» »

Virant gre na volitve, nastaja nova stranka

Virant gre na volitve, nastaja nova stranka

Temo vidijo: vsi
««
31 / 35
»»

Double_J ::

a res misliš, da Janković za kakšno postavko svojega programa tako dobro ve, zakaj je tam, da se je ne bi bil nikakor pripravljen odreči?


Dobro ve - za osebno okoriščanje.
Dve šivanki...

Okapi ::

Ja, zaradi višjega DDV-ja bo obogatel, ne? Zaradi dokapitalizacije NLB pa še bolj.

O.

Karaya 52 ::

Nacionalni interes + Virant does not compute, tako kot anglosaksonsko podjetnistvo in ZJ ne.

Okapi ::

Zdaj se pa zmenite - a mu je za nacionalni interes ali za osebni interes?

O.

Double_J ::

nacionalni interes ali za osebni interes


Nacionalni interes = osebni interes. Še ne veš tega?
Dve šivanki...

Karaya 52 ::

Okapi je izjavil:

Zdaj se pa zmenite - a mu je za nacionalni interes ali za osebni interes?

O.


Skoda, da svoj intelekt dajes na posodo kliki in ti je blizje megla od resnice.

"Nacionalni interes" ter osebni interes se popolno zlijeta v formi drzavnega kapitalizma. Nacionalni interes je blaginja vseh drzavljanov (Virantova dikcija), Jankoviceva je pa mocna drzava, ki upravlja z gospodarstvom ... blaginja je tam dol ... nekje spodaj.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Jankoviceva je pa mocna drzava, ki upravlja z gospodarstvom ... blaginja je tam dol ... nekje spodaj.
Škoda, ker je to zraslo v tvoji domišljiji in ne moreš s prav ničemer podkrepiti.

One delavke v Mercatorju ob njegovem odhodu so bile v resnici plačane naricaljke, varka za tv, mar ne?

O.

Karaya 52 ::

Domisljiji, spet s to foro. :) Mislim, da ostali dobro poznajo oz. so slisali njegova stalisca do drzavne lastnine, pa si naj ustvarijo mnenje, kdo zivi v imaginernem in kdo v realnem. :)

Janković je znova poudaril, da zagovarja nacionalni interes, pri čemer je kot zgled navedel Krko [KRKG 50,00 0,00%], kjer ima država 27-odstoten delež, ki ga po njegovih besedah ne sme prodati.


Primorje ne sme iti v stečaj, ker bi s tem izgubilo reference, ki so pomembne na tujih trgih.


Precej pozornosti Janković namenja kmetijstvu od lesarstva, prek zadružništva do pridelave sladkorja. Za Tovarno sladkorja Ormož predlaga tretjinsko državno lastništvo, tretjinsko lastništvo kmetov in tretjinsko tuje lastništvo. Pomembno se mu zdi tudi oživitev Mipa . >>Ko enkrat prodamo polico, kje bo kmet prodajal krompir, čebulo in pršut,<< je poudaril Janković in omenil, da danes ni čas za prodajo oziroma razprodajo državnega premoženja, ampak za kupovanje.


Ideje za 21. stoletje, samo za katero afrisko drzavo?

Odgovor, za tisto, ki bo cez stiri leta med TOP 5!

UPANJE

djordjevic ::

Največja ironija pa je, da ima, vsaj kar se ormoške tovarne sladkorja tiče, prav. Preden so z veseljem pobasali evropsko subvencijo, da so jo zaprli, smo imeli domačega sladkorja ogromno in za mali denar, zdaj pa smo odvisni predvsem od uvoza in cenovnih spikov na trgu zaradi špekulacij že z osnovnimi živili, kot so sladkor, koruza, moka.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Karaya 52 ::

Domaci sladkor, ne tistega v trenirki, ane? ;(( Zame je njegov odnos do drzavljanov totalno ponizujoc, ker tip ocitno verjame da smo nesposobni odpreti tovarno in potrebujemo pomoc drzave. Zgleda da se ni slisal za Microsoft, Google, Apple...

