Forum » Programiranje » Posneti video v igri v c++ opengl
Posneti video v igri v c++ opengl
misel_89 ::
Zdravo !
Imam narejeno igro kateri morem dodati možnost snemanja videa, igra je narejena v c++ opengl.
Trenutno sem uporabil to kodo : http://www.codeproject.com/KB/directx/S...
Koda dela točno to kaj imam željo vendar nažalost je zelo počasna. Zanima me če lahko sploh pričakujem da bom našel/izdelal realno časovni zapisovalnik videa?
Je kdo ki ima izkušnje iz podobnega problema?
Imam narejeno igro kateri morem dodati možnost snemanja videa, igra je narejena v c++ opengl.
Trenutno sem uporabil to kodo : http://www.codeproject.com/KB/directx/S...
Koda dela točno to kaj imam željo vendar nažalost je zelo počasna. Zanima me če lahko sploh pričakujem da bom našel/izdelal realno časovni zapisovalnik videa?
Je kdo ki ima izkušnje iz podobnega problema?
Senitel ::
Lahko malo bolj definiraš "zelo počasna"? Nevem kaj konkretno ta dva classa uporabljata v ozadju, ampak tako branje je običajno nadležno počasno (branje front bufferja v CPU space). Imaš pa v komentarjih na codeproject eno alternativo za glGetPixels omenjeno, ki bo nekoliko hitrejša. Še vedno pa je vprašanje, kolk je sploh hitro kodiranje.
misel_89 ::
Cca pol minute na 50fps jev. Uporabljam pa glGetPixels, program ima tudi možnost shranjevanaj z dvema kodekoma : 'C','V','I','D' in 'M','P','G','4' prvi deluje zelo počasi a na koncu tvori video. Pri drugem pa sam zajem in pisanje podatkov tečeta malo hitreje a še vedno prepočasi, ampak ta mi na koncu naredi prazno datoteko(neuporabn).
Nekaj sem si ogledoval FFmpeg knjižnjico a nikjer nisem našel primera za c++ z katerim bi si sploh lahko pomagal.
Nekaj sem si ogledoval FFmpeg knjižnjico a nikjer nisem našel primera za c++ z katerim bi si sploh lahko pomagal.
Senitel ::
Torej 30 sekund za 50 full resolution frame-ov? Najboljše bo verjetno skopirat frame buffer v en offscreen buffer 1/4 velikosti in potem to shranjevat.
_Dormage_ ::
Pomoje je odvisno od zahtevnosti same igre in kako shranjuje slike.
Če jih sproti piše na disk in to ne dela v svoji niti bo rezultat porazen.
Jst sem sicer to delal z javo in dosegel približno 20-23 fps-jev kar zna bit dovolj.
Ampak nisem slik pretvarjal v video in jih nisem pisal na disk.
Ali kodiranje dela on the fly ali ko konča snemanje?
Tako kot je napisano razumem, da si pol minute snemal s 50 slik na sekundo?
Ali si hotel povedati, da je v pol minute zajel le 50 slik?
Če jih sproti piše na disk in to ne dela v svoji niti bo rezultat porazen.
Jst sem sicer to delal z javo in dosegel približno 20-23 fps-jev kar zna bit dovolj.
Ampak nisem slik pretvarjal v video in jih nisem pisal na disk.
Ali kodiranje dela on the fly ali ko konča snemanje?
Cca pol minute na 50fps jev
Tako kot je napisano razumem, da si pol minute snemal s 50 slik na sekundo?
Ali si hotel povedati, da je v pol minute zajel le 50 slik?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Dormage_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj izbrat: .mts ali mp4Oddelek: Zvok in slika | 3868 (3598) | vasquez |
» | Avto kamerca (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 19311 (13351) | strumf666 |
» | Prvi televizijski kanal v ločljivosti 4K (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 37687 (32782) | M-XXXX |
» | 100Hz pri LCD TVjih - brezveze? (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 9888 (8531) | neres |
» | VirtualDub za začetnike (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 15105 (8511) | Revenant |