Forum » Loža » Simobil in izpisek klicanih številk
Simobil in izpisek klicanih številk
l0g1t3ch ::
Ali lahko od simobila zahtevam izpisek vseh klicanih številk za eno leto nazaj in da so številke vidne v celoti in ne to sranje, ki je sedaj brez zadnjih treh mest ?
Na kateri zakon/člen se lahko sklicujem ?
Glede na to, da sem jaz naročnik in da želim vedeti kaj sem jaz klical v zadnjem letu, res ne zastopim logike, da tega ne smem videti.
Imajo sploh pravno poglago za to ? Kolikor sem nekoč ujel komentar uporabnika BladeRunner, bi ti oni na zahtevo mogli izročit izpisek z celotnimi številkami.
Hvala in Lp.
Na kateri zakon/člen se lahko sklicujem ?
Glede na to, da sem jaz naročnik in da želim vedeti kaj sem jaz klical v zadnjem letu, res ne zastopim logike, da tega ne smem videti.
Imajo sploh pravno poglago za to ? Kolikor sem nekoč ujel komentar uporabnika BladeRunner, bi ti oni na zahtevo mogli izročit izpisek z celotnimi številkami.
Hvala in Lp.
l0g1t3ch ::
Ni nobenega kaznivega dejanja.
Iz določenega razloga, ki za potrebe debate sploh ni važen, bi rad imel izpiske z celo številko. Samo to.
Iz določenega razloga, ki za potrebe debate sploh ni važen, bi rad imel izpiske z celo številko. Samo to.
Matheeew ::
Kakšen sodni nalog?
Iz Simobil FAQ http://www.simobil.si/sl/faqCenter.cp2?...
Iz Simobil FAQ http://www.simobil.si/sl/faqCenter.cp2?...
Za kakšno obdobje lahko prejmem razčlenjeni račun?
Skladno s splošnimi pogoji poslovanja je Si.mobil dolžan zagotavljati razčlenjeni račun največ za zadnje tri mesece.
Razčlenjen račun sem prejel v obliki, kjer so zadnja tri mesta pri številki zakrita. Zakaj?
Zaradi novega Zakona o elektronskih komunikacija (ZEKom), ki je stopil v veljavo 28.01.2010, je pri prikazu številk na razčlenjenem računu prišlo do sprememb. Po novem moramo vsi slovenski operaterji skladno z zakonom v razčlenjenih računih zadnje 3 številke zakriti.
l0g1t3ch ::
Ma pred kom naj bi se ti podatki varovali, če gre za moje podatke ?
Blesav zakon ali blesavo tolmačenje zakona.
Blesav zakon ali blesavo tolmačenje zakona.
BlueRunner ::
@l0g1t3ch: da, lahko dobiš in ne, ne moreš dobiti.
Če so vse številke (klicane in klicoče) tvoje, potem Simobilu predložiš pooblastilo, da se jih mora na razčl. rač. prikazati v celoti (to ti omogoča ZEKom). No, vendar pa dvomim, da si ti lastnik vseh številk, pa tudi, če si, odpade, da bi na ta način dobil klice za več kot je reklamacijsko obdobje. To pa je nekaj mesecev in ne leto dni.
Lahko pa jih poskušaš zahtevati na podlagi ZVOP, pri čemer pa ne veš, če jih boš sploh dobil, dobil zakrite, ali pa dobil v celoti. Pri temu pa jih lahko zahtevaš za do 14 mesecev nazaj, ker se podatki o klicih hranijo tudi v posebni zbirki podatkov, ki se jih hrani na podlagi ZEKom-a. Na podlagi ZVOP pa lahko te podatke tudi zahtevaš.
Kar se tiče "blesavega zakona" pa je ta ravno v tem členu dejansko dobro in pravilno napisan, kar je pri nas že prava redkost. Za anonimizacijo obstajajo zelo dobri razlogi in težko boš prišel mimo tega, oziroma boš prišel mimo tega samo tako, da dokažeš, da je anonimizirana telefonska številka dejansko tvoja.