Temu se rece centralno planiranje, ni druge.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Ja, peezda, očitno je še nihče ni odprl, ane? In dokler smo imeli tisto 'fabriko', smo kupovali cuker za bagatelo, zdaj pa ti stane kila 1,30 €. Pa da ne bo pomote - briga mene, ali je cuker naš, hrvaški, madžarski ali katerikoli že. Meni je pomembna cena. Pri čemer zanemarimo, da so imeli tudi kmetje lep biznis s sladkorno peso.
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedGone ::

Preden so z veseljem pobasali evropsko subvencijo, da so jo zaprli,

Ki so posledica kvot, ki so posledica levičarskega pristopa, da Mama Država že ve kaj in koliko je dobro za nas.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pšenični ::

"Ja, peezda, očitno je še nihče ni odprl, ane? In dokler smo imeli tisto 'fabriko', smo kupovali cuker za bagatelo, zdaj pa ti stane kila 1,30 €. Pa da ne bo pomote - briga mene, ali je cuker naš, hrvaški, madžarski ali katerikoli že. Meni je pomembna cena. Pri čemer zanemarimo, da so imeli tudi kmetje lep biznis s sladkorno peso."

Tle se strinjam. 100%. Pr kešu, se zame vse začne in konča.

Kolikor vem, do l. 2015 ne smejo zalaufat Ormoža.

Če kdo več ve, naj napiše.

To je edina pametna Zokija. V bistvu je zanj prepametna, tko da dvomim forte, da se je on toga "sam setio".

Ne vem, ne spomnim se, kdo je bil tko pameten, da so to zaprli. Po moje ta levi.

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

Jah, sj slovenskega microsofta se tudi nihce ni odprl, ocitno je zadaj razlog. Kmetje peso prodajajo drugemu predelovalcu, big deal. Cena je pa odvisna od kupa dejavnikov, pridelava, predelava, logistika, prodaja. Jankovic je zakljucil, da je nova tovarna cukra to, kar drzava potrebuje. Kaj se potrebujemo? Verjetno je ta manever celo v nasprotju s pravili EU. Zelite, da Nemcija in Francija s 1000× vecjim proracunom postavljajo svoje Krke in Gorenja? Puf, takole vas odpihnejo...

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Karaya 52 je izjavil:

Cena je pa odvisna od kupa dejavnikov, pridelava, predelava, logistika, prodaja.

Mhm, brihtna buča. Gremo ugotavljat, kaj se bolj splača. Imeti doma surovino, fabriko in dobro razvejano distribucijsko mrežo ali, ponavljam, v času prehrambenih kriz, kupovati končni izdelek na trgu, običajno v tujini? Na to retorično vprašanje odgovor najbrž ni potreben. In konec koncev, če bi cuker stal ISTO kot uvoženi, bi imeli od tega v celoti še vedno več - nova delovna mesta (pa naj bodo še tako low-value, vsaj so - bolje to od podpore), novi davki in prispevki v proračun, manjša odvisnost od trgov ...
No grave is deep enough to keep us in chains.

Karaya 52 ::

Ce bi razmisljal na metanivoju, bi videl da to vodi v protekcionizem. Ugani katera gospodarstva bi potegnila najkrajso? Enega susilca za lase nebi izvozili v Nemcijo, ce se ta odloci da bo sama proizvedla vse za vse.

Mimogrede, kdo daje vladi pravico, da futra z mojim denarjem neko podjetje v Ormozu? "Kaj pa moje podjetje?"

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

No, potem pa ne vem, zakaj se sploh še gremo na EU-nivoju kmetijske subvencije, če, tako Karaya, nas vse to samo tepe po žepu (pa preden kdo zavpije, niti približno nisem za to, da se kmetom namenja do 75% nepovratnih sredstev za nakup mehanizacije, da lahko potem orjejo 10 arov zemlje s traktorjem velikosti manjše garsonjere)? Hebeš samopreskrbo s hrano, ane? Itak bo trg vse sam zrihtal. Bo moj sladki K. Vidim na primeru sladkorja, kako fino mi je, ko kupujem uvoženega, ki stane od danes na jutri 15 centov več, ker se špekulantski peezduni na borzi igračkajo s cenami osnovnih življenjskih dobrin.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Karaya 52 ::

Pozabil si na carine, predvsem zaradi teh placujes drazji sladkor.

Pšenični ::

Ne tole z Ormožem je bila napaka. Jebeš leve , desne.

"Pozabil si na carine, predvsem zaradi teh placujes drazji sladkor."

Ma, tko kot je đorđi reku, gre se za delovna mesta. To je bistveno.

"Mimogrede, kdo daje vladi pravico, da futra z mojim denarjem neko podjetje v Ormozu? "Kaj pa moje podjetje?" "

No, če pogledaš subvencije...Reno jih je potegnu že tojk, da bi lahko postavli še eno fabriko. Tko da to ni merilo.

Zaprtje Tobačne je bi tud Faill.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Karaya 52 je izjavil:

Pozabil si na carine, predvsem zaradi teh placujes drazji sladkor.

WTF? Carina na madžarski, romunski, bolgarski cuker? Se ti je skisalo?

