodi. Kakšna je sedaj primerna kazen za takšno ravnanje osebe, ki je prineslo "to" na cesto?
Vedno sem vesel konstruktivne debate, brez žaljenja. Rešitev za tvoj problem: traktorji in kolesarji imajo posebno cesto, primer Avstrija. Kako kaznovat nekoga v takem primeru, ki si ga opisal, ne vem. Vprašanje, če se sploh najde krivec. Če predpostavljam, da se krivec najde in ni bilo nobenih nesreč, mora tak kmet določen čas, dokazljivo skrbeti za določen odsek ceste in bo dvakrat premislil, ko bo naslednjič svinjal. Če so nesreče, pa odvzem vozniške. To je možna rešitev, verjamem pa da je še kaka boljša.
Dejstvo pa je tudi, da kolesarji, amaterji kot polprofesionalci znajo take nevarnosti relativno dobro ocenit. Ni pa pri nas dobro poskrbljeno za njih. Poznam jih par, ki zaradi urejenosti raje kolesarijo v Avstriji. Žal.
strup121 ::
alphasaphir je izjavil:
alphasaphir je izjavil:
Predvsem pa kaj če imaš blato na gumah, ker je cesta umazana? Potem je kazen tudi 1000€?
pomaga če prebereš dotični člen zakona...
Hvala za nasvet. Mi prosim pomagaš, tako, da me naučiš kako se najlažje najde določen zakon in člen, brez da veš kje in kako iskati, ker ga že poznaš?
z lahkoto, samo preberi prvi post v tej temi, v kateri tako veselo sodeluješ, pa boš našel odgovor na svoje vprašanje.
ahac ::
No tukaj bi ljudje dobili PREMIUM (top of the top), kvaliteto mesa. In kaj se zgodi? "Jaz bi vzel 2kg, ker nimam kam dat."... WTF? Ljudje niti mesa ne znajo več v skrinjo dat. Potem pa žrite sranje iz najboljšega soseda.
Sosedu se pa tud ne zdi vredno zapakirat po 2kg in prodat? Mislm... če pričakuje, da se bo trg prilagajal njemu potem valda ne bo nič prodal.
St235 ::
alphasaphir je izjavil:
inferno666 je izjavil:
Se strinjam, da si je študent zaslužil kazen, ker je nepravilno parkiral.
Je pa 1000 EUR definitivno previsoka kazen, in se ne sklada s težo prekrška.
Podobno visoka kazen je, če v naselju pelješ 30-50km/h preveč, ali če imaš med 0,8 in1,1g alkohola v krvi.
Moje mnenje je, da so te prekriški dosti hujši, in jih ne bi smeli enačiti.
Moj odgovor se ne nanaša samo na tvoj komentar, pač pa tudi na ostale ki menijo da so tudi hujši prekrški od tega.
1. verjetno res ne gre ločevati med traktorji, avtomobili, kamioni,... za vsakega ki 'posvinja' vozišče enaka kazen - verjetno
Sedaj pa primer v katerem je takšno ravnanje lahko nevarno. Na vaseh (ali v mestu) recimo traktor nanese večje kose zemlje, kamenja ipd. na cesto po kateri se nato pripelje kolesar s približno 2. centimetroma širokimi gumami. Bognedaj da se to zgodi, ampak lahko pa kolesarju zaradi tega spodnese kolo in se mu kaj zgodi. Kakšna je sedaj primerna kazen za takšno ravnanje osebe, ki je prineslo "to" na cesto?
Vedno sem vesel konstruktivne debate, brez žaljenja. Rešitev za tvoj problem: traktorji in kolesarji imajo posebno cesto, primer Avstrija. Kako kaznovat nekoga v takem primeru, ki si ga opisal, ne vem. Vprašanje, če se sploh najde krivec. Če predpostavljam, da se krivec najde in ni bilo nobenih nesreč, mora tak kmet določen čas, dokazljivo skrbeti za določen odsek ceste in bo dvakrat premislil, ko bo naslednjič svinjal. Če so nesreče, pa odvzem vozniške. To je možna rešitev, verjamem pa da je še kaka boljša.
Dejstvo pa je tudi, da kolesarji, amaterji kot polprofesionalci znajo take nevarnosti relativno dobro ocenit. Ni pa pri nas dobro poskrbljeno za njih. Poznam jih par, ki zaradi urejenosti raje kolesarijo v Avstriji. Žal.