Če so vse številke (klicane in klicoče) tvoje, potem Simobilu predložiš pooblastilo, da se jih mora na razčl. rač. prikazati v celoti (to ti omogoča ZEKom). No, vendar pa dvomim, da si ti lastnik vseh številk, pa tudi, če si, odpade, da bi na ta način dobil klice za več kot je reklamacijsko obdobje. To pa je nekaj mesecev in ne leto dni.
Lahko pa jih poskušaš zahtevati na podlagi ZVOP, pri čemer pa ne veš, če jih boš sploh dobil, dobil zakrite, ali pa dobil v celoti. Pri temu pa jih lahko zahtevaš za do 14 mesecev nazaj, ker se podatki o klicih hranijo tudi v posebni zbirki podatkov, ki se jih hrani na podlagi ZEKom-a. Na podlagi ZVOP pa lahko te podatke tudi zahtevaš.
Kar se tiče "blesavega zakona" pa je ta ravno v tem členu dejansko dobro in pravilno napisan, kar je pri nas že prava redkost. Za anonimizacijo obstajajo zelo dobri razlogi in težko boš prišel mimo tega, oziroma boš prišel mimo tega samo tako, da dokažeš, da je anonimizirana telefonska številka dejansko tvoja.
Matheeew ::
Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-B)
22. člen
Za šestim odstavkom 91. člena se doda nov sedmi odstavek, ki se glasi:
>>(7) Operater izda razčlenjeni račun višje stopnje s takšno stopnjo členitve klicanih in klicočih oseb, pri kateri ni mogoče razpoznati njihove identitete, tako da izpusti oziroma izbriše zadnja tri mesta telefonskih številk. Celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe sme operater razkriti le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe. Identitete klicanih in klicočih oseb operaterju ni potrebno prikriti v primerih razčlenjenega računa za klice med telefonskimi številkami istega naročnika. Razčlenjeni račun višje stopnje operater izda v elektronski obliki, razen če naročnik ne zahteva drugače.<<.
49106 ::
BlueRunner je izjavil:
@l0g1t3ch: da, lahko dobiš in ne, ne moreš dobiti.
Če so vse številke (klicane in klicoče) tvoje, potem Simobilu predložiš pooblastilo, da se jih mora na razčl. rač. prikazati v celoti (to ti omogoča ZEKom). No, vendar pa dvomim, da si ti lastnik vseh številk, pa tudi, če si, odpade, da bi na ta način dobil klice za več kot je reklamacijsko obdobje. To pa je nekaj mesecev in ne leto dni.
To, da ti nisi lastnik vseh klicanih številk, 'po moje' ni pomembno. Verjetno se gre za to, da ni nujno, da si kot lastnik številke sam opravil vse klice(posoja), poleg tega lahko nekdo drug odpre položnico in vidi katere številke si klical.
BlueRunner ::
To, da ti nisi lastnik vseh klicanih številk, 'po moje' ni pomembno. Verjetno se gre za to, da ni nujno, da si kot lastnik številke sam opravil vse klice(posoja), poleg tega lahko nekdo drug odpre položnico in vidi katere številke si klical.
Pomembno je v smislu, da velja:
- telefonska številka je osebni podatek
- osebnega podatka osebe se tretji osebi ne sme razkriti, če se s tem ni strinjala, ali če za to ne obstaja zakonska podlaga.
Vse ostalo, vključno z različnimi interpretacijami in nekaterimi dodatki, ki so specifični za razčlenjen račun, sledi iz tega.
IP-RS je dejansko najprej "ciljala" na to, da se varuje zasebnost - torej da ti ne bodo drugi člani gospodinjstva brskali po izbiskih in gledali koga si klical (dohodnih klicev se običajno ne plačuje in jih na računu tudi ne more biti). No, DZ so zgodbo obrnili na glavo in naredili nekaj, kar je IMHO bolj pravilna rešitev. Dosegli so to, kar so želeli pri IP-RS in dodatno še to, da se mojih/tvojih/kar enih osebnih podatkov ne razkriva, če se tudi jaz ne strinjam z razkritjem.