Mhm, to je telbanc dobro izpostavil - nisem videl, da bi se Francozi, njihovi vladni predstavniki no less, kaj bunili, ko smo dali nekaj 10 milijonov težko injekcijo za vzpostavitev nove modelne linije. What gives?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

Ne dvomim, da se bo iz ciste trme plavalo proti toku. Morda pa Jankovic obrne tok reke in bodo recepti, ki so globalno propadli leta 90 spet delovali.

Ja, djordjevic, skisalo se mi je. Sem mislil da surovina za cuker raste tudi zunaj EU. Sorry.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Poanta je, da ni treba surovine kupovati v tujini, če jo imaš DOMA. Če ti jo doma pridelujejo. Ne vidim, za kaj za vraga bi moralo ti biti apriori slabo. Bi nas vrgli iz EU, če bi imeli lastno tovarno cukra (ako se že dajemo okoli tega - imo bi lahko prenesli debato tudi na kak drug gospodarski sektor)? Ne me hecat, no.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Karaya 52 ::

Slamnati moz. Nikoli nisem rekel da nebi smeli imeti tovarne sladkorja. Odloci se kaj ti je bolj pomebno, cena ali "kupuj nase".

Sicer pa upam da se narod zaveda, da vecino ustvari PREDELOVALNA industrija. "Sami" imamo bore malo oz. nic.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Prvo in z veliko žalostjo v srcu ti sporočam, da je bila nižja, ko sem 'kupoval naše'. Žal. Enako velja za, denimo, Argeto, odkar jo je Istrabenz tako velikodušno dal v tuje roke (sej vem, da so bili prisiljeni, toda vseeno). Od 60 centov na konzervo do 1-1,10 €. V Tušu, no less - ki je kao kul in ni drag, pa to.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Karaya 52 ::

Dejansko verjames, da je slovensko nujno ceneje?

Zakaj so potem Krkina zdravila, prodana v SLO drazja od istih prodanih na Poljskem. Isto velja za pralne stroje...

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Ne mi zdaj maksim polagat v usta. Na izpostavljenih primerih se je pač izkazalo, da slovensko JE BILO ceneje. Jebiga. Kaj naj? Lažem, da ni bilo? Hej, Alpsko mleko je tudi najdražje mleko v Sloveniji, pa te nihče ne sili, da ga kupuješ. Pa veš, zakaj je najdražje? Ne, ne zato, ker bi bilo najkakovostnejše, temveč ker je najbolj usidran brand v slovenski zgodovini. Isto velja za Barcaffe in še kakšno znamko. Osebno kupujem Hoferjevo trajno mleko in Jacobsov instant kafe, evo. In, glej kakšna ironija spet - Gorenje, kolikor mi je znano, že dolgo ni več v večinski državni lasti, kot podjetje, ki deluje na trgu in ga žene predvsem doseganje čim večjega dobička (jasno, menda), postavlja cene v skladu s trgom. Pri nas je njegova znamka še vedno zelo cenjena in se mi sploh ne zdi nič nenavadnega, da so cene višje kot, denimo, v Avstriji, kjer se Gorenje bori za določen delež trga (kot 'jugović' firma v Avstriji pač ni tako cenjena kot kak Bosch ali Miele - slednjega si zaradi višjega standarda tudi lahko privošči več ljudi). Se pa, jasno, vsak odloči, če je pripravljen toliko plačati za njihove izdelke in ali so denarja vredni. V določenih pogledih in pri nekaterih produktih ja, sicer ne (heh, tule se mi dejansko poraja vprašanje, ali ne ciljaš na to, da bi moralo Gorenje, hehe, subvencionirati aparate za domači trg? Ergo, se obnašati socialistično? Pazi zdaj to - zakaj misliš, da so nemški avtomobili prek luže defacto bistveno cenejši (kljub stroškom transporta, predelav za US trg, uvoznim carinam) kot v Evropi? Ker se borijo za tržni delež z domačimi firmami in Japonci. Simple. Zato si lahko privoščijo in nas v Evropi odirajo, praktično na naš račun pa vozi ameriška gospodinja full-option passata za 2/3 cene našega osnovnega. Fer? Se mi ne zdi najbolj, ampak tako je, jebiga.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Looooooka ::

Karaya 52 je izjavil:

Dejansko verjames, da je slovensko nujno ceneje?

Zakaj so potem Krkina zdravila, prodana v SLO drazja od istih prodanih na Poljskem. Isto velja za pralne stroje...