Podobno vprašanje bi si lahko zastavil tudi, zakaj moraš plačat kazen za prehitro vožnjo, če pa nikogar nisi povozil. Odgovor je enostaven: Ko se zgodi hujša nesreča so vse kazni prepozne. Pa ni problem samo v kolesarjih, so tukaj tudi motorji, pa ne navsezadnje avtomobili, ki lahko zaradi svinjarije na cesti pridejo v nevarno situacijo. Za motorista je smrtno nevarno, če v ovinku pripelje na tako zaplato. Kazen je zato namenjena tudi temu, da ljudje tega NE storijo, ne pa temu, da se potem ko imamo n mrtvih in poškodovanih iščemo krivca.
Rešitev o popolnoma ločenih površinah za posamezne kategorije je super, samo v praksi jo je težko 100% izpeljat. Ob kmetijskih zemljiščih pa pogosto obstaja vzporeden kolovoz, ki sluzi traktorjem. Tako ne rabijo vsakih 10m vozit čez in po cesti kot nekateri poskušajo prikazat sliko.
Je pa problem, če potem redarstvo, ki niti pod razno ni doraslo vlogi represivnega organa svoje frustracije rešuje na takšen način. Jaz samo čakam, daj bodo v skladu z novim zakonom komu odvzeli izpit, ker bo na eni od ljubljanskih vpadnic prevozil dvojno črto.
Predlagam, pa da vsaj približno ostanemo pri težavi z nanosom blata na cestišče in ne razpravljamo o položaju malega kmeta.
ZaphodBB ::
Sosedu se pa tud ne zdi vredno zapakirat po 2kg in prodat? Mislm... če pričakuje, da se bo trg prilagajal njemu potem valda ne bo nič prodal.
Pa še dostavit stranki v 30km oddaljen kraj? Za 6€/kg? Saj trg deluje v obe smeri. Zato pa je čedalje manj kmetov in samooskrba pada.
Meni ni nič spornega, jaz stvari zgolj opisujem. Samo ne se potem usajat, da imamo nizko samooskrbo. Če želiš imeti eko jabolka, si jeseni priskrbiš ozimnico, ne pa da se dereš, da so kmetje nesposobni, ker nimajo hladilnice, pa distribucijske mreže, pa še 100% več hočejo za pikasta neugledna jabolka.
Po eni strani pizdite čez potrošniško družbo, da bi se pa začeli drugače obnašat in podpirat alternativne sisteme, to je pa safr. Ker se ne da iz naslanjača.
Pejte pred borzo stat, pa bo vse bolje.
para! ::
Samo ne se potem usajat, da imamo nizko samooskrbo.
Glede tega se verjetno usajajo samo kmetje (večja kot je želja po samooskrbi, bolje za njih). Ostali večini je ravno od kod prihaja hrana.
lp
Mipe ::
para! ::
Pravim samo, da je meni vseeno od kod prihaja hrana in se mi zdi glede na ponudbo na prodajnih policah, da večina meni enako. Nihče me ne bo prepričal, da je slovenska hrana top of the top, tista iz tujine pa tega standarda ne dosega.
Če pa je slovenska hrana toliko boljša, kar v določenih primerih verjetno zaradi kratkih rokov od proizvodnje do prodaje, dejansko je, pa se pričakuje, da bojo kmetje to ponudili na police trgovin. Ne, da bom zdaj svoj čas zapravljal za vožnje po kmetijah. Al pa, da bom kupoval skrinjo za zamrzovanje, da bom lahko kupil boljše :D meso.