Je pa imel IP-RS eno mnenje, ki se od tega mojega radikalno razhaja...
Nagradno vprašanje pri tej logiki pa se glasi: ali se številke klicateljev na št. 090 podjetju, ki to številko uporablja, na zahtevo razkrijejo ali ne? Po mnenju IP-RS seveda lahko. Jaz pa pravim, da ni rečeno.
miraldinjos ::
Kakšen pa je postopek če gre za grožnje iz skrite številke od prijave na policijo do razkritja identitete klicajočega iz skrite številke pa kok dovg to traja, da dobiš nalog pa številko od klicatelja?
BlueRunner ::
Vprasanje ce tebi smejo kaj povedat. To policija preiskuje potem.
Po zadnjem mnenju IP-RS to lahko povejo (izdajo osebne podatke klicatelja) tudi uporabniku osebno, če ima ta utemeljen razlog.
Sicer mi to malo smrdi na podpiranje "kavbojske pravice", ampak recimo, da upam, da pri IP-RS vedo kaj počno, če so že pri drugih stvareh malo izgubili kompas.
Je pa operaterju prepuščena ugotovitev, kaj je to "utemeljen razlog" in zna se zgoditi, da operater ne bo videl utemeljenega razloga, da te podatke da neposredno naročniku, jih bo pa dal policiji/sodišču.
To, da se 105. čl. ZEKom določa, da morajo biti podatki posredovani "Pod pogoji in na način iz 107. člena tega zakona pa jih mora izročiti tudi pristojnim organom.", pa je sploh še ena bizarna cvetka, ker 107. čl. ureja zakonito prisluškovanje. Torej podatke lahko dobi prizadeti uporabnik neposredno (kar je malo tako, tako glede varovanja osebnih podatkov), policija/sodišče pa jih lahko dobita samo na podlagi odredbe "pristojnega organa" (torej sodišča), pa še potem je potrebno te podatke shraniti za vedno (!!!) in to na način, kakor da imajo oznako tajnosti stopnje ZAUPNO. Kar je v tem kontekstu sploh nebuloza.
ZEKom - zakon spisan in pokrpan tako bebavo in s toliko notranjimi protislovji, da je čudež, da se ga sploh da upoštevati.
Miha48 ::
"Kar se tiče "blesavega zakona" pa je ta ravno v tem členu dejansko dobro in pravilno napisan, kar je pri nas že prava redkost.
Za anonimizacijo obstajajo zelo dobri razlogi..."
Kateri pa so ti razlogi, da mora naročnik plačnik računa plačati vse, čeprav ne ve kdo je klicani in njegova številka, in tudi ne vedno kdo je klical z njegove številke, zakaj potem to ne velja za vse številko, a ni to bedarija, ki omogoča velike zlorabe?
Za anonimizacijo obstajajo zelo dobri razlogi..."
Kateri pa so ti razlogi, da mora naročnik plačnik računa plačati vse, čeprav ne ve kdo je klicani in njegova številka, in tudi ne vedno kdo je klical z njegove številke, zakaj potem to ne velja za vse številko, a ni to bedarija, ki omogoča velike zlorabe?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Miha48 ()
Miha48 ::
(7) Operater izda razčlenjeni račun višje stopnje s takšno stopnjo členitve klicanih in klicočih oseb, pri kateri ni mogoče razpoznati njihove identitete, tako da izpusti oziroma izbriše zadnja tri mesta telefonskih številk. Celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe sme operater razkriti le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe. Identitete klicanih in klicočih oseb operaterju ni potrebno prikriti v primerih razčlenjenega računa za klice med telefonskimi številkami istega naročnika. Razčlenjeni račun višje stopnje operater izda v elektronski obliki, razen če naročnik ne zahteva drugače.
Po mojem trdnem prepričanju to ne velja za obračunavanje storitev za klicočega in plačnika klicev, saj je to zagotovo kršenje pravic potrošnikov, da plačajo samo tisto, kar je razvidno in jasno iz računa, ne pa da plačajo nepoznane storitve ali izdelke, kar se lahko sicer seveda na veliko zlorablja, plačnik računa pa naj samo plačuje?