Kar nekaj strank je obljubilo, da bodo tole z zdravili zaustavili.

djordjevic ::

Pa še to - sem ostal dolžan glede zdravil: V roke je treba vzeti tiste, ki zdravila nabavljajo. Sklepam, da ZZZS. Ti bi zavrnil višje plačilo načrta za hišo, če bi vedel, da ga boš dobil, ali bi iz altruizma rekel: Ah, veste, kaj, meni gre že tako dovolj dobro, vam dam 33% popust. C'mon, man. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

MadMicka ::

"Zaprtje tobačne je bil tud Faill" pravi teblanc.

Za koga je bila to napaka? Za delničarje, ki so dobro prodali ne. Za marsikaterega delavca, ki je pobasal ogromno odpravnino, tudi ne. Za državo kot delničarja tudi ne, za državo kot vrečo, v katero se stekajo davki, pa zagotovo. Pa za vsa podjetja, ki so poslovala s Tobačno tudi.

Temu se reče kapitalizem.

In potem se telbanc priduša, da v Mercatorju pa že ne bo kupoval slovenskega kvasa, če pa ga dobi za par centov ceneje v Hoferju.

Temu se tudi reče kapitalizem.

Jaz osebno pa raje kupujem slovensko robo, pa čeprav na letni ravni plačam par EUR-ov več, ker vem, da na ta način spodbujam slovensko gospodarstvo in ne avstrijsko.

Tudi to je kapitalizem.

Domača roba DA, vendar NE ZA VSAKO CENO, mar ne telbanc? ;)

Pšenični ::

"Za koga je bila to napaka? Za delničarje, ki so dobro prodali ne. Za marsikaterega delavca, ki je pobasal ogromno odpravnino, tudi ne. Za državo kot delničarja tudi ne, za državo kot vrečo, v katero se stekajo davki, pa zagotovo. Pa za vsa podjetja, ki so poslovala s Tobačno tudi.

To je bila dolgoročna napaka. Poleg tega nimaš pojma zakaj so prodali Tobačno.

"In potem se telbanc priduša, da v Mercatorju pa že ne bo kupoval slovenskega kvasa, če pa ga dobi za par centov ceneje v Hoferju."

Če bi pazljivo prebral zadevo, bi videl da je Kvas v Mercatorju TRIKRAT DRAŽJI od kvasa v Hofeju. (1kom=42g)

"Jaz osebno pa raje kupujem slovensko robo, pa čeprav na letni ravni plačam par EUR-ov več, ker vem, da na ta način spodbujam slovensko gospodarstvo in ne avstrijsko."

Če si zaposlen v državni upravi, se normalno lahko tud oženiš z Mercatrjem.

"Domača roba DA, vendar NE ZA VSAKO CENO, mar ne telbanc? "

Domača roba, ko je bolj poceni in bolše kvalitete kot tuja.

Sem pač zajeban kupec, kralj za trgovce..., ki ima denar. Za une u Mercatorju sem pa bog, ki hodi mimo njihove drage štacune.

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

djordjevic je izjavil:

(heh, tule se mi dejansko poraja vprašanje, ali ne ciljaš na to, da bi moralo Gorenje, hehe, subvencionirati aparate za domači trg? Ergo, se obnašati socialistično?


Tukaj tudi sam padem v luknjo, ki v mojem svetu klasicnega liberalizma nebi smela obstajati. Drzavno lastnistvo je argument tedaj, ko gre za poseben interes najsirse skupnosti, katerega ob tej uri ne bom lepo zapisal, bom pa dal nekaj anekdot. :))

Drzava si lasti policijo in sodstvo. Nihce ne bo rekel, da mora drzava na njih delati dobicek (razen MOL, kjer razumejo redarstvo kot vir zasluzka). Evo, zdaj pa imamo primer drzavnega letalisca Jozeta Pucnika. Drzavno Adrio na eni strani in Janeza Novaka na drugi. Prvi je v interesu, da letalisce nizkocenovnikov ne spusti zraven, Novakovo stalisce je ravno obratno. Zakaj ima torej drzava lastnistvo v letaliscu? Da vse drzavljane prisili v letenje z drago Adrio (s tem ko odzene konkurenco) oz. omogoci drzavljanov cim vec poceni letov? Oboje skupaj NE GRE. Dokler bo Adria drzavna, bo povezanost slaba in pika. Kar se mene tice je odgovor tu preprost. Letalisce lahko tudi zastonj ponuja svojo oskrbo, raje njih dokapitaliziram in imam 20 prevoznikov kot pa tri velike in drage, letim nikamor, placam pa kljub temu.

Okapi ::

In kje točno piše, da Adria ne more biti dobičkonosna tudi ob nizkocenovnikih?

