vir: Mashable
Junija so vložili potrebno prijavo pri regulatorju (SEC oz. naša AVP), kar bi po običajnem urniku pomenilo izdajo nekje v začetku avgusta. Vendar SEC še ni bil pripravljen izdati zelene luči, zato bo javna ponudba delnic odložena vsaj do srede septembra. Posredi so nestandardni računovodski standardi, s katerimi Groupon meri zdravje in dobičkonosnost svojega podjetja. Namesto običajnih kazalcev po veljavnih računovodskih standardih (GAAP, pri nas imamo SRS) so se odločili za dva nenavadna - bruto dobiček in pa prilagojene prihodke iz poslovanja (adjusted CSOI), tj. zneska, ki ne vključujeta določenih stroškov, zlasti ne oglaševanja, za katerega Groupon zapravi zares ogromno (263.2 milijona dolarjev samo lani). Groupon pravi, da so vsi ti stroški enkratni in da ne bodo imeli vpliva na dolgoročno finančno poslovanje podjetja, kar je pravzaprav tisto, kar "ponujajo kupcem njihovih delnic". Razlika je seveda očitna. Lanski prilagojeni prihodki so šteli dobrih 60 milijonov, kar ne vključuje že omenjenih 263 za oglaševanje. SEC je zato pošteno previden, saj so spomini na "kreativno računovodstvo" v Enronu, Parmalatu in nazadnje svetovnem bančnem sektorju še vedno zelo izraziti.
Ključni vprašanji za investitorje sta dve. Eno je, ali je Grouponov model dejansko vzdržljiv, saj se vse več njihovih klientov (majhna podjetja) pritožuje, da kupci s kuponi pridejo le enkrat, pa še takrat ne zapravijo za dodatne izdelke ali storitve. Drugo pa je resničnost Grouponove trditve, da je znesek oglaševanja za pridobitev novih strank (+ 1 milijon med julijem 2010 in vključno marcem 2011, oz. dobrih 250 dolarjev na glavo) res enkraten. Groupon še vedno na veliko zapravlja za oglaševanje, hkrati pa ni zanesljivih podatkov, koliko teh novih strank je enkratnih (ne kupujejo redno kuponov). Ker gre za potrošnike, ki jim je očitno glavni kriterij cena, se zna hitro zgoditi, da jo bodo popihali h konkurenci ob prvi priložnosti.