Ali plačnik računa res nima pravice do jasno specificiranega računa, kaj naj bi plačal, dolžan pa je vse plačati brez odloga?
Ali je to skrb za kupca in družbeno odgovorno poslovanje, prijazno do potrošnika, kupca?
Iz računa je namreč povsem razvidno, kdo je klicoč in njegova številka, to sem jaz, vidna je moja številka, kar je normalno, saj sem naročnik storitev in sem tudi plačnik, a klicani in njegova številka pa sta zakrita, čeprav je to bistveni del računa vaše storitve.
Čemu služi ta člen, mi ni jasno, za pravilni obračun opravljenih storitev naročniku potrošniku gotovo ne.
Po mojem trdnem prepričanju to ne velja za obračunavanje storitev za klicočega in plačnika klicev, saj je to zagotovo kršenje pravic potrošnikov, da plačajo samo tisto, kar je razvidno in jasno iz računa, ne pa da plačajo nepoznane storitve ali izdelke, kar se lahko sicer seveda na veliko zlorablja, plačnik računa pa naj samo plačuje?
Ali plačnik računa res nima pravice do jasno specificiranega računa, kaj naj bi plačal, dolžan pa je vse plačati brez odloga?
Ali je to skrb za kupca in družbeno odgovorno poslovanje, prijazno do potrošnika, kupca?
Iz računa je namreč povsem razvidno, kdo je klicoč in njegova številka, to sem jaz, vidna je moja številka, kar je normalno, saj sem naročnik storitev in sem tudi plačnik, a klicani in njegova številka pa sta zakrita, čeprav je to bistveni del računa vaše storitve.
Čemu služi ta člen, mi ni jasno, za pravilni obračun opravljenih storitev naročniku potrošniku gotovo ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Miha48 ()
St235 ::
Kot je Bluerunner že večkrat povedal:
Bistveno je namreč, da ti pri razčlenjenem računu tretja oseba (simobil) pošilja osebne podatke brez izrecne privolitve. Zato zakonska omejitev.
Za potrebe plačila storitve je več kot dovolj podatkov (čas in trajanje klica, delna številka). Dodatne tri številke ne bi na noben način vplivale na storitve, ki ti jih zaračunajo.
Pomembno je v smislu, da velja:
- telefonska številka je osebni podatek
- osebnega podatka osebe se tretji osebi ne sme razkriti, če se s tem ni strinjala, ali če za to ne obstaja zakonska podlaga.
Bistveno je namreč, da ti pri razčlenjenem računu tretja oseba (simobil) pošilja osebne podatke brez izrecne privolitve. Zato zakonska omejitev.
Za potrebe plačila storitve je več kot dovolj podatkov (čas in trajanje klica, delna številka). Dodatne tri številke ne bi na noben način vplivale na storitve, ki ti jih zaračunajo.
Miha48 ::
Posredujemo naše neobvezno mnenje v zvezi z vašimi vprašanji:
Operater lahko razkrije celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe, v nasprotnem primeru pa tako razkritje glede na veljavno zakonodajo ni dopustno.
Informacijski pooblaščenec, v mnenju 0712-1/2012/2063
Operater lahko razkrije celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe.....
Torej:
o Operater lahko razkrije telefonsko številko klicane in klicoče osebe; klicoča oseba je ja številka naročnika plačnika računa in je plačniku, samemu sebi, ja poznana, povsem vidna iz računa, ki ga plačuje. To je povsem zgrešeno.
o Operater lahko razkrije celotno telefonsko številko klicane osebe le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe.....Izrecna zahteva naročnika, plačnika je, da plača le tisto številko, ki je odkrita in jo pripozna. Kljub temu pa je torej pogoj, da mu to številko operater šele tedaj odkrije, ko plačnik poda izrecno zahtevo za to, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe. Operater pa zakriva številko in identiteto klicanega in klicoči ne more nič, ne pozna ne številke , ne klicanega, od katerega naj bi dobil pisno soglasje.
Ni to idiotizem?