O.

leiito ::

Adria ni bila nikoli profitabilna, ker imajo naši piloti težko nogo. Če bi bili tudi oni solastniki firme in udeleženi na dobičku bi bilo čisto drugače, 2.500 rpm max. To je najbolje kar preskočiti in počakati, da se kot top 5 država priključimo vesoljskemu programu. Ne zato, ker je lahko, zato ker je težko, 6 ali 7g, kot je rekel Kennedy in so v par letih naredili vesoljske ladje. Vse se da, samo pravega motivatorja rabimo in Zoki je pokazal, da je motivator 1A. U Stožcah so delal udarniško, da imamo mi zdaj tadion (najlepši in najcenejši), ko bomo med top 5, bomo imeli pa tudi slovensko Barecelono, Liverpool in Palermo. Če se da take preskoke delati v razvoju in standardu, potem se da tudi v fuzbalu.

MadMicka ::

telbanc, a prodaja Tobačne, da je dolgoročno napaka? A prodaja katerekoli druge močne slovenske firme pa ni al kako?

Poleg tega praviš, da jaz nimam pojma, zakaj so prodali Tobačno? Ja, reku bi zaradi ogromne kupnine. Kaj pa ti misliš?

Karaya52, pa ti ločiš med Adrio in Letališčem Brnik? (Ne bom mu rekel letališče Pučnik ob vsem spoštovanju do pokojnega g. Pučnika, ker zamerim vladi, ki brez kakršnekoli razprave dobesedno čez noč spremeni ime daleč najbolj znanega slovenskega letališča) Gre za dva različna podjetja.

Lahko letiš z Adrio ali pa katerokoli drugo letalsko družbo iz letališča Brnik,ki pač leti na Brnik. Lahko letiš z Adrio ali pa katerokoli drugo firmo iz kateregakoli hočeš letališča. Ne vem, kaj te matra. Temu se reče kapitalizem.

To, da je država dokapitalizirala zgubarsko Adrio, je pa stvar odločitve vlade, očitno so ocenili, da bi imel proračun več stroškov, če Adria propade. Upam, da se niso ušteli.

Pšenični ::

"Poleg tega praviš, da jaz nimam pojma, zakaj so prodali Tobačno? Ja, reku bi zaradi ogromne kupnine. Kaj pa ti misliš?"

Seveda se motiš.

"To, da je država dokapitalizirala zgubarsko Adrio, je pa stvar odločitve vlade, očitno so ocenili, da bi imel proračun več stroškov, če Adria propade. Upam, da se niso ušteli."

Spet se motiš. V isti nespremenjeni sistem mečejo denar.....to je možno le ker nikomur ni potrebno polagat računov. Dokler bo tako, bo šlo z Adrijo navzdol.

Če pogledamo še Petrol.

Križanovski bivši predsednik uprave je še zmeraj v Petrolu. Le prestavili so ga nižje, da ni več na očeh.

To je to.

-valvoline- ::

Jaz tut kupujem slovenskih izdelkov pa mi za to ni treba hodit v Merkator.Komunistična monopolistična hobotnica.Upam da čimprej crkne,in se stanje demonopolizira.

djordjevic ::

Karaya 52 je izjavil:

Evo, zdaj pa imamo primer drzavnega letalisca Jozeta Pucnika. Drzavno Adrio na eni strani in Janeza Novaka na drugi. Prvi je v interesu, da letalisce nizkocenovnikov ne spusti zraven, Novakovo stalisce je ravno obratno. Zakaj ima torej drzava lastnistvo v letaliscu? Da vse drzavljane prisili v letenje z drago Adrio (s tem ko odzene konkurenco) oz. omogoci drzavljanov cim vec poceni letov? Oboje skupaj NE GRE. Dokler bo Adria drzavna, bo povezanost slaba in pika. Kar se mene tice je odgovor tu preprost. Letalisce lahko tudi zastonj ponuja svojo oskrbo, raje njih dokapitaliziram in imam 20 prevoznikov kot pa tri velike in drage, letim nikamor, placam pa kljub temu.

Pozabljaš eno pomembno stvar. Brnik je manjše regionalno letališče, ki velik del svojih prihodkov ustvari od taks, ki mu jih plačujejo prevozniki, nizkocenovni pa so znani po tem, da zbijajo takse na minimum. Kakšen Stansted, ki je pravi hub, in ima na stotine letov dnevno, si mogoče lahko privošči to, Brnik pa si ne more. In ko pride Ryanair, ki je razvpit ravno po tem, da se gre s taksami čisti dumping, nato pa ne pride do dogovora, tu ni kriva grda grda država, ampak finančna plat dogovora, ki za Brnik pač ni sprejemljiva, recimo. Če kaj (pa smo spet pri socializmu), bi lahko država dodala svoj košček pite, če že razlagaš, kako da je državno letališče krivo za vse tegobe sodobnega popotnika, ki hoče leteti poceni na vse strani z Brnika, da bi pokrila izgubo, ki jo ustvari letališče z Ryanairovimi linijami. Skratka, tu je imo situacija bolj zapletena, kot da bi vse speljali zgolj na raven dokapitalizacij Adrie.
No grave is deep enough to keep us in chains.

