» »

Stvarna napaka (prenosnik)?

Stvarna napaka (prenosnik)?

RejZoR ::

Ok, vem da je bilo govora o tem kot dreka ampak rabim konkreten primer in kaj se da naredit okoli tega ker bom drgače fasal popizditis in bom zadevo enostavno fuknu enmu v glavo.

Kupil prenosnik Lenovo S205 pred ene 2 mescema in od prvega dneva imam z njim grozne probleme kar se tiče wirelessa. Prejšnji netbook je na isti lokaciji z isto konfiguracijo mrežne opreme lovil brezhibno, pa je bil 3 leta starejši in kao ful slabši (Acer), od sestre prenosnik (isto Acer) na isti lokaciji še vedno dela bp, samo moj skoz dreka. Hitrosti nihajo od 0,9Mbps prenosov do 7,9Mbps (moja linija je 8Mbps), povezava večkrat kar pade dol, včasih se potem sploh nikoli ne poveže nazaj ker pade v loop in se povezuje in pade dol v nedogled dokler se povsem ne obesi in ga moram restartat, da ponovno vzpostavi wireless. Nesel na servis, tam trdijo da deluje brezhibno ampak če je to brezhibno sem jezst pomaranča. Vseeno so mi zamenjali anteno v zaslonu ampak je isto sranje. Router sem postavljal na vse mogoče lokacije, celo na drugo stran sobe na omaro sem ga dal pa se je samo rahlo izboljšalo, celo obstoječ router WRT54GL z DD-WRT firmwarom (ki je delal povsem normalno) sem zamenjal z najboljšim Linksysom E4200. Isto sranje. Vse druge naprave imajo sedaj bistveno boljši sprejem, celo telefon HTC Wildfire na isti lokaciji kot ta netbook lovi bolje z novim routerjem in nikoli nima nobenih težav z wirelessom (jeben telefon s 4cm veliko antenco!?!?!?!?). Samo ta kretenski netbook ne. Tud po brskanju po Lenovo forumu sem našel kar ene par uporabnikov z identičnim problemom, ki ga očitno tud niso nikoli rešili.
Preizkušal sem že vse živo z driverji, včasih deluje bolje, včasih ne, nikoli pa ni kot je treba.

Drug problem je šumenje in prasketanje zvoka kadar priklopiš slušalke. Tud če nič ne predvajaš na njem v slušalkah šumi. S serviserjem sva nato ugotovila, da ne šumi samo z določenimi slušalkami. Z mojimi (in enimi od sestre),ki konkretno na vseh drugih napravah delujejo brezhibno in brez šuma, šumijo in prasketajo na tem netbooku.
Potem sva s serviserjem prišla skupaj, da naj pač kupim druge slušalke. Najbolje, da grem v trgovino in tam probavam 100 slušalk, da bom našel ene, ki pa ne bojo šumele. Glede na to da so vse pakirane v plastične blistre je to povsem nemogoče. Takisto sem pobrskal za tem problemom na lenovo forumu in našel nesrečneže z istim problemom. Eni so baje rešili zadevo z driverji, pri meni se ni nič spremenilo.

Tretji problem, medtem ko sem ga imel na servisu glede wirelessa in šumenja slušalk je začel po ekranu risat tanke sive črte. Prav dejansko ko sem ga prišel nazaj iskat in sva testirala še slušalke je risal črte po ekranu. Serviser ga je sicer nato hitro zamenjal in sem ga prišel iskat naslednji dan. Čez to nimam pripomb. Kasneje se je sicer še zgodilo, da je včasih začel risat kakšno črto pa sem se je rešil z restartom prenosnika. Se mi ni dalo še enkrat nest na servis dokler ne bi bilo bolj nadležno.

Četrti problem. Ko sem ga dobil iz servisa sem se odločil, da ga bi obnovil nazaj na tovarniška okna. Zaženem recovery program, neko čudo od Cyberlinka imenovan OneKey Recovery. Kliknem Recovery, sistem se restarta in gre naravnost v okna. Ok, wtf!? Grem na Lenovo forum in tam preberem, da je ena opcija tud z uporabo Recovery tipke na prenosniku, ki jo držiš par sekund in se prenosnik restarta v recovery način.
To naredim in se spet zbudi direktno nazaj v okna. Fajn, nedelujoč recovery. Do danes na njihovem forumu še nisem dobil rešitve.

Peti problem. Včeraj hočem zagnat zadevco in mi nenormalno dolgo visi na POST zaslonu. Ko se le spravi naprej slišim samo čudno brnenje diska in nato zvok kot bi disk izvedel spindown in nato se mi pokaže Intelov mrežni bootloader. WTF!? Moral bi se zbuditi iz hibernacije pa nič. Restartam in grem v BIOS in glej ga zlomka, diska sploh ne zazna. Postavka pod Hard Drive je enostavno prazna. Res fakin jebeno fajn.