Do razčlenjena računa na spletu, pa ima dostop samo naročnik, plačnik, ne vsakdo!
Operater lahko razkrije celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe, v nasprotnem primeru pa tako razkritje glede na veljavno zakonodajo ni dopustno.
Informacijski pooblaščenec, v mnenju 0712-1/2012/2063
Operater lahko razkrije celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe.....
Torej:
o Operater lahko razkrije telefonsko številko klicane in klicoče osebe; klicoča oseba je ja številka naročnika plačnika računa in je plačniku, samemu sebi, ja poznana, povsem vidna iz računa, ki ga plačuje. To je povsem zgrešeno.
o Operater lahko razkrije celotno telefonsko številko klicane osebe le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe.....Izrecna zahteva naročnika, plačnika je, da plača le tisto številko, ki je odkrita in jo pripozna. Kljub temu pa je torej pogoj, da mu to številko operater šele tedaj odkrije, ko plačnik poda izrecno zahtevo za to, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe. Operater pa zakriva številko in identiteto klicanega in klicoči ne more nič, ne pozna ne številke , ne klicanega, od katerega naj bi dobil pisno soglasje.
Ni to idiotizem?
Do razčlenjena računa na spletu, pa ima dostop samo naročnik, plačnik, ne vsakdo!
Miha48 ::
Kot je Bluerunner že večkrat povedal:
Pomembno je v smislu, da velja:
- telefonska številka je osebni podatek
- osebnega podatka osebe se tretji osebi ne sme razkriti, če se s tem ni strinjala, ali če za to ne obstaja zakonska podlaga.
Bistveno je namreč, da ti pri razčlenjenem računu tretja oseba (simobil) pošilja osebne podatke brez izrecne privolitve. Zato zakonska omejitev.
Za potrebe plačila storitve je več kot dovolj podatkov (čas in trajanje klica, delna številka). Dodatne tri številke ne bi na noben način vplivale na storitve, ki ti jih zaračunajo.
Ali je telefonska klicanega in klicočega celo na razčlenjenem računu, ki je pravilom dostopen samo z geslom plačnika na strani operaterja res skrivnost, ko pa sem jo že uporabil in jo torej že poznam? Račun je zabeležka opravljenega, predmet plačila!
Matako ::
Zahvalite se Debeli Nataši.
Mogoče bo zdaj notranja ministrica... me prav zanima, če se bo tako striktno držala varovanja podatkov pred samim sabo, kot se je v našem primeru.
Mogoče bo zdaj notranja ministrica... me prav zanima, če se bo tako striktno držala varovanja podatkov pred samim sabo, kot se je v našem primeru.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
St235 ::
Kot je Bluerunner Şe veĨkrat povedal:
Pomembno je v smislu, da velja:
- telefonska ĹĄtevilka je osebni podatek
- osebnega podatka osebe se tretji osebi ne sme razkriti, Ĩe se s tem ni strinjala, ali Ĩe za to ne obstaja zakonska podlaga.
Bistveno je namreĨ, da ti pri razĨlenjenem raĨunu tretja oseba (simobil) poťilja osebne podatke brez izrecne privolitve. Zato zakonska omejitev.
Za potrebe plaĨila storitve je veĨ kot dovolj podatkov (Ĩas in trajanje klica, delna ťtevilka). Dodatne tri ťtevilke ne bi na noben naĨin vplivale na storitve, ki ti jih zaraĨunajo.
Ali je telefonska klicanega in klicoĨega celo na razĨlenjenem raĨunu, ki je pravilom dostopen samo z geslom plaĨnika na strani operaterja res skrivnost, ko pa sem jo Şe uporabil in jo torej Şe poznam? RaĨun je zabeleŞka opravljenega, predmet plaĨila!
Ni skrivnost. Je pa osebni podatek. Simobil kot tretja oseba ne sme razkrivat osebnih podatkov. In še enkrat zadnje tri številke nimajo NIČ s tem kaj ti simobil zaračuna.