-valvoline- ::

djordjevic je izjavil:

Karaya 52 je izjavil:

Evo, zdaj pa imamo primer drzavnega letalisca Jozeta Pucnika. Drzavno Adrio na eni strani in Janeza Novaka na drugi. Prvi je v interesu, da letalisce nizkocenovnikov ne spusti zraven, Novakovo stalisce je ravno obratno. Zakaj ima torej drzava lastnistvo v letaliscu? Da vse drzavljane prisili v letenje z drago Adrio (s tem ko odzene konkurenco) oz. omogoci drzavljanov cim vec poceni letov? Oboje skupaj NE GRE. Dokler bo Adria drzavna, bo povezanost slaba in pika. Kar se mene tice je odgovor tu preprost. Letalisce lahko tudi zastonj ponuja svojo oskrbo, raje njih dokapitaliziram in imam 20 prevoznikov kot pa tri velike in drage, letim nikamor, placam pa kljub temu.

Pozabljaš eno pomembno stvar. Brnik je manjše regionalno letališče, ki velik del svojih prihodkov ustvari od taks, ki mu jih plačujejo prevozniki, nizkocenovni pa so znani po tem, da zbijajo takse na minimum. Kakšen Stansted, ki je pravi hub, in ima na stotine letov dnevno, si mogoče lahko privošči to, Brnik pa si ne more. In ko pride Ryanair, ki je razvpit ravno po tem, da se gre s taksami čisti dumping, nato pa ne pride do dogovora, tu ni kriva grda grda država, ampak finančna plat dogovora, ki za Brnik pač ni sprejemljiva, recimo. Če kaj (pa smo spet pri socializmu), bi lahko država dodala svoj košček pite, če že razlagaš, kako da je državno letališče krivo za vse tegobe sodobnega popotnika, ki hoče leteti poceni na vse strani z Brnika, da bi pokrila izgubo, ki jo ustvari letališče z Ryanairovimi linijami. Skratka, tu je imo situacija bolj zapletena, kot da bi vse speljali zgolj na raven dokapitalizacij Adrie.

Brnik je tudi primer državnega monopolističnega obnašanja v Slo. Najmanj 2/3 zaposlenih tam je odveč,to se dobr ve in nihče ne ukrepa,raje navijejo letališke takse zakaj da raja leti poceni,vsepovsod isti drek SŽ,Telekom,TVSlo,Elektro.... samo cene nabijajo,hihče ne pomisli da bi se lotil racionalizacije in z tem znižal cene za uporabnike,neeeee še dodatnih lenuhov bodo zaposlili,saj zopet prihaja nova politična garnitura na oblasti.

thramos ::

djordjevic je izjavil:


Pozabljaš eno pomembno stvar. Brnik je manjše regionalno letališče, ki velik del svojih prihodkov ustvari od taks, ki mu jih plačujejo prevozniki, nizkocenovni pa so znani po tem, da zbijajo takse na minimum. Kakšen Stansted, ki je pravi hub, in ima na stotine letov dnevno, si mogoče lahko privošči to, Brnik pa si ne more.


A ne letijo nizkocenovniki ponavadi na manjša letališča?

floyd1 ::

Velikega letališča v Sloveniji itak ni.

Okapi ::

Lahko letiš z Adrio ali pa katerokoli drugo firmo iz kateregakoli hočeš letališča. Ne vem, kaj te matra.
Mah, Karaya po stari navadi operira z nekimi teorijami zarote. Da država pomaga Adriji s tem, da kot solastnica letališča ovira poslovanje konkurence. In tudi če bi to bilo res, je to posledica slabe gospodarske politike in vodenja podjetij v državni lasti, kar se oboje da izboljšati, ne da bi ta podjetja po vsej sili prodajali.

Pa da ne bo sedaj kdo začel renčati, da zagovarjam Adrio. Zaradi mene lahko jutri šenkajo vsa letala in se ukinejo. Službeno grem od časa do časa v Bruselj in ker nisem državna firma ali ustanova, ki zapravlja tuj denar, ne letim direktno v Bruselj po oderuških Adriinih cenah, ampak za polovično ceno s prestopanjem na Dunaju, je kljub izgubi časa še vedno mnogo ceneje.