Bistvo je to, da samo zaradi nekih pravljic o samooskrbi nihče ne bo kupoval slovenske hrane. Če pa bo ta kakorkoli boljša/ugodnejša/okusnejša pa seveda bomo, vsaj tisti, ki pri hrani ne gledamo na vsak cent.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
alphasaphir ::
p3361797Podobno vprašanje bi si lahko zastavil tudi, zakaj moraš plačat kazen za prehitro vožnjo, če pa nikogar nisi povozil. Odgovor je enostaven: Ko se zgodi hujša nesreča so vse kazni prepozne. Pa ni problem samo v kolesarjih, so tukaj tudi motorji, pa ne navsezadnje avtomobili, ki lahko zaradi svinjarije na cesti pridejo v nevarno situacijo. Za motorista je smrtno nevarno, če v ovinku pripelje na tako zaplato. Kazen je zato namenjena tudi temu, da ljudje tega NE storijo, ne pa temu, da se potem ko imamo n mrtvih in poškodovanih iščemo krivca. Rešitev o popolnoma ločenih površinah za posamezne kategorije je super, samo v praksi jo je težko 100% izpeljat. Ob kmetijskih zemljiščih pa pogosto obstaja vzporeden kolovoz, ki sluzi traktorjem. Tako ne rabijo vsakih 10m vozit čez in po cesti kot nekateri poskušajo prikazat sliko. Je pa problem, če potem redarstvo, ki niti pod razno ni doraslo vlogi represivnega organa svoje frustracije rešuje na takšen način. Jaz samo čakam, daj bodo v skladu z novim zakonom komu odvzeli izpit, ker bo na eni od ljubljanskih vpadnic prevozil dvojno črto. Predlagam, pa da vsaj približno ostanemo pri težavi z nanosom blata na cestišče in ne razpravljamo o položaju malega kmeta.[/st.citat naj bi izjavil:
Point taken, se strinjam, da kazni naj bodo. Ves čas sem tudi imel v mislih motoriste kot ogroženo skupino. Razumem, da je praktično nemogoče urediti, tako kot omenjam vzporedna vozišča, sploh ne čez noč. Se strinjam tudi, da naj vsak poskrbi prvo pri sebi, da ne bo svinjal! Razumem tudi da je to nevarno za soudeležence. Samo te rešitve/kazni niso vredu in se jih ne izvaja dosledno. V Sloveniji bi prepogosto previsoke kazni pisali. Vzrokov sploh ne bi odpravljali. Sem mnenja, da se da tudi drugače. Predvsem pa je potrebno razumet stvari, poslušat argumentacije in to potrpežljivo ovrednotit. Ne pa ad hoc rešitve, ki vključujejo astrono
Point taken, se strinjam, da kazni naj bodo. Ves čas sem tudi imel v mislih motoriste kot ogroženo skupino. Razumem, da je praktično nemogoče urediti, tako kot omenjam vzporedna vozišča, sploh ne čez noč. Se strinjam tudi, da naj vsak poskrbi prvo pri sebi, da ne bo svinjal! Razumem tudi da je to nevarno za soudeležence. Samo te rešitve/kazni niso vredu in se jih ne izvaja dosledno. V Sloveniji bi prepogosto previsoke kazni pisali. Vzrokov sploh ne bi odpravljali. Sem mnenja, da se da tudi drugače. Predvsem pa je potrebno razumet stvari, poslušat argumentacije in to potrpežljivo ovrednotit. Ne pa ad hoc rešitve, ki vključujejo astronomske kazni.
ZaphodBB ::
Pravim samo, da je meni vseeno od kod prihaja hrana in se mi zdi glede na ponudbo na prodajnih policah, da večina meni enako. Nihče me ne bo prepričal, da je slovenska hrana top of the top, tista iz tujine pa tega standarda ne dosega.
Točno tako, kupcem je vseeno kaj kupujejo, samo da je poceni in komot. Nisem rekel, da je slovenska hrana top of the top. Ekološko pridelana hrana pa je top of the top. To bi vedel, če bi jo kdaj jedel - vkolikor ješ samo hrano iz supermarketov, potem tega pač ne veš. Konkretno je bilo govora o mesu. Ekološka pridelava mesa terja, da je živna celo leto na paši, pozimi se mora pa tudi vsak dan vsaj 2 uri sprehajat. Poleg tega je omejena krma (odpadejo vsi preparati za večanje mase). To pomeni, da je takšno meso praktično nemastno in mnogo, mnogo boljšega okusa.
Uvaža se pa ne ekološke pridelave, meso s farm je pa bolj kot ne enako, pa če je z Madžarske, Romunije ali iz Slovenije.
para! ::
Mislim, imel je možnost plačat parkirišče v rangu par eur na uro, ali pa riskirat 1000 EUR kazni zarad blata. Nepoznavanje zakonov ni izgovor, debilnost pa še manj.
lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po zasebni poljski poti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16406 (13082) | Mehmed |
» | Mi sploh lahko kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9170 (7065) | ZaphodBB |
» | Ne vem ali sem kazen dobil ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11888 (10532) | poweroff |