Miha 48 ::
Ni skrivnost. Je pa osebni podatek. Simobil kot tretja oseba ne sme razkrivat osebnih podatkov. In še enkrat zadnje tri številke nimajo NIČ s tem kaj ti simobil zaračuna.
Ko sem klical, je bila številka klicanega tudi že osebni podatek, zakaj pa je potem v računu, ki ga moram plačati, potem naenkrat skrivnost, in te skrivnosti, npr.: štev. 090, moram še drago plačati, a ne vem kaj je to?
Ali klicoči, lastnik številke in plačnik računa, lahko plačuje, kar nekdo poljubno zakrito navede klicane številke v računu, ki ji je lahko klical nekdo? Lastnik številke naj vse plačuje, čeprav ne ve kaj je to? Nima nobenih pravic, lahko se ga kar odira?
Ko sem klical, je bila številka klicanega tudi že osebni podatek, zakaj pa je potem v računu, ki ga moram plačati, potem naenkrat skrivnost, in te skrivnosti, npr.: štev. 090, moram še drago plačati, a ne vem kaj je to?
Ali klicoči, lastnik številke in plačnik računa, lahko plačuje, kar nekdo poljubno zakrito navede klicane številke v računu, ki ji je lahko klical nekdo? Lastnik številke naj vse plačuje, čeprav ne ve kaj je to? Nima nobenih pravic, lahko se ga kar odira?
St235 ::
Omrežne številke 090 so razvidne, tako da lahko brez težav vidiš ali si klical na plačljivo številko. Ravno tako vidiš kdaj in koliko časa je klic trajal. Več kot dovolj da ugotoviš ali si res ti klical.
Telefonska številka je osebni podatek (nikakor ne skrivnost, kar vztrajno mešaš). Z osebnim podatkom lahko lastnik dela praktično kar hoče. Tako ga lahko pove tudi tebi. Ne sme pa simobil kot pravna oseba tebi posredovat osebnih podatkov tretjih oseb brez njihovega dovoljenja ne glede na to ali ti ta podatek imaš ali ne.
Še vedno pa nisi pojasnil zakaj naj bi bile zadnje tri številke bistvene glede tega ali si nek klic opravil ali ne?
Za zaračunavanje storitev je dejanska razčlenitev do zadnje številke popolnoma nepotrebna, predvsem pa nesorazmerna v odnosu do varovanja osebnih podatkov.
IMO kot je napisal Bluefish bi v primeru klicev na komercialne številke le te morali objaviti, ker pravnih oseb zakon o varovanju osebnih podatkov ne ščiti.
Telefonska številka je osebni podatek (nikakor ne skrivnost, kar vztrajno mešaš). Z osebnim podatkom lahko lastnik dela praktično kar hoče. Tako ga lahko pove tudi tebi. Ne sme pa simobil kot pravna oseba tebi posredovat osebnih podatkov tretjih oseb brez njihovega dovoljenja ne glede na to ali ti ta podatek imaš ali ne.
Še vedno pa nisi pojasnil zakaj naj bi bile zadnje tri številke bistvene glede tega ali si nek klic opravil ali ne?
Za zaračunavanje storitev je dejanska razčlenitev do zadnje številke popolnoma nepotrebna, predvsem pa nesorazmerna v odnosu do varovanja osebnih podatkov.
IMO kot je napisal Bluefish bi v primeru klicev na komercialne številke le te morali objaviti, ker pravnih oseb zakon o varovanju osebnih podatkov ne ščiti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako so v praksi videti prometni podatki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 45180 (38799) | PaX_MaN |
» | Dnevnik klicev na spletnih straneh operaterjevOddelek: Informacijska varnost | 2606 (1853) | krneki |
» | Uveljavljanje povračila škode (prometna nesreča na hrvaškem)Oddelek: Na cesti | 2766 (2375) | Vrocipes |
» | Razčlenjen tel. račun - maskirane štavilkeOddelek: Mobilne tehnologije | 4291 (3922) | BlueRunner |
» | V veljavo stopila novela Zakona o elektronskih komunikacijahOddelek: Novice / Zasebnost | 5807 (4583) | poweroff |