A ne letijo nizkocenovniki ponavadi na manjša letališča?
Ja, in Stansted je tako manjše letališče. Ki je svoj poslovni model zgradilo na nizkih pristojbinah in je zato zelo prometno.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

leiito je izjavil:

Adria ni bila nikoli profitabilna, ker imajo naši piloti težko nogo.

Prevec zavijajo?

Karaya 52 ::

Okapi je izjavil:

Jankoviceva je pa mocna drzava, ki upravlja z gospodarstvom ... blaginja je tam dol ... nekje spodaj.
Škoda, ker je to zraslo v tvoji domišljiji in ne moreš s prav ničemer podkrepiti.

O.


Okapi je izjavil:

Lahko letiš z Adrio ali pa katerokoli drugo firmo iz kateregakoli hočeš letališča. Ne vem, kaj te matra.
Mah, Karaya po stari navadi operira z nekimi teorijami zarote. Da država pomaga Adriji s tem, da kot solastnica letališča ovira poslovanje konkurence. In tudi če bi to bilo res, je to posledica slabe gospodarske politike in vodenja podjetij v državni lasti, kar se oboje da izboljšati, ne da bi ta podjetja po vsej sili prodajali.

O.



Janković je spregovoril tudi o konkurenčnosti, za katero meni, da je treba pokazati samozavest in kvaliteto ob tem pa se je zavzel, da v družbah raje vidi domačega lastnika kot tujega. "Nihše ni boljši od nas, dokler to ne dokaže."


Hands down, zagovorniki nacionalnega interesa, drzavnega kapitalizma, od katerega ima korist izkljucno elita, so zmagali. ** *** ****

leiito ::

Kaj se noben ne spomni kakšne so bile cene v Merkatorju pred in po prihodom konkurence? Naj postavijo zdele Janukoviča za direktorja da ga vidim kaj bo naredo. Merkatorja noben ne reši več. Ne razumem hrvate,z nakupom Merkatorja se bodo dobesedno finančno in poslovno pokopali,še veliko več kupcev bo zbežalo h cenejšim konkurentom.


Jaz se spomnim. Dokler je bil Zoki, so bile cene bistveno nižje. Fakt. In če bi danes postavili Zokita nazaj za direktorja Mercatorja, bi cene padle za 30% v tednu dni, uvedli bi četvorne pike, če kupiš 5 artiklov je 6. zastonj in te moderne retail fore. On ne bi nikoli dovolil teh manipulacij, da je najdražji artikel v višini oči, najcenejši pa tako nizko, da sem videl upokojence že ležati na tleh in brskati po spodnji polici.

Pa luči in muska bi bla taprava, Golica, ne pa te neke sublimnalne fore kot zadnjič. Grem po kruh, kupim pa še nastavke za električno zobno ščetko, ki je nimam, dva ista sesalca (ista kot tisti, ki sem ga kupil že prejšnjo soboto), mesar je imel celega prašiča, od glave do pete, sicer razrezanega, ampak sestavljenega nazaj kot puzzle (kupljeno) in za konec sem čutil potrebo, ki se ji nisem mogel upreti, da kupim 12 flašk neke uber pikantne mehiške omake in komplet kartuš za Canonov printer (da sem ready, če ga bom kdaj imel).

To je sodoben retail. Poznam tipa, ki je šel v Mercator po časopis in ga sploh še ni nazaj.

Hofer in Lidl pa sicer zgledata cenejša, ampak to je baje vse plastično, nek prah zmešajo z vodo in pride ven šunka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: leiito ()

ZaphodBB ::

leiito: Ne bluzi. Najboljši sosed je bil vedno dražji od konkurence.

leiito ::

Dražji, po cifri morda, ampak uporabniška izkušnja se pa ne da primerjati, saj je tudi VW dražji od primerljive Škode. Mercator je zasnovan kot home away from home, neka domačnost veje s polic in vonj po svežem kruhu. Lahko pa da je to vse naštudiran, tisti specifični vonj Bentleyev in Royceov tudi ni od posebej zdravih krav in lesa, ampak je pod sedežem pumpica, ki šprica ven aromo mahagonija, alkantare in bankovcev po €500.

thramos je izjavil:

djordjevic je izjavil:


Pozabljaš eno pomembno stvar. Brnik je manjše regionalno letališče, ki velik del svojih prihodkov ustvari od taks, ki mu jih plačujejo prevozniki, nizkocenovni pa so znani po tem, da zbijajo takse na minimum. Kakšen Stansted, ki je pravi hub, in ima na stotine letov dnevno, si mogoče lahko privošči to, Brnik pa si ne more.