Naprava stara 2 mesca pa je šlo na njen narobe praktično vse kar lahko gre. In zdej imam enostavno dost zajebavanja s tem gnilim govnom in bi rad enostavno dobil denar nazaj, pa si grem kupit karkoli drugega samo Lenovo ne. Zdej pa mi povejte, kako naj tle uveljavljam stvarno napako? Ker niti slučajno nočem dat popravljat tega sranja ker ne bo nikoli kot je treba. Imam papir iz servisa, da so menjali anteno in zaslon, gor je tud napisano glede slušalk. In sedaj imam očitno nedelujoč disk. Imam tud Se Zgodi za 3 leta za katerega niti ne vem če ga pri uveljavitvi stvarne napake povrnejo (kdo ve kako je glede tega)? Je kdo že uveljavljal stvarno napako za prenosnik in za katero napako ter kako je potem šlo naprej?

Hvala vsem za pomoč
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

XsenO ::

Probaj se prvo pomeniti človeško s trgovino kjer si kupil. Magari za dobropis, če imajo kakkšen drugi prenosnik, ki ti odgovarja. Na ta način boš porabil dosti manj živcev
1 + 1 = 1

RejZoR ::

Tud zanima me kako naj jim dopovem, da je wireless totalno v penisu že od dneva nakupa pa čeprav na servisu trdijo da je vse ok? Bojo rekl uh oh sej ni nič narobe in ga poslal nazaj in zavrnil stvarno češ saj ni nič narobe. Pa vidim da je, ker vse druge naprave na istem mestu delujejo bp, samo ta netbook ne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

fosil ::

Uporabi kakšen program s katerim testirajo stabilnost mrežne povezave ali ruterjev ali kaj podobnega in naredi izpis.
klik
Tako je!

RejZoR ::

Brezveze. Itaq zdele ne morem ker je disk kaput. Prej mi je vse delal sam s tem netbookom ne. Ne rabim nič preverjat routerjev in povezave. Če dela en usran telefon mora tud netbook jebemo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

XsenO ::

Enostavno sporoči, da so vrnili prenosnik iz servisa brez, da bi odpravili napake in da so se celo pojavile nove napake, ki jih prej ni bilo.
Če se kolkor tolko civilni se verjetno bo dalo zmeniti najmanj za dobropis/bone/zamenjavo za drugi prenosni pri njih. Če pa boš hotel denar nazaj pa se mi zdi da drugega kot prijava napake ti ne preostane seveda tudi ta pot ti ne garantira tega.
1 + 1 = 1

RejZoR ::

Dobropis odpade, modela, ki pa bi ga sedaj vzel pa nimajo. Imamo pa ga pri nas, sicer smo sestrska firma ampak poslujemo ločeno, tko da mi dobropisi nič ne pomagajo. Dejansko bi moral nazaj dobit denar in ga sedaj kupit pri nas.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Brane2 ::

Eh, mislim da utrujaš malo preveč ( servisu, kakovost robe je druga stvar).

Če šumijo samo tvoje slušalke pač verjetno pomeni da imaš crap slušalke, po možnosti z bednimi, neoklopljenimi kabli.

Isto je z Wifijem. ne delajo vedno vse kombinacije proizvajacev Wifi kartic in APjev vedno enako dobro.

Tudi nikjer ne piše, da pa mora ta kibla imeti večji doseg od nekega Acerja.

Če stvar dela v okvirih podanih specifikacij in standardov, IMHO nimaš kaj.

To, da wifi ne izpolnjuje tvojih pričakovanj, bi mogoče bil razlog za takojšnjo vrnitev izdelka, ne pa za uveljavljanje stvarne napake...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

St235 ::

Rejzor, glede na napisano je najboljše, kar lahko probaš naredit uvelajvit stvarno napako zaradi crknjenega diksa.

Namreč slab sprejem wirelessa je lahko feature i kljub temu, da deluje slabše od konkurence, boš na podlagi tega težko dosegel stvarno napako. Podobno bi rekel glede slušalk. Ne rečem, da ne bi bilo možno samo bo pa precej težko to dokazat.

Medtem ko disk je druga zgodba. Namreč zakon jasno definira, da če se na artiklu pojavi napaka v 6 mesecih od nakupa se to šteje, da je izdelek napako imel že ob nakupu. Artikel z napako ob nakupu pa seveda ne izpolnjuje obljubljenih karakteristik in ima kot takšen stvarno napako.

Zadeva seveda ni nujno da bo enostavna, ker se servisi na vse pretega otepajo stvarnih napak. Na tvojem mestu bi zadevo nesel na servis skupaj z pisno zahtevo, da uveljavljaš stvarno napako, da eksplicitno ne želiš garancijskega popravila. Pri tem bi seveda moral citirat relavantne člene zakona o varstvu potrošnikov, pri čemer pazi, ker so bile ravno letos neke spremembe. Potem zadevo nesi na servis in jim pojasni da zahtevaš uveljavitev stvarne napake in naj ti podpišejo izjavo (lahko kar na kopijo dopisa) da so sprejeli zahtevo za uveljavitev stvarne napake.

Od tam naprej imajo 8 dni da ti odgovorijo ali so ti ugodili zahtevi za stvarno napako in lahko zahtevaš denar ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
323659 (1248) Machete
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519226 (6410) BlaY0
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486605 (5148) Seljak
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458036 (6677) PINki
»

Prenosnik stvarna napaka

Oddelek: Loža
423729 (3064) RejZoR

Več podobnih tem