A ne letijo nizkocenovniki ponavadi na manjša letališča?


To vse reši dober menedžer. V pravih rokah bi bila Adria svetovna blagovna znamka, angleški fuzbal klubi bi imenovali štadione po njej, a kaj ko je teh, ta dobrih menedžerjev tako malo, za prst ene roke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: leiito ()

Karaya 52 ::

Okapi je izjavil:

Lahko letiš z Adrio ali pa katerokoli drugo firmo iz kateregakoli hočeš letališča. Ne vem, kaj te matra.
Mah, Karaya po stari navadi operira z nekimi teorijami zarote. Da država pomaga Adriji s tem, da kot solastnica letališča ovira poslovanje konkurence. In tudi če bi to bilo res, je to posledica slabe gospodarske politike in vodenja podjetij v državni lasti, kar se oboje da izboljšati, ne da bi ta podjetja po vsej sili prodajali.

O.


Zadnje case natancno meris v lastno koleno. Bomo leteli se drazje?

Predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir upa, da taks ne bodo zvišali, čeprav te možnosti ne izključuje. Dodaja: »Zaradi krčenja poletov Adrie Airways bomo imeli manj potnikov, poleg tega bomo imeli višje stroške zaradi plačevanja tarif agenciji.« Vse to bi sicer lahko pomenilo tudi, da bi dvignili takse oziroma letališke pristojbine, kar bi lahko pomenilo tudi dražje vozovnice. A past je v tem, da bi na ljubljansko letališče zaradi podražitev letelo manj letalskih družb, zaradi dražjih vozovnic pa bi se potniki še pogosteje kot zdaj odločali za velikokrat cenejše polete z bližnjih letališč, denimo iz Trsta, Benetk, Gradca.


Tako to gre, za Adrio je vseeno. Denar ji bodo vrnili preko dokapitalizacij, ostali pa bodo zapustili kloako, v kateri se predsednik vlade ne zna govoriti anglesko.

ZaphodBB ::

To vse reši dober menedžer. V pravih rokah bi bila Adria svetovna blagovna znamka, angleški fuzbal klubi bi imenovali štadione po njej, a kaj ko je teh, ta dobrih menedžerjev tako malo, za prst ene roke.


Na svetu ni ene profitabilne letalske družbe.

Letalska družba je brankot v teku, iz ene dokpaitalizacije v drugo. Recimo scena NLB, ki v svetovnem merilu za banko ni normalna je v svetu letalskih družb enostavno način poslovanja. Del poslovnega modela :D.

Karaya 52 ::

LJUBLJANA - Letalska družba Ryanair se z Aerodromom Ljubljana pogovarja o vnovičnih poletih na ljubljansko letališče, vendar pod pogojem, da letališče zniža takse oziroma letališke pristojbine. Te so visoke, ocenjuje prvi mož Ryanaira Michael O'Leary.


Namesto tega, so jih apratciki nacionalnega interesa zvisali.


Ryanair je v preteklem poslovnem letu ustvaril 3,63 milijarde evrov prihodkov in 401 milijon evrov dobička. Prihodki so se v primerjavi s poslovnim letom pred njim povečali za 21 odstotkov, dobiček pa za 26 odstotkov. Število prepeljanih potnikov se je s 66,5 povečalo za osem odstotkov, na 72,1 milijona.

Ob koncu poslovnega leta 2011, ki se je končalo 31. marca letos, je imel Ryanair 40 letal več kot leto poprej. Ob koncu poslovnega leta je imel floto 272 letal, ki so letela na več kot 1.300 linijah oziroma 328 več kot leto poprej.


Kar je hin je hin. Slovenska mentaliteta je pac hin.

Ramon dekers ::

http://www.emirates247.com/eb247/compan...

Qatar Airways will make a profit in financial year 2009-10 even as airlines across the world are making huge losses owing to the slowdown in the air travel industry.

"We are already a profitable airline. We are also expecting to make a profit in the financial year 2009-10," Qatar Airways' Chief Executive Officer Akbar Al Baker, told Emirates Business.

With regards to raising finances for the new aircraft, Al Baker said: "We are financing our aircraft. We have no problems with raising finances. Banks are very keen to lend money to Qatar Airways."
««
31 / 35
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Primerjava dveh koalicijskih pogodb (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
9831096 (22012) vidz81

Volitve 2011 (strani: 1 2 3 429 30 31 32 )

Oddelek: Problemi človeštva
1588182032 (154054) Ziga Dolhar

Več podobnih tem